PDA

View Full Version : Αντλια βενζίνης



saab
16/02/2014, 13:26
Καλημέρα.
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την μικρή περιπέτειά μου και να ρωτησω εάν εχει καποιος αλλος αντιμετωπίσει παρομοια κατάσταση.
Πρίν περίπου απο μια εβδομάδα και μετα απο 3-4-μήνες ακινησίας η μηχανή ( bandit gsf 650 2007 καινούρια )δεν έπερνε με κανενα τρόπο μπροστά.
Το μυαλό μου πήγε αμέσως στην αντλία.
Εβγαλα ρεζερβουάρ έβγαλα αντλία την έλυσα καθότι πιάνουν τα χέρια μου και ξεκόλησα το μοτεράκι ( με απαλά χτυπήματα με ένα μικρό ξύλο ) επειδη απο την ακινησία είχε κολήσει.
Μοντάρισμα και όλα ok.
έκτοτε κανένα πρόβλημα.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογη κατάσταση;
Τι θα γινότανε εάν δεν ξεκόλαγε;

SHOOTER045
16/02/2014, 14:11
πιθανον αλλη αντλια

zami
16/02/2014, 16:20
Βασικα θελει λιγη προσοχη απο εδω και περα...Να την εχεις στο νου σου, αν και μπορει και να την γλυτωσες φθηνα!

typhoon
16/02/2014, 16:33
Είσαι πολύ τυχερός, αν δεν όπως λες θα ακουμπάγες μερικά 50αρικα σε καμία μάντρα για μεταχείρα (μιας και η suzuki είναι γνωστή για την "άμεση διαθέσιμοτητα "των ανταλλακτικων της, θες κάτι σήμερα και παραλαμβάνεις μετά τις δημοτικές εκλογές)

toyar
16/02/2014, 16:54
ισως ενα καλο καθαριστικο θα ηταν χρησιμο για τα επομενα 2-3 γεμισματα

saab
16/02/2014, 18:24
ισως ενα καλο καθαριστικο θα ηταν χρησιμο για τα επομενα 2-3 γεμισματα

Τι ενοεις οταν λες καθαριστικό
Και κατι 'αλλο το μοτεράκι της αντλιας δεν το βρίσκεις;

SHOOTER045
16/02/2014, 18:26
καθαριστικο injection
μπαινει στο τεποζιτο σε αναλογια με τα λιτρα καυσιμου



λενε οτι καθαριζει αντλιες injection κλπ

saab
16/02/2014, 18:31
Ευχαριστώ, αύριο κιόλας θα το κοιτάξω.

yes-u
16/02/2014, 18:35
Παλαιότερα, ένας συμφορουμίτης έλυσε το πρόβλημα τρόμπας (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131821&highlight=τρομπα+βενζινης) οικονομικά...

viper1
16/02/2014, 21:59
αδειαζε το ρεζερβουαρ την επόμενη φορα...

mauros listis
22/06/2014, 23:57
γεια σας!κατοχος εδώ και ένα μηνα ενός bandit 650 ελαιοψυκτου θα ηθελα τη βοηθεια σας!ολα καλα σε ταξίδια βολτες κλπ.αλλα όταν ο δεικτης της βενζίνης φτασει στις δυο μπαρες από το τελος το μηχανακι μετα από λιγο μενει από καυσιμο ενώ το ντεποζιτο εχει μεσα αρκετο ακομη!μολις το γεμισω όλα κανονικα!τι να φταιει?να είναι τρομπα?υποψην πως η μηχανη πριν την αγορασω ηταν πολύ καιρο σε ακινησια!

amyroukai
23/06/2014, 09:11
Δεν έχεις τρόμπα στο ελαιόψυκτο...

Το μηχανάκι ΔΕΝ μένει από βενζίνη. Απλά ο τρόπος μέτρησης είναι κακός. Με το που θα το δεις "άδειο" έχει μέσα άλλα 5-6 λίτρα. Ήτοι άλλα 100 χιλιόμετρα.

DrBig
23/06/2014, 09:28
καποια τρομπα θα εχει, δεν μπορει....

amyroukai
23/06/2014, 10:00
Τι να σε πω παλικάριμ' επτά χρόνια και κάτι ψιλά στο γκαράζ, δεν το έχω πάρει πρέφα τούτο το πράμα που λες. Αλλά επειδή είμαι γνωστός άσχετος (δεν το λέω ειρωνικά) μπορεί όντως κάτι να έχει που δεν το έχω δει ακόμα.

infidel
23/06/2014, 13:16
γεια σας!κατοχος εδώ και ένα μηνα ενός bandit 650 ελαιοψυκτου θα ηθελα τη βοηθεια σας!ολα καλα σε ταξίδια βολτες κλπ.αλλα όταν ο δεικτης της βενζίνης φτασει στις δυο μπαρες από το τελος το μηχανακι μετα από λιγο μενει από καυσιμο ενώ το ντεποζιτο εχει μεσα αρκετο ακομη!μολις το γεμισω όλα κανονικα!τι να φταιει?να είναι τρομπα?υποψην πως η μηχανη πριν την αγορασω ηταν πολύ καιρο σε ακινησια!

Να πω και εγω τη μ@λ@κια μου. Στο κινέζικο παπί που είχα εκει που πήγαινα έκανε κοψίματα και έσβηνε. Πατούσα μίζα, γύρναγε αλλά δεν έσκαγε. Άνοιγα τάπα να δω αν έχει βενζίνη, περίμενα λίγο και έπαιρνε κανονικά. Τελικά δεν έπαιρνε αέρα το τεπόζιτο από την τάπα σωστά και δεν μπορούσε να τραβήξει βενζίνη. Μπας και συμβαίνει κάτι τέτοιο;

DrEvil
23/06/2014, 13:27
Χωρις να κοβω και την φυση μου, νομιζω οτι δεν εχει τρομπα, σε αντιθεση με το επομενο (υγροψυκτο μοντελο) εξ' ου και η διαφορα του ενος λιτρου χωρητικοτητας στο ρεζερβουαρ (20λτ αντι 19).
Υπαρχει λογικη στο να ειναι βουλωμενο καποιο σωληνακι και να μην κατεβαζει βενζινη απο ενα σημειο και μετα;

mauros listis
24/06/2014, 00:02
οντως δεν εχει τρομπα σημερα το πηγα στο μαστορα μου και αλλαξε ένα σωληνακι στην υποπιεση!μολις το πηρα πετουσε.μετα από λιγο όμως ενώ είναι γεματο βενζινη από της 1000 ωσ τις 6000 στροφες το μηχανακι δεν δουλευει σωστα.σαν να μπερδευει.όπως όταν είναι κρυο.αυτος μου ειπε οτι λογικα θελουν καθαρισμα τα καρμπυρατέρ κ το ντεποζιτο.

mauros listis
24/06/2014, 00:07
δεν λεω οτι δεν δειχνει ο δεικτης σωστα.απλα οτι σβηνει από τροφοδοσια καυσιμου.κανει διακοπες.

Δεν έχεις τρόμπα στο ελαιόψυκτο...

Το μηχανάκι ΔΕΝ μένει από βενζίνη. Απλά ο τρόπος μέτρησης είναι κακός. Με το που θα το δεις "άδειο" έχει μέσα άλλα 5-6 λίτρα. Ήτοι άλλα 100 χιλιόμετρα.

pektis
24/06/2014, 00:31
αυτος μου ειπε οτι λογικα θελουν καθαρισμα τα καρμπυρατέρ κ το ντεποζιτο.
Καθαρισμα καρμπυρατερ αν εχει κανει πολλα χλμ.
Το ντεποζιτο γιατι να το καθαρισεις?(εκτος αν το ειχες παρατημενο καιρο...)

mauros listis
25/06/2014, 00:41
εχει μονο 23000χιλ αλλα το μηχανακι ηταν παρατημενο σε μα αποθηκη τρια χρονια.σημερα παντως δουλευει μια χαρα ειδικα όταν ζεσταίνεται!

pektis
25/06/2014, 09:28
Τελικα σου καθαρισε τα καρμπυρατερ και δουλεψε?

amyroukai
25/06/2014, 12:23
εχει μονο 23000χιλ αλλα το μηχανακι ηταν παρατημενο σε μα αποθηκη τρια χρονια.σημερα παντως δουλευει μια χαρα ειδικα όταν ζεσταίνεται!

Βρε μαύρε, με κρύα καρμπιρατέρ τι να δουλέψει καλά;
Μετά από τόση ακινησία ένα καθάρισμα όντως πρέπει να γίνει. Το τεπόζιτο αν δεν έχει σκουριές (δες και μόνος σου με ένα φακό) πιθανόν να μην χρειάζεται τίποτα πέρα από άδειασμα την παλιά βενζίνη.

mauros listis
03/07/2014, 23:04
ρυθμισμα καρμπυρατέρ και καθαρισμα!όλα οκ!στην αρχη δεν κραταγε και ρελαντί αλλα το ρυθμισα μονος!δηλαδή είναι λογικο να δουλευει λιγο περιεργα όταν είναι κρυο?γιατι στο απότομο ανοιγμα γκαζιού κομπιαζει.όταν όμως είναι ζεστο κανενα πρόβλημα!

kameno_tost
18/07/2014, 17:42
Θα σας εξομολογηθω και εγω τον πονο μου... Εχω το bandit του 2008 απο το 2010... 2 φορες με εστειλε συνεργειο απο αντλια και συγκεκριμενα απο το πλαστικο π@παρακι με το φιλτρο που εχει μεσα... 2 φορες το ανοιξα και ειδα οτι εχει πιασει τετοια μακα που ηταν λογικο να μου κοβει το γκαζι. αυτο συμβαινει περιπου καθε 2 χρονια. Τωρα ακουω ενα διαφορετικο θορυβο απο το τεποζιτο οταν ειμαι σταματημενος (που δεν το κανει και παντα βασικα). ενα σφυριγμα λες και σφυριζεις μεσα σε μπουκαλι... Η αληθεια ειναι οτι με τρωει λιγο και η καχυποψια πλεον γτ την εχω πατησει 2 φορες και μαλιστα την 2η στην επιστροφη απο Βαρκελωνη (ευτυχως απο την Κορινθο και μετα!!!!) και μπορει να ακουω τα πουλακια :) εχει τυχει σε κανενα αλλο? παιζει αν ειναι σε αρχικο σταδιο να κανει τπτ κανα καθαριστικο η λεω μ@λακιες?

amyroukai
18/07/2014, 23:06
Γιατί δεν το ανοιγεις να το καθαρίσεις;

kameno_tost
19/07/2014, 21:04
Ειναι θερμοκολληση η μια πλευρα με την αλλη... και το πλαστικο αρκετα χοντρο. Οποτε και την προηγουμενη φορα χρησιμοποιησα χειρουργικες μεθοδους. Καλεμι και σφυρι. :smokin:

amyroukai
20/07/2014, 21:29
Μεταξύ αστείου και σοβαρού, θα την εψαχνα για εξωτερική από αυτοκίνητο...

TONYBANDIT
21/07/2014, 03:45
καθε 24000 η suzuki λεει αλλαγη.το εχω αλλαξει 2 φορες και τωρα παω για 3η και ποτε δεν ειχα προβλημα

kameno_tost
23/07/2014, 19:21
Μεταξύ αστείου και σοβαρού, θα την εψαχνα για εξωτερική από αυτοκίνητο...

Να σου πω οτι μελετουσα να δω πως θα κανω την πατεντα....