View Full Version : Ducati 750SS 1974 'Green Frame'
sapila racing
30/04/2014, 09:33
Καπου στην Αθήνα, στην γνωστή γιάφκα των Ducati στην Μιχαλακοπούλου ανασταίνεται αυτή η πολύ σπάνια και πανάκριβη μοτοσυκλέτα...
Οσοι ξέρουν τι μοτοσυκλέτα είναι, πόσο κοστίζουν τα αυθεντικά της ανταλλακτικά κλπ, καταλαβαίνουν το μέγεθος του εγχειρήματος.
Black Mamba
30/04/2014, 09:36
Koυκλαρα λεμε!:a8:
Να μας ενημερωνεις...
:a014:
Takata Dome
30/04/2014, 09:42
Κάπου στις 200 έχουν φτιαχτεί αν θυμάμαι καλά. Ο άνθρωπος που την έχει την έφερε απο εξωτερικό ή βρισκόταν στην Ελλάδα; :uplate:
Κάπου στις 200 έχουν φτιαχτεί αν θυμάμαι καλά. Ο άνθρωπος που την έχει την έφερε απο εξωτερικό ή βρισκόταν στην Ελλάδα; :uplate:
Αν θυμάμαι καλά, 401 είχαν φτιαχτεί. Πόσα σώζονται είναι βέβαια το ερώτημα.
Ο Αρης θα ξέρει καλύτερα.
Takata Dome
30/04/2014, 09:47
Αν θυμάμαι καλά, 401 είχαν φτιαχτεί. Πόσα σώζονται είναι βέβαια το ερώτημα.
Ο Αρης θα ξέρει καλύτερα.
400 νομίζω ήταν οι 900SS. Ε θα μας πεί ο Σαπίλας!
sapila racing
30/04/2014, 10:12
Αν θυμάμαι καλά, 401 είχαν φτιαχτεί. Πόσα σώζονται είναι βέβαια το ερώτημα.
Σωστός είσαι, 401 ήταν τα 750SS.
Παίζεi να είναι το πιο σπάνιο Ducati ever, και φυσικά αυτό αντικατοπτρίζεται και στις τιμές που πωλούνται, ενω υπαρχουν και πολλά μαιμουδεμένα να μοιάζουν με τέτοιο, η άλλα πιυ είναι απλά ρεπλικες και το δηλώνουν.
Το συγκεκριμμένο ήταν στην Ελλάδα από παλιά, το θέμα είναι οτι τώρα φτιάχνεται απο την αρχή σαν καινούριο, αλλά δυστυχώς θα πουληθεί στο εξωτερικό.
Takata Dome
30/04/2014, 10:18
Άκυρο,τα Imola Replica θυμόμουν εγώ.
400 νομίζω ήταν οι 900SS. Ε θα μας πεί ο Σαπίλας!
Μέχρι να μας πει ο Αρης, το έψαξα λίγο και η Ducati λέει για 401 "The Borgo Panigale factory turned out only 401 units of the first 750 SS."
http://www.ducati.com/history/70s/750_ss__/index.do
Μπορεί να υπάρχει και ιστορία για τα πόσα κομμάτια βγήκαν που δεν την ξέρω.
Το θέμα είναι, τι τιμή μπορεί να πιάσει ένα τέτοιο μηχανάκι, όταν κάτι CB750 sandcast που είχαν βγεί σε χιλιάδες κομμάτια πιάνουν εξωφρενικές (μα εντελώς όμως) τιμές.
sapila racing
30/04/2014, 10:31
Μέχρι να μας πει ο Αρης, το έψαξα λίγο και η Ducati λέει για 401 "The Borgo Panigale factory turned out only 401 units of the first 750 SS."
http://www.ducati.com/history/70s/750_ss__/index.do
Μπορεί να υπάρχει και ιστορία για τα πόσα κομμάτια βγήκαν που δεν την ξέρω.
Το θέμα είναι, τι τιμή μπορεί να πιάσει ένα τέτοιο μηχανάκι, όταν κάτι CB750 sandcast που είχαν βγεί σε χιλιάδες κομμάτια πιάνουν εξωφρενικές (μα εντελώς όμως) τιμές.
Η τιμή θα είναι 6ψηφιο νούμερο μαλλον.
Το sand cast CB750 K0 που πωλήθηκε στο αστρονομικό νούμερο πρόσφατα ήταν πολύ πιο σπάνιο απο αυτό το Ducati.
Ηταν στην ουσία το μόνο ( η ενα απο τα δύο αναλογα ποιον πιστευεις ) απο τα 4 preproduction κομμάτια που έχουν απομείνει.
Hταν το μπλε στο κατω μερος της παρακάτω σελίδας:
http://www.cb750sandcastonly.com/latepreproduction02.htm
Υπεροχο, και μοναδικο.....
κριμα που δεν ειναι δικο μου....!!!
catmaster
30/04/2014, 11:02
Άρη αυτή δεν ήταν στην προπέρσινη έκθεση στη Μεταμόρφωση η ξεκούτιανα και δεν θυμάμαι ;;
sapila racing
30/04/2014, 11:28
Άρη αυτή δεν ήταν στην προπέρσινη έκθεση στη Μεταμόρφωση η ξεκούτιανα και δεν θυμάμαι ;;
Δεν είναι η ίδια Ακη, εκείνη ήταν 750 Imola Spaggiari .
Αρα ξεκούτιανες! :p
filipp0s
30/04/2014, 12:05
:eek::beer::beer:
Καπου στην Αθήνα, στην γνωστή γιάφκα των Ducati ανασταίνεται αυτή η πολύ σπάνια και πανάκριβη μοτουκλέτα...
Οσοι ξέρουν τι μοτοσυκλέτα είναι, πόσο κοστίζουν τα αυθεντικά της ανταλλακτικά κλπ, καταλαβαίνουν το μέγεθος του εγχειρήματος.
Σπαμ ον οπότε κράξτε ελεύθερα.Τα αισθήματα μου για την Ντουκάτι είναι ακριβώς τα ίδια που τρέφω και για την Φερράρι, δηλαδή μακριά κι αγαπημένοι...
Οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον από πάνω κανόνα είναι σε δύο τροχούς αυτό του άρθρου σου κι άντε ακόμα ένα ,το MHR και σε 4 τροχούς τα από κάτω...
365P (total production 2 ! )
315270
250 Lusso
315271
ΥΓ Οι φωτό σου στο ημίφως φοβερές και μένω φυσικά στο δυστυχώς θα πουληθεί εξωτερικό...
sapila racing
30/04/2014, 13:50
ΥΓ Οι φωτό σου στο ημίφως φοβερές και μένω φυσικά στο δυστυχώς θα πουληθεί εξωτερικό...
Τις φωτό τις έβγαλε ο μάστορας που το φτιάχνει, έγινε και φωτογράφος τώρα!
Οταν του είπα οτι έβγαλε πολύ καλές φωτό μου είπε οτι με αυτη την μοτο είχε έμπνευση.
sapila racing
30/04/2014, 17:07
Του κερκυραίου ήταν?
Ναι αυτό είναι.
Τωρα πια ειναι αλλουνού βέβαια.
taisteal
30/04/2014, 17:10
:eek::eek:
:a32::a32::a32:
Ξέρω την ιστορία του, αλλά ήθελα να το επιβεβαιώσω. Κρίμα να μη μείνει στην Ελλάδα αυτό το κόσμημα:(
sapila racing
30/04/2014, 17:17
Κρίμα να μη μείνει στην Ελλάδα αυτό το κόσμημα:(
Συμφωνώ κι επαυξάνω.
Δυστυχώς αυτή την εποχή της κρίσης έφυγαν στο εξωτερικό πολλές αξιόλογες κλασσικές μοτοσυκλέτες.
PetranGR
30/04/2014, 19:17
το ποσό τελικά 6-ψήφιο; προς το 2 ο πρώτος αριθμός η προς το 1;
notakos600
02/05/2014, 08:35
το ποσό τελικά 6-ψήφιο; προς το 2 ο πρώτος αριθμός η προς το 1;
Μπορεί 3 ή και 4...
PetranGR
02/05/2014, 11:18
Μπορεί 3 ή και 4...
ανά τον κόσμο δηλαδή είναι τόσο σπάνιο σαν μοντέλο;
sapila racing
02/05/2014, 13:35
Κατι γίνεται εκει μέσα, τα βαζει κατω απο ειδικές λάμπες και πολλαπλασιάζονται!! :eek:
Ενταξει το άλλο δεν είναι ίδιο, αλλά πλησιάζει.
Ο συνήθης υποπτος φαίνεται στην άκρη της φωτό. :p
Oi Borrani τα σπανε....
οπως και η λοιπη μοτο...
:beer::beer:
τι λες τωρα ρε Αρη;;;;
vforever
02/05/2014, 17:51
Ιταλιδες κουκλαρες :a23:
MG-KTiNoS
02/05/2014, 18:19
Είναι... ΠΑΡΑΠΟΛΛΑ τα λεφτά Άρη....
Μπορεί 3 ή και 4...
Συνέλθετε ,δεν μιλάμε για Brough Superior ούτε καν για Vincent Black Shadow ρε μάγκες.
Συνέλθετε ,δεν μιλάμε για Brough Superior ούτε καν για Vincent Black Shadow ρε μάγκες.
Mε τα τρια φίλτατε, φλερτάρει έντονα.
Είναι το νο.27 της "σοδειάς" του '74, αν δεν κάνω λάθος.
Ο πρώην ιδιοκτήτης είναι φίλος και μερακλής από τους λίγους.
Λογικά, επειδή δεν ήθελε να κάνει τσιγκουνιές στην ανακατασκευή, το έδωσε για να γίνει όπως πρέπει.
Επίσης είναι αυτός που μου έδωσε το χέρι της δικιάς μου Ιταλίδας:hug:
Η "θυσία" του πρασινοσκέλετου, θα δώσει ζωή σε άλλες "ξαδέρφες" που περιμένουν υπομονετικά.
315534
Λέτε να καταφέρει κι αυτή η μακρινή ξαδέρφη να γίνει τόσο σπάνια;
Είναι ήδη limited (Paul Smart) αλλά φαντάζομαι θα πρέπει να περάσουν καμιά 20ρια χρονάκια ακόμα για να δείξει την αξία της..
sapila racing
05/05/2014, 12:27
Mε τα τρια φίλτατε, φλερτάρει έντονα.
Είναι το νο.27 της "σοδειάς" του '74, αν δεν κάνω λάθος.
Ο πρώην ιδιοκτήτης είναι φίλος και μερακλής από τους λίγους.
Λογικά, επειδή δεν ήθελε να κάνει τσιγκουνιές στην ανακατασκευή, το έδωσε για να γίνει όπως πρέπει.
Επίσης είναι αυτός που μου έδωσε το χέρι της δικιάς μου Ιταλίδας:hug:
Η "θυσία" του πρασινοσκέλετου, θα δώσει ζωή σε άλλες "ξαδέρφες" που περιμένουν υπομονετικά.
Πολύ φοβάμαι οτι καπου έχεις μπερδευτεί.
Λέτε να καταφέρει κι αυτή η μακρινή ξαδέρφη να γίνει τόσο σπάνια;
Είναι ήδη limited (Paul Smart) αλλά φαντάζομαι θα πρέπει να περάσουν καμιά 20ρια χρονάκια ακόμα για να δείξει την αξία της..
Καμμία σχέση κι εχει και ξεφούσκωτα λάστιχα. :p
δωσε φωτο ρε αρη.μας αρωστησες
:beer:
sapila racing
05/05/2014, 12:48
δωσε φωτο ρε αρη.μας αρωστησες
:beer:
Δεν έχει άλλες δυστυχώς.
Παει τωρα ταξίδεψε στο εξωτερικό το μηχανάκι....
theofilos888
05/05/2014, 13:13
Δεν έχει άλλες δυστυχώς.
Παει τωρα ταξίδεψε στο εξωτερικό το μηχανάκι....
Έτσι μας κάνεις συνέχεια! Μας δίνεις το ορεκτικό και μετά γιόκ. Και με το NR τα ίδια. 5 φωτό και μετά μόνοι στο μπάνιο!!! :lol:
sapila racing
05/05/2014, 13:29
Έτσι μας κάνεις συνέχεια! Μας δίνεις το ορεκτικό και μετά γιόκ. Και με το NR τα ίδια. 5 φωτό και μετά μόνοι στο μπάνιο!!! :lol:
Τι να κανω κι εγώ, δικα μου είναι?
Δυστυχώς και το NR έχει ταξιδέψει προ πολλού.
:p ολο ετσι μας κανεις!!!
Πολύ φοβάμαι οτι καπου έχεις μπερδευτεί.
Aν αναφέρεσαι στην τιμή, ναι υπάρχει λάθος..ήθελα να πω ότι φλερτάρει έντονα με τα 30.000 όχι με τα 300.000, δεδομένου ότι με 0 χλμ πέρυσι 900 bevel πουλήθηκε από γνωστό οίκο του εξωτερικού 120.000. Μακάρι να πουλήθηκε παραπάνω.
Κατά τ'άλλα, όταν το είχε πάρει το '09 ,αν θυμάμαι καλά, μας είχε πει ότι ήταν το ν.27 του '74 και μάλιστα βάψιμο σκελετού και λοιπών το είχε κάνει.
Τι να κανω κι εγώ, δικα μου είναι?
Δυστυχώς και το NR έχει ταξιδέψει προ πολλού.
Εκεινο που ειχες και τopik που το κανατε service..?
imitrelos
05/05/2014, 19:24
Sapila ο ίδιος κύριος δεν έχει και το supermono ? :)
sapila racing
06/05/2014, 15:17
Sapila ο ίδιος κύριος δεν έχει και το supermono ? :)
Nαι, ο ίδιος. :wave2:
imitrelos
07/05/2014, 00:02
Η γιάφκα χεχεχε απο οτι θυμάμαι απο κάτι φωτογραφίες που ειχεςε βάλει παλιότερα οταν πήρε το mono , δεν του λες να ανεβάσεις κανενα φωτορομανζο απο τα μηχανακια του :)
Sapila το mono μου έχει απο παλιά δημιουργήσει εφιάλτες :)
Πολύ φοβάμαι οτι καπου έχεις μπερδευτεί.
Καμμία σχέση κι εχει και ξεφούσκωτα λάστιχα. :p
Τι τα θέλετε τα μπουρδέλ@ ούτε αέρα στα λάστιχα δεν κρατάνε...
http://www.carandclassic.co.uk/car/C489993
astroman76
21/05/2014, 00:36
Σωστός είσαι, 401 ήταν τα 750SS.
Παίζεi να είναι το πιο σπάνιο Ducati ever, και φυσικά αυτό αντικατοπτρίζεται και στις τιμές που πωλούνται, ενω υπαρχουν και πολλά μαιμουδεμένα να μοιάζουν με τέτοιο, η άλλα πιυ είναι απλά ρεπλικες και το δηλώνουν.
Το συγκεκριμμένο ήταν στην Ελλάδα από παλιά, το θέμα είναι οτι τώρα φτιάχνεται απο την αρχή σαν καινούριο, αλλά δυστυχώς θα πουληθεί στο εξωτερικό.
πιο σπανιο και απο τα 65 συπερμονο?
astroman76
21/05/2014, 00:44
και μερικα κουκλακια στην ιδιοκτησια του αμερικανικου αφεντικου μου.... εχει 2 green frame +1 o μηχανικος οπως και 2 τρικολορε 851 και πολλα αλλα μηχανακια....
316511
316512
316513
sapila racing
21/05/2014, 09:01
πιο σπανιο και απο τα 65 συπερμονο?
Oχι βέβαια, δεν το υπολόγισα το supermono με το σκεπτικό οτι δεν είναι μηχανακι κανονικής παραγωγής, ούτε κυκλοφορεί στο δρόμο.
Τελικά κι αυτό το green frame στο Αμερικα κατέληξε, τα μαζεύουν όλα εκει φαίνεται...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.