PDA

View Full Version : 899 Panigale vs F3 800 vs GSXR 750



Σελίδες : [1] 2

RaGe_Raptor
28/02/2014, 21:44
η νέα παλιά κατηγορία των "εφτάμιση".
δώσε πόνο μωρή αρρώστια...το μόνο ηλεκτρονικό πάνω του είναι οι δευτερεύουσες πεταλούδες του ψεκασμού αλλά το όλο πακέτο είναι διαχρονικό και αξεπέραστο...:evil:

μόνο εμφανισιακά είναι μάπα....

DrIoannis
28/02/2014, 21:51
Μπράβο στο GSXR δεν το περίμενα να σταθεί τόοοσο καλά απέναντι στα άλλα 2.

spyrakos35
28/02/2014, 21:57
μερικοί το λέμε χρόνια τώρα.... είναι καλυτερο από το 1000.... ;)

Wisdover
28/02/2014, 22:30
Μια χαρά το gsxr.

πυξιδας990
01/03/2014, 08:14
ροδα-ροδα

H.A.Balafoutre
01/03/2014, 10:00
Simple is better.

bros400pgm
01/03/2014, 10:11
Αυτο που δεν δειχνουν ειναι για ποση ωρα μπορει ο ταφος της suzuki να γυρναει στο 1.18χαμηλα.

cosgili
01/03/2014, 10:13
Αυτό το λένε τσόντα. Μηχανάκι που χάνει σε απόλυτα νούμερα, με πολύ φτηνότερα περιφερειακά και συνεπώς τιμή 20% κάτω και να κερνάει τέτοιες πάστες...

Viva la mplimplikia στα μηχανάκια:moutza:

devil's animal
01/03/2014, 10:47
γιατι σας κανει εντυπωση...??:confused:
και στα 1000, αναμεσα στις ιδιες μαρκες, δεν αλλαζει η κατασταση...

τα μονα που μπορουν να χτυπησουν τον Ιαπωνα ειναι το s1000rr και το rsv4 με το πρωτο, μετα απο κανα δυο td να γινεται τευχη, αρα μενει το aprilia...


και ολα αυτα με 3000 ΛΙΡΕΣ διαφορα...τουτεστιν 3,500€...λαστιχα και βενζινες για 7-8 td..

catmaster
01/03/2014, 11:25
γιατι σας κανει εντυπωση...??:confused:
και στα 1000, αναμεσα στις ιδιες μαρκες, δεν αλλαζει η κατασταση...

τα μονα που μπορουν να χτυπησουν τον Ιαπωνα ειναι το s1000rr και το rsv4 με το πρωτο, μετα απο κανα δυο td να γινεται τευχη, αρα μενει το aprilia...


και ολα αυτα με 3000 ΛΙΡΕΣ διαφορα...τουτεστιν 3,500€...λαστιχα και βενζινες για 7-8 td..

+1 το 750 το τσιξερ ειναι μια χαρα μηχανακι αν ξερεις τι θελεις (πιστες δεν εχουμε πλεον για δαυτα)

Takata Dome
01/03/2014, 12:20
Όλα καλά,αυτή η Suzuki γιατί δεν το έκανε πιο όμορφο το άτιμο;

pipe_smoker
01/03/2014, 12:29
Αυτο που δεν δειχνουν ειναι για ποση ωρα μπορει ο ταφος της suzuki να γυρναει στο 1.18χαμηλα.

Γιατι τι θα παθει?

spyrakos35
01/03/2014, 12:48
Γιατι τι θα παθει?

Θα πεσει απο τα λαδια των αλλων.......

catmaster
01/03/2014, 13:12
Όλα καλά,αυτή η Suzuki γιατί δεν το έκανε πιο όμορφο το άτιμο;

Το γούστο είναι υποκειμενικό

εμένα μου αρέσει το τσίξερ όπως είναι , στη Χόντα μου αρέσει η γραμμή του 954 , το 1000 RR το 04 βλεπόταν , το επόμενο ήταν απαράδεκτο λες και είχε κουτουλήσει ,
η Γιαμάχα είχε το R1 πανέμορφο και όταν του έβαλε τον crossplane το έκανε το μηχανάκι για εμετό , και Hall Of Fame σε εμφάνιση έχω το Vtr Sp2 , την 916 και την 1098 ... το δε panigale ούτε να το βλέπω ...

φυσικά υπάρχουν 1 δις γνώμες που δεν συμφωνούν

γούστα είναι

:wave2:

PetranGR
01/03/2014, 13:12
μωρέ μπράβο...

cosgili
01/03/2014, 13:22
Το γούστο είναι υποκειμενικό

εμένα μου αρέσει το τσίξερ όπως είναι , στη Χόντα μου αρέσει η γραμμή του 954 , το 1000 RR το 04 βλεπόταν , το επόμενο ήταν απαράδεκτο λες και είχε κουτουλήσει ,
η Γιαμάχα είχε το R1 πανέμορφο και όταν του έβαλε τον crossplane το έκανε το μηχανάκι για εμετό , και Hall Of Fame σε εμφάνιση έχω το Vtr Sp2 , την 916 και την 1098 ... το δε panigale ούτε να το βλέπω ...

φυσικά υπάρχουν 1 δις γνώμες που δεν συμφωνούν

γούστα είναι

:wave2:

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο:beer:

bros400pgm
01/03/2014, 13:44
Γιατι τι θα παθει?


Δεν εχουν διαρκεια οι αναρτησεις του και τα φρενα του, οποτε σε ενα συνολο ας πουμε 10 γυρων, πεφτει η αποδοση του.

cosgili
01/03/2014, 13:57
Δεν εχουν διαρκεια οι αναρτησεις του και τα φρενα του, οποτε σε ενα συνολο ας πουμε 10 γυρων, πεφτει η αποδοση του.

last year, brembo φοράει και showa τούμπανο...

sv1000s
01/03/2014, 13:59
μια χαρα τα καταφερνει το GSX R!οσο για τα αλλα δυο μαλλον απο μοτερ θα μεινουν συντομα:bawl:

RaGe_Raptor
01/03/2014, 14:04
Δεν εχουν διαρκεια οι αναρτησεις του και τα φρενα του, οποτε σε ενα συνολο ας πουμε 10 γυρων, πεφτει η αποδοση του.

Απο που προκύπτει αυτό;

Κάποτε επι εποχής διαιρούμενων δαγκάνων έμεναν από φρένα τα GSXR κι αυτό μόνο σε πίστα.

bros400pgm
01/03/2014, 14:10
last year, brembo φοράει και showa τούμπανο...



Δεν λεει κατι μονο η δαγκανα, αλλα μην σας χαλαω τις ονειρωξεις. Αλλωστε, οταν θα ξανα-ανοιξουν οι πιστες παλι θα βλεπουμε τους ματραγκες με αλλαγμενα φρενα, πιρουνια, αμορτισερ και αντιο μετα η διαφορα χρηματων :wave2:

devil's animal
01/03/2014, 14:10
Δεν εχουν διαρκεια οι αναρτησεις του και τα φρενα του, οποτε σε ενα συνολο ας πουμε 10 γυρων, πεφτει η αποδοση του.

ουτε κατα διανοια...

MG-KTiNoS
01/03/2014, 14:17
Αυτά τα τεστ είναι πολύ σχετικά και δεν δείχνουν πάντα τι παίζει πραγματικά.
Έχουν δει και στην Ελλάδα τα ματάκια "τεστ" να τραβάς τις κ....λοτριχές σου !

Τέσπα αφού δεν θα πάρω ΚΑΝΕΝΑ απ αυτά τα μηχανάκια, αλλά και ΑΝ
είχα τα λεφτά δεν έχουμε και πίστα....
Σε κουβέντα να μαστε ...

DoctoR_k6
01/03/2014, 14:46
Σε εναν μπορει να πεσει η αποδοση των φρενων αλλα στων αλλων μαλλον του κινητηρα...:lol:
Αν βαλουν κ καλα φρενα κ αναρτησεις θα πηξουμε μετα γιατι τα αλλα δεν θα τα παιρνει κανενας...

pipe_smoker
01/03/2014, 14:56
Θα πεσει απο τα λαδια των αλλων.......

:bawl::bawl::bawl:


Δεν εχουν διαρκεια οι αναρτησεις του και τα φρενα του, οποτε σε ενα συνολο ας πουμε 10 γυρων, πεφτει η αποδοση του.

Με προλαβε ο Κωστας.


last year, brembo φοράει και showa τούμπανο...

bros400pgm
01/03/2014, 15:02
:bawl::bawl::bawl:

Με προλαβε ο Κωστας.


Οκ, δεν το συνεχιζω. Ελπιζω μονο να επανελθετε στο θεμα οταν θα πρεπει απο μονοι σας γιατι ξανα-γραφω, δεν κανει η δαγκανα και ο custom made σοβας το μηχανακι.



ps. Οταν θα πεσει απο τα λαδια των αλλων 2, προφανως θα σκαρφιστειτε οτι απο την πτωση εσπασε το πλαισιο?:lol::lol::lol::lol:

sv1000s
01/03/2014, 16:24
τζαπαν δεν σπαει δε χαλαει και λαδια μονο στο σερβις!οχι καθε δυο μερες να κοιτας αν εχει μεσα οπως στης ευρωπαπαριες πλην ελαχιστων εξαιρεσεων!:bawl:

Takata Dome
01/03/2014, 16:50
τζαπαν δεν σπαει δε χαλαει και λαδια μονο στο σερβις!οχι καθε δυο μερες να κοιτας αν εχει μεσα οπως στης ευρωπαπαριες πλην ελαχιστων εξαιρεσεων!:bawl:

Ναι,οκ...

RaGe_Raptor
01/03/2014, 18:38
στα του συγκεκριμένου τεστ:
φορούσανε τα ίδια λάστιχα και τα οδήγησε ο ίδιος αναβάτης και κάνανε ακριβώς τους ίδιους γύρους για να είναι τα πάντα επί ίσοις όροις..και ίσα-ίσα το GSxR επέλεγαν για να γυρνάνε όλη μέρα πίστα λόγω του ότι είναι σαν προέκταση των άκρων σου,το φοράς σα γάντι..και το παπαγκάλε φοράει την ίδια ανάρτηση της ίδιας εταιρίας με το GSXR..

μπορεί και στέκεται με αξιώσεις απέναντι σε νεότερους και με περισσότερα κυβικά αντιπάλους και γι'αυτό παραμένει all time classic.

RaGe_Raptor
01/03/2014, 18:58
και μερικά λογάκια όμορφα απ'το τεστάκι..αν δεν πιστεύετε αυτό δέστε κι άλλα τεστάκια.
αυτές οι ιταλίδες μ@υνάρες ρπστμ...:a8:

Bradipous
01/03/2014, 21:22
Δε μπα να βγηκε πρωτο, με αυτο το φαναρι μπροστα δεν βλεπεται (απο τις φωτο τουλαχιστον).
Αν εκτος απο ασχημο ηταν και αργο (το σουτζουκι) τοτε καλυτερα να επαιρνε την θεση του το Ζ800. :p

Σε γραμμες, ομρφια, αισθητικη, κομψοτητα δεν τους πιανει τους γειτονες.
Και μην μου πει κανεις οτι αυτα ειναι υποκειμενικα και :a16:
Ειναι απολυτως αντικειμενικα επειδη αρεσουν σ' εμενα .und - :a44:

spyro
01/03/2014, 21:29
δωσε πονο λεμε

Tedvj23
01/03/2014, 21:35
Σουζουκαρα!!!!:a20:

yiannis172
01/03/2014, 22:00
Δεν λεει κατι μονο η δαγκανα, αλλα μην σας χαλαω τις ονειρωξεις. Αλλωστε, οταν θα ξανα-ανοιξουν οι πιστες παλι θα βλεπουμε τους ματραγκες με αλλαγμενα φρενα, πιρουνια, αμορτισερ και αντιο μετα η διαφορα χρηματων :wave2:

Δηλαδη αυτα τα λες σοβαρα τωρα; Ατομα που μιλανε με αυτο το υφος μου βγαζουν οτι δε γουσταρουν τις μοτοσυκλετες γενικα αλλα μονο τη ''κλικα'' στην οποια ανηκουν ειτε ειναι τζαπ ειτε Ευρωπαικα.Και για να σου απαντησω σχετικα με τη διαφορα χρηματων,μπορει να σκασεις χρημα να κανεις εναν Ιαπωνα να στριβει οπως ενα Ευρωπαικο αλλα το μοτερ του Ιαπωνα,το Ευρωπαικο δε θα το φτασει ουτε σε αποδοση ουτε σε αξιοπιστια.Και μην αρχισουν οι πιπιλες για BMW και RSV4 γιατι το μεν πρωτο ειναι ενα φουλ πουσαρισμενο το οποιο σπαει αποδεδειγμενα (και ενα αντιστοιχο Jap 1000 βελτιωμενο μπορει να το φτασει σε αποδοση με ελαχιστες εως μηδαμινες υποχωρησεις σε αξιοπιστια) το δε RSV4 ειναι ερzγαλειο στριψιματος και τα κανει ολα μονο του,ειδικα το APRC,αλλα δε μπορειτε να μιλατε για γκαζι,συγκριτικα τουλαχιστον με Gixxer απο Κ5 και επειτα,ZX10 απο '04 και μετα και CBR απο '08 ειναι ολα αποδεδειγμενα γρηγοροτερα.Το τι κανουν στη πιστα δεν ειναι το παν,γιατι τη μοτο τη πας και εκτος και σε νοιαζουν και αλλα πραγματα εκτος αν εχεις 2 και 3 μοτο.

bros400pgm
02/03/2014, 08:45
Ρε φιλε απαντας σοβαρα? Σου μιλησα εγω για ιταλικα vs ιαπωνικα? Σου ειπα εγω για το αποδεδειγμενα καλυτερο μηχανακι στην πιστα, το aprilia v4? Βλεπεις οτι θελεις? Μια παρατηρηση εκανα και μου ειπατε οτι κανω λαθος γιατι φοραει brembo και σοβαδες. Και το δικο μου το μπουρδελο ohlins φοραγε, αλλα οταν εβαλα δανεικο ενα ohlins r&t ειδα το φως της μερας.......... Μην λεμε οτι θελουμε και νιωστε.
Επισης, οι χρονοι μιλανε για πιστα και εκει απαντησα εγω. Εαν ειναι το καλυτερο all around ή σε ντραγκστερ διοργανωση του Διακακη, ασε να το πιασουμε καπου αλλου.
Αντε γιατι εχετε παραγινει με την φανατιλα σας και δεν βλεπετε περα απο τα μουτρα της μοτο σας. Και θα το ξαναπω, οτι για να ανταπεξελθει στα της πιστας, εν σχεση με τα αλλα 2, θελει δουλεμα σε φρενα και αναρτησεις (ως συνηθως δηλαδη για την σουζουκι).

H.A.Balafoutre
02/03/2014, 09:27
Ρε φιλε απαντας σοβαρα? Σου μιλησα εγω για ιταλικα vs ιαπωνικα? Σου ειπα εγω για το αποδεδειγμενα καλυτερο μηχανακι στην πιστα, το aprilia v4? Βλεπεις οτι θελεις? Μια παρατηρηση εκανα και μου ειπατε οτι κανω λαθος γιατι φοραει brembo και σοβαδες. Και το δικο μου το μπουρδελο ohlins φοραγε, αλλα οταν εβαλα δανεικο ενα ohlins r&t ειδα το φως της μερας.......... Μην λεμε οτι θελουμε και νιωστε.
Επισης, οι χρονοι μιλανε για πιστα και εκει απαντησα εγω. Εαν ειναι το καλυτερο all around ή σε ντραγκστερ διοργανωση του Διακακη, ασε να το πιασουμε καπου αλλου.
Αντε γιατι εχετε παραγινει με την φανατιλα σας και δεν βλεπετε περα απο τα μουτρα της μοτο σας. Και θα το ξαναπω, οτι για να ανταπεξελθει στα της πιστας, εν σχεση με τα αλλα 2, θελει δουλεμα σε φρενα και αναρτησεις (ως συνηθως δηλαδη για την σουζουκι).


Δεν βλέπω το λόγο να αποτελεί τόσο μεγάλο πρόβλημα, πλέον, η ποιότητα των αναρτήσεων και των φρένων στα ιαπωνικά, όταν για το 95% των περιπτώσεων στο δρόμο είναι επαρκέστατα κι ασφαλή. Κι όταν θές να μπείς πίστα, μπαίνεις, ράβεις κι όλα ΟΚ... Δηλαδή πόση διαφορά κάνανε σε χρόνο στο γύρο από τα factory ohlins που είχες το νέο σετ ohlins, ώστε να μιλάμε και να το κάνουμε τόσο βασικό θέμα!

devil's animal
02/03/2014, 10:41
Ρε φιλε απαντας σοβαρα? Σου μιλησα εγω για ιταλικα vs ιαπωνικα? Σου ειπα εγω για το αποδεδειγμενα καλυτερο μηχανακι στην πιστα, το aprilia v4? Βλεπεις οτι θελεις? Μια παρατηρηση εκανα και μου ειπατε οτι κανω λαθος γιατι φοραει brembo και σοβαδες. Και το δικο μου το μπουρδελο ohlins φοραγε, αλλα οταν εβαλα δανεικο ενα ohlins r&t ειδα το φως της μερας.......... Μην λεμε οτι θελουμε και νιωστε.
Επισης, οι χρονοι μιλανε για πιστα και εκει απαντησα εγω. Εαν ειναι το καλυτερο all around ή σε ντραγκστερ διοργανωση του Διακακη, ασε να το πιασουμε καπου αλλου.
Αντε γιατι εχετε παραγινει με την φανατιλα σας και δεν βλεπετε περα απο τα μουτρα της μοτο σας. Και θα το ξαναπω, οτι για να ανταπεξελθει στα της πιστας, εν σχεση με τα αλλα 2, θελει δουλεμα σε φρενα και αναρτησεις (ως συνηθως δηλαδη για την σουζουκι).

εισαι πολυ λαθος οταν μιλας για αλλα φρενα και αναρτησεις...
ο λογος ειναι απλος...
οταν στοκ gixxer K7 μπορει και γυρναει Σερρες στο 1,24, τοτε οι αναρτησεις και τα φρενα ειναι δικαιολογιες....
ελαχιστοι εως πολυ λιγοι εν Ελλαδι "τερματιζουν" τα στοκ μηχανακια και ζητανε αυτο το κατι παραπανω για να παρουν 1-2-3 δευτερολεπτα...και αυτα τα δευτερολεπτα ειναι σε ΠΟΛΥ χαμηλο πλαισιο..βλ. απο 1,23 και κατω...

οποτε ας ξεκουλαθουμε ολοι μας και ας αφησουμε τις παπαρδελες για τις αναρτησεις και τα φρενα...

υ.γ. εκτος λοιπον και αν γυριζεις στο 22 Σερρες, πιθανοτατα το "φως της μερας" που ειδες με το ohlins r&t να ηταν της ιδεας σου...κατι σαν της σουπερμαντολινη του Βουτσα...

RaGe_Raptor
02/03/2014, 11:17
εισαι πολυ λαθος οταν μιλας για αλλα φρενα και αναρτησεις...
ο λογος ειναι απλος...
οταν στοκ gixxer K7 μπορει και γυρναει Σερρες στο 1,24, τοτε οι αναρτησεις και τα φρενα ειναι δικαιολογιες....
ελαχιστοι εως πολυ λιγοι εν Ελλαδι "τερματιζουν" τα στοκ μηχανακια και ζητανε αυτο το κατι παραπανω για να παρουν 1-2-3 δευτερολεπτα...και αυτα τα δευτερολεπτα ειναι σε ΠΟΛΥ χαμηλο πλαισιο..βλ. απο 1,23 και κατω...

οποτε ας ξεκουλαθουμε ολοι μας και ας αφησουμε τις παπαρδελες για τις αναρτησεις και τα φρενα...

υ.γ. εκτος λοιπον και αν γυριζεις στο 22 Σερρες, πιθανοτατα το "φως της μερας" που ειδες με το ohlins r&t να ηταν της ιδεας σου...κατι σαν της σουπερμαντολινη του Βουτσα...


Έτσι ακριβώς..πήρε ο kevin ΕΝΤΕΛΩΣ στοκ Κ7 στις Σέρρες και εξέθεσε τα "αγωνιστικά"..
Για να σου λείψει η ohlins του factory σε RSV4R πχ πρέπει εσύ σαν αναβάτης να έχεις φτάσει σε δυσθεώρητα "ύψη"..

FotisFz1
02/03/2014, 11:33
ας πω και εγω την μ@λακια μου επι του θεματος...
προφανως και τα 2 Ιταλικα με τα τοσα μπλιπμλικια ειναι καλυτερα σε ολους τους τομεις απο το σουτζουκι...
απλα το επιπεδο του τυπου που τα τεσταρε(για το δικο μας μην μιλησω καλυτερα)
δεν μπορει να αξιοποιησει τα πλεονεκτηματα αυτα
οποτε με το σουτζουκι να ειναι το πιο φιλικο απο ολα στον ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ οδηγο
τους περναει σουβλακι

RaGe_Raptor
02/03/2014, 11:37
ας πω και εγω την μ@λακια μου επι του θεματος...
προφανως και τα 2 Ιταλικα με τα τοσα μπλιπμλικια ειναι καλυτερα σε ολους τους τομεις απο το σουτζουκι...
απλα το επιπεδο του τυπου που τα τεσταρε(για το δικο μας μην μιλησω καλυτερα)
δεν μπορει να αξιοποιησει τα πλεονεκτηματα αυτα
οποτε με το σουτζουκι να ειναι το πιο φιλικο απο ολα στον ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ οδηγο
τους περναει σουβλακι

Απλά να σε ενημερώσω ότι το mv έχει τα χειρότερα ηλεκτρονικά ever..unridable απο ένα ρυθμό και κάτω..και το 899είναι πολύ πιο street oriented από το μεγάλο του αδερφό.. Έχουνε αυτο το race feeling αλλά κάπου το γλυκό δε δένει..Οπότε δεν είμαι απόλυτο αυτό που λες.

FotisFz1
02/03/2014, 11:44
αναφερομενος στον σκοπο για τον οποιο φτιαχθηκαν(πιστα σε γΛηγορους ρυθμους)
ασχετα αν τα θελουμε εμεις για την καφετερια

RaGe_Raptor
02/03/2014, 11:48
αναφερομενος στον σκοπο για τον οποιο φτιαχθηκαν(πιστα σε γΛηγορους ρυθμους)
ασχετα αν τα θελουμε εμεις για την καφετερια

:confused::confused:

FotisFz1
02/03/2014, 11:53
για να σε ξεμπερδεψω απαντησα στα οσα ανεφερες...
unridable απο ένα ρυθμό και κάτω--->σ αυτον ομως που μπορει να παει στον παραπανω ρυθμο ειναι καλυτερο απο το σουζουκι
899είναι πολύ πιο street oriented--->αλλα πολυ πιο racing απο το σουζουκι
αυτο το race feeling αλλά κάπου το γλυκό δε δένει--->σε ΜΕΝΑ και σε σενα σιγουρα δεν δενει...σε καποιους(εστω και ελαχιστους) δενει μια χαρα

RaGe_Raptor
02/03/2014, 12:00
για να σε ξεμπερδεψω απαντησα στα οσα ανεφερες...
unridable απο ένα ρυθμό και κάτω--->σ αυτον ομως που μπορει να παει στον παραπανω ρυθμο ειναι καλυτερο απο το σουζουκι
899είναι πολύ πιο street oriented--->αλλα πολυ πιο racing απο το σουζουκι
αυτο το race feeling αλλά κάπου το γλυκό δε δένει--->σε ΜΕΝΑ και σε σενα σιγουρα δεν δενει...σε καποιους(εστω και ελαχιστους) δενει μια χαρα
Έστω κι ότι είναι έτσι...
Ποιό θα προτιμήσεις ΕΣΥ ξέροντας τις δυνατοτητές σου..

FotisFz1
02/03/2014, 12:05
αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο
ουτε φραγκα εχω για να αλλαξω το ταπεινο FZ1 μου
αλλα ουτε και χερακια για να "παω" ενα SS
κουβεντα να γινεται λοιπον ειναι η φαση
αν μου τα δινανε τσαμπα κ τα 3 ας πουμε θα διαλεγα το MV και ας ειναι unridable
και ας με περνανε ολοι ακομα κ με βεσπα
μονο που θα κ@υλωνω καθε φορα που θα το βλεπω ειναι αρκετο

Bradipous
02/03/2014, 12:07
για να σε ξεμπερδεψω απαντησα στα οσα ανεφερες...
unridable απο ένα ρυθμό και κάτω--->σ αυτον ομως που μπορει να παει στον παραπανω ρυθμο ειναι καλυτερο απο το σουζουκι
899είναι πολύ πιο street oriented--->αλλα πολυ πιο racing απο το σουζουκι
αυτο το race feeling αλλά κάπου το γλυκό δε δένει--->σε ΜΕΝΑ και σε σενα σιγουρα δεν δενει...σε καποιους(εστω και ελαχιστους) δενει μια χαρα


Με λιγα λογια το σουζουκι ειναι για την μαζα ενω τα αλλα 2 για λιγους και καλους :cool:

RaGe_Raptor
02/03/2014, 12:08
αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο
ουτε φραγκα εχω για να αλλαξω το ταπεινο FZ1 μου
αλλα ουτε και χερακια για να "παω" ενα SS
κουβεντα να γινεται λοιπον ειναι η φαση
αν μου τα δινανε τσαμπα κ τα 3 ας πουμε θα διαλεγα το MV και ας ειναι unridable
και ας με περνανε ολοι ακομα κ με βεσπα
μονο που θα κ@υλωνω καθε φορα που θα το βλεπω ειναι αρκετο


Έτσι είναι μ@ύναρος η ρουφιάνα η mv κι αν η εμφάνιση είναι η απόλυτη προτεραιότητά σου δεν κοιτάς αλλού..αλλά εγώ προσωπικά όχι.

devil's animal
02/03/2014, 12:09
ας πω και εγω την μ@λακια μου επι του θεματος...
προφανως και τα 2 Ιταλικα με τα τοσα μπλιπμλικια ειναι καλυτερα σε ολους τους τομεις απο το σουτζουκι...
απλα το επιπεδο του τυπου που τα τεσταρε(για το δικο μας μην μιλησω καλυτερα)
δεν μπορει να αξιοποιησει τα πλεονεκτηματα αυτα
οποτε με το σουτζουκι να ειναι το πιο φιλικο απο ολα στον ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ οδηγο
τους περναει σουβλακι

εξηγησε μου λιγο, αν θελεις, πως ειναι δυνατον να μην αξιοποιησε τα πλεονεκτηματα των ηλεκτρονικων ενας (ας το πουμε) μεσος οδηγος, οταν ολα αυτα τα μπλιμπλικια εχουν βγει για να βοηθανε αυτους τους οδηγους...
προφανεστατα ο χερας θα χρειαστει λιγοτερο οτιδηποτε ηλεκτρονικο...π.χ. το traction πιθανοτατα να τον "αργοπορησει" κρατωντας την δυναμη αν ανοιξει το γκαζι στην εξοδο της στροφης, αλλα θα το κανει για να μην φαει high...αρα το απενεργοποιει ξεροντας που και ποσο να το ανοιξει...

για εναν μεσο ομως οδηγο που θελει να παει γρηγορα και να εχει το γκαζι οσο το δυνατον πιο ανοιχτο σε ολη την πιστα, ειναι παιχνιδακι το να καβαλαει με το traction στο "on"...

ο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ οδηγος, λοιπον, θελει οσο το δυνατον περισσοτερα μπλιμπλικια να τον "κρατανε" και να κανουν την δουλεια για αυτον...οσο λιγοτερα εχει να σκεφτει, τοσο πιο γρηγορα θα παει...
πως γινεται λοιπον να πηγαινει πιο γρηγορα το suzuki με τον ερασιτεχνη οδηγο, χωρις κανενα βοηθημα??

FotisFz1
02/03/2014, 12:16
τα ηλεκτρονικα μπηκαν στα συγκεκριμενα μηχανακια για να μπορει να τα οδηγησει και ο καθε ασχετος
καθως ειναι σχεδιαστηκα περισσοτερο απολυτα και εξειδικευμενα

αυτο που θελω να πω ειναι οτι χωρις τα ηλεκτρονικα αυτα ο μεσος οδηγος δεν θα ηταν ουτε καν κοντα στο "απλο" σουζουκι

και επειδη αυτο που λες για τον ερασιτεχνη οτι θελει να σκεφτεται οσο το δυνατον λιγοτερα οταν οδηγαει ειναι απολυτα σωστο , η πιο σωστη επιλογη ειναι το σουζουκι

Bradipous
02/03/2014, 12:19
Έτσι είναι μ@ύναρος η ρουφιάνα η mv κι αν η εμφάνιση είναι η απόλυτη προτεραιότητά σου δεν κοιτάς αλλού..αλλά εγώ προσωπικά όχι.

Οταν ομως οπως λες δεν προκειται ενας μεσος αναβατης, οπως οι περισσοτεροι εδω μεσα (δεν σε ξερω αλλα υποθετω κ εσυ, σορρυ αν κανω λαθος) να φτασει στα ορια της μια απο δαυτες, (αρα οποια και να εχει θα την "πηγαινει" το ιδιο) γιατι τοτε να μην παρει την ομορφοτερη;

RaGe_Raptor
02/03/2014, 12:20
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...
Οι πιο γρήγοροι απενεργοποιούν τα ηλεκτρονικά τα οποία (θέλουν να)είναι δίχτυ ασφαλείας για τον μέσο οδηγό.αλλά τίποτα δεν ξεπερνάει ένα ολοκληρωμένο-ισορροπημένο σύνολο.

devil's animal
02/03/2014, 12:22
τα ηλεκτρονικα μπηκαν στα συγκεκριμενα μηχανακια για να μπορει να τα οδηγησει και ο καθε ασχετος
καθως ειναι σχεδιαστηκα περισσοτερο απολυτα και εξειδικευμενα

συμφωνουμε

αυτο που θελω να πω ειναι οτι χωρις τα ηλεκτρονικα αυτα ο μεσος οδηγος δεν θα ηταν ουτε καν κοντα στο "απλο" σουζουκι

αρα τα αξιοποιησε ο μεσος οδηγος που εκανε το τεστ ή οχι? γιατι αν τα αξιοποιησε ηταν κοντα στο suzuki...εσυ ομως πριν εγραψες οτι δεν τα αξιοποιησε...πως γινεται λοιπον να ηταν κοντα στο suzuki?


και επειδη αυτο που λες για τον ερασιτεχνη οτι θελει να σκεφτεται οσο το δυνατον λιγοτερα οταν οδηγαει ειναι απολυτα σωστο , η πιο σωστη επιλογη ειναι το σουζουκι

λαθος.αφου με το suzuki πρεπει να σκεφτεται συνεχως που και ποσο πρεπει να ανοιξει γκαζι (απουσια traction), που και ποσο να φρεναρει (απουσια abs)...


....

FotisFz1
02/03/2014, 12:31
....


ναι τα ηλεκτρονικα τα αξιοποιησε,τα πλεονεκτηματα που εχει το μηχανακι(ΜV-899) δεν αξιοποιησε γιατι δεν μπορει να τα αξιοποιησει στο επιπεδο που ειναι
μην διαβαζουμε οτι θελουμε

επισης απο την μικρη μου εμπειρια στην πιστα ουδεποτε μου χρειαστηκε ουτε το ABS ουτε το traction control

RaGe_Raptor
02/03/2014, 12:42
310859
ναι τα ηλεκτρονικα τα αξιοποιησε,τα πλεονεκτηματα που εχει το μηχανακι(ΜV-899) δεν αξιοποιησε γιατι δεν μπορει να τα αξιοποιησει στο επιπεδο που ειναι
μην διαβαζουμε οτι θελουμε

επισης απο την μικρη μου εμπειρια στην πιστα ουδεποτε μου χρειαστηκε ουτε το ABS ουτε το traction control

Δεν ήταν ο μέσος οδηγός

RaGe_Raptor
02/03/2014, 12:51
Οταν ομως οπως λες δεν προκειται ενας μεσος αναβατης, οπως οι περισσοτεροι εδω μεσα (δεν σε ξερω αλλα υποθετω κ εσυ, σορρυ αν κανω λαθος) να φτασει στα ορια της μια απο δαυτες, (αρα οποια και να εχει θα την "πηγαινει" το ιδιο) γιατι τοτε να μην παρει την ομορφοτερη;

Γιατί θα πάρει την πιο ολοκληρωμένη αυτή που του δίνει την αίσθηση ότι όλα είναι υπό έλεγχο ακόμη και όταν ο ρυθμός ανέβει ,αυτή με τον καλύτερο ψεκασμό ,αυτή που δε χρειάζεται το τράκσιο για να πάει γρήγορα(μεταξύ των τριων του τεστ)

pipe_smoker
02/03/2014, 12:58
εξηγησε μου λιγο...

Την ιδια απορια εχω κι εγω.

Πώς γινεται να λεμε οτι μια μηχανη χωρις βοηθηματα θα την παει καποιος (αργος, μεσος, γρηγορος) γρηγορα, πιο ευκολα απ'οτι μια μηχανη που μπορει να του δωσει την επιλογη του βοηθηματος (αν το θελει. Μην πει κανεις οτι τον καθυστερει το traction. Το απενεργοποιει και τελος αμα δεν το θελει)

vassat
02/03/2014, 12:59
Δηλαδή για να καταλάβω τα προηγούμενα μοντέλα το 08-09 δεν φρέναραν μετά από κάποιους γύρους σε πίστα;;;
Το όποιο πρόβλημα δεν επιλύονταν με κάποιο τρόπο; υγρά-τακάκια-σωληνάκια ή/και τρόμπα;
/ Β

ΥΓ Αγαπημένο μοντέλο το 750αρ, μπράβο στη Σουζούκι που το διατηρεί στη γκάμα της τόσα χρόνια, αξιόμαχο. Προσωπικά μου αρέσει (εμφανησιακά) το 04, το οποίο δεν είχε εισαχθεί.

RaGe_Raptor
02/03/2014, 13:06
Δηλαδή για να καταλάβω τα προηγούμενα μοντέλα το 08-09 δεν φρέναραν μετά από κάποιους γύρους σε πίστα;;;
Το όποιο πρόβλημα δεν επιλύονταν με κάποιο τρόπο; υγρά-τακάκια-σωληνάκια ή/και τρόμπα;
/ Β

ΥΓ Αγαπημένο μοντέλο το 750αρ, μπράβο στη Σουζούκι που το διατηρεί στη γκάμα της τόσα χρόνια, αξιόμαχο. Προσωπικά μου αρέσει (εμφανησιακά) το 04, το οποίο δεν είχε εισαχθεί.

Υπάρχει Ανάκληση για την τρόμπα αλλά η καλύτερη λύση είναι να τη συνδυάσεις με mono block δαγκάνες από μεταγενέστερα μοντέλα τις οποίες τις βρίσκεις πολύ φθηνά στο ebay

IRA57
02/03/2014, 13:20
Να την πω και γω την μ@λ@κια μου τωρα...
Οι ''χεραδες'' που παραπονιουνται για τα καθε λογης ηλεκτρονικα οτι τους καθυστερουν...ποιοι ειναι?
Υποτιθεται οτι κανουν τον ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ποιο γρηγορο και κλεινουν το κενο (βλ.γκρινιες ροσσι...ενταξει δεν ειναι επιπεδο μοτοχεπε τα ηλεκτρονικα αλλα δεν ειναι κανεις μας οδηγος μοτοχεπε...).

Υ.Γ.1. Ο ΜΟΝΟΣ λογος που με ψηνουν μερικα καινουρια μηχανακια (π.χ. ZX10R καινουριο ,αν και Χοντακιας) ειναι τα TC k ABS...και μην ακουσω οτι δεν ειναι ''racing'' οπως λενε μερικοι γιατι ποιο ''racing'' απο την τουμπα δεν υπαρχει...
Υ.Γ.2. Δεν μου αρεσει κανενα απο τα 3...αν μου χαριζαν οποιοδηποτε (κατα προτιμηση το ακριβοτερο :) )θα το πουλαγα την ιδια μερα...και θα μαζαευα να παρω το MISSION R (K@YL@)

RaGe_Raptor
02/03/2014, 13:24
Να την πω και γω την μ@λ@κια μου τωρα...
Οι ''χεραδες'' που παραπονιουνται για τα καθε λογης ηλεκτρονικα οτι τους καθυστερουν...ποιοι ειναι?
Υποτιθεται οτι κανουν τον ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ποιο γρηγορο και κλεινουν το κενο (βλ.γκρινιες ροσσι...ενταξει δεν ειναι επιπεδο μοτοχεπε τα ηλεκτρονικα αλλα δεν ειναι κανεις μας οδηγος μοτοχεπε...).

Υ.Γ.1. Ο ΜΟΝΟΣ λογος που με ψηνουν μερικα καινουρια μηχανακια (π.χ. ZX10R καινουριο ,αν και Χοντακιας) ειναι τα TC k ABS...και μην ακουσω οτι δεν ειναι ''racing'' οπως λενε μερικοι γιατι ποιο ''racing'' απο την τουμπα δεν υπαρχει...
Υ.Γ.2. Δεν μου αρεσει κανενα απο τα 3...αν μου χαριζαν οποιοδηποτε (κατα προτιμηση το ακριβοτερο :) )θα το πουλαγα την ιδια μερα...και θα μαζαευα να παρω το MISSION R (K@YL@)
Απλά δε μιλάμε για ηλεκτρονικά επιπέδου moto gp...
Απ'ότι διαβάζω (δεν έχω οδηγήσει κανένα) το aprc της Aprilia είναι το καλύτερο πακέτο σήμερα με αυτό της mv να είναι ότι χειρότερο υπάρχει

IRA57
02/03/2014, 13:28
Απλά δε μιλάμε για ηλεκτρονικά επιπέδου moto gp...

Μα το ειπα αυτο...
Τα οποια τα αξιοποιουνται ομως σε μηχανακια του 1 εκατομμυριου ευρω (για τους οδηγους δεν μιλαω γιατι μερικοι ,και το πιστευω αυτο, δεν απεχουν και πολυ απο εμας π.χ.Κ.Αβρααμ...τα ιδια οικοπεδα θα χαμε χαχαχα) που κηνυγανε το 0.012 του δευτερολεπτου...

cosgili
02/03/2014, 13:30
Διαβάζω και δυστυχώς τείνω να ξεχάσω και αυτά που ξέρω...

Κάτοχος και ευρωπαϊκών και γιαπωνέζικων, έχω να πω πως σε επίπεδο πίστας τα πλεονεκτήματα της μίας έναντι της άλλης είναι της πλάκας.

Και εξηγούμαι...

Στο δικό μου επίπεδο, αυτό ενός χομπίστα, το οποίο απέχει έτη φωτός από το επίπεδο της κάθε ss παραγωγής, οι διαφορές είναι μηδαμινές. Πιο πολύ εστιάζονται στο ποια σου κάθεται καλύτερα και ποια όχι και τόσο. Μέχρι εκεί. Όταν καταφέρω να φτάσω στο όριο των μηχανών τότε το ξανασυζητάμε. Πιστεύω πως εδώ εντασσεται και το 99%των αναβατών στην Ελλάδα.

Τέλος όσο αφορά κάτι που ειπώθηκε για το traction από τον Foten...

δεν σου χρειάστηκε στην πίστα γιατί δεν το είχες. Αν το είχες θα καταλάβαινες τη διαφορά. Όταν οδήγησα το aprc και είδα πως απλά στο apex καρύδωνα το γκάζι χωρίς ενδοιασμό, ένιωσα ΑΝΕΤΑ, και πήγα πιο γρήγορα, πιο εύκολα. Το μηχανάκι έκανε τέλεια αυτό που προσπαθούσα εγώ να κάνω απλώς καλά.

RaGe_Raptor
02/03/2014, 13:37
Τέλος όσο αφορά κάτι που ειπώθηκε για το traction από τον Foten...

δεν σου χρειάστηκε στην πίστα γιατί δεν το είχες. Αν το είχες θα καταλάβαινες τη διαφορά. Όταν οδήγησα το aprc και είδα πως απλά στο apex καρύδωνα το γκάζι χωρίς ενδοιασμό, ένιωσα ΑΝΕΤΑ, και πήγα πιο γρήγορα, πιο εύκολα. Το μηχανάκι έκανε τέλεια αυτό που προσπαθούσα εγώ να κάνω απλώς καλά.

Αυτή είναι η ομορφιά μιας σωστής βάσης (RSV4) με σωστά ρυθμισμένα ηλεκτρονικά.

catmaster
02/03/2014, 13:42
Αυτή είναι η ομορφιά μιας σωστής βάσης (RSV4) με σωστά ρυθμισμένα ηλεκτρονικά.

όντως και το Πραπρίλια δουλεύει τόσο καλά που σε κάνει τζάμπα μάγκα (με την καλή έννοια)

μιλάμε όμως για το συγκεκριμένο τεστ των τριών μηχανών η μιλάμε γενικά για ευρωπαϊκά με ηλεκτρονικά vs γιαπωνέζικα χωρίς φτιασιδώματα ;;


:wave2:

RaGe_Raptor
02/03/2014, 13:51
όντως και το Πραπρίλια δουλεύει τόσο καλά που σε κάνει τζάμπα μάγκα (με την καλή έννοια)

μιλάμε όμως για το συγκεκριμένο τεστ των τριών μηχανών η μιλάμε γενικά για ευρωπαϊκά με ηλεκτρονικά vs γιαπωνέζικα χωρίς φτιασιδώματα ;;


:wave2:


Εδώ λίγο το χάνουμε και γενικεύουμε...οι απαντήσεις μου (προσπαθώ να ) αφορούν τις μηχανές του τεστ..

catmaster
02/03/2014, 14:02
Εδώ λίγο το χάνουμε και γενικεύουμε...οι απαντήσεις μου (προσπαθώ να ) αφορούν τις μηχανές του τεστ..

δεν το λέω για σένα ρε μαν απλά έκανα παράθεση στην τελευταία απάντηση :wave2:

και για να το γενικεύσω εγώ λίγο
τι να λέμε ... αν πιάσουμε ρεαλιστικά τα πράγματα στην εδώ και τώρα εποχή

ούτε μεταχειρισμένο Cbr 400 δεν θα έπαιρνα (που δεν περισσεύουν ούτε για αυτό :bawl:)

να το πάω που ;; να το στίψω που ;; στο μπράλο ;; επίδαυρο ;; στον Άγιο ;;

πως και που σε αυτό το μπάχαλο ενας νέος οδηγός που παίρνει τώρα SS (λέμε ότι τα έχει τα λ7) θα γίνει καλύτερος ;;

:wave2:

RaGe_Raptor
02/03/2014, 14:06
Κι εγώ γενικά απαντάω.
Οι συζητήσεις αυτές είναι πλέον ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος αλλά μου είναι ευχάριστες...

catmaster
02/03/2014, 14:14
Κι εγώ γενικά απαντάω.
Οι συζητήσεις αυτές είναι πλέον ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος αλλά μου είναι ευχάριστες...

δεν θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα :wave2:

πάντως για τα ιταλικά και συγκεκριμένα για τα mv

γνωστός μου με μια τέτοια κουκλάρα που του χάλασε ο σερβομηχανισμός που ρυθμίζει τα velocity stacks του ζητήθηκε τετραψήφιος αριθμός για αντικατάσταση του συστήματος

(φτιάξαμε το ήδη υπάρχον κύκλωμα ευτυχώς έπαιρνε επισκευή με ελάχιστα χρήματα)


καλά και άγια τα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά αν βάλεις και τον παράγοντα αστοχίας μέσα είναι ένα θέμα που θα το σκεφτώ διπλά όταν αγόράσω

:wave2:

vassat
02/03/2014, 14:45
Υπάρχει Ανάκληση για την τρόμπα αλλά η καλύτερη λύση είναι να τη συνδυάσεις με mono block δαγκάνες από μεταγενέστερα μοντέλα τις οποίες τις βρίσκεις πολύ φθηνά στο ebay

Από ποιό έτος/μοντέλο και μετά έχουν τις μονομπλόκ;
/ Β

pipe_smoker
02/03/2014, 15:09
πως και που σε αυτό το μπάχαλο ενας νέος οδηγός που παίρνει τώρα SS (λέμε ότι τα έχει τα λ7) θα γίνει καλύτερος ;;


Ελπιζουμε οτι καποια στιγμη οι πιστες θα ξανανοιξουν, κι οπως και να εχει, και καλυτερος να μη γινει, αν το γουσταρει και μπορει να το αγορασει με γεια του με χαρα του. (αρκει να εχει μια καποια εμπειρια, οχι να το παρει για πρωτη μηχανη)

Αν δεν του βγει, τον κουρασει στην πολη, δεν μπορει να το συντηρησει κλπ, βαζει αγγελια και το στελνει.
Δεν ειπαμε ουτε να βαλει υποθηκη το σπιτι της μανας του για να το παρει ουτε να πουλησει το νεφρο του στη μαυρη.

Αλλα και το "Σταματηστε επιτελους να αγοραζετε SS..." για τους χ ψ λογους (σωστους ή λαθος), νομιζω εχει παραγινει.

ΥΓ. Μην παρεξηγηθει το υφος μου. Δεν προσπαθω να την πω σε κανεναν.
Απλα προσωπικα το τζιξερ το 750 για παραδειγμα θα το επαιρνα χθες αν ειχα τα λεφτα.
Κι ας μην ειναι καταλληλος ο σωματοτυπος μου, κι ας ειναι κλειστες οι πιστες, κι ας ειναι κουραστικη η θεση κλπ. Κι αν τελικα δε μου εκανε ας το διαπιστωνα μονος μου:)

cosgili
02/03/2014, 15:26
Απλα προσωπικα το τζιξερ το 750 για παραδειγμα θα το επαιρνα χθες αν ειχα τα λεφτα.
Κι ας μην ειναι καταλληλος ο σωματοτυπος μου

τι θες να πεις για το κορμί σου χέλι?:bawl:

pipe_smoker
02/03/2014, 16:16
τι θες να πεις για το κορμί σου χέλι?:bawl:

Επειδή είμαι ψηλός το λέω ρε:bawl:

nathair
02/03/2014, 16:33
Απλά δε μιλάμε για ηλεκτρονικά επιπέδου moto gp...
Απ'ότι διαβάζω (δεν έχω οδηγήσει κανένα) το aprc της Aprilia είναι το καλύτερο πακέτο σήμερα με αυτό της mv να είναι ότι χειρότερο υπάρχει

Μη πιστεύεις ότι διαβάζεις. Με τίποτα δεν είναι unridable η F3 800. Κυρίως η 675 είχε προβλήματα με το fuel mapping, ειδικά στις αρχικές εκδόσεις. Στην 800 λυθήκανε σε μεγάλο βαθμό. Και τώρα με το νέο upgrade, που κυκλοφορήσανε μαζί με τη Rivalle (MVICS 2.0), υποτίθεται έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο. Οχι, δεν είναι του επιπεδου της μηχανής τα ηλεκτρονικά της, αλλά δεν είναι και για πέταμα...

RaGe_Raptor
02/03/2014, 21:57
Μη πιστεύεις ότι διαβάζεις. Με τίποτα δεν είναι unridable η F3 800.απο ένα ρυθμό (γυρολόγιο) και κάτω Κυρίως η 675 είχε προβλήματα με το fuel mapping, ειδικά στις αρχικές εκδόσεις. Στην 800 υποτίθεται ότι λυθήκανε σε μεγάλο βαθμό. Και τώρα με το νέο upgrade, που κυκλοφορήσανε μαζί με τη Rivalle (MVICS 2.0), υποτίθεται έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο. Οχι, δεν είναι του επιπεδου της μηχανής τα ηλεκτρονικά της, αλλά δεν είναι και για πέταμα...βασικά είναι όταν πληρώνεις τα ποσά που ζητάνε

να ήταν από μια πηγή ναι το αμφισβητείς αλλά το λένε όλοι....βασικά το "λάθος" της έμε βού είναι ότι ανέθεσε την εξέλιξη των ηλεκτρονικών της σε εξωτερικό συνεργάτη.τι κι αν αυτός ο συνεργάτης λέγεται Eldor και συνεργάζεται με Ferrari-Lamborghini η δυναμική των 2 τροχών καμία σχέση δεν έχει με αυτή των 4.και τα ηλεκτρονικά της mv είναι τα πρώτα που εξελίσσει για 2 τροχούς η εν λόγω εταιρία οπότε καμία προηγούμενη εμπειρία και τεχνογνωσία δεν είχε και κολυμπούσε σε θολά νερά.κι εκεί είναι η ρίζα του προβλήματος.ναι βελτιώθηκε η κατάσταση με τα updates αλλά αυτά είναι απλώς patches , δεν πλησιάζουν σε καμία περίπτωση τα in-house εξελιγμένα ηλεκτρονικά της aprilia.κι όταν πληρώνεις τόσα λεφτά θες τουλάχιστον ηλεκτρονικά επιπέδου aprc.

cosgili
02/03/2014, 22:07
να ήταν από μια πηγή ναι το αμφισβητείς αλλά το λένε όλοι....βασικά το "λάθος" της έμε βού είναι ότι ανέθεσε την εξέλιξη των ηλεκτρονικών της σε εξωτερικό συνεργάτη.τι κι αν αυτός ο συνεργάτης λέγεται Eldor και συνεργάζεται με Ferrari-Lamborghini η δυναμική των 2 τροχών καμία σχέση δεν έχει με αυτή των 4.και τα ηλεκτρονικά της mv είναι τα πρώτα που εξελίσσει για 2 τροχούς η εν λόγω εταιρία οπότε καμία προηγούμενη εμπειρία και τεχνογνωσία δεν είχε και κολυμπούσε σε θολά νερά.κι εκεί είναι η ρίζα του προβλήματος.ναι βελτιώθηκε η κατάσταση με τα updates αλλά αυτά είναι απλώς patches , δεν πλησιάζουν σε καμία περίπτωση τα in-house εξελιγμένα ηλεκτρονικά της aprilia.κι όταν πληρώνεις τόσα λεφτά θες τουλάχιστον ηλεκτρονικά επιπέδου aprc.
Θα τον βρούνε και αυτοί το δρόμο τους. Από τη στιγμή που αποφάσισαν να μπουν γερά στο παιχνίδι, είναι μονόδρομος η βελτίωση. ;)

RaGe_Raptor
02/03/2014, 22:12
Θα τον βρούνε και αυτοί το δρόμο τους. Από τη στιγμή που αποφάσισαν να μπουν γερά στο παιχνίδι, είναι μονόδρομος η βελτίωση. ;)
αυτό εννοείται αλλά στην παρούσα φάση δεν...

nathair
02/03/2014, 22:18
http://www.mvagusta.net/forum/showthread.php?t=80698

RaGe_Raptor
02/03/2014, 22:29
http://www.mvagusta.net/forum/showthread.php?t=80698

εδώ μιλάει μόνο για το fuelling/mapping/throttle response.και σου λέω πάλι ότι ναι βελτιώθηκε (αν και το ελατήριο επαναφοράς του γκαζιού είναι πολύ μαλακό και δημιουργεί πρόβλημα). αλλά εδώ μιλάμε για όλο το πακέτο των ηλεκτρονικών κι όχι μόνο την απόκριση του γκαζιού.(που στα GSXR είναι υποδειγματική από την εποχή που τοποθετήθηκαν οι δευτερεύουσες πεταλούδες)

nathair
02/03/2014, 22:37
Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει καλύτερο μηχανάκι απο το GSXR 750, ειδικά value for money!

RaGe_Raptor
02/03/2014, 22:51
Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει καλύτερο μηχανάκι απο το GSXR 750, ειδικά value for money!

τώρα μου το χαλάς..κι εγώ είπα να μαλώσουμε λίγο...:p

και να φανταστείς πως δεν πήρε όλες τις αναβαθμίσεις (που κάνανε στο 600 3 χρόνια πριν) το εφτάμιση.δε θυμάμαι να σου πω ακριβώς τι αλλά μιας και βασίζεται στο 600 δεν υπάρχει εξέλιξη αποκλειστικά για το εφτάμιση και μέρη του κινητήρα είναι από το προηγούμενο μοντέλο.τα αντίστοιχα του 600 είναι νέα.(ήταν το 2011...)φαντάζομαι θα έχει να κάνει με μερίδια αγοράς και κέρδη...

vassat
03/03/2014, 08:22
τώρα μου το χαλάς..κι εγώ είπα να μαλώσουμε λίγο...:p

και να φανταστείς πως δεν πήρε όλες τις αναβαθμίσεις (που κάνανε στο 600 3 χρόνια πριν) το εφτάμιση.δε θυμάμαι να σου πω ακριβώς τι αλλά μιας και βασίζεται στο 600 δεν υπάρχει εξέλιξη αποκλειστικά για το εφτάμιση και μέρη του κινητήρα είναι από το προηγούμενο μοντέλο.τα αντίστοιχα του 600 είναι νέα.(ήταν το 2011...)φαντάζομαι θα έχει να κάνει με μερίδια αγοράς και κέρδη...

...οπότε ο ανταγωνισμός, νομοτελειακά θα το βελτιώσει,
μονομπλόκ δαγκάνες "φοράνε" από το '10 και μετά; δλδ μόνο οι μπρέμπο είναι μονομπλόκ;
/ Β

RaGe_Raptor
03/03/2014, 09:12
...οπότε ο ανταγωνισμός, νομοτελειακά θα το βελτιώσει,
μονομπλόκ δαγκάνες "φοράνε" από το '10 και μετά; δλδ μόνο οι μπρέμπο είναι μονομπλόκ;
/ Β

Το 1000 φόρεσε tokico monoblock απο Κ9 και μετά (απο L2 brembo)
600/750 απο το '11..αλλά πιο φθηνή λύση αν δε βρίσκεις απο Κ9 είναι απο CBR 1000 '08+ ή και R1/R6 από '04+

RaGe_Raptor
03/03/2014, 23:04
Κι άλλο τεστ ,φρεσκότατο, από άλλο τίτλο ,σε άλλη πίστα ,με τους ίδιους αντιπάλους και τον ίδιο νικητή...
310932310933310923

RaGe_Raptor
03/03/2014, 23:20
Εργονομία
310939
310941
310942

SHOOTER045
03/03/2014, 23:34
Αρε suzukara....

DoctoR_k6
03/03/2014, 23:41
Στα φρενα κ το σασι?? Τι λεει ο τυπος??
Αφου δεν φρεναρουν κ κοβουν πλαισια...μηπως μπερδευτηκε?!:cry:

RaGe_Raptor
03/03/2014, 23:44
Στα φρενα κ το σασι?? Τι λεει ο τυπος??
Αφου δεν φρεναρουν κ κοβουν πλαισια...μηπως μπερδευτηκε?!:cry:

Ναι ρε εδώ ξέρουμε καλύτερα τί να μας πει κι ο μέτριος τώρα...!!!:cry:

DoctoR_k6
03/03/2014, 23:52
Ναι ρε εδώ ξέρουμε καλύτερα τί να μας πει κι ο μέτριος τώρα...!!!:cry:

Ελλαδα με τους γνωστες των παντων...

Υ.Γ Εγω κ εσυ κ πολλοι αλλοι το γνωρισαμε κ το γνωριζουμε ακομα. 8 χρονια μετα με τοσα χλμ ποιο απο αυτα τα 3 θα γυρναγε ακομα στις σερρες η στα μεγαρα κ φυσικα ταξιδια, βολτες μονο με λαδια-μπουζι-λαστιχα???:wave2:

devil's animal
04/03/2014, 00:01
Ναι ρε εδώ ξέρουμε καλύτερα τί να μας πει κι ο μέτριος τώρα...!!!:cry:


Ελλαδα με τους γνωστες των παντων...

Υ.Γ Εγω κ εσυ κ πολλοι αλλοι το γνωρισαμε κ το γνωριζουμε ακομα. 8 χρονια μετα με τοσα χλμ ποιο απο αυτα τα 3 θα γυρναγε ακομα στις σερρες η στα μεγαρα κ φυσικα ταξιδια, βολτες μονο με λαδια-μπουζι-λαστιχα???:wave2:

ειστε απαραδεκτοι και οι 2...
καθεστε και βαζετε τεστ και συγκρισεις που βγαζουν το budget μηχανακι καλυτερο απο τα σουπερ ντουπερ εργαλεια που εχουν ΑΠΟΨΗ και ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ...

γατακια, που θα μιλησετε για λαδοξιδα και ταξιδια, ενω τα 'ργαλεια ειναι φτιαγμενα μονο για πιστα και για τους τιτανοτεραστιους ΧΕΡΑΔΕΣ που ξερουν να εκμεταλλευτουν τα μπλιμπλικια που εχουν πανω...
ΠΩΣ ειναι δυνατον να πηγαινει αυτο το μπρικι το suzuki γρηγορα, ενω δεν εχει ουτε ohlins, ουτε brembo, ουτε traction, ουτε abs...???

ψεμματα μας λενε στα τεστ για να μην μας κακοκαρδισουν που ειμαστε μπατιρηδες και μπορουμε να παρουμε το suzuki και οχι τα υπερτατα τεχνολογικα επιτευγματα με τις ονομασιες MV και DUCATI...


:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

sv1000s
04/03/2014, 00:03
Ελλαδα με τους γνωστες των παντων...

Υ.Γ Εγω κ εσυ κ πολλοι αλλοι το γνωρισαμε κ το γνωριζουμε ακομα. 8 χρονια μετα με τοσα χλμ ποιο απο αυτα τα 3 θα γυρναγε ακομα στις σερρες η στα μεγαρα κ φυσικα ταξιδια, βολτες μονο με λαδια-μπουζι-λαστιχα???:wave2:



απ τα 3 μονο το τζιχερ το κανει εδω και πολλα χρονια!καποιος πρεπει να δειχνει και το δρομο!:beer:

RaGe_Raptor
04/03/2014, 00:06
Και το κερασάκι στην τούρτα:
Το Ducati δεν έπαιρνε μπρος όταν ζεστενόταν και το MV το πρωί με τα κρύα...:eyepop::rotflmao:

Edit:μάλλον είναι ο χαρακτήρας που λέγαμε...

sv1000s
04/03/2014, 00:13
σα δε ντρεπεστε λιγακι κοροιδευτε τα εργα τεχνης!ε θελει λιγο σπρωξιμο να παρει αλλα οταν παρει εισαι πολυ μουρι λεμε!:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

DoctoR_k6
04/03/2014, 00:14
Και το κερασάκι στην τούρτα:
Το Ducati δεν έπαιρνε μπρος όταν ζεστενόταν και το MV το πρωί με τα κρύα...:eyepop::rotflmao:

Υπαρχει κ γι αυτο λυση απλα δεν την βλεπετε γιατι ειστε κολλημενοι...
1)Το ducati να το αφηνετε μια ωριτσα να κρυωσει κ θα ξεκινατε. (Αν σας σβησει τον ηπιατε,αραξτε για τσιγαρα)
2)Το mv που ειναι λιγο καλυτερο να το δουλευετε απριλιο με μεσα οκτωμβρη!!(το πρωι με 12-13 βαθμους θα παιρνει):bawl:

SHOOTER045
04/03/2014, 00:24
Η εχουμε εταιρεια η οχι




Ασχετα αν το δικο μου ειναι ακομα σε τευχη,αλλα πλησιαζει η ωρα της αναστασης...

Bradipous
04/03/2014, 00:29
Απορω που βρισκετε το περιεργο ρε σεις...
Δηλαδη μια μηχανη εν ονοματι MV Agusta περιμενετε να δουλευει μεσα στο καταχειμωνο; :nono:

:p

RaGe_Raptor
04/03/2014, 00:39
Εντάξει γράψανε και κάτι αρνητικό για το Gixxer:θέλει μεταλλικά σωληνάκια και γι'αυτό του δώσανε τη 2η θέση στα φρένα αλλιώς θα ήταν πρώτο με διαφορά.......

RaGe_Raptor
04/03/2014, 00:41
Και κάπου εδώ πρέπει να αρχίσουμε την καραμέλα για το πόσο στημένα είναι ΟΛΑ αυτά τα τεστ.. Γιατί δε μπορεί το Gixxer να έχει φρένα,όχι δε γίνεται...εδώ ξέρουμε...

boussias
04/03/2014, 08:22
...

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2014-super-middleweight-sportbike-shootout

spyrakos35
04/03/2014, 09:05
Και εδω τιθεται το ερωτημα

Κατα ποσο ο μεσος οδηγος μπορει να αντιληφθει αυτες τις διαφορες ουτως ωστε να σκασει καποιες χιλιαδες ευρα παραπανω?

pipe_smoker
04/03/2014, 09:19
Και εδω τιθεται το ερωτημα

Κατα ποσο ο μεσος οδηγος μπορει να αντιληφθει αυτες τις διαφορες ουτως ωστε να σκασει καποιες χιλιαδες ευρα παραπανω?

Κατσε γιατι το "technologies" και το "cool factor", οπου και καταβαραθρωνεται το τζινερ ειναι και πολυ σαφεις σαν εννοιες αμα λαχει να ουμε:bawl: