PDA

View Full Version : YAMAHA TENERE 850!



Bradipous
23/02/2014, 23:05
Δινουν και παιρνουν οι φημες για την δημιουργια ενος μεσαιου τενερε 850cc.
Με τον 3κυλινδρο κινητηρα του ΜΤ-09 φαινεται οτι θα ειναι αρκετα δυνατος αντιπαλος των f800gs & tiger 800.

Ολο αυτο βεβαια ειναι μια υποθεση του σχεδιαστη Oberdan Bezzi αλλα εμενα τουλαχιστον μου αρεσει σαν ιδεα και θα ηθελα να το δω στον δρομο.

Για περισσοτερα εδω (http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-mt-09-tenere-concept-oberdan-bezzi/)και εδω στα ελληνικα (http://www.bikeit.gr/new-models/yamaha/4964-nea-montela-2015-yamaha-tenere-850.html).

akis_trevor
23/02/2014, 23:10
το περιμενω αυτο απτην γιαμαχα ουτε κι εγω ξερω απο ποτε!!!οπως γραφει και το αρθρο μπορει να παρει το μοτερ και απτο mt-9 αλλα και απτο mt-7 που ειναι και τα 2 φρεσκα...και ελπιζω(αν γινει λεμε τωρα)να κρατησει χαμηλες τιμες οπως εκανε με τα 2 τελευταια μοντελα.

Da.Vintage
24/02/2014, 09:52
Θα σπάσει τα ταμεία αν κρατήσει χαμηλά την τιμή!

DrBig
24/02/2014, 10:13
Θα σπάσει τα ταμεία αν κρατήσει χαμηλά την τιμή!

...και θα σαμποταρει το μεγαλο της ιδιας εταιρειας.
Αν βγει ποτε μεσαιο ον-οφ σιγουρα θα βασιστει στον 700ρι δικυλινδρο του ΜT-07.
Ο τρικυλινδρος θα βει το δρομο του στο νεο TDM

GFawkes
24/02/2014, 10:37
...και θα σαμποταρει το μεγαλο της ιδιας εταιρειας.


Λες να κοψει απο τις τρελες πωλησεις του 1200;

Αν βγει σε νορμαλ τιμη με οποιο απο τα δυο μοτερακια θα ειναι μια χαρα, το νεο μπεστ σελλερ στην Ελλαδα και Ευρωπη της κρισης....
Μαζεμενο, οικονομικο, ευχαριστο στην οψη...

τα μαστοδοντα των 1200cc δεν εχουν θεση πια στις εκθεσεις της ηπειρου μας....

ggs
24/02/2014, 11:04
Κι εγώ νομίζω ότι AN βγάλει κάτι 3cyl σε μεσαίο ον-««οφφ»» θα είναι πιο κοντά στην λογική TDM παρά στην λογική του ΧΤ660Ζ..
Γιαπωνέζικα ον-οφφ του στυλ τενερε750 , Αφρικα ή ακομη και f800gs δεν νομίζω να δούμε σύντομα…
Μακάρι να βγω ψεύτης…

notakos600
24/02/2014, 11:14
Κι εγώ νομίζω ότι AN βγάλει κάτι 3cyl σε μεσαίο ον-««οφφ»» θα είναι πιο κοντά στην λογική TDM παρά στην λογική του ΧΤ660Ζ..
Γιαπωνέζικα ον-οφφ του στυλ τενερε750 , Αφρικα ή ακομη και f800gs δεν νομίζω να δούμε σύντομα…
Μακάρι να βγω ψεύτης…

+1000

SHOOTER045
24/02/2014, 11:20
ειναι χιλιοειπωμενο
αλλα εγω σαν πρωην κατοχος super tenere750
θα ηθελα κατι σε 850-900-μοτερ TDM σε συγχρονο πλαισιο αναρτησεις καλαμια κλπ :a014:

akis_trevor
24/02/2014, 11:34
εγω παλι νομιζω οτι εχει καθυστερησει παρα πολυ και εχει ερθει η ωρα της γιαμαχα να κανει την κινηση αυτη.μοτερ καινουργια εβγαλε,ενα μηχανακι εκει στην κατηγορια το χρειαζεται οποτε νομιζω συντομα θα το δουμε..

spyrakos35
24/02/2014, 15:36
...και θα σαμποταρει το μεγαλο της ιδιας εταιρειας.
Αν βγει ποτε μεσαιο ον-οφ σιγουρα θα βασιστει στον 700ρι δικυλινδρο του ΜT-07.
Ο τρικυλινδρος θα βει το δρομο του στο νεο TDM


Λες να κοψει απο τις τρελες πωλησεις του 1200;.......
τα μαστοδοντα των 1200cc δεν εχουν θεση πια στις εκθεσεις της ηπειρου μας....

να τα ξαναματαπούμε?

σιγα μην καίγονται οι γιάπωνες για την αγορά της ελλάδας....

έχει δίκιο ο μπίγκουλας

Bradipous
24/02/2014, 16:27
...και θα σαμποταρει το μεγαλο της ιδιας εταιρειας.
Αν βγει ποτε μεσαιο ον-οφ σιγουρα θα βασιστει στον 700ρι δικυλινδρο του ΜT-07.
Ο τρικυλινδρος θα βει το δρομο του στο νεο TDM

Αρα θα αντικαταστησει το μονοκυλινδρο ΧΤ660Ζ??

DrBig
24/02/2014, 19:08
Αρα θα αντικαταστησει το μονοκυλινδρο ΧΤ660Ζ??

Οπως ολοι, ετσι κι εγω ευχομαι για 3κυλ ανταγωνιστη του Τ800.
Τωρα που το θυμηθηκα, καπου διαβασα οτι εχουν και 2κυλ 500ρι μοτερ στα χαρτια που ισως αντικαταστησει το μονοκυλινδρο που ειναι πλεον γερασμενο. Απλα νομιζω οτι αν βαλουν το 3κυλ μοτερακι σε ον-οφφ κανενας δεν θα παιρνει το 1200 που εχει τα ιδια ουσιαστικα αλογα.
Το σιγουρο ειναι οτι θα δουμε ωραια μηχανακια.

MiltiadisK.D
24/02/2014, 19:31
Το σιγουρο ειναι οτι θα δουμε ωραια μηχανακια.

Βρε λές να αλλαξοπιστήσω στο μέλλον.Δικύλινδρα ή τρικύλινδρα on-off απο 500κ.εκ. έως 800κ.εκ.το πολύ είναι ταμάμ for Greece.

DrBig
24/02/2014, 19:39
Βρε λές να αλλαξοπιστήσω στο μέλλον.Δικύλινδρα ή τρικύλινδρα on-off απο 500κ.εκ. έως 800κ.εκ.το πολύ είναι ταμάμ for Greece.

Sorry για το οφφ τοπικ....

Αυτο που εχεις ειναι ο ορισμος του ταμαμ φορ γκρις. Υποπτευομαι μαλιστα οτι αν σκαλισεις λιγο τα καρμπυρατορια (και ισως τα γραφικα) ο ερωτας θα αναβιωσει απαξ και δια παντος....

MiltiadisK.D
24/02/2014, 19:48
Sorry για το οφφ τοπικ....

Αυτο που εχεις ειναι ο ορισμος του ταμαμ φορ γκρις. Υποπτευομαι μαλιστα οτι αν σκαλισεις λιγο τα καρμπυρατορια (και ισως τα γραφικα) ο ερωτας θα αναβιωσει απαξ και δια παντος....

Και με αυτό θα μείνω για πολύ καιρό ακόμα,περιμένω να τα σκαλίσεις όταν με το καλό βρεθούμε:beer:
Sorry για το spam.

road spirit
24/02/2014, 19:50
...

τα μαστοδοντα των 1200cc δεν εχουν θεση πια στις εκθεσεις της ηπειρου μας.... σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τα επίσημα νούμερα των πωλήσεων για το 2013 πάντως δείχνουν το ακριβώς αντίθετο με ρεκόρ στην κατηγορία αθροιστικά (με το βαυαρό προπελοφόρο να σέρνει μακράν το χορό)

DrBig
25/02/2014, 08:10
310549

spyrakos35
25/02/2014, 08:25
Που σαι τζιτζιες........

Μαζευε φραγκα......

SHOOTER045
25/02/2014, 08:30
:eek::eek::eek: Δεν παιζει ετσι?
photo shop ειναι...

Aνεμος
25/02/2014, 08:44
μακάρι να προχωρήσει πέρα απο το στάδιο του designer's concept.
ΑΝ εβγαινε με σχετικά χαμηλο βάρος και καλές αναρτήσεις θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περίπτωση
http://www.autoevolution.com/news/yamaha-mt-09-triple-worldcrosser-concept-by-oberdan-bezzi-77386.html

MikeG
25/02/2014, 09:19
Αν βάλουν τρικύλινδρο κινητήρα ξεχάστε το off.

Da.Vintage
25/02/2014, 12:11
Αν βάλουν τρικύλινδρο κινητήρα ξεχάστε το off.

Και το Τιγκερ 800??? Κάποια τέστ το έχουν βγάλει εξίσου καλό με το Τζι Ες 800 στο χώμα! και είναι και τρικύλινδρο...


Όλα είναι στη ζάντα... αν κρατήσουν ακτίνα... θα μπαίνει χώμα άνετα... αν παίξει τύπου ΤΔΜ να το ξεχάσουμε σίγουρα!

MikeG
25/02/2014, 12:14
Και το Τιγκερ 800??? Κάποια τέστ το έχουν βγάλει εξίσου καλό με το Τζι Ες 800 στο χώμα! και είναι και τρικύλινδρο...


Όλα είναι στη ζάντα... αν κρατήσουν ακτίνα... θα μπαίνει χώμα άνετα... αν παίξει τύπου ΤΔΜ να το ξεχάσουμε σίγουρα!


Δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου τέτοιο τέστ, αλλά πέρα από αυτό τα περισσότερα τεστ είναι μιλημένα. Θεωρώ και πιστεύω ότι 3Κ και χώμα δεν.
Για τη ζάντα, δε το συζητώ, ακτίνες και μόνον.

el_hymador
25/02/2014, 12:54
Τι δουλειά έχει ένα τρικύλινδρος κινητήρας 800+ κ.εκ. πάνω σε on - off ακόμα και γιαλατζί; Θα είναι τόσο γελοίο όσο και τα 800άρια της Triumph... ένα νέο TDM με αυτό το μοτέρ έχει πολύ περισσότερο νόημα, άντε έστω κάτι σε ON-off με 19άρη τροχό και χωμάτινο χαρακτήρα σαν τα ατροφικά πόδια των φιδιών.

DrBig
25/02/2014, 14:12
Γιατι ρε παιδια δεν παει στο χωμα ενας 3Κ?

taisteal
25/02/2014, 14:16
Το χωμα θελει μονοκυλινδρο...τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμοι..

DrBig
25/02/2014, 14:20
Το χωμα θελει μονοκυλινδρο...τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμοι..

Δηλαδη πιστευεις οτι οταν τα μηχανακια γινουν πλεον ολα ηλεκτρικα οι χρονοι στα χωματα θα πανε 20 χρονια πισω?

taisteal
25/02/2014, 14:25
Για χρονους δεν ξερω μιας και δεν ειμαι αγωνιζομενος,αλλα απο προσωπικη πειρα στο χωμα,πολλα δικυλινδρα και το triumph 800 3κ που τα εχω παει χωμα,δεν μου αρεσε η λειτουργια τους..ενω το μονοκυλινδρο δουλευει πιο καλα σε δυσκολα τεραιν

DrBig
25/02/2014, 14:41
Για χρονους δεν ξερω μιας και δεν ειμαι αγωνιζομενος,αλλα απο προσωπικη πειρα στο χωμα,πολλα δικυλινδρα και το triumph 800 3κ που τα εχω παει χωμα,δεν μου αρεσε η λειτουργια τους..ενω το μονοκυλινδρο δουλευει πιο καλα σε δυσκολα τεραιν

Οκ θα βοηθησω λιγο.
Το βασικο επιχειρημα υπερ των μονοκυλινδρων στο χωμα ειναι αποκλειστικα σε οτι εχει να κανει με προσσφυση. Ο ενας Κ θα την ξαναβρει, εκει που οι πολλοι την χανουν. Αλλα πλεον υπαρχουν TC οποτε απλα δεν τιθεται θεμα. Τα ηλεκτρονικα μπορουν να δωσουν καλλιτερη προσφυση και απο 1Κ. Επισης, οσο περισσοτεροι οι Κ σε τοσο χαμηλοτερες στροφες μπορεις να κατεβεις χωρις σκορτσαρισματα.
Κατα τ'αλλα, πιο μονοΚ οδηγησες χωμα στα δυσκολα με τα κιλα του F800?

taisteal
25/02/2014, 15:05
Δεν αμφιβαλλω για το tc.Στα δυσκολα χωμα κοντα στα κιλα του 800 και 1κ μονο το δικο μου εχω οδηγησει,το dakar,αν και ειναι λιγο ελαφρυτερο απο το 800.
Με τρανζλαπ και αφρικα στο χωμα επρεπε να εχω ψηλα τις στροφες για να μην σκορτσαρει,ενω στο δικο μου δεν εχω τετοιο θεμα..

el_hymador
25/02/2014, 15:23
Πολύ απλά οτιδήποτε πάνω από δικύλινδρο μοτέρ στο χώμα πάει χαράμι καθώς ακυρώνεται το εγγενές χαρακτηριστικό πλεονέκτημα της πολυστροφίας... δεν συζητάμε για απλή διάβαση, και εξακύλινδρα goldwing θα την παλέψουν, μιλάμε για κάπως ποιο σοβαρή οδήγηση στο χώμα, οπού δεν έχει κανένα νόημα η απόδοση σε υψηλές στροφές.

DrBig
25/02/2014, 15:36
Πολύ απλά οτιδήποτε πάνω από δικύλινδρο μοτέρ στο χώμα πάει χαράμι καθώς ακυρώνεται το εγγενές χαρακτηριστικό πλεονέκτημα της πολυστροφίας... δεν συζητάμε για απλή διάβαση, και εξακύλινδρα goldwing θα την παλέψουν, μιλάμε για κάπως ποιο σοβαρή οδήγηση στο χώμα, οπού δεν έχει κανένα νόημα η απόδοση σε υψηλές στροφές.

Το τελευταιο συζητιεται, εκτος κι αν μιλαμε αποκλειστικα για μηχανες μεταφορικο μεσο. Διοτι σοβαρη οδηγηση στο χωμα δεν ειναι μονο να μπορεις να πηγαινεις (αργα) στα δυσκολα, αλλα και ταπα στα 'ευκολα' κανοντας τρελα παντιλικια και εκτοξευοντας πετρες και χωμα.
Οπως και να χει παντως, κακως επικεντωνομαστε στο μοτερ, την στιγμη που μεγαλυτερη σημασια εχει το πλαισιο, στησιμο, αναρτησεις, ψεκασμος κλπ.

MikeG
25/02/2014, 15:37
αλλα και ταπα στα 'ευκολα' κανοντας τρελα παντιλικια και εκτοξευοντας πετρες και χωμα.

Το ίδιο και στα δύσκολα :D

DrBig
25/02/2014, 15:39
Το ίδιο και στα δύσκολα :D

Να μου το μαθεις αυτο πως γινεται!

MikeG
25/02/2014, 15:39
Να μου το μαθεις αυτο πως γινεται!


Εμ, εκεί θέλει και το σωστό μηχανάκι! Σε περιμένω. :lol: :lol:

taisteal
25/02/2014, 15:43
Ναι εννοειται οτι δεν λεμε για απλη διαβαση σε flat κτλ..παντως το triumph το ευχαριστηθηκα πιο πολυ σε στροφιλικι ασφαλτο,παρα στο χωμα..
δεν κανει για χωματινη χρηση το μοτορι..

DrBig
25/02/2014, 15:48
Ναι εννοειται οτι δεν λεμε για απλη διαβαση σε flat κτλ..παντως το triumph το ευχαριστηθηκα πιο πολυ σε στροφιλικι ασφαλτο,παρα στο χωμα..
δεν κανει για χωματινη χρηση το μοτορι..

Μωρε ολα αυτα τα μεγαλα πλην των πορτοκαλι θελουν λιγη δουλιτσα στις αναρτησεις.
Οσο κι αν σου φανει περιεργο η διαφορα μπορει να ειναι απο το 'δεν παει' στο 'φυσαει'.
Το triumph συγκεκριμενα θελει και κοντυτερο γραναζωμα.

MiltiadisK.D
25/02/2014, 18:44
Εμ, εκεί θέλει και το σωστό μηχανάκι! Σε περιμένω. :lol: :lol:

Άμα έχεις χέρια,είσαι φούλ προπονημένος,λίγο ταλέντο(όπως 1 παληκάρι απο εδώ,τρέχει στο πανελλήνιο ΜΧ)και το λέει η καρδιά σου,έ τότε KTM 950 SE:a015::a016::lol:

daz
25/02/2014, 20:15
Είναι κρίμα να πάει χαράμι το 3κυλινδρος με 21" ζάντα. Να στερήσουν απ' το μηχανάκι τόσα πολλά για να κάνουμε (σχεδόν όλοι) αυτό που θα κάναμε και με 19"?

Γιατί? Για να παριστάνει κάτι που δεν είναι ή για να νομίζουμε ότι καβαλάμε κάτι άλλο?

Πόσοι είναι αυτοί που θέλουν ον-οφφ > των 800cc και 200kgr για να πηγαίνουν τάπα στις φλαταδούλες? Και αυτοί που το μπορούν και το θέλουν, πιστεύουν ότι θα βγάλει η γιαμαχα κάτι τόσο πολεμικό με βάρος και αναρτήσεις για σοβαρό χώμα?

Από το να παρουσιαστεί ένα τρικύλινδρο με μεγάλες διαδρομές σε αναρτήσεις που δεν θα δουλεύουν σωστά ούτε στην άσφαλτο, ούτε στο χώμα και με 21" τροχό με σαμπρέλα για να σέρνεται σε χωμάτινα περάσματα, 1000 φορές ένα tdm style. Κάτι κοντά στο χαρακτήρα του versys 650.

19", tubless, μικρές διαδρομές, ελαφρύ στο μάτι, όχι τόσο βαρύ στη ζυγαριά, abs, λογική κατανάλωση, απολαυστική απόδοση. Ένα μηχανάκι που ούτε στην πόλη θα πει όχι, ούτε σε ταξίδι, ουτε σε στροφιλίκι, ούτε στο χώμα.

Ένα μηχανάκι που θα πηγαίνει 100 φορές καλύτερα στην άσφαλτο απ' το f800 και λιιιιιιγο χειρότερα στο χώμα.

Εκτός και αν νομίζετε ότι μπορεί να βγάλει τον αντικαταστάτη του 990! Εδώ γελάνε! Ούτε το μονοκύλινδρο δεν μπόρεσε να κάνει πολεμικό ον-οφφ θα κάνει το τρικύλινδρο?

Όποιος έχει προσπαθήσει να κατεβάσει 220 κιλά σε κατηφόρα με σαθρή κροκάλα καταλαβαίνει ότι αυτά τα μηχανάκια ή τα φτιάχνεις για τα πάντα (όπως το 990) ή τους φοράς τα ασφάλτινα για να το παίζουν τουρίστες.

Da.Vintage
27/02/2014, 09:17
Μάγκες ξεφεύγουμε... στο χώμα ΝΑΙ το ιδανικό είναι το μονοκύλινδρο... και το 2κύλινδρο θα δουλέψει πιο ευχάριστα απο ένα τρικύλινδρο σε χωμάτινο περιβάλλον!

ΑΛΛΛΑ εδώ δεν συγκρίνουμε ΜΧ ή ENDURO μηχανάκια μιλάμε για ένα ONOFF που θα τα κάνει όλα απο ΚΑΛΑ εώς ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΑ και τίποτα τέλεια γιατί όποιος θέλει Άσφαλτο να πάρει ένα R1 και αν θέλει και χώμα να πάρει ΚΑΙ ένα WR κτλ! αλλά αν θες να έχεις ένα μηχανάκι που να τα κάνει όλα πας σε κάτι τέτοιο... και με τρικύλινδρο και είτε στην άσφαλτο, ή στη φλαταδούρα θα σε αποζημιώνει!

Και μιλάμε για 3κύλινδρο όχι για τετρακύλινδρο... χαμηλά όποιος έχει οδηγήσει ΣΠΕΡΝΕΙ!

daz
27/02/2014, 10:50
Μπορεί η Ymaha να τον βάλει σε μια version smt παρακαλώ? Όποιος θέλει On-off να πάει να πάρει το 1200.

STF
27/02/2014, 10:55
Κατ' αρχάς θα πρέπει να εστιάσουμε στο ποιο θα είναι το target group των πελατών της Yamaha!
Αν υλοποιηθεί το Project της φωτό μιλάμε για το νέο TDM και όχι για νέο Tenere. Aν χρησιμοποιηθεί το όνομα Tenere θα είναι μόνο για λόγους μάρκετινγκ. Το νέο TDM είναι απαραίτητο να έχει τρικύλινδρο, το Tenere παραγωγής με τίποτα.

Η αποδοχή που είχε η ΚΤΜ (διαφορετικό target group, περισσότερο συνειδητοποιημένο για την επιλογή του) οφείλεται σε άλλα χαρακτηριστικά των μηχανών της και όχι στον κινητήρα (βλ. πλαίσιο-αναστήσεις). Για να υπάρξει όμως αυτό το πακέτο πρέπει η τιμή να φτάσει....
Στις περισσότερες χώρες της Β. Ευρώπης το KTM βγαίνει στην ύπαιθρο για να κάνει τη δουλειά του και να επιστρέψει στο στάβλο του. Στις απαιτητές ώρες λειτουργίας του κινητήρα, δέχεται την φροντίδα του ιδιοκτήτη λόγω φιλοσοφίας και όχι μόνο γιατί το λέει το manual. Έτσι παραμένει και αξιόπιστο.

Ξαναγυρνάμε στην υπόθεση εργασίας της φωτό. Αν έκανε έρευνα η Yamaha μεταξύ των πελατών της για το τι θα επιθυμούσε το κοινό ως νέο Tenere, φοβάμαι πως η πετυχημένη επιλογή θα οδηγούσε σε δύο (2) κατασκευές με παρόμοια τιμή.... και δύο (2) καταργήσεις, με αποτέλεσμα διευρυμένο target group!!!

Ξεκινώ με τη "πολιτισμένη" έκδοση που θα περιελάμβανε οπωσδήποτε τον ελαφρύτερο και οικονομικότερο δικύλινδρο κινητήρα του MT-07, που θα έμοιαζε κατά τα λοιπά με τη μηχανή της φωτό του Project του εδώ θέματος, με σχετικά καλές αναρτήσεις και κύριο προσανατολισμό το Touring κοινό και τιμή κοντά στις 11.000€.
Η "άγρια" έκδοση (παραγωγής) θα περιελάμβανε τον ελαφρύ μονοκύλινδρο της WR450F με έξι ταχύτητες ή κάποια εξέλιξη του και θα φορούσε κορυφαίες αναρτήσεις σε ένα πολύ καλό πλαίσιο, η τιμή θα ήταν παρόμοια, το εσωτερικό target group της Yamaha διαφορετικό.

Για τις καταργήσεις χρειάζεται να αναφερθώ;

Ένα νέο XT700R (βλ. Raptor) θα κάλυπτε το κενό μιας οικονομικής ψευδοεντούρο χωρίς την ανάγκη κατασκευής νέου κινητήρα, δε χρειάζεται να "κουβαλάει" το όνομα Tenere.

Με γκάμα:
TDM-850 (MT09) αντί για τα σημερινά TDM900 (απαρχαιομένο πλέον) και SuperTenere1200,
XT700Z (MT07) με φιλοσοφία λίγο πιο κοντά στο χώμα από το σημερινό SuperTenere1200 κυρίως λόγο όγκου και βάρους,
XT450Z-R αντί του σημερινού Tenere 660 (όπως θα έπρεπε να είναι),
και XT700R που κλείνει την ψαλίδα μεταξύ σημερινού Tenere 660 και του XT660R,

Η Yamaha μπορεί να το κάνει καθώς έχει το εύρος και θα σάρωνε την αγορά ενώ παράλληλα θα αγκάλιαζε όλα τα γούστα!

Κάπως έτσι θα ήθελα το νέο 450άρι Tenere

310660