Αλεξανδρος...!
20/03/2014, 19:51
καλησπερα σε ολους καινουργιο μελος εδω, εχω παρακολουθηση πολλα απο τα θεματα που ειναι υπο συζητηση με πολυ ενδιαφερον και αποφασισα να γραφτω και να συμμετεχω στισ συζητησεις, παραθετω ενα ενδιαφερον αρθρο για τις κλοπες που γινονται σχετικα με τις κλοπες συμφωνα με Ολλανδικη ερευνα. :
Ο πίνακας που δημοσιεύουμε δείχνει τις τάσεις στην Ολλανδία. Μια ανάλυση των κλοπών ανά μάρκα, πληροφορεί τους ιδιοκτήτες για τις πιθανότητες που έχουν να τους κλαπεί το όχημα, ανάλογα με το τι οδηγούν.
Οι πιθανότητες είναι ταξινομημένες κατά φθίνουσα τάξη. Στο τέλος του πίνακα δηλαδή βρίσκονται οι μοτοσυκλέτες με τη μικρότερη συχνότητα κλοπής. Όπως βλέπουμε, πρόκειται για τις μοτοσυκλέτες των μεγαλύτερων κατασκευαστών, που μπορούν να διαθέτουν καλύτερη αντικλεπτική προστασία ή φυλάσσονται σε γκαράζ.
Piaggio: 5,7%, Gilera: 4,0%, Baotian (!): 3,6%, Sym: 1,7%, KTM: 1,3%, Kymco: 1,3%, Peugeot: 1,0%, DIY Motorcycle/kits: 0,6%, Husqvarna: 0,6%, Aprilia: 0,6%, Suzuki: 0,4%, Yamaha: 0,3%, Ducati: 0,3%, Κawasaki: 0,2%, Harley-Davidson: 0,2%, BMW: 0,2%, Vespa: 0,2%, Honda: 0,2%, Triumph: 0,1%.
Το συμπέρασμα είναι πως η τεχνολογία μπορεί να αποτρέψει κάποιες κλοπές, αλλά κοστίζει και γι’ αυτό τα φθηνά δίτροχα που δεν μπορούν να δικαιολογήσουν το κόστος, είναι ουσιαστικά έρμαια της μοίρας τους. Φυσικά υπάρχουν τα πέταλα, οι αλυσίδες και τα λουκέτα.
Όμως όλα αυτά είναι τελείως αναποτελεσματικά όταν ένας αποφασισμένος κλέφτης αποφασίσει απλά να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα και να τη μεταφέρει σε ασφαλέστερο γι’ αυτόν τόπο, όπου θα μπορέσει με την άνεσή του να παραβιάσει το οποιοδήποτε σύστημα κλειδώματος.
Διαφωτιστικό σχετικά με την αποτελεσματικότητα των συνηθισμένων μέτρων αποτροπής είναι το βίντεο που παραθέτουμε: Μέσα σε 3:50 μόλις λεπτά ο επαγγελματίας πρωταγωνιστής αχρηστεύει τις τρεις κλειδαριές και φεύγει με τη μοτοσυκλέτα σαν κύριος, έχοντας μάλιστα τον χρόνο να μαζέψει και τακτοποιήσει προσεκτικά και τα εργαλεία της δουλειάς του.
https://www.youtube.com/watch?v=e0e0__FJ6gw
Ο πίνακας που δημοσιεύουμε δείχνει τις τάσεις στην Ολλανδία. Μια ανάλυση των κλοπών ανά μάρκα, πληροφορεί τους ιδιοκτήτες για τις πιθανότητες που έχουν να τους κλαπεί το όχημα, ανάλογα με το τι οδηγούν.
Οι πιθανότητες είναι ταξινομημένες κατά φθίνουσα τάξη. Στο τέλος του πίνακα δηλαδή βρίσκονται οι μοτοσυκλέτες με τη μικρότερη συχνότητα κλοπής. Όπως βλέπουμε, πρόκειται για τις μοτοσυκλέτες των μεγαλύτερων κατασκευαστών, που μπορούν να διαθέτουν καλύτερη αντικλεπτική προστασία ή φυλάσσονται σε γκαράζ.
Piaggio: 5,7%, Gilera: 4,0%, Baotian (!): 3,6%, Sym: 1,7%, KTM: 1,3%, Kymco: 1,3%, Peugeot: 1,0%, DIY Motorcycle/kits: 0,6%, Husqvarna: 0,6%, Aprilia: 0,6%, Suzuki: 0,4%, Yamaha: 0,3%, Ducati: 0,3%, Κawasaki: 0,2%, Harley-Davidson: 0,2%, BMW: 0,2%, Vespa: 0,2%, Honda: 0,2%, Triumph: 0,1%.
Το συμπέρασμα είναι πως η τεχνολογία μπορεί να αποτρέψει κάποιες κλοπές, αλλά κοστίζει και γι’ αυτό τα φθηνά δίτροχα που δεν μπορούν να δικαιολογήσουν το κόστος, είναι ουσιαστικά έρμαια της μοίρας τους. Φυσικά υπάρχουν τα πέταλα, οι αλυσίδες και τα λουκέτα.
Όμως όλα αυτά είναι τελείως αναποτελεσματικά όταν ένας αποφασισμένος κλέφτης αποφασίσει απλά να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα και να τη μεταφέρει σε ασφαλέστερο γι’ αυτόν τόπο, όπου θα μπορέσει με την άνεσή του να παραβιάσει το οποιοδήποτε σύστημα κλειδώματος.
Διαφωτιστικό σχετικά με την αποτελεσματικότητα των συνηθισμένων μέτρων αποτροπής είναι το βίντεο που παραθέτουμε: Μέσα σε 3:50 μόλις λεπτά ο επαγγελματίας πρωταγωνιστής αχρηστεύει τις τρεις κλειδαριές και φεύγει με τη μοτοσυκλέτα σαν κύριος, έχοντας μάλιστα τον χρόνο να μαζέψει και τακτοποιήσει προσεκτικά και τα εργαλεία της δουλειάς του.
https://www.youtube.com/watch?v=e0e0__FJ6gw