PDA

View Full Version : Βοηθεια για ανανεωση στο CBR1000 μου



Sakisdraminos
19/04/2014, 10:08
παιδια καλισπερα εδω και 5χρονια εχω ενα cbr1000 και επιδι πλεον εχω μερος να την φυλαξω χειμωνα καλοκαιρι θελω να την κανω Μ@υνα!
βεβαια ολα θα γινουν σιγα σιγα!
καταρχην δεν ξερω τι παιζει με ανακλισεις εχω ακουσει για στροφαλο και καμπανα! πως γινονται και με ποια διαδικασια?
2ον επιδι ειχα μια ατυχη πτοση μεσα στον χειμωνα με 30χλμ θελω να αλλαξω τελικο μιας που ακομα εχω το μανισιο!
λογο καλοκαιριου θα γινει αλλαγη λαδιων αλλαγη φιλτρο λαδιου και επιδι εχει και 35000χλμ θα αλλαξω και αλυσιδα.

χρειαζεται καποιο ιδιαιτερο σεβρις βαλβιδες ή κατι αλλο ? δεν το εχω κανει τπτ εκτος απο αλλαγη λαδιων!

παιδια βοηθηστε με γιατι δεν ξερω τπτ απο αυτες της μηχανες.:sad:

314652

tragos
19/04/2014, 23:52
35.000 και εισαι με μαμα μπουζι φιλτρο αερα και τακακια??? Βαλβιδες δεν εχεις δει ακομα??
Ετοιμασε μια 400αρα για μεγαλο σερβις κ ασε τις εξατμισεις... Αυτα που σου εγραψα επρεπε να γινουν στα 24000 κμ

akis_trevor
20/04/2014, 00:07
εχεις ενα μηχανακι 5 χρονια,εχεις κανει 35000 χλμ και τωρα καψωσες να μαθεις τι να κανεις.....

makis206
20/04/2014, 06:22
Α ρε Χοντάρα, δεν σπάνε δεν χαλάνε λέμε!

(ακόμα κι όταν μιλάμε για τον λαδοπότη, πωπωωω!)

:lol:

Sakisdraminos
20/04/2014, 06:53
Παιδες σορυ αλλα μαλλον τα το εξηγησα καλα. εχω κανει αλλαγες σε τακακα 3-4φορες,σε λαδια αρκετες και αρκετα λαστιχα, δεν εχω αλλαξη ουτε φιλτρο αερα.

doctoras
20/04/2014, 07:15
Κατέβασε το owners manual λέει τι εργασίες έπρεπε να είχες κάνει ολα αυτά τα χιλιόμετρα σε εξισουσιοδοτημενο συνεργείο..
Δηλαδή πήρες την μηχανή και αυτό που ξέρεις ειναι νά κανείς αλλαγή λάδιων και τακακια?
18χρονος χερας?

Sakisdraminos
20/04/2014, 07:16
και μιας που σας βρηκα τα μπουζι ειναι ιριδιου τι πρεπει να βαλω?
τι φιλτρο να βαλω,μαλλον ελευθερας αλλα τι?
λαδια βαζω 15 50 ημισυνθετικα της castrol λογο οτι εχει τετοια στο μαγαζι ο κολητος μου.
για αλυσιδα λεω να βαλω: http://www.car.gr/parts/view/4320588/ αλλα δεν ξερω αμα χρειαζεται να αλλαξω καποιο μεγεθος απο τα γραναζια....

Sakisdraminos
20/04/2014, 07:18
Κατέβασε το owners manual λέει τι εργασίες έπρεπε να είχες κάνει ολα αυτά τα χιλιόμετρα σε εξισουσιοδοτημενο συνεργείο..
Δηλαδή πήρες την μηχανή και αυτό που ξέρεις ειναι νά κανείς αλλαγή λάδιων και τακακια?
18χρονος χερας?
φιλος που θα βρω το μανουαλ? 24 ειμαι τωρα αλλα την πηρα μεταχιρισμενη και δεν ειχα καποιο ενχιριδιο. την αμελισα και λιγο λογο προβληματων.

vaska
20/04/2014, 10:24
Ευτυχισμένος κάτοχος, καβαλάει και αλλάζει αναλώσιμα. Τι καλύτερο??

IRA57
20/04/2014, 13:54
φιλος που θα βρω το μανουαλ? 24 ειμαι τωρα αλλα την πηρα μεταχιρισμενη και δεν ειχα καποιο ενχιριδιο. την αμελισα και λιγο λογο προβληματων.

δλδ στα 19 πηρες μεταχειρισμενο που κυκλοφορησε την προηγουμενη χρονια?...μηπως ειχες και σουπερ-χοτ δασκαλα που σε ''βιασε'' στα 12...? kolofardia...thou are a heartless bitch...

Sakisdraminos
20/04/2014, 14:44
δλδ στα 19 πηρες μεταχειρισμενο που κυκλοφορησε την προηγουμενη χρονια?...μηπως ειχες και σουπερ-χοτ δασκαλα που σε ''βιασε'' στα 12...? kolofardia...thou are a heartless bitch...

μερικες φορες χρειαζεται να θυσιαζεις κατι για παρεις αυτο που αγαπας και ετσι εγινε γιανα εχω μηχανη ουτε 8μηνων στα 19 μου!!!!
το συγκεκριμενο μοντελο το οδηγαω απο το 2008 απριλιο νομηζω,μολις βγηκε το πηρε ο κολητος αλλα λογο δουλειας βενζινας ειχε υποχρεωσης *(διανομη πετρελαιου) και ετσι πριν παρω το δικο μου ειχα ειδι 4000-5000 με το συγκεκριμενο μοντελο.

εφυγα απο το σπιτι μου και δουλεψα πασχα εκανα εκτος οικογενιας] οπος και αλλες γιορτες!

Sakisdraminos
20/04/2014, 14:46
Ευτυχισμένος κάτοχος, καβαλάει και αλλάζει αναλώσιμα. Τι καλύτερο??

μακαρι να μπορουσα οικονομικα να κανω κατι καλυτερο.... βλεπεις περνω 917 και τα 600 πανε σε δοσει για το αυτοκινητο και νικη σπιτιου!

PetranGR
20/04/2014, 14:55
Μας έχεις κατα μπερδέψει πιστεύω για τό πότε την πήρες ,με πόσα χλμ την πήρες και πόσα έχεις κάνει έως τώρα.

Αν θέλεις λίγο να κάνεις κάτι σωστό,γιατί 35.000 χλμ χωρίς βαλβίδες και χωρίς ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ. Είναι γενοκτονία πιστεύω ...

Αν μας δώσεις αναλυτικά τι ιστορικό έχεις κάνε στην μηχανή σου ώστε να σου πούμε και εμείς τι πρέπει.
Όσο για το Owners Manual ,το κατεβάζεις απο το ίντερνετ ,αλλά απορώ γιατί δεν το έχεις αφού ο κολλητός την είχε πάρει του κουτιού.

Τέλος πάντων.

Κατα κύριο λόγω εν σειρά κοιτάς.
Λάδια,Φίλτρο Λαδιού,Φίλτρο Αέρος, ΒΑΛΒΙΔΕΣ!!!!! ,και δεν κοιτάς και κανένα αλυσιδογράναζο;;γιατί αισθάνομαι οτι τα δοντάκια θα είναι πιο κομμένα και απο μαχαίρι που πέφτει πάνω σε κοτρόνα!

Sakisdraminos
20/04/2014, 15:11
το μοτο το πηρα με 4500χλμ και τωρα εχει 35000. το πηρα 8μηνων και μονο με 8500ευρω απο γνωστο και χορις παζαρια!
ο προηγουμενος πηγε μια ιταλια mugelo και τα υπολοιπα χλμ εγιναν σε πολη το μηχανακη φενετε οτι δεν εχει στριψει στο οριο απο τα λαστιχα!

εγω πηγα 2 φορες πιστα και ολα τα αλλα χλμ ειναι στην σαμο και 4 φορες αθηνα-πρεβεζα-δραμα-καβαλα και αρκετες φορες δραμα καβαλα!

αλλαγες λαδιου γινοταν καθε 7500χλμ η 6 μηνες μαζι με φιλτρο λαδιου.
εχει γινει και ανακληση για την καμπανα.(δεν ξερω αμα χρειαζεται και για τον στροφαλο)
τακακια και λαστιχα παντα και πριν φτασει στο οριο!
αλυσιδα λογο απειριας εχει χαλασει ενας σινδεσμος και ακουγεται!(γιαυτο θα την αλλαξω)

τωρα απορειες:
το μανουαλ που θα το βρω?
βαλβιδες αλλαγη η ρύθμιση?
φιλτρο αερα ελευθερας?
τα μπουζι ειναι ιριδιου?
σε περιπτοση ανακλησεις πως γινεται αντικατασταση?

SHOOTER045
20/04/2014, 15:15
μερικες φορες χρειαζεται να θυσιαζεις κατι για παρεις αυτο που αγαπας και ετσι εγινε γιανα εχω μηχανη ουτε 8μηνων στα 19 μου!!!!
το συγκεκριμενο μοντελο το οδηγαω απο το 2008 απριλιο νομηζω,μολις βγηκε το πηρε ο κολητος αλλα λογο δουλειας βενζινας ειχε υποχρεωσης *(διανομη πετρελαιου) και ετσι πριν παρω το δικο μου ειχα ειδι 4000-5000 με το συγκεκριμενο μοντελο.

εφυγα απο το σπιτι μου και δουλεψα πασχα εκανα εκτος οικογενιας] οπος και αλλες γιορτες!
Και εγώ κάποτε τους παράτησα στο χωράφι και έφυγα για σαλονικα
Αλλά με βρήκαν με μάζεψαν και μηχανή δεν μου πήραν....
Αλλά ξύλο μάζεψα αρκετο

Sakisdraminos
20/04/2014, 15:19
δεν το λεω για να με λιπθητε απλα καποια πραγματα ειναι επιλογες!
θα μπορουσα να μηνώ στην δραμα και ισως ακομα θα ειμουν ανεργος οποτε και να μου το περναν να αναγκαζομουν να το πουλησω!

PetranGR
20/04/2014, 15:34
το μοτο το πηρα με 4500χλμ και τωρα εχει 35000. το πηρα 8μηνων και μονο με 8500ευρω απο γνωστο και χορις παζαρια!
ο προηγουμενος πηγε μια ιταλια mugelo και τα υπολοιπα χλμ εγιναν σε πολη το μηχανακη φενετε οτι δεν εχει στριψει στο οριο απο τα λαστιχα!

εγω πηγα 2 φορες πιστα και ολα τα αλλα χλμ ειναι στην σαμο και 4 φορες αθηνα-πρεβεζα-δραμα-καβαλα και αρκετες φορες δραμα καβαλα!

αλλαγες λαδιου γινοταν καθε 7500χλμ η 6 μηνες μαζι με φιλτρο λαδιου.
εχει γινει και ανακληση για την καμπανα.(δεν ξερω αμα χρειαζεται και για τον στροφαλο)
τακακια και λαστιχα παντα και πριν φτασει στο οριο!
αλυσιδα λογο απειριας εχει χαλασει ενας σινδεσμος και ακουγεται!(γιαυτο θα την αλλαξω)

τωρα απορειες:
το μανουαλ που θα το βρω?
βαλβιδες αλλαγη η ρύθμιση?
φιλτρο αερα ελευθερας?
τα μπουζι ειναι ιριδιου?
σε περιπτοση ανακλησεις πως γινεται αντικατασταση?

1. Το Owners Manuαλ δεν είναι δύσκολο να το βρείς αρκεί να έψαχνες στο google.
Ορίστε μέσα σε 1' : http://www.hondampe.com.au/docs/owning_a_honda/owners_manuals/motorcycles/cbr1000rr-2009.pdf

2. Βαλβίδες θα πας για ρύθμιση ,όπως και δήποτε.

3. Φίλτρο αέρα ΟΕΜ! ( Γνήσιο της μάνας του,μην μπλέξεις ακόμα με τα Aftermarket,γιατί εφόσων δεν έχεις και πολλά λεφτά να ρίξεις απο οτι φαίνετε,τότε θα πρέπει να ξέρεις και την ανάλογη συντήρηση.

4. Ναι τα μπουζί είναι όλα ιριδίου.

5. Σε περίπτωση ανάκλησης αν δεν κάνω λάθος πας στην αντιπροσωπεία και σου κάνουν την αλλαγή που πρέπει,εφόσων έχεις κάνει ήδη την μία ψάξε να δείς ΑΝ έχει να γίνει και άλλη.

6. Προσωπική πρόταση και μόνο λόγω οτι έχεις SuperSport το οποίο είναι όπως λένε λεπίδι , μην αλλάζεις ανά 7500 χλμ λάδια και φίλτρο λαδιού. Αν είδικα κάνεις χλμ. εντός πόλεως κτλ. να το κάνεις πιο νωρίς.


Και εγώ κάποτε τους παράτησα στο χωράφι και έφυγα για σαλονικα
Αλλά με βρήκαν με μάζεψαν και μηχανή δεν μου πήραν....
Αλλά ξύλο μάζεψα αρκετο

εσύ,ακόμα μαζεύεις!

Sakisdraminos
20/04/2014, 15:47
οκ! αλλα για ολα μπορω να ριξω αρχες του μηνα μεχρι 1000ευρω οποτε δεν νομιζω να κολοσω στο φιλτρο.

κανενα μαγαζι για ανταλακτικα με καλες τιμες εχουμε!
της βαλβιδες θα της κανει αντιπροσοπος της χοντα!

PetranGR
20/04/2014, 16:26
οκ! αλλα για ολα μπορω να ριξω αρχες του μηνα μεχρι 1000ευρω οποτε δεν νομιζω να κολοσω στο φιλτρο.

κανενα μαγαζι για ανταλακτικα με καλες τιμες εχουμε!
της βαλβιδες θα της κανει αντιπροσοπος της χοντα!

Καλύτερα να μην τα ρίξεις όλα μπαμ και έξω.

Απο βελτιώσεις μπορείς να κάνεις το 1ο στάδιο βελτίωσης αν όντως το θες,αλλά εφόσων είσαι τόσο στενά οικονομικά δεν στο προτείνω γιατί θα καίει εξτρά όσο ναναι.
1ο στάδιο βελτίωσης : Φίλτρο αέρος (BMC,K&N,Pipercross Κτλ) + Ολόσωμη εξάτμιση (Yoshimura,Akrapovic, κτλ. ) + πρόγραμμα εγκεφάλου (Power commander,bazzaz,bomber Κτλ.).

Καλύτερο είναι να στο κάνει κάποιο σωστο συνεργείο , και όχι κανένας ότι ναναι ,αν είσαι Δράμα και έχεις όρεξη να κάνεις και καλό service κτλ.και κάνεις και ένα μικρό ταξιδάκι μπορείς να έρθεις Σαλόνικα στον :
http://www.stigmap.gr/search-supersport-service-honda-thessaloniki.php?keyword=SuperSport%20Service%20|%20Honda%20%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE% BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7

ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ. Ο λεγόμενος επιστήμονας στον διαδυκτιακό κόσμο.

Έτσι όπως σε κόβω σε βλέπω κουστουμάκι :
Φίλτρο αέρος (~50€) + Βαλβίδες σίγουρα σε βλέπω περίπου (~150-200€) ανάλογα .

Τα άλλα;κράτα τα,εκτός αν έχεις πάνω απο 5000. χλμ με αυτά τα λάδια και φίλτρο λαδιού,το οποίο θα σου πρότεινα να αλλάξεις για καλοκαιράκι σε 10w40.

Μπουζί έχεις αλλάξει ή ούτε λόγος;

McTalas
20/04/2014, 17:24
Μαγκες μην λετε μεγαλες κουβεντες για τις βαλβίδες γιατι και εγω που το πήγαινα σε εξουσιοδοτημενο ποτε δεν τις κοιταξε και τις ρυθμισα στα εξηντακατι χλμ...

PetranGR
20/04/2014, 18:59
Μαγκες μην λετε μεγαλες κουβεντες για τις βαλβίδες γιατι και εγω που το πήγαινα σε εξουσιοδοτημενο ποτε δεν τις κοιταξε και τις ρυθμισα στα εξηντακατι χλμ...

ακριβώς :) Μεγάλη κουβέντα ειδικά οι βαλβίδες.

Μόνο στο συγκεκριμένο έχω πάει για βαλβίδες. Φυσικά έχει την γνώση και επίσης είναι ο μοναδικός που ασχολείται τόσο και τα κάνει όλα ,σαν χειρουργείο όπως λέμε,εκτός και αν πιάνουν τα χέρια του παιδιού και θέλει να δοκιμάσει ο ίδιος να κάνει κάτι τέτοιο...οπότε επειδή αμφιβάλλω σε αυτό ,καλύτερο θα ήταν να έρθει κατά εδώ.
Γιατί ,το λέω απο προσωπική άποψη ,προσωπική εμπειρία σε ότι έχω χρειαστεί και γενικότερα απο όσα έχω διαβάσει,προσπαθώ να μεταφέρω τις ελάχιστες γνώσεις μου.

Sakisdraminos
20/04/2014, 19:15
Καλύτερα να μην τα ρίξεις όλα μπαμ και έξω.

Απο βελτιώσεις μπορείς να κάνεις το 1ο στάδιο βελτίωσης αν όντως το θες,αλλά εφόσων είσαι τόσο στενά οικονομικά δεν στο προτείνω γιατί θα καίει εξτρά όσο ναναι.
1ο στάδιο βελτίωσης : Φίλτρο αέρος (BMC,K&N,Pipercross Κτλ) + Ολόσωμη εξάτμιση (Yoshimura,Akrapovic, κτλ. ) + πρόγραμμα εγκεφάλου (Power commander,bazzaz,bomber Κτλ.).

Καλύτερο είναι να στο κάνει κάποιο σωστο συνεργείο , και όχι κανένας ότι ναναι ,αν είσαι Δράμα και έχεις όρεξη να κάνεις και καλό service κτλ.και κάνεις και ένα μικρό ταξιδάκι μπορείς να έρθεις Σαλόνικα στον :
http://www.stigmap.gr/search-supersport-service-honda-thessaloniki.php?keyword=SuperSport%20Service%20|%20Honda%20%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE% BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7

ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ. Ο λεγόμενος επιστήμονας στον διαδυκτιακό κόσμο.

Έτσι όπως σε κόβω σε βλέπω κουστουμάκι :
Φίλτρο αέρος (~50€) + Βαλβίδες σίγουρα σε βλέπω περίπου (~150-200€) ανάλογα .

Τα άλλα;κράτα τα,εκτός αν έχεις πάνω απο 5000. χλμ με αυτά τα λάδια και φίλτρο λαδιού,το οποίο θα σου πρότεινα να αλλάξεις για καλοκαιράκι σε 10w40.

Μπουζί έχεις αλλάξει ή ούτε λόγος;

Τα μπουζι ποσο βγαινουν?
επισις εγω εκτος απο την πιστα σε ολα τα υπολοιπα φορουσα 15 50w λαδια! πιραζει

AristidisZ
20/04/2014, 19:18
εξαιρετικό thread τολμώ να πω, keep up the good work guys !
(συγνώμη για το σπαμ)

Sakisdraminos
20/04/2014, 19:30
μπορει να μας κανει και ανακληση ?

PetranGR
20/04/2014, 20:02
Τα μπουζι ποσο βγαινουν?
επισις εγω εκτος απο την πιστα σε ολα τα υπολοιπα φορουσα 15 50w λαδια! πιραζει

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


εξαιρετικό thread τολμώ να πω, keep up the good work guys !
(συγνώμη για το σπαμ)

κάτι μου λέει θα σταματήσω να γράφω και εγώ :P


μπορει να μας κανει και ανακληση ?

Ναι μπορεί.

catmaster
20/04/2014, 20:07
παιδια καλισπερα εδω και 5χρονια εχω ενα cbr1000 και επιδι πλεον εχω μερος να την φυλαξω χειμωνα καλοκαιρι θελω να την κανω Μ@υνα!
βεβαια ολα θα γινουν σιγα σιγα!
καταρχην δεν ξερω τι παιζει με ανακλισεις εχω ακουσει για στροφαλο και καμπανα! πως γινονται και με ποια διαδικασια?
2ον επιδι ειχα μια ατυχη πτοση μεσα στον χειμωνα με 30χλμ θελω να αλλαξω τελικο μιας που ακομα εχω το μανισιο!
λογο καλοκαιριου θα γινει αλλαγη λαδιων αλλαγη φιλτρο λαδιου και επιδι εχει και 35000χλμ θα αλλαξω και αλυσιδα.

χρειαζεται καποιο ιδιαιτερο σεβρις βαλβιδες ή κατι αλλο ? δεν το εχω κανει τπτ εκτος απο αλλαγη λαδιων!

παιδια βοηθηστε με γιατι δεν ξερω τπτ απο αυτες της μηχανες.:sad:

314652

Πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα του υποδίκτυου της Honda με το Vin number της μηχανής και φαίνεται στο σύστημα αν έχει κληθεί για αλλαγές

για την καμπάνα είχαν δώσει ανάκληση και είναι περίπου τέσσερις ώρες δουλειά

για τον στρόφαλο δεν θα βρεις άκρη ... σε μερικά από αυτά κάνει ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα αλλά από ότι ξέρω δεν δημιουργεί πρόβλημα πέραν του ήχου (αυτό είχε παρατηρηθεί στα οκτάρια )


σύμφωνα με τον κατασκευαστή θα έπρεπε να έχεις προβεί σε έλεγχο βαλβίδων (και ρύθμιση αν απαιτείται) αλλά από εμπειρίας σε 7 χιλιάρια σαν το δικό σου που κάναμε γενικό σέρβις σε ένα μόνο χρειάστηκε αλλαγη ενός καπελώτου και αυτό ήταν στα 30 χιλιάδες χλμ ... αν κάνεις αλλαγές λαδιών και βάζεις ένα καλό επώνυμο λιπαντικό και φίλτρο λαδιού κάθε 5 χιλ. χλμ δεν θα έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα ... εννοώ απλά ότι μην αγχωθείς και τρελαθείς να κάνεις τις βαλβίδες ... καλύτερα τσέκαρε άλλα πράγματα πιο άμεσα που μπορείς να κάνεις και μόνος σου

Sakisdraminos
20/04/2014, 20:10
Πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα του υποδίκτυου της Honda με το Vin number της μηχανής και φαίνεται στο σύστημα αν έχει κληθεί για αλλαγές

για την καμπάνα είχαν δώσει ανάκληση και είναι περίπου τέσσερις ώρες δουλειά

για τον στρόφαλο δεν θα βρεις άκρη ... σε μερικά από αυτά κάνει ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα αλλά από ότι ξέρω δεν δημιουργεί πρόβλημα πέραν του ήχου (αυτό είχε παρατηρηθεί στα οκτάρια )


σύμφωνα με τον κατασκευαστή θα έπρεπε να έχεις προβεί σε έλεγχο βαλβίδων (και ρύθμιση αν απαιτείται) αλλά από εμπειρίας σε 7 χιλιάρια σαν το δικό σου που κάναμε γενικό σέρβις σε ένα μόνο χρειάστηκε αλλαγη ενός καπελώτου και αυτό ήταν στα 30 χιλιάδες χλμ ... αν κάνεις αλλαγές λαδιών και βάζεις ένα καλό επώνυμο λιπαντικό και φίλτρο λαδιού κάθε 5 χιλ. χλμ δεν θα έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα ... εννοώ απλά ότι μην αγχωθείς και τρελαθείς να κάνεις τις βαλβίδες ... καλύτερα τσέκαρε άλλα πράγματα πιο άμεσα που μπορείς να κάνεις και μόνος σου

αυτο με το θορυβο κυριος οταν κλινεις το γκαζι εχει μεγαλωσει και ειναι ενοχλιτικο! επισις κατι πηρε το αυτι μου οτι μετα την αλλαγη δεν εχει καθολου αυτον το θορυβο ισχυει?

catmaster
20/04/2014, 20:15
αυτο με το θορυβο κυριος οταν κλινεις το γκαζι εχει μεγαλωσει και ειναι ενοχλιτικο! επισις κατι πηρε το αυτι μου οτι μετα την αλλαγη δεν εχει καθολου αυτον το θορυβο ισχυει?

ισχύει ... αλλά σου ξαναλέω δεν νομίζω πως έχει δοθεί ανάκληση για στρόφαλο (τσεκαρέ το μην σου γράφω μαλακίες) ... αν αυτού η χόντα έχει επιβεβαιώσει πως δεν αποτελεί μηχανικό ελάττωμα που χρήζει αντικατάστασης (είναι σαν το αντίστοιχο με τον ήχο από την καμπάνα που κάνουν κάποια μοντέλα της εταιρίας που γίνεται και ιδιαιτέρα ενοχλητικός μετά από λίγο, αλλά δεν προκαλεί βλάβη)

o teos
20/04/2014, 22:12
δλδ στα 19 πηρες μεταχειρισμενο που κυκλοφορησε την προηγουμενη χρονια?...μηπως ειχες και σουπερ-χοτ δασκαλα που σε ''βιασε'' στα 12...? kolofardia...thou are a heartless bitch...

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

teo_g7
21/04/2014, 00:01
αυτο με το θορυβο κυριος οταν κλινεις το γκαζι εχει μεγαλωσει και ειναι ενοχλιτικο! επισις κατι πηρε το αυτι μου οτι μετα την αλλαγη δεν εχει καθολου αυτον το θορυβο ισχυει?

Ναι ισχύει οτι μετα δεν κανει καθόλου θόρυβο μετα την αλλαγή στρόφαλου. Ειδικα αμα αλλαξεις και μπιελοπιστονα με σφυρήλατα Takegawa απο Ιαπωνία με κιτ υπέρ κυβισμού θα ξυρίζει το μηχανάκι.
Ασε τη Honda και τα εξουσιοδοτημένα όλο μαλακιες κάνουνε... Πάνε σε ντόπιο μαστορακι που να πιάνει λίγο το χερι του και θα στο κανει πένα το αργαλειό!
Για οτι άλλο θες ρωτά.