Σύνδεση

View Full Version : Αγορα ON/OF Transalp vs BMW η κατι αλλο?



stelioskrete
08/03/2014, 13:56
Γεια χαρα κ καλος σας βρηκα ...λοιπον εινα σε αναζητηση μοτο ... οκ κανονικα για την χρηση που το θελω με ενα scooter θα εκανα την δουλεια μου αλλα δεν τα γουσταρω με τιποτα ...οποτε χρηση για κοντινες αποστασεις κ καμια εκδρομουλα βεβαια ... ελεγα μοιπος εβρησκα καποιο Transalp η καποιο BMW 650 μεταχειρισμενο μιας κ διαθετω μεχρει 3500- 4000ε εχω καταληξει σε αυτα τα μοντελα μιας κ απο τα on/off ειναι πιο off λογο πολων χωματοδρομων νοτια Κρητη κλπ.... Καποια γνωμη ? πιο να πρωτημισω πως εινα απο καταναλωση το μονοκυλινδρο GS 650 αξηζει?

Thnx

taisteal
08/03/2014, 14:01
Με 4000 εγω θα επαιρνα το tenere.
Σε αυτα τα χρηματα παντως θα βρεις πολυ καλα μηχανακια,και το bmw ειναι πολυ καλο.
Το translap 650 εχει αυξημενη καταναλωση,και δεν πολυγουσταρει χωμα.

stelioskrete
08/03/2014, 14:04
Οταν λες tenere ? για transalp ελαγα για το μετα το 2007 το 700κ με το ηλεκτρονικο cantran ...εχει ενας φιλος ενα 2/2012 μοντελο κ μου το δινει 4000 δεν ειναι κ το πιο προσεγμενο...λιγες σκουριες στης ακτινες μικροχτυπιματα ...

Thanx για την απαντηση σου φιλε....

SHOOTER045
08/03/2014, 14:05
Οτι ειπε ο απο πανω
Θα προτεινα και εγω τενερε σαν ποιο χωματινο
Μιας και οι διαδρομες της κρητης ειναι σχετικα μικρες σε αποσταση
Αν σκεφτεσαι παραεξω τοτε κοιτα δυκιλυνδρα κλπ
Συμπληρωνω
Τρανσαλπ ψεκαστο ε?
Το εχω 3 και κατι χρονια στην δουλεια ανετο εργονομικο
Ασπαστο σχετικα οικονομικο-χειριστηρια δεκαετιας
Abs-cbs υπερανω κριτικης(σε σχεση με αλλα μοτο)
Αν το προτιμησεις αυτο παρε με μεγαλη ζελατινα
Αντε και η ωρα η καλη

stelioskrete
08/03/2014, 14:10
Οταν λες Tenere ? βγενει ακομα ? εχω μεινει λιγο πισο...

taisteal
08/03/2014, 14:12
Οταν λεω tenere εννοω το 660 το τελευταιο φυσικα.XT660Z TENERE.
Το transalp 700 ειναι δικυλινδρο,προσωπικα δεν μου αρεσε,καλυτερα μονοκυλινδρο για την χρηση που το θες.

stelioskrete
08/03/2014, 14:18
μονοκυλινδρο καλυτερα ε? λογο καταναλωσεις το λες?

αυτο εδω? http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3825394/

taisteal
08/03/2014, 14:22
Οχι μονο απο θεμα καταναλωσης,το μονοκυλινδρο δουλευει καλυτερα και στο χωμα,και στις επαρχιακες π.χ δουλευεις μια ταχυτητα πανω σε σχεση με τα δικυλινδρα,
αλλα υστερει στο ταξιδι.

stelioskrete
08/03/2014, 14:43
Κοιτα βασηκα η χρηση θα ειναι κοντινες αποστασεις ,σπιτι δουλεια σπιτι παραλια σπιτι γυμνασηριο ,κ καμια φορα την βδομαδα πιο μακρια ...νοτθα Κρητη 40κμ αποσταση κ πισο...

αυτο που εβαλα πιο πανο λειει τπτ?

Thnx Κ παλυ φιλε για τον χρονο σου

taisteal
08/03/2014, 14:50
Απο τις φωτο δεν μπορεις να καταλαβεις και πολλα πραγματα,μιας και οι ζημιες που συνηθως βγαζουν τα μπεμπε δεν φαινονται,και κοστιζουν
πολυ σε χρημα
Αν ασχολεισαι με την μοτο σου,ξερεις και λιγα πραγματα μηχανικα και γενικα σου αρεσει να την συντηρεις εσυ,παρε την bmw.
Αν δεν κατεχεις μηχανικα,και απλα θες να κανεις τα σερβις της και να κανεις την δουλεια σου,παρε το yamaha.

stelioskrete
08/03/2014, 14:52
Οποτε το Transalp ? δεν το προτεινεις καθολου?

taisteal
08/03/2014, 14:58
Κοιτα,εμενα δεν μου αρεσε,μπορει εσυ να το πας βολτα και να σου αρεσει πολυ,αυτα ειναι αποψεις.
Απλα για την χρηση που το θες το μονοκυλινδρο ειναι η καλυτερη λυση.
Αν μπορεις οδηγησε τα,πολυ βασικο,και μετα παρε οποιο σου καθεται πιο καλα.

stelioskrete
08/03/2014, 15:09
Ok οποτε σε μονοκυλιδρα ειναι το tenere το οποιο δεν βλεπω κ πολλα σε αγγελιες ...ιδικα σε Κρητη βγαζει κανα δυο μονο ...κ μετα το BMW 650?

est
08/03/2014, 15:12
Ότι σου είπε ο SHOOTER που το έχει και δοκιμασμένο.
Θα το βρεις πιο φτηνά από τα άλλα 2 και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Η επιπλέον οικονομία του ενός λίτρου στα 100 χιλιόμετρα που προσφέρει το BMW κοστίζει αρκετά παραπάνω για να με κάνει να το λάβω σοβαρά υπόψιν και πραγματικά δεν βρίσκω κάποιο άλλο πλεονέκτημα, ούτε σε θέση οδήγησης, ούτε σε εξοπλισμό, ούτε σε επιδόσεις.
Για το Τενερέ όταν είχε βγει είχα ψηθεί κι εγώ.. αλλά δυστυχώς οι ''τσιγκουνιές'' της Γιαμάχα σε διάφορα ψιλολοΐδια, που σε βάζουν να κάνεις επιπλέον πράγματα στην τακτική συντήρηση, με χάλασαν.
Αν είχες σοβαρές βλέψεις για χώμα θα κοιτούσες σε άλλη κατηγορία πχ KTM, HUSQVARNA.. αλλά για αυτό που θες να κάνεις και τα 3 το ίδιο κάνουν.

stelioskrete
08/03/2014, 15:19
[QUOTE=est;2442327]Ότι σου είπε ο SHOOTER που το έχει και δοκιμασμένο.
Θα το βρεις πιο φτηνά από τα άλλα 2 και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.


Ευχαρηστω για την απαντηση ...ποιο εννοεις θα βρω ποιο φτηνο?

alexzafeir
08/03/2014, 16:18
Με κατι παραπανω περιπου 4800 περνεις και αυτο που ειναι αρκετα οικονομικο 311423
απο κρητη θα παζαρευα αυτο μιας και είναι με τα δυο μπουζι και αν εχει πραγματικα χλμ
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4717518/

Bradipous
08/03/2014, 17:09
Ψαξου για το bmw που ολοι ανεφεραν. Eιναι το μονο εντος μπατζετ που εχει abs και ισως το βρεις και σε καλυτερη τιμη απο τα υπολοιπα. Απο οτι λεγεται ειναι οικονομικο μεχρι αηδιας. Προσεξε μονο να ειναι το διμπουζο (απο 2004 και μετα νομιζω).

nobody
08/03/2014, 17:18
καλησπερα

συγνωμη κιολας,χωρις διαθεση να στην πω η κατι αντιστοιχο,αλλα μιας και λες οτι το μεγιστο που θα κανεις ειναι 40χλμ αποσταση καπου καπου κιολας,

γιατι κοιτας μηχανες 700 κυβικων?κατι μικροτερο δεν θα σε καλυπτε?

απλα το λεω ως μια γενικοτερη απορια αν θες που το εχω,οτι για τοσο μικρες διαδρομες μου φαινονται πλεονασμος τοσα πολλα κυβικα

φιλικα

γιαννης

MikeG
08/03/2014, 17:21
Εδώ είσαι, το μηχανάκι είναι αστέρι και είναι ότι ακριβώς χρειάζεσαι στο νησί. Το είχα και εγώ κάμποσα χρόνια, Ηράκλειο είμαι. Απόλυτα οικονομικό και πήγα παντού, από άσφαλτο μέχρι μικρό Ομαλό.


http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139378

SHOOTER045
08/03/2014, 19:52
Απ οτι ειδα το transalp700 ειναι λιγο πανω απ το ταβανι σου(4300/4500)
Οποτε αν δεν εχεις αναγκη το δικυλινδρο της χοντα
Κοιτα το bmw που σου προτεινε ο mikeg
Η καποιο αντιστοιχο

stelioskrete
08/03/2014, 20:47
Αυτο το περνω με 4000

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3591156/

SHOOTER045
08/03/2014, 20:52
αν τον πηρες τηλ και στο αφηνει 4.000 πανε δοκιμασε το
αν σου κανει κλικ χτυπα το

makis206
08/03/2014, 21:22
Από μένα το Τρανσάλπ, το έχω 3 και βάλε χρόνια δοκιμασμένο στο νησί (μέχρι να μετακομίσω Αθήνα δηλαδή) κι έχω να πω τα καλύτερα. Παπί στην πόλη, βράχος στο φόρτωμα και ταξίδι στο νησί απ'άκρη σ'άκρη. Και χωματάκι μια χαρούλα παει, δοκιμασμένο σε Κύθηρα και Γαύδο με τριβάλιτσο και συμβία παρακαλώ. Και πάνω στην Κρήτη βέβαια.
Καλό και το bmwδάκι αλλά προσωπικά το βρίσκω "λιγότερο" για ταξίδι φορτωμένο, αν έβρισκες ένα καλό με λιγότερα λεφτά πάσο, στα ίδια λεφτά όμως εγώ δεν θα το σκεφτόμουν καν.

Αυτό που έβαλες απο το car στα 4000 που στο δίνει θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή ευκαιρία άσχετα από το αν σε καλύπτει το "εμφανισιακό". Ο τύπος έχει βάλει πολλά αξεσουάρ πάνω,
προβολάκια, κάγκελα, ζελατίνα, μπαγκαζιέρα.. όλα αυτά κοστίζουν αρκετά. Έτοιμη για ταξίδια!
Τα της εμφάνισης τα φτιάχνεις στην πορεία αν θες.

Από μένα Τρανσάλπ δαγκωτό :p

MiltiadisK.D
19/07/2014, 09:53
Ρε παιδιά γνωρίζει κάποιος τι διαφορά έχουν στην κατανάλωση τα 2 μοντέλα(ΤΑ 700-GS 650)?,Ευχαριστώ.

SHOOTER045
19/07/2014, 10:03
+1-1,5 λίτρο στα 100 αναλόγως υπέρ του τρανσαλπ

MiltiadisK.D
19/07/2014, 11:15
+1-1,5 λίτρο στα 100 αναλόγως υπέρ του τρανσαλπ

Μάλιστα,δεν είναι τραγική η διαφορά θα έλεγα.SHOOTER επι της ευκαιρίας έχω ακούσει απο μαρτυρίες συναδέλφων σου και συγκεκριμένα στη ΔΙΑΣ ότι το βεντυλατέρ του 700 πέρνει "φωτιά" εντός πόλης,ισχύει κάτι τέτοιο?Thanks

SHOOTER045
19/07/2014, 14:13
Γιες ΙΤ ιζζζζζζ
Βράζει το σύμπαν....
Αλλά τις κριτικές μου τις έχω γράψει επανειλημμένα για το transalp
Πρόσεχε(αν το παρεις)
Να μην το αφήνεις συχνά στην ρεζέρβα, την ακούει η αντλία, και ο δείκτης
Κατά της αλλά τίποτα μεγάλη ζελατίνα, βάλε. α πέρα των αναλώσιμων άλλαξα ο ριγκ ψυκτικου, ανάμεσα στους κυλινδρους, δακρυζε. 54.000 χλμ σήμερα και την Τετάρτη πάω για λαδακια

foogr01
19/07/2014, 18:07
+1-1,5 λίτρο στα 100 αναλόγως υπέρ του τρανσαλπ

Το δικό μου 650 με το 700 γνωστού έχουν διαφορά 1,5λ και πάνω (για να μην πω 2) αναλόγως οδήγηση και συνθήκες. Δεν τα έχουμε πειράξει και οδηγάμε περίπου το ίδιο στυλ. Συγκεκριμένα η φράση του που μου έχει μείνει (και την επαναλαμβάνει κάθε φορά) είναι "είτε πάρω το μηχανάκι είτε το αμάξι το ίδιο μου κάνει" όταν μιλάμε για καταναλώσεις.

MiltiadisK.D
20/07/2014, 09:29
Κοίτα να δείς τα καθίκια(που μας κυβερνάνε και μας ξέπουλάνε κάθε μέρα)που απο το ADV με έκαναν να κοιτάω διαφορές στις καταναλώσεις της τάξεως των 1-2 λίτρων.Αnyway το σκέφτομαι για τα συγκεκριμένα μοντέλα(σε μεταχειρισμένα)γιαυτό ρωτάω,thanks :beer::wave2:

SHOOTER045
20/07/2014, 10:36
Το transalp δεν θα χαλάσει ΠΟΤΕ
είναι ποιο άνετο και σταθερό
Φρένα γμστρα
Αλλά περιφερειακα 20+ ετών

MiltiadisK.D
20/07/2014, 11:15
:
Το transalp δεν θα χαλάσει ΠΟΤΕ
είναι ποιο άνετο και σταθερό
Φρένα γμστρα
Αλλά περιφερειακα 20+ ετών

Μιάς και με ενδιαφέρει η γνώμη σου το προτείνεις ανεπιφύλακτα?και ποιά θεωρείς τιμή ευκαιρίας για ένα μοντέλο του 2010 ας πούμε?Α απο μεταπώληση πιο έχει την καλύτερη μιάς και έχω το κάκο συνήθειο να αλλάζω μοτό κάπως συχνα:D:winka:

SHOOTER045
20/07/2014, 14:58
Από θέμα τιμής δεν έχω ιδέα ποια θεωρείται ιδανική, γιατί δεν το παρακολουθω αφού μου το δώσανε και δεν το αγόρασα
Σαν μεταπωληση νομίζω δεν θα χάσεις πολλά αν είναι προσεγμένο γιατί είναι HONDA
Να σου πω οτιδήποτε, τεχνικά μηχανικά κλπ ναι π.χ κάποτε που το υπουργείο δεν μου άλλαζε τακάκια τα έβαλα μόνος, αλλά ήταν αφτερμαρκετ και σφυριζαν, τι γρασο χαλκού και μαγικά αυτό τα δικά του(στον πίσω τροχό έτσι )οπότε μου ρθει έμπνευση κοιτώντας το άλλο υπηρεσιακό που πριν το τακακι είχε μια θερμοκουβερτα με χάλκινο περιβλημα
Βγάζω από τα παλιά τα μαμά
Βάζω στενή καινούρια και σφύριγμα τέλος
Και εννοείται ότι το προτείνω ανεπιφύλακτα,ειναι το δεύτερο transalp -είχα και το 650-που συζώ μαζί του
Και αν δεν θέλεις μπλιμπλικια hi tech
Δεν σε ξενιζουν οι διακοπτες από xr εικοσαετίας, αλλά μόλις ανέβεις θα κάνεις τον γύρω της Κρήτης και θα κατέβεις ατσαλακωτος και ξεκούραστος, δεν θα έχει τόση σημασία η έλλειψη 6ης και η ποιο χαμηλη μέση ωριαία και τελική απ το στρομ
Δεν θα σε άφησει δεν έχει κουσούρια, δεν έχει πολυπλοκοτητα
Και έχει CBS -ABS μέγα υπόθεση...
Αν μέ το καλό το πάρεις εδώ είμαι

MiltiadisK.D
20/07/2014, 21:59
Από θέμα τιμής δεν έχω ιδέα ποια θεωρείται ιδανική, γιατί δεν το παρακολουθω αφού μου το δώσανε και δεν το αγόρασα
Σαν μεταπωληση νομίζω δεν θα χάσεις πολλά αν είναι προσεγμένο γιατί είναι HONDA
Να σου πω οτιδήποτε, τεχνικά μηχανικά κλπ ναι π.χ κάποτε που το υπουργείο δεν μου άλλαζε τακάκια τα έβαλα μόνος, αλλά ήταν αφτερμαρκετ και σφυριζαν, τι γρασο χαλκού και μαγικά αυτό τα δικά του(στον πίσω τροχό έτσι )οπότε μου ρθει έμπνευση κοιτώντας το άλλο υπηρεσιακό που πριν το τακακι είχε μια θερμοκουβερτα με χάλκινο περιβλημα
Βγάζω από τα παλιά τα μαμά
Βάζω στενή καινούρια και σφύριγμα τέλος
Και εννοείται ότι το προτείνω ανεπιφύλακτα,ειναι το δεύτερο transalp -είχα και το 650-που συζώ μαζί του
Και αν δεν θέλεις μπλιμπλικια hi tech
Δεν σε ξενιζουν οι διακοπτες από xr εικοσαετίας, αλλά μόλις ανέβεις θα κάνεις τον γύρω της Κρήτης και θα κατέβεις ατσαλακωτος και ξεκούραστος, δεν θα έχει τόση σημασία η έλλειψη 6ης και η ποιο χαμηλη μέση ωριαία και τελική απ το στρομ
Δεν θα σε άφησει δεν έχει κουσούρια, δεν έχει πολυπλοκοτητα
Και έχει CBS -ABS μέγα υπόθεση...
Αν μέ το καλό το πάρεις εδώ είμαι
;):beer:

alexan2dros
04/09/2014, 10:28
v strom 650.. λιγο βαρυ αλλα δε ζηταει τιποτα..

Specialized
05/09/2014, 12:59
v strom 650.. λιγο βαρυ αλλα δε ζηταει τιποτα..


Σε άποψη αξιοπιστίας το Τρανσάλπ είναι αρκετά καλύτερο από το Στρώμα. Μπορείς να το δεις και από τα αντίστοιχα φόρουμ. Εγώ έχω το 700 και θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα στον φίλο, χωρίς να θάβω τα άλλα μοντέλα που του αρέσουν. Είναι ένα μηχανάκι υποτιμημένο κατά την άποψή μου, λόγω αμφιλεγόμενης εμφάνισης, κυρίως λόγω του φαναριού. Κι εμένα δεν μου αρέσει το φανάρι σκέτο αλλά έχει άφτερμάρκετ μια πρόσοψη, που έχει και σύστημα ανύψωσης και ρύθμισης της ζελατίνας, που δουλεύει καλά και ομορφαίνει τη μηχανή.

Από την συμβίωση μαζί του για 32.000 χλμ έχω να πω τα καλύτερα. Αγόρασα αυτή τη μηχανή με γνώμονα τους Κρητικούς δρόμους (που δόξα τω Θεώ επισκέπτομαι συχνά!). Το μηχανάκι είναι στο στοιχείο του σε τέτοιο περιβάλλον. Τα κάνει όλα πολύ καλά. Αν ήθελε ο φίλος ταξίδι συνέχεια σε εθνική με 140+ τότε θα του έλεγα Στρώμα. Αν ήθελε κάτι πιο ελαφρύ από Τρανσάλπ (220 κιλά) θα του έλεγα BMW (με άλλες παραχωρήσεις). Πάντως σαν σύνολο, δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο και το λέω αυτό πραγματικά συνολικά. Γύρισα από διακοπές 2200 χιλιομέτρων και ήμουν μια χαρά, καίγοντας κάτι λίγο παραπάνω από 4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και πηγαίνοντας παντού με άνεση, ασφάλεια και ευχαρίστηση. Μαζί μου ήταν για 4 ημέρες φίλος με YAMAHA XTZ 660 Tenere και παραδέχθηκε τη συνολική ανωτερότητα της μηχανής μου (εκτός χοντρού χώματος που δεν πήγαμε).

Όσον αφορά διακόπτες-πατάκια-ρεγουλατόρους κτλ έχει τα παλιά δοκιμασμένα της μαμά-Χόντα, πράγμα που χαλάει τη μόστρα μεν, εγγυάται την απρόσκοπτη λειτουργία τους δε :)

Το μόνο πράγμα που μου έχει βγάλει πρόβλημα είναι η τρόμπα βενζίνης. Δεν ευθύνεται η Χόντα αλλά κάτι βενζινάδικα που βάζουν νερό+βρώμα με τη σέσουλα! Βγάλαμε τη βενζίνη από το ρεζερβουάρ και είχε μισό νεροπότηρο με νερό! Από τότε στην επαρχία πάντα βάζω με φίλτρο και στην Αθήνα βάζω μόνο από έναν (τον οποίο και θα βαράω μετά :) ).

SHOOTER045
05/09/2014, 15:42
Σχεδόν όλα τα 700 χαλάνε τρόμπα βενζίνης
Ο δείκτης παίζει σαν φωτορυθμικο
Και ο βενζίνας είναι αξιοπιστος
4στα 5 που έχουμε εδώ βάρεσαν
Μόνο αυτό είναι το μελανό σημείο
Σε εμένα δε όταν το γεμίζω κάτι επιπλέει εσωτερικά και χτυπάει στα τοιχώματα
Και είναι και εσωτερική, μαζί με φίλτρο σκατά ΟΛΕ δηλαδή

Gia
05/09/2014, 16:14
+1-1,5 λίτρο στα 100 αναλόγως υπέρ του τρανσαλπ

Ποιό ΤΑ είναι αυτό αδερφέ; το f650gs του 2007, το σημερινό g650GS, εμένα μου καίει σταθερά τα 7 χρόνια που το καβαλάω, κάτω απο 4lt/100km σε συνθήκες πόλης/ Δλδ το ΤΑ καίει 2.5 στα 100? κατάλαβα λάθος;

SHOOTER045
05/09/2014, 16:35
+ σημαίνει παραπάνω (αν δεν ξέχασα τα προσημα από τα μαθηματικά )

foogr01
05/09/2014, 19:10
+ σημαίνει παραπάνω (αν δεν ξέχασα τα προσημα από τα μαθηματικά )

Ναι αλλά μετά έχεις και ένα πλην - :lol:
Η αλήθεια είναι δεν ήταν καλή διατύπωση γιατί μιλάμε για κατανάλωση άρα το λίγο είναι το θετικό.

SHOOTER045
05/09/2014, 20:24
Ναι αλλά μετά έχεις και ένα πλην - :lol:
Η αλήθεια είναι δεν ήταν καλή διατύπωση γιατί μιλάμε για κατανάλωση άρα το λίγο είναι το θετικό.

Σορυ
Λάθος διατύπωση

Specialized
05/09/2014, 20:40
Σχεδόν όλα τα 700 χαλάνε τρόμπα βενζίνης
Ο δείκτης παίζει σαν φωτορυθμικο
Και ο βενζίνας είναι αξιοπιστος
4στα 5 που έχουμε εδώ βάρεσαν
Μόνο αυτό είναι το μελανό σημείο
Σε εμένα δε όταν το γεμίζω κάτι επιπλέει εσωτερικά και χτυπάει στα τοιχώματα
Και είναι και εσωτερική, μαζί με φίλτρο σκατά ΟΛΕ δηλαδή

Αυτό που λες ότι βαράει είναι το φλοτέρ. Χτυπούσε σε μερικά μηχανάκια και άλλαζαν όλη την τρόμπα στην εγγύηση. Η τρόμπα σαν μοτέρ είναι ίδια με το Στρώμα από 2008 και μετά (Μιτσουμπίσι UC 30). Με διαφορετικό όμως σχήμα. Δεν υπάρχει προς το παρών αφτερ-μαρκετ από όσο ξέρω και για τα 2 μηχανάκια. Εμένα πάντως από την στιγμή που την άλλαξα δεν έχει κάνει θόρυβο (γιατί αυτό έκανε, δεν έμεινε αλλά δεν ήθελα να την ακούω) και στα 36.000 θα την καθαρίσω προληπτικά. Από ότι διαβάζω για να σ αφήσει πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα (από ότι βλέπω 70+ σε λίγες κιόλας περιπτώσεις).

Το + που έβαλε ο φίλος είχε μετά 1 έως ( - ) 1,5 λίτρα, σωστά το έγραψε :) Η κατανάλωση πάντως έχει να κάνει σε όλα τα μηχανάκια με τις επιταγχύνσεις που θέλεις (πόσο στίβεις το γκάζι δηλαδή) και με την αεροδυναμική (αυτό δεν αλλάζει και πολύ σε παρόμοια μηχανάκια, αλλάζει όμως σε τι βαλίτσες έχουν). Όσο πιο γρήγορα θέλεις να επιταγχύνεις και να κινηθείς, θα το πληρώσεις ανάλογα. Να σημειώσω ότι το Τρανσάλπ έχει πολύ καλή κλιμάκωση σχέσεων, μάλλον προς το κοντό και γεμίζει πολύ καλά για τα 60 άλογα του. Επίσης έχει χαμηλά την ροπή και είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση.

Σε τιμές , βλέπω ότι παίζει με ABS από 4-4.500€ και μετά ανεβαίνει με εξοπλισμό και χρονολογία.

SHOOTER045
05/09/2014, 23:04
Σε ίδιο μηχανάκι αντικαταστάθηκε η τρόμπα
Αλλά το πρόβλημα παρέμεινε
Το εξουσιοδοτημένο που πηγαίνουμε λέει είναι σετ-τρομπα/φλοτερ
Ατροφιες πάντως δεν κάνει
Ίσως είναι μόνο το φλοτερ
Σε αυτό με την κατανάλωση συμφωνώ
Καίει όπως πηγαίνεις

foogr01
06/09/2014, 01:15
...

Το + που έβαλε ο φίλος είχε μετά 1 έως ( - ) 1,5 λίτρα, σωστά το έγραψε :)
...

Μωρέ το κατάλαβα εγώ, κι εξάλλου του έβαλα και έναν Εμοτικονάκη (από την Κρήτη) δίπλα.

Αυτό που μπέρδευε ήταν το υπέρ του ΤΑ που έχει μετά, γιατί το υπέρ παραπέμπει σε πλεονέκτημα και στην κατανάλωση πλεονέκτημα είναι να καίει λιγότερο.

Τσιμπήστε και δυο παγωμένες :beer: :beer: μιας και το φόρουμ ρακή δεν προσφέρει ακόμα. (Ακούνε οι admin ;;; )

SOTHRHS
12/09/2014, 21:02
Σε άποψη αξιοπιστίας το Τρανσάλπ είναι αρκετά καλύτερο από το Στρώμα.

απο ποια αποψη το ΤΑ ειναι πιο αξιοπιστο απο το στρωμα?

alex14
12/09/2014, 21:08
απο ποια αποψη το ΤΑ ειναι πιο αξιοπιστο απο το στρωμα?

Αφου ειναι honda ρε φιλε. Η γνωστη παραμυθα

SOTHRHS
12/09/2014, 21:16
α... αμα ειναι ετσι οκ!:rolleyes:
θα θελα ομως να το τεκμηριωσει ο φιλος παραπανω

Specialized
12/09/2014, 23:05
Μπορείτε να μπείτε στα αντίστοιχα φόρουμ και να διαβάσετε. Ρωτήστε και κατόχους. Εγώ ρώτησα το μηχανικό μου πριν. Αν βρείτε για παράδειγμα κάτοχο Τρανσάλπ με σπασμένο κινητήρα, με κατανάλωση σε λάδια (μιλάμε για πρόσφατα, όχι του 1990 :) ) και αρκετά άλλα, να με ενημερώσετε. Πολύ καλό είναι το Στρώμα και έχει κυκλοφορήσει σε μεγάλο αριθμό, αλλά έχει και μερικά (λίγα) κουσούρια. Προσωπικά θα το έπαιρνα αν έψαχνα πάλι για μηχανή.

Το Τρανσάλπ έχει 2 το πολύ 3 κουσούρια. Την τρόμπα την ανέφερα, για την οποία δεν ευθύνεται η Χόντα αλλά ο καλός μας ο βενζινάς. Κάποια μοντέλα έβγαλαν πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου (100€ζημιά) και κάποια άλλα στο αντικλεπτικό της Χόντα.

Μετά από αυτά, επιτρέψτε μου να υποστηρίζω ότι συνολικά είναι πιο αξιόπιστο. Αν έχετε άλλες πληροφορίες θα ήθελα να τις ακούσω. Σε κάθε περίπτωση, όλα τα καταναλωτικά αγαθά φτιάχνονται πλέον με το σκεπτικό της γρήγορης αντικατάστασής τους. Από το κινητό μας τηλέφωνο, έως το μεταφορικό μας μέσο και τα έπιπλά μας.

SOTHRHS
13/09/2014, 00:07
μιλας με βαση τι λεει ο μηχανικος σου..
εγω θα μιλησω απο προσωπικη εμπειρια-πειρα με μηχανικο εμενα(μεχρι που το εδωσα προσφατα)
48000 χλμ με τακτικη εως πολυ συντηρηση απο μενα και κανενα μα κανενα θεμα....τσιμπαει λαδια αναλογα με τις ανησυχιες που εχεις και φιλτρα αντλιας βουλωμενα λογω βενζινης...
αααα.. και tps σε καποια και σε ανυποψιαστο χρονο και χλμ
οσα στροματα εσπΑσαν μοτερ οφειλονταν κατα μεγαλη πλειοψηφια σε στεγνο μοτερ λογω φουλ συνθετικων λαδιων(απαγορευονται τα φουλ συνθετικα σε αυτο το μοτερ δια ροπαλου)
η λογω ελλειπους συντηρησης απο καποιο γιδι(ακα μηχανικο)


επισης το παλιο μου ΤΑ 650 τσιμπουσε λαδακια..

επισης ειμαι αρκετα παλιο μελος σε αντιστοιχο φορουμ http://www.vstromhellasforum.com/forum και γνωριζω παρα μα παρα πολυ καλα τα - της εν λογω μοτο

daz
13/09/2014, 00:25
Δλδ τώρα συζητάτε ποιο είναι πιο αξιόπιστο ανάμεσα στο ΤΑ και το Stoma? :lol:

SOTHRHS
13/09/2014, 00:38
κουβεντα να γινεται:)

SHOOTER045
13/09/2014, 00:50
TA 650 το αφησα στις 78.000χλμ
λαδια οτι προτεινε ο κατασκευαστης/ιξωδες οχι μαρκα απαραιτητα
περιοδικα τακακια,φιλτρο αερος,μπουζι.αυτα
ΤΑ 700 χλμ σημερα 55.000
τα ιδια με το 650
και στα μειον οτι λιγα χλμ πριν μου εβγαλε προβλημα το φλοτερ του δεικτη βενζινης
και ενα προβλημα στην καλωδιωση που οφειλοταν στην τοποθετηση φαρου,σειρηνας
και απο χρηση και τα δυο δεν θα ελεγα πολιτισμενη
τα ιδια μπορω να πω για παρα πολλα ΤΑ 650-700
που ειχαν συναδελφοι
τα v strom απο την αλλη με σερβις στην ωρα τους με σωστα λαδια
τα επιναν ομως
και απο ζημιες-βλαβες θα γραφω ως αυριο.........

SOTHRHS
13/09/2014, 01:41
και απο ζημιες-βλαβες θα γραφω ως αυριο.........
για πες

nassosxlvbros
13/09/2014, 08:16
Είχα το ΤΑ 650 του 2001.Αγοράστηκε μεταχείρω με 18000κμ.Το κράτησα 5 χρόνια και το έδωσα με 98000κμ με τη μαμά μπαταρία ακόμα....βλάβες;Τι είναι αυτό; :confused:Ούτε ρύθμιση σε βαλβίδες δε χρειάστηκε!...Από κατανάλωση,ναι...το έτρωγε το φαί του! Με ελάχιστη 5,και μέγιστη 9...Χοντρικά υπολογίστε 190-240 κμ αυτονομία..!!Και ταξίδια ατσαλάκωτος και φορτωμένος έκανα,και χώμα πήγαινα άνετα.ΠΟΛΥ άνετα!
Έκανα 3 trail ride,αμέτρητες χωμάτινες διαδρομές,ακολουθούσα το Ακρόπολις για 4 χρόνια και σε όποιο χωματόδρομο έβρισκα,έμπαινα!.Μέχρι και στη διαδρομή του περίφημου "Ταρζάν" το έβαλα!Από τα πιο άσπαστα μηχανάκια για μένα,απλά βαρύ για τη μέση μου και ήταν ο λόγος που το έδωσα...:wave2:

nassosxlvbros
13/09/2014, 08:40
.....Εδώ και 2 βδομάδες κυκλοφορώ με ένα στρώμα...(ντροπήηηηη) που έχει 39000κμ αζόριστο.
Δε λέω, δικαίως το επαινούν,τίμιο μηχανάκι ΣΤΡΙΦΤΕΡΟ, καλά φρένα,σταθερό σε ταξίδι μέχρι τη τελική του,και ΠΟΛΥ πιο οικονομικό από το ΤΑ,αλλά:

-ΠΑΝΒΑΡΟ...και σαν αίσθηση και σα μηχανή...
-Φαρδύ...το έβλεπα τόσο καιρό σαν θεατής και τώρα που το οδηγώ το επιβεβαίωσα...σε μποτιλιάρισμα εκεί που με το ΤΑ πέρναγα αέρας με αυτό απλά σταματάω...τα μαρσπιέ του συνοδηγού εξέχουν λες και είναι βαλίτσες!...
-Κροταλίζει εκνευριστικά ακόμα και με 2 ταχ. κάτω-δε ξέρω μπορεί να θέλει και αλυσίδα/γρανάζια-απλώς το αναφέρω.
-Η εύρεση νεκράς είναι ένα μικρό θεματάκι-είδικά όταν είναι ζεστό...αν δεν είναι γενικά κουσούρι των V-strom θα πρέπει να το δω...σαζμάν Honda όμως δεν είναι...
-Κάλυψη αέρα: ενώ δείχνει ικανοποιητική δημιουργεί τόσους στροβιλισμούς που καταντάει εκνευριστικό να μην μπορείς να πας μέχρι πχ Ν.Κόσμο-Πειραιά χωρίς μπουφάν.Το δε κράνος μετά τα 140/150 έχει τόσο έντονο τρεμούλιασμα που θολώνει η όραση και αναγκαστικά ή πας με 100 ή σκύβεις μέσα από τη ζελατίνα που δεν είναι και η πιο διάφανη...για μένα αυτό είναι και το βασικό fail.
-Χώμα μόνο χωματόδρομο πατημένο και σίγουρο.Και περνάς αργά.ΑΡΓΑ λέμε αν δε θες να βρουν όλα...

SHOOTER045
13/09/2014, 09:33
για πες
Μιλάμε για το παλιό στρώμα εντάξει?
Μην παρεξηγηθώ.
Για να αντέξει συχνό τσεκάρισμα στα λάδια στάθμη ,αλλιώς το μοτέρ θα τηγανιστει
Κάποια παρουσίασαν προβλήματα στον συμπλέκτη -καμπάνα
Αλλα παρουσίασαν πρόβλημα στην αντλία βενζίνης-ειναι η ίδια πού φοράει και το ΤΑ700
Το tps σε μερικά, κάνει ότι να ναι
Ακόμα και ο λ χαιρετάει
Κάτι ρουλεμάν τροχού κλπ, τα θεωρώ πταίσματα οκ
Εντάξει έχει τα κουσούρια του δεν είναι κακό μηχανάκι, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί σε αξιοπιστία με το ΤΑ

Bob_o_mastoras
13/09/2014, 10:42
-Η εύρεση νεκράς είναι ένα μικρό θεματάκι-είδικά όταν είναι ζεστό...αν δεν είναι γενικά κουσούρι των V-strom θα πρέπει να το δω...σαζμάν Honda όμως δεν είναι...


Πεστα! :) Τωρα που ξαναπηρα Honda χαιρομαι να αλλαζω ταχυτητες! "Κλακ" κουμπωνουν τοσο γλυκα και φιλικα σαν να σου λενε ευχαριστω! Και στο αμαξι το ιδιο, κουμπωνει τις ταχυτητες σαν να οπλιζει οπλο με ενα γλυκο κλακ και εντελως αβιαστα. Σε κατι τετοια η Χοντα δε παιζεται!
Με τα παλιοYamaha που κουμπωνα ή κατεβαζα και το γντουπ ακουγοταν σε ακτινα χιλιομετρων!

George_M.
13/09/2014, 11:18
το μοτερακι του ΤΑ ειναι εν λειτουργια εδω κ 26 συναπτα ετη (1988),οταν μοτερ απο στρωματακι φτασει τοσα ξαναμιλαμε...

alex14
13/09/2014, 13:40
Το μοτερακι του ΤΑ εχει αποδοση 75-80 hp στο λιτρο. Το στρωμα 115-120. ;)
Στο επομενο ΤΑ λεει θα βαλουνε μοτερ kubota 25 hp πετρελαιο για να ειναι πιο αξιοπιστο ακομα :lol:

SHOOTER045
13/09/2014, 13:44
Και το f800 (το μικρό ) είχα
Αμφιβολου αισθητικής, γκαζερο ποιο πολύ απ τα άλλα δύο, ποιο σφιχτό ποιο στημένο, αδύναμο το εμπρός φρένο -τα πρώτα, τα τελευταία μέτρα διπλό δίσκο εμπρός δεν τα ξέρω, προφανώς βελτιωθηκαν
Σέλα σκληρή, δεν το συστήνω λόγω των πολλών προβλημάτων -ζημιών
Για το καινούριο δεν ξέρω, ακούω ότι ξεπέρασε παιδικές ασθένειες
Το μεγάλο είναι εντελώς διαφορετικό αν εξαιρέσεις την σέλα, και τους διακόπτες είναι άλλο μηχανάκι

SOTHRHS
13/09/2014, 20:48
Μιλάμε για το παλιό στρώμα εντάξει? εννοειται
Μην παρεξηγηθώ.κουβεντα κανουμε-ανταλλαγη αποψεων,εννοειται πως δεν υπαρχει παρεξηγηση
Για να αντέξει συχνό τσεκάρισμα στα λάδια στάθμη ,αλλιώς το μοτέρ θα τηγανιστει αν το πλακωνεις καλα καιει οπως και το ΤΑ 650 καιει(το δικο μου εκαιγε )
Κάποια παρουσίασαν προβλήματα στον συμπλέκτη -καμπάναμονο τα 1000 και σχεδον ολα,απο 650 μεμονωμενες περιπτωσεις πολυ σπανιες,μη αξιο αναφορας
Αλλα παρουσίασαν πρόβλημα στην αντλία βενζίνης-ειναι η ίδια πού φοράει και το ΤΑ700καθαρα θεμα βενζινης και ελλειπους συντηρησης
Το tps σε μερικά, κάνει ότι να ναι ακριβως ετσι
Ακόμα και ο λ χαιρετάει δεν ξερω που το διαβασες, αλλα αυτο ισως να ειναι μεμονωμενη περιπτωση,γενικα δεν παιζει
Κάτι ρουλεμάν τροχού κλπ, τα θεωρώ πταίσματα οκαυτο παιζει σε ολα τα μηχανακια,μη κοιτας που οι περισσοτεροι δεν νοιωθουν τι οδηγανε....στο ΤΑαλλαξα ρουλεμαν τιμονιου στις 17000...απαραδεκτο ετσι?
Εντάξει έχει τα κουσούρια του δεν είναι κακό μηχανάκι, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί σε αξιοπιστία με το ΤΑεννοειται πως εχει τα κουσουρια του, στο θεμα της αξιοπιστιας ομως δεν το βρισκω κατωτερο απο το ΤΑ

Ειναι αδικο να συγκρινουμε καρμπ με ψεκασμο,ατσαλινο πλαισιο με αλουμινενιο,ακτινες με αλουμινιου ζαντες καθως και μοτερ γερασμενο και αδυναμο με κατι πολυ νεοτερο και δυνατοτερο
αλλου κερδιζεις και αλλου χανεις ως κατοχος ενος εκ των 2 μοτο
και μιλαω παντα ως πρωην ιδιοκτητης
πολυ αξιολογα παντως και τρομερα αξιοπιστα χωρις να προσφερουν ιδιαιτερες συγκινησεις στον οδηγο
Αυτα και συγνωμη αν κουρασα

SHOOTER045
14/09/2014, 08:51
Καλημέρα
Αν το ΤΑ 700 είχε 6αρι σαζμαν και 10 αλογάκια ακόμα θα σαρωνε
Δεν είπα το στρώμα κακό μηχανάκι, αλλά θέλει ποίο πολύ προσοχή σαν μηχάνημα, ποίο ευλαβική συντήρηση
Φαντάζομαι το καινούργιο στρώμα δεν το έχεις οδηγήσει

daz
14/09/2014, 09:08
Μιλάμε για το παλιό στρώμα εντάξει?
Μην παρεξηγηθώ.
Για να αντέξει συχνό τσεκάρισμα στα λάδια στάθμη ,αλλιώς το μοτέρ θα τηγανιστει
Κάποια παρουσίασαν προβλήματα στον συμπλέκτη -καμπάνα
Αλλα παρουσίασαν πρόβλημα στην αντλία βενζίνης-ειναι η ίδια πού φοράει και το ΤΑ700
Το tps σε μερικά, κάνει ότι να ναι
Ακόμα και ο λ χαιρετάει
Κάτι ρουλεμάν τροχού κλπ, τα θεωρώ πταίσματα οκ
Εντάξει έχει τα κουσούρια του δεν είναι κακό μηχανάκι, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί σε αξιοπιστία με το ΤΑ

Αυτά ήταν που θα έγραφες ως αυριο?

Το ότι καίει λάδια δεν είναι πρόβλημα. Από καινούριο το κάνει. Ακόμα και καινούρια αμάξια καίνε λάδι.

Η αντλία είναι ίδια με του ΤΑ το ότι έβγαλε πρόβλημα στο stroma οφείλεται στο stroma?

O λ χαιρετάει σε όλα ανάλογα τις βενζίνες κτλ. Μεμονομένες περιπτώσεις έχουμε δει σε όλα.

Τα ρουλεμαν χαλάνε. Ανάλογα και τη δύναμη, το χώμα που θα πατήσει κτλ. Αναλώσιμα είναι.

Δλδ δεν έβγαλε περισσότερα προβλήματα απ' το ΤΑ.


Και τα δύο είναι αξιόπιστα, μικροπροβλήματα μπορεί να βγάλει οποιοδήποτε ανεξαρτήτως μάρκας, προέλευσης και τιμής.
Δεν έχει νόημα να συζητάμε αν το ένα είναι 0,000001% παραπάνω αξιόπιστο απ' το άλλο.
Το νόημα είναι αλλού..

































Ότι και τα δύο είναι μπουρδέλ@. :lol:

daz
14/09/2014, 09:11
καλά φρένα,.....

Αν θέλεις να αυτοκτονήσεις είναι μια χαρά.. :lol:

Ένα c50 ψηλοτίμονο, στρογγυλοφάναρο έχει άγκυρες αντί για φρένα αν τα συγκρίνουμε με του vstrom. :lol:

SHOOTER045
14/09/2014, 09:53
Αυτά τα έγραψα γενικά που πάθανε πολλά μηχανάκια
Η αντλία βενζίνης χαλάει και στα δύο,αν οφείλεται στις βενζίνες αυτού καθ αυτού δεν το νομίζω, έκτος αν το υπουργείο μας βάζει νοθευμένη
5 ΤΑ 700 έχουμε εδώ,ολα έχουν θέμα με αντλίες και φλοτερ
Το ΤΑ θα σε πάει ξεκούραστο παντού, το στρώμα και το παλιό και το νέο παρουσιάζουν κραδασμούς σε συγκεκριμενες ταχύτητες και κουράζει και μουδιάζει
Η σέλα τού στρώματος ανοίγει στα πόδια σε σχέση με του ΤΑ, και το αντιολισθητικο εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει. Δεν μπορώ να βγάλω το σώμα στις στροφές
Αν είχα ΙΧ στρώμα, θα άλλαζα τα μπροστινά φρένα με του ΤΑ, καλυμα στην σέλα,στενεμα αυτής στο μπροστά μέρος, και τίποτα άλλο
Προσωπικές εκτιμήσεις

daz
14/09/2014, 11:13
Ας μείνουμε στις ζημιές γιατί αν το εμβαθύνουμε εχουμε να γράψουμε πολλά και για τα δύο.