View Full Version : Επιλογή μηχανής 50cc
Καλησπέρα σε όλους...Έχοντας κλείσει αρκετό καιρό τα 16 ενδιαφέρομαι να πάρω ένα 50αρι για να είμαι εντάξει με το νόμο....Στο ψάξιμο που έχω κάνει για ένα σωστό 50αρι ,είμαι ανάμεσα σε 2 μηχανάκια:
1)Daytona sprinter 50 cc
2)Gilera Runner 50 DD/SP
Θα ήθελα γνώμες για αυτά τα δυο και αν υπάρχει κάποια άλλη προτίμηση ευχαρίστως θα την ακούσω....
Υ.Γ. Δεν θέλω συγκεκριμένα scooter η παπί απλά κάτι εμφανίσιμο και καλό μηχανικά :sweat:
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...:D:D
Αποψη μου, απο αυτα τα 2 το 2ο
akis_trevor
05/04/2014, 00:53
δεν εχω καλη σχεση με τα ιταλικα αλλα εχω ακομα χειροτερη με τα κινεζικα.
τι χρηματα διαθετεις;
SHOOTER045
05/04/2014, 01:00
ενα glx 50
εχει μεγαλωσει πολλους απο εμας
harris_x
05/04/2014, 07:45
Gilera
δεν εχω καλη σχεση με τα ιταλικα αλλα εχω ακομα χειροτερη με τα κινεζικα.
τι χρηματα διαθετεις;
Για μεταχειρισμένο πάω...μέχρι 800 ευρώ
ενα glx 50
εχει μεγαλωσει πολλους απο εμας
Ξέρω ότι είναι σκυλί αλλά από εμφάνιση δεν μου αρέσει καθόλου...
Αποψη μου, απο αυτα τα 2 το 2ο
Gilera
Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που το προτιμάτε;
taisteal
05/04/2014, 12:48
Οχι gilera..ειχα 2,και τα πληρωνα χρυσαφι..και οσα αλλα ξερω ζημιες βγαζουν.
Για μενα με 800 παρε ενα παλιο τζαπαν παπι.
Lioulios
05/04/2014, 13:51
+ 1 και από μένα στο τζαπάν παπί με 800 ευρά .
Οι λόγοι :
1) Αν μεγαλώσεις και θες κάτι άλλο μεγαλύτερο , θα φύγει πολύ γρήγορα και με μικρή οικονομική απώλεια , αρκεί να το κρατήσεις σε καλή κατάσταση .
2) Αν μεγαλώσεις και θες κάτι άλλο μεγαλύτερο και θες και ν ατο κρατήσεις , θα είναι αυτό που θα αντέξει στο χρόνο περισσότερο από τα άλλα .
3) Αν σου πέσει το σκούτερ των 800 ευρώ , πολύ πιθανό να πάθεις ζημιά στα πλαστικά ...Κανα 400άρι - Στο παπί ενδέχεται να σταβώσει κανένα μαρσπιέ και να στο φτιάξουν σε συνεργείο λέγωντας τους απλά ένα Ευχαριστώ .
akis_trevor
05/04/2014, 15:34
+779 σε loulio & taisteal...
aprilia rs 50 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=&make=62&variant=rs+50&price-from=&price-to=®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=&radius=&postcode=&created=&hi=&offer_type=sale) :smokin:
Οχι gilera..ειχα 2,και τα πληρωνα χρυσαφι..και οσα αλλα ξερω ζημιες βγαζουν.
Για μενα με 800 παρε ενα παλιο τζαπαν παπι.
Το παλιό τζαπαν το έχω αποκλείσει από τη λίστα μου λόγο ομορφιάς....μάλλον με κανα daytona sprinter ή dy με βλέπω...
ενα glx 50
εχει μεγαλωσει πολλους απο εμας
Μεγαλώνει μεγαλώνει γερά παιδιά....
Η επιλογή του είναι για να ξεχάσεις τι σημαίνει συνεργείο και μάστορας και στην μια στο εκατομμύριο περίπτωση που ζητήσει κάτι (απο μόνο του, όχι να το σκαλίζουμε), τα ανταλλακτικά είναι πολύ εύκολα να τα βρείς και πάμθηνα.
Απο κει και έπειτα διαλέγεις και παίρνεις χαζοσκούτερ να τρέχεις στον μπαρμπαλάμπρο τον μηχανικό και να γίνεις ο πελάτης του μήνα. :beer:
Και το ομορφιά είναι αντικειμενικό. Πως το βλέπει ο καθένας μας.
Προσωπικά προτιμώ brutal λαμαρίνα και γωνιές παρά 100 κιλά πλαστικό και στρογγυλάδες που αν πάθουν κάτι θέλεις 1 μηνιάτικο να τα φτιάξεις.
catmaster
05/04/2014, 20:01
Ακριβώς όπως τα είπαν οι περισσότεροι ..... θα έχεις τραβήγματα με το Gilera ...
αλλά και το Daytona το πενηντάρι δεν κάνει .... τα πλαστικά του τρίζουν με το καλημέρα και είναι και πολύ κακής ποιότητας ... άσε που είναι και τάφος ... με το που το πάρεις θα ξαναμπείς εδώ μέσα να ρωτάς πως θα το φτιάξεις να πηγαίνει πιο γρήγορα .. το μόνο + είναι τα φρένα του σε σχέση με το Glx ....
kostaskk
05/04/2014, 20:11
https://www.google.gr/search?q=kymco+jetix+50&rlz=1C1SVEE_enGR406&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6UZAU9mzIsXUtQaw1YHoDw&ved=0CC0QsAQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgrc=_nUqBkX-JwS3iM%253A%3BQP7CUzr_CS2wfM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kymco.gr%252Fdatafiles%252F911.jpg%3Bhttp%253A %252F%252Fwww.kymco.gr%252Fproduct.asp%253Fcatid%253D911%3B800%3B639
εχει και ομορφα παπια καινούρια με αρκετα πλαστικα αν δεν σ αρεσει το glx
βεβαια σε ποιότητα και αξιοπιστεια ειναι ποιο κατω απο ενα glx
motomaniac
05/04/2014, 20:30
μια μοτοσυκλετα με αυτα τα λεφτα. rs50 που ειπε καποιος πιο πανω. επισης εχει απιθανα 50αρια sm με αυτα τα λεφτα.. και ειναι και πιο γρηγορα και πιο ασφαλη απο τα δυο που ανεφερες.
kokkiklhs
06/04/2014, 10:09
Εγώ σαν "αιρετικός" θα προτείνω και τα εξής, που είναι γερά και αξιόπιστα αλλά ξεφεύγουν εντελώς από τα τετριμμένα που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους στην κατηγορία 50cc, και σίγουρα δεν θα τα έχει και κανείς άλλος από την παρέα, θα ξεχωρίζεις!! ;)
-DT 50 Yamaha, βρες ένα καλοδιατηρημένο με λίγη υπομονή, και αν το προσέξεις και συ στοιχειωδώς, θα το έχουν και τα παιδιά σου... γίνεται και 80άρι εύκολα, αν θελήσεις!
http://cdn.mkimg.carview.co.jp/carlife/images/UserCar/424940/p1.jpg
-RV 50 Suzuki, ο κλασικός μπόμπος που δε σπάει και δε χαλάει, αν σου αρέσει αυτό το στυλ... το DT ωστόσο θα σε πάει άνετα παντού, αυτό είναι για πιο συγκεκριμένες χρήσεις...
http://www.suzukicycles.org/photos/RV/RV50/1980_RV50_redwhite_800.jpg
-Simson S51 (αλλά με 4άρι σασμάν), το βρίσκεις με 2-3 κατοστάρικα αν έχεις υπομονή και ρίχνεις άλλα 3-4 και το κάνεις καινούργιο! Σηκώνει άπειρες βελτιώσεις με μεγαλύτερα κυλινδροπίστονα κλπ, από ανταλλακτικά θα βρεις τα πάντα και πάμφθηνα στη Γερμανία και δε ζητάει τίποτα για συντήρηση! Αν θες κάτι σε πιο κλασικό look, αυτό είναι η τέλεια επιλογή! Θα δυσκολευτείς σχετικά να το βρεις με χαρτιά, αυτό είναι το μόνο πρόβλημα σε τούτα τα μηχανάκια... έχω ένα εγώ και πάει μια χαρά, επίσης είναι ένας πιτσιρικάς 3η λυκείου εδώ στο νησί που πήρε ένα τέτοιο του πατέρα του και το έκανε τζιτζί (σε μαμά κατάσταση) και όπου κυκλοφορεί όλοι τον ρωτάνε πού το βρήκε... :D
http://www.simson.hu/cikk/168/image001.jpg
Και τα 3 προαναφερθέντα είναι παλιά μηχανάκια 30ετίας, αλλά μη σε φοβίζει αυτό, πίστεψέ με, αν τα βρεις σε καλή κατάσταση κυκλοφορίας, θα κάνεις ένα καλό σέρβις και συμμαζέματα σε κάποιο μάστορα ή μόνος σου (σχετικά εύκολο κι αυτό) και μετά θα ξεχάσεις τι σημαίνει συνεργείο!!
:beer:
EDIT:
Δες και σε κάτι τέτοιο, είναι πολύ όμορφα και δυνατά και σαφώς πιο καινούργια από τα άλλα 3, όμως είναι ιταλικά κι οι γνώμες γι'αυτά διίστανται!!! Δυστυχώς δεν είχα ποτέ τέτοιο, για να σου πω προσωπική άποψη... :D
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4158938/
motomaniac
06/04/2014, 11:53
Εγώ σαν "αιρετικός" θα προτείνω και τα εξής, που είναι γερά και αξιόπιστα αλλά ξεφεύγουν εντελώς από τα τετριμμένα που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους στην κατηγορία 50cc, και σίγουρα δεν θα τα έχει και κανείς άλλος από την παρέα, θα ξεχωρίζεις!! ;)
-DT 50 Yamaha, βρες ένα καλοδιατηρημένο με λίγη υπομονή, και αν το προσέξεις και συ στοιχειωδώς, θα το έχουν και τα παιδιά σου... γίνεται και 80άρι εύκολα, αν θελήσεις!
http://cdn.mkimg.carview.co.jp/carlife/images/UserCar/424940/p1.jpg
-RV 50 Suzuki, ο κλασικός μπόμπος που δε σπάει και δε χαλάει, αν σου αρέσει αυτό το στυλ... το DT ωστόσο θα σε πάει άνετα παντού, αυτό είναι για πιο συγκεκριμένες χρήσεις...
http://www.suzukicycles.org/photos/RV/RV50/1980_RV50_redwhite_800.jpg
-Simson S51 (αλλά με 4άρι σασμάν), το βρίσκεις με 2-3 κατοστάρικα αν έχεις υπομονή και ρίχνεις άλλα 3-4 και το κάνεις καινούργιο! Σηκώνει άπειρες βελτιώσεις με μεγαλύτερα κυλινδροπίστονα κλπ, από ανταλλακτικά θα βρεις τα πάντα και πάμφθηνα στη Γερμανία και δε ζητάει τίποτα για συντήρηση! Αν θες κάτι σε πιο κλασικό look, αυτό είναι η τέλεια επιλογή! Θα δυσκολευτείς σχετικά να το βρεις με χαρτιά, αυτό είναι το μόνο πρόβλημα σε τούτα τα μηχανάκια... έχω ένα εγώ και πάει μια χαρά, επίσης είναι ένας πιτσιρικάς 3η λυκείου εδώ στο νησί που πήρε ένα τέτοιο του πατέρα του και το έκανε τζιτζί (σε μαμά κατάσταση) και όπου κυκλοφορεί όλοι τον ρωτάνε πού το βρήκε... :D
http://www.simson.hu/cikk/168/image001.jpg
Και τα 3 προαναφερθέντα είναι παλιά μηχανάκια 30ετίας, αλλά μη σε φοβίζει αυτό, πίστεψέ με, αν τα βρεις σε καλή κατάσταση κυκλοφορίας, θα κάνεις ένα καλό σέρβις και συμμαζέματα σε κάποιο μάστορα ή μόνος σου (σχετικά εύκολο κι αυτό) και μετά θα ξεχάσεις τι σημαίνει συνεργείο!!
:beer:
EDIT:
Δες και σε κάτι τέτοιο, είναι πολύ όμορφα και δυνατά και σαφώς πιο καινούργια από τα άλλα 3, όμως είναι ιταλικά κι οι γνώμες γι'αυτά διίστανται!!! Δυστυχώς δεν είχα ποτέ τέτοιο, για να σου πω προσωπική άποψη... :D
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4158938/
πλεον με ελαχιστα λεφτα παραπανω παιρνει ενα ευρωπαικο 50αρι που εχει και φρενα και αναρτησεις. ειδικα τα DT τα ζητανε παρα πολυ ακριβα κατα την γνωμη μου...
kokkiklhs
06/04/2014, 12:15
πλεον με ελαχιστα λεφτα παραπανω παιρνει ενα ευρωπαικο 50αρι που εχει και φρενα και αναρτησεις. ειδικα τα DT τα ζητανε παρα πολυ ακριβα κατα την γνωμη μου...
Σωστό αυτό που λες, απλώς είπα να δώσω στον μικρό και καμιά πιο "ψαγμένη" εναλλακτική από άποψη, πέρα από τα mainstream της εποχής... :D
Tα DT νομίζω δε θέλουν συστάσεις, με 6-7 κατοστάρικα βρίσκονται σε πολύ καλή "μαμά" κατάσταση, αν περιμένει κανείς λιγάκι... προσωπικά τα γουστάρω πολύ γι'αυτό και τα διαφημίζω, πιστεύω ότι όσο γερό, αθάνατο και αξιόπιστο είναι το GLX που προτείνεται από πολλούς, άλλο τόσο είναι κι αυτά!! Άρα όσο "ακριβά" κι αν μπορεί να φανούν σε σχέση με τα χρόνια τους, είναι μάλλον βέβαιο ότι έχουν κι άλλα τόσα χρόνια μπροστά τους, σε αντίθεση με τα πρόσφατα ευρωπαϊκά, που κατά κανόνα δεν υπόσχονται απροβλημάτιστη συμβίωση 10ετιών... σαφώς όμως και τα τελευταία είναι η πιο "λογική" λύση για κάποιον που απλώς θέλει απλώς να βγάλει 2-3 χρόνια με 50άρι για λόγους νομιμότητας, ώστε να προχωρήσει στη συνέχεια σε αντικατάσταση με μεγαλύτερο!
:beer:
Εγώ σαν "αιρετικός" θα προτείνω και τα εξής, που είναι γερά και αξιόπιστα αλλά ξεφεύγουν εντελώς από τα τετριμμένα που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους στην κατηγορία 50cc, και σίγουρα δεν θα τα έχει και κανείς άλλος από την παρέα, θα ξεχωρίζεις!! ;)
-DT 50 Yamaha, βρες ένα καλοδιατηρημένο με λίγη υπομονή, και αν το προσέξεις και συ στοιχειωδώς, θα το έχουν και τα παιδιά σου... γίνεται και 80άρι εύκολα, αν θελήσεις!
http://cdn.mkimg.carview.co.jp/carlife/images/UserCar/424940/p1.jpg
-RV 50 Suzuki, ο κλασικός μπόμπος που δε σπάει και δε χαλάει, αν σου αρέσει αυτό το στυλ... το DT ωστόσο θα σε πάει άνετα παντού, αυτό είναι για πιο συγκεκριμένες χρήσεις...
http://www.suzukicycles.org/photos/RV/RV50/1980_RV50_redwhite_800.jpg
-Simson S51 (αλλά με 4άρι σασμάν), το βρίσκεις με 2-3 κατοστάρικα αν έχεις υπομονή και ρίχνεις άλλα 3-4 και το κάνεις καινούργιο! Σηκώνει άπειρες βελτιώσεις με μεγαλύτερα κυλινδροπίστονα κλπ, από ανταλλακτικά θα βρεις τα πάντα και πάμφθηνα στη Γερμανία και δε ζητάει τίποτα για συντήρηση! Αν θες κάτι σε πιο κλασικό look, αυτό είναι η τέλεια επιλογή! Θα δυσκολευτείς σχετικά να το βρεις με χαρτιά, αυτό είναι το μόνο πρόβλημα σε τούτα τα μηχανάκια... έχω ένα εγώ και πάει μια χαρά, επίσης είναι ένας πιτσιρικάς 3η λυκείου εδώ στο νησί που πήρε ένα τέτοιο του πατέρα του και το έκανε τζιτζί (σε μαμά κατάσταση) και όπου κυκλοφορεί όλοι τον ρωτάνε πού το βρήκε... :D
http://www.simson.hu/cikk/168/image001.jpg
Και τα 3 προαναφερθέντα είναι παλιά μηχανάκια 30ετίας, αλλά μη σε φοβίζει αυτό, πίστεψέ με, αν τα βρεις σε καλή κατάσταση κυκλοφορίας, θα κάνεις ένα καλό σέρβις και συμμαζέματα σε κάποιο μάστορα ή μόνος σου (σχετικά εύκολο κι αυτό) και μετά θα ξεχάσεις τι σημαίνει συνεργείο!!
:beer:
EDIT:
Δες και σε κάτι τέτοιο, είναι πολύ όμορφα και δυνατά και σαφώς πιο καινούργια από τα άλλα 3, όμως είναι ιταλικά κι οι γνώμες γι'αυτά διίστανται!!! Δυστυχώς δεν είχα ποτέ τέτοιο, για να σου πω προσωπική άποψη... :D
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4158938/
Θα ξεχωρίζω αλλά με την κακή έννοια :p ...Δεν με ενδιαφέρει αν θα ξεχωρίζω ,θέλω ένα μηχανάκι που να ξυπνάω το πρωί και να γουστάρω να το βλέπω...δυστυχώς κανένα από τα μηχανάκια που μου προτείνεις δεν είναι της αρέσκειας μου εξωτερικά ...
φιλικά πάντα ,γούστα είναι αυτά :)
catmaster
06/04/2014, 16:23
Θα ξεχωρίζω αλλά με την κακή έννοια :p ...Δεν με ενδιαφέρει αν θα ξεχωρίζω ,θέλω ένα μηχανάκι που να ξυπνάω το πρωί και να γουστάρω να το βλέπω...δυστυχώς κανέναν από τα <<σαραβαλάκια>> (εξωτερικά πάντα...) δεν μου αρέσει
φιλικά πάντα ,γούστα είναι αυτά :)
καλά τα λες .... να γουστάρεις το μηχανάκι και εμφανισιακά αλλά το Gilera θα το γουστάρει πιο πολύ ο μηχανικός σου που θα το βλέπει κάθε μέρα ... και το Daytona θα το γουστάρει επίσης πολύ το χρωματοπολείο της γειτονιάς σου που θα ζητάς συνέχεια σιλικόνες και γκάφερ για τα πλαστικά που τρίζουν και σπάνε για χαβαλέ ....
:D:wave2:
kokkiklhs
06/04/2014, 16:25
Θα ξεχωρίζω αλλά με την κακή έννοια :p ...Δεν με ενδιαφέρει αν θα ξεχωρίζω ,θέλω ένα μηχανάκι που να ξυπνάω το πρωί και να γουστάρω να το βλέπω...δυστυχώς κανέναν από τα <<σαραβαλάκια>> (εξωτερικά πάντα...) δεν μου αρέσει
φιλικά πάντα ,γούστα είναι αυτά :)
Nαι ρε, εννοείται, απλώς θέλησα να δώσω μερικές εναλλακτικές, διότι σκέφτηκα ότι 99% θα αγνοούσες ότι υπάρχουν κι άλλα, παλιότερα, αλλά αξιόπιστα και σίγουρα αξιόλογα μοντέλα από αυτά που βλέπεις να κυκλοφορούν σήμερα γύρω σου ή από αυτά που ξέρεις ήδη από τους φίλους σου!
Τελικά νομίζω ότι το γούστο του καθενός παίζει τον πρωτεύοντα ρόλο σε περιπτώσεις αγοράς όχι μόνο για μηχανάκι, και φυσικά αυτό είναι λογικό και σεβαστό από όλους...
Ό,τι λοιπόν και να επιλέξεις, εύχομαι να το ευχαριστηθείς! Και πού είσαι, κρανάκι και στοιχειώδης εξοπλισμός (κάνα καλό μπουφανάκι, μποτάκια και γαντάκια για το χειμώνα) πρέπει κι αυτά να μπουν στο budget μαζί ή κοντά με την αγορά, ε; ;)
:wave2:
καλά τα λες .... να γουστάρεις το μηχανάκι και εμφανισιακά αλλά το Gilera θα το γουστάρει πιο πολύ ο μηχανικός σου που θα το βλέπει κάθε μέρα ... και το Daytona θα το γουστάρει επίσης πολύ το χρωματοπολείο της γειτονιάς σου που θα ζητάς συνέχεια σιλικόνες και γκάφερ για τα πλαστικά που τρίζουν και σπάνε για χαβαλέ ....
:D:wave2:
Tο Daytona άμα βγάλει μόνο τα πλαστικά γιατί μοτερικά από ότι μαθαίνω είναι αρκετά αξιόπιστο είμαστε εντάξει...λίγη σιλικόνη βάζω και μόνος μου...
:beer:
Nαι ρε, εννοείται, απλώς θέλησα να δώσω μερικές εναλλακτικές, διότι σκέφτηκα ότι 99% θα αγνοούσες ότι υπάρχουν κι άλλα, παλιότερα, αλλά αξιόπιστα και σίγουρα αξιόλογα μοντέλα από αυτά που βλέπεις να κυκλοφορούν σήμερα γύρω σου ή από αυτά που ξέρεις ήδη από τους φίλους σου!
Τελικά νομίζω ότι το γούστο του καθενός παίζει τον πρωτεύοντα ρόλο σε περιπτώσεις αγοράς όχι μόνο για μηχανάκι, και φυσικά αυτό είναι λογικό και σεβαστό από όλους...
Ό,τι λοιπόν και να επιλέξεις, εύχομαι να το ευχαριστηθείς! Και πού είσαι, κρανάκι και στοιχειώδης εξοπλισμός (κάνα καλό μπουφανάκι, μποτάκια και γαντάκια για το χειμώνα) πρέπει κι αυτά να μπουν στο budget μαζί ή κοντά με την αγορά, ε; ;)
:wave2:
Τα έχω δει και τα παλιότερα αλλά δεν...καλύτερο μου φαίνεται το ποδήλατο μου...
Εννοείται,εξοπλισμός και κράνος πάντα....νιώθεις περισσότερο οδηγός έτσι :)
παπι δαγκωτο
Έχεις κάποια προηγούμενη εμπειρία;
kokkiklhs
06/04/2014, 16:34
Τα έχω δει και τα παλιότερα αλλά δεν...καλύτερο μου φαίνεται το ποδήλατο μου... :)
Να σου πω, δεδομένης της κρίσης, σήμερα ένα καλό ποδηλατάκι είναι γενικά καλύτερο και σαφώς οικονομικότερο και πιο συμφέρον από ένα μέσο 50αράκι... άσε που κάνει κι ωραίες γάμπες!! :D
:beer:
Να σου πω, δεδομένης της κρίσης, σήμερα ένα καλό ποδηλατάκι είναι γενικά καλύτερο και σαφώς οικονομικότερο και πιο συμφέρον από ένα μέσο 50αράκι... άσε που κάνει κι ωραίες γάμπες!! :D
:beer:
χααχαχα :cry: δεν είναι τόσο ωραίο όμως να θες να πας κάπου σχετικά μακριά και να φτάνεις ιδρωμένος και με γρασομένα χέρια επειδή σου βγήκε η αλυσίδα στο δρόμο :look:
George_Sp
06/04/2014, 16:54
Είχα το sprinter 125 για λίγο καιρό μέχρι να ξανασταθώ οικονομικά ωστέ να ξαναπάρω μηχανή.
Τα πλαστικά που τρίζουν λύνονται με μερικά κομμάτια αρμαφλέξ στα σημεία επαφής των πλαστικών. 10λεπτά υπόθεση και δε ξανασχολείσαι ποτέ ξανά. Κατά τα άλλα είναι όμορφο, οικονομικό, αξιόπιστο και επειδή κυκλοφορεί καιρό και το χουν αρκετοί ο Γκοργκόλης έχει γενικά καλές τιμές στο δίκτυό του και στην υποστήριξη που προσφέρει. Τα ίδια θα ισχύουν και στο 50άρι που ψάχνεις.
Τα φρένα είναι παραπάνω από αποδοτικά για παπί και θέλουν προσοχή γιατί ειδικά το μπροστινό μπλοκάρει εύκολα με τα σωληνάκια υψηλής που του φοράνε.
Μοναδικό σημείο που πονάει το sprinter είναι η εμπρός λάμπα που την κρίνω καντηλάκι για οδήγηση σχετικά γρήγορη. Γενικά είναι ένα τιμιότατο παπί, φρέσκο μοντέλο που θα το προτιμούσα από το να πάρω ένα κλασσικής αξίας παπί του 90-95 που έχει περάσει από 1000χέρια και μπορεί μεν να είναι φθηνό σε ανταλλακτικά αλλά που δε μου αρέσει να με πονοκεφαλιάζει με όσα μαζέματα χρειαστεί λόγω παλαιότητας.
Για να κλείσω του γιατί σου λέω για το sprinter. Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, και να το μετανιώσεις σε 2 μέρες το δωσες.
Το 125 το αγόρασα με 1500χλμ 1ο χέρι εντός εγγύησης στα 900ευρώ και το πούλησα 2μήνες μετά με 2900χλμ. 900ευρώ με φρέσκα λαδάκια και λάστιχα σε 2μέρες.
Φαντάζομαι το 50άρι εύκολα το βρίσκεις στα 800ευρώ που διατίθεσαι να δώσεις.
motomaniac
07/04/2014, 01:27
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4595542/
Καλημέρα, ΟΧΙ το gilera (το έχουμε στην δουλειά για χαμάλη) όλο νούμερα μας κάνει με τα ηλεκτρικά του (είπε αυτός που έχει aprilia....) χαλάνε συχνά οι μπίλιες και ο ιμάντας του και τσούζει η αντικατάστασή τους.
Πάρε ένα παπάκι να κάνεις την δουλειά σου για τώρα, θα μεγαλώσεις σε λίγο καιρό και θα θέλεις κάτι μεγαλύτερο.
Κρίμα θα είναι να έχεις ρίξει λεφτά σε κάτι που θα το αλλάξεις πολύ σύντομα.
motomaniac
07/04/2014, 08:50
κι επειδη το ξεσκισαμε το θεμα, παρε αγορι μου οποιο 50αρι θες. ολα πανω κατω εχουν το ιδιο μοτερ με την ιδια αξιοπιστια. επωνυμες αναρτησεις και φρενα, αν βρεις καποιο 80αρι φτιαγμενο με εξατμιση ακομα καλυτερα. μην τα φοβασαι ο κυλινδρος ειναι νικασιλ οποτε με ενα πιστονακι θα ειναι και παλι μια χαρα. και γενικη το μοτερ να κανεις δεν θα ξεπερασεις τα 300ε.
harris_x
07/04/2014, 09:03
Παρακαλώ να μείνουμε στο θέμα!
Τα περί ιταλικών ηλεκτρικών κλπ, εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140614
motomaniac
07/04/2014, 09:21
Παρακαλώ να μείνουμε στο θέμα!
Τα περί ιταλικών ηλεκτρικών κλπ, εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140614
ωραιος! καλα μας ξηγηθηκες.
μονο που στην τελευταια μου απαντηση ειναι σχεδον ολα τα 50αρια μηχανακια που φορανε το ιδιο μοτερ, αρα εν δυναμει προτασεις αγορας. ας τα ριξει μια ματια στο αλλο θρεντ ο φιλος.
This product fits among others on the following vehicle types:
make
model
motor
build year
APRILIA
AF1
2T LC
APRILIA
Europa
2T LC
APRILIA
ET
2T LC
APRILIA
Pegaso
2T LC
APRILIA
Red Rose
2T LC
APRILIA
RS
2T LC
APRILIA
RS Extrema
2T LC
APRILIA
RX
2T LC
APRILIA
Tuareg
2T LC
APRILIA
Tuono
2T LC
BETA
Endure
2T LC
BETA
RR
2T LC
BETA
RR SM
2T LC
BETA
Supermotorad
2T LC
CPI
SM
2T LC
CPI
SX
2T LC
FANTIC
Caballero
2T LC
since 2005
HM
CRE
2T LC
HM
CRE Six
2T LC
since 2003
HM
Derapage
2T LC
since 2003
HUSQVARANA
CH Racing
2T LC
GENERIC
Trigger
2T LC
MALAGUTI
Drakon
2T LC
MALAGUTI
MEX
2T LC
MALAGUTI
MFX
2T LC
MALAGUTI
MLX
2T LC
MALAGUTI
MRX
2T LC
MALAGUTI
XSM
2T LC
MALAGUTI
XTM
2T LC
MBK
X-Limit
2T LC
MBK
X-Power
2T LC
MOTORHISPANIA
Furia
2T LC
MOTORHISPANIA
Furia Max
2T LC
MOTORHISPANIA
RX
2T LC
MOTORHISPANIA
RYZ
2T LC
PEUGEOT
XPS Trail
2T LC
PEUGEOT
XPS SM
2T LC
PEUGEOT
XP6
2T LC
PEUGEOT
XR6
2T LC
RIEJU
DrLC
2T LC
RIEJU
MRX
2T LC
RIEJU
RR
2T LC
RIEJU
RS1
2T LC
RIEJU
RS1 Evolution
2T LC
RIEJU
RS2
2T LC
RIEJU RS2 Matrix 2T LC
RIEJU
Spike
2T LC
RIEJU
SMX
2T LC
SLCHS
ZX
2T LC
SHERCO
HRD 2T LC
SHERCO
HRD Emduro 2T LC
SHERCO
HRD SM
2T LC
YAMAHA
DT50 SM
2T LC
YAMAHA
DT50 R
2T LC
YAMAHA
Thunderkit
2T LC
YAMAHA
TZR 50
2T LC
harris_x
07/04/2014, 09:45
ωραιος! καλα μας ξηγηθηκες.
μονο που στην τελευταια μου απαντηση ειναι σχεδον ολα τα 50αρια μηχανακια που φορανε το ιδιο μοτερ, αρα εν δυναμει προτασεις αγορας. ας τα ριξει μια ματια στο αλλο θρεντ ο φιλος.
fixed ;)
Αποφάσισα πάπια... έχω βρει ένα dayton dy του 12 σε άριστη κατάσταση 800 ευρα, http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4863498/ για πείτε γνώμες...το είδα και από κοντά και είναι ακριβώς όπως στις φωτογραφίες......ξέρεις κανείς τι χαρτιά χρειάζονται για τη μεταβίβαση (που θα γίνει στην τροχαία επειδή είναι 50cc);
Ταυτότητα και υπεύθυνη δήλωση (με γνησιο υπογραφής) και απο τους 2 σας (αγοραστής - πωλητής) οτι αγόρασες - πούλησε το τάδε δίκυκλο με αριθμο κυκλοφορίας χχχχχχ χρωματος χχχχχχ μαρκας χχχχχχ κλπ.
την υπεύθυνη δήλωση να υποθέσω να μου τη δώσουν εκεί; και δεν χρειάζεται να δείξεις το δίπλωμα;
Καμιά άλλη γνώμη για το daytona sprinter/dy (50cc);
akis_trevor
08/04/2014, 23:10
ενα 5οαρι κινεζικο παπακι ειναι.στην δουλεια εχουμε τα 125.δεν μαρεσουν,δεν πανε,τριζουν κλπ κλπ...πρεπει να διαλεξεις το λιγο πιο trendy look των κινεζων η το πιο classic των παλιων τζαπαν παπιων.
Εχω αλλη μια ερωτηση....εαν παω 18 και βγαλω διπλωμα για 125 και βαλω στο 50αρι δηλωμενο μοτερ 125 ειμαι ενταξει με το νομο η δεν επιτρεπεται;
Εχω αλλη μια ερωτηση....εαν παω 18 και βγαλω διπλωμα για 125 και βαλω στο 50αρι δηλωμενο μοτερ 125 ειμαι ενταξει με το νομο η δεν επιτρεπεται;
τσου.... Ο νόμος προβλέπει +20% αύξηση των κυβικών.... Με το τρέξιμο που θα κάνεις και αυτά που θα δώσεις για να το δηλώσεις παίρνεις έτοιμο 125.
τσου.... Ο νόμος προβλέπει +20% αύξηση των κυβικών.... Με το τρέξιμο που θα κάνεις και αυτά που θα δώσεις για να το δηλώσεις παίρνεις έτοιμο 125.
Ναι αλλα αν δεν κανω λαθος το 20% ειναι ακομα 10cc και γνωριζω οτι μπορει να γινει 72cc νομιμα απο την εταιρεια...αυτο πως στεκει;
Μηπως ειναι παραπανω το οριο;
motomaniac
12/04/2014, 14:22
Ναι αλλα αν δεν κανω λαθος το 20% ειναι ακομα 10cc και γνωριζω οτι μπορει να γινει 72cc νομιμα απο την εταιρεια...αυτο πως στεκει;
Μηπως ειναι παραπανω το οριο;
δεν στεκει. στην ζουλα το κανουνε. 50αρι παραμενει στα χαρτια... οταν μπορεις να παρεις ενα απο αυτα παρακατω απορω γιατι κοιτας ακομα παπιες...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4892611/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4849857/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4158938/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4590592/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4868031/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4869667/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4936224/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4872192/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4810938/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4902554/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4913564/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4873808/
ειναι μικρες μοτοσυκλετες με αναρτησεις και φρενα παρα πολυ καλα. πλαισιο που αντεχει και περισσοτερα αλογα απο οσα βγαζουν και δυναμη να κοντραρουν 100αρι παπι. τι αλλο θες που δεν εχουν?
harris_x
12/04/2014, 17:15
οταν μπορεις να παρεις ενα απο αυτα παρακατω απορω γιατι κοιτας ακομα παπιες...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4892611/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4849857/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4158938/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4590592/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4868031/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4869667/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4936224/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4872192/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4810938/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4902554/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4913564/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4873808/
ειναι μικρες μοτοσυκλετες με αναρτησεις και φρενα παρα πολυ καλα. πλαισιο που αντεχει και περισσοτερα αλογα απο οσα βγαζουν και δυναμη να κοντραρουν 100αρι παπι. τι αλλο θες που δεν εχουν?
Συμφωνώ :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.