Σύνδεση

View Full Version : KTM ENDURO 690 R!



MiltiadisK.D
18/02/2014, 20:00
Για πείτε δύο λογάκια για την εν λόγο κυρία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2345486/ :)

taxydromos
18/02/2014, 20:16
πολύ καλή και σκληρή μοτοσυκλέτα!
ιδανική για travel enduro και όχι μόνο,από τις αντοχές του αναβάτη εξαρτάται.....αν είχες το 640 θα καταλαβαίνεις!
οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 250mm και αυτά που γράφει στη περιγραφή είναι λίγο χαζά....
πάρτο,θα το ευχαριστηθείς και στην πόλη!

DrBig
18/02/2014, 21:03
To R με τον περτικαλι σκελετο εχει 275μμ αναρτησεις, το απλο εχει 250.
Μοναδικο ελλατωμα του (που δεν διορθωνεται) ειναι οτι εχει λιγο κοντο κιβωτιο και προφανως Μιλτο δεν ταξιδευει οπως το 950. Δηλαδη απο τον Αγιο στο Ηρακλειο την ψιλοακους.

taxydromos
18/02/2014, 21:59
να μη λέμε ανακρίβειες παρακαλώ!

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/ktm/2012-ktm-690-enduro-r-ar123880.html

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_r_2012.php

http://www.cyclecanadaweb.com/specifications/ktm/enduro/690_enduro_r/2012/

foogr01
18/02/2014, 22:27
Για πείτε δύο λογάκια για την εν λόγο κυρία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2345486/ :)

Γιατίιιι Μίλτο; Τι σκέψεις περνάνε απ' το μυαλό σου; :D

DrBig
19/02/2014, 05:45
να μη λέμε ανακρίβειες παρακαλώ!

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/ktm/2012-ktm-690-enduro-r-ar123880.html

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_r_2012.php

http://www.cyclecanadaweb.com/specifications/ktm/enduro/690_enduro_r/2012/

τι φταιω εγω που οι διαδρομες στα ΚΤΜ αλλαζουν καθε πανσελληνο?
(σωστος....το 09-11 R ειχε τις ψηλες)

mtsop
19/02/2014, 07:34
Απ' τα αρνητικά του είναι ότι αν πας ταξιδάκι και είσαι φορτωμένος πίσω θα πρέπει να ξεφορτώνεις για να βάζεις βενζίνη.
Άλλο ένα αρνητικό είναι η έλλειψη μανιβέλας, σε περίπτωση πτώσης τάσης μπαταρίας... κλάφτα...
Πιο αξιόπιστος κινητήρας από τον προκάτοχό του, αλλά και πιο εξειδικευμένος ελέω ψεκασμού.
Στα 37500χλμ μόνο 1 φορά κατέβασα μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου, αλλά πρέπει να είμαι και ο μόνος εν Ελλάδι.

MiltiadisK.D
19/02/2014, 10:34
T
Μοναδικο ελλατωμα του (που δεν διορθωνεται) ειναι οτι εχει λιγο κοντο κιβωτιο και προφανως Μιλτο δεν ταξιδευει οπως το 950. Δηλαδη απο τον Αγιο στο Ηρακλειο την ψιλοακους.
Άγη συμφωνώ απόλυτα με αυτό,εντός ημερών θα πάρω απο φίλο να το τεστάρω ετσι ώστε να έχω ολοκληρωμένη άποψη:winka:

taxydromos
19/02/2014, 10:35
αν θες να πηγαίνεις ταξίδια βάζεις βάσεις και αλουμ βαλίτσες..
,,εμ τι να σου κάνει η κτμ... το '9 έβγαλε το κοντό αλλά δεν πούλησε μετά έβγαλε και το ψηλό αλλά φευ!
τελικά το '12 βγάζει ένα μόνο το R χαμηλωμένο να το καβαλάνε κ οι κοντοί με ωραία γραφικά μπας και πουλήσει,,
τώρα ψάχνεται στην Ινδία για adventure!
πάντως για σκληρές ονοφάδες είναι μανάμ η μοτό!

MiltiadisK.D
19/02/2014, 10:36
Γιατίιιι Μίλτο; Τι σκέψεις περνάνε απ' το μυαλό σου; :D

Αφού ξέρεις ότι δέν κάθομαι στα αυγά μου:lol:Σκέψεις κάνω Γιώργο;)

MiltiadisK.D
19/02/2014, 10:38
Άλλο ένα αρνητικό είναι η έλλειψη μανιβέλας, σε περίπτωση πτώσης τάσης μπαταρίας... κλάφτα...

Στα 37500χλμ μόνο 1 φορά κατέβασα μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου, αλλά πρέπει να είμαι και ο μόνος εν Ελλάδι.

Εντάξει αυτό ισχύει και στα 950/990.

Γιατί?

MiltiadisK.D
19/02/2014, 10:47
[QUOTE=taxydromos;2434456]
μπας και πουλήσει,,
Αυτό με φοβίζει,άσε να το πάρω 2-3 μέρες και βλέπουμε:smokin:

MikeG
19/02/2014, 12:26
Αυτό με φοβίζει,άσε να το πάρω 2-3 μέρες και βλέπουμε:smokin:

Ρε, θα πουλήσεις τον έρωτα; Το γαλάζιο..; Δε μπορείς να κάτσεις φρόνιμα μου φαίνεται!

:beer: :beer:

road spirit
19/02/2014, 12:58
Μια χαρά έχει πουλήσει το μηχανάκι στο εξωτερικό, εκεί η ΚΤΜ δεν προλαβαίνει να παραδίνει σε πελάτες και η λίστα αναμονής είναι πάνω από 2 μήνες. Στο Ελλάντα, ο έλληνας τα βλέπει αλλιώς τα πράγματα ....

Το 690 ταξιδεύει μια χαρά, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις. Ψάξε Noah Horak (RoninMoto), Jaba Mundus, Chasing horizons να δεις 690 να κάνουν το γύρο του κόσμου. Υπάρχουν και άλλοι πολλοί, αυτοί μου έρχονται τώρα στα γρήγορα.

Ότι μηχανάκι φίλου καβαλήσεις, έχε στα υπόψη τα εξής: υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στη συμπεριφορά και στην αίσθηση ανάμεσα στις 3 γενιές του μοντέλου: 08-09 (πολλά θεματάκια), στα '10-'11 καλύτερα, και τα '12-'13 είναι στην ουσία διαφορετική μοτοσικλέτα. Μεγαλύτερος κινητήρας (πραγματικά 690 κ.εκ. έναντι 650 των προηγούμενων), εντελώς διαφορετική χαρτογράφηση χωρίς σβησίματα και περισσότερη δύναμη, άλλες αναρτήσεις, άλλο κόψιμο τιμονιού, βελτιωμένη σέλα. Αν οδηγήσεις παλιότερο θα κρίνεις άδικα τα '12-13. Υπάρχει μεγάλη διαφορά (έτσι γράφουν στα ξένα φόρα όσοι έχουν οδηγήσει 2 γενιές)

Τέλος, αν σκοπεύεις να πάρεις καινούριο, το μοντέλο 2014 είναι ξανά μανά μια διαφορετική μοτοσικλέτα: Ξανά άλλες αναρτήσεις με ξεχωριστή λειτουργία επαναφοράς-συμπίεσης στα δυο πιρούνια. Όσοι πρόλαβαν και το οδήγησαν λένε ότι επιτέλους η ανάρτηση μαλάκωσε και αποσβένει σωστά. Ξανά βελτιωμένος κινητήρας, ο δίμπουζος του duke, με +4 άλογα, μειωμένη κατανάλωση και φοβερά ομαλή απόδοση χωρίς κραδασμούς. Ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire. Νέα σέλα (πιο άνετη). ΑΒS με επιλογή απενεργοποίησης εντελώς ή σε mode enduro (μπροστά ον, πίσω οφφ). Αλλαγές σε αισθητήρες. Και πολλές άλλες μικροβελτιώσεις που δεν αναγράφονται στο press kit. H τελευταία μεγάλη διαφοροποίηση είναι η αλλαγμένη καλωδίωση και η κεντρική μονάδα είναι πλέον CANBUS. Για κάποιους αυτό είναι αρνητικό γιατί πλέον δεν υπάρχει συμβατότητα με tuneECU.

Aαααα, θέλω 2 παρακαλώ !

MiltiadisK.D
19/02/2014, 16:56
Ρε, θα πουλήσεις τον έρωτα; Το γαλάζιο..; Δε μπορείς να κάτσεις φρόνιμα μου φαίνεται!

:beer: :beer:

Α ρε Μιχαλάκη,εντάξει σκέψεις κάνω μωρέ,το 950 που έχω τώρα είναι η μεγάλη μου:a07:καψούρα όπως λές,δεν πάω καθόλου καλά να λές:rotflmao::winka:

Stabak
19/02/2014, 16:59
και το μιλιον μπακς κουέστιον είναι : Αξίξει να το αντβεντουροποιήσεις με κιτ και να κάνεις τα πάντα με αυτό το μηχανάκι;;;; Δηλαδη κομιουτινγκ, μικρα δικάβαλα ταξίδια 400χλμ, κανα ΣΚ χωματόδρομο κλπ ;;;

MiltiadisK.D
19/02/2014, 17:10
Μια χαρά έχει πουλήσει το μηχανάκι στο εξωτερικό, εκεί η ΚΤΜ δεν προλαβαίνει να παραδίνει σε πελάτες και η λίστα αναμονής είναι πάνω από 2 μήνες. Στο Ελλάντα, ο έλληνας τα βλέπει αλλιώς τα πράγματα ....

Το 690 ταξιδεύει μια χαρά, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις. Ψάξε Noah Horak (RoninMoto), Jaba Mundus, Chasing horizons να δεις 690 να κάνουν το γύρο του κόσμου. Υπάρχουν και άλλοι πολλοί, αυτοί μου έρχονται τώρα στα γρήγορα.

Ότι μηχανάκι φίλου καβαλήσεις, έχε στα υπόψη τα εξής: υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στη συμπεριφορά και στην αίσθηση ανάμεσα στις 3 γενιές του μοντέλου: 08-09 (πολλά θεματάκια), στα '10-'11 καλύτερα, και τα '12-'13 είναι στην ουσία διαφορετική μοτοσικλέτα. Μεγαλύτερος κινητήρας (πραγματικά 690 κ.εκ. έναντι 650 των προηγούμενων), εντελώς διαφορετική χαρτογράφηση χωρίς σβησίματα και περισσότερη δύναμη, άλλες αναρτήσεις, άλλο κόψιμο τιμονιού, βελτιωμένη σέλα. Αν οδηγήσεις παλιότερο θα κρίνεις άδικα τα '12-13. Υπάρχει μεγάλη διαφορά (έτσι γράφουν στα ξένα φόρα όσοι έχουν οδηγήσει 2 γενιές)

Τέλος, αν σκοπεύεις να πάρεις καινούριο, το μοντέλο 2014 είναι ξανά μανά μια διαφορετική μοτοσικλέτα: Ξανά άλλες αναρτήσεις με ξεχωριστή λειτουργία επαναφοράς-συμπίεσης στα δυο πιρούνια. Όσοι πρόλαβαν και το οδήγησαν λένε ότι επιτέλους η ανάρτηση μαλάκωσε και αποσβένει σωστά. Ξανά βελτιωμένος κινητήρας, ο δίμπουζος του duke, με +4 άλογα, μειωμένη κατανάλωση και φοβερά ομαλή απόδοση χωρίς κραδασμούς. Ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire. Νέα σέλα (πιο άνετη). ΑΒS με επιλογή απενεργοποίησης εντελώς ή σε mode enduro (μπροστά ον, πίσω οφφ). Αλλαγές σε αισθητήρες. Και πολλές άλλες μικροβελτιώσεις που δεν αναγράφονται στο press kit. H τελευταία μεγάλη διαφοροποίηση είναι η αλλαγμένη καλωδίωση και η κεντρική μονάδα είναι πλέον CANBUS. Για κάποιους αυτό είναι αρνητικό γιατί πλέον δεν υπάρχει συμβατότητα με tuneECU.

Aαααα, θέλω 2 παρακαλώ !

Γιάννη με κάλυψες πλήρως,για ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο του 2012 και μόνο σκέφτομαι.Τα φιλαράκια αν θυμάμαι καλά έχουν τα 1ής γενιάς και ναι έχω διαβάσει για τα προβλήματα τους.Επίσης διάβασα για το 2014 μοντέλο και είναι απίστευτο αλλα δεν παίζει καθόλου χρήμα.Ευχαριστώ και κανονίστε με το Μιχαλιώ να πιούμε κανα καφεδάκι να τα πούμε απο κοντά:beer:

MiltiadisK.D
19/02/2014, 17:12
και το μιλιον μπακς κουέστιον είναι : Αξίξει να το αντβεντουροποιήσεις με κιτ και να κάνεις τα πάντα με αυτό το μηχανάκι;;;; Δηλαδη κομιουτινγκ, μικρα δικάβαλα ταξίδια 400χλμ, κανα ΣΚ χωματόδρομο κλπ ;;;

Φωτιές που ανάβεις τώρα:lol:

road spirit
19/02/2014, 17:19
μαλακία μηχανάκι ...σγα τις φωτιές :D

310150

http://www.flickr.com/photos/100766359@N05/10439466744/in/photostream/

nihristo
19/02/2014, 17:23
Βαλτοι ειστε ρε πστδες!

Stabak
19/02/2014, 17:24
είναι και θέμα κόστους.... πας πάνω απο 8,5 για μια σεμνή απόπειρα την στιγμή που ενα adv950 σε 5 αν το ελαφρύνεις οσο πάει; μουμπλε μουμπλε

MiltiadisK.D
19/02/2014, 17:26
μαλακία μηχανάκι ...σγα τις φωτιές :D

310150

http://www.flickr.com/photos/100766359@N05/10439466744/in/photostream/
Ά καλά!!!Γιάννη θα το ξενυχτήσουμε πάλι απόψε:rotflmao:αν ήταν το συγκεκριμένο θα ψαχνόμουν για δανεικά:bawl:Ο ktm.prestige ακούει:beer:

Vstrommer71
19/02/2014, 20:16
είναι και θέμα κόστους.... πας πάνω απο 8,5 για μια σεμνή απόπειρα την στιγμή που ενα adv950 σε 5 αν το ελαφρύνεις οσο πάει; μουμπλε μουμπλε
Nαι,αλλα ψωνιζεις πολυ καλυτερη καταναλωση και καμμια 50αρια λιγοτερα κιλα.Σε ταξιδι με ζορικο χωμα αυτες ειναι σημαντικες παραμετροι
Το δικο μου το αγαπημενο '09 ηταν πολυ δυνατο,φανταζομαι το νεο που ειναι και 690 κυβικα τι θα κανει...
Μακαρι να ξαναρθουνε τα φραγκα,παλι 690 θα επαιρνα για να οργωσω τα βουνα γενικως...

DrBig
19/02/2014, 20:49
Nαι,αλλα ψωνιζεις πολυ καλυτερη καταναλωση και καμμια 50αρια λιγοτερα κιλα.Σε ταξιδι με ζορικο χωμα αυτες ειναι σημαντικες παραμετροι
Το δικο μου το αγαπημενο '09 ηταν πολυ δυνατο,φανταζομαι το νεο που ειναι και 690 κυβικα τι θα κανει...
Μακαρι να ξαναρθουνε τα φραγκα,παλι 690 θα επαιρνα για να οργωσω τα βουνα γενικως...

Η διαφορα στα κιλα πρεπει να ειναι αρκετα παραπανω, καμια 80ρια ισως (150 vs 230 ?)
Η παιρνεις ενα SE και ερχεσαι καπου αναμεσα στα δυο...

road spirit
19/02/2014, 20:58
Η διαφορα στα κιλα πρεπει να ειναι αρκετα παραπανω, καμια 80ρια ισως (150 vs 230 ?)
Η παιρνεις ενα SE και ερχεσαι καπου αναμεσα στα δυο...

140 κιλά στεγνό το μαμά + 10 κιλά το φουλ κιτ (2 ντεπόζιτα + φαίρινγκ) της RR.

+ 22 λίτρα βενζίνης ...

DrBig
19/02/2014, 21:06
140 κιλά στεγνό το μαμά + 10 κιλά το φουλ κιτ (2 ντεπόζιτα + φαίρινγκ) της RR.

+ 22 λίτρα βενζίνης ...

Δηλαδη παμε στα 165-170. Νομιζω για κρητη το μαμα 12ρι ειναι ο,τι πρεπει :)

Stabak
19/02/2014, 21:13
Nαι,αλλα ψωνιζεις πολυ καλυτερη καταναλωση και καμμια 50αρια λιγοτερα κιλα.Σε ταξιδι με ζορικο χωμα αυτες ειναι σημαντικες παραμετροι
Το δικο μου το αγαπημενο '09 ηταν πολυ δυνατο,φανταζομαι το νεο που ειναι και 690 κυβικα τι θα κανει...
Μακαρι να ξαναρθουνε τα φραγκα,παλι 690 θα επαιρνα για να οργωσω τα βουνα γενικως...

Δεν τα αμφισβητώ! Είχα βγει μια εντουράδα μαζί με ενα παιδί κ ξέρω τι είναι στο χώμα.
Σε ταξιδάκι δρόμο δεν ξερω με κάποιο ελαφρυ τρακτερωτό δικάβαλο τι γίνεται (κραδασμοι, ρεπριζ κλπ) όπως κ commuting... αξίζει;

road spirit
19/02/2014, 21:26
για commuting νομίζω θα είναι ένα πολύ διασκεδαστικό μηχανάκι, για δικάβαλο μάλλον βασανιστήριο το κόβω

amyroukai
20/02/2014, 08:46
Τα άλλα στις φωτό είναι Xchallenge;

Ktm.Prestige
20/02/2014, 10:13
Ήθελες δεν ήθελες άνοιξες θέμα για να φάμε τα λισακά μας!!!

Τίποτα , τα βλέπαμε μαζι εδω στο μαγαζί , μεγάλος έρωτας το συγκεκριμένο με το dakar kit!!!!
Κόβει αέρα , ταξιδεύεις κανονικά , η παραλλαγή του 690 Adventure!!!!!!!!!:a016::a016:

Το μηχανάκι είναι κυριολεκτικά all around!!!!
Άσε μας ρε Μίλτο , φωτιές θες να μας βάλεις εν'όψη γάμου!:a22:


Ά καλά!!!Γιάννη θα το ξενυχτήσουμε πάλι απόψε:rotflmao:αν ήταν το συγκεκριμένο θα ψαχνόμουν για δανεικά:bawl:Ο ktm.prestige ακούει:beer:

MikeG
20/02/2014, 10:16
Άσε μας ρε Μίλτο , φωτιές θες να μας βάλεις εν'όψη γάμου!:a22:

Λίστα γάμου στη KTM ρε! Με το καλό!

:beer: :beer: :beer:

road spirit
20/02/2014, 10:37
Τα άλλα στις φωτό είναι Xchallenge;

1 xchallenge και 2 κτμ 690, ένα με το κιτ του alberto dottori και εκείνο με τις 2 εξατμίσεις είναι RallyFactoryReplica

Ktm.Prestige
20/02/2014, 10:43
Λίστα γάμου , χχμμμμμ δε το είχα σκεφτεί!!:D:D

Νά'σαι καλά ρε Μιχαλιό!

:beer::beer:


Λίστα γάμου στη KTM ρε! Με το καλό!

:beer: :beer: :beer:

amyroukai
20/02/2014, 11:07
1 xchallenge και 2 κτμ 690, ένα με το κιτ του alberto dottori και εκείνο με τις 2 εξατμίσεις είναι RallyFactoryReplica Όμορφο. Αυτό που με "χάλασε" ήταν οι τιμές... Ένα χιλιάρικο το ρεζερβουάρ και άλλα 1400-1900 το φέρινγκ (που δεν κατάλαβα τι διαφορά έχει το rally από το adventure και έχει τόση διαφορά στην τιμή) πονάει η τσέπη και μόνο στη σκέψη. Συν σοβαρά φωτιστικά γιατί αυτά φαίνονται "ψεύτικα" ανεβαίνεις και άλλο.

DrBig
20/02/2014, 12:34
Υπαρχει μαγαζι στον ταυρο που κανει φερινγκ σε κλασμα της τιμης (κανα 300αρι), εχει και θρεντ στο vendors του advrider.
Τα μεγαλα τεποζιτα ωραια ειναι αλλα οχι και τοσο πρακτικα, ειδικα για μηχανη με σχετικα χαμηλη καταναλωση οπως το 690.

road spirit
20/02/2014, 12:54
amyroukai, το φαιρινκγ της αγγλικής RR έχει 1300 και είναι κομπλέ με τα φώτα και όλες τις βάσεις στήριξης , αλουμινένιο billet υποπλαίσιο, και όλες τις καλωδιώσεις για τα φώτα. Η ποιότητα κατασκευής είναι υπεράνω κριτικής, τουλάχιστον με βάση τις φωτογραφίες συναρμολόγησης που βλέπω και τα όσα γράφουν οι πελάτες που το έχουν βάλει.

Το fairing που κάνει το μαγαζί στον ταύρο είναι μόνο fairing αν δεν κάνω λάθος, δλδ σκέτος ο πολυεστέρας. Θα πρέπει να φτιάξει κάποιος τις βάσεις και όλη τη στήριξη, η οποία θα πρέπει να αντέχει σε ξύλο. Αυτό είναι που πληρώνει βασικά κάποιος όταν αγοράζει το kit της RR.

Εν πάσει περιπτώση, δεν θεωρώ απαραίτητο όλο το σετ. Νομίζω ότι μόνο με τα ντεπόζιτα που αποκτάς μια αυτονομία > 400 χλμ και με το μικρό μασκάκι απο τα KTM powerparts κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου. Κόβει τον αέρα σε ταχύτητες μέχρι 130 λένε και είναι value for money. Τώρα, όποιος πει ότι θέλει να ταξιδεύει ταχύτερα, τότε προφανώς δεν ξέρει τι πάει να αγοράσει και το 690 δεν είναι για αυτόν (και δεν προοριζόταν ποτέ για τέτοιου είδους ταξίδια)

OldMan
20/02/2014, 14:25
Γιαννάκη, σαν πολύ δεν ανακατεύεσαι με τα ημι-χωμάτινα..????;)

alex k8
20/02/2014, 15:51
roadspirit ποιο ειναι το site;

DrBig
20/02/2014, 17:34
Το fairing που κάνει το μαγαζί στον ταύρο είναι μόνο fairing αν δεν κάνω λάθος, δλδ σκέτος ο πολυεστέρας. Θα πρέπει να φτιάξει κάποιος τις βάσεις και όλη τη στήριξη, η οποία θα πρέπει να αντέχει σε ξύλο. Αυτό είναι που πληρώνει βασικά κάποιος όταν αγοράζει το kit της RR.

Γιαννη, η κατασκευη του 'πυργου' και των βασεων ειναι πολυ απλη και φτηνη.

fz600
20/02/2014, 18:15
μαλακία μηχανάκι ...σγα τις φωτιές :D

310150

http://www.flickr.com/photos/100766359@N05/10439466744/in/photostream/

Πςςςςςς γαμ@h λεμε

alex k8
20/02/2014, 18:15
roadspirit ποιο ειναι το site;

sorry ειναι rally raid, τα εχω δει.
νομιζω στον ταυρο εχει και βαση εξτρα απο το φαιρινκ που κατα τη γνωμη μου ειναι ωραιο

DrBig
20/02/2014, 18:19
αλλη μια βερσιον για τα σαλια!

310202

DrBig
20/02/2014, 18:22
encore

310203

alex k8
20/02/2014, 18:22
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=624319

εεεεεε......τα ζηταει ο οργανισμος σας

taisteal
20/02/2014, 18:25
:uplate::uplate::uplate:


:a32::a32::a32::a32:

spyro
20/02/2014, 18:26
κάποτε όταν μεγαλώσω και κάνω λεφτά ...

road spirit
20/02/2014, 18:26
Γιαννάκη, σαν πολύ δεν ανακατεύεσαι με τα ημι-χωμάτινα..????;) δεν κάνει?:a014:


Γιαννη, η κατασκευη του 'πυργου' και των βασεων ειναι πολυ απλη και φτηνη. θα φτιάξουμε μια ? :D


sorry ειναι rally raid, τα εχω δει.
νομιζω στον ταυρο εχει και βαση εξτρα απο το φαιρινκ που κατα τη γνωμη μου ειναι ωραιο στην σελίδα του λέει ότι είναι χωρίς βάση http://www.perfect-fairings.com/en/products/show/ktm-690-rally-front-fairing_14 :)

alex k8
20/02/2014, 18:34
το μηχανακι ειναι χαλια, εγω του εχω κανει 65000χλμ και αυτο δεν λεει να χαλασει.ασε που δεν του εχω ανοιξει ποτε μοτερ.αφου να φανταστεις τωρα εχει πεσει το μοτερ του και με τριτη χανεις το μπροστινο.αναξιοπιστο αστο παρε κανα χτ καλυτερα
μην αρχισω και μιλαω για αναρτησεις και για στησημο....βαρκα στο γυαλο.
μη το κοιτας, αστο γιατι θα κλαις με μαυρο δακρυ....απο τη συγκηνηση

DrBig
20/02/2014, 18:36
θα φτιάξουμε μια ? :D

Οταν το παρεις, ριξε σημα!

MiltiadisK.D
20/02/2014, 18:47
encore

310203

Τρίτη βραδιά σερί ξενύχτι:lol:

MiltiadisK.D
20/02/2014, 18:51
το μηχανακι ειναι χαλια, εγω του εχω κανει 65000χλμ και αυτο δεν λεει να χαλασει.ασε που δεν του εχω ανοιξει ποτε μοτερ.αφου να φανταστεις τωρα εχει πεσει το μοτερ του και με τριτη χανεις το μπροστινο.αναξιοπιστο αστο παρε κανα χτ καλυτερα
μην αρχισω και μιλαω για αναρτησεις και για στησημο....βαρκα στο γυαλο.
μη το κοιτας, αστο γιατι θα κλαις με μαυρο δακρυ....απο τη συγκηνηση

Ναί Οκ αλλά με ADV το αντάλλαζες αν θυμάμαι καλά και εγώ δεν επιθυμώ να βρεθώ στην ίδια φάση,γιαυτό άλλωστε άνοιξα και θρέντ(φιλικά πάντα;))για να ξεδιαλύνω τα πράγματα:beer:

MiltiadisK.D
20/02/2014, 18:54
κάποτε όταν μεγαλώσω και κάνω λεφτά ...

...θα έχω 1 950 ADV,1 DUKE III 690 και 1 690 ENDURO R του 2014 παρακαλώ:a46:

alex k8
20/02/2014, 19:07
εσυ εχεις adv εγω δεν ειχα....
το θες για καθε μερα και για κανα βουνο αντε και για κανα ταξιδακι αρεα και που;παρτο
αν δεν το θες για καθε μερα και δεν πολυ πας και χωμα και εισαι του ταξιδιου και σε παιρνουν και τα οικονομικα σου κρατα το
μην ξεχναμε ειναι τα μισα λεφτα στα τελη κυκλοφοριας
(εγω πριν απο το 690 ειχα ενα κ8 1000)
οι λογοι που το θες ειναι καθαρα προσωπικοι.οταν αλλαξα το gsxr και πηρα το ktm οι πιο πολοι με γιουχαρανε και εγω ακομα οταν το καβαλαω καραγουσταρω

road spirit
20/02/2014, 19:16
Τρίτη βραδιά σερί ξενύχτι:lol:

για να σιγουρέψουμε ότι θα τραβήξει μέχρι το πρωί : basel 690 quest kit (http://www.vimeo.com/70249569)

road spirit
20/02/2014, 19:17
Οταν το παρεις, ριξε σημα!

θα πέσει πολύ κάψιμο ! :beer::rockon:

MiltiadisK.D
20/02/2014, 19:19
εσυ εχεις adv εγω δεν ειχα....
το θες για καθε μερα και για κανα βουνο αντε και για κανα ταξιδακι αρεα και που;παρτο
αν δεν το θες για καθε μερα και δεν πολυ πας και χωμα και εισαι του ταξιδιου και σε παιρνουν και τα οικονομικα σου κρατα το
μην ξεχναμε ειναι τα μισα λεφτα στα τελη κυκλοφοριας
(εγω πριν απο το 690 ειχα ενα κ8 1000)
οι λογοι που το θες ειναι καθαρα προσωπικοι.οταν αλλαξα το gsxr και πηρα το ktm οι πιο πολοι με γιουχαρανε και εγω ακομα οταν το καβαλαω καραγουσταρω

Ωραίος και σε ευχαριστώ Άλεξ,με κάλυψες.Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν υπάρχει χρόνος ούτε χρήμα για ταξίδια,καθημερινά,κοντινές αποστάσεις κυκλοφορώ με το μικρό και θα προτιμούσα να κυκλοφορώ με 690 και να μήν μαραζώνει το ADV στο γκαράζ.Είμαι υπο σκέψη και συζήτηση ακόμα,κάτσε να δούμε αν τα βρούμε στις τιμές:winka:

MiltiadisK.D
20/02/2014, 19:21
για να σιγουρέψουμε ότι θα τραβήξει μέχρι το πρωί : basel 690 quest kit (http://www.vimeo.com/70249569)

Έλα Άγιο,κερνάω καφέ:rotflmao:

Juohmaru!
20/02/2014, 19:24
Ένα χρόνο πριν σε αντίστοιχο thread που είχε ανοίξει ο antsoar είχα γράψει αναλυτικά τη γνώμη μου για μια ενδεχόμενη "τράμπα" από 950/990 σε 690...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361&page=2

...ξαναδιαβάζοντας σήμερα αυτά που είχα γράψει τότε, συνεχίζω να τα υποστηρίζω 100%, παρότι από το καλοκαίρι έχω ξαναγυρίσει στα μεγάλα (950advS '03) αφού κάποιοι φρόντισαν να με "ξαλαφρώσουν" από το 690 μου...

Αν λάβουμε δε υπόψη και το κόστος απόκτησης, το να αλλάξεις το 950 σου, που κοστίζει σήμερα περί τα 4 χιλιάρικα, με ένα αντίστοιχης αξίας 690 του '08-'09 είναι ένα ενδιαφέρον δίλημμα με τα υπέρ και τα κατά (δες παραπάνω). Όμως να δώσεις το 950 και να συμπληρώσεις άλλα τόσα για ένα καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο 690 (δεν αντιλέγω οτι τα μοντέλα του '12-'14 έχουν αρκετές βελτιώσεις) μου φαίνεται μάλλον εξωπραγματικό τη σημερινή εποχή... Φιλικά πάντα!

Σε κάθε περίπτωση, σκέψου τη χρήση που θα κάνεις στη μηχανή σου (και το μπάτζετ που έχεις να διαθέσεις)... όλα τότε θα γίνουν ξεκάθαρα!!!

MiltiadisK.D
20/02/2014, 19:31
Ένα χρόνο πριν σε αντίστοιχο thread που είχε ανοίξει ο antsoar είχα γράψει αναλυτικά τη γνώμη μου για μια ενδεχόμενη "τράμπα" από 950/990 σε 690...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361&page=2

...ξαναδιαβάζοντας σήμερα αυτά που είχα γράψει τότε, συνεχίζω να τα υποστηρίζω 100%, παρότι από το καλοκαίρι έχω ξαναγυρίσει στα μεγάλα (950advS '03) αφού κάποιοι φρόντισαν να με "ξαλαφρώσουν" από το 690 μου...

Αν λάβουμε δε υπόψη και το κόστος απόκτησης, το να αλλάξεις το 950 σου, που κοστίζει σήμερα περί τα 4 χιλιάρικα, με ένα αντίστοιχης αξίας 690 του '08-'09 είναι ένα ενδιαφέρον δίλημμα με τα υπέρ και τα κατά (δες παραπάνω). Όμως να δώσεις το 950 και να συμπληρώσεις άλλα τόσα για ένα καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο 690 (δεν αντιλέγω οτι το μοντέλο του '12-'14 έχουν αρκετές βελετιώσεις) μου φαίνεται μάλλον εξωπραγματικό τη σημερινή εποχή... Φιλικά πάντα!

Σε κάθε περίπτωση, σκέψου τη χρήση που θα κάνεις στη μηχανή σου (και το μπάτζετ που έχεις να διαθέσεις)... όλα τότε θα γίνουν ξεκάθαρα!!!

Aμ μπράβο!!Εσένα έψαχνα:lol:,δεν έβρισκα όμως αυτό http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361&page=2
Το 14άρι αλλάζει κυριολεκτικά το μοντέλο όπως προανάφεραν κάποιοι πιο πάνω.Συγκεκριμένα κοιτάω αυτό http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4726793/ δέν το ΣΚΟΤΩΝΩ το ADV,αν συμπληρώσω θα είναι μικρό ποσό(μιάς και δεν περισεύουν),σε ευχαριστώ:beer:

road spirit
20/02/2014, 19:37
310217

μόνο με τα ντεπόζιτα της RR .... μια χαρά είναι, δεν χρειάζεται φαίρινγκ

και αυτή η wings :a8:

MiltiadisK.D
20/02/2014, 19:45
[QUOTE=Juohmaru!;2435129]Ένα χρόνο πριν σε αντίστοιχο thread που είχε ανοίξει ο antsoar είχα γράψει αναλυτικά τη γνώμη μου για μια ενδεχόμενη "τράμπα" από 950/990 σε 690...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361&page=2
Καλύφθηκα πλήρως,thanks και πάλι:beer:

Ktm.Prestige
20/02/2014, 20:14
Φίλε Άλεξ , το τοποθετείς όπως ακριβώς πρέπει.
Θα μιλήσω για εμένα μιας και είμαι και εγω εν δυνάμη αγοραστής για το 690.

Η ώρα , το χρήμα , τα ταξίδια και καμιά φορά και η όρεξη....σε κάνουν να έχεις αυτές ακριβώς τις σκέψεις.
Μη ξεχνάμε ότι είμαστε σε νησί , οπότε λίγο πολύ οι αποστάσεις απο τη μία είναι μικρές και απο την άλλη τις περισσότερες τις έχουμε κάνει.
Απο την άλλη , όπως ο Μίλτος έτσι και εγω θέλουμε τη μηχανή να είναι μέρος της ζωής μας , στην καθημερινότητα μας .

Μεγάλος έρωτας το 950!!!Νομίζω οτι κανένας δε το αμφισβητεί αλλά λόγω των παραπάνω είναι κρίμα να μαραζώνει σε μια αποθήκη μέσα και να περιμένεις πότε
θα βολέψει να βρεθούμε να κάνουμε μια βόλτα περί των 80-90 χλμ το πολύ!!

Επαναλαμβάνω μιλάω για εμάς τους νησιώτες , εαν βρισκόμουν Αθήνα μάλλον πως δεν θα έβλεπα καθόλου μονοκίλυνδρο μηχανάκι!

:beer:

εσυ εχεις adv εγω δεν ειχα....
το θες για καθε μερα και για κανα βουνο αντε και για κανα ταξιδακι αρεα και που;παρτο
αν δεν το θες για καθε μερα και δεν πολυ πας και χωμα και εισαι του ταξιδιου και σε παιρνουν και τα οικονομικα σου κρατα το
μην ξεχναμε ειναι τα μισα λεφτα στα τελη κυκλοφοριας
(εγω πριν απο το 690 ειχα ενα κ8 1000)
οι λογοι που το θες ειναι καθαρα προσωπικοι.οταν αλλαξα το gsxr και πηρα το ktm οι πιο πολοι με γιουχαρανε και εγω ακομα οταν το καβαλαω καραγουσταρω

Juohmaru!
20/02/2014, 23:24
310217

μόνο με τα ντεπόζιτα της RR .... μια χαρά είναι, δεν χρειάζεται φαίρινγκ

και αυτή η wings :a8:

Ωραίο αναμφίβολα.... κάπως έτσι είχα κι εγώ το δικό μου...

310221

Stabak
21/02/2014, 06:04
Ωραίο αναμφίβολα.... κάπως έτσι είχα κι εγώ το δικό μου...


Με τι το αλλαξες αν επιτρεπεται;

taisteal
21/02/2014, 11:50
Αν θυμαμαι καλα του το κλεψανε..

Ktm.Prestige
21/02/2014, 12:41
wtf?:eek:


Αν θυμαμαι καλα του το κλεψανε..

Juohmaru!
21/02/2014, 19:21
Αν θυμαμαι καλα του το κλεψανε..

That's true...:(


Με τι το αλλαξες αν επιτρεπεται;

Αναγκαστικά... 950 Adv S (2003)
....όχι πως το μετάνιωσα δηλαδή!!!;)

rider
21/02/2014, 23:28
:a2::a8::heartpound:

http://www.asphaltandrubber.com/bikes/ktm-450-rally-production-racer/

alex k8
22/02/2014, 08:52
τσαμπα πραμα 24000ε
παω να αφησω το 690 να δωσω και κανα ψιλο να το παρω

νομιζω το 690 RR ειχε κανα 30αρι.....

daz
22/02/2014, 12:35
Α, μπράβο.

Ωραίο θέμα ανοίξατε!

:uplate:

MiltiadisK.D
22/02/2014, 12:41
Ωραίο αναμφίβολα.... κάπως έτσι είχα κι εγώ το δικό μου...

310221


Γαμάτο ήταν Άλεξ,έτοιμο για όλα θα έλεγα,κρίμα που το φάγανε κάποια καλόπαιδα.
Τι χωρητικότητα είχε το ντεπόζιτο που φορούσες και πόσο στοίχησε Άλεξ?

MrAdventure990
25/02/2014, 18:23
Εξαιρετικο μηχανακι...

MiltiadisK.D
25/02/2014, 18:28
Εξαιρετικο μηχανακι...

Γεία σου ρε ψηλέ!!!Χαθήκαμε,ακόμα σε περιμένω για καφεδάκι έ?Έχουμε κανα 690 εύκαιρο προς τα Ηρακλειώτικα?μιάς και ενδιαφέρεται φιλαράκι μου ΑΜΕΣΑ:beer::wave2:

Juohmaru!
25/02/2014, 18:49
Τι χωρητικότητα είχε το ντεπόζιτο που φορούσες και πόσο στοίχησε Άλεξ?

Το ρεζερβουάρ που φοράει(?) το 690 μου (Safari Tank) είναι χωρητικότητας 14 λίτρων, που μαζί με το μαμά πίσω ρεζερβουάρ-υποπλαίσιο δίνουν σύνολο 26 λίτρα χωρητικότητας καυσίμου και αυτονομία 500+ χλμ. (Στην Μαυριτανία έμεινα από βενζίνη μετά από 624χλμ! απίστευτο, ε?).

Όταν το παρήγγειλα (2010) από την ΜΑΚΑΝ-Touratech είχε τιμή καταλόγου 730 ευρώ (το πήρα φθηνότερα λόγω χορηγίας).
Με έκπληξη τώρα βλέπω ότι η τιμή του ανέβηκε στα 845 ευρώ...!!! :uplate: http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1741&category_id=142&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el&vmcchk=1&Itemid=1

road spirit
25/02/2014, 18:56
και το μασκάκι? είναι αποτελεσματικό όπως γράφουν τα αμερικανάκια?

MiltiadisK.D
25/02/2014, 19:03
Το ρεζερβουάρ που φοράει(?) το 690 μου (Safari Tank) είναι χωρητικότητας 14 λίτρων, που μαζί με το μαμά πίσω ρεζερβουάρ-υποπλαίσιο δίνουν σύνολο 26 λίτρα χωρητικότητας καυσίμου και αυτονομία 500+ χλμ. (Στην Μαυριτανία έμεινα από βενζίνη μετά από 624χλμ! απίστευτο, ε?).

Όταν το παρήγγειλα (2010) από την ΜΑΚΑΝ-Touratech είχε τιμή καταλόγου 730 ευρώ (το πήρα φθηνότερα λόγω χορηγίας).
Με έκπληξη τώρα βλέπω ότι η τιμή του ανέβηκε στα 845 ευρώ...!!! :uplate: http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1741&category_id=142&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el&vmcchk=1&Itemid=1

Η καλύτερη επιλογή μου φαίνεται είναι να αγοράσεις μεταχείρο 690 περί τα 4.000 ευρώ και να του ρίξεις μάξιμουμ 1.000 ευρώ ακόμα και είσαι καλυμένος(στις περισσότερες απαιτήσεις).Έπειτα καλύτερα ας κάνω υπομονή(1-2 χρόνια)να έρθουν τα 690 του 2014 που είναι καινούργια μηχανάκια.Δέν βρίσκω κάποιο σημαντικό λόγο για να προχωρήσω στην ανταλλαγη αυτή και τα οικονομικά είναι αρκετά στενά.Σε ευχαριστω θερμά για ακόμη μία φορά,χρωστάω κέρασμα:beer:ρακάκι:wave2:

DrBig
25/02/2014, 19:05
και το μασκάκι? είναι αποτελεσματικό όπως γράφουν τα αμερικανάκια?

Ειχα το ιδιο στο SE και θα ελεγα απ'οτι θυμαμαι οτι επετρεπε ταξιδι με 120 το πολυ σε κοντρα αερα και 150 σε ουριο και λιγο σκυψιμο.
Εδινε δηλαδη καμια 20ρα κμ/ω παραπανω απ'οτι χωρις.

daz
25/02/2014, 19:10
και το μασκάκι? είναι αποτελεσματικό όπως γράφουν τα αμερικανάκια?

Και ο Γιάννης (vstromer) αυτό νομίζω είχε στο 690 του.

Vstrommer71
25/02/2014, 22:08
Και ο Γιάννης (vstromer) αυτό νομίζω είχε στο 690 του.
Βασικα δεν κοβει τοσο τον αερα αλλα να πω την αληθεια κοβει ΑΠΕΙΡΑ μυγακια απο το να προσγειωθουν στο μπουφαν σου
Χαιρετισματα στο 690 μου αμα το δειτε να κυκλοφορει προς Βολο μερια!

indianos950
25/02/2014, 22:51
Φίλος μου πήρε από Καναδά ενα μασκακι πλαστικό για 800gs. Παρά πολυ καλή κατασκευή. Έβγαλε ολο το μπροστινό μέρος και πανω στο πλαστικό βίδωσε κοντέρ gps. Άγη σαν το δικό σου έρχεται σαν φιλοσοφία. Μονο δεν έχει Φαναρι στα 350€ περίπου.

Juohmaru!
25/02/2014, 23:43
και το μασκάκι? είναι αποτελεσματικό όπως γράφουν τα αμερικανάκια?

Μια χαρά είναι το μασκάκι για ταχύτητες ταξιδίου γύρω στα 130χλμ/ωρα σταθερά...
Ας μη γελιόμαστε, αυτές είναι οι ταχύτητες ταξιδίου του 690 στην εθνική. Όχι οτι δεν έχει τη δύναμη να πάει και αρκετά παραπάνω, όμως μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα σχετικά κοντά γραναζωμένο "enduro" (έτσι το αποκαλεί η ΚΤΜ) μηχανάκι που δεν είναι το φόρτε του η εθνική.

Βέβαια είναι και σε τι έχει συνηθίσει ο καθένας... Αν από το "ΜΠΑΡΠΡΙΖ" ενός 1200GSA ανεβείς μετά στο 690 θα νομίζεις ότι το μασκάκι βρίσκεται εκεί για να μην παίρνουν αέρα τ' @ρχίδι@ σου....:lol:

DrBig
26/02/2014, 06:55
Φίλος μου πήρε από Καναδά ενα μασκακι πλαστικό για 800gs. Παρά πολυ καλή κατασκευή. Έβγαλε ολο το μπροστινό μέρος και πανω στο πλαστικό βίδωσε κοντέρ gps. Άγη σαν το δικό σου έρχεται σαν φιλοσοφία. Μονο δεν έχει Φαναρι στα 350€ περίπου.

britania composites η κατι τετοιο...?

MiltiadisK.D
26/02/2014, 09:25
Μια χαρά είναι το μασκάκι για ταχύτητες ταξιδίου γύρω στα 130χλμ/ωρα σταθερά...
Ας μη γελιόμαστε, αυτές είναι οι ταχύτητες ταξιδίου του 690 στην εθνική. Όχι οτι δεν έχει τη δύναμη να πάει και αρκετά παραπάνω, όμως μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα σχετικά κοντά γραναζωμένο "enduro" (έτσι το αποκαλεί η ΚΤΜ) μηχανάκι που δεν είναι το φόρτε του η εθνική.
Βέβαια είναι και σε τι έχει συνηθίσει ο καθένας... Αν από το "ΜΠΑΡΠΡΙΖ" ενός 1200GSA ανεβείς μετά στο 690 θα νομίζεις ότι το μασκάκι βρίσκεται εκεί για να μην παίρνουν αέρα τ' @ρχίδι@ σου....:lol:

Προσωπικά και εντός του νησιού ταξιδεύω με αυτές τις ταχύτητες με το ADV οπότε δεν θα είχα πρόβλημα και μιάς και προέρχομαι απο χωμάτινο τερέν υπαψιάζομαι τι να περιμένω απο το 690
ΜΠΑΡΜΠΡΙΖ...:lol:::bawl::rotflmao::winka:Εντάξει δεν παίζεσαι!

MiltiadisK.D
26/02/2014, 09:30
Χαιρετισματα στο 690 μου αμα το δειτε να κυκλοφορει προς Βολο μερια!

Το ξαδερφάκι μου το πούλησε Θεσσαλονίκη και είχε μόλις 1700 χλμ.,καινούργιο:a2:Αν το δεί κανείς:wave2: μιας και τότε δεν μπορούσα να το αγοράσω.Τι πήρες είπαμε μετά το 690?:)

Vstrommer71
26/02/2014, 13:25
Το ξαδερφάκι μου το πούλησε Θεσσαλονίκη και είχε μόλις 1700 χλμ.,καινούργιο:a2:Αν το δεί κανείς:wave2: μιας και τότε δεν μπορούσα να το αγοράσω.Τι πήρες είπαμε μετά το 690?:)
A,τωρα εχω πληθωρα οχηματων.Πεζώ δυο και καρτα για τα μεσα μεταφορας εδω στην Στοκχολμη:D
310617

MiltiadisK.D
26/02/2014, 19:28
A,τωρα εχω πληθωρα οχηματων.Πεζώ δυο και καρτα για τα μεσα μεταφορας εδω στην Στοκχολμη:D
310617

:lol:sory,δεν γνώριζα.Για κοίτα αυτό http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4770582/ με το καλό να ξαναποκτήσεις αυτό που επιθυμείς:winka:

Stabak
26/02/2014, 19:57
παιζει κ αυτο με κανα 25ρι

Vstrommer71
26/02/2014, 20:56
:lol:sory,δεν γνώριζα.Για κοίτα αυτό http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4770582/ με το καλό να ξαναποκτήσεις αυτό που επιθυμείς:winka:
Eυκολακι,αν ειναι το πρωην μου,το καταλαβαινω απο χιλιομετρα.Απλα οταν πουληθηκε ειχε 40000χλμ,να βρεθηκε τωρα με 10000χλμ λιγο δυσκολο.Πιθανοτατα αλλο μηχανακι
Να δουμε με το καλο ποτε θα ερθει κανα φραγκο,μηπως και δουμε φως.Εννοειται ΚΤΜ,κατι σε 690 ή αμα βγει το μικρο Adventure.Ιδωμεν...

MiltiadisK.D
04/03/2014, 20:23
Βόλταρα φίλου(μαμίσιο,απλό του 2008)εντός Πόλης μιάς και δεν είχα περισσότερο χρόνο.Η μοτοσυκλέτα είναι όπως υποψιαζόμουν,θέση οδήγησης φλάτ,ταβλί,εντουράδικη μην πω μοτοκροσάδικη,ευκολοδήγητο και μανιτζέβελο σαν παπί,αρκετά δυνατό και παιχνιδιάρικο(όπως όλα τα ΚΤΜ άλλωστε)στρίβει και φρενάρει όμορφα.Θα το δανειστώ 2/3 μέρες ώστε να το δοκιμάσω σε όλα τα τερέν και να αποκτήσω πλήρη εικόνα.Αν και δεν θα προβώ στη ανταλλαγή θα ήθελα στο γκαράζ ένα 690 R δίπλα στο ADV.

alex k8
05/03/2014, 10:22
για τη σελα δεν υπαρχει θεμα τη φτιαχνεις, εγω την εχω φαρδυνει λιγο και εχω βαλει και τζελ.μια ωρα τη βγαζεις καβαλα ανετα!
πιο μοντελο συγκεκριμενα ψαχνεις R?
να εχεις υποψιν σου το πρωτο ειναι πιο ψιλο απο το απλο και το καινουργιο r το βγαζει ιδιο υψος με το πρωτο το απλο

Black Mamba
05/03/2014, 11:56
311016
Τι σου ΄χω???
http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-690-RR-rally-universal-africa-race-style-front-fairing-replica-/321340940914?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad169a272

Και τιμη σπεσιαλ:D

MiltiadisK.D
05/03/2014, 21:24
για τη σελα δεν υπαρχει θεμα τη φτιαχνεις, εγω την εχω φαρδυνει λιγο και εχω βαλει και τζελ.μια ωρα τη βγαζεις καβαλα ανετα!
πιο μοντελο συγκεκριμενα ψαχνεις R?
να εχεις υποψιν σου το πρωτο ειναι πιο ψιλο απο το απλο και το καινουργιο r το βγαζει ιδιο υψος με το πρωτο το απλο

Καλώς έπραξες με την σέλα Άλεξ,αυτό θα έκανα και εγώ άλλωστε.Δεν ψάχνω συγκεκριμένο μοντέλο R,έπαιζε μια ανταλλαγή με 1 του 2012 ελαφρώς μεταχειρισμένο αλλα δεν συμφωνήσαμε τελικά.:wave2:

nihristo
04/04/2014, 00:30
Τι ωραίο μηχανάκι φαίνεται αυτό! Απ!

Κανένα νέο; Το αγόρασε κανείς άλλος; Το σκέφτομαι πολύ!

MiltiadisK.D
04/07/2014, 07:48
Πουλαει κανεις απο εδω το 690 ENDURO του,η γνωριζει καποιο να πουλιεται?Κατα προτιμηση ψαχνουμε R απο το 2010 και μετα καλοδεχουμενα και του 2008-2009,εχουμε αμεσα ενδιαφερομενο,thanks:)