PDA

View Full Version : Αγορά νέας και ωραίας



DarkSouls46
26/04/2014, 21:09
Γειά σας και καλώς σας βρήκα :wave2: :)

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω μηχανή ss και συγκεκριμένα r6 γι'αυτο και τελικά εφτιαξα λογαριασμό. Να πώ οτι είμαι φοιτητής 24ων χρονών κάτοχος crypton x. Εχω οδηγήσει πολλές μηχανές με βασικότερη εμπειρία το παπάκι μου και τις μηχανές του πατέρα μου μέχρι 650cc μονοκύλινδρο. Απο εκεί και πέρα έχω πάρει κατα καιρούς μέχρι και 750 τετρακυλινδρο (z750).
Τα λέω όλα αυτά για να κρίνεται εσείς καλύτερα μιας και θέλω να πάρω για πρώτη φορά με τα δικά μου λεφτά τη δική μου μηχανή. Ξέρω οτι για τη χρήση που θα του κάνω, αξίζει περισσότερο ένα motard. Παρ' όλα αυτά τα όνειρα είναι όνειρα και πρέπει να εκπληρώνονται εφόσον αυτά είναι εφικτά. Πόσο μάλλον τώρα που έχω μαζέψει τις τουμπίτσες μου και είμαι πολύ πιο μυαλωμένος.

Τέλος πάντων για να μήν κουράζω άλλο. Έχω σκοπό μία στο τόσο να κάνω μινι ταξιδάκια καθώς και κανα track day (όπως και μαθήματα css).
Τα λεφτά που διαθέτω είναι 2.500 ευρώ. Με αυτά τα λεφτά βρίσκω r6 του 01-04. Είναι επίφοβες αυτές οι χρονολογίες για τέτοια μηχανή? Σκεφτόμουν για zx250 που βρίσκω πιο καινούριο αλλά τό έχω γευτεί τώρα το γλυκό και θέλω να τη ζήσω πλέον την εμπειρία ολοκληρωτικά
Πόσο μπορεί να μου κοστίσει ο έλεγχος σε μηχανικό?

Αν έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι άλλο καλοδεχούμενο απλά είμαι αρκετα πεισμένος για το r6..
Ελπίζω να μην κούρασα και όποιος έχει όρεξη για απαντήσεις, καλοδεχούμενες.:wave2:

panavour
26/04/2014, 21:36
απο διπλωματα τι εχουμε?

o teos
26/04/2014, 21:57
Αφου το πας σε μηχανικο και ειναι οκ παρτο με κλειστα ματια...μια χαρα μηχανη και οχι τοσο επιθετικη οσο ο απόγονος της..διπλωμα και εξοπλισμος stadar δεν πας πουθενα πλεον χωρις αυτα..ο μηχανικος συνηθως αν ειναι γνωστος σου δε θα παρει κατι αν οχι θα σου πει τπτ αλλα δωστου ενα το κατι της του να γινει ''δουλεια'' σχολαστικη...αυτα.. καλους δρομους και με μετρο στην αρχη..:wave2:

DarkSouls46
27/04/2014, 10:37