View Full Version : Προβλημα με CB 500X
Καλησπέρα στο forum,
Για 1η φορά γράφω σε forum και ζητώ τη συγνώμη σας αν κάνω κάποιο λάθος.
Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Είμαι κάτοχος εδώ και 2,5 μήνες περίπου μιας CB 500X (κούκλας) αλλά από την 1η στιγμή σχεδόν παραπονέθηκα στον αντιπρόσωπο, ότι δεν μπορώ να οδηγήσω σωστά την μηχανή, γιατί οι ταχύτητες είναι πάρα πολύ σκληρές στο ανέβασμα και δε περισσότερο στο κατέβασμά τους (σκληρές σαν σπάσιμο κλαδιού) , μου συνέστησε να την οδηγήσω και να κάνω χιλιόμετρα (αυτό και έκανα) στα 1000 περίπου επισκέφτηκα ξανά το service για το γνωστό 1ο sevice το πρόβλημα παρέμεινε και ποιο έντονο μετά από μερικά χιλιόμετρα … για να μη σας κουράζω άλλαξα 2 φορές διάφορους τύπους λαδιών (από τους ίδιους - αντιπρόσωπο) καθώς και αλλαγή μανέτας (αμπραγιάζ και φρένου που μου τις πούλησαν αυτοί – τώρα φοράει την εργοστασιακή μανέτα) τώρα είμαι κοντά στα 2000 χιλιόμετρα και το πρόβλημα γίνεται ακόμα ποιο έντονο, τώρα οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μου προς τον αντιπρόσωπο : 1) Εχει κάνει ανάκληση η μαμά HONDA για καπελότα αλλά δεν εχει έρθει ακόμα για την δική μου (άσχετο) 2) Μετά από τον δικό μου προβληματισμό τον επισκέφτηκαν και οι άλλες 16 μηχανές που είχε πουλήσει και μόνο ακόμα ένας του παραπονέθηκε για το ίδιο πρόβλημα, παρ’ όλα αυτά οδήγησε και τις άλλες 15 που παρατήρησε ο ίδιος ότι είχαν την ίδια συμπεριφορά περίπου με την δική μου, παραδέχτηκε ότι βλέπει και κατανοεί το πρόβλημα (φυσικά δεν είπε τπτ στους άλλους 15 – μια και δεν παραπονέθηκαν). Ο αρχη-μηχανικός της HONDA του αναφέρει ότι πιθανό να είναι τα ελατήρια αλλά δεν ξέρει και προτείνει αλλαγή λαδιών με «μόλυβδο» και βλέπουμε.
Θα σας παρακαλούσα αν γνωρίζει κάποιος «κάτι» θα το εκτιμούσα αν μπορεί να με βοηθήσει ακόμα και αν μου αναφερθεί ότι λέω μ……
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Οταν πατας συμπλεκτη......αποσυμπλεκει ή αισθανεσαι να εχουν επαφη οι δισκοι?
Αγαπητέ καλησπέρα θα μπορούσες να με διευκολύνεις αν μπορούσες να μου εξηγήσεις πως μπορώ να καταλάβω αυτή την επαφή … αν εννοείς ότι κάτι μπορεί να ακούω σου απαντώ όχι αποσυμπλέκει στα 2-3 χιλιοστά με το που ακουμπάω τον συμπλέκτη (αυτό ήταν και ο λόγος που άλλαξα μανέτα καθώς και ότι πολύ μακρινή η απόσταση για την παλάμη μου και δόξα τον Θεό έχω μεγάλη παλάμη…) είμαι λόγο άσχετος με μερικούς μηχανικούς όρους
Bradipous
07/03/2014, 23:07
Αγαπητέ καλησπέρα θα μπορούσες να με διευκολύνεις αν μπορούσες να μου εξηγήσεις πως μπορώ να καταλάβω αυτή την επαφή … αν εννοείς ότι κάτι μπορεί να ακούω σου απαντώ όχι αποσυμπλέκει στα 2-3 χιλιοστά με το που ακουμπάω τον συμπλέκτη (αυτό ήταν και ο λόγος που άλλαξα μανέτα καθώς και ότι πολύ μακρινή η απόσταση για την παλάμη μου και δόξα τον Θεό έχω μεγάλη παλάμη…) είμαι λόγο άσχετος με μερικούς μηχανικούς όρους
Σηκωνεις την πισω ροδα στον αερα και με πατημενο συμπλεκτη και κουμπωμενη ταχυτητα βλεπεις αν γυριζει η ροδα.
Αγαπητέ καλησπέρα θα μπορούσες να με διευκολύνεις αν μπορούσες να μου εξηγήσεις πως μπορώ να καταλάβω αυτή την επαφή … αν εννοείς ότι κάτι μπορεί να ακούω σου απαντώ όχι αποσυμπλέκει στα 2-3 χιλιοστά με το που ακουμπάω τον συμπλέκτη (αυτό ήταν και ο λόγος που άλλαξα μανέτα καθώς και ότι πολύ μακρινή η απόσταση για την παλάμη μου και δόξα τον Θεό έχω μεγάλη παλάμη…) είμαι λόγο άσχετος με μερικούς μηχανικούς όρους
Δεν νομιζω να φταιει αυτο ,αλλα δεν θα επρεπε να αποσυμπλεκει κατευθειαν στα 2-3 χιλιοστα...ισα-ισα που τοσος και λιγο μεγαλυτερος πρεπει να ειναι ο τζογος.
Ο μηχανικος ανοιξε τον συμπλεκτη να δει τι παιζει με δισκους και ελατηρια?
Καινουριο μηχανακι και δεν ντρεπονται?
Σηκωνεις την πισω ροδα στον αερα και με πατημενο συμπλεκτη και κουμπωμενη ταχυτητα βλεπεις αν γυριζει η ροδα.
θα το κάνω αύριο το πρωί κα θα σας ενημερώσω
Δεν νομιζω να φταιει αυτο ,αλλα δεν θα επρεπε να αποσυμπλεκει κατευθειαν στα 2-3 χιλιοστα...ισα-ισα που τοσος και λιγο μεγαλυτερος πρεπει να ειναι ο τζογος.
Ο μηχανικος ανοιξε τον συμπλεκτη να δει τι παιζει με δισκους και ελατηρια?
Καινουριο μηχανακι και δεν ντρεπονται?
Φίλε μου οχι δεν βάζουν χέρι ακόμα ... απ΄ότι μου είπαι θα το δει την Πέμπτη και την Παρασκευή που πιθανό να έρθει τεχνικος από τον Σαρακάκη
sapila racing
08/03/2014, 09:29
Σηκωνεις την πισω ροδα στον αερα και με πατημενο συμπλεκτη και κουμπωμενη ταχυτητα βλεπεις αν γυριζει η ροδα.
Αυτό συμβαίνει σε όλες τις μοτοσυκλέτες ανεξαιρέτως, δεν είναι κριτήριο.
Αν δεν αποσυμπλέκει πλήρως, όπως ανέφερε κι ο IRA57, μπορεί να συμβαίνει αυτό που νιώθεις αλλά δεν μπορεί να μην το κοίταξαν στο service. :confused:
Το οτι κανονίστηκε να ερθει να το δεί τεχνικός απο τα κεντρικά σημαίνει οτι το εχουν δεί το πρόβλημα σοβαρα πάντως.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140104
οδήγησε και τις άλλες 15 που παρατήρησε ο ίδιος ότι είχαν την ίδια συμπεριφορά περίπου με την δική μου
Αν ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες έχουν περίπου την ίδια συμπεριφορά, τότε λογικά δεν είναι πρόβλημα, απλά η μοτοσυκλέτα έχει σκληρό κιβώτιο. Βέβαια, αν είναι έτσι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το λέει και ο αντιπρόσωπος αυτό.
....κανένας ιδιοκτήτης Γιαμάχα εδώ μέσα; :p
notakos600
09/03/2014, 07:23
Αν ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες έχουν περίπου την ίδια συμπεριφορά, τότε λογικά δεν είναι πρόβλημα, απλά η μοτοσυκλέτα έχει σκληρό κιβώτιο. Βέβαια, αν είναι έτσι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το λέει και ο αντιπρόσωπος αυτό.
....κανένας ιδιοκτήτης Γιαμάχα εδώ μέσα; :p
Το ΧΤ 600 όταν είναι κρύο και βάζεις πρώτη την ακούς και τη νιώθεις μέχρι το μεδούλι. Όταν ζεσταθεί όμως βελτιώνεται.
Θα πρότεινα ψάξιμο με λάδι που θα μετριάζει το φαινόμενο. Να το εξαφανίσει αποκλείεται καθώς πιστεύω πως είναι θέμα κιβωτίου, μου κάνει εντύπωση πάντως ο συνδιασμός: HONDA-θορυβώδες κιβώτιο.
Το ΧΤ 600 όταν είναι κρύο και βάζεις πρώτη την ακούς και τη νιώθεις μέχρι το μεδούλι. Όταν ζεσταθεί όμως βελτιώνεται.
Θα πρότεινα ψάξιμο με λάδι που θα μετριάζει το φαινόμενο. Να το εξαφανίσει αποκλείεται καθώς πιστεύω πως είναι θέμα κιβωτίου, μου κάνει εντύπωση πάντως ο συνδιασμός: HONDA-θορυβώδες κιβώτιο.
Έχω αλλάξει 3 φορές λάδι καθώς και η πρόταση του αρχή μηχανικού ήταν λάδι μολύβδου θα σας απαντήσω πιθανόν την Παρασκευή που υπάρχει ραντεβού με τους γκουρού ....
ειχαμε κανενα νεο εδω?
εχω ακουσει παραπονα κ απο αλλους γι αυτο το θεμα, λογικα πρεπει να το συνηθίσεις ολες ετσι ειναι!
ειχαμε κανενα νεο εδω?
εχω ακουσει παραπονα κ απο αλλους γι αυτο το θεμα, λογικα πρεπει να το συνηθίσεις ολες ετσι ειναι!
Καλησπέρα,
Η φρέσκια ενημέρωση που μπορώ να σας δώσω είναι οτι παρέλαβα την μηχανή σε χειρότερα χάλια απ' ότι ήταν και τους την ξαναπήγα το τι έκαναν δεν μου είπαν ... αλλά οτι την άνοιξαν πήραν και μερικές φωτό ... αυτό, όταν τους είπα για το ότι θα μπώ μ' αυτήν στο κατάστημα με full βενζίνη μου έφεραν σήμερα "ανταλλακτικά" απ' ότι μου έχουν πει θα αλλάξουν ΚΑΜΠΑΝΑ για ποιόν χτυπάει δεν ξέρω προσπαθώ να συγκρατούμε γιατί έχω ανήλικο παιδί. Εντός 2 ημερών πιστεύω να έχω καινούργια νέα. Αν έχει κάποιος κάποια άλλη πληροφορία παρακαλάω επικοινωνήστε. να είστε καλά. Δυστυχώς πάντως φίλε δεν μπορώ να το καταπιώ.
ειχαμε κανενα νεο εδω?
εχω ακουσει παραπονα κ απο αλλους γι αυτο το θεμα, λογικα πρεπει να το συνηθίσεις ολες ετσι ειναι!
Φίλε tragos,
Θα σε παρακαλούσα να αναφέρεις τι έχεις ακούσει και αν έχεις δει - διαβάσει κάτι θα ήταν πάρα πολύ σημαντικό αυτό για 'μένα
Σε ευχαριστώ και όλους όσους βοηθούν εκ των προτέρων
πο ρε φιλε τι τραβας κ εσυ καινουργιο μηχανακι!!
Δεν μπορω να βοηθησω κ εγω παρα πολυ απλα εχω ακουσει απο πολλους να λενε οτι εχει πολυ σκληρο σασμαν.
πες μου λιγο το μηχανακι το εχεις στα χερια σου τωρα?
σε ποιο καταστημα το πας? εχεις οδηγησει αλλο cb500?
Specialized
26/03/2014, 18:46
Φίλε παθόντα, εγώ έχω το CBF 250 (του 2006 μεταχειρισμένο) και μου κάνει παρόμοια. Είχαν κάνει αλλαγή δίσκων συμπλέκτη (με καινούργιο διαφορετικό κωδικό) αλλά το δικό μου δεν είχε τέτοιο θέμα όπως με πληροφόρησαν. Με προτροπή του μηχανικού μου, άλλαξα τα δισκάκια μόνος (εκτός εγγύησης ήμουν) και έφτιαξε προσωρινά. Μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα τα ίδια. Ο μηχανικός (αφού έχει ρυθμίσει τα πάντα) μου λέει ότι θα πάμε σε αλλαγή δισκάκια φιμπερένια και μεταλλικά (αυτά δεν τα είχαμε αλλάξει). Επειδή και τα δύο αυτά έχουν κάποιο κόστος, το τρενάρω. Η πλάκα είναι ότι το κιβώτιο σφίγγει-ξεσφίγγει ανάλογα με το καιρό. Κάποιες φορές είναι σκληρό στο ανέβασμα και μαλακό στο κατέβασμα, άλλες φορές το ανάποδο. Μερικές φορές μαλακό και στα δύο!
Στην περίπτωσή σου επειδή είσαι στην εγγύηση, δες τι θα γίνει με τη καμπάνα (έτσι έλεγαν και στο 250 αλλά ήταν μάλλον θέμα με τα δισκάκια) και μετά απαίτησε αλλαγή σε όλα τα δισκάκια. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να λύσουν το θέμα σου.
notakos600
26/03/2014, 19:54
Καλησπέρα,
Η φρέσκια ενημέρωση που μπορώ να σας δώσω είναι οτι παρέλαβα την μηχανή σε χειρότερα χάλια απ' ότι ήταν και τους την ξαναπήγα το τι έκαναν δεν μου είπαν ... αλλά οτι την άνοιξαν πήραν και μερικές φωτό ... αυτό, όταν τους είπα για το ότι θα μπώ μ' αυτήν στο κατάστημα με full βενζίνη μου έφεραν σήμερα "ανταλλακτικά" απ' ότι μου έχουν πει θα αλλάξουν ΚΑΜΠΑΝΑ για ποιόν χτυπάει δεν ξέρω προσπαθώ να συγκρατούμε γιατί έχω ανήλικο παιδί. Εντός 2 ημερών πιστεύω να έχω καινούργια νέα. Αν έχει κάποιος κάποια άλλη πληροφορία παρακαλάω επικοινωνήστε. να είστε καλά. Δυστυχώς πάντως φίλε δεν μπορώ να το καταπιώ.
Μην καταπιείς τίποτα.
Δώσε τους άλλη μία ευκαιρία.
Ρε παιδιά μιας και σας βρήκα κ με βοηθάτε για πείτε μου και δυο λόγια για αυτό το μηχανάκι γιατί θέλει ο πατέρας μου(βασικά όλοι θέλουμε στην οικογένεια) να αλλάξει το bros που έχει και κανά μήνα τώρα κοιτάει το cb500x. Τι παίζει με το σασμάν; είναι προβληματικό; επίσης αυτό με τις ανακλησεις τι είναι δεν εχω καταλάβει :/ γενικά είναι τίμιο μηχανάκι το συγκεκριμένο; thanks!
Ας παρει κατι αλλο δεν εχω ακουσει κ τα καλυτερα για το συγκεκριμενο! Ισως ειναι καινουργιο ακομα αλλα καλυτερα er6 xj6 η mt 07
η χωρα κατασκευης φανερωνει πολλα
το made in japan δεν συγκρινεται και δυστυχως αρχιζει και σπανιζει
carjunkie
01/01/2015, 08:30
Τελικα τι εγινε με τη συγκεκριμενη ιστορια, ξερει κανεις? Ηταν μεμονωμενη περιπτωση ή εχει εμφανιστει και σε αλλα μηχανακια της σειρας cb500f/x/r οπως ειχε συμβει αντιστοιχα παλιοτερα με τα cbf250 που σχεδον ολα ειχαν θεμα με το σασμαν?
Κριμα που δεν ενημερωσε το παιδι με το προβλημα τι εγινε.
maim2004
28/01/2015, 15:36
Καλησπέρα και απο μένα...Το δικό μου το CB500F πάντως δεν έχει κάποιο θέμα με κιβώτιο/δίσκους συμπλεκτη κτλ. Τη μηχανή την έχω 8 μήνες και έχω κάνει 7000km με μόνη ένσταση οταν ήταν καινουργιο ήταν πολύ σκληρο το κιβώτιο (μερικές φορές νόμιζες οτι μπαίναν καρφωτές οι ταχυτητες). Τώρα πια που έχει km στην πλάτη έχει μαλακώσει πολύ το κιβώτιο και δεν τις καταλαβαίνεις τις αλλαγες.
stathis78
08/04/2015, 19:38
Κάτοχος του CB500X από τον Γενάρη του 2014 έως και σήμερα έχοντας κάνει 10.000χλμ δεν έχω κανένα θέμα με το συμπλέκτη.
giorgis777
03/11/2015, 21:20
Φιλε maim2004 στα ποσα χλμ αν θυμασαι αρχισε να "μαλακωνει"το κιβωτιο;;;
johnskap
30/03/2016, 23:53
Καλησπερα σε ολους,
ειμαι κατοχος CB500F εδω και σχεδον 20 μηνες με 22,000χλμ
στο μηχανακι εχω κανει φυσικα ολα τα service αντιπροσωπία και λαδια παντα καθε 6,000 και οχι 12,000 που λεει η honda.
το τελευταίο 6μηνο ομως ταλαιπωρουμε με το κιβωτιο και σαν αισθηση αλλα και σαν χρηστικότητα ανεβαζοντας κ κατεβαζοντας ταχυτητες.
Κατεβάζοντας ταχυτητες νιωθω στο αριστερο ποδι κατα την αλλαγη οτι ζοριζεται να ξεκουμπώσει η ταχυτητα.
Ανεβαζοντας ταχυτητες νιωθω οτι, δεν μπαινει-κουμπωνει γλυκα και ωραια η ταχυτητα με την αισθηση οτι "κουμπωσε τωρα".
Επίσης μερικες φορες ανεβαζοντας ταχυτητα εχοντας σπρωξει με το ποδι τον μοχλο ταχυτητων τερμα επανω, η ταχυτητα δεν εχει κουμπωσει και ο μοχλος ειναι σαν να εχεις "νεκρά" παει πανω κατω χωρις να νιωθεις κουμπωμενη ταχυτητα (ακομα εχω πατημενο τον συμπλεκτη τερμα).
Μολις κανω να αφήσω σιγά σιγα τον συμπλέκτη ακουω ενα "τσακ" (οσοι εχουν cb500 f/x/r θα καταλαβουν τι ήχο εννοώ) και κουμπωνει η ταχυτητα, επαναφεροντας την αίσθηση του επιλογέα στο "κουμπωμένη ταχύτητα".
Επισης κατα το κουμπωμα ταχυτητας (ανεβασμα μονο και οχι παντα) λιγο πριν το τελος της διαδρομης νιωθω σαν κατι να εμποδιζει τον επιλογεα να φτασει μεχρι το τελος της διαδρομης που κομπωνει η ταχυτητα !
Αυτο συμβαινει 90% σε καθε βολτα, σε ολες τις ταχυτητες, με το μηχανακι και κρυο και ζεστο, κρυες και ζεστες μερες, ιδιως αλλαζοντας ταχυτητα σε ευθειες και κατηφορες με χαμηλες και μεσαιες στροφες (2,000 - 5,000rpm και χωρις να "κρεμαει" η να κλωτσαει λογω χαμηλων στροφων) αλλαζοντας ειτε με κανονικο ρυθμο ταχυτητες ειτε λιγο πιο αργα.
Μπορει επισης ξαφνικα να ισιωσει για λιγο απο μονο του στο ασχετο... (συνηθως οταν ειμαι κοντα σε συνεργειο honda :eek: :lol:) , ή πχ μπορει να το σβησω για 5λεπτα.
- εχω αλλαξει προληπτικά και αλυσιδο-γραναζα (ναι 170ευρω) ειπε οτι ηταν λιγο τσακισμενη η αλυσιδα.
- λαδια οτι προτεινε ο μηχανικος (Castrol Power 1 4T 10W-40 1lt) εχοντας πει το προβλημα.
Εχει κανεις αλλος σχετικα η ιδια παραπονα με σασμαν και αισθηση ????
* για όσους ρωτήσουν, πατωντας το συμπλέκτη απο την μανετα (η οποια εχει μικρο ζογο 2 εκατοστα) αποσυμπλεκει απ οτι εχω καταλαβει και στο δρομο.
δοκιμασε αλλη μαρκα λαδιων
πχ torco ή spectro
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.