View Full Version : "Τέλη του 2014 ξεκινά η παραγωγή ελληνικού αυτοκινήτου..."
stynikop
07/03/2014, 17:29
Άρθρο στο zougla.gr που αναφέρει πως πλησιάζει η ώρα για την παραγωγή ελληνικού αυτοκίνητου. Αναφέρει πως εκκρεμεί η έγκριση τύπου και πως έχουν ήδη κατασκευαστεί 2 κομμάτια που φέρουν μηχανικά σύνολα βενζίνης μεγάλου κατασκευαστή και που βρίσκονται στη διαδικασία δοκιμών και εξέλιξης...
Έχουν υπάρξει αρκετές φορές πάλι τον τελευταίο χρόνο ειδήσεις τέτοιες, και γενικές αλλά και πιο συγκεκριμένες όπως η αναφορά στην πιθανή αναβίωση του ΠΟΝΥ. Και είναι πολύ πιθανό, αν υπάρχει κάποια βάση σε αυτό το άρθρο που παραθέτω παρακάτω, να αναφέρεται στο ΠΟΝΥ.
Ακολουθεί το άρθρο, το οποίο στο τέλος του παραθέτει με φωτογραφίες κάποιες από τις ελληνικές κατασκευές μέσα στο χρόνο.
http://www.zougla.gr/automoto/article/teli-tou-2014-ksekina-i-paragogi-elinikou-aftokinitou
Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Εκατοντάδες αυτοκίνητα πωλούνται στην ελληνική αγορά και σε ποσοστό 100% προέρχονται από ξένες χώρες. Όλα τα μοντέλα που είναι προς διάθεση κατασκευάζονται στο εξωτερικό αλλά όπως φαίνεται αυτό θα αλλάξει από τα τέλη του έτους κάνοντας το όνειρο χιλιάδων Ελλήνων πραγματικότητα.
Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του zougla.gr, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο έχει προχωρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό το όλο project και σε λίγους μήνες θα δούμε στους δρόμους να κυκλοφορεί ελληνικό αυτοκίνητο! Η διαδικασία αφορά το κομμάτι της έγκρισης τύπου και αν όλα πάνε κατ' ευχή, τότε θα ανοίξει ο δρόμος για την παραγωγή και άλλων ελληνικών οχημάτων.
Ήδη έχουν φτιαχτεί αυτοκίνητα!
Προς το παρόν έχουν κατασκευαστεί και υπάρχουν (!) 2-3 αυτοκίνητα (ένα είναι άσπρο, το άλλο κόκκινο και το τρίτο παραμένει άγνωστο) που βρίσκονται στην διαδικασία εξέλιξης και δοκιμών οι οποίες γίνονται κάτω από άκρα μυστικότητα. Οι πληροφορίες θέλουν το όχημα αυτό να εφοδιάζεται με κινητήρες από πολύ γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες ενώ υπάρχει και ενδεχόμενο να έχει «βοηθήσει» με τον τρόπο του Έλληνας που εργάζεται σε εταιρεία - κολοσσό (για την προμήθεια μηχανικών συνόλων). Αρχικά θα δούμε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης ενώ πολύ σύντομα, από την στιγμή που θα ξεκινήσει η παραγωγή, θα υπάρξουν και εκδόσεις diesel. Επίσης δεν αποκλείονται και μοντέλα τύπου 4x4!
Θα εξάγετε...
Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει πρώτα, αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, στην Ελλάδα, αλλά θα υπάρξουν και εξαγωγές σε άλλες χώρες, όχι μόνο της Ευρώπης αλλά και της Ασίας. Μάλιστα για ορισμένα κράτη θα γίνουν και τροποποιήσεις (π.χ. 7 θέσεις κ.ά.) προκειμένου να αποτελέσει δέλεαρ για τις τοπικές αγορές.
Το εντυπωσιακό για όλους τους Έλληνες δεν είναι πως θα μπορούν να αποκτήσουν το "δικό" τους αυτοκίνητο και να ενισχύσουν την χώρα αλλά και το γεγονός ότι η τιμή του θα είναι σε πολύ χαμηλά - προσιτά επίπεδα. Οι φήμες μιλούν για τιμή ακόμα και κάτω από τα 7.000 ευρώ κάτι που αν συμβεί θεωρείται δεδομένο πως θα αλλάξει πολλά στην καθημερινότητα χιλιάδων οδηγών.
Οι επόμενοι 2-3 μήνες θεωρούνται κρίσιμοι για να μπει το συγκεκριμένο project στο "αυλάκι". Αυτός είναι και ο λόγος που δεν αποκαλύπτουμε την εταιρεία η οποία ετοιμάζεται να αλλάξει πολλά....
SHOOTER045
07/03/2014, 20:02
ας κυκλοφορησει πρωτα και βλεπουμε
τεχνογνωσια υπαρχει
ορεξη υπαρχει
λεφτα-δεν ξερω
τι αλλο να πω μακαρι...
απατο θα παει! τουλαχιστον εδω! γιατι ο ελληνας μπορει να φωναζει και να παραπονιεται οτι δεν εχουμε βιομηχανια, αλλα απαξ και παραξουμε κατι, μετα δεν το γαοραζει γιατι δεν το εμπιστευεται σαν προϊον! (ελα μωρε τωρα, τι ξερουμε εμεις απο αυτοκινητα? ποτε φτιαχναμε δλδ για να εχουμε τεχνογνωσια? ασε θα παρω γερμανικο/γιαπωνεζικο που ειναι καλα! σιγα μην παρω τη μπουρουχα τη δικια μας)
βεβαια παιζει και η περιπτωση λογο του γνωστου συστηματος στη χωρα μας, να εχει ποιοτητα lada και τιμη bentley....
Άρθρο στο zougla.gr που αναφέρει πως πλησιάζει η ώρα για την παραγωγή ελληνικού αυτοκίνητου. Αναφέρει πως εκκρεμεί η έγκριση τύπου και πως έχουν ήδη κατασκευαστεί 2 κομμάτια που φέρουν μηχανικά σύνολα βενζίνης μεγάλου κατασκευαστή και που βρίσκονται στη διαδικασία δοκιμών και εξέλιξης...
Έχουν υπάρξει αρκετές φορές πάλι τον τελευταίο χρόνο ειδήσεις τέτοιες, και γενικές αλλά και πιο συγκεκριμένες όπως η αναφορά στην πιθανή αναβίωση του ΠΟΝΥ. Και είναι πολύ πιθανό, αν υπάρχει κάποια βάση σε αυτό το άρθρο που παραθέτω παρακάτω, να αναφέρεται στο ΠΟΝΥ.
Ακολουθεί το άρθρο, το οποίο στο τέλος του παραθέτει με φωτογραφίες κάποιες από τις ελληνικές κατασκευές μέσα στο χρόνο.
http://www.zougla.gr/automoto/article/teli-tou-2014-ksekina-i-paragogi-elinikou-aftokinitou
Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Εκατοντάδες αυτοκίνητα πωλούνται στην ελληνική αγορά και σε ποσοστό 100% προέρχονται από ξένες χώρες. Όλα τα μοντέλα που είναι προς διάθεση κατασκευάζονται στο εξωτερικό αλλά όπως φαίνεται αυτό θα αλλάξει από τα τέλη του έτους κάνοντας το όνειρο χιλιάδων Ελλήνων πραγματικότητα.
Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του zougla.gr, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο έχει προχωρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό το όλο project και σε λίγους μήνες θα δούμε στους δρόμους να κυκλοφορεί ελληνικό αυτοκίνητο! Η διαδικασία αφορά το κομμάτι της έγκρισης τύπου και αν όλα πάνε κατ' ευχή, τότε θα ανοίξει ο δρόμος για την παραγωγή και άλλων ελληνικών οχημάτων.
Ήδη έχουν φτιαχτεί αυτοκίνητα!
Προς το παρόν έχουν κατασκευαστεί και υπάρχουν (!) 2-3 αυτοκίνητα (ένα είναι άσπρο, το άλλο κόκκινο και το τρίτο παραμένει άγνωστο) που βρίσκονται στην διαδικασία εξέλιξης και δοκιμών οι οποίες γίνονται κάτω από άκρα μυστικότητα. Οι πληροφορίες θέλουν το όχημα αυτό να εφοδιάζεται με κινητήρες από πολύ γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες ενώ υπάρχει και ενδεχόμενο να έχει «βοηθήσει» με τον τρόπο του Έλληνας που εργάζεται σε εταιρεία - κολοσσό (για την προμήθεια μηχανικών συνόλων). Αρχικά θα δούμε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης ενώ πολύ σύντομα, από την στιγμή που θα ξεκινήσει η παραγωγή, θα υπάρξουν και εκδόσεις diesel. Επίσης δεν αποκλείονται και μοντέλα τύπου 4x4!
Θα εξάγετε...
Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει πρώτα, αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, στην Ελλάδα, αλλά θα υπάρξουν και εξαγωγές σε άλλες χώρες, όχι μόνο της Ευρώπης αλλά και της Ασίας. Μάλιστα για ορισμένα κράτη θα γίνουν και τροποποιήσεις (π.χ. 7 θέσεις κ.ά.) προκειμένου να αποτελέσει δέλεαρ για τις τοπικές αγορές.
Το εντυπωσιακό για όλους τους Έλληνες δεν είναι πως θα μπορούν να αποκτήσουν το "δικό" τους αυτοκίνητο και να ενισχύσουν την χώρα αλλά και το γεγονός ότι η τιμή του θα είναι σε πολύ χαμηλά - προσιτά επίπεδα. Οι φήμες μιλούν για τιμή ακόμα και κάτω από τα 7.000 ευρώ κάτι που αν συμβεί θεωρείται δεδομένο πως θα αλλάξει πολλά στην καθημερινότητα χιλιάδων οδηγών.
Οι επόμενοι 2-3 μήνες θεωρούνται κρίσιμοι για να μπει το συγκεκριμένο project στο "αυλάκι". Αυτός είναι και ο λόγος που δεν αποκαλύπτουμε την εταιρεία η οποία ετοιμάζεται να αλλάξει πολλά....
Ας μάθουν πρώτα με το καλό να γράφουν σωστά Ελληνικά και μετά ας αρθρογραφήσουν κι ας μας ενημερώσουν.
απατο θα παει! τουλαχιστον εδω! γιατι ο ελληνας μπορει να φωναζει και να παραπονιεται οτι δεν εχουμε βιομηχανια, αλλα απαξ και παραξουμε κατι, μετα δεν το γαοραζει γιατι δεν το εμπιστευεται σαν προϊον! (ελα μωρε τωρα, τι ξερουμε εμεις απο αυτοκινητα? ποτε φτιαχναμε δλδ για να εχουμε τεχνογνωσια? ασε θα παρω γερμανικο/γιαπωνεζικο που ειναι καλα! σιγα μην παρω τη μπουρουχα τη δικια μας)
βεβαια παιζει και η περιπτωση λογο του γνωστου συστηματος στη χωρα μας, να εχει ποιοτητα lada και τιμη bentley....
Τώρα εσύ βαλτός είσαι έτσι????
:bawl:
Για αγροτικές δουλειές στην επαρχία και τα ψώνια μέχρι την κοντινότερη πόλη είναι ότι πρέπει. Αν σκεφτούν εκεί σα κΑτ και σα πΑν ορθολογικά θα έχει μια χαρά πωλήσεις :cool:
http://www.namco.gr/el/
311343
Για αγροτικές δουλειές στην επαρχία και τα ψώνια μέχρι την κοντινότερη πόλη είναι ότι πρέπει. Αν σκεφτούν εκεί σα κΑτ και σα πΑν ορθολογικά θα έχει μια χαρά πωλήσεις :cool:
http://www.namco.gr/el/
311343 ορθολογικη σκεψη αγορας αυτοκινητου για αγροτικες εργασιες και ψωνια στη κοντινοτερη πολη στην επαρχια, σημαινει πλεον διπλοκαμπινο 4κινητο ναβαρα 250 ιππων με δερματινο σαλονι και ζαντες τουμπανο και λαστιχα 265/65-17....
Τώρα εσύ βαλτός είσαι έτσι????
:bawl: αυτο δεν ειναι ορθογραφικο ρε συ! πληκτρολογικο ειναι!
el_hymador
07/03/2014, 22:08
Eντάξει μιλάμε πληροφορία το άρθρο όχι μαλακίες... μάθαμε ότι δοκιμάζονται τρία αυτοκίνητα εκ των οποίων τα δύο, το άσπρο και το κόκκινο, τα οδηγάει μάλλον ο θρυλέων... το τρίτο είναι άγνωστό ( ε; ) οπότε βάση των διαθέσιμων πληροφοριών μάλλον εννοεί ότι δεν ξέρουμε το χρώμα... ήδη σε γνωσtές πιάτσες όπου διεξάγονται κόντρες τα αίματα έχουν ανάψει με το κόκκινο μοντέλο να υποστηρίζεται από την συντριπτική πλειοψηφία ως πιο γρήγορο από το λευκό, ενώ η καμένη μειοψηφία θεωρεί ότι το άγνωστο θα τους ρίχνει 2-3 κολώνες στο χαλαρό...
Φαντάζομαι επίσης ότι το άγνωστο χρώμα θα χρεώνεται παραπάνω από το κόκκινο και το λευκό στις αντιπροσωπείες, θα είναι κάτι σαν λοταρία, όπου θα το πραγγέλνεις και δεν θα ξέρεις τι θα σου έρθει, βιολετί, βεραμάν, κροκί, σε υπέρυθρο φάσμα; Θα έχει αγωνία...
H αλήθεια είναι ότι από μάρκετινγκ πάσχουν δραματικά.
πχ φράσεις :rolleyes:
"Αυτή η ιστορικά, μεγάλη και μοναδική επιτυχία της NAMCO,που θα εξασφάλιζε διαχρονικά τεράστια συναλλαγματοφόρο πηγή και απασχόληση χιλιάδων ελλήνων συνεργατών μας, τορπιλίσθηκε από μία ορισμένη άγνοια και ανευθυνότητα της γνωστής, ιδιοτελής γραφειοκρατίας, που διαχρονικά καταπλάκωσε κάθε προσπάθεια ίδρυσης μίας μεγάλης Ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με παγκόσμια εμβέλεια."
"Η περαιτέρω Ε/Α της UNIPLATFORM-HELLAS συνεχίζεται ακόμη και σήμερα (2014) και μάλιστα χωρίς ούτε μία δεκάρα ενίσχυσης από κρατικά ταμεία!"
πρέπει να διατυπωθούν με ποιο "μαρκετίστικη" γλωσσα. Είναι λες και κλαίγονται ότι δεν υπάρχει κράτος-πατερούλης να τους ενισχύσει :rolleyes:
To site επίσης δεν είναι πλήρως λειτουργικό. Υπάρχουν αρκετά καλές εταιρείες στην "πιάτσα" που μπορούν να φτιάξουν κάτι πολύ καλύτερο
φωτό από διαφημίσεις εποχής:
311349
311350
311351
όπως φαίνεται πάντα είχαν πρόβλημα με το μάρκετινγκ :look:
spyrakos35
07/03/2014, 23:47
εγώ ξέρω οτι με το πόνυ φίλου κάναμε απίστευτες τρέλες στο χώμα και δεν μας έπιανε τίποτα (τότε)....
:)
AUFGEBRACHT
07/03/2014, 23:50
Ελπίζω να μην έχουν δοθεί ακόμη τα βραβεία Πούλιτζερ γιατί αυτό το άρθρο θέτει υποψηφιότητα χωρίς αντίπαλο... μάθαμε όχι μόνο ότι έχουν φτιαχτεί τρία αυτοκίνητα, αλλά και ότι το ένα είναι κόκκινο και το άλλο άσπρο. Δυστυχώς το τρίτο είναι αγνώστου χρώματος κι αφήνει κάποια κενά στην ενημέρωσή μας. Επίσης μάθαμε ότι το όνειρο χιλιάδων Ελλήνων ήταν να δουν ελληνικό αυτοκίνητο...
AUFGEBRACHT
07/03/2014, 23:52
ας κυκλοφορησει πρωτα και βλεπουμε
τεχνογνωσια υπαρχει
ορεξη υπαρχει
λεφτα-δεν ξερω
τι αλλο να πω μακαρι...
Tεχνογνωσία ΔΕΝ υπάρχει, η συναρμολόγηση κομματιών δεν είναι τεχνογνωσία. Λεφτά επίσης δεν υπάρχουν, οπότε μόνο η όρεξη δεν αρκεί...
Drake Ramore
08/03/2014, 00:58
Βρίσκω τους περισσότερους αρκετά αρνητικούς εδω. Εγω το βλέπω θετικά το εγχείρημα.
Έρχεται να καλύψει κενό στην αγορά. Δεν γνωρίζω να υπάρχει άλλο επαγγελματικό ελαφρύ φορτηγάκι pick up που να γίνεται κλειστό με μια κίνηση με δική του τέντα και να κοστίζει 7000 ευρώ. Εγώ μια τέντα ήθελα εργοστασιακή για το hilux να κλείνει στεγανά την καρότσα και μου ζητούσαν 1000 ευρώ! Βρήκα την λύση με μουσαμά (και ας πούμε οτι στεγανοποιηθηκε κάπως), αλλά πιάνετε νομίζω το σκεπτικό μου. Όταν το πιο φθηνό pick up είναι το dacia που είναι κατά πολύ ακριβότερο και με παρόμοιας τεχνολογίας κινητήρα στα 11000 ευρώ, υπάρχει χώρος για το Pony. Και τοποθετούμαι σαν επαγγελματίας και όχι σαν νεοΕλληνας ιδιώτης που θέλω όλα τα κομφόρ στο δικό μου όχημα που κουβαλάω την οικογένεια μου. Το Πονυ δεν το προωθούν σαν το anti Golf ξέρω 'γω. Ένα επαγγελματικό φθηνό όχημα είναι.
motomaniac
08/03/2014, 01:38
Βρίσκω τους περισσότερους αρκετά αρνητικούς εδω. Εγω το βλέπω θετικά το εγχείρημα.
Έρχεται να καλύψει κενό στην αγορά. Δεν γνωρίζω να υπάρχει άλλο επαγγελματικό ελαφρύ φορτηγάκι pick up που να γίνεται κλειστό με μια κίνηση με δική του τέντα και να κοστίζει 7000 ευρώ. Εγώ μια τέντα ήθελα εργοστασιακή για το hilux να κλείνει στεγανά την καρότσα και μου ζητούσαν 1000 ευρώ! Βρήκα την λύση με μουσαμά (και ας πούμε οτι στεγανοποιηθηκε κάπως), αλλά πιάνετε νομίζω το σκεπτικό μου. Όταν το πιο φθηνό pick up είναι το dacia που είναι κατά πολύ ακριβότερο και με παρόμοιας τεχνολογίας κινητήρα στα 11000 ευρώ, υπάρχει χώρος για το Pony. Και τοποθετούμαι σαν επαγγελματίας και όχι σαν νεοΕλληνας ιδιώτης που θέλω όλα τα κομφόρ στο δικό μου όχημα που κουβαλάω την οικογένεια μου. Το Πονυ δεν το προωθούν σαν το anti Golf ξέρω 'γω. Ένα επαγγελματικό φθηνό όχημα είναι.
με εμφανιση και τεχνολογια του 90 ουτε το dacia νομιζω θα φτασει... οποτε και 7000 ισως πολλα να του ειναι... παρε ενα getz και βγαλε τα πισω καθισματα καλυτερα.
http://www.troktikaras.com/2008/07/blog-post_22.html
311353
Οταν πηγαινα ΙΕΚ σε μια ''εκδρομη'' εκπαιδευτικη το ειχαμε δει απο κοντα...εν ετη 2001 φοραγε ενεργητικη αναρτηση απο μερσεντες πλεον...
Εμφανιση υποκειμενικα ομορφη αλλα αντικειμενικα εντυπωσιακη και δεν το μπερδευεις με τιποτα στο δρομο.
Και οχι δεν ειναι ποιο μαγκας ο Παγκανι...απλα δεν ειναι στην ελλαδα και ειναι στην ιταλια...
Τα λεφτα και η ''δοξα'' μιας αυτοκινητοβιομηχανιας ειναι στα σπορ (και γιατι οχι) και σουπερκαρς.
Αν ο Σκαβας ειχε παρει αδεια κατασκευης...συν την ανθιση των σπορ/τρακ-ντευ/υπεραυτοκινητων...αν...αν...αν...
el_hymador
08/03/2014, 09:17
Βρίσκω τους περισσότερους αρκετά αρνητικούς εδω. Εγω το βλέπω θετικά το εγχείρημα.
Έρχεται να καλύψει κενό στην αγορά. Δεν γνωρίζω να υπάρχει άλλο επαγγελματικό ελαφρύ φορτηγάκι pick up που να γίνεται κλειστό με μια κίνηση με δική του τέντα και να κοστίζει 7000 ευρώ. Εγώ μια τέντα ήθελα εργοστασιακή για το hilux να κλείνει στεγανά την καρότσα και μου ζητούσαν 1000 ευρώ! Βρήκα την λύση με μουσαμά (και ας πούμε οτι στεγανοποιηθηκε κάπως), αλλά πιάνετε νομίζω το σκεπτικό μου. Όταν το πιο φθηνό pick up είναι το dacia που είναι κατά πολύ ακριβότερο και με παρόμοιας τεχνολογίας κινητήρα στα 11000 ευρώ, υπάρχει χώρος για το Pony. Και τοποθετούμαι σαν επαγγελματίας και όχι σαν νεοΕλληνας ιδιώτης που θέλω όλα τα κομφόρ στο δικό μου όχημα που κουβαλάω την οικογένεια μου. Το Πονυ δεν το προωθούν σαν το anti Golf ξέρω 'γω. Ένα επαγγελματικό φθηνό όχημα είναι.
Εγώ δεν είναι καθόλου αρνητικός, μακάρι να το βγάλουν (αν είναι το Pony τελικά). Ωστόσο και τα 7 χιλιάρικα πολλά θα είναι. Αν είναι 4Χ4 σε αυτά τα χρήματα το συζητάμε, αλλά για δικίνητο να το βάλουν στον κ*λο τους. Με πολύ λιγότερα βρίκεις ότι θες μεταχειρισμένο, όταν είσαι συνειδητοποιημένος και δεν θες να πουλάς μούρη, πετάς τα πίσω καθίσματα όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, βάζεις και ένα τρείλερ πίσω και είσαι κομπλέ. Αυτό έχω κάνει εδώ κάτω και έχω σωθεί, παντως καιρού, εδάφους, εκτελούνται μεταφοραί και τα πάντα όλα με -καλά συντηρημένο- αυτοκίνητο 20+ χρόνων.
Ωραία και ρομαντικά όλα αυτά περί στήριξης ελληνικών προϊόντων κτλ-κτλ αλλά δεν φτουράνε στις μέρες μας και σε αυτές τις τιμές. Όσοι έχουν θα πάρουν ότι γουστάρουν, όσοι δεν έχουν, δύσκολο να καταθέσουν 7Κ που δεν τους περισσεύουν έτσι και αλλιώς για λόγους πατριωτισμού. Το Pony θα έχει σαφώς επιτυχία αν παρουσιάζόταν σε άλλες εποχές, όχι γιατί θα ήταν ανταγωνιστικό, αλλά για λόγους cult.
Pan (dvs)
08/03/2014, 09:31
εγώ ξέρω οτι με το πόνυ φίλου κάναμε απίστευτες τρέλες στο χώμα και δεν μας έπιανε τίποτα (τότε)....
:)
Ητανε σκυλι.Αν καταφερουνε να κανουνε κατι αναλογο,σε πρωτη φαση για επαγγελματικη-αγροτικη χρηση,θα εχει μεγαλη επιτυχια.
Υπαρχει προσφορο εδαφος και μακαρι να μην μεινουνε στα λογια.
Αν πλησιάσει τη συνταγή του Samurai με σύγχρονους κινητήρες γύρω στο λίτρο (ειδικά diesel), μπορεί να πάει καλά, αφού αυτό λείπει από την αγορά. Με την πρώτη ματιά πάντως δε βλέπω να έχει τετρακίνηση που είναι απαραίτητη για αρκετά επαγγέλματα όπως προέγραψε κι ο Μαρτσέλο Μαστρογιάνι. Στα 7 χιλιάρικα μάλλον δύσκολο άλλωστε. Είναι και σχετικά χαμηλό...
Αν είναι μόνο για το δρόμο υπάρχουν κι άλλες φθηνές λύσεις. Αυτό που νομίζω ότι χρειάζονται πολλοί είναι ένα μικρό κατσίκι που είναι φθηνότερο από το Jimny και πιο "πολυμορφικό" από το Niva (που εκτός από αυτοφερόμενο πλαίσιο έχει και τέλη κυκλοφορίας φωτιά σαν επιβατηγό). Οπτικά πάντως είναι ψιλοάσχημο μέσα-έξω ακόμα και με τα στάνταρ του 1994.
Υ.Γ: Για crash test δε θέλω να ξέρω...
notakos600
09/03/2014, 07:31
Τι το θέλουν το 4Χ4; Ας ξεκινήσουν με ένα αυτοκίνητο πόλης 600-800cc και μετά βλέπουν τι θα κάνουν.
μακαρι να περπατησει αλλα...........:(
στην αυτοκινητοβιομηχανια δεν υπαρχει παρθενογεννεση
πρωτα ξεκινας με συναρμολογηση μετα βαζεις προστιθεμενη αξια με τη μορφη παραγωγης εξαρτηματων μετα αγοραζεις καλουπια και πατεντες και φτιαχνεις αντιγραφα ωστε καποια στιγμη να βγαλεις κατι δικο σου
και τα βηματα αυτα απαιτουν καποιες δεκαετιες
ετσι εκαναν καποτε οι ιαπωνες μετα οι κορεατες και τωρα οι κινεζοι και οι ινδοι και στην ευρωπη οι τσεχοι οι σλοβενοι κλπ
καπου εχω αρθρο και για την τουρκικη αυτοκινητοβιομηχανια
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=315&article=8629
devil's animal
09/03/2014, 11:31
και πες οτι βγηκε...
ποιος ο λογος να παρθει καινουργιο ενα τετοιο οχημα, οταν θα βρισκεις μεταχειρισμενο Ιαπωνα σε μικροτερη τιμη?
και μην μου πειτε οτι η αξιοπιστια θα ειναι παρομοια με τα ιαπωνικα...
ακομα τα toyota starlet και τα πρωτης γενιας nissan micra κυκλοφορουν αδιαφορωντας για το περασμα των χρονων και των χιλιαδων χλμ στα κοντερ τους...
εγω δεν εχω δει ΚΑΝΕΝΑ pony στον δρομο...σε καποια χωραφια παρατημενα ειναι τα περισσοτερα...
AristidisZ
09/03/2014, 11:32
και πες οτι βγηκε...
ποιος ο λογος να παρθει καινουργιο ενα τετοιο οχημα, οταν θα βρισκεις μεταχειρισμενο Ιαπωνα σε μικροτερη τιμη?
θα τα πουλάνε μεταχειρισμένα :bawl:
AUFGEBRACHT
09/03/2014, 11:36
και πες οτι βγηκε...
ποιος ο λογος να παρθει καινουργιο ενα τετοιο οχημα, οταν θα βρισκεις μεταχειρισμενο Ιαπωνα σε μικροτερη τιμη?
και μην μου πειτε οτι η αξιοπιστια θα ειναι παρομοια με τα ιαπωνικα...
ακομα τα toyota starlet και τα πρωτης γενιας nissan micra κυκλοφορουν αδιαφορωντας για το περασμα των χρονων και των χιλιαδων χλμ στα κοντερ τους...
εγω δεν εχω δει ΚΑΝΕΝΑ pony στον δρομο...σε καποια χωραφια παρατημενα ειναι τα περισσοτερα...
Όταν η φημολογία για παραγωγή (εντός ή εκτός εισαγωγικών) αντιμετωπίζεται σαν γεγονός εθνικής...ανάτασης δε χρειάζεται να αναρωτιέσαι...
επειδη τωρα ειναι η εποχη των μικρων και φθηνων τυπου i10, mii, aygo κλπ και επειδη ολα αυτα συναρμολογουνται σε <<τριτες>> χωρες ΜΑΚΑΡΙ να τσιμπαγαμε κι εμεις ενα αντιστοιχο εργοστασιακι εδω
πρεπει ομως πρωτα να αποφασισουμε ποιες αποδειξεις θα μετρουν για την εκπτωση φορου:a31:
amyroukai
09/03/2014, 12:13
Εργοστάσιο στη χώρα της απεργίας για ψύλλου πήδημα, του αεναως αορίστου φορολογικού συστηματος και της άπατης μιζοτσεπης ακόμη και για το αυτονόητο; μα και αυτά που ειχαμε πήγαν στην Τουρκία.
Τουλάχιστον θα ανοίξουν το δρόμο για τον άλλο παλαβό ρομαντικό στην Κατερίνη με τα Πόρσε ρεπλικα. Κάτι καλό θα βγει απο την αλλαγή στην νομοθεσία.
Το εν λόγω όντως λίγο ακόμα και για τις εποχές που ζούμε. Αν ειναι καλό μηχανικά, ίσως παραβλέψει κάποιος την εμφάνιση.
Takata Dome
09/03/2014, 12:34
Παραγωγή εξ'ολοκλήρου ελληνικού αυτοκινήτου,σε μια χώρα που δεν παράγεται απολύτως τίποτα σε αυτόν τον τομέα,ούτε καν ένας υαλοκαθαριστήρας.Πώς ακριβώς είναι βιώσιμο κάτι τέτοιο;
el_hymador
09/03/2014, 12:39
Παραγωγή εξ'ολοκλήρου ελληνικού αυτοκινήτου,σε μια χώρα που δεν παράγεται απολύτως τίποτα σε αυτόν τον τομέα,ούτε καν ένας υαλοκαθαριστήρας.Πώς ακριβώς είναι βιώσιμο κάτι τέτοιο;
Έχεις ένα point... αν γινόταν να κατασκευαστεί αυτοκίνητο από ξεραμένο αφρό φραπέ και άλμη φέτας κάτι γινόταν.
Και όμως υπήρξε και μάλιστα από ελληνικά χέρια και ηλεκτροκίνητο:
311607
Και όχι δεν έφταιγε το ανάλγητο κράτος αυτή τη φορά :D:
https://www.youtube.com/watch?v=1Ob-6VK1o-I
stynikop
10/03/2014, 23:35
Δεν είναι το μόνο.
Στο παρακάτω άρθρο αναφέρει μερικά από τα ελληνικά ή "ελληνικά" τροχοφόρα.
http://www.ough.gr/index.php?mod=articles&op=view&id=1187
Υπήρξαν αρκετά, και 3-τροχα και 4-τροχα, φορτηγά και επιβατικά. Κάποια από αυτά ήταν αναπαραγωγές (με άδεια) ξένων προϊόντων από ελληνικές εταιρίες, ενώ κάποια άλλα ήταν ελληνικές δημιουργίες.
stefanos
11/03/2014, 10:56
Εγώ δεν είναι καθόλου αρνητικός, μακάρι να το βγάλουν (αν είναι το Pony τελικά). Ωστόσο και τα 7 χιλιάρικα πολλά θα είναι. Αν είναι 4Χ4 σε αυτά τα χρήματα το συζητάμε, αλλά για δικίνητο να το βάλουν στον κ*λο τους. Με πολύ λιγότερα βρίκεις ότι θες μεταχειρισμένο, όταν είσαι συνειδητοποιημένος και δεν θες να πουλάς μούρη, πετάς τα πίσω καθίσματα όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, βάζεις και ένα τρείλερ πίσω και είσαι κομπλέ. Αυτό έχω κάνει εδώ κάτω και έχω σωθεί, παντως καιρού, εδάφους, εκτελούνται μεταφοραί και τα πάντα όλα με -καλά συντηρημένο- αυτοκίνητο 20+ χρόνων.
Ωραία και ρομαντικά όλα αυτά περί στήριξης ελληνικών προϊόντων κτλ-κτλ αλλά δεν φτουράνε στις μέρες μας και σε αυτές τις τιμές. Όσοι έχουν θα πάρουν ότι γουστάρουν, όσοι δεν έχουν, δύσκολο να καταθέσουν 7Κ που δεν τους περισσεύουν έτσι και αλλιώς για λόγους πατριωτισμού. Το Pony θα έχει σαφώς επιτυχία αν παρουσιάζόταν σε άλλες εποχές, όχι γιατί θα ήταν ανταγωνιστικό, αλλά για λόγους cult.
Για να βρίσκεις μεταχειρισμένο φτηνό πρέπει κάποιος να αγοράζει καινούργιο.
Και αυτός ο κάποιος μας τελείωσε.
Οταν λοιπόν χρειαστείς το επόμενο μεταχειρισμένο θα είναι δύσκολο να βρεις κάτι να κάνεις την δουλειά σου.
Τα 7κ είναι φανταστική τιμή, και ένα αυτοκίνητο χωρίς το φόρτωμα των ηλεκτρονικών και αρχαίας τεχνολογίας είναι επίσης φανταστική επιλογή για εργαλείο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.