View Full Version : Ανέβασμα από 1η σε hornet (newbie)
Καλημέρα/καλησπέρα παιδιά, φρεσκότατος κάτοχος Hornet ('06) και παλεύω να του πάρω το κολάι.
Μια χαρά (σχετικά) όλα, αυτό όμως που για την ώρα δεν έχω καταφέρει να συνηθίσω είναι το ανέβασμα ταχυτήτων και κυρίως από 1η. Ο Blitzer (τον οποίο έχω πρήξει but who cares :evil:) μου είπε να ανεβάζω στις +5k (και πιο κοντά στις 6k) στροφές και ενώ για τις υπόλοιπες ταχύτητες το εφαρμόζω χωρίς πρόβλημα, αισθανόμενος το ανέβασμα ομαλό, σε ότι αφορά την 1η νιώθω ότι για να φτάσω 5k πιέζω υπερβολικά το μηχανάκι. Πολύ μουγκρητό, πολύ νεύρο και αίσθηση ότι το μηχανάκι θέλει να φύγει και εγώ διατηρώντας την 1η το "κρατάω" πίσω και το πιέζω..
Εγώ αυτή τη στιγμή έχω την αίσθηση ότι το πονάω/φθείρω (ανεβάζοντας στις 5k), αλλά ο Blitzer μου είπε ότι αντιθέτως το να αλλάζω χαμηλότερα είναι που φθείρει το μηχανάκι, καθότι πολύστροφο.
Είναι ιδέα μου όλο αυτό λόγω απειρίας και απλά πρέπει να σκάσω και να κολυμπήσω μέχρι να το συνηθίσω; :rolleyes:
Ευχαριστώ
sapila racing
27/02/2014, 09:18
Σε ανοιχτό δρόμο 5+ είναι οκ, μεσα στην πόλη είναι μαλλον πολλές.
Ποιό ακριβως είναι το πρόβλημά σου δεν έχω καταλάβει πάντως.
Bladerunner
27/02/2014, 09:18
Πολλές μου φαίνονται οι 5000 για αλλαγή από 1η σε 2α, αν δεν το κυνηγάς. Δοκίμασε από πιο χαμηλά.
Σε ανοιχτό δρόμο 5+ είναι οκ, μεσα στην πόλη είναι μαλλον πολλές.
Ποιό ακριβως είναι το πρόβλημά σου δεν έχω καταλάβει πάντως.
Ότι κι εμένα μου φαίνονται πολλές για κίνηση μέσα στην πόλη και το ερώτημα είναι εάν ανεβάζοντας πχ στις 4k, όπως το νιώθω ότι πρέπει, δεν κάνω κακή χρήση/λάθος.
Ότι κι εμένα μου φαίνονται πολλές για κίνηση μέσα στην πόλη και το ερώτημα είναι εάν ανεβάζοντας πχ στις 4k, όπως το νιώθω ότι πρέπει, δεν κάνω κακή χρήση/λάθος.
Για αρχή, σταμάτα να κοιτάς το στροφόμετρο για να κάνεις αλλαγή και "άκου" το μοτερ σου. Το πολύ πολύ να ανεβάσεις μια, πιο γρήγορα απ΄ότι σηκώνει και θα ψιλοκρεμάσει. No big deal.
Για αρχή, σταμάτα να κοιτάς το στροφόμετρο για να κάνεις αλλαγή και "άκου" το μοτερ σου. Το πολύ πολύ να ανεβάσεις μια, πιο γρήγορα απ΄ότι σηκώνει και θα ψιλοκρεμάσει. No big deal.
E ναι ντάξει αυτός θα έπρεπε να είναι ο τρόπος, απλά επειδή δεν έχω ακόμα μάθει να "ακούω" λόγω απειρίας, εκεί που νομίζω εγώ ότι ζητάει την αλλαγή, μπορεί να έχει/θέλει κι άλλο και να βιάζομαι να ανεβάσω.
AristidisZ
27/02/2014, 09:43
Εγω δηλαδή που αλλάζω πρώτη δευτέρα στις τρεις να το ετοιμάζω για σκραπ? :p
sapila racing
27/02/2014, 09:45
Ότι κι εμένα μου φαίνονται πολλές για κίνηση μέσα στην πόλη και το ερώτημα είναι εάν ανεβάζοντας πχ στις 4k, όπως το νιώθω ότι πρέπει, δεν κάνω κακή χρήση/λάθος.
Οχι δεν κανεις λάθος.
Εφ όσον το μηχανάκι τραβάει και με την επόμενη ταχύτητα χωρίς να σκορτσάρει είναι ΟΚ.
Αν πχ το πας με 6η πχ και 2.500 θα δείς οτι ζορίζεται όσο ναναι, και παρ όλο που ειναι 4κυλινδρο θα είναι στο όριο του σκορτσαρίσματος.
Το Hornet 600 έχει κινητήρα που 'ξυπνάει' καπου μετα τις 6000 στροφές, αλλά αφού είσαι άπειρος, θα έλεγα να το δοκιμάσεις σε ανοιχτό δρόμο για να καταλάβεις πως ανταποκρίνεται.
Κατω απο τις 5000 είναι νωθρό, άσχετα αν τώρα σου φαίνεται να ουρλιάζει.
Αν αποκτήσεις την απαιτούμενη εμπειρία και θέλεις full επιτάχυνση πχ σε εκκίνηση σε φανάρι θα ανεβάζεις στις 11.000 αλλιώς θα μείνεις πίσω απο το Z750 κι απο το TDM που σου ταχωνε. Μετά το πρόβλημα είναι να αποφύγεις την σούζα. :p
Εφ όσον το μηχανάκι τραβάει και με την επόμενη ταχύτητα χωρίς να σκορτσάρει είναι ΟΚ.
+900 hornet
Οκ παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λόγω ψαρίλας και μέχρι να μάθω να την οδηγάω και όχι απλά να την "τσουλάω", προσπαθώ να το πάω by the book (εξ ου και το κόλλημα με το στροφόμετρο), το οποίο προφανώς ξέρω ότι είναι χαζό μιας και δεν μιλάμε για μαθηματικές εξισώσεις αλλά τι να κάνουμε, κάποιο σημείο αναφοράς πρέπει να έχουμε και εμείς οι νέοπες στην αρχή.
Οκ παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λόγω ψαρίλας και μέχρι να μάθω να την οδηγάω και όχι απλά να την "τσουλάω", προσπαθώ να το πάω by the book (εξ ου και το κόλλημα με το στροφόμετρο), το οποίο προφανώς ξέρω ότι είναι χαζό μιας και δεν μιλάμε για μαθηματικές εξισώσεις αλλά τι να κάνουμε, κάποιο σημείο αναφοράς πρέπει να έχουμε και εμείς οι νέοπες στην αρχή.
Πιθανότατα θα βοηθούσε να βάλεις μια ταινία στο στροφόμετρο για να μην το βλέπεις. :p
AristidisZ
27/02/2014, 10:58
Mετά το πρόβλημα είναι να αποφύγεις την σούζα. :p
Νομίζω υπερβαλλεις
:beer:
pipe_smoker
27/02/2014, 11:20
Νομίζω υπερβαλλεις
:beer:
Αμα ανοιξεις τερμα πρωτη κι ανεβασεις 2α συνεχιζοντας το καρυδωμα δε νομιζω.
Εσυ το εχεις το χορνετ και ξερεις, αλλα απ'οσο μπορει να παει το μυαλο μου, ακομα κι αμα δε σηκωθει με καρυδωμα 1ης θα σηκωθει στην αλλαγη.
Σπαμ ον:
Εγω με το 400 που και σε κινηση και σε ανοιχτο δρομο αμα δεν παει 8-9χιλ δεν αλλαζω γιατι νομιζω οτι θα κατεβω να σπρωξω τί να πω ρε?
(Οποιος πει μλκια για την τουμπα τον επνιξα)
Σπαμ οφφφφφ
AristidisZ
27/02/2014, 11:32
Εμένα δε μου σηκώνεται πάντως
:bawl:
sapila racing
27/02/2014, 11:40
Εμένα δε μου σηκώνεται πάντως
:bawl:
Για να ξεκινήσεις γρήγορα με το 600 από σταματημένος πρέπει να ξεκινήσεις με πανω απο 7000 στροφές και να ελέγχεις την σούζα πατινάροντας, χωρίς να πατήσεις πίσω φρένο.
Το χεις κάνει ποτέ?
Αμα είναι να ξεκινήσεις με 2000 στροφές και να περιμένεις πότε θα ανεβάσει κλάφτα.
Ωχ.. Το βλέπω το 'περαστικά Αριστείδη' να 'ρχεται.. Μείνετε στο θέμα ρε, μου θέλετε και σούζες.
Για να ξεκινήσεις γρήγορα με το 600 από σταματημένος πρέπει να ξεκινήσεις με πανω απο 7000 στροφές και να ελέγχεις την σούζα πατινάροντας, χωρίς να πατήσεις πίσω φρένο.
Το χεις κάνει ποτέ?
Αμα είναι να ξεκινήσεις με 2000 στροφές και να περιμένεις πότε θα ανεβάσει κλάφτα.
Warning! Do not try this at home!
Το 600ράκι σηκώνεται πανεύκολα ρολαριστά με 1η ή 2α αλλά στις ψηλές στροφές που λέει κι ο σαπίλας. Εκεί να έχετε το ποδαράκι σας πάνω στο ποδοφρενο γιατι το καπάκι ειναι επίσης εξίσου εύκολο για όσους δεν εχουν ζήσει την εμπειρία της σουζας... Από στάση το καπάκι δεν ειναι και πολύ εντυπωσιακό...
Γενικότερα, καλά θα ήταν να αποφεύγετε τις σουζες, γιατί εκτός του καπακίου ζορίζετε και τσιμουχες και αλυσίδα.
Από τα παραπάνω εξαιρούνται οι
byron
Da.Vintage
λόγω μη έντιμου παρελθόντος.
Κι ο DimChios επίσης.
Πιθανότατα θα βοηθούσε να βάλεις μια ταινία στο στροφόμετρο για να μην το βλέπεις. :p
+1340
Σταματα να κοιτας το στροφομετρο και δωσε προσοχη στον δρομο.
Η οδηγηση μοτοσυκλετας εχει να κανει με την αισθηση που αποκομιζεις απο τον περιβαλλοντα χωρο και οχι
με ενδειξεις σε οργανα.:wave2:
AristidisZ
27/02/2014, 13:17
Για να ξεκινήσεις γρήγορα με το 600 από σταματημένος πρέπει να ξεκινήσεις με πανω απο 7000 στροφές και να ελέγχεις την σούζα πατινάροντας, χωρίς να πατήσεις πίσω φρένο.
Το χεις κάνει ποτέ?
Αμα είναι να ξεκινήσεις με 2000 στροφές και να περιμένεις πότε θα ανεβάσει κλάφτα.
Δεν έχω κάνει ποτέ εκκίνηση με τόσες στροφές
Η δοκιμή ενός τέτοιου εγχειρήματος είμαι σίγουρος παντως ότι μπορεί να γίνει το thread της χρονιάς :d
sapila racing
27/02/2014, 13:42
Ωχ.. Το βλέπω το 'περαστικά Αριστείδη' να 'ρχεται.. Μείνετε στο θέμα ρε, μου θέλετε και σούζες.
Δεν έχω κάνει ποτέ εκκίνηση με τόσες στροφές
Η δοκιμή ενός τέτοιου εγχειρήματος είμαι σίγουρος παντως ότι μπορεί να γίνει το thread της χρονιάς :d
Aυτα γίνονται σε κλειστό δρόμο με επαγγελματίες οδηγούς φυσικά. *
* disclaimer
:lol:
Αριστειδη, θα νιωσεις λιγο στον αερα το μπροστινο...δεν ειναι τπτ!!!:p
Με αυτό έδινα εξετάσεις, έκανα μαθήματα και ενίοτε έβγαζα γούστα (με την έγκριση του εκπαιδευτή :look: )
Το να μην κουμπώνει (αν κατάλαβα καλά, επειδή το έκανε και της σχολής) θέλει ρύθμισμα ο συμπλέκτης....
5000στρ/λ είναι υπερβολικές για να αλλάξεις ταχύτητες υπο νορμάλ συνθήκες.
Εγώ που άλλαζα στις 1500 - 2500 δεν είχα πρόβλημα...
Το νεύρο του δεν το χεις δεί -ακόμα-, ξεκίνα το, άλλαξε στις 6000 σε δευτέρα, δώστου τα και τα ξαναλέμε :evil:
Πιθανότατα θα βοηθούσε να βάλεις μια ταινία στο στροφόμετρο για να μην το βλέπεις. :p
+1
κάντο για μια βδομάδα...
Θα του είναι πιο δύσκολο να βγάζει την ταινία κάθε φορά, να περιμένει τις αγαπημένες του στροφές, να κάνει την αλλαγή και να την ξαναβάζει. Θα το σκοτώσετε το παιδί!
pipe_smoker
27/02/2014, 15:12
Σουζες, σουπερ ουαου εκκινησεις και λοιπα aside, πολυ το παιδευουμε.
Αν θυμαμαι καλα scooter ειχες πριν.
Πηγες σε μηχανη με συμπλεκτη ταχυτητες κλπ.
Θα το βρεις.
Προσπαθησε να μην κοιτας στροφομετρο γιατι μπορει να σου γινει συνηθειο και γιατι μπορει να μη δεις τιποτα αλλο -πολυ πιο σημαντικο- μπροστα σου και να βρεθεις ξαπλα.
Αλλαζε εκει που νιωθεις και θες εσυ by the feeling of it.
Αν το feeling ειναι τοσο λαθος, το μηχανακι θα σου δειξει τη δυσαρεσκεια του (σκορτσαρισματα κλπ).
Τα βρισκετε καπου στη μεση οπως ολα τα πολιτισμενα ζευγαρια:D
Μέσα στην πόλη μετά τις 3-4 χιλιάδες μπορείς να βάζεις δευτέρα. Εκτός πόλης το αφήνεις περισσότερο.
SHOOTER045
27/02/2014, 20:25
Εμένα δε μου σηκώνεται πάντως
:bawl:
Ντροπη σου
Και ειχα αλλη εντυπωση για σενα...
Δεν έχω κάνει ποτέ εκκίνηση με τόσες στροφές
μου εσπασε η ντιζα :confused:
μην ακους τον σαπιλα :nono:
Wisdover
28/02/2014, 23:46
Το hornet ήταν για μένα η πρώτη μου μηχανή. Σίγουρα η αρχή είναι δύσκολη αλλά στην συνέχεια τα ξεπερνάς αυτά. Εάν καταφέρεις και μπορέσεις να ελέγχεις το χέρι σου μην φοβάσαι τίποτα. Καλά χιλιόμετρα
AristidisZ
01/03/2014, 13:24
Warning! Do not try this at home!
Το 600ράκι σηκώνεται πανεύκολα ρολαριστά με 1η ή 2α αλλά στις ψηλές στροφές που λέει κι ο σαπίλας. Εκεί να έχετε το ποδαράκι σας πάνω στο ποδοφρενο γιατι το καπάκι ειναι επίσης εξίσου εύκολο για όσους δεν εχουν ζήσει την εμπειρία της σουζας... Από στάση το καπάκι δεν ειναι και πολύ εντυπωσιακό...
for the record, σηκώνεται και πολύ εύκολα με σχετικά χαμηλές στροφές, απλά το δύσκολο είναι να μείνει πάνω :p
MG-KTiNoS
01/03/2014, 14:11
Για να ξεκινήσεις γρήγορα με το 600 από σταματημένος πρέπει να ξεκινήσεις με πανω απο 7000 στροφές και να ελέγχεις την σούζα πατινάροντας, χωρίς να πατήσεις πίσω φρένο.
Το χεις κάνει ποτέ?
Αμα είναι να ξεκινήσεις με 2000 στροφές και να περιμένεις πότε θα ανεβάσει κλάφτα.
και το σπινιάρισμα δεν καλό, ούτε το μπαντιλίκι....
Νομίζεις ότι γ... αλλά βασικά θα χεις ανεμογκάστρι
:lol:
Aυτα γίνονται σε κλειστό δρόμο με επαγγελματίες οδηγούς φυσικά. *
* disclaimer
:lol:
με ΤΔΜ πρέπει να να έχεις και "ζεστό" αμπραγιάζ.
:D
:lol:
pipe_smoker
01/03/2014, 15:03
for the record, σηκώνεται και πολύ εύκολα με σχετικά χαμηλές στροφές, απλά το δύσκολο είναι να μείνει πάνω :p
Αριστο, δεν ξερω αν εχεις πεσει ποτε ρε φιλε, αλλα ποναει.
Ασ'το να παει στο διαολο λεμε:D
Για αρχή, σταμάτα να κοιτάς το στροφόμετρο για να κάνεις αλλαγή και "άκου" το μοτερ σου. Το πολύ πολύ να ανεβάσεις μια, πιο γρήγορα απ΄ότι σηκώνει και θα ψιλοκρεμάσει. No big deal.
Σωστός
Πιθανότατα θα βοηθούσε να βάλεις μια ταινία στο στροφόμετρο για να μην το βλέπεις. :p
Σωστός και πάλι
Warning! Do not try this at home!
Το 600ράκι σηκώνεται πανεύκολα ρολαριστά με 1η ή 2α αλλά στις ψηλές στροφές που λέει κι ο σαπίλας. Εκεί να έχετε το ποδαράκι σας πάνω στο ποδοφρενο γιατι το καπάκι ειναι επίσης εξίσου εύκολο για όσους δεν εχουν ζήσει την εμπειρία της σουζας... Από στάση το καπάκι δεν ειναι και πολύ εντυπωσιακό...
Γενικότερα, καλά θα ήταν να αποφεύγετε τις σουζες, γιατί εκτός του καπακίου ζορίζετε και τσιμουχες και αλυσίδα.
Από τα παραπάνω εξαιρούνται οι
byron
Da.Vintage
λόγω μη έντιμου παρελθόντος.
Κι ο DimChios επίσης.
Οι 2 πρώτοι οκ το εξήγησες, ο άλλος ο λεβέντης γιατί εξαιρείται ???
+1340
Σταματα να κοιτας το στροφομετρο και δωσε προσοχη στον δρομο.
Η οδηγηση μοτοσυκλετας εχει να κανει με την αισθηση που αποκομιζεις απο τον περιβαλλοντα χωρο και οχι
με ενδειξεις σε οργανα.:wave2:
+1200
Θα του είναι πιο δύσκολο να βγάζει την ταινία κάθε φορά, να περιμένει τις αγαπημένες του στροφές, να κάνει την αλλαγή και να την ξαναβάζει. Θα το σκοτώσετε το παιδί!
:lol::lol: τι μλκς
Σουζες, σουπερ ουαου εκκινησεις και λοιπα aside, πολυ το παιδευουμε.
Αν θυμαμαι καλα scooter ειχες πριν.
Πηγες σε μηχανη με συμπλεκτη ταχυτητες κλπ.
Θα το βρεις.
Προσπαθησε να μην κοιτας στροφομετρο γιατι μπορει να σου γινει συνηθειο και γιατι μπορει να μη δεις τιποτα αλλο -πολυ πιο σημαντικο- μπροστα σου και να βρεθεις ξαπλα.
Αλλαζε εκει που νιωθεις και θες εσυ by the feeling of it.
Αν το feeling ειναι τοσο λαθος, το μηχανακι θα σου δειξει τη δυσαρεσκεια του (σκορτσαρισματα κλπ).
Τα βρισκετε καπου στη μεση οπως ολα τα πολιτισμενα ζευγαρια:D
Αν αυτό το ποστάκι δεν είναι δείγμα παιδείας και ανωτερότητας τότε τι??
Να μαθαίνετε οι υπόλοιποι μοντ, έτσι πρέπει να μιλάτε
AristidisZ
01/03/2014, 18:25
Αριστο, δεν ξερω αν εχεις πεσει ποτε ρε φιλε, αλλα ποναει.
Ασ'το να παει στο διαολο λεμε:D
από το 1998 οδηγώ 2τροχο, εσύ τι λες ; :D
η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη καγκουριά πάντα με εντυπωσίαζε και με έτρωγε, αλλά είμαι γνωστός χέστης :bawl:
Να μαθαίνετε οι υπόλοιποι μοντ, έτσι πρέπει να μιλάτε
@@ μαντολες.
Α) είναι νεοπας και ψαρωμενος.
Β) είναι βροντακας δλδ ευάλωτος στο δούλεμα, και δεν τον παίρνει.
pipe_smoker
01/03/2014, 21:52
@@ μαντολες.
Α) είναι νεοπας και ψαρωμενος.
Β) είναι βροντακας δλδ ευάλωτος στο δούλεμα, και δεν τον παίρνει.
Α) Δεκτό.
Β) Συζητήσιμο.
Γ) Απαραίτητο
Nα σηκώσεις την ασπίδα απο το χώμα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.