View Full Version : Μotosport Εξατμιση :)
dimitrisK7
03/03/2014, 16:59
Καλησπερα σαν νεο μελος και σαν πιτσιρικος :blush: εχω μια ερωτηση για τις εξατμισεις.Ειναι παρανομες οι motosport? Αν ναι ποιες? Μεγαλο ,μεσαιο Η μικρο στομιο..? Ευχαριστω!!!!:sun::sun:
spyrakos35
03/03/2014, 17:01
γεια χαρά
παράνομη μία εξάτμιση χαρακτηρίζεται από τα ντεσιμπελ που βγάζει....
Bradipous
03/03/2014, 17:25
Και απο το ποσα @@ μπορει να σπαει.
Και επειδη εμενα μου τα σπαει με μεγαλη ευκολια σου λεω οτι ειναι παρανομη! (το ιδιο και αι σεμπρινγκ)
SHOOTER045
03/03/2014, 18:50
Σχεδον ολες οι αφτερ μαρκετ για παπια ειναι παρανομες για τον μπεο
Περα απο το προστιμο παιζει ακινητοποιηση μεχρι την αντικατασταση της
Θα μου πεις<τοσοι και τοσοι κυκλοφιρανε>
Ναι αλλα δεν ξερεις ποτε θα σε τσακωσουνε
Απο την αλλη το βρισιμο που θα τρως απο τους γυρω σου θα ειναι πολλαπλασιο απο την μηδαμινη αυξηση αποδοσης που θα δεις με την εξατμιση
Φιλικα Δημητρης
Αν είναι μέσα στο νόμιμα όρια όσον αφορά την ένταση του ήχου που παράγει (db), τότε είναι νόμιμη.
SHOOTER045
03/03/2014, 19:25
Υπαρχει περιπτωση πιτσιρικας να αλλαξει εξατμιση και να μην βαλει καγκουρικη με φουλ ηχο?
spyrakos35
03/03/2014, 19:35
Υπαρχει περιπτωση πιτσιρικας να αλλαξει εξατμιση και να μην βαλει καγκουρικη με φουλ ηχο?
ναι.... ο γιος σου :rolleyes:
Ο,τι και να σου πουμε για τον θορυβο δεν θα σου αλλαξει αποψη...
Το θεμα ειναι οτι νομιμες-ξενομιμες ΔΕΝ θα σου δωσουν τιποτα σε αποδοση...και ασε τι θα σου πει ο ''Μπαμπης ο μαστορας''...
Δεν μιλαμε για μοτερ που εχει αναγκη να βγαλει τεραστιο ογκο καυσαεριων ουτε η σχεδιαση καμιας εξατμισης παπιου που εχω δει ειναι κατι περισσοτερο απο σταθερης διατομης σωληνα...
Αν θες καλυτερη αποδοση ,δεσε τους λαιμους της μαμα εξατμισης με θερμομονωτικη ταινια (σαν αυτες που βαζουν πολλοι στα τουρμπο αμαξια - αμιαντοταινια νομιζω την ζητας ή κοιτα στο ebay για thermal exhaust insulation).
Θερμοτερα καυσαερια=ταχυτερα κινουμενα καυσαερια
Υπ'οψιν, ακομα και 1000αρι να ειχες δυσκολα θα εβλεπες διαφορα σε δυναμομετρο (και κυριως στις μεσαιες, αν και αυτο παιζει αναλογως τον κινητηρα) και σε καμια περιπτωση δεν σου λεω οτι θα παρεις +10 αλογα (σε ενα χιλιαρια ζητημα να δεις 2-3 αλογα στις μεσαιες ,οποτε αναλογικα σε ενα παπι ισως εβλεπες 0,1-0,2+ αλογα σε δυναμομετρο).
Απο το τιποτα (ή και αρνητικο αποτελεσμα) της μοτοσπορτ ,πιστευω ειναι καλυτερα...
SHOOTER045
03/03/2014, 19:45
Το παπι μου εχει μαμα εξατμιση
Και τα πιτσιρικια μου τα κανω βιντεο-παιδεια με εντουρο και ΜΧ τα καγκουριλικια απαγορευονται δια ροπαλου...
yiannis172
03/03/2014, 20:01
Συμφωνω πως για πολλους λογους δεν αξιζει να εχει φασαριοζικη εξατμιση ενα παπι,αλλα για την ιστορια και επειδη αναφερθηκε παραπανω οτι δεν εχει διαφορα σε αποδοση,θα πω πως απο τη δικη μου εμπειρια,διαφορα εχω δει με την προσθηκη εξατμισης και σχετικα αισθητη μαλιστα.
spyrakos35
03/03/2014, 20:02
φαντάζομαι το έχεις μετρήσει σε δυναμόμετρο για να το λες έτσι?
Συμφωνω πως για πολλους λογους δεν αξιζει να εχει φασαριοζικη εξατμιση ενα παπι,αλλα για την ιστορια και επειδη αναφερθηκε παραπανω οτι δεν εχει διαφορα σε αποδοση,θα πω πως απο τη δικη μου εμπειρια,διαφορα εχω δει με την προσθηκη εξατμισης και σχετικα αισθητη μαλιστα.
σε ποιο παπι και ποια εξατμιση (φωτο της εξατμισης?)
Συμφωνω πως για πολλους λογους δεν αξιζει να εχει φασαριοζικη εξατμιση ενα παπι,αλλα για την ιστορια και επειδη αναφερθηκε παραπανω οτι δεν εχει διαφορα σε αποδοση,θα πω πως απο τη δικη μου εμπειρια,διαφορα εχω δει με την προσθηκη εξατμισης και σχετικα αισθητη μαλιστα.
Έχεις δίκιο, υπάρχει διαφορά και μάλιστα αισθητή. Ο λόγος είναι ότι όλα τα μηχανάκια έρχονται φιμωμένα λόγω προδιαγραφών για να μπορέσουν να εισαχθούν σε μια χώρα. Έχω το crypton 135 και η μαμίσια ήταν για τον μπεο, αλλάχτηκε με G.P.R. και πραγματικά είδα διαφορά ειδικά στις μεσαίες.
310920
φαντάζομαι το έχεις μετρήσει σε δυναμόμετρο για να το λες έτσι?
Δες την παραπάνω απάντηση. Όχι δεν πήγα δυναμόμετρο και ναι δεν κάνω λάθος, το μηχανάκι ανοίγει πολύ πιο εύκολα και δείχνει την δύναμή του στις μεσαίες που χρειάζομαι κιόλας μιας και κινούμαι πολύ στην πόλη.
Η αλήθεια όμως είναι ότι με 50 -70 € δεν παίρνεις τπτ παρά μόνον θόρυβο και εισπράττεις πολύ μπινελίκι από τους γύρω σου. Θέλει να δώσεις σεβαστό ποσό για να δεις διαφορές και βεβαίως μετά οπωσδήποτε καυσανάλυση !!
spyrakos35
03/03/2014, 20:39
αυτό που θέλω να πω είναι οτι, ακόμα και στο παπί, το να πάρεις να βάλεις μία εξάτμιση δεν λέει τίποτα από μόνο του....
αν το κάνεις σκέτο, ενδεχομένως κάπου θα κερδίσεις, ενδεχομένως κάπου θα χάσεις....
ωστόσο, πρέπει να επισημάνω οτι πολλές φορές, πείθουμε τον εαυτό μας οτι κερδίσαμε ενώ στην ουσία έχουμε χάσει (δεν λέω οτι ισχύει στην περίπτωσή σου)....
αυτό που θέλω να πω είναι οτι, ακόμα και στο παπί, το να πάρεις να βάλεις μία εξάτμιση δεν λέει τίποτα από μόνο του....
αν το κάνεις σκέτο, ενδεχομένως κάπου θα κερδίσεις, ενδεχομένως κάπου θα χάσεις....
ωστόσο, πρέπει να επισημάνω οτι πολλές φορές, πείθουμε τον εαυτό μας οτι κερδίσαμε ενώ στην ουσία έχουμε χάσει (δεν λέω οτι ισχύει στην περίπτωσή σου)....
Μωρέ ξέρω ακριβώς τι λες αλλά στον κρύπτονα η συγκεκριμένη δούλεψε σωστά και θεωρώ αξίζει τον κόπο, τώρα για value money δεν ξέρω αλλά σχεδόν σε τπτ απ' ότι κάνουμε για την κ@υλ@ μας δεν...
catmaster
03/03/2014, 21:04
Έχεις δίκιο, υπάρχει διαφορά και μάλιστα αισθητή. Ο λόγος είναι ότι όλα τα μηχανάκια έρχονται φιμωμένα λόγω προδιαγραφών για να μπορέσουν να εισαχθούν σε μια χώρα. Έχω το crypton 135 και η μαμίσια ήταν για τον μπεο, αλλάχτηκε με G.P.R. και πραγματικά είδα διαφορά ειδικά στις μεσαίες.
310920
Δες την παραπάνω απάντηση. Όχι δεν πήγα δυναμόμετρο και ναι δεν κάνω λάθος, το μηχανάκι ανοίγει πολύ πιο εύκολα και δείχνει την δύναμή του στις μεσαίες που χρειάζομαι κιόλας μιας και κινούμαι πολύ στην πόλη.
Η αλήθεια όμως είναι ότι με 50 -70 € δεν παίρνεις τπτ παρά μόνον θόρυβο και εισπράττεις πολύ μπινελίκι από τους γύρω σου. Θέλει να δώσεις σεβαστό ποσό για να δεις διαφορές και βεβαίως μετά οπωσδήποτε καυσανάλυση !!
ρε Βασίλη μη με παρεξηγήσεις - δε στη λέω - αλλά για ποια καυσανάλυση μιλάμε και τι να μετρήσουμε ;; το δηλητήριο που βγάζει ;;
καταργούμε μια μαμίσια εξάτμηση με εργοστασιακό καταλύτη και βάζουμε μια άλλη (ολόσωμη στην δικιά σου περίπτωση) με πιο ανοιχτές "τούμπες" (έτσι λέγονται στο τελικό)
αλλά χωρίς καταλύτη ... όπερ σημαίνει ότι με το που θα βάλω μπροστά έριξα τον καρκίνο στους πίσω μου ...
σαφώς και δουλεύει καλύτερα - και εγώ έχω κάνει τέτοιες μετατροπές σε μηχανάκια μου αλλά αρχίζω και το βλέπω λίγο διαφορετικά το θέμα
σόρρυ και πάλι αλλά δεν στη λέω ειλικρινα
:wave2:
yiannis172
03/03/2014, 21:36
σε ποιο παπι και ποια εξατμιση (φωτο της εξατμισης?)
310922 Σε Innova.
Επισης επειδη τοτε (στο σχολειο),ειχαμε παρα πολλοι Innova,ειχα δοκιμασει στο ιδιο μηχανακι και την Takegawa και την Sebring και η Daytona ηταν με διαφορα η καλυτερη σε αποδοση.
yiannis172
03/03/2014, 21:38
φαντάζομαι το έχεις μετρήσει σε δυναμόμετρο για να το λες έτσι?
Τα δυναμομετρουσαμε ολη μερα στο δρομο (:p) και ειχαμε ακομα πιο αξιοπιστα αποτελεσματα απο τις θεωριες του δυναμομετρου.
Επισης μη ξεχνατε και κατι αλλο πολυ βασικο που μπορει να δωσει μια εξατμιση και δε φαινεται στο δυναμομετρο....την ευστροφια.
ρε Βασίλη μη με παρεξηγήσεις - δε στη λέω - αλλά για ποια καυσανάλυση μιλάμε και τι να μετρήσουμε ;; το δηλητήριο που βγάζει ;;
καταργούμε μια μαμίσια εξάτμηση με εργοστασιακό καταλύτη και βάζουμε μια άλλη (ολόσωμη στην δικιά σου περίπτωση) με πιο ανοιχτές "τούμπες" (έτσι λέγονται στο τελικό)
αλλά χωρίς καταλύτη ... όπερ σημαίνει ότι με το που θα βάλω μπροστά έριξα τον καρκίνο στους πίσω μου ...
σαφώς και δουλεύει καλύτερα - και εγώ έχω κάνει τέτοιες μετατροπές σε μηχανάκια μου αλλά αρχίζω και το βλέπω λίγο διαφορετικά το θέμα
σόρρυ και πάλι αλλά δεν στη λέω ειλικρινα
:wave2:
Καταλαβαίνω τι λες, επίσης καταλαβαίνω για το δηλητήριο και είχα ψαχτεί, αλλά με βρήκε το καλοκαιρινό ατύχημα και ακόμα δεν έχω πάρει το μηχανάκι στα χέρια μου λόγω διαπραγματεύσεων με την ασφαλιστική. Στο ψάξιμο που είχα κάνει είχα βρει καταλύτη για την συγκεκριμένη που υπόσχεται πολύ μικρή "φραγή" της ροής των καυσαερίων, αλλά όλα περνάνε μέσα από τον καταλύτη. Νομίζω αν δεν με απατά η μνήμη μου ότι μπαίνει στην θέση της "φλογέρας". Ελπίζω μέσα στην εβδομάδα να πάρω πάλι το μηχανάκι από το συνεργείο και να έχω λίγο χρόνο να βρω τα λινκ που είχα βρει πριν το μπαμ. Η πρόθεσή μου είναι να μπει καταλύτης
κανονικά αλλά να ξεφύγω από το εργοστασιακό πνίξιμο.
Μετά την αλλαγή της εξάτμισης δεν ξέρω αν πρόλαβα να κάνω 100 χλμ πριν με βρει ο άχρηστος και με στείλει νοσοκομείο.
Θα ενημερώσω έτσι κι αλλιώς.
:wave2:
catmaster
03/03/2014, 21:48
Καταλαβαίνω τι λες, επίσης καταλαβαίνω για το δηλητήριο και είχα ψαχτεί, αλλά με βρήκε το καλοκαιρινό ατύχημα και ακόμα δεν έχω πάρει το μηχανάκι στα χέρια μου λόγω διαπραγματεύσεων με την ασφαλιστική. Στο ψάξιμο που είχα κάνει είχα βρει καταλύτη για την συγκεκριμένη που υπόσχεται πολύ μικρή "φραγή" της ροής των καυσαερίων, αλλά όλα περνάνε μέσα από τον καταλύτη. Νομίζω αν δεν με απατά η μνήμη μου ότι μπαίνει στην θέση της "φλογέρας". Ελπίζω μέσα στην εβδομάδα να πάρω πάλι το μηχανάκι από το συνεργείο και να έχω λίγο χρόνο να βρω τα λινκ που είχα βρει πριν το μπαμ. Η πρόθεσή μου είναι να μπει καταλύτης
κανονικά αλλά να ξεφύγω από το εργοστασιακό πνίξιμο.
Μετά την αλλαγή της εξάτμισης δεν ξέρω αν πρόλαβα να κάνω 100 χλμ πριν με βρει ο άχρηστος και με στείλει νοσοκομείο.
Θα ενημερώσω έτσι κι αλλιώς.
:wave2:
:beer::beer::wave2:
Bradipous
03/03/2014, 22:08
Καλα τα λενε οι yiannis και vaska.
Η ευστροφια που πετυχαινεις με μια "ελευθερη" εξατμιση καθε αλλο παρα αμελητεα ειναι.
Περα απο αυτο ομως κερδιζεις και σε βαρος, η μαμα εξατμιση ειναι θεοβαρη ενω η αφτερμαρκετ ζητημα να ειναι κανα 2 κιλα. Γλυτωνεις δηλ. περιπου 10 κιλα μονο απο αυτο και επειδη τα παπια ειναι που ειναι ελαφρυα απο γεννησιμιου τους μιλαμε για μια εξοικονομηση βαρους ~10%.
Ετσι εχουμε εναν συνδιασμο ευστροφιας και μειωμενου βαρους που στο δυναμομετρο μπορει να μην βλεπουμε διαφορα αλλα στον δρομο να πηγαινει καλυτερα.
310922 Σε Innova.
Επισης επειδη τοτε (στο σχολειο),ειχαμε παρα πολλοι Innova,ειχα δοκιμασει στο ιδιο μηχανακι και την Takegawa και την Sebring και η Daytona ηταν με διαφορα η καλυτερη σε αποδοση.
Αν βλεπω καλα παντως δεν εχει σωληνα σταθερης διατομης οπως η μοτοσπορτ...κατασκευης ιαπωνιας δεν ειναι?
Ευστροφια που λες στο αλλο μηνυμα ,κερδιζεις και με τον τροπο που ειπα πριν ,και παραμενεις και ''στελθυ''...
Παντως πολλες φορες το φτωχοτερο μειγμα βοηθαει στην ευστροφια αλλα οσο ανεβαινουν οι στροφες πρεπει να πλουτιζει...ισως για αυτο διαβαζω για διαφορα στις μεσαιες...
yiannis172
03/03/2014, 22:27
Ινδονησια.Και η Τakegawa θυμαμαι ειχε παρομοιας σχεδιασης λαιμο,η Sebring κλασικο σταθερης.Πλεον παντως δε βλεπω στα παπια εξατμισεις φιρμες οπως πριν καμια 10ρια χρονια +.Ολο κατι απομιμησεις και διαφοροι τενεκεδες σκετοι παιζουν...το χασαν το μερακι και οι πιτσιρικαδες :lol:
Ινδονησια.Και η Τakegawa θυμαμαι ειχε παρομοιας σχεδιασης λαιμο,η Sebring κλασικο σταθερης.Πλεον παντως δε βλεπω στα παπια εξατμισεις φιρμες οπως πριν καμια 10ρια χρονια +.Ολο κατι απομιμησεις και διαφοροι τενεκεδες σκετοι παιζουν...το χασαν το μερακι και οι πιτσιρικαδες :lol:
Mαλλον κατι παρομοιο με Yuasa Japan/Taiwan πρεπει να παιζει. Απ'οσο ξερω ιαπωνικες ειναι η takegawa (σιγουρα αυτη) και daytona.
Παλι καλα να λες...εγω παντως το 90% να εχει μοτοσπορτ ''σπ@σ@ρχιδε ρεισινγκ'' θυμαμαι...
SHOOTER045
03/03/2014, 22:41
Στο glx μου εχω μια fuego με σιγαστηρα μαμα αλλα ο λαιμος Ισοπαχης σε ολο το μηκος του
Με πολυ ποιο ομαλη κουρμπα απ τον μαμα και οντως πηγαινει και τραβαει καλυτερα αλλα ο θορυβος ειναι απολυτα νορμαλ
Ας δω moriwaki σε παπι και τι αλλο παντως...
Αν διαβαζεις dimitrisk7 δες...
http://japan.webike.net/products/2133637.html
μεχρι και τιτανιου βγαζουν οι απιστευτοι οι nipponαδες για το cub...
http://www.youtube.com/watch?v=S4frqRRo5Fk
yiannis172
03/03/2014, 22:46
Mαλλον κατι παρομοιο με Yuasa Japan/Taiwan πρεπει να παιζει. Απ'οσο ξερω ιαπωνικες ειναι η takegawa (σιγουρα αυτη) και daytona.
Παλι καλα να λες...εγω παντως το 90% να εχει μοτοσπορτ ''σπ@σ@ρχιδε ρεισινγκ'' θυμαμαι...
To Site της,σαν εδρα την Ινδονησια εχει και λογικο ειναι αφου εκει ειναι η ''Μεκκα'' της βελτιωσης του παπιου (ολες οι γυρω περιοχες).Η Takegawa για το Innova,πρεπει να φτιαχνοταν απο τον αντιπροσωπο στην Ελλαδα,γιατι ελεγε πανω by....ταδε.
notakos600
04/03/2014, 08:31
To Site της,σαν εδρα την Ινδονησια εχει και λογικο ειναι αφου εκει ειναι η ''Μεκκα'' της βελτιωσης του παπιου (ολες οι γυρω περιοχες).Η Takegawa για το Innova,πρεπει να φτιαχνοταν απο τον αντιπροσωπο στην Ελλαδα,γιατι ελεγε πανω by....ταδε.
:rotflmao::rotflmao:
dimitrisK7
04/03/2014, 13:47
Ευχαριστω για τις απαντησεις. Πηρα motosport ( οχι την full racing ) και χρησιμοποιω ενα σιγαστηρα και φαινεται κομπλε σε λιγο θα σας πω και απο αποδοση τι γινεται :) :)
Φιλοσοφικη ερωτηση...Σε ποιο πρωταθλημα τρεχει μηχανακι με ''μοτοσπορτ'' και εχουν και μοντελο ''full racing''?
dimitrisK7
04/03/2014, 19:13
Motosport Exhaust λεγετε και ειναι πολυ καλη σε ηχο. Οσο για αποδοση λιγα πραγματα! Παντως την προτεινω !!!!!!
Φιλοσοφικη ερωτηση...Σε ποιο πρωταθλημα τρεχει μηχανακι με ''μοτοσπορτ'' και εχουν και μοντελο ''full racing''?
WRC, SBK, DRAGSTER USA & KANADA, Ανάβαση Ριτσώνας, Ανάβαση Πιτίτσας κλπ κλπ. 2 σελίδες θα γεμίσω αν συνεχίσω να γράφω
:bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.