PDA

View Full Version : New Guy!

IliasZ
20/03/2014, 13:44
Καλησπέρα κυρίες και κύριοι!

Λοιπόν! Επειδή είστε αποτι φαίνεται ψαγμένα παιδιά θέλω την βοήθεια σας σε κάποια πραγματάκια... Καταρχάς να σας πω ότι είμαι 23 ετών, φοιτητής στα τελειώματα, εργάζομαι σε μια πολυεθνική και πριν λίγο καιρό αποφάσισα οτι τώρα που έχω αρχίσει να τακτοποιούμαι σιγά σιγά ήρθε η ώρα να πάρω και το πρώτο μου όχημα. Στην παρούσα φάση βρίσκομαι στα μέσα της διαδικασίας για έκδοση διπλώματος αυτοκινήτου και μηχανής. Λόγω ηλικίας δεν μπορώ να βγάλω απεριόριστου και θα βγάλω Α2 αλλά ευτυχώς με καλύπτει για αυτό που θέλω, τουλάχιστον για την ώρα :lol::p ! Από μικρός είχα τρελή αγάπη για την Chopper του μπαμπά :P μια Kawasaki ZL Eliminator 600 και γενικά σαν looks και σαν sounds είμαι chopper guy! :P Γενικά για τις μηχανές ξέρω λίγα βασικά πράγματα... Δεν έχω καβαλήσει παρά μόνος ποδήλατο και 1-2 φορές τα τελευταία χρόνια την μηχανή του πατέρα καθώς δεν είχα δίπλωμα και γενικά από την στιγμή που δεν σκεφτόμουν να πάρω μηχανή άμεσα δεν ήθελα να γλυκαθώ. :rolleyes: Πρόσφατα πήρα μια πολύ καλή θέση εργασίας και αποφάσισα ότι θέλω μηχανή τώρα που μπορώ να την αγοράσω και συντηρίσω. Αυτά που θέλω από την μηχανή μου είναι να μπορώ να κινούμαι μέσα στην πόλη (κυρίως σε μέρη που δεν με καλύπτεί μετρό, όχι σε κέντρο κτλ), να μπορώ να πάω μέχρι τα πάτρια εδάφη (Καλαμάτα) ή γενικά μια εκδρομή εκτός Αθηνών και να είναι τσόπερ (είναι λίγο όνειρο χαχα) :P . Σκέφτομαι κάτι στα 400cc, λιγότερο νομίζω ότι δεν θα ήθελα καθώς θα με περιορίσει σε έναν βαθμό. Μηχανή θα πάρω μεταχειρισμένη σε πρώτη φάση...! Από τι χρονολογία και μετά να κοιτάξω ώστε να βρίσκω ανταλακτίκα; Τα 400cc θα με καλύψουν για ταξιδάκια; Για αυτά που σας είπα αναφορικά με την καθημερινότητα μου πιστεύετε οτι θα με καλύψει μια μηχανή τέτοιου τύπου;

Ευχαριστώ!

BLiTzER
20/03/2014, 13:49
Από πότε δε μπορείς να βγάλεις δίπλωμα απεριορίστων στα 23;

IliasZ
20/03/2014, 13:57