View Full Version : KTM SUPER DUKE RR Race Use Only
ixnilatis
16/10/2005, 10:58
KTM SUPER DUKE RR
Race Use Only
Το Super Duke RR θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό και προορίζεται βέβαια για αγωνιστική χρήση.
Ο ΄΄περιττός΄΄ εξοπλισμός δρόμου έχει αφαιρεθεί – ακόμα και τα φώτα λείπουν, γεγονός που σε συνδυασμό με τα κορυφαία εξαρτήματα από τον κατάλογο των Power Parts της KTM που φοράει, επέτρεψε να κατέβει το βάρος του στα 168 από τα 184 κιλά.
Από τα ανθρακονημάτινα εξαρτήματα, ανάμεσα στη μάσκα, την καρίνα, τα πλαϊνά καπάκια και αυτά του ψυγείου ξεχωρίζουν οι ζάντες της Dymag: Είναι κούκλες και έχουν 35% μικρότερο βάρος από τις στάνταρ, ενώ η πίσω έχει και silent blocks.
Τα λάστιχα είναι Pirelli slick.
Οι από τιτάνιο εξατμίσεις της Akrapovic μαζί με τη νέα χαρτογράφηση του ψεκασμού φροντίζουν να ελευθερώσουν μερικούς ίππους ακόμη από το δικύλινδρο V 75.
Στις αναρτήσεις, εκτός από την αντιτριβική επίστρωση στα καλάμια του USD της WP, βλέπουμε επίσης ότι το αμορτισέρ είναι μακρύτερο, ανεβάζοντας κατά 15mm το πίσω μέρος του RR.
Το σταμπιλιζατέρ που έχει τοποθετηθεί θα κρατάει το μπροστινό εκεί που πρέπει στους αγώνες και τις track days.
26299
δεν ξερω για racing edition, αλλα ακουστικε νεος χρωματισμος "titanium" για το 2006 μοντελο...
κατα τ' αλλα παραμενει ιδιο προς το παρον
___________________________________
www.superduke.net/forum
26425
Επισης ωραιο racing project εχουν φτιαξει οι Αγγλοι στο HM Racing... ο δουκας τους ριχνει κανονικα σε κατι 999 και δικυλινδρα... ;)
www.hmracing.co.uk/
26429
τελειώνουμε...
SUPER DUKE RR..ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ..
ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΑΚΡΑΠΟΒΙΤΣ...
ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ..ΤΙΤΑΝΙΟΥ..
ΚΑΙ ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ...!
ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ.
ΤΟ ΤΙΤΑΝΙΟΥΜ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΧΡΩΜΑ.
ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ.
ay caramba...
παντως τα carbon εξαρτηματα της ΚΤΜ δεν ειναι και ο,τι καλυτερο (απόψεις ανθρωπων που εχουν αγορασει)...δ εν ταιριαζουν πολυ καλα και σε μερικα σημεια η υφανση του carbon αφηνει κατι μικρες τρυπουλες...
εγω περιμενω ακομα τα προστατευτικα για τις akrapovic μου...
ωραιο , το ρημαδι!
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από someone
ay caramba...
παντως τα carbon εξαρτηματα της ΚΤΜ δεν ειναι και ο,τι καλυτερο (απόψεις ανθρωπων που εχουν αγορασει)...δ εν ταιριαζουν πολυ καλα και σε μερικα σημεια η υφανση του carbon αφηνει κατι μικρες τρυπουλες...
εγω περιμενω ακομα τα προστατευτικα για τις akrapovic μου...
τωρα εσυ με το πονο μου παιζεις..
εγω ακομα περιμενω ...να βαλω τις ακραποβιτς...
σα τρατα κανει ....σα τδμ ενα πραμα...:a35:
κι εγω με τον πονο μου παιζω...
δεν τις εχω βαλει ακομα... καθονται και περιμενουν τα carbon βρακακια τους... (και να περαστει το προγραμμα στο laptop του συνεργειου) :confused:
ασε που ζεματανε σαν κολαση οι μαμισιες (τι ακουσα απο τι φιλη μου οταν στολιστηκε με ενα πολυ ωραιο σημαδι στο μπουτι δεν λεγεται)
Ολα τα λεφτα παντως το μικροτερο γραναζι μπροστα
ΓΙΑ ΠΕΣ ΓΙΑ ΠΕΣ..
ΝΟΥΜΕΡΟ..ΧΡΩΜΑ..ΚΤΛ..:rotflmao: :uplate:
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΙ ΧΑΝΕΙ..΄ΠΕΣ ΝΤΕ..ΜΗ ΜΕ ΤΣΙΓΚΛΑΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙς..
:p
απο 17αρι σε 16αρι μπροστα ... δεν εχω part no. KTM αλλα υπαρχει σαν ανταλλακτικο απο μαμα Αυστρια...
ενταξει εχασα τελικη - απο 249 στο οργανο κατεβηκε στα 235 αλλα χεστηκα (pardon my french) ... δεν ταλαιπωρω τον συμπλεκτη τοσο πολυ πια στην κινηση και δινει ενα κατιτις εξτρα "μπαμ"
Πιστευω οτι η αλλαγη γραναζιου ειναι ο,τι πιο φτηνο και αποτελεσματικο μπορει να κανει κανεις στο SD
ΩΡΕ ΜΑΝΑ ΒΟΗΘΑ....
ΕΦΥΓΑ ΜΕΤΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ...!!!!!
ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ..ΕΞΤΡΑ ΜΠΑΜ...
ΘΑ ΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΩΡΕ..
Λιωνουν και τα δοντια απο το τριξιμο :winka:
re sus trelamenoi, mia erwthsh,
den kataponeitai perissotero o kinhthras me ena donti ligotero mprosta?
εμμμμμ δεν ξερω... γιατι να καταπονειται? εκτος αν μιλας για συνθηκες ταξιδιου με το γκαζι σταθερα στις 7000 στροφες π.χ. - καταναλωση κλπ κλπ
αλλα φανταζομαι οτι οσοι αγοραζουν το SD το χρησιμοποιουν με γκαζι - φρενο - ανοιξε - κλεισε - πετα - το - κατω - το - ριμαδι...
με τρομαζεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
re sus trelamenoi, mia erwthsh,
den kataponeitai perissotero o kinhthras me ena donti ligotero mprosta?
μονο η αλυσιδα ...
ο κινητηρας γιατι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
μονο η αλυσιδα ...
ο κινητηρας γιατι?
ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ που γράφω οφ τοπικ...
δε ξέρω ρε παιδιά , ρωτάω και εγώ, και σε εμένα μου φαίνεται παράξενο,
σε εναν φίλο μου που πήρε μεταχείρο και το βρήκε με ενα δοντι λιγοτερο μπροστα και τρια παραπανω πίσω απο τα μαμα γραναζια, ο μηχανικος υποστήριξε πως καταπονείται περισσότερο το μηχανάκι
(ίσως απο τα πολύ δυνατά ρεπρίζ;) λέω εγώ τώρα!
μάλλον είναι η ώρα του ολντμαν!!!
χωρις να ειμαι ο ειδικός μου κανει για παπαροκουβεντα αυτο που ειπε...
δηλ αμα ανοιγεις πχ 3η με "μακρυ γραναζομα" δεν ειναι το ιδιο να ανοιγεις 4η "με κοντο"???
μονο η τελικη σχεση μετάδοσης αλλαζει (ειπαμε εκτός αλυσίδας)
είμαι πολύ περίεργος να δω..αν θα σηκώνεται με 4 - 5 και ΣΚΕΤΟ γκάζι μετά...
και μόνο για αυτό...
αν καταπονείται ..περισσότερο...
ας πρόσεχε..:rotflmao: :lol: :evil:
αν καταπονείται ..περισσότερο...
ας πρόσεχε..:rotflmao: :lol: :evil: [/B]
:a46:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.