PDA

View Full Version : ΜΟΤΟ GP Round 2 Red Bull Grand Prix of The Americas



Σελίδες : 1 [2]

KostasV2
13/04/2014, 22:29
Ωραίος αγώνας.....για την τρίτη θέση. Κρίμα που δεν άντεξε ο Iannone.

MG-KTiNoS
13/04/2014, 22:35
Ο ΓιαΝΝόΝε άντεξε το μπροστινό λάστιχο δεν άντεξε -όπως δεν άντεξε και του Ρόσσι-

Μαύρη νύχτα λένε οι ιταλοί στο μποξ της γιαμάχα

devil's animal
13/04/2014, 23:38
marquez, αναμενομενα πρωτος...αλλα πηγε να την κανει την μ@λακια στο τελος...
pedrosa, σιγα μην κυνηγαγε τον τρελο..του εφτανε και του περισσευε η 2η...
dovi, απο το πουθενα τριτος...εκλεψε κυριολεκτικα την θεση απο τον iannone και κυριως απο τον bradl...
bradl, εγω τον περιμενα για τριτο αλλα δεν αποδωσε καλα...
iannone, τα πηγε εξαιρετικα σε ολο τον αγωνα...ασχετα αν τελικα βγηκε 5ος...


ξανα μεγαλος χαμενος ο lorenzo...πλεον μπορουμε να πουμε οτι πολυ δυσκολα θα διεκδικησει το πρωταθλημα...αν δεν παιξει τραυματισμος...
rossi, πηγαινε καλα αλλα κατι επαθε και επεσε αποτομα με αποτελεσμα να συναντηθει παρα μια θεση με τον ομοσταυλο του...

γενικως, ο marquez ενα σαββατοκυριακο μπροστα απο τον pedrosa, και τα 2 honda εναν χρονο μπροστα απο ολους τους αλλους...

SHOOTER045
14/04/2014, 00:13
Δεν μιλαω....

LogOutGoRide
14/04/2014, 00:14
Ωραίος αγώνας στα 250 και αδιάφοροι οι άλλοι δύο στις μεγαλύτερες κατηγορίες.
Το μόνο που ξεχώρισα, ήταν ένα πλάνο από το box μιας ομάδας moto2 που είχε χορηγό το ενεργειακό ποτό Arma και ένα παιδάκι έπινε monster lol.
Απίστευτο λάθος του Lorenzo, η πίεση αρχίζει και του βγαίνει ίσως. Μια συζήτηση με τον Pedrosa θα τον ηρεμήσει πιστεύω.
Τρομερό selfie από τον Dani στο πόντιουμ!

Innersense
14/04/2014, 06:47
Απίστευτο λάθος του Lorenzo, η πίεση αρχίζει και του βγαίνει ίσως. Μια συζήτηση με τον Pedrosa θα τον ηρεμήσει πιστεύω.
χαχαχαχα θεός!

TROOPER
14/04/2014, 06:59
παλι στη προγνωση βρηκαμε τα 2 στα 3 :D

ενταξει τον 3ο δεν τον φανταζομασταν και ηταν ωραια εκπληξη!

παντως μοτο2 και τζιπι δεν ειχαν να πουν και πολλα σαν αγωνες. ισως φταιει και η πιστα. στα των μεγαλων...μαρκεζ σε δικο του κοσμο, ντανι εκει στη β εθνικη, χορχε...οποιος βιαζεται περναει απο τα πιτς, βαλε μου να πιω το ακριβοτερο ποτο :lol:, γιαννονε πολυ κακο για το τπτ, στεφανακ τα ιδια.

αντε να δουμε τι θα γινει σε 2 βδομαδες...

MG-KTiNoS
14/04/2014, 07:00
Δεν μιλαω....
Εγώ στα λεγα αλλά εσύ μ έγραφες...
:lol:

MG-KTiNoS
14/04/2014, 07:05
ξανα μεγαλος χαμενος ο lorenzo...πλεον μπορουμε να πουμε οτι πολυ δυσκολα θα διεκδικησει το πρωταθλημα...αν δεν παιξει τραυματισμος...
.

Δεν είναι μεγάλος χαμένος...
Άμα δεν πάει το μηχανάκι δεν μπορείς να είσαι ο μεγάλος χαμένος.
(ο Ντάνος πχ ήταν μεγάλος χαμένος που έτρωγε τον ένα λούτσο μετά τον άλλο)

Ο Χόρχες είναι απελπισμένος!
Αυτή είναι λέξη.
Πας Αμερική και βγαίνει ο κάθε ΚΤιΝοΣ και σου λέει...
-Που πα ρε Καραμήτρο με το Γιαμάμαπα???
Θα σου καλαφατίσει τα πρέκια!!!

-κι αυτός φυσικά το ξέρει ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ από τον κάθε ΚΤίΝΟ-

:cool:


-και του χρόνου-

akaposto
14/04/2014, 07:17
πάντως, δεν βλέπω κανένανΕ στεναχωρημένο για την τραγική εμφάνιση των γιαμάχαχαχα
(ρε πήρε βάθρο το ντουκάτι τι να λέμε τώρα)
314350
απο το f/b του ΜΜ

Το μπουρδελίκι που καβαλά ο Κράτσακρούτσας θα τον εφάει τον μαύρο.

LogOutGoRide
14/04/2014, 09:04
Το πιο ωραίο πράγμα που έκανε ο Pedrosa σε όλο το σκ. Πολύ ωραίο selfie, μέχρι και στο twitter τον ακολουθώ τώρα! Ενώ ήθελα ο Marc Marquez να σπέρνει τα πάντα στον δρόμο του, τώρα γράφω πως ο αγώνας ήταν μια σούπα και μάλιστα κρύα, άβυσσος η ψυχή του τηλεθεατή!
Μόνο εγώ είδα στο τέλος του fp2 τον Lorenzo να βγαίνει, να μιλάει σε έντονο ύφος με τον μηχανικό του και αυτός να του κουνάει το δάχτυλο;
Το θέμα είναι, 1ον, τελικά που θα χωρέσει ο Pedrosa του χρόνου, μιας και ο Lorenzo άρχισε να μιλάει για το συμβόλαιο του, γιατί στο τέλος της χρονιάς λήγει.
2ον, o Rossi δήλωσε πως ο αγώνας στην Αμερική θα κρίνει το μέλλον του; μήπως να περιμένουμε συνέντευξη τύπου στο Mugello;

MG-KTiNoS
14/04/2014, 09:15
Άμα ήσουν ο Χορχες δεν θα έλεγες μηχανάκι ή πάω στη Χόντα?
Κι αν ήσουν η χόντα δεν θα άλλαζες το Πεντρόζα με το Χόρχε?
-απλά πράματα-
:D

υγ
Μια χαρά τα πήγε ο Ρόσσι κι αν δεν πάθαινε λάστιχο το είχε το βάθρο.
ΜΕ Χόρχε να κοιτάει την έξωδο δεν πάει πουθενά ο γέρο Ρόσσι...
:cool:

(αυτά φυσικά είναι για τώρα, αν αυριο πει ο Μάρκεζ ότι βαρέθηκα να σας βλέπω
ή φάει καμιά καλή σαβούρδα... ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ)
:lol:

devil's animal
14/04/2014, 09:59
μην παιρνετε αερα με την υπεροχη των honda στον συγκεκριμενο αγωνα...
τα yamaha παραμενουν δυνατα και μπορουν με καλη οδηγηση να πρωταγωνιστησουν...
το θεμα ειναι οτι η honda εχει το κτηνος τον μικρο που παει του σκοτωμου και εχει αποκτησει και την ωριμοτητα να μην κανει μ@λακιες για να χανει τσαμπα βαθμους, αρα το πρωταθλημα ειναι, παλι, δυσκολο να χαθει...


Κτηνε, ο Jorge ειναι χαμενος λογω των βαθμων που μ@λακωδως εχασε επειδη εκανε jump start...αν ειχε ξεκινησει κανονικα μπορει και να επαιρνε την 2η...

ενταξει η yamaha φετος εχει να αντιμετωπισει:
1) τα ελαστικα που δε της ταιριαζουν στο στησιμο/οδηγησιμοτητα...
2) την υπεροχη του μικρου σχεδον παντου...
3) τις χοντοπιστες που μπορει να δωσουν βαθμους μεχρι και στα ducati....

RaGe_Raptor
14/04/2014, 11:24
Και σαν είδα το Ρόσσι να τους περνάει σουβλάκι τον ένα μετά τον άλλο αναθάρρησα.. Λέω αν φτάσει τον λούζερ τον έχει χαλαρά αλλιώς βαθράκι...

nktR
14/04/2014, 13:49
Ωραίος αγώνας στα 250 και αδιάφοροι οι άλλοι δύο στις μεγαλύτερες κατηγορίες.

συμφωνώ
Μέγκα Φλόμπα ο αγώνας στα MOTOGP.....

τον παράτησα από τη μέση και μετά

Κρίμα.....
για αυτό που είδαμε και όλος ο κόσμος του Motogp
προσωπικά χαλάστηκα απίστευτα και εύχομαι να μην δούμε άλλο αγώνα και ολόκληρο πρωτάθλημα σε αυτά τα χάλια....
ξαναγυρνάμε δηλαδή σε εποχή Stoner όπου κλείδωνε και έκανε αγώνα μόνο για πάρτυ του....??? εύχομαι πως όχι

Tίποτα, BSB, STK κατηγορίες, Wsbk και το θέαμα συνεχίζεται
Motogp Dorna και παρακμή...καλό ταξίδι

Billymuse
14/04/2014, 14:27
Δηλώσεις Rossi
Καταστρέψαμε τελείως το μπροστινό ελαστικό στη δεξιά πλευρά", τόνισε. "Είχαμε το ίδιο πρόβλημα και τις προηγούμενες ημέρες, αλλά σε μικρότερο βαθμό. Ειδικά στο ζέσταμα κάναμε ένα καλό βήμα και τελειώσαμε όλη τη διαδικασία μ' ένα φορεμένο ελαστικό. Έτσι ήμασταν αρκετά θετικοί".
"Δυστυχώς όμως, μετά τον έβδομο ή όγδοο γύρο το μπροστινό καταστράφηκε κι έπρεπε να πηγαίνω τρία δευτερόλεπτα πιο αργά. Κρίμα, γιατί θα μπορούσαμε να πάρουμε ακόμα ένα βάθρο, που θα ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα εδώ στο Austin".

και στο τέλος είπε
"Με το λάθος του Jorge, δυστυχώς επηρεάστηκα κι εγώ, ηταν λίγο τρομακτικό! Σκέφτηκα, τώρα τι έγινε; Μετά έσβησαν τα φώτα, σπίναρα στο βρώμικο σημείο της πίστας κι έκανα πολύ άσχημη εκκίνηση. Πάντως, νομίζω ότι θα ήμουν τρίτος αν δεν είχα το θέμα με το μπροστινό ελαστικό. Κρίμα που έχασα βαθμούς στο Πρωτάθλημα''

Πάντως αμα δείτε στην εκκίνηση φεύγει ο Λορένθο ο Ρόσι τον βλέπει τραβάει το γκάζι στο τέρμα αλλα ευτηχώς δεν άφησε το συμπλέκτη..
λογικά δε θα έτρωγε ποινή άν κάποιος αναβάτης τον παρέσυρε ο Λορενθο που φταίει 100% αλλα θα είχε επανεκκίνηση αγώνα και ποινή στον
παπάρα

MG-KTiNoS
14/04/2014, 15:44
Κτηνε, ο Jorge ειναι χαμενος λογω των βαθμων που μ@λακωδως εχασε επειδη εκανε jump start...αν ειχε ξεκινησει κανονικα μπορει και να επαιρνε την 2η...



Aπό 3η και κάτω θα ταν.
Κάνει λάθη γιατί πρέπει να παίξει στο 110% ΜΠΑΣ και του βγει κάτι.
Μπατ...
Δεν είναι κάθε μέρα του Αι Γιαννιού.
Η Γιαμάχα πρέπει να κάνει κάτι γρήγορα.
(ούτε τον τάπερμαν, κουλοπεντρόζα, δεν μπορούν να περάσουν πια)

devil's animal
14/04/2014, 16:02
Aπό 3η και κάτω θα ταν.
Κάνει λάθη γιατί πρέπει να παίξει στο 110% ΜΠΑΣ και του βγει κάτι.
Μπατ...
Δεν είναι κάθε μέρα του Αι Γιαννιού.
Η Γιαμάχα πρέπει να κάνει κάτι γρήγορα.
(ούτε τον τάπερμαν, κουλοπεντρόζα, δεν μπορούν να περάσουν πια)

πιθανοτατα να ηταν πισω απο τον pedrosa...μπορει ομως και μπροστα...δεν θα το μαθουμε ποτε...
αλλα γιατι να ειναι ευκολο να περασουν τα yamaha τον pedrosa σε μια χοντοπιστα??:confused:

μην τα ξαναλεμε...ο pedrosa εχει φοβερη εμπειρια και ειναι πανγρογορος...αδυνατει πλεον να ρισκαρει λογω των τουμπων που εχει φαει και προτιμα να μαζευει ποντους απο την αρχη του πρωταθληματος, προκειμενουν να μπορεσει να πιεσει αργοτερα...ενταξει ηρθε και ο εξωγηινος τωρα και σιγα μην κατσει να τον κυνηγησει...αν γινει ομως καποια στραβη με τραυματισμο του μικρου...ετσι οπως ειναι τωρα τα πραγματα, θα παει για πρωταθλημα...σιγα μην τον σταματησει ο rossi που ειναι κοντα του στους βαθμους...


απο την αλλη ο lorenzo τα προηγουμενα χρονια εχει δειξει τετοια συνεπεια που ομοια της δεν ειχαμε ξαναδει...τα θυμαστε τα "αλανθαστος", "ρομποτ", "χωρις ουτε ενα λαθος σε ολο τον αγωνα"?
πλεον εχει κανει 2 χαζα λαθη σε 2 αγωνες και ολα αυτα εχουν να κανουν με αγχος...ηθελε πολυ να ξεκινησει δυνατα για να μπορεσει να μεινει μπροστα με τους πρωτους και να μην μπλεχτει με τριτοτεταρτους αναβατες που μεχρι να ξεμπλεξει με δαυτους ο marquez και ο pedrosa θα ειχαν απομακρυνθει πολυ...και εκανε το λαθος...simple as that...

MG-KTiNoS
14/04/2014, 16:13
To ίδιο λεμε (Άμα τραβάς ζόρι κάνεις λάθος...)

Γιαμαπίστα υπάρχει?

:D

SHOOTER045
14/04/2014, 16:28
Εγώ στα λεγα αλλά εσύ μ έγραφες...
:lol:

Οσο ζω ελπιζω.....

KostasV2
14/04/2014, 16:36
Για το Tech3 - Yamaha factory 2-0 θα πείτε τίποτα; :p Χοντόπιστα και @ρχίδια μύδια...

RaGe_Raptor
14/04/2014, 19:02
Διαφήμιση Bridgestone ..314373

KostasV2
14/04/2014, 20:29
Του Rossi είναι το λάστιχο;

RaGe_Raptor
14/04/2014, 20:39
Του Rossi είναι το λάστιχο;

Ναι
314385

GIOTIS750
14/04/2014, 20:51
10 με 11 σημερα στο ITV4 εχει εκπομπη για το Austin

http://www.filmon.com/index/popout?channel_id=101&quality=low


http://www.watchfomny.net/pop/Pop-iframe.php?http://pogotv.eu/itv-4.php

KostasV2
14/04/2014, 21:11
Ναι
314385

Ντροπή για τόσο έμπειρο αναβάτη (και ομάδα). Τα κάνανε μαντάρα στο setup...

MG-KTiNoS
14/04/2014, 21:14
Οσο ζω ελπιζω.....

Οποιος ζει ελπίζοντας
αποθαινει χέζοντας

Μπαρμπα Θανάσης, παππούς
Mg-KTiNoυS

:a024:

RaGe_Raptor
14/04/2014, 22:10
Ντροπή για τόσο έμπειρο αναβάτη (και ομάδα). Τα κάνανε μαντάρα στο setup...

True story αλλά σε βρίσκω λίγο δραματικό...

byron
14/04/2014, 23:15
Δεν έχει να κάνει με setup αλλιως θα είχε σκόρπισει και απ'την αλλη.
Fail του ελαστικού είπε η Bridgestone, τουλάχιστον έτσι διάβασα.

SHOOTER045
15/04/2014, 01:15
Οποιος ζει ελπίζοντας
αποθαινει χέζοντας

Μπαρμπα Θανάσης, παππούς
Mg-KTiNoυS

:a024:

προσεξε μη σε παρουν τα σκαγια..................:moutza:
ΜΗΤΣΟΣ(Ο ΙΔΙΟΣ)

SHOOTER045
15/04/2014, 01:17
Δεν έχει να κάνει με setup αλλιως θα είχε σκόρπισει και απ'την αλλη.
Fail του ελαστικού είπε η Bridgestone, τουλάχιστον έτσι διάβασα.

πως λεει ο mc talas
<Σας το πα...........λαστιχαρες.................>

RaGe_Raptor
15/04/2014, 05:24
Δεν έχει να κάνει με setup αλλιως θα είχε σκόρπισει και απ'την αλλη.
Fail του ελαστικού είπε η Bridgestone, τουλάχιστον έτσι διάβασα.

Βασικά έχει να κάνει ΚΑΙ με το set-up.. Αλλά και με το πόσο πιέζει ο καθ'ένας. Ο Βάλε δοκίμασε αυτές τις ρυθμίσεις στο warm-up και μετά από 16 γύρους δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Στον αγώνα όμως μετά την κακή εκκίνηση ελέω βάτραχου-Χόρχε έπρεπε να πιέσει για να περάσει όλους τους "αργούς" και το Bridgestone απλά δεν άντεξε-ψήθηκε.αλλιώς το βάθρο ήταν δεδομένο

chillipf
15/04/2014, 11:16
Μας κλέψανε το βάθρο.
Μπριτζεστον μάϊ άς :bawl:

McTalas
15/04/2014, 11:46
πως λεει ο mc talas
<Σας το πα...........λαστιχαρες.................>
Lol :lol: 3 χρονια μετα ακομα τα ιδια φοραω...

akaposto
15/04/2014, 11:55
δεν ξέρω αν το προσέξατε -γιατί δεν είδα να το γράφει και κανείς :a39:-
αλλά και οι δύο εργοστασιακοί γιαμαχαίοι
είπαν ότι λόγω λάθους (ατυχιών/αστοχιών whatever) έχασαν την τρίτη θέση.
Παιδιά μου...έχει και πιο πάνω θέσεις :D αλλά εντάξ' το πήραν απόφαση αυτό,
Τι επικοινωνιακή κοντρίτσα έπεσε για την (εσωτερική) πρωτοκαθεδρία; Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι στην γιαμάχαχα;

Απο την 6η θέση, αν είχε να περάσει και τον Γλυφιτζούρη
εκεί δεν θα πίεζε;

byron, βάλε link γιατί δεν έχω δεί πουθενά να μιλάνε για fail ελαστικού.

RaGe_Raptor
15/04/2014, 13:20
δεν ξέρω αν το προσέξατε -γιατί δεν είδα να το γράφει και κανείς :a39:-
αλλά και οι δύο εργοστασιακοί γιαμαχαίοι
είπαν ότι λόγω λάθους (ατυχιών/αστοχιών whatever) έχασαν την τρίτη θέση.
Παιδιά μου...έχει και πιο πάνω θέσεις :D αλλά εντάξ' το πήραν απόφαση αυτό,
Τι επικοινωνιακή κοντρίτσα έπεσε για την (εσωτερική) πρωτοκαθεδρία; Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι στην γιαμάχαχα;

Απο την 6η θέση, αν είχε να περάσει και τον Γλυφιτζούρη
εκεί δεν θα πίεζε;

byron, βάλε link γιατί δεν έχω δεί πουθενά να μιλάνε για fail ελαστικού.

Η κόντρα είναι αναπόφευκτη εάν κι εφόσον ο Ρόσσι παίρνει αποτελέσματα . Ότι και να γινόταν ο Ρόσσι θα πίεζε και η κατάληξη θα ήταν η ίδια. Απλά είναι "πολύς" γι'αυτά τα ψευτολάστιχα...:bawl:

MG-KTiNoS
15/04/2014, 14:30
Ποια κόντρα ρε παιδιά? Μέχρι να φτάσει το 15 και ν αλλάξει ο κανονισΖμός
οι Γιαμαχαίοι είναι νεκροί ή περίπου.
Μετά θα πάρουν μηχανάκια σαν του Εσπαργκαρό :lol:
και φτου κι απ την αρχή όλα !

RaGe_Raptor
15/04/2014, 14:43
Ποια κόντρα ρε παιδιά? Μέχρι να φτάσει το 15 και ν αλλάξει ο κανονισΖμός
οι Γιαμαχαίοι είναι νεκροί ή περίπου.
Μετά θα πάρουν μηχανάκια σαν του Εσπαργκαρό :lol:
και φτου κι απ την αρχή όλα !


Μα "Η Κόντρα" μεταξύ τους αν ο Ρόσσις είναι καλύτερος από πέρυσι πάντα με σημείο αναφοράς τον ομόσταυλό του κι όχι τους άλλους.

MG-KTiNoS
15/04/2014, 14:47
Δεν υπάρχει κόντρα. Οταν φτάσουμε εκεί ο Ρόσσι θα είναι για αλλαγή επαγγέλματος
και τέλος όλα.
Ο Φενάτι γάζωσε προχτες η ομάδα τον περιμένει.

(φυσικά και θέλει να τερματίσει πριν απ το Λορέντζο αλλά αφού δεν είναι ΠΠ στη μέση δεν είναι και τόσο τρομερό)

GIOTIS750
15/04/2014, 16:05
MGP.2014.R2.USA.Austin.R.mp4 hd

https://docs.google.com/file/d/0B7yCuEZyV2C3eEtDODdZc0MwQlE/edit

GIOTIS750
16/04/2014, 14:49
Ιταλικη εκπομπη με θεμα τον αγωνα στο Ωστιν
8¨10 εχει καμποσες φωτο με το λαστιχο του Ροσσι



https://www.youtube.com/watch?v=XArPJyWH870&feature=player_detailpage
https://www.youtube.com/watch?v=XArPJyWH870&feature=player_detailpage

GIOTIS750
16/04/2014, 19:35
SUZUKI 2014


https://www.youtube.com/watch?v=a_VnCZvET64&feature=player_detailpage
https://www.youtube.com/watch?v=a_VnCZvET64&feature=player_detailpage

RaGe_Raptor
16/04/2014, 19:43
Λάθος εποχή ζούμε ,την τύχη μου μέσα...✊✊✊

RaGe_Raptor
16/04/2014, 19:46
Κι ένα τουί του Spies που έχει φιλοξενούμενο τον Stoner314494

RaGe_Raptor
16/04/2014, 19:54
Και κάτι σχετικό με τον αγώνα, οι τελικές και οι περίοδοι στις οποίες επιτεύχθηκαν 314495
ο καημένος ο Parkes που τους έβλεπε να τον περνάνε στην ευθεία με +30km/h..!!!

Antonisss
16/04/2014, 20:23
314498

MG-KTiNoS
16/04/2014, 20:58
Λάθος εποχή ζούμε ,την τύχη μου μέσα...✊✊✊

http://rocket-garage.blogspot.gr/2014/04/selfie-austin.html

TROOPER
17/04/2014, 07:48
θα ταιριαζε και στις αστειες αλλα εδω νομιζω οτι ειναι καλυτερα...:lol::bawl::lol::bawl:

314520

RaGe_Raptor
17/04/2014, 08:14
θα ταιριαζε και στις αστειες αλλα εδω νομιζω οτι ειναι καλυτερα...:lol::bawl::lol::bawl:

314520

Ρε κάπου το ξαναείδα αυτό....

akaposto
17/04/2014, 10:22
Fail του ελαστικού είπε η Bridgestone, τουλάχιστον έτσι διάβασα.

http://www.motogp.com/en/news/2014/Bridgestone+Austin+Race+Review

Track conditions for the race at the Circuit of the Americas were dry, although much cooler than the practice and qualifying sessions. A peak track temperature of just 33°C was recorded during the twenty-one lap race.
Masao Azuma, Chief Engineer, Bridgestone Motorsport Tyre Development Department, reviewed the weekend, as follows:
Last weekend was the second race at Circuit of The Americas. How have track conditions developed in the year since the first race here?
“The grip levels of the track were better than in 2013 but overall the circuit has not changed much from last year. Some riders noticed it was bumpier in some sections of the track, particularly in the hard braking zones but the character of the circuit is basically the same. The better grip levels and the fact that riders had last year’s data to work with meant that the pace during the Friday practice session was much quicker than last year. This quick pace continued throughout the whole race weekend with new circuit records being set in qualifying and the race, and the overall race time being almost ten seconds quicker than last year.”
A number of factory Honda and Yamaha riders evaluated the hard compound rear tyre but in the end, only one rider Marc Marquez selected it for the race. Can you explain why more riders didn’t choose this option for the race?
“We were expecting more riders to use the hard compound rear slick for the race, but as track temperatures were a lot cooler for the race than the other afternoon sessions and there were also the possibility of some further rain, there may have been a shift among the factory riders to the medium compound rear. There were riders who considered to race with hard compound rear slick, but perhaps they changed their mind given the weather conditions on Sunday.”
“Compared to the hard rear we offered at this circuit last year which Marquez also used to win the race, the 2014 specification hard compound rear slick has been engineered for greater edge grip. This improvement means that I expect more and more riders will use this as a race option at future races this year. Marc was very fast on the hard compound rear slick even in the morning sessions, so I think he was comfortable using this tyre for the race even if the conditions were cooler than expected.”
Some riders experienced high levels of abrasion on the medium compound front slick during the race. Was this something that occurred earlier in the race weekend and can you explain why this happened?
“The high abrasion on the right side of the front tyre that some riders experienced during the race was unexpected. There are some sections of the circuit that are quite demanding on the right side of the tyre, but our compound allocation for this race was designed to meet these demands. We need to look at all the variables including riding style, machine character and the track condition during the race to work out why we had such high levels of abrasion during the race, and why some riders were affected more than others. We can say with confidence that the tyres were not in any way faulty, just that the operating conditions during the race were a lot harsher when compared to last year and the practice sessions earlier in the race weekend.”
“As we didn’t see these very high levels of abrasion last year or during practice and qualifying this year, the tyres and race data from the Americas Grand Prix will be analysed at our Technical Centre so that we can find out why this happened.”

georgeIII
17/04/2014, 22:27
MGP.2014.R2.USA.Austin.R.mp4 hd

https://docs.google.com/file/d/0B7yCuEZyV2C3eEtDODdZc0MwQlE/edit

μπορω να δω καπου τα moto2 ;

GIOTIS750
18/04/2014, 10:32
μπορω να δω καπου τα moto2 ;

Εδω σε hd
https://docs.google.com/file/d/0B3_KWh2SR_agMEdwYWNBSEJvRDQ/edit

https://docs.google.com/file/d/0B8i7zlvXt-o_QnVPZmpmUDdJYVk/edit

moto3
https://docs.google.com/file/d/0B76mJuWd-Ihpb0VvYm9Cam4xM2c/edit

georgeIII
18/04/2014, 11:19
Εδω σε hd
https://docs.google.com/file/d/0B3_KWh2SR_agMEdwYWNBSEJvRDQ/edit

https://docs.google.com/file/d/0B8i7zlvXt-o_QnVPZmpmUDdJYVk/edit

moto3
https://docs.google.com/file/d/0B76mJuWd-Ihpb0VvYm9Cam4xM2c/edit

Ευχαριστω πολυ!!!!

GIOTIS750
18/04/2014, 18:57
Ευχαριστω πολυ!!!!

Να εισαι καλα :beer:

GIOTIS750
18/04/2014, 19:04
MotoGP »
Kevin Schwantz: Suzuki should race in MotoGP now!
16 April 2014
“I think Suzuki should race now - the sooner the better! You can test a lot but in the race you really understand” – Kevin Schwantz.

314632

Kevin Schwantz rides the Suzuki 'XRH-1' inline four-cylinder MotoGP machine, being developed for the 2015 world championship

The 49-year-old completed 11 laps with a best time of 2m 12.75s. Official Suzuki test rider Randy de Puniet set a best of 2m 6.41s, which would have put him just behind the top Production Honda for pace in Sunday's race, when the fastest lap was a 2m 3.58s by winner Marc Marquez.

Schwantz, who retired from grand prix in 1995, last tried a four-stroke Suzuki MotoGP bike at Valencia in 2006. The Texan is present at the private COTA test to get laps on a Yoshimura Suzuki Superbike ahead of his participation in this year's Suzuka 8 Hours.

"I went on the MotoGP machine after riding the GSX-R1000 Superbike and it felt like going from a 500cc to a 250cc bike; the MotoGP machine is so small and compact!" said Schwantz.

"The bike turns, accelerates, goes fast; it does everything and I had fun and really enjoyed it. With this bike you have power and braking so you brake and accelerate and the bike does all the rest.

"I think Suzuki should race now - the sooner the better! You can test a lot but in the race you really understand."

Suzuki is testing ahead of its 2015 MotoGP return, but is expected to make at least one wild-card race appearance towards the end of this season.

"It was very emotional to have Kevin Schwantz - everybody's hero - riding our bike here. He was quite fast considering the conditions, so we'd like to thank Kevin for this gift!" said Suzuki test team manager Davide Brivio.

However Schwantz will stick to the Superbike on Wednesday's final day.

"After having ridden the MotoGP machine, I now appreciate much-more the GSX-R and I want to continue to work on that now to prepare for my race at Suzuka in July. So tomorrow [Wednesday] I will only ride the GSX-R."

The #34 back on a Suzuki grand prix machine

With track and air temperatures much cooler than the weekend's MotoGP second round - and with Monday's opening day hit by heavy rain and dirty track conditions - de Puniet completed 56 Tuesday laps on his way to the best of 2m 6.41s.

The team spent a lot of time in the morning session testing new chassis settings and also adjusting the gearbox for the team's debut at the Texan circuit.

"This was a new track for Suzuki but also I have not ridden the bike since February," said de Puniet. "We spend some time changing the settings and the gearbox ratios, then we continued to compare two different frames and we found again that the best one here was the one we choose in Sepang. And we confirmed it again that this is more-stable in the corner entry.

"In the afternoon we tested different electronic maps. It has been not bad as first day here and I'm confident we can improve tomorrow. Hopefully the track will be cleaner."

Suzuki will also test after the forthcoming MotoGP round in Argentina.

Suzuki, which withdrew from MotoGP at the end of 2011, will be considered a 'new' manufacturer next year and thus race under the same special Factory rules as Ducati, meaning they start the season with all of the Open class fuel/tyre/engine/testing concessions.

O GEROLYKOS ΕΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟ 2013

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nHMbY8lmVmU

GIOTIS750
18/04/2014, 19:13
NEWS314634
314633
De Puniet finds half a second on day two of MotoGP Austin test
17/04/2014
By MotoGP desk
Image by Suzuki Racing

Suzuki MotoGP test rider Randy De Puniet lopped half a second off his best time on the second day of MotoGP testing at Austin with a 2’05.85 which would have put him next to Hiro Aoyama on the grid in last Sunday’s race.

De Puniet completed 62 laps of the Texas track, focusing on engine and chassis specs while also working on electronic settings in readiness for his wildcard appearance at Valencia. He will also test at Argentina.

“I’m happy that we have found a big improvement on throttle connection and traction control. We worked some time to find the right setting with the new electronics also and at the end we found a good compromise,” said the Frenchman.

“ We continued to work on the chosen chassis and it worked really well today. So the package is definitely better and I wanted to have an extra day to be able to continue the work as yesterday we spent most of the time setting-up the bike for the new circuit along with the new electronics. Also, I have not been riding a bike for a few weeks and I needed to get back the feeling.

“Anyway, today on the race tyre, we improved a lot from yesterday’s lap times and found a good pace. Unfortunately I wasn’t able to try some sort-of time-attack by the end of the day as we had a small problem on the bike and we lost the last half-hour on the track. But I feel we had the potential to even further improve our performance.

“Now we’ll go to Argentina - which is a completely new circuit - but I’m glad we will go there soon and hopefully I will be still hot from this test.”
- See more at: http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=De-Puniet-finds-half-a-second-on-day-two-of-MotoGP-Austin-test&newsid=11613#sthash.e5T1jUph.dpuf
- See more at: http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=De-Puniet-finds-half-a-second-on-day-two-of-MotoGP-Austin-test&newsid=11613#sthash.e5T1jUph.dpuf

motomaniac
20/04/2014, 17:11
http://www.youtube.com/watch?v=DXAEql8cmsQ