View Full Version : Πρωτη Μηχανη
tsiligiorgis9
16/04/2014, 19:27
Καλησπερα,
Σκεφτομαι σιγα σιγα να παρω την πρωτη μου (μεταχειρισμενη ) μηχανη καθως περσι τελος του χρονου εβγαλα διπλωμα!Εχω τις εξης αποριες και θα ηθελα καποιος πιο εμπειρος να μου τις λυσει!
Σκουτερακι ή μια πιο σοβαρη μηχανη?
Μου αρεσουν πολυ οι μηχανες του στυλ v-strom αλλα μηπως δεν ειναι εξυπνη κινηση να παω κατευθειαν σε μεγαλη?
Κοιταω τις εξης http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4927987/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4966436/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4897282/
Τι πρεπει να προσεξω στην αγορα μεταχειρισμενης?Ποσα χλμ ειναι καλα?Μαντρα ή ιδιωτη?
Το budget μου ειναι γυρω στα 4000 με το ζορι 4500.Σε αυτα τα κυβικα υπαρχει καποια μηχανη που να ξεχωριζει απο αποψη καταναλωσης?
Επισης φοβαμαι αρκετα τις κλοπες.Μενω σε πολυκατοικια με καγκελοπορτα ομως δεν μου παρεχει αρκετη ασφαλεια καθως απο την εισοδο μπορουν να την σηκωσουν και να την βγαλουν.Ποια ειναι η λυση?Ασφαλεια κλοπης?
Πολλες ερωτησεις και πολλες αποριες.
Οποιος εχει ορεξη ας βοηθησει:)
taisteal
16/04/2014, 19:38
Καλως ηρθες.
Τι εμπειρια εχεις απο οδηγηση μοτοσυκλετας;;
Ιδιωτης κατα προτιμηση,τα χλμ ειναι σχετικο,η κατασταση και η συντηρηση της μοτο εχει πιο πολυ σημασια.
Με τοσα χρηματα παιρνεις μια πολυ καλη μοτοσυκλετα,τωρα οσο αναφορα την κλοπη,ειναι ενα θεμα..
tsiligiorgis9
16/04/2014, 19:54
Εμπειρια καμια.
Μεχρι ποιο ετος να κοιταω?Ψαχνω injection λογω καταναλωσης οποτε πολυ παλιες δεν κοιταω.Εχεις καμια να μου προτεινεις?
taisteal
16/04/2014, 19:59
Με εμπειρια καμμια παρε μια που δεν θα σε πονεσει πολυ η τσεπη οταν θα πεσεις η θα πεσει..;)
Αν και βλεπω οτι ηδη εχεις διαλεξει το στρωμα,που ειναι μια χαρα μηχανακι
Billymuse
16/04/2014, 19:59
Γεια χαράαα
Καταρχάς τη χρήση θες να κάνεις με τη μηχανή??
Ταξίδια?βόλτες? μεταφορά μονο για δουλειές?
Pan (dvs)
16/04/2014, 20:00
Και αυτο ειναι καλη λυση.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4537617/
314496
Billymuse
16/04/2014, 20:02
Και αυτο ειναι καλη λυση.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4537617/
314496
Έτσι ρε Πάνο μηχανάρα λέμε :sun:
alexzafeir
16/04/2014, 20:07
Πρωτα απο ολα χωρισε τα λεφτά σου σε δυο μέρη:
1ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ - αποψή μου δωσε 1000 ευρω για Κρανος- Μπουφάν- Γαντια για αρχη
2ο Μηχανη + Σερβις + Λαστιχα (αν χρειάζεται) λοιπο ποσο
Το V strom το έχω 3 χρονια και είναι επιλογή που δεν θα την μετανιώσεις
Δεν θα σε προβληματήσει - θα το συνηθίσεις
Αν δεν εχεις σκοπο για μεγαλα ταξίδια προτείνω μονοκύλινδρο BMW GS 650 μετα το 2004 με 2 μπουζι (οικονομία)
ειναι ελαφρύ και θα το αγαπήσεις
taisteal
16/04/2014, 20:10
Αν δεν εχεις σκοπο για μεγαλα ταξίδια προτείνω μονοκύλινδρο BMW GS 650 μετα το 2004 με 2 μπουζι (οικονομία)
[/QUOTE]
Πολυ σωστος,δεν κανει για μεγαλα ταξιδια το gs 650
:lol:
akis_trevor
16/04/2014, 20:10
Γεια χαράαα
Καταρχάς τη χρήση θες να κάνεις με τη μηχανή??
Ταξίδια?βόλτες? μεταφορά μονο για δουλειές?
βασικα απαντησε μας σε αυτο και μετα ολα τα αλλα :)
Bradipous
16/04/2014, 20:21
Αφου σου αρεσει το στρωμα παρε τετοιο.
Απο τις χαμηλοτερες καταναλωσεις, ανταλλακτικα παντου, λιγα προβληματα, ευκολο και στην πολη γενικα πολυ καλο σαν συνολο και αφου σ' αρεσει κ ολας δεν υπαρχει λογος να πας σε κατι αλλο.
Προτιμησε απο ιδιωτη, πιθανως να πετυχεις και καλυτερη τιμη και κοιταξε να εχει ABS.
Υ.γ. Μηπως εκανες καποιο λαθος με την 2η αγγελια;
tsiligiorgis9
16/04/2014, 20:35
Πρωτον ειμαι 1.91 95 κιλα γι αυτο κοιταω 600+.
2ον Η χρηση που το θελω ειναι κυριως δουλεια και επιτελους προσωπικο μεταφορικο μεσο καθως δεν παλευεται με το αμαξι της μαμας που το οταν το θελει μενω μπουκαλα.
3ον φιλε alexzafeir 1000 ευρω για εξοπλισμο μου φαινονται πολλα?απο την αλλη δεν ξερω κιολας αλλα φαινονται πολλα.
εχει κανεις να προτεινει απο car.gr καμια που του φαινεται οκ?
Καλα κανω και σκαλωνω με την ηλικια της μηχανης ή δεν χρειαζεται τοσο?(πιο πολυ λογω καταναλωσης των νεων μοντελων)
tsiligiorgis9
16/04/2014, 20:36
Υ.γ. Μηπως εκανες καποιο λαθος με την 2η αγγελια;[/QUOTE]
οχι απλα μου αρεσει αρκετα και φαινεται καλη η τιμη της γι αυτο:)
tsiligiorgis9
16/04/2014, 20:38
ασχετο αλλα αμα παρω μια σε γκρι που βλεπω τωρα ποσο ευκολο και ποσο στοιχιζει το βαψιμο σε ολομαυρο?
Επισης το κρανος που το βαζεις μολις φτασεις στον προορισμο?????
taisteal
16/04/2014, 20:39
Πλακα μας κανεις;;;
:confused:
tsiligiorgis9
16/04/2014, 20:46
[QUOTE=taisteal;2459382]Πλακα μας κανεις;;;
για ποιο απο ολα τα περιεργα που ρωτησα λες?
taisteal
16/04/2014, 20:47
Θα παρεις μηχανη και θα την λυσεις να την βαψεις;;;
Σου φαινεται νορμαλ;
Αγορασε την στο χρωμα που την θες,πιο απλο.
tsiligiorgis9
16/04/2014, 21:07
ναι ρε φιλε.απλα βλεπω κατι "ευκαιριες" σε κατι πορτοκαλι χρωματα και τρελενομαι.τελος παντως αστο αυτο:)
Dnspower
16/04/2014, 22:23
Με τα λεφτά που διαθέτεις παίρνεις άνετα μηχανή με εργοστασιακά νορμάλ χρώματα.
σιγα-σιγα.
υπολογισε: 300 ευρω κρανος, αλλα τοσα περιπου μπουφαν, καμια 150αρα μποτες και κανα 100ρικο γαντια. προσθεσε και κανα 100ρικο ακομα για σετ αδιαβροχα συν γαντια καλοκαιρινα συν κανα 120αρι για καλοκαιρινο μπουφαν και εχεις ενα συνολο περιπου 1070 ευρω για τον εξοπλισμο. ισως κατατι λιγοτερα, αντε να βρεις οικονομικα αλλα ποιοτικα πραματα πας στα 850-900 ευρω. παει αυτο. παμε στο μηχανακι.
καλα κανεις και κοιτας ψεκαστα. καλα θα κανεις να κοιτας με abs, δεν ειναι καθολου κακη η ιδεα του στρωμ αλλα δες και τρανσαλπ. τετρακυλινδρα τυπου Ζ κλπ αστα κατα μερος.
προσωπικα θα επαιρνα ενα τρανσαλπ με κανα 3αρι χιλιαρικα και τα υπολοιπα θα τα κανα εξοπλισμο.
καλη τυχη.
giannisfitros
17/04/2014, 12:32
File mou oi times sthn agora exoun siriknw8ei logw ths krishs me apotelesma na mporeis na agoraseis oti kathgoria 8es me 4xiliarika.apo skouter mexri ducati ss. Apo papi mexri turing 1300cc. Ara einai to ti 8es. To vstrom einai mia polu kalh epilogh.einai arketa eukolo mesa sthn polh kai aneto sto ta3idi. Polu kalo einai kai to kawaski versys. Opws kai to dtm900.an 8es na exeis ligo parapano gkazi mia epilogh einai to fazer 600s2 kai to fazer 800. Na exeis uposin sou oti polu kalh mhxanh einai to kainourio yamaha mt07 kai mt09. Einai ropates mhxanes dikilindrh kai trikilindrh me gramiko kinhthra kai oti prepei gia neous odhgous
ego_o_idios
17/04/2014, 12:35
Καλησπερα,
Σκεφτομαι σιγα σιγα να παρω την πρωτη μου (μεταχειρισμενη ) μηχανη καθως περσι τελος του χρονου εβγαλα διπλωμα!Εχω τις εξης αποριες και θα ηθελα καποιος πιο εμπειρος να μου τις λυσει!
Σκουτερακι ή μια πιο σοβαρη μηχανη?
Μου αρεσουν πολυ οι μηχανες του στυλ v-strom αλλα μηπως δεν ειναι εξυπνη κινηση να παω κατευθειαν σε μεγαλη?
Κοιταω τις εξης http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4927987/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4966436/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4897282/
Τι πρεπει να προσεξω στην αγορα μεταχειρισμενης?Ποσα χλμ ειναι καλα?Μαντρα ή ιδιωτη?
Το budget μου ειναι γυρω στα 4000 με το ζορι 4500.Σε αυτα τα κυβικα υπαρχει καποια μηχανη που να ξεχωριζει απο αποψη καταναλωσης?
Επισης φοβαμαι αρκετα τις κλοπες.Μενω σε πολυκατοικια με καγκελοπορτα ομως δεν μου παρεχει αρκετη ασφαλεια καθως απο την εισοδο μπορουν να την σηκωσουν και να την βγαλουν.Ποια ειναι η λυση?Ασφαλεια κλοπης?
Πολλες ερωτησεις και πολλες αποριες.
Οποιος εχει ορεξη ας βοηθησει:)
to scooter den ine mixani ine skata me rodes
ke pote den 8a ma8is mixni ama paris scooter
to mono pou isos ma8is ine odigiki simperifora
giannisfitros
17/04/2014, 14:17
Oso anafora thn katanalwsh benzinhs sta mhxanakia pou sou anefera kaine katameso oro 6-7L/100km. Analoga bebaia kai pws anoigeis to gazi
tsiligiorgis9
17/04/2014, 15:24
μια v-sstrom του 2006 ή του 2007 ειναι με injection?και αν ναι ποσο εχουν μεση καταναλωση?
giannisfitros
17/04/2014, 16:23
prepei na einai apo tis pio oikonomikes ....peripou 5 litra sta 100 km. mia xara einai. fantasou dhladh oti me ena ntepozoto 8a kaneis 300km peripou
giannisfitros
17/04/2014, 16:39
gia na exeis mia eikona sto mualo sou ...me 10 litra benzinh sto v-strom 8a phgaineis xalkida (90 km ) kai 8a gurnas ...kati tetoio peripou..eidika an phgaineis 150 sta8era..sigoura
tsiligiorgis9
18/04/2014, 02:41
για την fazer600 τι αποψη εχετε?Πιο οικονομικη?
akis_trevor
18/04/2014, 10:20
για το 800αρι το fazer εγω θα διαφωνησω οτι ειναι καλο για πρωτο μηχανακι.
η αποψη μου ειναι να διαλεξεις 2-3-4 που σου αρεσουν οπτικα,να τα κανεις μια βολτα και οποια σρεσει κι εκει περισσοτερο να την παρεις...τοσο απλα.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 10:38
φιλε μου.πρωτο μου θεμα ειναι η καταναλωση.!!!!!!!!!!ειμαι αναμεσα σε v-strom ,fazer kai mt τα οποια και μου αρεσουν.Το θεμα ειναι ποιο ειναι πιο οικονομικο απο αποψη καταναλωσης??μιλαω για 600-650 κυβικα και οχι παραπανω.
στις αγγελιες που ψαχνω ειναι καλυτερο π.χ μια μηχανη τυου 9 με 4500 ευρω ή του 7 με 3.500(εννοειται λογικη διαφορα χλμ).αξιζει δηλαδη να παρω μια πιο καινουρια και δωσω κατι παραπανω?το ρωταω γιατι το budget μου ειναι γυρω στα 4000 και με δυσκολια ανεβαινει.
μην επιλεξεις 4κυλινδρο.
προτιμησε 2κυλινδρο.
akis_trevor
18/04/2014, 10:45
φιλε μου.πρωτο μου θεμα ειναι η καταναλωση.!!!!!!!!!!ειμαι αναμεσα σε v-strom ,fazer kai mt τα οποια και μου αρεσουν.Το θεμα ειναι ποιο ειναι πιο οικονομικο απο αποψη καταναλωσης??μιλαω για 600-650 κυβικα και οχι παραπανω.
στις αγγελιες που ψαχνω ειναι καλυτερο π.χ μια μηχανη τυου 9 με 4500 ευρω ή του 7 με 3.500(εννοειται λογικη διαφορα χλμ).αξιζει δηλαδη να παρω μια πιο καινουρια και δωσω κατι παραπανω?το ρωταω γιατι το budget μου ειναι γυρω στα 4000 και με δυσκολια ανεβαινει.
στα 600 κυβικα οι διαφορες στην καταναλωση ειναι ελαχιστες.απο εκει και περα ειναι τι προτιμας.κατι πιο μαζεμενο και πιο ευκινητο,κατι πιο ογκωδες και ταξιδιαρικο κλπ κλπ κλπ...
Pan (dvs)
18/04/2014, 10:48
μην επιλεξεις 4κυλινδρο.
προτιμησε 2κυλινδρο.
Θα συμφωνησω απολυτα.Οσο για το ποια ειναι η ποιο οικονομικη δεν γινεται να παρεις απαντηση.
Η μια ειναι πιο οικονομικη στα καυσιμα,η αλλη στα ανταλλακτικα καποια αλλη στην συντηρηση.Οποια και να παρεις θα εχεις σχεδον το ιδιο κοστος σε αυτη την κατηγορια.
Επισης θα συμφωνησω και με τον Ακη σε αυτο που σου λεει πιο πριν "η αποψη μου ειναι να διαλεξεις 2-3-4 που σου αρεσουν οπτικα,να τα κανεις μια βολτα και οποια σρεσει κι εκει περισσοτερο να την παρεις...τοσο απλα."
Δεν παιρνουμε μηχανη κοιταζοντας μονο τα νουμερα.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 10:56
μην επιλεξεις 4κυλινδρο.
προτιμησε 2κυλινδρο.
γιατι?και πως εντοπιζω αν μια μηχανη ειναι 2κυλινδρη ή 4κυλινδρη?
Να ρωτησω κατι ασχετο.......
Εδωσες εξετασεις για διπλωμα μοτοσυκλετας και ο χριστιανος(Εκπαιδευτης) δεν σου εμαθε καποια βασικα μηχανολογικα μερη της μηχανης;
:confused:
tsiligiorgis9
18/04/2014, 11:15
οχι.εξυνε τις @@ του!κλασικα
θελω να πω οτι πως ξερω αν μια μηχανη ειναι 2κυλινδρη ή 4 κυλινδρη?2κυλθινδρη θα παω λογικα για καταναλωση.αλλα απο αυτες που παρεθεσα πιο πανω ποια ειναι 2κιλυνδρη?
γιατι?και πως εντοπιζω αν μια μηχανη ειναι 2κυλινδρη ή 4κυλινδρη?
τα 2κυλινδρα ειναι πιο οικονομικα στην συντηρηση.
το φειζερ ειναι 4κυλινδρο, οπως και το Ζ 750 που εχεις παραθεσει. το β-στρομ και το τρανσαλπ που σου προτεινα ειναι 2κυλινδρα. ξεχωριζουν απο τη λειτουργια του κινητηρα. βρες ενα απο καθε κατηγορια, βαλτο μπρος και εντοπισε τις διαφορες.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 11:34
υπαρχει αισθητη διαφορα καταναλωσης μεταξυ vstom 650 kai fazer600?
μου αρεσουν και τα 2 εξισου απλα το fazer το βρισκεις πιο φθηνα
υπαρχει αισθητη διαφορα καταναλωσης μεταξυ vstom 650 kai fazer600?
μου αρεσουν και τα 2 εξισου απλα το fazer το βρισκεις πιο φθηνα
εξαρταται ποσο ''βαρυ'' χερι εχεις.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 11:37
δεν ειμαι της ταχυτητας.με μεση προς οικονομικη καταναλωση ποσα λιτρα πιστευεις οτι εχουν ανα 100 χλμ??
γυρω στα 5-5.5/100 το βστρομ
γυρω στα 6.5-7/100 το φειζερ.
συν τα της συντηρησης. αλλο αλλαγη 2 μπουζι αλλο 4.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 11:41
για το μτ τι αποψη εχεις?
για το μτ τι αποψη εχεις?
φοβαμαι οτι δεν θα σε καλυπτει λογω δικης σου σωματοδομης. το αλλο αρνητικο του ειναι μαλλον η μεταπωληση του. διαφορετικα ειναι τιμιο, αξιοπιστο, οικονομικο, βολικο τοσο εντος οσο και εκτος πολης.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 11:47
καποια αλλη προταση στο στυλ μηχανης που εχω παραθεσει?
καποια αλλη προταση στο στυλ μηχανης που εχω παραθεσει?
kawasaki versys
suzuki v-strom 650
transalp 600-650-700
bmw 650 gs (μονοκυλινδρο)
yamaha xt 660
tsiligiorgis9
18/04/2014, 11:56
δεν ειναι μικρη για μενα?(1.91 95 κιλα).επισης απο καταναλωση τι λεει?
tsiligiorgis9
18/04/2014, 12:01
kawasaki versys
suzuki v-strom 650
transalp 600-650-700
bmw 650 gs (μονοκυλινδρο)
yamaha xt 660
διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα η bwm ειναι ακριβη + ακριβη συντηρηση.
η τρανσαλπ και η χτ δεν μου αρεσουν
διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα η bwm ειναι ακριβη + ακριβη συντηρηση.
η τρανσαλπ και η χτ δεν μου αρεσουν
η χτ και η τρανσαλπ αππορριφθηκαν με συνοπτικες διαδικασιες.
οσο για το bmw κανεις λαθος. ειναι φτηνο με φτηνη συντηρηση. μιλαμε παντα για το 650 gs
για δες αυτο για παραδειγμα ας πουμε---->http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4331654/
Απο καταναλωση δεν ξερω να σου πω.
Αλλα μην περιμενεις να αγορασεις μηχανακι μεσα απο ενα φορουμ.
Κανε μια λιστα απο μηχανακια που πιθανον να σου αρεσουν (ο μεταλας απο πανω σου :Dεγραψε καποια)και κανε μια γυρα για δοκιμη.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 12:12
η χτ και η τρανσαλπ αππορριφθηκαν με συνοπτικες διαδικασιες.
οσο για το bmw κανεις λαθος. ειναι φτηνο με φτηνη συντηρηση. μιλαμε παντα για το 650 gs
για δες αυτο για παραδειγμα ας πουμε---->http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4331654/
θα προτιμουσα μηχανεσ απο 2007 και μετα λογω injection (διορθωσε με και παλι) .επισης τα σερβις ανταλακτικα κλπ δεν ειναι πανακριβα της bmw?
επισης δεν μπορω να πω οτι με τρελενει αλλα συζητηση κανουμε.
η βερσις απο την αλλη μου αρεσει. 2κιλυνδρη ειναι?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4930983/
πως σας φαινεται αυτη?
θα προτιμουσα μηχανεσ απο 2007 και μετα λογω injection (διορθωσε με και παλι) .επισης τα σερβις ανταλακτικα κλπ δεν ειναι πανακριβα της bmw?
επισης δεν μπορω να πω οτι με τρελενει αλλα συζητηση κανουμε.
η βερσις απο την αλλη μου αρεσει. 2κιλυνδρη ειναι?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4930983/
πως σας φαινεται αυτη?
σερβις-ανταλακτικα στο συγκεκριμενο μοντελο της bmw δεν ειναι ακριβα.
το οτι δεν σε τρελαινει ειναι δεκτο και αρκετο για να εγκαταλειψεις την ιδεα να κοιτας το συγκεκριμενο μοντελο.
το versys ειναι 2κυλινδρο και το συγκεκριμενο αν ειχα τα χρηματα θα το πηγαινα σε εναν μηχανικο να το τσεκαρει και αν ειναι οκ το επαιρνα χωρις πολλα-πολλα.
tsiligiorgis9
18/04/2014, 12:23
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4930983/
ή
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4857383/
ποσο σκεπτικος να ειμαι για αγορα απο μαντρα?η συγκεκριμενη vstrom σε σχεσει με τις αλλες ειναι αρκετα καλη περιπτωση εκτος και αν δεν παρατηρω κατι
τα φιλτρα μου ειναι αυταhttp://www.car.gr/classifieds/bikes/?price-with=%3E1&category=&make=&variant=vstrom&price-from=&price-to=%3C4500®istration-from=%3E2007®istration-to=%3C2009&mileage-from=&mileage-to=%3C40000&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=3&radius=&postcode=16674&modified=&hi=&offer_type=sale&features=50
προσωπικα προτιμω ιδιωτες.
και αναμεσα στα 2 θα προτεινα το καβασακι.
giannisfitros
18/04/2014, 14:57
mhn se noiazei toso polu h katanalwsh benzinhs....sta mhxanakia pou anaferomaste afthn thn stigmh den uparxoun megales diafores...dhladh an to ena kaiei 5L kai to allo 6L sta 100 km den prokeite na to katalabeis..oute prokeite na sw8eis .einai ola sxetika
skylaros
18/04/2014, 19:13
το gs 650 πάντως καίει και πιο λίγο από όλα με πολύ μεγάλη διαφορά. Αν η κατανάλωση και το κόστος κτήσης αλλά και συντήρησης είναι αυτά που κυρίως σε απασχολούν, προς τα εκεί θα κοιτάξεις.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4986071/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4269097/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4170671/
Προσωπικά στα δικά μου θέλω είναι το Versys
tsiligiorgis9
18/04/2014, 19:58
ειχα την εντυπωση οτι η bwm καινε αρκετα και εχουν ακριβα ανταλακτικα. δεν με αφηνει αδιαφορο η συγκεκριμενη
Μπορειτε να μου κανετε μια προχειρη συγκριση αναφεροντας τα θετικα και τα αρνητικα στις παρακατω μηχανες
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4930983/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4944778/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4986071/
εμφανισιακα πιο πολυ μου αρεσει η v=-strom μετα η versys και τελεταια η gs
Pan (dvs)
18/04/2014, 20:03
Το versys ειναι πιο παιχνιδιαρικο.Η bmw μαλλον θα σου φανει πιο ευκολοοδηγητη,θα μπεις και στο χωμα.Με το Στρωμα θα κανεις πιο ανετα τα ταξιδια σου.
Και τα τρια ειναι καλες επιλογες,αλλα αν δεν τα καβαλησεις,εστω και σε σταση,οτι και να σου πουμε δεν θα το καταλαβεις.
Εσενα ποιο απο τα τρια σου καθεται στο ματι?
Pan (dvs)
18/04/2014, 20:07
Αν δεν κανω λαθος η bmw ειναι του 2004 και οχι του 2011.Επισης ειναι μονοκυλινδρο,δηλαδη πιο τεμπελικο απο τα αλλα δυο.
http://www.mybike.gr/topic/42399-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%B5%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-f-650-gs/
tsiligiorgis9
18/04/2014, 20:16
Το versys ειναι πιο παιχνιδιαρικο.Η bmw μαλλον θα σου φανει πιο ευκολοοδηγητη,θα μπεις και στο χωμα.Με το Στρωμα θα κανεις πιο ανετα τα ταξιδια σου.
Και τα τρια ειναι καλες επιλογες,αλλα αν δεν τα καβαλησεις,εστω και σε σταση,οτι και να σου πουμε δεν θα το καταλαβεις.
Εσενα ποιο απο τα τρια σου καθεται στο ματι?
κοιτα να δεις η vstom μου αρεσει παρα πολυ αλλα αμα βρω για παραδειγμα μια αγγελια της versys που να αξιζει θα την επαιρνα ευχαριστως.η gs δεν με εμπνεει για να λεω την αληθεια.την σκεφτομαι μονο για την χαμηλη καταναλωση και για την φθηνη αγορα αν οντως ισχυει η αγγελια με 4000 του 11.
περιμενω να παρω κατι λεφτα απο μια ασφαλεια την επομενη βδομαδα και θα αρχισω τα τηλεφωνα
Αν δεν κανω λαθος η bmw ειναι του 2004 και οχι του 2011.Επισης ειναι μονοκυλινδρο,δηλαδη πιο τεμπελικο απο τα αλλα δυο.
http://www.mybike.gr/topic/42399-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%B5%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-f-650-gs/
Η BMW είναι μοντέλο είτε 2009 είτε 2010. Μπορεί να έβγαλε άδεια το 2011 αλλά δεν είναι μοντέλο '11.
@tsiligiorgis9: επειδή είσαι αρκετά ψηλός η BMW μπορεί να μη σου ταιριάζει. Πριν καταλήξεις εκεί να τη δοκιμάσεις οπωσδήποτε. Δεν έχει θέμα να σε πάει, ροπάτο από τα χαμηλά, αλλά ίσως σου πέφτει κοντή. Αν θέλεις να καταλήξεις εκεί υπάρχει και η Dakar/Sertao έκδοση με 21 τροχό μπροστά. Αν θέλεις κάτι άλλο για τη μπουμπού ρώτα. Για το Versys και το Στρώμα δεν μπορώ να σου πω κάτι. Καλό ψάξιμο, είναι κι αυτό μέρος της διαδικασίας, οπότε κοίτα να το ευχαριστηθείς :)
giannisfitros
19/04/2014, 11:45
Na pareis auto pou sou aresei.akoma kalhtero einai na pas kai na ta deis apo konta auta pou brhkes sto car.gr kai na ta kaneis testdrive.panw katw ta idia einai,to 8ema einai pio 8a sou kleisei to mati
tsiligiorgis9
21/04/2014, 12:38
να ρωτησω κατι ρε παιδια.καθε ποτε εβγαζε καινουριο μοντελο η vstrom γιατι βλεπω μια του 8 και μια του 7 και ειναι λιγο διαφορετικες.
Billymuse
21/04/2014, 20:14
να ρωτησω κατι ρε παιδια.καθε ποτε εβγαζε καινουριο μοντελο η vstrom γιατι βλεπω μια του 8 και μια του 7 και ειναι λιγο διαφορετικες.
απο wikipedia
2004
First model year
2005
Headlight interrupt when starting added.
2007
Optional ABS (Anti-lock braking system)
Wheelbase increased from 60.6 in (1,539 mm) to 61.2 in (1,554 mm) with an increase in the swingarm length by .597 in (15 mm)
Dual sparkplugs at each cylinder.
Idle adjustment screw removed
2008
Alternator output increased from 375 to 400 watts.
2009
All-steel locknut on rear axle, previously cotter pin style.
Clear signal light lenses, previously amber.
2010
No 2010 models in US.
2011
For US, all models, ABS equipped.
Billymuse
21/04/2014, 20:15
και το ταιλευταίο που έβγαλε
2012
VStrom 2012
DL650AL2 Instrumentation
Body restyled
Fuel tank capacity reduced from 5.8 gallons to 5.3
Seat height raised from 32.3 to 32.9 inches
Internal transmission changes to reduce noise and boost low to midrange torque
Power increase from 63.5 horsepower and 41.2 lb-ft of torque to 66.2 horsepower and 43.0 lb-ft of torque
Rear suspension travel increased .4" to 6.3 inches
Redesigned instrument panel with trip counters as well as average mileage and ambient temp displays.
Reduction in GVW by 18 lbs
Anti-theft system integrated into the ECU with the ignition key featuring a security chip (Europe).
Μιλάμε πάντα για το 650DL?
theofilos888
21/04/2014, 20:31
να ρωτησω κατι ρε παιδια.καθε ποτε εβγαζε καινουριο μοντελο η vstrom γιατι βλεπω μια του 8 και μια του 7 και ειναι λιγο διαφορετικες.
Από πότε έγινε η vstrom εταιρία; :confused:
Billymuse
21/04/2014, 21:01
Από πότε έγινε η vstrom εταιρία; :confused:
μλκ τώρα τοδα :lol: ντάξ μωρε το παιδί πάνω στην βιασύνη(θέλω να ελπίζω) του μπορεί να το έγραψε
freewind
dorsoduro
kle
fmx
sv
καπου διαβασα που ρωτησες που αφηνουμε το κρανος οταν φθανουμε στο προορισμο μας αλλα δεν ειδα ολες τις απαντησεις και δε ξερω αν κανεις απαντησε.Το εχεις μαζι σου φυσικα.2η λυση ειναι να παρεις μπαγκαζιερα και να το αφηνεις εκει (εχουν παραβιασει πολλες μπαγκαζιερες ομως ).
giannisfitros
23/04/2014, 15:06
File mou an saresei to v strom parto me kleista matia.einai apo ta kalhtera mhxanakia pou exohn bgei pote.apla na to dei enas mhxanikos na ele3ei ta problepomena.den einai motosikleta epidosewn alla 8a mporeis na kaneis thn douleia sou aneta kai oikonomika.mesa sthn polh eukolo,sto ta3idi aneto,arketa oikonomiko mhdenika problhmata,fthna antallaktka kai emporiko sthn metapolhsh.
tsiligiorgis9
26/04/2014, 07:46
Εχω βρει ενα http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4927987/. εχω μιλησει με το παλικαρι και θα παω μαλλον σημερα να το δω.
Ποσο αρνητικο ειναι που δεν εχει abs,συναγερμο και μπαγκαζιερα?
Παιδιά χαιρετώ!
Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα καθώς βρίσκομαι σε παρόμοια κατάσταση με τον φίλο γιώργο. Αν και έχω καλυφθεί στα περισσότερα έχω μερικές απορίες.
Είμαι νέος οδηγός, μόλις πήρα το δίπλωμα και γενικά δεν έχω εμπειριά από μοτοσυκλέτες με εξαίρεση κάτι σκούτερ τα καλοκαίρια κ βόλτες από παπάκια φίλων. Το μόνο θετικό είναι ότι έχω μια κούρσα και γυρνάω όλη την Αττική και όχι μόνο και έχω μια ιδεά για το πόσο ζούγκλα είναι η Πόλη.
Θέλω ένα μηχανάκι με το οποίο θα κινούμε κατά βάση στην πόλη καθώς κάνω μαθήματα σε παιδια οπότε κάνω καμια 30χλμ την μέρα από σπίτι σε σπίτι. Πέρα από αυτό βέβαια το θέλω και για εκδρομούλες που πάω κατά καιρούς και να μην κωλώνει σε ένα απλό χωματόδρομο, γενικά να κάνω άνετα τα ταξιδάκια μου φωρτωμένος και ίσως και δικάβαλο. Αναγκαστηκά λοιπόν να κοιτάξω ον-φφ στα 600κυβικά.
Τα μηχανάκια που είναι υποψήφια είναι
VStrom
Versys
Transalp 700v
xtx600
Ο πρώτος προβληματισμός μου είναι το ότι είμαι αρχάριος και αναρωτιέμαι αν πάω κατευθείαν στα βαθια. Απλά είμαι 26 χρονών και θέλω ένα μηχανάκι εργαλείο για όλα που θα το κρατήσω και κάποια χρονάκια καλά να είμαι. Δεν θέλω δλδ να πάρω ένα 250 και σε ένα 6μηνο να ζητάω άλλο.
Πιο πολύ από τα παραπάνω μου αρέσει το v strom απλά με φοβίζει ο όγκος του μέσα στην πόλη κυρίως φοβάμαι δλδ μην με κουράσει σε κίνηση κλπ. Κατά τα άλλα μου φαίνεται ιδανικό.
Το versys με χαλαέι πολύ η πίσω ανάρτηση που είναι οριζόντια κατα τ άλλα μου φαίνεται πιο καλό για τα μέτρα μου (175-75 κιλά).
Το τρανσαλπ δεν έχω κάτι να πω το μόνο που μου είπε γνωστός που πήγε από αυτό σε στρόμα είναι η διαφορά στην κατανάλωση(το transalp του έκαιγε αρκετα εδώ μέσα λέει) με ενδιαφέρει ΠΟΛΥ να έχει καλή κατανάλωση!
το xtx το έχει ο Θείος μου και μου φαίνεται τελείως διαφορετικό στην οδήγηση, σαν να πρεπει να σπρώχνω μπροστά το τιμόνι (επειδή είναι Motard μάλλον ποιος ξέρει) επίσης δεν με εμπνέει σε ταξίδι.
Το budget μου είναι 6000(6 500 με πολύ δυσκολία) καθώς έχω βγάλει ένα 800αρι στην άκρη για κράνος μπουφάν κλπ οπότε λέω να χτυπήσω ένα μεταχειρισμένο από αυτά του 2010 κατά προτίμηση με ABS το οποίο θα έχει κ κάποια έξτρα από τον προηγούμενο.
Θα εκτιμήσω μερικές συμβουλές και απαντήσεις στους προβληματισμούς μου.
Ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα και σόρρυ στον φίλο που "πάτησα" στο θέμα του.
Εχω βρει ενα http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4927987/. εχω μιλησει με το παλικαρι και θα παω μαλλον σημερα να το δω.
Ποσο αρνητικο ειναι που δεν εχει abs,συναγερμο και μπαγκαζιερα?
καλο θα ηταν να εχει abs. τα αλλα 2 τα βαζεις κι εσυ.
Παιδιά χαιρετώ!..............
Ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα και σόρρυ στον φίλο που "πάτησα" στο θέμα του.
καλωσηρθες ροζουλη.
αν ξεπερασεις το (επετρεψε μου) χαζο σκαλωμα με την πισω αναρτηση του versys, θα σου προτεινα σαν πρωτη επιλογη αυτο και μετα το v-strom.
το χτ το απερριψες ουσιαστικα εξ αρχης οπως και το τρανσαλπ λογω καταναλωσης.
καλη αγορα και οπου μπορουμε να βοηθησουμε...:wave2:
υ.γ. μπραβο ρε φιλε που ηδη εχεις σκεφτει το θεμα του εξοπλισμου σου!!! :beer::beer:
George_Sp
28/04/2014, 08:52
ένα βρουμ και απο μένα για το θέμα εξοπλισμός μαζί με τη μηχανή. Μεταξύ vstrom versys σε κόβω φίλε Pinkman. κοίταζα και γω για vstrom αλλά τελικά με κέρδισε η πιο νεανική εμφάνιση του versys και οτι σαν μηχανή είναι πιο μαζεμένη σε όγκο για μέσα στη πόλη σε σχέση με το στρώμα. στα + οτι τα βεστρομ τα βαζουν στο ματι για κλοπή πολύ περισσότερο από τα βερσάκια και άρα κοιμάσαι σχετικά πιο ήσυχος.
Στην αρχή ίσως να σου φανεί αρκετά δυνατή μια 650άρα μηχανή αλλά πίστεψέ με αν τα μυαλά σου είναι μέσα στο κεφάλι και θα την πάρεις πρωτίστως για δουλειά και μετά για χαλάρωση διασκέδαση θα είσαι σε όλα εντάξει να την κοντρολάρεις με ασφάλεια.
Να πας οπωσδήποτε σε έκδοση με abs. 2χρόνια καβαλάω μέσα στην πόλη και μου χει χρειαστεί αρκετές φορές. Χωρίς abs δεν φρενάρει εύκολα ο καθένας μας και ιδίως όσοι είμαστε νέοι στο χώρο. Ο πανικός έρχεται εύκολα και το τσαρούχωμα στα φρένα με αποτέλεσμα την πτώση είναι ζήτημα χρόνου.
Αν τελικά κατασταλάξεις σε versys στείλε μου μήνυμα να βοηθήσω στην επιλογή :)
Ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις!
Η αλήθεια είναι ότι με καταλάβατε ότι είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 και έχω μπερδευτεί! Θα προσπαθήσω να βρω για τεστ ride και να κρίνω..
Το Versys μου αρεσει πααρα πολυ σαν σουλούπι μιας και είναι κ στα μέτρα μου και θεωρώ ότι μέσα στην πόλη θα με βολέψει καλύτερα. το μονο που επιμένω ότι με χαλάει είναι το πίσω αμορτισέρ (γτ είναι χαζό σκάλωμα αν επιτρέπεται;) και η θέση του συνοδυγού που είναι πιο ψηλά..
Από την άλλη το στρόμα μου εμπνεει πολύ καλύτερη εμπιστοσύνη στο ταξίδι(φόρτωμα, συνεπιβάτης, οφ ροαντ κλπ) απλά με φοβίζει ο ογκος του στην πόλη.
Από κατανάλωση στην αστική χρήση ξέρετε που βρίσκονται;
Επίσης στις επιδόσεις κινητήρα έχουν κάποια διαφορά; γιατί εμένα μου φαίνονται σχεδόν όμοια..
Τέλος αυτό με την κλοπή με προβλημάτισε πολύ :/ βουτάνε τόσο εύκολα αυτά τα μεγάλα μηχανάκια; παίζει δλδ να βγω από το ιδιαίτερο κ να λείπει το μηχανάκι;;;
akis_trevor
28/04/2014, 15:02
σε γκαζια διαφορα δεν εχουν.μικρες ειναι διαφορες σε αυτα τα κυβικα σε ολα τα ον οφ.οπως επισης και παρομοια καταναλωση εχουν.
οπως ακριβως λες το βερσυς ειναι πιο ευκινητο και βοευει περισσοτερο μεσα στην πολη.απτην αλλη το στρομ εχει τον ογκο του,φορτωνεται πιο πολυ ισως και υπερτερει εξω...
με την πισω αναρτηση το θεμα σου ειναι οπτικο;
Billymuse
28/04/2014, 15:05
Απο κατανάλωση θα σου πει καλύτερα ο Γιώργος που έχει το Versys και θα ξέρει τι του καίει εντός και εκτος πόλης.
Οι επιδόσεις πάνω κάτω ίδιες είναι αλλα σαφώς και θα έχει ενα προβάδισμα το Versys λόγο του βάρους του είναι 15-20 κιλα πιο ελαφρυ
αν δεν κάνω λάθος. Το ένα παίζει στα 59 άλογα και το Σουζούκι στα 66,οπότε σχεδόν ίδια απόδοση.
Ο όγκος ειναι ενα θέμα για τη πόλυ καθως το Versys είναι πιο λεπτό σε σχέση με το v-strom ,θα σου πρότινα το πρώτο για τον λόγο που ανέφερα.
Και τέλος και τα 2 ειναι πολύ εμπορικά μηχανάκια ειδικά το V-strom οπότε ίσως να παίζει λίγο παραπάνω στο μάτι του κλέφτη λόγο ανταλακτικών...
αλλα θα ψάξεις διάφορα θρεντ εδω μέσα για το πως να προστατεύεις τη μηχανή σου ανάλογα που την αφήνεις και με λίγη τύχη δε θα έχεις θεμα..
Αν σε παρηγορει αυτο που θα πω, ουτε εγω (με bandit 650) ουτε πολυ καλος μου φιλος (με vstrom 2009) εχουμε βγει ποτε απο ιδιαιτερο και να λειπει το μηχανακι.
Το θεμα κλοπης ειναι να μη στο βαλουν σημαδι και εχει συζητηθει εκτενεστατα σε αλλα θεματα.
Αν σε ενδιαφερει παντως αυτος ο παραγοντας, να ξερεις οτι κλεβουν τα εμπορικα μηχανακια, δηλαδη αυτα που κινουνται ευκολα σαν μεταχειρισμενα. Αν αγορασεις πχ καποιο suzuki gladius εχεις πολυ χαμηλες πιθανοτητες να στο κλεψουν, και αντιστοιχα χαμηλες πιθανοτητες να το πουλησεις ευκολα.
Αναμεσα σε v-strom και versys ειναι καθαρα θεμα γουστου.
Προσωπικα βρισκω το versys κακασχημο εμπρος και γι αυτο δε θα το αγοραζα ποτε. Ειναι ομως πολυ αξιολογο και πολυ καλα στημενο, η πισω αναρτηση λειτουργει αριστα και δεδομενης της εμπειριας σου δε θα μπορεσεις ποτε να τερματισεις τα ορια της ωστε να σε αποτρεψει απο την αγορα της μηχανης.
Το vstrom ειναι οτι πιο αξιοπιστο all round μηχανακι μπορεις να αγορασεις στα 650κυβικα. Εχει ψηλα τον πηχη σε θεμα αξιοπιστιας και οικονομιας χρησης και μπορει να κανει λιγο απ ολα. Το εχω οδηγησει και μου φανηκε πιο ευκολο απο το δικο μου που ειναι φαινομενικα πιο χαμηλο. Μη σε προβληματιζει το υψος του και ο ογκος του. Τα πλαστικα του ειναι που το φουσκωνουν τοσο.
Βρες τα, δες τα απο κοντα, οδηγησε τα και αποφασισε.
George_Sp
28/04/2014, 19:29
Το Versys καίει εντός πόλης γύρω στο 5-5.5 με νορμάλ οδήγηση και γύρω στο 6-6.5 με λίγο πιο επιθετική οδήγηση ή αν βρεις πολύ κίνηση και είσαι μόνιμα καρφωμένος με 2α άντε 3η.
Σε επαρχιακή διαδρομή πρός Εύβοια και Επίδαυρο είδα 3.8-4.2
Είμαι 1.80 75κιλά και το βρίσκω κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου. Η θέση συνεπιβάτη μη σε απασχολεί που είναι πιο ψηλά. Ίσα ίσα που το απολαμβάνουν γιατί βλέπουν τα πάντα γύρω τους και απολαμβάνουν τη διαδρομή από το να έχεις μόνιμα ένα κράνος να σου πλακώνει το σβέρκο.
Το βστρομ είναι λιγότερο μανιτζέβελο στη διήθηση στην πόλη και ειδικά στο κομμάτι που να θες να περάσεις ανάμεσα από σταματημένα αλλάζοντας λωρίδα γιατί πιο μπροστά κάποιος έχει κλείσει τη διήθηση και πρέπει να χωρέσεις με S.
Από αξιοπιστία πάνω κάτω τα ίδια είναι αλλά με την κατάλληλη προσοχή 1-2 παιδικές ασθένειες ξεπερνιούνται εύκολα.
Σε κατανάλωση το μοτέρ του βστρομ είναι κατά μισό λίτρο οικονομικότερο από το βερσυς.
tsiligiorgis9
28/04/2014, 20:41
Παιδια πηγα ενα v strom σε 4 μαστορες και οι 3 απο τους 4 δεν μου τα ειπαν καλα.Οποτε ψανχω για αλλο.
ερωτηση:
1.ποσο κανει ενα καλος αξιοπιστος συναγερμος με ειδοποιηση απο αποσταση για vstrom
2.μηχανη του 08/2008 ποτε πρεπει να περασει κτεο και ποσο κοστιζει?
George_Sp
28/04/2014, 20:49
spy 5000m στα 120ευρώ από Ελλάδα και στα 80ευρώ από Ευρώπη σε online κατάστημα.
2χρόνια αυτόν δουλεύω σε 2 διαφορετικές μηχανές. BMW F650GS, Versys650 και δουλεύει απροβλημάτιστα με την τηλεειδοποίηση.
tsiligiorgis9
28/04/2014, 20:56
αξιζει δηλαδη ε?γιατι ρωτησα μαστορα και μου λεει για σοβαρο συναγερμο θες 200ευρω.
Αμα τον παρω απο ευρωπη δεν θα πρεπει να δωσω κανα ψιλο για εγκατασταση?
George_Sp
28/04/2014, 21:19
εξαρτάται τι θεωρεί ο καθένας σοβαρό.
ο συγκεκριμένος πάντως θεωρείται ως η χρυσή τομή μεταξύ κόστους απόκτησης και χαρακτηριστικών. Κάνει πράγματα που κάνουν οι ''μαρκάτοι επώνυμοι'' ή αυτούς που οι αντιπρόσωποι χρεώνουν 200-500ευρώ μόνο και μόνο γιατί στο σακουλάκι γράφει genuine product.
Το βασικότερο σε λειτουργία που έχει είναι η μονάδα μικροκυμάτων περιμετρικού που αποτρέπει κάποιον να κάτσει σε ακτίνα μικρότερη των 10εκατοστών πάνω από τη μηχανή. Δε χρειάζεται καν να την ακουμπήσει για να προειδοποιήσει μέσω της σειρήνας με σύντομο ήχο ή και στο τηλεχειριστήριο οτι ''ώπα φίλε απομακρύνσου, σε βλέπω οτι άραξες πολύ κοντά μου''. Αν μετά το σύντομο ήχο δεν απομακρυνθεί, τότε βαράει κανονικά σε πλήρη ένταση και διάρκεια.
Και από Ελλάδα να τον πάρεις η εγκατάσταση δεν συμπεριλαμβάνεται. Αν θυμάμαι καλά το μαγαζί που τον φέρνει στην Αθήνα θέλει κάπου στα 20-30ευρώ εργατικά για να τον τοποθετήσει.
Απλά αν δε σε νοιάζει στην τσέπη το έξτρα 50άρικο του Έλληνα εμπόρου έχεις το κεφάλι σου ήσυχο οτι έρχεται μαζί με εγγύηση να μην τρέχεις με ταχυδρομεία στο εξωτερικό.
tsiligiorgis9
28/04/2014, 21:21
ευχαριστω φιλε μου θα το εχω υπ οψιν.
Για κτεο ξερει κανεις του 08/2008 ποτε πρεπει να περασουν και ποσο κοστιζει?
Το Versys καίει εντός πόλης γύρω στο 5-5.5 με νορμάλ οδήγηση και γύρω στο 6-6.5 με λίγο πιο επιθετική οδήγηση ή αν βρεις πολύ κίνηση και είσαι μόνιμα καρφωμένος με 2α άντε 3η.
Σε επαρχιακή διαδρομή πρός Εύβοια και Επίδαυρο είδα 3.8-4.2
Είμαι 1.80 75κιλά και το βρίσκω κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου. Η θέση συνεπιβάτη μη σε απασχολεί που είναι πιο ψηλά. Ίσα ίσα που το απολαμβάνουν γιατί βλέπουν τα πάντα γύρω τους και απολαμβάνουν τη διαδρομή από το να έχεις μόνιμα ένα κράνος να σου πλακώνει το σβέρκο.
Το βστρομ είναι λιγότερο μανιτζέβελο στη διήθηση στην πόλη και ειδικά στο κομμάτι που να θες να περάσεις ανάμεσα από σταματημένα αλλάζοντας λωρίδα γιατί πιο μπροστά κάποιος έχει κλείσει τη διήθηση και πρέπει να χωρέσεις με S.
Από αξιοπιστία πάνω κάτω τα ίδια είναι αλλά με την κατάλληλη προσοχή 1-2 παιδικές ασθένειες ξεπερνιούνται εύκολα.
Σε κατανάλωση το μοτέρ του βστρομ είναι κατά μισό λίτρο οικονομικότερο από το βερσυς.
Εγώ που ειμαι ενα 175 73 κιλά λες να μου πέφτει ψηλό; Το versys με εμπνέει για πόλη πολύ περισσότερο και ίσως εμφανισιακά μου αρέσει και πιο πολύ, μάλλον γτ Streeτίζει:)
Με το budget στα ~6500 τι να κοιτάξω από μεταχειρισμένα;(χρονολογία, πόσα χλμ κλπ) γιατί δεν έχω καθόλου ιδέα πως κινείται η αγορά..
οφ τοπικ: το bmw 650gs είναι τελείως άλλη φάση; το απέκλισα γτ είναι μονοκύλινδρο κ το φοβήθηκα στα ταξίδια κλπ
ευχαριστω φιλε μου θα το εχω υπ οψιν.
Για κτεο ξερει κανεις του 08/2008 ποτε πρεπει να περασουν και ποσο κοστιζει?
κτεο περιπου 30€ , και για χρονολογια 2008 περνανε απο μαιο μεχρι αυγουστο
tsiligiorgis9
28/04/2014, 21:33
σιγουρα 30 φιλε γιατι ακουω κατι 60αρια?
αμα το παω σε εναν μαστορα και μου πει ολα καλα υπαρχει περιπτωση να μην περασει κτεο?θα κοιταξουν και τα λαστιχα?
George_Sp
28/04/2014, 21:44
Εγώ που ειμαι ενα 175 73 κιλά λες να μου πέφτει ψηλό; Το versys με εμπνέει για πόλη πολύ περισσότερο και ίσως εμφανισιακά μου αρέσει και πιο πολύ, μάλλον γτ Streeτίζει:)
Με το budget στα ~6500 τι να κοιτάξω από μεταχειρισμένα;(χρονολογία, πόσα χλμ κλπ) γιατί δεν έχω καθόλου ιδέα πως κινείται η αγορά..
οφ τοπικ: το bmw 650gs είναι τελείως άλλη φάση; το απέκλισα γτ είναι μονοκύλινδρο κ το φοβήθηκα στα ταξίδια κλπ
Μην τρελαίνεσαι δεν είναι τόσο ψηλό. Υπάρχει και εύκολη παρέμβαση να κάνεις στη σέλα αλλά και κιτ χαμηλώματος 14εκατοστά που μπαίνει στην πίσω ανάρτηση με κόστος 120ευρώ.
με 6500 παίρνεις κούτα. 7000 κάνει του 14 με ABS
Γνώμη μου είναι να μην φτάσεις στο ταβάνι σου στα λεφτά αλλά να κρατήσεις καβάτζα για service, αναλώσιμα, και βενζίνες για την επόμενη χρονιά ωστέ να την απολαύσεις πιο άνετα. Οπότε γιατί να κοιτάξεις του 2012-2013 ενώ μπορείς να πάρεις του 2010 με το τελευταίο facelift που δεν έχει καμία απολύτως διαφορά.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4975465/
Από μια γρήγορη αναζήτηση αυτό μου ακούγεται αληθινό στα χιλιόμετρα για τα χρονάκια του. Τα υπόλοιπα είναι ψιλοψευτιές.
βρήκα και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4320138/
Είσαι ωραίος! Θενξ!!!
Κούτα του 14 με ABS 7000? Είσαι σίγουρος; γτ εγώ νομίζω ότι έχει πανω από 8000??
anyway! το gs δεν βλέπω να το συστήνεις :P
Ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις!
Η αλήθεια είναι ότι με καταλάβατε ότι είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 και έχω μπερδευτεί! Θα προσπαθήσω να βρω για τεστ ride και να κρίνω..
Το Versys μου αρεσει πααρα πολυ σαν σουλούπι μιας και είναι κ στα μέτρα μου και θεωρώ ότι μέσα στην πόλη θα με βολέψει καλύτερα. το μονο που επιμένω ότι με χαλάει είναι το πίσω αμορτισέρ (γτ είναι χαζό σκάλωμα αν επιτρέπεται;) και η θέση του συνοδυγού που είναι πιο ψηλά..
Τέλος αυτό με την κλοπή με προβλημάτισε πολύ :/ βουτάνε τόσο εύκολα αυτά τα μεγάλα μηχανάκια; παίζει δλδ να βγω από το ιδιαίτερο κ να λείπει το μηχανάκι;;;
Κανενα απο τα 2 δεν ειναι στη πραγματικοτητα τοσο ογκωδης οσο σου φαινοντε ειναι και θεμα συνηθειας.Ουτε πιστευω θα σε τρομαξουν ιδιαιτερα καθως εχουν γραμμικους κινητηρες.Οσον αφορα τον συνεπιβατη η αληθεια ειναι οτι στο καβασακι η θεση ειναι ποιο ψηλα και ταλαιπωρειτε περισσοτερο απο τον αερα , βεβαια αν ο συνεπιβατης ειναι μινιατουρα και οχι ψηλος (μια γενικολογια θα σου πω ψηλος = 1.70 και πανω) δεν θα εχει προβλημα .Και τα 2 καταπινουν χιλιομετρα ειναι βολικα στο φορτωμα και δεν εχουν ακουστει προβληματα. Καλος ορισες.
Παρε το καφασακι εχει και γαματο ηχο(αν αλλαξεις εξατμιση) και επιτελους αυτα τα βστρομ βαρεθηκα να τα βλεπω παντου ρπστμ!:D
George_Sp
28/04/2014, 21:59
χμμμ έχεις δίκιο. οι τιμές για κάποιο λόγο ανέβηκαν. 7600 με ABS του 2014.
Το GS είναι μονοκύλινδρο και δε συγκρίνεται με τα δικύλινδρα βστρομ και βερσυς.
Στο ξαναλέω πάντως. Το Versys είναι μοντέλο με ίδιο σασι κινητήρα και χαρακτηριστικά από το 2007 που πρωτοβγήκε. Έγινε facelift σε φωτιστικά σώματα και πλαστικά και δεν άλλαξε τίποτε άλλο από τότε. Δεν υπάρχει λόγος να προτιμήσεις την πιο τελευταία χρονιά που θα σου ανεβάσει την τιμή αγοράς. Κοίτα πια εμφάνιση σου αρέσει το παλιό ή το καινούριο και απλά φρόντισε να είναι σωστά συντηρημένο :)
Ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις!
Η αλήθεια είναι ότι με καταλάβατε ότι είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 και έχω μπερδευτεί! Θα προσπαθήσω να βρω για τεστ ride και να κρίνω..
Το Versys μου αρεσει πααρα πολυ σαν σουλούπι μιας και είναι κ στα μέτρα μου και θεωρώ ότι μέσα στην πόλη θα με βολέψει καλύτερα. το μονο που επιμένω ότι με χαλάει είναι το πίσω αμορτισέρ (γτ είναι χαζό σκάλωμα αν επιτρέπεται;) και η θέση του συνοδυγού που είναι πιο ψηλά..
Από την άλλη το στρόμα μου εμπνεει πολύ καλύτερη εμπιστοσύνη στο ταξίδι(φόρτωμα, συνεπιβάτης, οφ ροαντ κλπ) απλά με φοβίζει ο ογκος του στην πόλη.
Από κατανάλωση στην αστική χρήση ξέρετε που βρίσκονται;
Επίσης στις επιδόσεις κινητήρα έχουν κάποια διαφορά; γιατί εμένα μου φαίνονται σχεδόν όμοια..
Τέλος αυτό με την κλοπή με προβλημάτισε πολύ :/ βουτάνε τόσο εύκολα αυτά τα μεγάλα μηχανάκια; παίζει δλδ να βγω από το ιδιαίτερο κ να λείπει το μηχανάκι;;;
το σκαλωμα ειναι ''χαζο'' γιατι μονο στο ματι σε επηρεαζει (αν σε επηρεαζει καπου). η λειτουργια του ειναι κανονικοτατη.
η θεση του συνοδηγου πραγματι ειναι ψηλα και αυτο εχει τα καλα του (βλεπει ο συνοδηγος πανω απο το κρανος του οδηγου) και τα κακα του (τρωει αερα και μπορει να γινει κουραστικο)
μπορει να φαινεται το στρομα πιο στιβαρο για φορτωμα και ταξιδι αλλα απο την αλλη δεν εχω ακουσει κανεναν με το καβασακι να παραπονιεται.
απο καταναλωση καπου αναμεσα στα 5,5 με 7 ειναι και τα 2 αναλογα το ποσο ''βαρυ χερι'' εχεις και σε τι ειδους κινηση μπλεκεις.
στις επιδοσεις καλα κανουν και σου φαινονται ομοια.
τελος με την κλοπη...βουτανε τα παντα απο οπουδηποτε αν θελουνε. γι' αυτο με το μηχανακι μας προσπαθουμε να εχουμε ΠΑΝΤΑ οπτικη επαφη.
καλη συνεχεια στην αναζητηση :wave2:
Όταν κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα σε 7-8 προάστια της αττικής πως ακριβώς θα έχεις οπτική επαφή με το μηχανάκι σου οεο;;; μήπως να πάρω κανένα παπί της κακίας ώρας :p
Όταν κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα σε 7-8 προάστια της αττικής πως ακριβώς θα έχεις οπτική επαφή με το μηχανάκι σου οεο;;; μήπως να πάρω κανένα παπί της κακίας ώρας :p
οχι.
να παρεις φιλε μου ενα παπι της καλης ωρας (σοβαρα μιλαω). :wave2:
George_Sp
29/04/2014, 10:41
Όταν κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα σε 7-8 προάστια της αττικής πως ακριβώς θα έχεις οπτική επαφή με το μηχανάκι σου οεο;;; μήπως να πάρω κανένα παπί της κακίας ώρας :p
θα βάλεις συναγερμό με τηλεειδοποίηση (spy 5000m)για να βαράει το χειριστήριο που θα χεις δίπλα σου στο μάθημα ακόμα και αν κάποιος την πλησιάσει ή κοντοσταθεί από πάνω της. Μην ανησυχείς για την απόσταση. Πιάνει σήμα από το δρόμο στον 5ο όροφο πολυκατοικίας ή σε καμιά 50αριά 70 μέτρα αν έχεις το μπρελόκ κοντά στο παράθυρο
θα βάλεις συναγερμό με τηλεειδοποίηση (spy 5000m)για να βαράει το χειριστήριο που θα χεις δίπλα σου στο μάθημα ακόμα και αν κάποιος την πλησιάσει ή κοντοσταθεί από πάνω της. Μην ανησυχείς για την απόσταση. Πιάνει σήμα από το δρόμο στον 5ο όροφο πολυκατοικίας ή σε καμιά 50αριά 70 μέτρα αν έχεις το μπρελόκ κοντά στο παράθυρο
Αυτό θα κάνω μάλλον! Ελπίζω να μην κοστίζει μια περιουσία..
Για το παπί πλάκα έκανα θέλω τα σ-κ να κάνω τις εξορμήσεις και τα ταξίδια μου! Αν ήμουν για πόλη θα το σκεφτόμουνα για παπί αν κ πάλι μάλλον κανένα μικρό χτ θα έπαιρνα.. Δεν τα συμπαθώ καθόλου τα παπιά από άποψη οδήγησης ασφάλειας κλπ δεν με εμπνέουν καθόλου (θυμάμαι την μετάβαση από το παπί στο Fazer στα μαθήματα) από οικονομικής άποψης πάω πάσο εννοείται!
Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και την βοήθεια!
Αυτό θα κάνω μάλλον! Ελπίζω να μην κοστίζει μια περιουσία..
Για το παπί πλάκα έκανα θέλω τα σ-κ να κάνω τις εξορμήσεις και τα ταξίδια μου! Αν ήμουν για πόλη θα το σκεφτόμουνα για παπί αν κ πάλι μάλλον κανένα μικρό χτ θα έπαιρνα.. Δεν τα συμπαθώ καθόλου τα παπιά από άποψη οδήγησης ασφάλειας κλπ δεν με εμπνέουν καθόλου (θυμάμαι την μετάβαση από το παπί στο Fazer στα μαθήματα) από οικονομικής άποψης πάω πάσο εννοείται!
Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και την βοήθεια!
πασο λοιπον. καλη αγορα και καλους δρομους φιλε. :wave2:
Όταν κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα σε 7-8 προάστια της αττικής πως ακριβώς θα έχεις οπτική επαφή με το μηχανάκι σου οεο;;; μήπως να πάρω κανένα παπί της κακίας ώρας :p
επειδη κανω το ιδιο πραγμα, πηρα μηχανη με abs. Παπακι για κανενα λογο οταν μπορεις να πληρωσεις μηχανη με abs. Δε συγκρινεται η ενεργητικη και η παθητικη ασφαλεια. Οταν θα πιασει βροχη το abs ειναι σωτηριο. Δε θες να δοκιμασεις να φρεναρεις με παπακι σε βρεγμενο σαπουνοδρομο. Σε μηχανη με abs μπορεις. Και επειδη στο ιδιαιτερο πας με μηχανη ειτε εχει καλο καιρο ειτε βρεχει σκεψου 2 φορες το abs. Εμενα με εχει σωσει 2-3 φορες σε στεγνο και σε βροχη , αρα τα 500€ παραπνω που εδωσα για εκδοση με abs βγηκαν και με το παραπανω.
για το θεμα της ασφαλειας κλοπης βαλε συναγερμο με τηλεειδοποιηση , οποτε αν κανεις μαθημα σε καποιο σπιτι και δεν εχεις οπτικη επαφη με το μηχανακι θα ακουσεις ειτε τον συναγερμο απ εξω, ειτε το αλαρμ απο το τηλεκοντρολ του συναγερμου.
ασφαλεια κλοπης ειναι ακομα καλυτερη λυση, και συνδυαστικα συναγερμος και ασφαλεια κλοπης ακομα καλυτερα.
ΥΓ μια φορα πηγα σε ιδιαιτερο, εκανα το μαθημα και ειχα αφησει τα κλειδια πανω στη μηχανη 2 ωρες...
ποπο! ήσουν τυχερός δεν το συζητώ!
Το είπα κ πιο πάνω φυσικά και έκανα χαβαλέ για το παπί! Από την στιγμή που θα κινούμε παντώς καιρού με μηχανή θα πάρω εργαλείο! Το ABS το θέλω σίγουρα διότι εκτός από αυτά που λές είμαι και άπειρος οδηγός και σίγουρα θα μου χρειαστεί!
Τι οδηγείς εσύ αν επιτρέπεται; μιας και είμαστε "συνάδελφοι" ας ακούσω με τι βολεύεσαι εσύ.
tsiligiorgis9
29/04/2014, 19:47
Παιδια πηγα ειδα χθες ενα strom ολα καλα,σημερα το πηγα μάστορα και μου ειπε οτι ειναι ελάχιστα στραβό το τιμόνι ή η ρόδα δεν κατάλαβα και καλα και μου ειπε λογικα θελει ρουλεμαν κανα κατοσταρικο.ρωτησε το παιδί που την δίνει αν του εχει πεσει.2 φορες απο σταντ ειπε αυτος.η μηχανη ηταν πολυ καλη.το θεμα ειναι οτι ο μάστορας ειπε οτι υπαρχει ελάχιστη πιθανότητα να φταίει το πλαισιο για το οτι δεν ειναι 100% ίσιο όπου και εκει θα γράψει παραπανω.μου ειπε να πω στο παλικάρι να νου το ρίξει κανα κατοσταρικο αλλα ο πωλητής δεν το ρίχνει.
Το θεμα ειναι ποσο ψειρας πρεπει να ειμαι όσον αφορα μεταχειρισμένη μηχανη .αυτο το προβλήματα κι που μου είπαν ειναι οντως προβληματακι;
ποπο! ήσουν τυχερός δεν το συζητώ!
Το είπα κ πιο πάνω φυσικά και έκανα χαβαλέ για το παπί! Από την στιγμή που θα κινούμε παντώς καιρού με μηχανή θα πάρω εργαλείο! Το ABS το θέλω σίγουρα διότι εκτός από αυτά που λές είμαι και άπειρος οδηγός και σίγουρα θα μου χρειαστεί!
Τι οδηγείς εσύ αν επιτρέπεται; μιας και είμαστε "συνάδελφοι" ας ακούσω με τι βολεύεσαι εσύ.
ξεκινησα με ενα cb400 το οποιο κρατησα μολις 4 μηνες.
Επομενη μηχανη ηταν ενα bandit 650 abs και την αγορασα χειμωνα του 2010. Αναφερω επιτηδες τη χρονολογια γιατι τοτε οι μηχανες με abs ηταν μονο μεσσαιου κυβισμου, και το bandit ηταν το μοναδικο αξιοπρεπες στα χρηματα που μπορουσα να διαθεσω (4000€). Abs ηταν και το hornet αλλα ηταν γυμνο και δε μου αρεσε τοσο. Ειναι ομως πολυ καλυτερα στημενο το Hornet και πιο ελαφρυ. Κοιτουσα και το er-6 που εβγαινε με abs αλλα με ξενερωνε ο ηχος του. Το er-6f με τα διπλα φαναρια μπροστα ηταν πανακριβο και ανυπαρκτο σα μεταχειρισμενο. Το fazer ηταν επισης πολυ ακριβο και το θεωρουσα πολυφορεμενο. Ηταν και ειναι πολυ καλο και ολοκκληρωμενο ομως.
Γενικα η συναρτηση μου ειχε πρωτο παραγοντα τα χρηματα, μετα τον παραγοντα διασκεδαση και τελςο αλλα οχι αμελητεα ηταν η ομορφια και αν μου καθεται στο ματι. Δεδομενο θεωρω πως εφοσον το ηθελα για εργαλειο δουλειας θα ηταν αξιοπιστο αρα δεν κοιταξα κανενα ευρωπαικο, κι ας μου αρεσουν πολλα.
Το bandit για 1ο μηχανακι δεν κανει κατα τη γνωμη μου. Πολυ βαρυ. Εγω το παλεψα ομως εχοντας μικρη εμπειρια απο το πρωτο μου 400αρι. Οσο κι αν ακουγεται χαζο ομως το βρισκω πολυ διασκεδαστικο μηχανακι. Εχει πολλη ροπη χαμηλα , και σε σαπουνοδρομους μετατρεπομαι σε 16χρονο καγκουρα. Μου αρκει για τη διασκεδαση μου. Ιδανικα ηθελα ενα hornet με abs που δε θα ηταν αθλιο εμφανισιακα , γιατι ειναι πολυ καλυτερο πακετο και θα διασκεδαζα επισης.
Versys και v-strom δεν κοιταξα ποτε μου. Αν και τα on off ειναι καλυτερη επιλογη για πολη, εμενα με ξενερωνουν. Vstrom εχω οδηγησει και ειναι πολυ καλο μηχανακι αλλα δε με φτιαχνει καθολου αυτο το μηχανακι. Ειμαι πιο καγκουρας τι να κανουμε. Οποτε μην παιρνεις παραδειγμα εμενα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.