PDA

View Full Version : ΠΡΩΤΑΡΗΣ ΑΓΟΡΑ KAWASAKI ER6N Ή Z750S Ή HONDA CBF600; ΓΝΩΜΕΣ;



freezakos
25/03/2014, 17:26
Καλησπέρα, είμαι πρωτάρης έχει λίγο καιρό που πήρα το διπλωματάκι. οδηγούσα απο μικρός μηχανάκια στην πόλη και μεγάλου κυβισμού μόνο στη ζούλα και μόνο αν μου έδινε κανας φίλος για καμια βόλτα.
Την er6n την είχε ο δάσκαλος στην σχολή οδηγών και μου άρεσε γιατι είναι και naked και μουράτη και γενικά καλή για κάποιον πρωτάρη.
Όμως προβλέπω οτι σε κανα ταξιδάκι αν κάνω κανα 2-3 φορές το χρόνο θα έχω θέμα και θα κουράζομαι πολύ και εγώ και ο συνοδηγός.
Έτσι είδα και μου αρέσουν και η z750 s και η cbf600 και οι δυο με το φαιρινγκ μπροστα.
Τo budget μου ειναι μικρό οπότε ό,τι κι αν πάρω θα το πάρω μεταχειρισμένο.
Πείτε μου γνώμες παρακαλώ

ευχαριστω πολυ

catmaster
25/03/2014, 17:32
er ... αφού το έχεις καβαλήσει και σου έκανε ...

εξάλλου είναι και πιο ελαφριά η αίσθηση που σου δίνει και αυτό είναι σίγουρα καλό

freezakos
25/03/2014, 17:38
er ... αφού το έχεις καβαλήσει και σου έκανε ...

εξάλλου είναι και πιο ελαφριά η αίσθηση που σου δίνει και αυτό είναι σίγουρα καλό

Σε κανα ταξιδάκι όμως αδερφέ δε θα είναι κουραστική; Μη φάνταστείς οτι κάνω πολύ συχνά άλλα στις 2-3 φορές το χρόνο που θα θέλω να κάνω να μη μου βγαίνει η πίστη και εμένα και του συνοδηγού....
Κανα 200άρι χιλιόμετρα ταξίδι θα κάνω, όχι παραπάνω, αλλά φοβάμαι μη με ψωφήσει...

Billymuse
25/03/2014, 17:43
Σε κανα ταξιδάκι όμως αδερφέ δε θα είναι κουραστική; Μη φάνταστείς οτι κάνω πολύ συχνά άλλα στις 2-3 φορές το χρόνο που θα θέλω να κάνω να μη μου βγαίνει η πίστη και εμένα και του συνοδηγού....
Κανα 200άρι χιλιόμετρα ταξίδι θα κάνω, όχι παραπάνω, αλλά φοβάμαι μη με ψωφήσει...

Sorry ρε φίλε αλλα 200 χιλιόμετρα μόνο θα είναι,ας φας και λίγο αέρα παραπάνω και ας σε κουράσει που λες απτη στιγμή που θα κάνεις
μόνο 2-3 ταξίδια και η υπόλοιπη χρήση θα είναι εντός πόλης εσύ θα κοιτάξεις που θα κάνεις τα πιο πολλά χιλιόμετρα και που θα σου
ειναι πιο χρήσιμη η μηχανή. Οπότε πάρε αυτη που σου αρέσει... Για το cbf θα είσαι πιο άνετος στα ταξίδια και ειναι πιο ισσορποπημένη μηχανή
και για εντός και εκτός πόλης...

PetranGR
25/03/2014, 17:47
όρμα σε CBF600 που δίνουν,και μάλιστα αν θες έχω και φίλο καλό που δίνει CBF λόγω παιδιού και μπορείς να βολευτείς,δεν υπάρχει καλύτερο πιστεύω .

Joyrider
25/03/2014, 17:50
Από την μια το er6 βγαίνει και σε ντυμένο αλλά από την άλλη 200χλμ δεν είναι ταξίδι. Εγώ θα έπαιρνα το γυμνό.

Pan (dvs)
25/03/2014, 17:53
Σε κανα ταξιδάκι όμως αδερφέ δε θα είναι κουραστική; Μη φάνταστείς οτι κάνω πολύ συχνά άλλα στις 2-3 φορές το χρόνο που θα θέλω να κάνω να μη μου βγαίνει η πίστη και εμένα και του συνοδηγού....
Κανα 200άρι χιλιόμετρα ταξίδι θα κάνω, όχι παραπάνω, αλλά φοβάμαι μη με ψωφήσει...

Ετσι λες τωρα.

freezakos
25/03/2014, 17:59
Από την μια το er6 βγαίνει και σε ντυμένο αλλά από την άλλη 200χλμ δεν είναι ταξίδι. Εγώ θα έπαιρνα το γυμνό.

Αδερφέ το ντυμένο δε μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά. Κοίτα είμαι απο Ξάνθη και πηγαίνω κάθε δίμηνο περίπου Θεσσαλονίκη. Η απόσταση είναι 215χμ και επιστρέφω μετά απο κανα 2 μέρες λόγω δουλειών οπότε ανάμεσα στο πάνε και στο έλα θα ξεκουράζομαι καλά... Βάλε τις μισές φορές να πηγαίνω με το αμάξι λόγω καιρού οπότε 3-4 φορές το χρόνο. Ελπίζω να μη με κουράζει. Φίλε Pan (dvs) γιατί έτσι λέω τώρα;

catmaster
25/03/2014, 18:01
Βαρύ το cbf σαν αίσθηση για αρχάριο ... αναλόγως και το ύψος του βέβαια

εδώ που τα λέμε αν κάνεις μόνο διαδρομές στην πόλη πολλά είναι και τα 600 κυβικά ... κάνεις συμβιβασμό στα έξω και όχι στα μέσα ... το εξακοσάρι θα βράζει και θα καίει ...

τώρα αν δεν σε νοιάζει αυτό και γουστάρεις τέτοια μηχανή δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα σε λίγα χιλιόμετρα έξω (τα 200 χλμ είναι διαπεραίωση ... ούτε ρεζερβουάρ δεν θα προλάβεις να αδειάσεις καλά καλα )

πάντως το μπουρδέλο η Αθήνα δεν παλεύεται με μεγάλες μηχανές ειδικά σε ώρα αιχμής - απεργία - έργα
προχτές για μια δουλειά από Πυροσβεστική - μετά σε Νομαρχία και μετά σε εφορία έκανα τόσες ώρες που θα είχα φτάσει στην Πάτρα(από Ιτέα πάντα) ...

edit πάσο τώρα είδα ότι δεν είσαι Αθήνα ... παίρνεις ότι γουστάρεις μάγκα

Pan (dvs)
25/03/2014, 18:54
Αδερφέ το ντυμένο δε μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά. Κοίτα είμαι απο Ξάνθη και πηγαίνω κάθε δίμηνο περίπου Θεσσαλονίκη. Η απόσταση είναι 215χμ και επιστρέφω μετά απο κανα 2 μέρες λόγω δουλειών οπότε ανάμεσα στο πάνε και στο έλα θα ξεκουράζομαι καλά... Βάλε τις μισές φορές να πηγαίνω με το αμάξι λόγω καιρού οπότε 3-4 φορές το χρόνο. Ελπίζω να μη με κουράζει. Φίλε Pan (dvs) γιατί έτσι λέω τώρα;

Ετσι σκεφτεσαι τωρα.Αν σε πιασουνε τα μερακια και γλυκαθεις και αρχισεις τα ταξιδια μετα θα ψαχνεις για φεριγκ.

o_gavros
26/03/2014, 08:02
Αμόλα για το Ζ παλικάρι, το ER θα το βαρεθείς στο τρίμηνο.το σεμπεεφ είναι πιο βαρετό και απο βραδιά ποίησης του Μαέβιου Παχατουρίδη.
είσαι για το Ζ σούμπιτος.και το γκαζάκι του το έχει (σε λογικά πλαίσια),και ροπή σε όλο το φάσμα για να μπορείς να χαίρεσαι τις στριφτερές διαδρομές και φέρινγκ για να μην εχεις θέμα με τον αέρα.
έχει φυσικά κι αυτό τα μειονεκτήματα του αλλά αν είναι η πρώτη σου μηχανή,θα αργήσεις πολύ για να τα διαπιστωσεις/ξεπεράσεις.


Α, και όπως είπαν κι οι απο πανω, 200χλμ δεν είναι ταξίδι,χαλαρή βολτα θεωρείται.

Sapadak
26/03/2014, 08:11
Δεν ειναι τπτ τραγική απόσταση το Ξανθη-Θεσ/νικη
Περισσότερο θα βαρεθεις στη Εγνατία και θα κυκλοφορείς απο το παλιό δρόμο, να χαζευεις και κανα δέντρο :lol:

Το er μια χαρά ειναι γιασενανε

Black Diamond
26/03/2014, 08:49
και τα τρία μια χαρά είναι.αν ήσουν άνετος στο ER και "κούμπωνες" όπως θέλεις πάρε αυτό. Το Ζ είναι λίγο πιο "βαρύ" και θα είναι πιο άνετο σε μεγαλύτερα ταξίδια. Το cbf υπερτερεί και σε αξιοποιήσημους χώρους αποσκευών που τα άλλα δυσκολεύονται. Απο ανταλλακτικά βρίσκεις τα πάντα και απο προβλήματα ελάχιστα, είναι αρκετά αξιόπιστα.
Οτι προτιμάς να αντικρίζεις στο γκαράζ σου..

paramedic
26/03/2014, 12:40
Επειδή είχα το Z750S εχω να σου πω πως είναι παρα πολύ καλό. Πανέυκολο στην οδήγηση(εγω απο cbf 250 πήγα εκεί), άπλετο γκάζι όποτε το θές, απροβληματίστο, πολύ καλή προστασία απο αέρα. Μπορείς να βάλεις μπαγκαζιέρα και υπάρχουν και βάσεις για σαμάρια οπότε καλύπτει και το θέμα "ταξίδι". Η σελα θέλει μια μετατροπή για να γίνει πιο ταξιδιάρικη για τον πίσω πιο πολύ και μια ζελατίνα των 20-30€ για καλύτερη προστασία απο αέρα.
Το ER6 θα το βαρεθείς και το CBF είναι λίγο παπουδιέρα κατα την γνώμη μου. Το Ζ είναι πιο αλήτικο και θα βγάζεις και τα γούστα σου όποτε γουστάρεις. Απλά να ξέρεις οτι θέλει προσοχή στο γκάζι γιατί λόγω του φερινγκ(αεροδυναμική) πιάνει μεγαλύτερες ταχύτητες(προσωπικά είχα πάει μέχρι 255 κοντερίσια πάντα και είχε και λίγο ακόμα γκάζι το άτιμο).
Μειονεκτεί στα φρένα και στο αμορτισερ αλλά υπάρχουν λύσεις.

o_gavros
26/03/2014, 13:26
Επειδή είχα το Z750S εχω να σου πω πως είναι παρα πολύ καλό. Πανέυκολο στην οδήγηση(εγω απο cbf 250 πήγα εκεί), άπλετο γκάζι όποτε το θές, απροβληματίστο, πολύ καλή προστασία απο αέρα. Μπορείς να βάλεις μπαγκαζιέρα και υπάρχουν και βάσεις για σαμάρια οπότε καλύπτει και το θέμα "ταξίδι". Η σελα θέλει μια μετατροπή για να γίνει πιο ταξιδιάρικη για τον πίσω πιο πολύ και μια ζελατίνα των 20-30€ για καλύτερη προστασία απο αέρα.
Το ER6 θα το βαρεθείς και το CBF είναι λίγο παπουδιέρα κατα την γνώμη μου. Το Ζ είναι πιο αλήτικο και θα βγάζεις και τα γούστα σου όποτε γουστάρεις. Απλά να ξέρεις οτι θέλει προσοχή στο γκάζι γιατί λόγω του φερινγκ(αεροδυναμική) πιάνει μεγαλύτερες ταχύτητες(προσωπικά είχα πάει μέχρι 255 κοντερίσια πάντα και είχε και λίγο ακόμα γκάζι το άτιμο).
Μειονεκτεί στα φρένα και στο αμορτισερ αλλά υπάρχουν λύσεις.


Επική περιγραφή του χοντα!!!:lol::lol::lol:



πες μου κάτι ρε φίλε,βάσεις για σαμάρια απο που είχες πάρει,γιατί έχω φάει τον κόσμο να βρω (σε λογική πάντα τιμή).
Τελευταία είχα δει μια αγγελία στο καρ απο το μπαζαρ της Νταινεζε στην Πετρου Ράλλη αλλα μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους έφαγα άκυρο.

panosmatz
26/03/2014, 15:06
Πρωτη μηχανη......

Ηοnda CBF δαγκωτό απο αυτα που αναφέρεις.

1) Γιατί συνήθως οι Honda είναι απροβληματιστες και αυτό θα το εκτιμήσεις στην πορεία..οχι οτι τα αλλα βγαζουν θεματα..

2) Γιατι πολλοί γουσταραν το γυμνό αλλα τον μεγαλο ανεμοθώρακα ουδείς και στανταρακι θα εκτιμήσεις το πιο ήσυχο ταξιδακι...

3) Γιατι είναι ενα perfect all around 2τροχο

4) γιατί θα μπορείς να το φορτώσεις...

5) Γιατί εχει την καλυτερη τιμή μεταπώλησης και θα μπορεσεις να το δώσεις σε μια νύχτα αν θελησεις κατι πιο συναρπαστικο του χρόνου....

6) Γιατι το Er είναι ψιλο-παλτό και το Z750 πολυφορεμενο και σε μεγαλη διαθεσιμοτητα -και αυτο θα σε δυσκολεψει να αλλαξεις μηχανή στο εγγυες μελλον

Mειονεκτήματα

1) ειναι ψιλο βαρετο

Ελπίζω να σου φανηκε χρήσιμο το post

o_gavros
26/03/2014, 15:17
πανοματζ, χωρίς διαθεση αντιπαράθεσης, αλλά το Ζ κάνει/έχει όλα όσα αναφέρεις ως θετικά και επιπλέον ΔΕΝ είναι καθολου βαρετό.

και δεν νομίζω ότι το ντυμένο Ζ είναι πιο πολυφορεμένο μηχανάκι απο το cbf, ίσα ίσα το αντίθετο θα έλεγα.

notakos600
26/03/2014, 17:23
Δεν κοιτάζεις και το XJ6 της YAMAHA;
Το αγόρασε καινούριο ο αδερφός μου πριν από κάνα τρίμηνο και είναι παπί σε βάρος και ευκολία οδήγησης.

dimzan
26/03/2014, 17:54
Το er δεν ειναι καθολου παλτο. ισα ισα ειναι πιο γρηγορο απο το cbf μεχρι τα 150 και σε στροφιλικι ειναι σαφως καλυτερο.

βεβαια για το φιλο δε νομιζω να μετρανε αυτα πολυ. και τα 2 γρηγορα ειναι για πρωτα μηχανακια, δε τα βαριεσαι ευκολα.

το βαρος και η καταναλωση ειναι υπερ του er παντως.

paramedic
26/03/2014, 19:43
Επική περιγραφή του χοντα!!!:lol::lol::lol:



πες μου κάτι ρε φίλε,βάσεις για σαμάρια απο που είχες πάρει,γιατί έχω φάει τον κόσμο να βρω (σε λογική πάντα τιμή).
Τελευταία είχα δει μια αγγελία στο καρ απο το μπαζαρ της Νταινεζε στην Πετρου Ράλλη αλλα μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους έφαγα άκυρο.
Απο το moto expert στο περιστέρι αλλά έχουν περάσει και 4 χρόνια απο τότε φίλε μου οπότε δεν νομίζω να υπάρχει κατι διαθέσιμο έυκολα πια.
Λογικά μόνο παραγγελία πια.

sniper35mk
26/03/2014, 23:39
Καλησπέρα, είμαι πρωτάρης έχει λίγο καιρό που πήρα το διπλωματάκι. οδηγούσα απο μικρός μηχανάκια στην πόλη και μεγάλου κυβισμού μόνο στη ζούλα και μόνο αν μου έδινε κανας φίλος για καμια βόλτα.
Την er6n την είχε ο δάσκαλος στην σχολή οδηγών και μου άρεσε γιατι είναι και naked και μουράτη και γενικά καλή για κάποιον πρωτάρη.
Όμως προβλέπω οτι σε κανα ταξιδάκι αν κάνω κανα 2-3 φορές το χρόνο θα έχω θέμα και θα κουράζομαι πολύ και εγώ και ο συνοδηγός.
Έτσι είδα και μου αρέσουν και η z750 s και η cbf600 και οι δυο με το φαιρινγκ μπροστα.
Τo budget μου ειναι μικρό οπότε ό,τι κι αν πάρω θα το πάρω μεταχειρισμένο.
Πείτε μου γνώμες παρακαλώ

ευχαριστω πολυ

Φιλε μου το ιδιο προβλημα ακριβως ειχα με σενα... Εδω και 2 μηνες ψαχνω ασταματητα να δω τι θα παρω τον επομενο μηνα. Ξεφυλλισα οποιο περιοδικο βρεθηκε στο χερι μου. Διαβασα απειρες ωρες σε φορουμ κ ειδικα εδω. Ηθελα να παρω naked. Γυρω στα 600κ.εκ. εψαχνα.. Ειχα αποκλεισει απο την αρχη το Ζ για τους εξης λογους, ΤΟ οδηγησα απο ενα φιλο και προσωπικα δεν με βολεψε.. Θες λογω του υψους μου (1.85), θες λογω οτι δεν με βολευε στο στριξιμο και ψιλομανουβρες εντος πολης, θες οτι εχει καταναλωση που δεν θελω να φτασω σε αυτα τα επιπεδα, θες οτι ειναι εμπορικο και βλεπω αρκετα (συν οτι μου ειχε καρφωθει η ιδεα οτι ειναι πιο ευκολο να στο κλεψουν γιατι χρειαζονται τα ανταλλακτικα του λογω οτι ειναι εμπορικο), θες οτι ειναι παρει τα μπουτια μου φωτια καθως το οδηγησα καλοκαιρι και με βερμουδα κ.α.
Ελεγα για hornet... Τρελαθηκα οταν το πηρα βολτα αλλα ειπα να μην ανεβω σε εξοδα βενζινης κτλ αλλα και ξαφνικα στα 100 αλογα. Οποτε εκανα πισω. Το er6 δεν μου αρεσε και οπου και αν διαβασα σαν χαρακτηριστικα ολοι ελεγαν πως το Gladius ειναι καλυτερο... Το κοιταξα και προσωπικα μου αρεσε... (και ας εχει καμπυλες...αλλωστε και η Monster μου αρεσει). Ημουν κοντα στην αγορα του και τελικα το μοναδικο μαυρο που ειχα βρει, καθως το κοκκινο ειναι χαλια , δυστυχως δεν το προλαβα.
Οποτε λεω. Αφου θα ψιλο κανω 1-2 ταξιδακια τον χρονο, στην Αθηνα κινουμαι συχνα πυκνα σε Κηφισσο Αττικη γιατι να μην παω σε ντυμενο... Το cbf δεν με ενθουσιασε τοσο αν και ειναι ομολογουμενως καλο. Α ξεχασα το xj6 σε γυμνο το βρηκα πολυ κοντο σαν μηχανακι, αλλα κοιταζοντας καλυτερα ειδα το xj6 diversion. Για τα γουστα μου ομορφο. 600κυβικα 80 αλογα, πολυ καλη ροπη, δεν ξεσκιζεται βεβαια στις ψηλες, αλλα εχει εστω 210-220 τελικη και μου ειναι αρκετο. Ευκολοδηγητο οπως λενε για καθε ανθρωπο και δη για αρχαριο αν και αυριο θα το διαπιστωσω κ μονος μου και θα εχω ασφαλη συμπερασμα...
Κλεινοντας μια και νομιζω πως εισαι καπως στην δικη μου κατασταση θα σου προτεινα και σενα να το τσεκαρεις και να το ελεγξεις...Επίσης και σχετικα οικονομικο... Σορρυ αν κουρασα και καλη επιλογη

panosmatz
27/03/2014, 09:16
Το er δεν ειναι καθολου παλτο. ισα ισα ειναι πιο γρηγορο απο το cbf μεχρι τα 150 και σε στροφιλικι ειναι σαφως καλυτερο.

βεβαια για το φιλο δε νομιζω να μετρανε αυτα πολυ. και τα 2 γρηγορα ειναι για πρωτα μηχανακια, δε τα βαριεσαι ευκολα.

το βαρος και η καταναλωση ειναι υπερ του er παντως.


Μιλω για την μεταπώληση....σαν μοντέλο είναι μια χαρα...
Την θεωρω ιδιαιτερα σημαντική για την πρώτη μηχανή καθως στην πορεία θα ξερει πολυ καλύτερα τι θελει να αγορασει.... :)

panosmatz
27/03/2014, 09:22
πανοματζ, χωρίς διαθεση αντιπαράθεσης, αλλά το Ζ κάνει/έχει όλα όσα αναφέρεις ως θετικά και επιπλέον ΔΕΝ είναι καθολου βαρετό.

και δεν νομίζω ότι το ντυμένο Ζ είναι πιο πολυφορεμένο μηχανάκι απο το cbf, ίσα ίσα το αντίθετο θα έλεγα.


Μαζί σου αλλα τα νουμερα λενε ολη την αληθεια....
Οπως αναφερω και λιγο πιο πανω η μεταπώληση ειναι εξαιρετικής σημασιας για την πρώτη μηχανή....τουλαχιστον ετσι το αντιλαμβάνομαι :)

Car.gr : Kawasaki Z750 = 484 αγγελιες
Honda CBF600 = 91

Meni0s
27/03/2014, 11:53
Car.gr : Kawasaki Z750 = 484 αγγελιες
Honda CBF600 = 91

Το ζ το γυμνό όπως λες πούλησε αρκετά και κυκλοφορεί ευρέως. Δεν ισχύει το ίδιο και για το Z750S (με φαίρινγκ)που θέλει ο φίλος. Η αναζήτηση σου στο καρ περιλαμβάνει και τους 2 τύπους 312966

Black Diamond
27/03/2014, 12:02
Το ζ το γυμνό όπως λες πούλησε αρκετά και κυκλοφορεί ευρέως. Δεν ισχύει το ίδιο και για το Z750S (με φαίρινγκ)που θέλει ο φίλος. Η αναζήτηση σου στο καρ περιλαμβάνει και τους 2 τύπους 312966

η διαφορά της αναλογίας δεν είναι απλά μεγάλη, είναι τεράστια!!
παντού γυμνά! έχει δίκιο ο φίλος οτι δεν ισχύουν τα νούμερα.
Επίσης αυτό θα ήταν ένα στοιχείο που ίσως έβαζε κάποιον σε σκέψεις αν ήθελε κάποιο μοντέλο και υπήρχαν διαθέσιμα 5 αντί για 95. Στα 400 , προφανώς η αναζήτηση είναι ξέχυλη και θέλει περιορισμούς. Άλλο το Ζ το 06 και άλλο το 07. Πιο λίγα απο 91 θα βγούν μακράν..
(δεν το κοίταξα ελπίζω να μη βγώ λάθος :lol:)

o_gavros
28/03/2014, 00:13
Μαζί σου αλλα τα νουμερα λενε ολη την αληθεια....
Οπως αναφερω και λιγο πιο πανω η μεταπώληση ειναι εξαιρετικής σημασιας για την πρώτη μηχανή....τουλαχιστον ετσι το αντιλαμβάνομαι :)

Car.gr : Kawasaki Z750 = 484 αγγελιες
Honda CBF600 = 91

όπως ήδη σου είπανε φίλε, τα νούμερα συνήθως λένε την αλήθεια που θέλουμε να τους αποδώσουμε.
Στο δρόμο πρακτικά,ελαχιστα ντυμένα Ζ κυκλοφοράνε. Ειδικα εν συγκρίση με τα σεμπεεφ.

και εξάλλου σκέψου ότι τη σήμερον όλα δύσκολα πουλιόνται.
:wave2:

freezakos
30/03/2014, 19:53
Αν έβαζα και την gsr 600 στην σύγκριση θα σας το δυσκόλευα πολύ; Ποιά η γνώμη σας;

Ευχαριστωωω....

dimzan
30/03/2014, 20:27
ωραιο μηχανακι για γρηγορες βολτες, αλλα:

ειναι γυμνο, καιει πολυ.


το βρισκεις βεβαια σε καλες τιμες και με abs. εχω ανεβει, ωραιο μηχανακι ειανι, αλλα προσωπικα δε θα το προτιμουσα

freezakos
09/04/2014, 16:48
Αδέρφια η καινούργια (2007 και μετα) χορνετ;

sapila racing
09/04/2014, 17:00
Αδέρφια η καινούργια (2007 και μετα) χορνετ;

Πολύ καλύτερη μοτο απο αυτες που έχουν αναφερθεί εως τώρα στο thread, αλλά το θέμα είναι αν σου κάνει.
Ειναι πιο δυνατή απο το Er και το CBF κι έχει πολύ καλύτερα φρένα απο το Z750 που πασχει άσχημα σε αυτόν τον τομέα.

Κι ερωτώ... θα είναι η πρώτη σου μοτοσυκλέτα. Σωστά?
Αν ναι, μην ακούς καν αυτούς που σου λένε οτι θα βαρεθείς πχ το Er6 και το CBF σε 3 μήνες. Είναι πιο ήπιες μοτο απο το Hornet και θα σε βολέψουν καλύτερα στην αρχή.
Ακόμα δεν θα εχεις παρει καν χαμπάρι, εκτός βέβαια κι αν είσαι ο νέος Marquez!

paramedic
09/04/2014, 17:54
Για δες τι λέει ο σύντεκνος για το Z750S. Οσα λέει για τα φρένα και τις αναρτήσεις είναι αλήθεια και οι λύσεις που αναφέρει βρίσκονται στο ΖΧ636 όπου μεταμορφώνουν το μηχανάκι πραγματικά.
http://www.youtube.com/watch?v=q3A35t1P4Cc

EVI
09/04/2014, 18:08
φιλε μην νομιζεις οτι με τα μπικινι φερινγκ του Ζ και του χονΔα εισαι καλυμμενος.... αν το προβλημα σου το τεραστιο ειναι ο αερας που θα φας για 2 ωρες στην εθνικη να παρεις κατι αλλο.Αναλογα και το σωματοτυπο σου εγω με το Ζ το s που ειχα οταν εμπαινα πισω απο το φερινγκ δε με ενοχλουσε τπτ(και ειχα βγαλει τη μαμα ζελατινα και ειχα βαλει after market) αλλα εγω ειμαι 1.70 γυναικα και δεν εχω πλατες 20 ευρω ταξι απο την μια ακρη στην αλλη(αντε τουμπανους σας εκανα κουλαδακια παλι χαχαχαχ).Ο στροβιλισμος θα σε χτυπα στο μετωπο και στους ωμους ετσι και αλλιως , η μηχανη δεν ειναι αυτοκινητο και ναι ειναι κουραστικο. :) και επειδη μιλησες για συνεπιβατη , ο συνεπιβατης ειναι ανετος στα ον οφ εκτος και αν ειναι λιλιπουτιος και ''κουμπωνει'' ακριβως πανω σου.Η αεροδυναμικη ειναι τεραστιο κεφαλι και δε συμπεριλαμβανει μονο τα φερινγκ αλλα και το σωματοτυπο του οδηγου , το κρανος , τη θεση οδηγησης κλπ.

giannisfitros
17/04/2014, 16:09
Gia des to yamaha fazer600 s2. Einai arketa kalo.to eixa 2 xronia .aneto sthn polh kai wraio sto ta3idi
.opwa kai to fazer 800