View Full Version : Ronax 500
Lioulios
22/04/2014, 01:17
http://www.mrbike.gr/website/latest-news/ronax-500-supersport.html
314761
Τώρα αυτό θέλουν να το κρύψουν ή να το βάλουν στον πάτο τους?
Σαν καπότα είναι η κουκκούλα...
notakos600
22/04/2014, 09:13
Τώρα αυτό θέλουν να το κρύψουν ή να το βάλουν στον πάτο τους?
Σαν καπότα είναι η κουκκούλα...
:lol:
Lioulios
22/04/2014, 10:46
xaxxaaxaaa oντως !
πράγματι καπότα, γιατί αν φοράει το μοτέρ που λένε, με σύγχρονο ψεκασμό, πλαίσια, περιφερειακά, απλά θα γ@μ@ει....!
PetranGR
10/06/2014, 10:50
βγήκε :
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/ronax-500-launch/
http://www.ronax500.com/
την τεστάρανε κιόλας ,μόνο 46θα κυκλοφορήσουν...
:eek::a07::a8::a016::rockon::panic::heartpound:
μένει να βρω κάποιον να μου "δανείσει" 100.000€...
Οι γραμμες-καμπύλες τις δεν μου φαινονται αρκετα sexy (σε σχεση με την nsr 500 οπως την θυμαμαι) αν και ισος απλα να φταιει το χρωμα (ή ή μη ύπαρξη χρωματος)
* Τελικα το designe ειναι ακριβής αντιγραφη του nsr και απλα ειναι πλεον ξεπερασμενο...
Το βιντεο ειναι ακυρο...
Καλα ντρέπονται να ακουστει ο πραγματικος διχρονος ηχος της μηχανης και βαζουνε κονσερβα-εφε?
και για ποιον ακριβως λογο κοστολογουν αυτη τη μαλακια 100 χιλιαρικα?
και για ποιον ακριβως λογο κοστολογουν αυτη τη μαλακια 100 χιλιαρικα?
ΠΟΛΥ μικρη παραγωγη και συλλεκτικοτητα...
Αν σκευτεις οτι το original κοστιζει μερικα μυρια ειναι... ευκαιρια η ρεπλικα.
kostaskk
10/06/2014, 20:07
...
kostaskk
10/06/2014, 20:09
Οι γραμμες-καμπύλες τις δεν μου φαινονται αρκετα sexy (σε σχεση με την nsr 500 οπως την θυμαμαι) αν και ισος απλα να φταιει το χρωμα (ή ή μη ύπαρξη χρωματος)
* Τελικα το designe ειναι ακριβής αντιγραφη του nsr και απλα ειναι πλεον ξεπερασμενο...
Το βιντεο ειναι ακυρο...
Καλα ντρέπονται να ακουστει ο πραγματικος διχρονος ηχος της μηχανης και βαζουνε κονσερβα-εφε?
βασικα αντιγραφη απο το αγωνιστικο yamaha ειναι. δες την εισαγωγη αερα στο μουτρο και την σχεδιαση του μοτερ. καμια σχεση με honda
PetranGR
10/06/2014, 20:10
μόνο σε μένα αρέσει ;;; :(
Εχει δίκιο ο sonic. Τι είναι ακριβώς αυτό το μηχανάκι? In house αντιγραφή του NSR με 15 χρόνια καθυστέρηση?
roukos_x
11/06/2014, 13:12
μόνο σε μένα αρέσει ;;; :(
οσο εβλεπα το βιντεο, ειχα μια εκφραση-ανεκφραστη κ σκεφτομουν μολις τελειωσει
να ερθω κ να τρολλαρω "ξεχασανε να του βαλουνε φωτα!!!"
χαχαχχαχαχαχαααααααααα!!!
οταν ομως, στον δρομο, ειδα που τα εχουν κρυψει... μου κοπηκε το γελακι...
ΓΑΜΕΙ!!!! ΜΟΝΟ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ!!!
ΠΟΛΥ μικρη παραγωγη και συλλεκτικοτητα...
Αν σκευτεις οτι το original κοστιζει μερικα μυρια ειναι... ευκαιρια η ρεπλικα.
πολυ μικρη παραγωγη απο ποιον?απο τη ροναξ?και ποιος ειναι ο ροναξ?αμα ειναι να κανω κ εγω ενα στο υπογειο μου να βγαλω ενα κομματι και να το πουλαω ενα εκατομυριο :lol:
αξια θα ειχε αμα το εβγαζε η χοντα σαν tribute...
και θα ειχε αξια επειδη θα ειχε το σημα της χοντα πανω...και η τζαγκουαρ θα βγαλει τωρα παραγωγη 12 κομματια που ειχαν μεινει απο το type e και φυσικα θα τα πουλαει πανακριβα και σε συγκεκριμενα ατομα μονο ακριβως επειδη ειναι original και υπερσυλλεκτικα...
αυτη η μαλακια ο ροναξ ειναι απλα ενα κιτ μηχανακι που ουτε καν καλα περιφεριακα δεν εχει για τα λεφτα του...
και η λοτουσ 49 πουλιουντε πανακριβα και τα κιτκαρ που ειναι πιστα αντιγραφα κανουν 20 χιλιαρικα...ομοιως με τα κατερχαμ και το λοτους 7
και φυσικα το ιδιο ισχυει και με τα εργα τεχνης, τα αυθεντικα εχουν αξια, οι απομιμισεις δεν ειναι τιποτα...το original πληρωνεις οχι το αντιγραφο
οποιος το πληρωσει ειναι τρελος sucker :lol:
αυτη η μαλακια ο ροναξ ειναι απλα ενα κιτ μηχανακι που ουτε καν καλα περιφεριακα δεν εχει για τα λεφτα του...
H Honda καπωτε πουλαγε το nsr 500 V2 πανω απο ενα μοιριο ευρώ και χωρις τα καλα ηλεκτρονικα ή τις καλες εξατμισεις.
Για το V4 άστο καλυτερα...
Οσο για ανταλλακτικα για οποιοδηποτε απο τα δυο παραπανω :a029:
Για να μην πω πολλα απλα θα σου αντιστρεψω το ερωτημα...
Στο 1/10 της τιμής του οριτζιναλ ποιο αλο μηχανακι μπορει να σου προσφερει εστω το 1/10 της εμπειριας του να αδηγας ενα V4 2T 500αρι με καμια 160αρια ιππους?
Τα rg500 του 80 ή τα nsr250?
*προφανος και αν σκευτει κανεις μονο [τιμη προς αποδοση], με 100Κ παιρνεις ετοιμο στημενο superbike (σχεδον) παγκοσμιου.
SHOOTER045
11/06/2014, 22:25
Ρε πστμ εκείνο το παλικάρι που έφτιαχνε πρότζεκτ ένα RD 500 με σημερινά περιφερειακά που είναι να τους ξεκωλιασει...
δεν ειναι θεμα τι εμπειρια σου προσφερει...οι τιμες αυτες πανε αναλογα με την ''ιστορια'' του αντικειμενου...αυτο ειναι ενα τιποτα...μια ιδιοκατασκευη απλα που πηραν σχεδια απο το nsr...οπως σου πα υπαρχουν απειρα αυτοκινητα κιτ καρ ακριβη αντιγραφα των πρωτοτυπων αλλα η τιμη τους ειναι οσο ενος κανονικου αυτοκινητου, γιατι απλα δεν εχουν αξια πανω απο αυτη την τιμη...ειναι το κοστος αυτου που αγοραζεις+την αξια της συλλεκτικοτητας...που αυτο δεν εχει φυσικα καμια...
και οπως μονος σου ειπες, απο το να παρεις αυτο που εφτιαξε ο ροναξ η ο καθε ροναξ, μπορεις με αυτα τα λεφτα να παρεις ΚΑΝΟΝΙΚΟ sbk απο το παγκοσμιο πρωταθλημα (wsbk)
http://racebikemart.com/adverts/Ducati_996RS_WSBK_ex-Ben_Bostrom_Team_NCR__1321124718.php
996rs καμια 50αρια χιλιαρικα...και πολλα αλλα σε αυτα τα λεφτα...
επισης στην περιοχη των 100κ παιρνεις F1...απο τις v10...
ναι και 10000 τονους ντοματες οκ :lol: αλλα μιλαμε για μηχανοκινητα οποτε να ξερουμε τουλαχιστον τι αξιζει τι...αν το εβγαζε η χοντα θα μπορουσε ανετα να ζηταγε και παραπανω ο ροναξ δε θα πρεπε να ζηταει πανω απο καμια 30αρα για τον κοπο του...τα υπολοιπα ειναι απλα φουμαρα
kostaskk
11/06/2014, 23:48
ωραία έδωσες 100.000 για το αυθεντικό nsr500 ή το f1 μονοθεσιο ή την στιμενη gp. και? τι θα τα κάνεις μπαρμπα? θα τα βλέπεις?
εδω μιλαμε για 500 2τ που βγαίνει δρομο με έτος κατασκευης το 2014
το παίρνεις και έφυγες λιμανάκια,ταξιδια οτι θες. εχει έγκριση, μπορει να κυκλοφορήσει στον δρομο.
τα άλλα δεν.... (αν παρεις την nsr του doohan στο πρώτο μπλόκο θα στην φορτώσουν και παει για ανακύκλωση ή δημοπρασια στο Ο.Δ.Δ.Υ)
μην συγκρινουμε ανόμοια πράγματα
500cc 2τ τετρακυλινδρα ελαχιστα φτιάχτηκαν για χρηση στον δρομο
rd500 , rg500 και ενα bimota. δηλαδη συνολο 3-4 μοντελα σε ολη την ιστορια
κανενα απο αυτα δεν ηταν racing replica (δηλαδη μονο το μοτερ τους αξιζε και αυτο ειχε πολυ λιγα αλογα για τα κυβικα του)
3 μοντελα στο σύνολο απο το 1980. ε τωρα εφτιαξαν το τεταρτο και το εκαναν και racing replica δηλαδη 1000 φορες ανώτερο απο τα αλλα.
(εδω να πουμε οτι κατι καλα rg500 τα βλεπεις στα 10.000- 20.000 euro στο ebay)
δεν το έφτιαξε καμια γνωστη εταιρια με τα σκονισμενα καλουπια και τα μηχανιματα να περιμενουν στο υπογειο αλλα μια αγνωστη εταιρια που πιθανον να αγορασε ακομη και cnc μηχάνημα για να φτιαξει τα καρτερ ( ξερετε ποσο παει να κατασκευασεις καρτερ σε cnc ή στροφαλο? χυτευση κυλίνδρων?
τα καλουπια πως εγιναν? θελει επιστήμονες ειδικούς που δεν υπάρχουν αρκετοι ποια πανω στα 2τ μοτερ για μοτοσυκλετες
αρα η ronax παιζει να εδωσε απειρα λευτα για τα σχεδια του μοτερ και την σχεδιαση του injection (που σπανια δουλευει καλα σε διχρονα μοτο,για την ακριβια ποτε δεν εχει δουλεψει καλα)
βαλε και την δουλεια με το πλαισιο-αναρτισεις-φρενα-ηλεκτρικα-εξατμισεις τις δοκιμες που εκαναν καθος προκειτε για κατι καινουριο
(ποιος σου λεει εσενα οτι οι σημερινες ohlins-brembo που εχουν σχεδιαστει για 200 κιλα θα δουλευουν οπως πρεπει σε ενα μοτο με 140 κιλα και με τελειος διαφορετικό τροπο αποδωσης τις δυναμης? ολα αυτα θελουν μελέτη
αλλο racing replica 500cc δεν εχει ξαναβγεί σε τουτον δω τον κοσμο (εκτος shouter καπως ετσι λεγοταν και αν ηταν για χρηση δρομου που δεν θυμαμαι αν ηταν)
και τα v2 nsr που λετε ποιο πανω ηταν 'αγωνιστικα'
οπότε καπως πρεπει να βγαλουν και λευτα
αν πουληθουν και τα 46 και βγαλουν κανα φραγκο ισως να ξαναβγαλουν περισσοτερα με μικροτερο κοστος παραγωγης αργοτερα
και λιγα για το 'φαινομενο' racing replica
αρχισε στο τελος του 80 απο τις ιαπωνικές εταιρίες.
κράτησε σχεδον ολη την δεκαετια του 90.
τοτε ο κοσμος ειχε παθει τρελα με τα τοτε gp (500 cc και 250cc ) και υπηρχε σοβαρος ανταγωνισμός στις εταιριες που προσπαθουσαν να κανουν 'ονομα'
οι εταιριες σχεδίαζαν πρωτα το αγωνιστικο μοντελο
μετα το επαιρναν αλλαξαν μερικα πραγματακια να γινει αξιόπιστο και νομιμο και το εβγαζαν σχεδον ιδιο στην παραγωγη για χρηση δρομου
ολα τα εξαρτηματα των racing ηταν σχεδον ιδια και εμοιαζαν κατα 90% με αυτα στο μηχανακια δρομου. και αρκετες φορες αλλαζονταν πραγματα μεταξυ πολιτικου και αγωνιστικου
honda rs μοτερ κούμπωνε σε nsr και το αντιστροφο. οι κασες σε μερικα tzr ηταν ιδιες με τα tz, ηλεκτρικα σχεδον ιδια
τα πλαισια σχεδον ιδια,τα φερινκ σχεδον ιδια με ιδια χρωματα μερικες φορες. αναρτισεις-φρενα σχεδον ιδια, γεωμετρικα χαρακτηριστικα πλαισίων ίδια
σχεδιαση μοτερ σχεδον ιδια, εβλεπες τα κομματια του μοτερ και παρατηρούσες μονο μικροδιαφορες
ετσι έβλεπες στην αγορά μηχανακια 130 κιλα με ξυροκαμπανα,μαγνησια,προηγμένα ηλεκτρονικά και κορυφαία ποιοτητα υλικων+τρελες επιδώσεις
και δεν ηταν 1-2 αλλα ολες οι ιαπωνικες εταιριες εβγαζαν και απο ενα λογο του ανταγωνισμού
η honda εβγαζε τα nsr. ιδιο ονομα στους αγωνες ιδιο και στους δρομους. λεει κατι αυτο?
η kawa επαιζε με tandem μοτερ αλλα σταματισε γρηγορα. ή yamaha με τα tzr και αργοτερα με το 'δικανο' με τα κυλινδρα αναποδα οπως στα tz και αναποδες γεφυρες στο ψαλιδι, πλαισια αλουμινίου κτλ.
η suzuki με το rgv ανταγωνιζονταν με τις αλλες. στο τελος εβγαλε το sp με 70 μοιρες διαταξη οπως και τα αγωνιστικα
η aprilia το συνεχισε για λιγο αλλα το rs δεν το λες και τοσο racing replica, αν του εβαζε κανα μοτερ αντιγραφο απο το rsa κατι θα γινοταν
καπου εκει σταματάνε ολα
rg500-rd500 δεν ηταν racing replica. δεν εμοιαζαν με τα αγωνιστικα
μονο διαφορα αρχιτεκτονικα στοιχεια στα μοτερ τους ειχαν παρομοια. κατα τ αλλα ηταν 'δεινοσαυροι' με δυνατα μοτερ και φιλοσοφια πλαισιων που δεν υποστήριζε το 'στριβην'
η διαφορα αγωνιστικου με πολιτικο στα 250cc ηταν -30 κιλα και + 20 αλογα για το αγωνιστικο
μερικες εταιριες εδιναν και αγωνιστικα στον απλο κοσμακι που ηταν βεβαια κατωτερα απο τα δικα του που ετρεχαν στα gp.
4 κατηγοριες
racing replica (tzr,kr1s,nsr,rgv)
κατηγορια f3 (τα ιδια αλλα με πραγματα απο αγωνιστικα και φτιαγμενα τουμπανα)
αγωνιστικα για τον λαο (honda rs125/250 yamaha tz250)
και τα αγωνιστικα στα gp που στην ουσια ηταν φτιαγμενα rs/tz με εξωτικά υλικα και μετατροπες
σημερα δεν βγαινουν πια racing replicas
τα πλαισια,τα μοτερ,ηλεκτρικα,υλικα δεν μοιαζουν στα παραγωγης και στα αγωνιστικά.
σημερα το πολιτικο φτιαχνεται απο την αρχη δεν αντιγραφεται απο το αγωνιστικο
KotsosDR
12/06/2014, 00:27
Στο 1/10 της τιμής του οριτζιναλ ποιο αλο μηχανακι μπορει να σου προσφερει εστω το 1/10 της εμπειριας του να αδηγας ενα V4 2T 500αρι με καμια 160αρια ιππους?
Τα rg500 του 80 ή τα nsr250?
Σε χαλανε 750cc , 6 cyl. 165 hp , λιγοτερα απο 160 kg ? :evil::evil::evil::evil::evil:
318196
318197
318198
(respect στο Λευκαδιο για τις πληροφοριες :beer: )
....
ωπα φιλε ριξε και μια περιληψη να τη διαβασουμε
sapila racing
12/06/2014, 10:40
ωπα φιλε ριξε και μια περιληψη να τη διαβασουμε
Εχει μπεί στο παιχνίδι παλιά
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=68252&page=84&highlight=harris
Λεπτομέρειες εδω
http://www.classicbikemechaniker.com/news/comotor-rg750-delta-six
Περισσότερες φωτό εδω
http://www.streetfighters.com.au/forum/showthread.php?27250-Rgv750&
:beer:
dankannn
12/06/2014, 10:41
Ο kostaskk απλά έγραψε τα πάντα και αναλυτικότατα, εύγε φίλε μου.
Άλλο μηχανή για πιστά και άλλο να μπορείς να την βγάλεις με πινακίδα στο δρόμο.
Εγώ αν είχα τα χρήματα θα ήθελα ένα στην συλλογή μου έτσι για να σπάω πλάκα με κάνα 1000 τετράχρονο στον δρομο.
sapila racing
12/06/2014, 10:45
Σε χαλανε 750cc , 6 cyl. 165 hp , λιγοτερα απο 160 kg ? :evil::evil::evil::evil::evil:
Πήροφοριακά αυτό κόστισε παραπάνω απο το Ronax, αλλά είναι ενα και μοναδικό.
sapila racing
12/06/2014, 10:54
ωραία έδωσες 100.000 για το αυθεντικό nsr500 ή το f1 μονοθεσιο ή την στιμενη gp. και? τι θα τα κάνεις μπαρμπα? θα τα βλέπεις?
εδω μιλαμε για 500 2τ που βγαίνει δρομο με έτος κατασκευης το 2014
το παίρνεις και έφυγες λιμανάκια,ταξιδια οτι θες. εχει έγκριση, μπορει να κυκλοφορήσει στον δρομο.
Κατι σου ξέφυγε και στηριξες όλο το σκεπτικό σου εκει.
Δεν έχει κανονική έγκριση για να κυκλοφορεί στο δρόμο, ούτε θα την πάρει ποτέ.
Απλά χρησιμοπιεί ενα παραθυράκι που ισχύει στην Γερμανία και μπορεί να κυκλοφορήσει εκεί και μόνο εκεί με ειδικές προσωρινές πινακίδες.
Παρόμοιο concept είχε παρουσιάσει η Harris το 1992 και το είχε τεστάρει στον δρόμο το MCN. Harris YZR500 λεγόταν.
Ειχαν βαλει και κάτι φωτάκια και το έκαναν και βόλτες στην Αγγλία. Ηταν απο τις μοτο που έδινε η Yamaha μοτερ (οπως και τα αντίστοιχα ROC) για να εχει συμμετοχές η κατηγορία.
Εχει μπεί στο παιχνίδι παλιά
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=68252&page=84&highlight=harris
Λεπτομέρειες εδω
http://www.classicbikemechaniker.com/news/comotor-rg750-delta-six
Περισσότερες φωτό εδω
http://www.streetfighters.com.au/forum/showthread.php?27250-Rgv750&
:beer:
haha σαπιλας πιστολης που τα θυμασαι απο τα παιχνιδια τι εχει μπει, κινητο wikipedia εχεις γινει :lol::beer::beer:
αλλα το quote πηγαινε στον kostasksksk να κανει μια περιληψη στο σεντονι που κατεβασε... :D
Κατι σου ξέφυγε και στηριξες όλο το σκεπτικό σου εκει.
Δεν έχει κανονική έγκριση για να κυκλοφορεί στο δρόμο, ούτε θα την πάρει ποτέ.
Απλά χρησιμοπιεί ενα παραθυράκι που ισχύει στην Γερμανία και μπορεί να κυκλοφορήσει εκεί και μόνο εκεί με ειδικές προσωρινές πινακίδες.
Παρόμοιο concept είχε παρουσιάσει η Harris το 1992 και το είχε τεστάρει στον δρόμο το MCN. Harris YZR500 λεγόταν.
Ειχαν βαλει και κάτι φωτάκια και το έκαναν και βόλτες στην Αγγλία. Ηταν απο τις μοτο που έδινε η Yamaha μοτερ (οπως και τα αντίστοιχα ROC) για να εχει συμμετοχές η κατηγορία.
και η harris φυσικα δεν εχει σχεση με τον ronax....για να εχουμε και ενα μετρο συγκρισης παλι...
Λευκάδιος
12/06/2014, 11:09
Σε χαλανε 750cc , 6 cyl. 165 hp , λιγοτερα απο 160 kg ? :evil::evil::evil::evil::evil:
(respect στο Λευκαδιο για τις πληροφοριες :beer: )Οι μπυρες ειναι για τον sapila racing,εμείς παλι στεγνοί θα μείνουμε :D
Εχει μπεί στο παιχνίδι παλιά
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=68252&page=84&highlight=harris
:beer:Εψαχνα το συγκεκριμενο νημα αλλά δεν το εβρισκα :beer:
sapila racing
12/06/2014, 11:10
και η harris φυσικα δεν εχει σχεση με τον ronax....για να εχουμε και ενα μετρο συγκρισης παλι...
Το Harris Padgetts Yamaha YZR500 ήταν πραγματικό αγωνιστικό GP500 που έτρεχε κιόλας κανονικά την προηγούμενη χρονιά.
Δεν ήταν replica, κανονικό GP500 ήταν!
Νατο εδω σε φωτό στο δρόμο, φαίνεται και το αστείο φαναρι που του είχαν βάλει.
Οδηγός είναι ο Kevin Ash που έφυγε τον Ιανουάριο 2013.
sapila racing
12/06/2014, 11:11
Οι μπυρες ειναι για τον sapila racing,εμείς παλι στεγνοί θα μείνουμε :D
Εψαχνα το συγκεκριμενο νημα αλλά δεν το εβρισκα :beer:
Αμα ερθεις στην ετησια θα τις πιούμε μαζί! :beer:
Λευκάδιος
12/06/2014, 11:23
Αμα ερθεις στην ετησια θα τις πιούμε μαζί! :beer:
Εχω πολλές υποχρεωσεις αυτο το Σ/Κ,καποια άλλη φορά :wave2:
kostaskk
12/06/2014, 13:01
Κατι σου ξέφυγε και στηριξες όλο το σκεπτικό σου εκει.
Δεν έχει κανονική έγκριση για να κυκλοφορεί στο δρόμο, ούτε θα την πάρει ποτέ.
Απλά χρησιμοπιεί ενα παραθυράκι που ισχύει στην Γερμανία και μπορεί να κυκλοφορήσει εκεί και μόνο εκεί με ειδικές προσωρινές πινακίδες.
Παρόμοιο concept είχε παρουσιάσει η Harris το 1992 και το είχε τεστάρει στον δρόμο το MCN. Harris YZR500 λεγόταν.
Ειχαν βαλει και κάτι φωτάκια και το έκαναν και βόλτες στην Αγγλία. Ηταν απο τις μοτο που έδινε η Yamaha μοτερ (οπως και τα αντίστοιχα ROC) για να εχει συμμετοχές η κατηγορία. δεν ξερω τι λες εγω στο βιντεακι ειδα να διαφημίζουν οτι βγαινει και στον δρόμο και φορουσε πινακιδα-φωτα
τοσο μαλακες ειναι να λενε ψεματα στο διαφημιστικο τους βιντεακι?
πουθενά δεν λεει οτι ειναι μονο για κυκλοφορία στους δρομους τις γερμανιας και μονο
εσυ που βρικες ολα αυτα και το οτι δεν εχει κανονική έγκριση?
dankannn
12/06/2014, 13:43
δεν ξερω τι λες εγω στο βιντεακι ειδα να διαφημίζουν οτι βγαινει και στον δρόμο και φορουσε πινακιδα-φωτα
τοσο μαλακες ειναι να λενε ψεματα στο διαφημιστικο τους βιντεακι?
πουθενά δεν λεει οτι ειναι μονο για κυκλοφορία στους δρομους τις γερμανιας και μονο
εσυ που βρικες ολα αυτα και το οτι δεν εχει κανονική έγκριση?
On the Road
With lights and indicators front and back as well as mirrors and brake-lights the Ronax 500 has the legal requirements to participate in traffic.
This makes it possible to enjoy the performance of the Ronax 500 for example on a German country road using temporary license plates.
sapila racing
12/06/2014, 13:52
δεν ξερω τι λες εγω στο βιντεακι ειδα να διαφημίζουν οτι βγαινει και στον δρόμο και φορουσε πινακιδα-φωτα
τοσο μαλακες ειναι να λενε ψεματα στο διαφημιστικο τους βιντεακι?
πουθενά δεν λεει οτι ειναι μονο για κυκλοφορία στους δρομους τις γερμανιας και μονο
εσυ που βρικες ολα αυτα και το οτι δεν εχει κανονική έγκριση?
Απο εδω
http://motomatters.com/news/2014/06/10/the_ronax_a_500cc_gp_bike_to_call_your_o.html
:wave2:
Ρε παλικαρια το θεμα σας ειναι το αν θα μπορειτε να πατε νομιμα για καφε με την αγωνιστικη ρεπλικα δλδ?
Το μηχανακι ειναι αποκλειστικα για τρειλερ και πιστα (ακομα και αν εχει φωτα, πινακιδες κτλπ).
Μονο μονο η συντηρηση που θα χρειαζετε, κανει την "κυριακατικη βολτα" οικονομικα ασυμφορη.*
Ρε με τα φτωχαδακια των 100Κ ευρω για μηχανη...
Τεσπα...
Τα παντα γινεται να βγαλουν πινακιδες για τον δρομο. Ξεχασατε τα ιταλικα CRE που ηταν καθαρα με φωτα; Ή τα τωρηνα ΤΜ 300, ΚΤΜ 300, gasgas κτλπ που βγαζουν πινακιδες χωρις κολληματα ρυπων; Αμα εχεις 100Κ για μηχανη, με μερικα Κ ακομα του βγαζεις και αδεια για ελικοπτερο...
Παμε παρακατω τωρα...
Τα one-off-a-kind μηχανακια εχουν τοση σχεση με τα μηχανακια (εστω και μικροσκοπικης) παραγωγης οσο το ροταξ με την γνησια NSR500.
Το κοστος παραγωγης ενως πρωτοτυπου ειναι μονο ενα μερος (και ουτε καν το μεγαλυτερο) του κοστους εξέλιξης και τελικης παραγωγης μιας σειρας μηχανων.
Η ronax θα φτιαξει 46 μηχανες (ας πουμε) με τιμη αγωρας 100.000, αρα μιλαμε για ενα μεγιστο εσοδο 4.600.000ευρω.
Εγω προσωπικα αδυνατω να δω πως θα βγαλει κερδος η εταιρια απο αυτην την πρωτη φαση λανσαρισματος της μηχανης...
Και πιθανοτατα (εκτος και αν ειναι τραγικα απο οδηγηση ή αξιοπιστια) εχει ειδει ξεπουλησει (μονο μονο απο συλλεκτες σαν τον jay leno και σαουδαραβες).
Οπωτε ισος να χρειαστει να περιμενετε την επομενη παρτιδα σε μερικα χρονια οπου ισος θα παραχθουν χιλια μηχανακια με κοστος καπου κοντα στα 30Κ ευρω...
*υ.γ. το οριτζιναλ nsr500 ειχε αναλωσημα μεχρι και τα καρτερ, μιας και (στην χειρωτερη) καθε δευτερο αγωνα ειχαν "ανοιξει" εκτος προδιαγραφων. Βεβαια εβγαζε το θεριο και 200+ αλογατα...
Για στροφαλομπιελες κτλπ ουτε λογος...
ρε παιδια δε μπορω να καταλαβω γιατι σκαλωνεται με το 500 και το 500 διχρονο...κατ αρχην αυτες οι επιδοσεις που δινουν εχουν ξεπεραστει εδω και καιρο στα sbk...επισης πολλοι βελτιωτες εχουν φτασει τετοια 2χρονα μοτερ σε αυτες τις ιπποδυναμεις εδω και καιρο...
και εφοσον πιστευετε οτι αξιζει η ''μοναδικοτητα'' της αισθησης, αμα βγει ενας κατασκευαστης παλι noname και βγαλει κανα μηχανακι με κανα μοτερ busa υπερκιβυσμενο τουρμπατο 500 αλογα ποσο θα επρεπε να πουλαει τη μοναδικοτητα της αισθησης?κανα μυριο?
sapila racing
13/06/2014, 09:32
ρε παιδια δε μπορω να καταλαβω γιατι σκαλωνεται με το 500 και το 500 διχρονο...κατ αρχην αυτες οι επιδοσεις που δινουν εχουν ξεπεραστει εδω και καιρο στα sbk...επισης πολλοι βελτιωτες εχουν φτασει τετοια 2χρονα μοτερ σε αυτες τις ιπποδυναμεις εδω και καιρο...
και εφοσον πιστευετε οτι αξιζει η ''μοναδικοτητα'' της αισθησης, αμα βγει ενας κατασκευαστης παλι noname και βγαλει κανα μηχανακι με κανα μοτερ busa υπερκιβυσμενο τουρμπατο 500 αλογα ποσο θα επρεπε να πουλαει τη μοναδικοτητα της αισθησης?κανα μυριο?
H 'μοναδικότητα της αίσθησης' όπως την ονομάζεις, είναι κατι που το ψάχνει όλος ο κόσμος.
Kατα τη γνώμη μου η αίσθηση ενός 4κυλινδρου δίχρονου 500 δεν πλησιάζεται απο κανενα Superbike κι απο κανένα Busa κι ας εχουν και 500 ίππους.
Δεν ειναι η αναλογία κιλών ανα ίππο μονο που δίνουν την αίσθηση, είναι ο τρόπος που αποδίδει την ισχύ, ο ήχος, το πολύ χαμηλό βάρος κλπ.
Όπως τα λέει ο Sapilas..
Και επειδής είναι καλοκαιράκι πάμε και μια φωτοεπεξήγηση..
άλλο πράμα αυτό..
318253
άλλο πράμα τούτο..
318254
και άλλη κατάσταση αυτή..
318255
Αντιπαράθεση με τη σειρά που αναφέρθηκαν.
Άντε.. πάμε παραλία τώρα!:sun:
(Ψάχνω να βρω λινκ και για μια άλλη μοτό που έβγαλε χθες το mcn..ένα r1 αρκετά περιποιημένο..του Mr-κάτι είναι)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.