Σύνδεση

View Full Version : MV Agusta 800 vs ...



kostaspetrou
12/02/2014, 16:18
Περι ορέξεως είναι αυτά. Εγώ προσωπικά θεωρώ πως μάλλον δε θα βρεί το κοινό του και ίσως πουλήσει λίγο για έναν λόγο, επειδή δεν είναι αρκετά διαφορετικό απο το Brutale 800.

Σχετικά με την απόδοση, 148 ανακοινώνει για το F3 στο στρόφαλο και στη πράξη ξεπερνά τα 130 στη ρόδα που τα θεωρώ απολύτως λογικά, όσα δηλαδή ανακοινώνει η suzuki με το gsxr750, η ducati με το 899 και μάλλον αρκετοί άλλοι. Δε βλέπω που είναι το φάουλ.
Τα naked μοντέλα της εταιρίας έχουν το ίδιο μοτερ αλλά με άλλον setup μια και έχουν κατεύθυνση τις μεσαίες στροφές και ανακοινώνουν 125 άλογα. Στροφάρουν και λιγότερο.


Δε νομίζω να μπορεί ένα μοτέρ agusta με 1 λιγότερο κύλινδρο να αποδόσει το ίδιο με το gsxr750,ας του ρίχνει 50 κυβικά.
Μιλάμε φυσικά να τα βγάζει στην πραγματικότητα και ν'αντέχει κάποια χιλιόμετρα.


Τώρα όσο για το Desmo, 200 στροφαλάτα εύκολα έβγαζε με την ελεύθερη εξάτμιση οπότε μια χαρά τα λέγανε και σ'αυτή τη περίπτωση οι Ιταλοί... :confused:
Μισό,η ελεύθερη ήταν έξτρα,απ'το εργοστάσιο δεν ερχόταν μ'αυτή,σωστά;

DimST
12/02/2014, 17:32
Αγαπητέ φίλε με τα "νομίζω" δεν έβγαλε ποτέ κανείς άκρη, επιπλέον "νομίζοντας" και οι τρίτοι που σε διαβάζουν πως για να γράφεις όλο και κάτι παραπάνω θα γνωρίζεις τους αποπροσανατολίζεις...
Επαναλαμβάνω λοιπόν πως το F3 800 βγάζει στη ρόδα απο 130 έως 135 άλογα, όσα περίπου και το gsxr750 της τελευταίας γενιάς και όλ' αυτά χωρίς να χαλάει να σπάει... και να αντέχει λίγα χιλιόμετρα :lol:

Τώρα σχετικά με το δεύτερο νομίζω σου για το D16, αν το έψαχνες λίγο θα ανακάλυπτες πως μαζί με την αγορά της μοτοσυκλέτα η εταιρία σου παρείχε μεταξύ άλλων και την ελεύθερη εξάτμιση (πρακτικά τελικό που καταργούσε καταλύτες και προδιαγραφές θορύβου) που με βάση αυτή ανακοίνωνε τα νούμερα μέγιστης απόδοσης της μοτοσυκλέτας.
Φιλικά πάντα. ;)


πότε θα το δούμε απο κοντά αυτό??????:eek:
θα σου πω εγώ αν έχει το κοινό του!

Εσύ έλα πρώτα να δείς το "απλό" B3 και μετά πάς και για το dragster....:D

kostaspetrou
12/02/2014, 21:59
Δεν αποπροσανατολίζω κανέναν.Αν ήμουν σίγουρος θα το'λεγα ξεκάθαρα.
Δεν είναι κακό ούτε να νομίζει κανείς κάτι ούτε να εκφράζει αμφιβολίες και αμφισβήτηση.
Όποιος θέλει ας πιστέψει ό,τι θέλει.

Tώρα για το αν θ'αντέξει τα ίδια χιλιόμετρα μ'ένα gsxr...μου επιτρέπεται να'μαι επιφυλακτικός,ναι;
Μακάρι πάντως να βγάλει και 200000.

Για το desmo:το δίκαιο είναι η μέγιστη ιπποδύναμη ν' ανακοινωνεται με πράγματα που φορά στην street legal έκδοση,αλλιώς να βάζουμε στο gsxr1000 καλoύδια από yoshimura japan!

Με τη street legal εξάτμιση τί νούμερα έδινε;

sapila racing
13/02/2014, 09:57
Δεν αποπροσανατολίζω κανέναν.Αν ήμουν σίγουρος θα το'λεγα ξεκάθαρα.
Δεν είναι κακό ούτε να νομίζει κανείς κάτι ούτε να εκφράζει αμφιβολίες και αμφισβήτηση.
Όποιος θέλει ας πιστέψει ό,τι θέλει.

Tώρα για το αν θ'αντέξει τα ίδια χιλιόμετρα μ'ένα gsxr...μου επιτρέπεται να'μαι επιφυλακτικός,ναι;
Μακάρι πάντως να βγάλει και 200000.

Για το desmo:το δίκαιο είναι η μέγιστη ιπποδύναμη ν' ανακοινωνεται με πράγματα που φορά στην street legal έκδοση,αλλιώς να βάζουμε στο gsxr1000 καλoύδια από yoshimura japan!

Με τη street legal εξάτμιση τί νούμερα έδινε;

Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, ψαχνεσαι και το μαθαίνεις.

Η Ducati για το Desmosedici RR ανακοίνωνε ιπποδύναμη με την ανοιχτή εξάτμιση μόνο.
200hp - 147.1kW @ 13800rpm (with 102dB race pipe)

Νομίζω οτι το να ανακοινώνει ιπποδύναμη με εξάτμιση που την έχεις πάρει μαζί με την μοτοσυκλέτα (αφού συμπεριλμβάνεται στην τιμή αγοράς) είναι όσο ναναι διαφορετικό απο το σενάριο που περογράφεις με το GSXR και την εξάτμιση Yoshimura.

kostaspetrou
13/02/2014, 10:49
Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, ψαχνεσαι και το μαθαίνεις.

Η Ducati για το Desmosedici RR ανακοίνωνε ιπποδύναμη με την ανοιχτή εξάτμιση μόνο.
200hp - 147.1kW @ 13800rpm (with 102dB race pipe)

Νομίζω οτι το να ανακοινώνει ιπποδύναμη με εξάτμιση που την έχεις πάρει μαζί με την μοτοσυκλέτα (αφού συμπεριλμβάνεται στην τιμή αγοράς) είναι όσο να'ναι διαφορετικό απ' το σενάριο που περιγράφεις με το GSXR και την εξάτμιση Yoshimura.
Καλημέρες.

Κοίτα,απ'τη στιγμή που με την ανοιχτή δεν είναι road legal δεν είναι δίκαιο,άσχετα αν στη δίνει με την τιμή αγοράς.
Με την ανοιχτή δεν κυκλοφορεί τηρώντας προδιαγραφές,οπότε άνετα σου λέει κάποιος να βάλω μη road legal Yoshimura japan καλούδια να'ναι δίκαια η σύγκριση.
Αν πάλι το πας στην τιμή αγοράς,ξέρεις πόσα πιο τούμπανα gsxr αντιστοιχούν σ' ένα μόνο desmo;

Τα 200 άλογα ακόμα και με την μη street legal εξάτμιση αμφισβητούνται κατά κόρον πάντως,το ότι μου παραθέτεις δεδομένα από βικιπαιδεία δεν αποδεικνύει τίποτε.

Από περιέργεια πώς στέκεται δίπλα σε BMWS1000rr ;

DimST
13/02/2014, 11:34
Αγαπητέ φίλε, σου έγραψα και σου έγραψαν τι έλεγε ο κατασκευαστής, και τι τελικά αποδίδουν τόσο το Ducati όσο και για το MV και εσύ επιμένεις να γράφεις δικές σου θεωρίες ώς απόλυτος ή καλύτερα, μοναδικός παντογνώστης.
Τι σχέση έχει τώρα το τι ανακοίνωσε η Ducati με το αν είναι ταχύτερο ή όχι απο το s1000 ή απο full kit sbk δε καταλαβαίνω.
MotoGP replica έφτιαξε η Ducati, μια ομολογουμένως μοναδική μοτοσυκλέτα για λίγους και εκλεκτούς, και ανακοίνωσε τις προδιαγραφές τις.
Τώρα αν το δικό σου D16 δε περνάει το s1000r ή δε βγάλει 200 άλογα, ε, κάνε μήνυση στο εργοστάσιο. Τι άλλο να σου πώ. :wave2:

sapila racing
13/02/2014, 11:52
Καλημέρες.

...
Αν πάλι το πας στην τιμή αγοράς,ξέρεις πόσα πιο τούμπανα gsxr αντιστοιχούν σ' ένα μόνο desmo;


Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος. :wave2:

Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα. ;)

motomaniac
13/02/2014, 11:53
και το θεμα ηταν για ενα αγκουστα ναι?

motomaniac
13/02/2014, 11:55
Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος. :wave2:

Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα. ;)[/QUOTE

η παρε απο την ten kate ενα cbr ετοιμο στα 40000...

sapila racing
13/02/2014, 11:57
Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος. :wave2:

Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα. ;)[/QUOTE

η παρε απο την ten kate ενα cbr ετοιμο στα 40000...

Βαλτός είσαι?
Δεν κυκλοφοράει στο δρόμο αυτό και θα παμε φυλακή, θα μας κατασχέσουν και το μηχανακι.

Το χέσαμε το θέμα.... :lol:

kostaspetrou
13/02/2014, 11:57
Αγαπητέ φίλε, σου έγραψα και σου έγραψαν τι έλεγε ο κατασκευαστής, και τι τελικά αποδίδουν τόσο το Ducati όσο και για το MV και εσύ επιμένεις να γράφεις δικές σου θεωρίες ώς απόλυτος ή καλύτερα, μοναδικός παντογνώστης.
Τι σχέση έχει τώρα το τι ανακοίνωσε η Ducati με το αν είναι ταχύτερο ή όχι απο το s1000 ή απο full kit sbk δε καταλαβαίνω.
MotoGP replica έφτιαξε η Ducati, μια ομολογουμένως μοναδική μοτοσυκλέτα για λίγους και εκλεκτούς, και ανακοίνωσε τις προδιαγραφές τις.
Τώρα αν το δικό σου D16 δε περνάει το s1000r ή δε βγάλει 200 άλογα, ε, κάνε μήνυση στο εργοστάσιο. Τι άλλο να σου πώ. :wave2:

Δεν καταλαβαίνω το ύφος της απάντησής σου...
Δικαιούμαι ή όχι ν'αμφιβάλλω για κάποια νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές;
Ούτε παντογνώστης το παίζω ούτε τίποτα.

Το αν είναι ταχύτερο από s1000rr απαγορεύεται να το ρωτήσω ή μήπως πρέπει ντε και καλά να συνδέεται με το τί ανακοινώνει η ducati;

Ναι, το desmo είναι ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα.

Απ'τη στιγμή που το γυρίζεις σε προσωπικό επίπεδο(εντελώς αναίτια) να ενημερώσω ότι ούτε έχω,ούτε θέλω desmo.

Γιατί πριζώνεσαι,αντιπρόσωπος της ducati και της agusta είσαι;

kostaspetrou
13/02/2014, 12:03
Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος. :wave2:

Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα. ;)
Δεν είμαι σε οδηγικό επίπεδο να εκμεταλλευτώ το πηρούνι της.
Εξήγησέ μου το εξής:γιατί αυτοί που έχουν την ικανότητα να το εκμεταλλευτούν,προτιμούν να τα χώσουν σε gsxr και να κερδίζουν αγώνες και δεν παίρνουν κατευθείαν ένα desmo;
Η τελική τιμή είναι χαμηλότερη,το αποτέλεσμα καλύτερο και η αξιοπιστία ανώτερη.
Δε το ισχυρίζομαι εγώ,τ'αποτελέσματα το αποδεικνύουν.

Αν κάποιος γουστάρει το desmo μεγειά του και καλές βόλτες.
Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να δεχόμαστε άκριτα τους ισχυρισμούς της ducati.

motomaniac
13/02/2014, 12:11
Βαλτός είσαι?
Δεν κυκλοφοράει στο δρόμο αυτό και θα παμε φυλακή, θα μας κατασχέσουν και το μηχανακι.

Το χέσαμε το θέμα.... :lol:

xaxaxxaxaxa ε μωρε.. παρε κι ενα ελληνικο πλαισιομε αδεια.. σιγα το πραμα.. εχεις 40.000 χηνες και κολλησαμε σε δυο ακομα... χαχαχαχχαχαχαχα παντως θα περναει d16 η οχι? :p:p:p

motomaniac
13/02/2014, 12:17
Δεν είμαι σε οδηγικό επίπεδο να εκμεταλλευτώ το πηρούνι της.
Εξήγησέ μου το εξής:γιατί αυτοί που έχουν την ικανότητα να το εκμεταλλευτούν,προτιμούν να τα χώσουν σε gsxr και να κερδίζουν αγώνες και δεν παίρνουν κατευθείαν ένα desmo;
Η τελική τιμή είναι χαμηλότερη,το αποτέλεσμα καλύτερο και η αξιοπιστία ανώτερη.
Δε το ισχυρίζομαι εγώ,τ'αποτελέσματα το αποδεικνύουν.

Αν κάποιος γουστάρει το desmo μεγειά του και καλές βόλτες.
Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να δεχόμαστε άκριτα τους ισχυρισμούς της ducati.

στοιχειοθετησε μου τα μαυρισμενα η παψε να μιλας. δεν εγραψες νομιζω, θεωρ, πιστευω.. αρα το λες σα να'ναι δεδομενο. πχ εδω εχει καποιες τιμες για καποια μηχανακια που συμμετεχουν σε παγκοσμιο πρωταθλημα. και δεν κοστιζουν λιγοτερο απο μια d16 ουτε ειναι πιο αξιοπιστα. και δεν τα γουσταρω μια τα ντουφατι κι ουτε τα θεωρω αξιοπιστα οκ? χοντακιας ειμαι αλλα να μην διαβαζω κι οτι να'ναι...

να μεταφερθει παρακαλω η κουβεντα ολη στις διαμαχες και να μεινουν μονο τα σχετικα. ετσι κι αλλιως ειναι ελαχιστα.

kostaspetrou
13/02/2014, 13:34
στοιχειοθετησε μου τα μαυρισμενα η παψε να μιλας. δεν εγραψες νομιζω, θεωρ, πιστευω.. αρα το λες σα να'ναι δεδομενο. πχ εδω εχει καποιες τιμες για καποια μηχανακια που συμμετεχουν σε παγκοσμιο πρωταθλημα. και δεν κοστιζουν λιγοτερο απο μια d16 ουτε ειναι πιο αξιοπιστα. και δεν τα γουσταρω μια τα ντουφατι κι ουτε τα θεωρω αξιοπιστα οκ? χοντακιας ειμαι αλλα να μην διαβαζω κι οτι να'ναι...

να μεταφερθει παρακαλω η κουβεντα ολη στις διαμαχες και να μεινουν μονο τα σχετικα. ετσι κι αλλιως ειναι ελαχιστα.
Πριν μου πεις να σταματήσω να μιλάω δείξε μου τα μαυρισμένα.
Το desmo κόστιζε 60000.
Με 60000 έφτιαχνες αγωνιστικό ένα gsxr,ήταν γρηγορότερο και πάλι σου περισσεύανε λεφτά για τρέιλερ,διακοπές,μπύρες.
Αυτό είναι δεδομένο όχι κουβέντα ό,τι να'ναι.

Εκτός και αν θεωρείς ότι ένα μαμά desmo των 60000 είναι γρηγορότερο ενός ten kate των 40000..
:lol:

DimST
13/02/2014, 15:22
Αγαπητέ φίλε, πέτυχες διάνα, υπολογίζω να σου πουλήσω MV ή Desmosedici, γι'αυτό και κάθομαι και μιλάω μαζί σου....:lol: :cry:

Στα κείμενα σου δε διάβασα κάπου αμφιβολίες αλλά για απόψεις που μάλιστα προσπαθούσες να τεκμηριώσεις.... Δεν έχει σημασία, το κουράσαμε.
Απλά να σου απαντήσω, δε γνωρίζω αν ένα S1000 είναι ταχύτερο απο d16. Πιθανότατα και να είναι αλλά απο την άλλη...
Απο πότε τα χρήματα που κοστίζει μια σπόρ, ειδική ή συλλεκτική μοτοσυκλέτα είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη τελική ταχύτητα ή την απόλυτη απόδοση;
Έχει καμία σχέση μια συλλεκτική μοτοσυκλέτα βασισμένη σε προτότυπο MotoGP με ένα βελτιωμένο 1000άρι παραγωγής; Εκτός αν πιστεύεις πως υπάρχει έστω ένας απο τους 3000 που αγόρασαν D16 στο πλανήτη για να το βάλουν σε αγώνα dragster...
Αυτά απο 'μένα.

motomaniac
13/02/2014, 16:06
Πριν μου πεις να σταματήσω να μιλάω δείξε μου τα μαυρισμένα.
Το desmo κόστιζε 60000.
Με 60000 έφτιαχνες αγωνιστικό ένα gsxr,ήταν γρηγορότερο και πάλι σου περισσεύανε λεφτά για τρέιλερ,διακοπές,μπύρες.
Αυτό είναι δεδομένο όχι κουβέντα ό,τι να'ναι.

Εκτός και αν θεωρείς ότι ένα μαμά desmo των 60000 είναι γρηγορότερο ενός ten kate των 40000..
:lol:

με 60000 δεν φτιαχνεις αγωνιστικο 1000 για παγκοσμιο επιπεδο. με 40000 παιρνεις ενα μεταχειρισμενο λιωμενο τεν κατε

kostaspetrou
13/02/2014, 16:27
Να τεκμηριώσω;Πουθενά,απλά εξέφρασα μια άποψη βασισμένη σε όσα έχουμε βιώσει στις ιστορίες περί κοπαδιών αλόγων στο Κάνσας σίτυ.
Μπορεί το F3 να προσεγγίζει τα άλογα του gsxr750, δε τα φτάνει όμως.
Τώρα αφού επιμένετε για αξιοπιστία,ας περιμένουμε να δούμε τί ποσοστό f3 θα ξεπεράσει τα 100000χλμ με τη συντήρηση ενός μέσου αγοραστή gsxr750.
Αν δε θέλει κάποιος ας μην την ασπαστεί,με το ζόρι παντρειά δε γίνεται.

Πουθενά δε μίλησα ούτε για τελικές,ούτε για απόλυτες επιδόσεις.

Είπα το λογικό:δεν είναι δίκαιο να θεωρούμε ως μέτρο σύγκρισης την ιπποδύναμη που βγάζει ένα μηχανάκι όταν φοράει ΜΗ street legal πράγματα,ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ.

Αν πάλι θέλετε να βάλετε τα μη street legal ανταλλακτικά μέσα, τότε δώστε στο gsxr την ευκαιρία να φορέσει yoshi japan πραγματάκια και στο cbr hrc αντίστοιχα.
Αλλιώς κάνετε ζαβολιές.
Ολόκληρο το yosh japan kit να βάλεις , πάλι θα σου περισσέψουν πολλά λεφτά και το dd θα βλέπει το μπουρί του.

Αν πάλι θες συλλεκτικό,πάρε ένα suzuki gsxr endurance, ή κάνε κλικ εδώ:

http://www.yoshimura-jp.com/en/complete/index.html#

Επιπλέον αν δεχθούμε την παράμετρο αγωνιστικών εξαρτημάτων απ'τη μαμά εταιρεία, ε τότε συγγνώμη αλλά ο παράγοντας κόστος θα μπει στο παιχνίδι.

Αν πάλι αδιαφορείτε για τον παράγοντα κόστος, πώς εξηγείτε το γεγονός ότι ακόμα και όσοι δεν φείδονται χρημάτων και θέλουν αποτέλεσμα δεν ασχολούνται με το DD αλλά προτιμούν γιαπωνέζικα ή-οι πλέον φανατικοί ντουκατίστι- το 1098;


Το τί κάνουν οι dd αγοραστές δε με αφορά,δε μου πέφτει λόγος.
Το γουστάρουν,το πήραν καλά κάνανε.

Απλά -το αναφέρω τελευταία φορά- τα νούμερα που ανακοινώνει η Ντουκάτι είναι αμφισβητήσιμα.

Πιο απλά δεν κάθομαι να το εξηγήσω.

ΥΓ:από agusta μόνο senna edition, για προφανείς λόγους και ας βγαίνει 3 βόλτες το χρόνο.

kostaspetrou
13/02/2014, 16:28
με 60000 δεν φτιαχνεις αγωνιστικο 1000 για παγκοσμιο επιπεδο. με 40000 παιρνεις ενα μεταχειρισμενο λιωμενο τεν κατε
Χμμμ...το dd των 60000 θα είναι γρηγορότερο απ'το λιωμένο ten kate των 40000;

Ή μήπως το desmo στέκεται απέναντι σε αγωνιστικά παγκόσμιου επιπέδου;

motomaniac
13/02/2014, 16:37
Χμμμ...το dd των 60000 θα είναι γρηγορότερο απ'το λιωμένο ten kate των 40000;

δεν την εχω την γνωση να σου απαντησω. μαλλον μονο ο Alan Cathcart καθως τα εχει οδηγησει και τα δυο.

motomaniac
13/02/2014, 16:42
παντως στα χαρτια ουτε αυτο δεν φαινεται γρηγοροτερο. http://www.yoshimura-jp.com/en/complete/zero50/index.html και ποσο κανει ειπαμε?

kostaspetrou
13/02/2014, 16:49
Κοίτα,βγάζει σε δυναμόμετρο 175 τροχό,όσα δηλαδή ένα dd με την ανοιχτή εξάτμιση.

Kόστος όσο το dd: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=33242

Σαφώς σπανιότερο του dd kai κάτι μου λέει ότι θ'αντέχει περισσότερο...

Ψήνεσαι;

motomaniac
13/02/2014, 18:38
το γρηγοροτερο δεν εννοουσα τα αλογα. αλλα ακομα κι εστυ πιστευω οτι θα ειναι δυνατοτερο το ντουλαπι. δεν νομιζω οτι με καταλαβαινεις. το λινκ με το hrc blade που ετοιμαζει καποιος απο δω μεσα το ειδες? τις τιμες που του αναφερει το μελος ιρα τις ειδες? για να γινει ανταγωνιστικο ενα superbike εστω και μονο μιλοντας για κινητηρα το κοστος ειναι απλησιαστο. να μην μιλησουμε για αναρτησεις και φρενα ναι? κι ας φοραει καλες το και το γιοσι.

http://www.yoshimura-jp.com/en/complete/zero50/index.html

http://www.ducati.com/bikes/desmosedici_rr/desmosedici_rr/2008/tech_spec.do

τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβει κανεις οτι τα factory δεν ειναι ευπροσιτα οικονομικα ουτε καν για την yoshimura? οχι οτι δεν μπορει αλλα ποιος να το αγορασει μετα?

motomaniac
13/02/2014, 18:39
Κοίτα,βγάζει σε δυναμόμετρο 175 τροχό,όσα δηλαδή ένα dd με την ανοιχτή εξάτμιση.

Kόστος όσο το dd: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=33242

Σαφώς σπανιότερο του dd kai κάτι μου λέει ότι θ'αντέχει περισσότερο...

Ψήνεσαι;


178 εβγαλε ZX10 φιλου μου. και τοσα εβγαζε και αμεσως μετα την αλλαγη 3-4η. ε και???? περναει rcv 211v ?

πυξιδας990
13/02/2014, 19:07
για το d16.
σε καποια δοκιμαστικα παρεα με τα gp τοτε
ο colin edwart με τη m1 του τοτε,δυσκολευτηκε να το περασει,αυτος για την ακριβεια ειπε<πωπω ιδρωσα να το περασω>.


στα τωρα,εδω ολοκληρη suzuki στα gp εχει φαει σκονη με το αγωνιστικο και παλευει στις τελευταιες θεσεις,το gsxr θα συγγκρινουμαι?


καλυτερα αραγμα σε κανα μικρολιμανο,να το χαζευεις χωρις πινακιδα,με το λαστιχο τραπεζι και αυτοκολητο 250 αλογα................

kostaspetrou
13/02/2014, 19:38
Να σημειωθεί ότι το tornado έχει μοτέρ του 2004!
Το desmo μοτέρ 2006!

Επίσης κανένας δεν είπε ότι αυτά τα παιχνίδια ειναι φτηνα.

Αυτό που ξαναρωτάω είναι πιστεύει κανείς ότι το μαμά desmo στέκεται απέναντι σε αγωνιστικά παγκόσμιου επιπέδου;
Το ότι είναι γαμάτη ρέπλικα δε το συζητάω(τι διάολο,άμα δεν ήταν με κόστος 60000 κάτι δεν θα πήγαινε καλά!!!)

Όσον αφορά στα specs, τα 200 στρόφαλο είναι περίπου 175-177 τροχό,οπότε;
Αν είναι γρηγορότερο το tornado (πίστα,όχι δοκιμή τελικής) δεν ξέρω.

Τί πιστεύω για τα δυο αυτά;
α)Από θέμα συλλεκτικότητας/μοναδικότητας,μόνο 5 tornado κατασκευάστηκαν,άρα ψήφος tornado.
β)Από θέμα ομορφιάς ψήφος desmo.
γ)Από θέμα αξιοπιστίας ψήφος tornado.
δ)Από θέμα εμπλοκής σε αγώνες ψήφος tornado διότι
1)ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα μέχρι και στο σκλαβενίτη.
2)μοτέρ που έχει αποδείξει την αξιοπιστία του
3)ένα σωρό aftermarket διαθέσιμα να το κάνεις όπως θες
ε)Από θέμα γκαύλας είναι εντελώς προσωπικό...


178 εβγαλε ZX10 φιλου μου. και τοσα εβγαζε και αμεσως μετα την αλλαγη 3-4η. ε και???? περναει rcv 211v ?
Προφανώς όχι διότι το rcv211 βγάζει περισσότερα και είναι ελαφρύτερο.Δεν καταλαβαίνω πού το πας...

Το θέμα είναι ότι καμμιά ρέπλικα δεν μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο αγωνιστικό χωρίς να σκάσεις και άλλα λεφτά,απλά δε γίνεται.

Ως εκ τούτου καταλαβαίνω κι εκτιμώ έναν που παίρνει DD επειδή το γουστάρει. Είναι πολύ ωραίο και γρήγορο.
Αν όμως κάποιος θεωρεί ότι αποκτώντας το θα κατέβει σε πίστες και θα τους πάρει τα σώβρακα,κάπου κάνει λάθος εκτίμηση...



για το d16.
σε καποια δοκιμαστικα παρεα με τα gp τοτε
ο colin edwart με τη m1 του τοτε,δυσκολευτηκε να το περασει,αυτος για την ακριβεια ειπε<πωπω ιδρωσα να το περασω>.

στα τωρα,εδω ολοκληρη suzuki στα gp εχει φαει σκονη με το αγωνιστικο και παλευει στις τελευταιες θεσεις,το gsxr θα συγγκρινουμαι?
καλυτερα αραγμα σε κανα μικρολιμανο,να το χαζευεις χωρις πινακιδα,με το λαστιχο τραπεζι και αυτοκολητο 250 αλογα................
Τα motogp μηχανάκια έχουν τόση σχέση με το dd και ένα full Yoshi gsxr όση ένα ταξί με mountain bike...

sapila racing
13/02/2014, 19:39
Είπα το λογικό:δεν είναι δίκαιο να θεωρούμε ως μέτρο σύγκρισης την ιπποδύναμη που βγάζει ένα μηχανάκι όταν φοράει ΜΗ street legal πράγματα,ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ.

Αν πάλι θέλετε να βάλετε τα μη street legal ανταλλακτικά μέσα, τότε δώστε στο gsxr την ευκαιρία να φορέσει yoshi japan πραγματάκια και στο cbr hrc αντίστοιχα.
Αλλιώς κάνετε ζαβολιές.
Ολόκληρο το yosh japan kit να βάλεις , πάλι θα σου περισσέψουν πολλά λεφτά και το dd θα βλέπει το μπουρί του.

Αν πάλι θες συλλεκτικό,πάρε ένα suzuki gsxr endurance, ή κάνε κλικ εδώ:

http://www.yoshimura-jp.com/en/complete/index.html#

Επιπλέον αν δεχθούμε την παράμετρο αγωνιστικών εξαρτημάτων απ'τη μαμά εταιρεία, ε τότε συγγνώμη αλλά ο παράγοντας κόστος θα μπει στο παιχνίδι.

Αν πάλι αδιαφορείτε για τον παράγοντα κόστος, πώς εξηγείτε το γεγονός ότι ακόμα και όσοι δεν φείδονται χρημάτων και θέλουν αποτέλεσμα δεν ασχολούνται με το DD αλλά προτιμούν γιαπωνέζικα ή-οι πλέον φανατικοί ντουκατίστι- το 1098;


Το τί κάνουν οι dd αγοραστές δε με αφορά,δε μου πέφτει λόγος.
Το γουστάρουν,το πήραν καλά κάνανε.

Απλά -το αναφέρω τελευταία φορά- τα νούμερα που ανακοινώνει η Ντουκάτι είναι αμφισβητήσιμα.

Πιο απλά δεν κάθομαι να το εξηγήσω.

ΥΓ:από agusta μόνο senna edition, για προφανείς λόγους και ας βγαίνει 3 βόλτες το χρόνο.

Ξερεις κάτι?
Μόνο εσύ μπήκες στην διαδικασία να συγκρίνεις το Ducati Desmosedici με GSXR1000 και μάλιστα σε thread για Agusta. :D

el_hymador
13/02/2014, 19:42
Δεν πειράζει! Συνεχίστε ρε σεις, προσωπικά σας ευχαριστώ μου θυμίσατε καλές εποχές που τσακωνόμασταν για μηχανάκια :beer::beer:

kostaspetrou
13/02/2014, 19:46
Ξερεις κάτι?
Μόνο εσύ μπήκες στην διαδικασία να συγκρίνεις το Ducati Desmosedici με GSXR1000 και μάλιστα σε thread για Agusta. :D
Μην ξεχνάς το Tornado!
http://avioners.net/wp-content/uploads/blogger/-aGl09fXT9Ec/Tv_WYMYakBI/AAAAAAAAHQc/fL0p6MGuPO0/s1600/panavia_tornado_wing_retracted.jpg

motomaniac
13/02/2014, 20:34
Να σημειωθεί ότι το tornado έχει μοτέρ του 2004!
Το desmo μοτέρ 2006!

Επίσης κανένας δεν είπε ότι αυτά τα παιχνίδια ειναι φτηνα.

Αυτό που ξαναρωτάω είναι πιστεύει κανείς ότι το μαμά desmo στέκεται απέναντι σε αγωνιστικά παγκόσμιου επιπέδου;
Το ότι είναι γαμάτη ρέπλικα δε το συζητάω(τι διάολο,άμα δεν ήταν με κόστος 60000 κάτι δεν θα πήγαινε καλά!!!)

Όσον αφορά στα specs, τα 200 στρόφαλο είναι περίπου 175-177 τροχό,οπότε;
Αν είναι γρηγορότερο το tornado (πίστα,όχι δοκιμή τελικής) δεν ξέρω.

Τί πιστεύω για τα δυο αυτά;
α)Από θέμα συλλεκτικότητας/μοναδικότητας,μόνο 5 tornado κατασκευάστηκαν,άρα ψήφος tornado.
β)Από θέμα ομορφιάς ψήφος desmo.
γ)Από θέμα αξιοπιστίας ψήφος tornado.
δ)Από θέμα εμπλοκής σε αγώνες ψήφος tornado διότι
1)ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα μέχρι και στο σκλαβενίτη.
2)μοτέρ που έχει αποδείξει την αξιοπιστία του
3)ένα σωρό aftermarket διαθέσιμα να το κάνεις όπως θες
ε)Από θέμα γκαύλας είναι εντελώς προσωπικό...


Προφανώς όχι διότι το rcv211 βγάζει περισσότερα και είναι ελαφρύτερο.Δεν καταλαβαίνω πού το πας...

Το θέμα είναι ότι καμμιά ρέπλικα δεν μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο αγωνιστικό χωρίς να σκάσεις και άλλα λεφτά,απλά δε γίνεται.

Ως εκ τούτου καταλαβαίνω κι εκτιμώ έναν που παίρνει DD επειδή το γουστάρει. Είναι πολύ ωραίο και γρήγορο.
Αν όμως κάποιος θεωρεί ότι αποκτώντας το θα κατέβει σε πίστες και θα τους πάρει τα σώβρακα,κάπου κάνει λάθος εκτίμηση...



Τα motogp μηχανάκια έχουν τόση σχέση με το dd και ένα full Yoshi gsxr όση ένα ταξί με mountain bike...


τα motogp εχουν οντως σχεση με το dd οση εχει το tornado με ενα wsbk. τελος.

για τα αλλα
α) κι ομως η συλλεκτικη αξια το dd θα ειναι παντα μεγαλυτερη. οπως ειναι ακομα ενα nr 750 ας πουμε!
β) υποκειμενικο
γ) υποθεση κανεις.
δ)
1) ουτε για πλακα. με κοστος 4αδα μπιελες 10000 που εχει ενα wsbk και μην συνεχισουμε πιστονια κλπ
2) την χανει οταν γινεται αγωνιστικο
3)aftermarket? για το tornado μιλαμε η για καποιο αλλο?
ε) στανταρ....

kostaspetrou
13/02/2014, 20:55
α) κι ομως η συλλεκτικη αξια το dd θα ειναι παντα μεγαλυτερη.

Δεν υπάρχει περίπτωση..Δες εδώ πουλιόταν ένα μεταχειρισμένο το 2008,διάβασε να χαζέψεις:
http://www.speedzilla.com/forums/classifieds/44825-yoshimura-zero-50-tornado-sale.html

1 OF ONLY 5 EVER MADE,AND SOLD TO A FEW SELECTED BY YOSHIMURA(THE OWNER IS A SUZUKI/YOSHIMURA FACTORY RIDER)
BIKE HAS 2000KM ON THE CLOCK.OWNER WANTS 100,000US FOR IT(maybe can negotiate a little bit!)
PLEASE CHECK THIS LINK FOR DETAILS

"this will be the only one ever for sale
1 is at Yoshimura,one is a friend of the guy selling this(that bike has had some damage)and 2 more in collections"



γ) υποθεση κανεις.
Κάτι μου λέει ότι η υπόθεση(αξιοπιστία δηλαδή) είναι πολύ, μα πάρα πολύ πιθανό να'ναι αληθής... :)



δ)
1) ουτε για πλακα. με κοστος 4αδα μπιελες 10000 που εχει ενα wsbk και μην συνεχισουμε πιστονια κλπ
2) την χανει οταν γινεται αγωνιστικο
3)aftermarket? για το tornado μιλαμε η για καποιο αλλο?
ε) στανταρ....
1)Φίλε τί λες; Έρχεται με μπιέλες carillo από μαμά. Ρε συ για το tornado μιλάμε! Αυτές δεν κάνουν 10000!
2)Ελάχιστα. Εδώ υπάρχουν ένα σωρό gsxr βελτιωμένα από έλληνες και βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα,οπότε αν ετοιμαστεί και δεθεί από τοYoshimura team japan δε θα υπάρξει θέμα.
Μην ξεχνάς ότι στα endurance( αγώνες που δείχνουν την αξιοπιστία ) η suzuki πάει καλύτερα απ' όλους.

Αλλιώς, ας τρέξει το desmo endurance ! :lol:
3)Ναι,γι' αυτό.Λίγο απίθανο βέβαια να χρειαστεί aftermarket αλλά κάθε αγωνιζόμενος έχει άλλα γούστα.

Ξαναλέω, αν μιλάμε για να κατέβεις σοβαρά σε αγώνες, δεν μπορείς να το κάνεις με κανένα μαμά μηχανάκι, όσο τούμπανο και να'ναι αυτό.

teogtp
13/02/2014, 22:51
Χμμμμ!
Μετα απο τοσες τοποθετησεις,τεχνικα χαρακτηριστικα,αναλυσεις
σε αυτο το νημα κατεληξα στο συμπερασμα οτι......................το



















































πρεσοσυστημα της Singer πρεπει να Γ@μει..........:bawl:

motomaniac
13/02/2014, 23:14
Δεν υπάρχει περίπτωση..Δες εδώ πουλιόταν ένα μεταχειρισμένο το 2008,διάβασε να χαζέψεις:
http://www.speedzilla.com/forums/classifieds/44825-yoshimura-zero-50-tornado-sale.html

1 OF ONLY 5 EVER MADE,AND SOLD TO A FEW SELECTED BY YOSHIMURA(THE OWNER IS A SUZUKI/YOSHIMURA FACTORY RIDER)
BIKE HAS 2000KM ON THE CLOCK.OWNER WANTS 100,000US FOR IT(maybe can negotiate a little bit!)
PLEASE CHECK THIS LINK FOR DETAILS

"this will be the only one ever for sale
1 is at Yoshimura,one is a friend of the guy selling this(that bike has had some damage)and 2 more in collections"


Κάτι μου λέει ότι η υπόθεση(αξιοπιστία δηλαδή) είναι πολύ, μα πάρα πολύ πιθανό να'ναι αληθής... :)


1)Φίλε τί λες; Έρχεται με μπιέλες carillo από μαμά. Ρε συ για το tornado μιλάμε! Αυτές δεν κάνουν 10000!
2)Ελάχιστα. Εδώ υπάρχουν ένα σωρό gsxr βελτιωμένα από έλληνες και βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα,οπότε αν ετοιμαστεί και δεθεί από τοYoshimura team japan δε θα υπάρξει θέμα.
Μην ξεχνάς ότι στα endurance( αγώνες που δείχνουν την αξιοπιστία ) η suzuki πάει καλύτερα απ' όλους.

Αλλιώς, ας τρέξει το desmo endurance ! :lol:
3)Ναι,γι' αυτό.Λίγο απίθανο βέβαια να χρειαστεί aftermarket αλλά κάθε αγωνιζόμενος έχει άλλα γούστα.

Ξαναλέω, αν μιλάμε για να κατέβεις σοβαρά σε αγώνες, δεν μπορείς να το κάνεις με κανένα μαμά μηχανάκι, όσο τούμπανο και να'ναι αυτό.

για να σου δειξω το λαθος σου θα σου ξαναπω οτι οι carillo που φοραει το γιοσι δεν εχουν σχεση με wsbk μαλλον. στο παγκοσμιο η αξιοπιστια δεν ειναι το ζητουμενο.

byron
14/02/2014, 00:18
Ως εκ τούτου καταλαβαίνω κι εκτιμώ έναν που παίρνει DD επειδή το γουστάρει. Είναι πολύ ωραίο και γρήγορο.
Αν όμως κάποιος θεωρεί ότι αποκτώντας το θα κατέβει σε πίστες και θα τους πάρει τα σώβρακα,κάπου κάνει λάθος εκτίμηση...


Βασικά, δεν εκτιμάς κανέναν, αυτό που λες είναι οτι πιάστηκε μαλάκας γιατί δεν μπορεί να πάει σε πίστα να περάσει τα gsxr :tooth:

Επίσης, αγνοείς οτι ένα κάτοχος DD ξέρει οτι αγοράζει ένα συλλεκτικό replica μηχανάκι και έχει χεσμένους τους αγώνες. Γιατί αν τον ενδιέφεραν οι αγωνες θα έπαιρνε τότε ένα 1098R ή αν ήταν πιο φραγκάτος και πιο γρήγορος τις υπόλοιπες εκδόσεις που είναι για πιο γρήγορα αγοράκια.

Το DD ανήκει στην κατηγορία του NR ή κάποιων άλλων λίγων συλλεκτικών οχημάτων που δεν έχουν "νόημα ύπαρξης" για τους περισσότερους, αλλά έχουν για τους ιδιοκτήτες τους.

Οι υπόλοιποι να ΄χαμε να λέγαμε για τα gixxer και το value for money σαν να μιλάμε για πλυντήρια.

kostaspetrou
14/02/2014, 00:29
Βασικά, δεν εκτιμάς κανέναν, αυτό που λες είναι οτι πιάστηκε μαλάκας γιατί δεν μπορεί να πάει σε πίστα να περάσει τα gsxr :tooth:

Επίσης, αγνοείς οτι ένα κάτοχος DD ξέρει οτι αγοράζει ένα συλλεκτικό replica μηχανάκι και έχει χεσμένους τους αγώνες. Γιατί αν τον ενδιέφεραν οι αγωνες θα έπαιρνε τότε ένα 1098R ή αν ήταν πιο φραγκάτος και πιο γρήγορος τις υπόλοιπες εκδόσεις που είναι για πιο γρήγορα αγοράκια.

Το DD ανήκει στην κατηγορία του NR ή κάποιων άλλων λίγων συλλεκτικών οχημάτων που δεν έχουν "νόημα ύπαρξης" για τους περισσότερους, αλλά έχουν για τους ιδιοκτήτες τους.

Οι υπόλοιποι να ΄χαμε να λέγαμε για τα gixxer και το value for money σαν να μιλάμε για πλυντήρια.
Βασικά βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα για πράγματα που έχω δηλώσει ξεκάθαρα τις απόψεις μου,τόσο για την ιδιαιτερότητα της ρέπλικας αυτής όσο και για τις δυνατότητές της.
Το γιατί είναι δικό σου θέμα.


Το DD σε καμμιά περίπτωση δεν είναι στην κατηγορία του NR:δεν είναι τόσο επαναστατικό τεχνολογικά, ούτε παράχθηκε σε τόσο μικρούς αριθμούς(κατασκευάστηκαν 300 NR ενώ 1500 dd) ώστε να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα σπάνιο(unobtanium κατά βάση).

kostaspetrou
14/02/2014, 00:32
για να σου δειξω το λαθος σου θα σου ξαναπω οτι οι carillo που φοραει το γιοσι δεν εχουν σχεση με wsbk μαλλον. στο παγκοσμιο η αξιοπιστια δεν ειναι το ζητουμενο.
Φίλε έλεος πια,συγκρίνουμε tornado με dd!
Είπα πουθενά για συμμετοχή στο wsbk με το tornado;

Διάβασε τί γράφω και μετά απαντάς.

byron
14/02/2014, 07:33
Βασικά βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα για πράγματα που έχω δηλώσει ξεκάθαρα τις απόψεις μου,τόσο για την ιδιαιτερότητα της ρέπλικας αυτής όσο και για τις δυνατότητές της.
Το γιατί είναι δικό σου θέμα.


Το DD σε καμμιά περίπτωση δεν είναι στην κατηγορία του NR:δεν είναι τόσο επαναστατικό τεχνολογικά, ούτε παράχθηκε σε τόσο μικρούς αριθμούς(κατασκευάστηκαν 300 NR ενώ 1500 dd) ώστε να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα σπάνιο(unobtanium κατά βάση).

Οι λόγοι που σου απάντησα, ήταν εξαιτιάς του μηδενισμού της σύγκρισης του DD που κάνεις συγκρίνοντας μια μοτό για πλούσιους συλλέκτες με stock SS. Δεν φτιάχτηκε για να κυνηγήσει αγώνες, αφού η ίδια η ducati έδινε πιο κατάλληλα και φτηνότερα μηχανάκια για αυτό.
Και στην πίστα, τουλάχιστον Σέρρες που το έτρεξε ο Μπούστας, είχε κάνει 1:21.5 αν θυμάμαι καλά, με κύριο περιορισμό τις περιορισμένες επιλογές που είχαν σε 16.5" λάστιχα.

Το NR ήταν μηχανάκι επίδειξης μηχανολογικής τεχνολογίας, όπως το DD είναι μηχανάκι επίδειξης αγωνιστικής φιλοσοφίας. Κανένα απ΄τα δύο δεν έφερε καμμία επανάσταση παρά μόνο στο image των ιδιοκτητών τους.

motomaniac
14/02/2014, 08:56
Φίλε έλεος πια,συγκρίνουμε tornado με dd!
Είπα πουθενά για συμμετοχή στο wsbk με το tornado;

Διάβασε τί γράφω και μετά απαντάς.

παρερμηνευσα το τι εννοουσες αξιοπρεπη συμμετοχη σε αγωνες. αν μιλαμε για ελλαδισταν οκ. εδω πηρε πρωταθλημα ο Πιππος με κτμ...


Οι λόγοι που σου απάντησα, ήταν εξαιτιάς του μηδενισμού της σύγκρισης του DD που κάνεις συγκρίνοντας μια μοτό για πλούσιους συλλέκτες με stock SS. Δεν φτιάχτηκε για να κυνηγήσει αγώνες, αφού η ίδια η ducati έδινε πιο κατάλληλα και φτηνότερα μηχανάκια για αυτό.
Και στην πίστα, τουλάχιστον Σέρρες που το έτρεξε ο Μπούστας, είχε κάνει 1:21.5 αν θυμάμαι καλά, με κύριο περιορισμό τις περιορισμένες επιλογές που είχαν σε 16.5" λάστιχα.

Το NR ήταν μηχανάκι επίδειξης μηχανολογικής τεχνολογίας, όπως το DD είναι μηχανάκι επίδειξης αγωνιστικής φιλοσοφίας. Κανένα απ΄τα δύο δεν έφερε καμμία επανάσταση παρά μόνο στο image των ιδιοκτητών τους.

ψιτ μαστορα... μην το ξεφτιλιζεις... οβαλ πιστονια 32 βαλβιδες...

309730

309731

λογικα θα ανεβει κι ενα μοτερ σε βιδες απο rc 166 που το πατησα καταλαθος.

RaGe_Raptor
14/02/2014, 09:23
ψιτ μαστορα... μην το ξεφτιλιζεις... οβαλ πιστονια 32 βαλβιδες...

309730

309731

λογικα θα ανεβει κι ενα μοτερ σε βιδες απο rc 166 που το πατησα καταλαθος.

Καλά ναι εντυπωσιακό και τεχνολογική βιτρίνα , το κάνανε επειδή μπορούσανε αλλά καλά τα λέει ο Βύρων ΔΕΝ έφερε καμμία επανάσταση απο την άποψη ότι δεν προσέφερε κάτι γενικά στην τεχνολογίας των μοτοσικλετών .

byron
14/02/2014, 10:57
Καλά ναι εντυπωσιακό και τεχνολογική βιτρίνα , το κάνανε επειδή μπορούσανε αλλά καλά τα λέει ο Βύρων ΔΕΝ έφερε καμμία επανάσταση απο την άποψη ότι δεν προσέφερε κάτι γενικά στην τεχνολογίας των μοτοσικλετών .

Εννοείται οτι αυτό θέλω να πω. Το NR ήταν μια μηχανολογική υπέρβαση από έναν κατασκευαστή που μπορούσε να το κάνει. Το είδαμε, το θαυμάσαμε, και τέλος. Απ΄τις 500 φεύγα πατέντες που κατέθεσε η Honda, πέρασε κάποια σε μηχανάκια παραγωγής?

Σαφώς θα ήθελα ένα για να το θαυμάζω, όπως θα ήθελα και μια GTO,ένα Supermono, ένα DD, ένα RC-30 ή ένα έργο τέχνης. Κανένα απ΄αυτά όμως δεν τα αγοράζεις γιατι είναι ανταγωνιστικά ούτε ψάχνεις value for money γιατί δεν υπάρχει.

motomaniac
14/02/2014, 11:19
Εννοείται οτι αυτό θέλω να πω. Το NR ήταν μια μηχανολογική υπέρβαση από έναν κατασκευαστή που μπορούσε να το κάνει. Το είδαμε, το θαυμάσαμε, και τέλος. Απ΄τις 500 φεύγα πατέντες που κατέθεσε η Honda, πέρασε κάποια σε μηχανάκια παραγωγής?

Σαφώς θα ήθελα ένα για να το θαυμάζω, όπως θα ήθελα και μια GTO,ένα Supermono, ένα DD, ένα RC-30 ή ένα έργο τέχνης. Κανένα απ΄αυτά όμως δεν τα αγοράζεις γιατι είναι ανταγωνιστικά ούτε ψάχνεις value for money γιατί δεν υπάρχει.

κοιτα για την επαναστατικοτητα θα συνεχισω να επιμενω μιας και μετα την επιτυχια του στους αγωνες αντοχης απαγορευτηκαν τα οβαλ εμβολα. φυσικα στα gp δεν ειχε τυχη με τα διχρονα οταν ετρεχε.. σημερα ομως??? το ιδιο εγινε και με τις μπιελες της χοντα στην f1 οπου με τους κανονισμους απαγορεψαν το πλεονεκτημα του ανω σφαιρικου συνδεσμου.

byron
14/02/2014, 12:44
κοιτα για την επαναστατικοτητα θα συνεχισω να επιμενω μιας και μετα την επιτυχια του στους αγωνες αντοχης απαγορευτηκαν τα οβαλ εμβολα.

Τη ποιά? Εναν αγώνα στη Suzuka 500 κέρδισε το 1981 και έναν τοπικό της Αυστραλίας, Swan κάτι. Για ποιά επιτυχία μιλάς?

montechristo
14/02/2014, 12:59
Κι ομως πολλες απο τις "επαναστασεις" που ειδαμε για πρωτη φορα στο NR, περασαν με τον ενα ή τον αλλο τροπο στην παραγωγη, οι εξατμισεις στην ουρα πχ.

Ειναι απλο, ο σκοπος τετοιων μοτοσυκλετων δεν ειναι να βγουν πρωτες σε αγωνες. Ειναι να κανουν ολους μας να μενουμε με ανοιχτο το στομα οταν τις αντικρυζουμε και μετα να "ονειρευομαστε". Ακομη θυμαμαι την NR στο βαθρο στο τοτε Show Μοτοσυκλετας... Dream machines ειναι βασικα λοιπον, για εμας αλλά και για αυτους που τις σχεδιαζουν-κατασκευαζουν... Γιατι τις φτιαχνουν θα πειτε τοτε?? Η απαντηση ειναι απλη:

ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ...

motomaniac
14/02/2014, 13:27
Τη ποιά? Εναν αγώνα στη Suzuka 500 κέρδισε το 1981 και έναν τοπικό της Αυστραλίας, Swan κάτι. Για ποιά επιτυχία μιλάς?

http://www.fasterandfaster.net/2013/02/makoto-hirano-if-honda-had-given-up.html

αυτο? http://world.honda.com/V4-story/03/popup/06.html
http://world.honda.com/V4-story/pc/08/popup/21.html

και το 87 ετρεξε αλλα εγκατελειψε. τεσπα. καπου εχω ενα μοτο που λεει πως ηταν στη κορυφη με αλλα δυο χοντα vfr αν θυμαμαι καλα. πανε πολλα χρονια που το ειχα διαβασει. το 81 κερδισε το 500. τεσπα για τους κανονισμους αν και δνε κανω λαθος οτι απαγορεψαν τα οβαλ εμβολα κανω λαθος στο οτι ηταν ο λογος που σταματησε η nr.

kostaspetrou
14/02/2014, 13:40
Οι λόγοι που σου απάντησα, ήταν εξαιτιάς του μηδενισμού της σύγκρισης του DD που κάνεις συγκρίνοντας μια μοτό για πλούσιους συλλέκτες με stock SS. Δεν φτιάχτηκε για να κυνηγήσει αγώνες, αφού η ίδια η ducati έδινε πιο κατάλληλα και φτηνότερα μηχανάκια για αυτό.
Και στην πίστα, τουλάχιστον Σέρρες που το έτρεξε ο Μπούστας, είχε κάνει 1:21.5 αν θυμάμαι καλά, με κύριο περιορισμό τις περιορισμένες επιλογές που είχαν σε 16.5" λάστιχα.

Το NR ήταν μηχανάκι επίδειξης μηχανολογικής τεχνολογίας, όπως το DD είναι μηχανάκι επίδειξης αγωνιστικής φιλοσοφίας. Κανένα απ΄τα δύο δεν έφερε καμμία επανάσταση παρά μόνο στο image των ιδιοκτητών τους.
Αν διάβαζες τη συζήτηση θα'βλεπες ότι δεν έκανα αυτό που λες.
Είχα ήδη αναφέρει αρκετές φορές για το 1098 που το προτιμούσαν για αγώνες.

Τώρα γι'αυτά που γράφεις για το NR κάνεις απλά λάθος.

Καταρχήν έκατσες και μέτρησες και διαπίστωσες ότι καμμιά απ'τις 500 πατέντες δεν πέρασαν σε μηχανάκια παραγωγής;


Μόνο και μόνο που άλλαξαν τους κανονισμούς για να μην πάθουν κωλονοσκόπηση απ' τα οβάλ έμβολα και τις άλλες καινοτομίες του NR, αποδεικνύει την αξία του.

1)Το DD είναι μια GP replica επειδή προσεγγίζει το σχεδιασμό του μηχανακιού(κυρίως layout πλαισίου) που είχαν για τα GP εκείνα τα χρόνια.
Στο θέμα μοτέρ δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
2)Το NR είναι μια διαστημική εκ του μηδενός δημιουργία απ' όποια σκοπιά και αν το δεις,απέχει παρασάγγας απ' ο,τιδήποτε άλλο.

Το 2 είναι απείρως δυσκολότερο απ' το 1.

byron
14/02/2014, 13:45
http://www.fasterandfaster.net/2013/02/makoto-hirano-if-honda-had-given-up.html

αυτο? http://world.honda.com/V4-story/03/popup/06.html
http://world.honda.com/V4-story/pc/08/popup/21.html

και το 87 ετρεξε αλλα εγκατελειψε. τεσπα. καπου εχω ενα μοτο που λεει πως ηταν στη κορυφη με αλλα δυο χοντα vfr αν θυμαμαι καλα. πανε πολλα χρονια που το ειχα διαβασει. το 81 κερδισε το 500. τεσπα για τους κανονισμους αν και δνε κανω λαθος οτι απαγορεψαν τα οβαλ εμβολα κανω λαθος στο οτι ηταν ο λογος που σταματησε η nr.

Είναι μια μεγάλη κουβέντα, και ίσως ο Αρης να θυμάται περισσότερες λεπτομέρειες.
Το NR του 1987 είχε 2ο χρόνο στα δοκιμαστικά, αλλά εγκατέλειψε στον αγώνα. Στους περισσότερους αγώνες GP που έλαβε μέρος δεν έπιανε ούτε το όριο του 10% για να συμμετάσχει. Αφού εγκατέλειψε τα GP προσπάθησε να τρέξει σε SBK αλλά νομίζω μόνο σε έναν αγώνα (δεν θυμάμαι αποτέλεσμα) και απαγορεύτηκε απ΄τη FIM.

Γενικά η αγωνιστική ιστορία του NR ήταν μια μεγάλη πατάτα. Αυτά.

Και μια σύγκριση μεταξύ NR & DD (http://www.visordown.com/road-tests/bloodlust---honda-nr750-vs-ducati-desmosedici/7049.html) για να είμαστε on topic?

byron
14/02/2014, 13:49
Μόνο και μόνο που άλλαξαν τους κανονισμούς για να μην πάθουν κωλονοσκόπηση απ' τα οβάλ έμβολα και τις άλλες καινοτομίες του NR, αποδεικνύει την αξία του.


To μόνο που κινδύνεψαν να πάθουν οι ανταγωνιστές απ΄το NR ήταν κολικός του νεφρού απ΄τα πολλά γέλια ή καμμιά ψύξη απ΄τον αέρα στα @@.

motomaniac
14/02/2014, 13:53
Αφού εγκατέλειψε τα GP προσπάθησε να τρέξει σε SBK αλλά νομίζω μόνο σε έναν αγώνα (δεν θυμάμαι αποτέλεσμα) και απαγορεύτηκε απ΄τη FIM.


αυτο θυμαμαι κι εγω ρε γαμωτο.. αλλα νομιζω ηταν πρωτο. μονο ο Κυριος sapilaracing μπορει να μας διαφωτισει που καταπιε διτροχη εγκυκλοπαιδια...

stefanos
14/02/2014, 14:04
ρε πως διάολο καταφέρνεται και συζητάμε για κάποια honda συνέχεια?

Να πούμε για κάτι άλλο.
Την 888 την θυμάται κανείς? :)

motomaniac
14/02/2014, 14:07
ρε πως διάολο καταφέρνεται και συζητάμε για κάποια honda συνέχεια?

Να πούμε για κάτι άλλο.
Την 888 την θυμάται κανείς? :)

χαχχαχαχαχαχα ναι. ενα με σκαλωσια που εχανε λαδια δεν ηταν?