PDA

View Full Version : Μηχανή με γραμμάτια χωρίς τράπεζα



papajo
18/04/2014, 20:41
Είδα τις προάλλες μια αγγελία κάποιου με μαγαζί που σήκωνε αγγελίες στο car.gr με καινούργιες μηχανές αλλά και μεταχειρισμένες και ανέφερε ότι τις πωλούσε και με γραμμάτια χωρίς τράπεζα αλλά έιναι στην Λάρισα και αυτό το έκανε μόνο για κατοίκους λάρισας και βόλου... λογικό.

Αυτό που ρωτάω εγώ ειναι αν ξέρει κάποιος κάποιο μαγαζί που να πουλάει μηχανές με γραμμάτια (και μεταχειρισμένες) εκτός τράπεζας στην κρήτη ...

είμαι φοιτητής, έχω μια δουλίτσα, μου στέλνουν οι δικοί μου, έχω και ένα επιδοματάκι και μπορώ να δίνω δόσεις για γραμμάτια απο την άλλη να μαζέψω σιγά σιγά για να πάρω μετρητοίς θα έχω τελειώσει την σχολή.... και ίσα που θα τα μαζέψω :P επίσης ένας βασικός λόγος που θέλω την μηχανή ειναι για να πηγαίνω στην σχολή μου που βρίσκεται εκτός πόλης.

Pan (dvs)
19/04/2014, 08:11
Για μενα,βρες αλλο τροπο.
Απεφυγε τα γραμματια σε αυτη την ηλικια.Στην αναγκη μεινε χωρις μηχανη.

Dbnn
19/04/2014, 18:02
Για μενα,βρες αλλο τροπο.
Απεφυγε τα γραμματια σε αυτη την ηλικια.Στην αναγκη μεινε χωρις μηχανη.

Ή πάρε πιο μικρό μηχανάκι μεταχειρισμένο

papajo
22/04/2014, 01:56
Πιο πολύ θα με βοηθούσε αν στέλνατε το link απο το τοπικ αυτό σε κάποιον γνωστό σας απο την κρήτη... ειμαι σε μια ηλικία που μπορώ να έχω ευθήνη για τον εαυτό μου και έχω πάρει αυτη την απόφαση γνωρίζοντας και τα θετικά και τα αρνητικά ευχαριστώ για την καλή σας πρόθεση αλλά δεν άνοιξα το τοπικ με σκοπο να συζητήσω αν ειναι σωστό να πάρεις μηχανή με γραμμάτια το άνοιξα απλά για να μάθω αν υπάρχει στην κρήτη κάποιος έμπορας που να πουλάει μηχανές με γραμμάτια εκτός τράπεζας. ευχαριστώ.

Lioulios
22/04/2014, 02:17
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις , είναι να πας εσύ ο ίδιος από εκεί και να τους κουβεντιάσεις ... Τι και αν σου πούμε πως δίνει ο Καψοκέφαλος πχ ...Και πας εκεί και δεν δίνει ;