View Full Version : MotoGP Round 4 Jerez de la frontera 2014
GIOTIS750
04/05/2014, 22:01
2014 Moto GP Round 04 Jerez Circuit Spain full race
http://www.dailymotion.com/video/x1t0pzz_2014-moto-gp-round-04-jerez-circuit-spain_auto
Allst@rf
04/05/2014, 23:15
https://www.youtube.com/watch?v=sRxdjuEr0iI
Yes, Mr Simms, there's only two syllables in this whole wide world worth hearing: pussy.
LogOutGoRide
05/05/2014, 07:41
Υποτίμησα τον Marquez και υπερτίμησα τους υπόλοιπους. Ο Dani δυστυχώς είναι μια από τα ίδια. Μέχρι και ο Σταύρος πλέον παραδέχεται πως είναι μέχρι εκεί.
Μετά από έναν φοβερό αγώνα στην moto 3, ήρθε το απόλυτο τίποτα από την moto 2.
Η μεσαία κατηγορία δεν έχει το θέαμα της μικρής και την αίγλη της μεγάλης. Είναι το απόλυτο μηδέν και πρέπει να αλλάξει το μοντέλο.
RaGe_Raptor
05/05/2014, 08:25
Ο Ρόσσι λέει του βγήκε το ρίσκο με το σκληρό λάστιχο, ο Ντάνι λέει ότι γλιστρούσε πολύ στην αρχή και ήθελε περισσότερο χρόνο για να περάσει τον Ρόσσι, Ο Χόρχε ότι προσπάθησε πολύ να ακολουθήσει τον ομόσταυλό του κι όταν τον πέρασε ο Ντάνι είχε ξεμείνει από δυνάμεις και προτίμησε τους βαθμούς της 4ης θέσης από το να πέσει(το παράτησε δλδ) . Επίσης δήλωσε ότι πρέπει να δουλέψει πάνω στη φυσική του κατάσταση αν θέλει να κάνει κάτι καλύτερο(δικαιολογίες;;;) . Και τέλος ο Μαρκ δεν μπορεί να καταλάβει γιατί είχε τόσο καλύτερο ρυθμό και άνοιξε τέτοια διαφορά από τους υπόλοιπους.ούτε εμείς βρε αγόρι μου , ούτε εμείς...!!!
Antonisss
05/05/2014, 09:18
Ο Ρόσσι λέει του βγήκε το ρίσκο με το σκληρό λάστιχο, ο Ντάνι λέει ότι γλιστρούσε πολύ στην αρχή και ήθελε περισσότερο χρόνο για να περάσει τον Ρόσσι, Ο Χόρχε ότι προσπάθησε πολύ να ακολουθήσει τον ομόσταυλό του κι όταν τον πέρασε ο Ντάνι είχε ξεμείνει από δυνάμεις και προτίμησε τους βαθμούς της 4ης θέσης από το να πέσει(το παράτησε δλδ) . Επίσης δήλωσε ότι πρέπει να δουλέψει πάνω στη φυσική του κατάσταση αν θέλει να κάνει κάτι καλύτερο(δικαιολογίες;;;) . Και τέλος ο Μαρκ δεν μπορεί να καταλάβει γιατί είχε τόσο καλύτερο ρυθμό και άνοιξε τέτοια διαφορά από τους υπόλοιπους.ούτε εμείς βρε αγόρι μου , ούτε εμείς...!!!
Από motomatters.com
The measure of just how complete Marquez' domination of MotoGP is can be seen in the lap charts. Even on the laps where Marquez was four or five tenths quicker than the men behind, he was still losing time in the second sector, which runs from halfway between turns 4 and 5, and the speed trap along the back straight. There is only one corner there, yet he was still managing to give between one and two tenths of a second there. The problem, Marquez said in the press conference, was on the entry to the corner. He could feel the bike pushing too much, and didn't feel safe going in at the speed he wanted. So he was almost stopping the bike, then getting it stood up and sliding over the kerbstones seeking extra grip from the rough painted section.
To fans, and even educated followers like myself, it seems entirely illogical to be looking for grip on the kerbstones, so I asked him to elucidate during the press conference. Could he explain to us mere mortals, as it didn't seem to make sense? Sitting beside him, Dani Pedrosa piped up with 'Yes, for us also!' which provoked a bout of laughter from the room. Pedrosa's reputation as dour and humorless is undeserved, though he needs an opportunity and sometimes a little encouragement to let loose. When he does, it is worth it.
Στο άρθρο μέσα γενικά λέει κάποια πολύ σωστά πράγματα, συγκράτησα ένα κυρίως, το ότι ίσως ο MM93 να πρέπει να μάθει να "παίζει" με τον ανταγωνισμό όπως έκανε ο Rossi το 2002/2003... Άντε τώρα πες εσύ στον πιτσιρικά να κλείνει το γκάζι στην ευθεία όπως έκανε ο Rossi κάποτε, αλλά τεσπά... Και οι δημοσιογράφοι μάλλον έχουν καταλάβει ότι θα δούμε πολύ "δράμα" μέχρι το τέλος της σεζόν...
So he was almost stopping the bike, then getting it stood up and sliding over the kerbstones seeking extra grip from the rough painted section.
Θα μας/τους τρελάνει ο μικρός, ή απλά παίζει απίστευτο επικοινωνιακό παιχνίδι να τους κάνει τα νεύρα τσατάλια :lol:
Θα μας/τους τρελάνει ο μικρός, ή απλά παίζει απίστευτο επικοινωνιακό παιχνίδι να τους κάνει τα νεύρα τσατάλια :lol:
Σε ποιούς? Μόνο στον Lerenzo και στη Yamaha μπορεί να τους τα κάνει τσατάλια και το έχει καταφέρει ήδη.
Ο Pedrosa άλλη μια καλή χρονιά 2-3ος θα είναι, και θα είναι και happy :moutza: που θα προσφέρει για να πάρει η Honda το ΠΠ κατασκευαστών.
Ο Rossi δεν πολυκαταλαβαίνει από ψυχολογικό πόλεμο μιας και είναι στο τέλος και έχει κάθε λόγο να χαίρεται που ταπεινώνει τον Lorenzo και τον Pedrosa όπου τους βρεί λάσκα. Been there, done that and i ride for fun now κατάσταση...
Οι υπόλοιποι...ποιοί υπόλοιποι? Bradl, Bautista, Alex Esp., Dovi δεν έχουν κανένα λόγο να ανησυχούν για φέτος.
...
Ο Pedrosa άλλη μια καλή χρονιά 2-3ος θα είναι, και θα είναι και happy :moutza: που θα προσφέρει για να πάρει η Honda το ΠΠ κατασκευαστών.
...
Σχολιασμός Άγγλου σχολιαστή "Ο Πεντροζα, μπλα μπλα μπλα, ένας από τους καλύτερους αναβάτες που δεν εχει πάρει ακόμα πρωτάθλημα"....
Πρέπει να μου βγήκε η σπράιτ απο τη μύτη.... Καλά κάνω και το βλέπω με βραζιλιάνους στο σχολιασμό...
spyrakos35
05/05/2014, 10:32
Σχολιασμός Άγγλου σχολιαστή "Ο Πεντροζα, μπλα μπλα μπλα, ένας από τους καλύτερους αναβάτες που δεν εχει πάρει ακόμα πρωτάθλημα"....
Πρέπει να μου βγήκε η σπράιτ απο τη μύτη.... Καλά κάνω και το βλέπω με βραζιλιάνους στο σχολιασμό...
τίποτα χάχανα από πίσω ακούστηκαν?
devil's animal
05/05/2014, 10:40
Ο Dani δυστυχώς είναι μια από τα ίδια. Μέχρι και ο Σταύρος πλέον παραδέχεται πως είναι μέχρι εκεί.
Κωστα ο Σταυρος δεν ειπε αυτο... ειπε οτι ενω ειχε την ταχυτητα, μ@λακιστηκε βλακωδως πισω απο lorenzo και δεν εκανε νωριτερα κινηση... ακομα και το "δεν ειχα grip" μου ακουγεται καπως σαν "φοβος για να πιεσω μην γινει καμια μ@λακια και βαλω παλι λαμες". και τον rossi τον ειχε σε ταχυτητα...ο pedrsoa εχει τρομερες δυνατοτητες, που δυστυχως ομως, δεν τις εκμεταλλευεται...
δεν ειναι λοιπον, "μεχρι εκει"...
Σχολιασμός Άγγλου σχολιαστή "Ο Πεντροζα, μπλα μπλα μπλα, ένας από τους καλύτερους αναβάτες που δεν εχει πάρει ακόμα πρωτάθλημα"....
Πρέπει να μου βγήκε η σπράιτ απο τη μύτη.... Καλά κάνω και το βλέπω με βραζιλιάνους στο σχολιασμό...
τίποτα χάχανα από πίσω ακούστηκαν?
προφανως και ξερετε περισσοτερα, μεγιστοι γκουρου του motoGP...
πειτε μας και εμας, μην μας κρατατε στο σκοταδι...:rolleyes:
ripseventh
05/05/2014, 10:54
Παντως για τον λορενθο ολα αυτα που λεει ειναι π@π@ρι€ς ξερει οτι δεν τον εχει τον μικρο και πιστευει μεσα του οτι μονο αμα του δωσουν το χοντα θα μπορει να τον αντιμετωπισει,γ αυτο τα κανει ολα αυτα,θελει να φυγει απ την γιαμαχα να δοκιμασει την τυχη του στην χοντα,αλλα για μενα θα ειναι δυσκολο να προσαρμοστει στο χοντα απ την πρωτη χρονια οποτε παλι θα εχει μπροστα του τον μικρο.
προφανως και ξερετε περισσοτερα, μεγιστοι γκουρου του motoGP...
πειτε μας και εμας, μην μας κρατατε στο σκοταδι...:rolleyes:
Δεν λένε ρε συ, τίποτα καινούργιο. Οι αναβάτες των GP χωρίζονται σε αυτούς που θέλουν αλλά ΔΕΝ μπορούν γιατί τους λείπει το +0,1 της φυσικής ταχύτητας των εξωγήινων, του Pedrosa που μπορεί γιατί το ΄χει αλλά δεν θέλει, και των υπολοίπων της κατηγορίας του που αργά ή γρήγορα γίνονται πρωταθλητές.
Ο χθεσινός αγώνας, μου δείχνει οτι δεν έχει αλλάξει τίποτα με αυτόν τον άνθρωπο. Δεν κράταγε λέει μέχρι εκείνη τη στιγμή και ξαφνικά άρχισε να κρατάει? Αφού με το που πέρασε, του ΄ριξε 3 κολώνες του lorenzo και πλησίασε τον Rossi εύκολα.
Αν στο χθεσινό σκηνικό ήταν στη θέση του o Marquez, Lorenzo, Rossi, Dovi, Crutch κλπ κλπ ποιός ΔΕΝ θα έκανε μια επίθεση και ότι βγεί?
Νταξ, γρήγορος είναι ασφαλώς αλλά δίνει την εντύπωση οτι διεκπεραιώνει τον αγώνα και πάει ήσυχος για ύπνο.
RaGe_Raptor
05/05/2014, 11:13
Από motomatters.com
Στο άρθρο μέσα γενικά λέει κάποια πολύ σωστά πράγματα, συγκράτησα ένα κυρίως, το ότι ίσως ο MM93 να πρέπει να μάθει να "παίζει" με τον ανταγωνισμό όπως έκανε ο Rossi το 2002/2003... Άντε τώρα πες εσύ στον πιτσιρικά να κλείνει το γκάζι στην ευθεία όπως έκανε ο Rossi κάποτε, αλλά τεσπά... Και οι δημοσιογράφοι μάλλον έχουν καταλάβει ότι θα δούμε πολύ "δράμα" μέχρι το τέλος της σεζόν...
Όντως ο Emmet είναι spot-on στα άρθρα του και στις αναλύσεις του..
Τον Πεντρόσα γι'αυτό τον αποκαλούνε λούζερ .τέτοιους αγώνες που κάνει....ενώ είχε την ταχύτητα να εξαφανιστεί από τα Γιαμάχα δεν το έκανε.ήτανε λέει λάθος τους που ρυθμισανε το μηχανάκι για δυνατό finish κι έτσι πάλευε στην αρχή και μέχρι μετά τα μέσα του αγώνα και σήμερα στις δοκιμές θα δούλευε πάνω στο να βρει μια ισορροπημένη απόδοση για όλη τη διάρκεια των αγώνων.
....
προφανως και ξερετε περισσοτερα, μεγιστοι γκουρου του motoGP...
πειτε μας και εμας, μην μας κρατατε στο σκοταδι...:rolleyes:
Κοίτα ρε Σταύρο... Με δεδομένο οτι φέτος ουτε γι ανέκδοτο δεν το λέει κάποιος, με δεδομένο οτι λήγει το συμβολαιό του φέτος με HRC, με δεδομένο ότι υπάρχει ο Μάρκεζ στα 21 του χρόνια στο γκριντ, με δεδομένο ότι δεν το πήρε όταν ειχε την ευκαιρία πριν κάτι χρόνια, πότε λες οτι θα το πάρει;
Εκτός αν σταματήσει να τρέχει ο Ροσσι, η HRC δεν ξαναβγάλει 1000ρι, oi Χορχε και Μαρκέζ αυτοκτονήσουν και πάνε στη Ντουκάτι (ή αυτοκτονήσουν με πιστόλι για πιο σίγουρα - ο Στόνερ τα οδηγουσε αυτα τα μπ@υρδέλ@), ίσως καταφέρει να το πάρει αν δεν τερματίσει δεύτερος τρέχοντας μόνος.
pipe_smoker
05/05/2014, 11:58
Εκτός αν σταματήσει να τρέχει ο Ροσσι, η HRC δεν ξαναβγάλει 1000ρι, oi Χορχε και Μαρκέζ αυτοκτονήσουν και πάνε στη Ντουκάτι (ή αυτοκτονήσουν με πιστόλι για πιο σίγουρα - ο Στόνερ τα οδηγουσε αυτα τα μπ@υρδέλ@), ίσως καταφέρει να το πάρει αν δεν τερματίσει δεύτερος τρέχοντας μόνος.
:tooth::tooth::tooth:
chillipf
05/05/2014, 12:00
Ο δρ. πάντως, όπου βρεί γ.....άει :D
pipe_smoker
05/05/2014, 12:11
Ο δρ. πάντως, όπου βρεί γ.....άει :D
Μωρέ ναι.
Να βρει είναι το θέμα...
Αν και τελευταία βρίσκει.
sapila racing
05/05/2014, 12:14
Μωρέ ναι.
Να βρει είναι το θέμα...
Αν και τελευταία βρίσκει.
Ε το σχεδιάσε πιο καλά αυτη τη φορά, έβαλε το σκληρό λάστιχο εμπρός και ετσι καταφερε να μείνει 2ος ακόμα και όταν τον πλησίασε ο Pedrosa.
pipe_smoker
05/05/2014, 12:19
Ε το σχεδιάσε πιο καλά αυτη τη φορά, έβαλε το σκληρό λάστιχο εμπρός και ετσι καταφερε να μείνει 2ος ακόμα και όταν τον πλησίασε ο Pedrosa.
Αν σκεφτείς ποιός ήταν 1ος:D
Μας βλέπω σε λίγο να σταματάμε να το μετράμε το Μαρκέζ. Θα ξεκινάμε να μετράμε από το 2 και κάτω, το 1 θα είναι δεδομένο.
Θα θες να παίξεις τον μικρό στο στοίχημα και θα έχει απόδοση 0.95. Θα παίζεις 100€ και θα σου δίνουν 95. Τα 5 θα τα κρατάνε για τον κόπο τους:lol:
chillipf
05/05/2014, 12:20
Πάντως το θέλει πολύ.
κάνει ότι μπορεί. ;)
chillipf
05/05/2014, 12:21
Αν σκεφτείς ποιός ήταν 1ος:D
Μας βλέπω σε λίγο να σταματάμε να το μετράμε το Μαρκέζ. Θα ξεκινάμε να μετράμε από το 2 και κάτω, το 1 θα είναι δεδομένο.
Θα θες να παίξεις τον μικρό στο στοίχημα και θα έχει απόδοση 0.95. Θα παίζεις 100€ και θα σου δίνουν 95. Τα 5 θα τα κρατάνε για τον κόπο τους:lol:
εγώ ήδη μετράω απο το 1 και μετά. :cool:
Αν σκεφτείς ποιός ήταν 1ος:D
Μας βλέπω σε λίγο να σταματάμε να το μετράμε το Μαρκέζ. Θα ξεκινάμε να μετράμε από το 2 και κάτω, το 1 θα είναι δεδομένο.
Θα θες να παίξεις τον μικρό στο στοίχημα και θα έχει απόδοση 0.95. Θα παίζεις 100€ και θα σου δίνουν 95. Τα 5 θα τα κρατάνε για τον κόπο τους:lol:
Δεν ειναι έτσι... Φέτος (και πέρσυ λιγοτερο) το μηχανάκι του έχει κάτσει κουτί (και τα υπόλοιπα μηχανάκια είναι για τον πέκο). Τα οδηγει στα όρια της μηχανής και με τον δικό του τρόπο (πχ στρίβοντας τον μπροστά ενώ ο πίσω είναι ακόμα στον αέρα από τα φρένα) και είναι αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά και μόνος. Του λείπει κι ένας γερός βρόντος να σφίξουν οι κ@λοι και να μην είναι τόσο ατρόμητος...
Με τις τρέχουσες συνθήκες είναι μακράν ο καλύτερος.
LogOutGoRide
05/05/2014, 13:00
Σταύρε, έχει την ταχύτητα και δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο. Άντε το πολύ δύο-τρεις νίκες, άρα, είναι μέχρι εκεί και μάλιστα, πολύ του είναι.
pipe_smoker
05/05/2014, 13:42
Δεν ειναι έτσι... Φέτος (και πέρσυ λιγοτερο) το μηχανάκι του έχει κάτσει κουτί (και τα υπόλοιπα μηχανάκια είναι για τον πέκο). Τα οδηγει στα όρια της μηχανής και με τον δικό του τρόπο (πχ στρίβοντας τον μπροστά ενώ ο πίσω είναι ακόμα στον αέρα από τα φρένα) και είναι αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά και μόνος. Του λείπει κι ένας γερός βρόντος να σφίξουν οι κ@λοι και να μην είναι τόσο ατρόμητος...
Με τις τρέχουσες συνθήκες είναι μακράν ο καλύτερος.
Αυτό λέω. (απλά ήμουν λίγο υπερβολικός:lol:)
Κοίτα, το "μπροστά και μόνος" έχει παίξει και σε βερσιόν "πίσω με παρέα" και μια χαρά τους πέρασε σΟβλάκι. Ούτε στις μάχες μασάει (δεν έχει ανάγκη να έχει όλη την πίστα δική του to get the job done, όπως άλλα άλιεν στο παρελθόν).
Και βρόντους έφαγε πέρσι, ο ένας μάλιστα ήταν και γερός, αλλά κωλοφάρδισε και δε χτύπησε άσχημα.
Ίσως δεν του λείπει ο βρόντος αλλά οι συνεχείς βρόντοι (για να αρχίσει να αναρωτιέται τί πάει στραβά), ή ένας τραυματισμός (το απεύχομαι)
Καβαλάει όντως το καλύτερο μηχανάκι και του έχει κάτσει γάντι δεν το συζητάμε.
Τώρα το κατά πόσο είναι πέραν των δικών του ορίων (ή και της φυσικής) να μπαίνει στη στροφή την ώρα που προσγειώνει το εντο στα κερμπ, ε, είναι ένα θέμα:lol:
Μπορεί να έχει έρθει η στιγμή που θα δούμε πράγματα από άλλο πλανήτη και θα αλλάξουν και κάποια από αυτά που ξέρουμε.
Ικανός είναι.
Billymuse
05/05/2014, 13:56
Δεν ειναι έτσι... Φέτος (και πέρσυ λιγοτερο) το μηχανάκι του έχει κάτσει κουτί (και τα υπόλοιπα μηχανάκια είναι για τον πέκο). Τα οδηγει στα όρια της μηχανής και με τον δικό του τρόπο (πχ στρίβοντας τον μπροστά ενώ ο πίσω είναι ακόμα στον αέρα από τα φρένα) και είναι αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά και μόνος. Του λείπει κι ένας γερός βρόντος να σφίξουν οι κ@λοι και να μην είναι τόσο ατρόμητος...
Με τις τρέχουσες συνθήκες είναι μακράν ο καλύτερος.
+1
πραγματικά μου έκανε εντύπωση οτι παρόλο που έβαλε medium γόμα, και είχε συνέχεια ρυθμό κατάφερνε να κρατάει και λάστιχο και είχε
πολλούς γύρους με διαφορά 0,200 απο τους υπόλοιπους απο πισω... Έχει πετύχει τη τέλεια γεωμετρία και στο πλαίσιο και στα φρένα φέτος η honda
πράγμα που δείχνει και τον Ντάνι να περνάει για πλάκα φέτος τον Λορένθο..
RaGe_Raptor
05/05/2014, 14:00
Αυτό λέω. (απλά ήμουν λίγο υπερβολικός:lol:)
Κοίτα, το "μπροστά και μόνος" έχει παίξει και σε βερσιόν "πίσω με παρέα" και μια χαρά τους πέρασε σΟβλάκι. Ούτε στις μάχες μασάει (δεν έχει ανάγκη να έχει όλη την πίστα δική του to get the job done, όπως άλλα άλιεν στο παρελθόν).
Και βρόντους έφαγε πέρσι, ο ένας μάλιστα ήταν και γερός, αλλά κωλοφάρδισε και δε χτύπησε άσχημα.
Ίσως δεν του λείπει ο βρόντος αλλά οι συνεχείς βρόντοι (για να αρχίσει να αναρωτιέται τί πάει στραβά), ή ένας τραυματισμός (το απεύχομαι)
Καβαλάει όντως το καλύτερο μηχανάκι και του έχει κάτσει γάντι δεν το συζητάμε.
Τώρα το κατά πόσο είναι πέραν των δικών του ορίων (ή και της φυσικής) να μπαίνει στη στροφή την ώρα που προσγειώνει το εντο στα κερμπ, ε, είναι ένα θέμα:lol:
Μπορεί να έχει έρθει η στιγμή που θα δούμε πράγματα από άλλο πλανήτη και θα αλλάξουν και κάποια από αυτά που ξέρουμε.
Ικανός είναι.
Εδώ σου λέει έψαχνε πρόσφυση κοίτα που....!!!:
Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss
So he was almost stopping the bike, then getting it stood up and sliding over the kerbstones seeking extra grip from the rough painted section.
MG-KTiNoS
05/05/2014, 14:06
Με τις τρέχουσες συνθήκες είναι μακράν ο καλύτερος.
:beer:
Θα κοιτάμε ποιός είναι 2ος
pipe_smoker
05/05/2014, 14:17
Εδώ σου λέει έψαχνε πρόσφυση κοίτα που....!!!:
Το διάβασα.
Γι'αυτό είπα "μπαίνει στη στροφή την ώρα που προσγειώνει το έντο στα κερμπ":lol:
Του λειπει ο (ή οι) βροντος για να σφιξουν οι κωλοι? :lol:
Εσεις πιστευετε οτι τα κανει ολα αυτα απο αγνοια κινδυνου, δεν ξερει τι κανει και μολις φαει τις τουμπες θα καταλαβει και θα παει πιο αργα και και και ?
τρολαλολ
:lol::lol::lol:
Ενα παιδι που εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι κερδιζει τους καλυτερους αναβατες της συγχρονης ιστοριας....
Καλο, αλλα δεν ειναι αυτη η πραγματικοτητα :cool:
Ειναι αρκετα δυκολο να αποδεχθεις αυτη την υπεροχη του Μαρκεζ εαν γουσταρεις αγωνες .
Ισως βλεπουμε τον καλυτερο αναβατη ολων των εποχων πανω στο καλυτερο μηχανακι να κερδιζει συνεχομενες πολ , αγωνες και να σπαει το ενα ρεκορ μετα το αλλο. Αυτο ειναι εκπλητικο απο την μια αλλα αν λαβεις υποψιν οτι ειναι τοσο μικρος κατανταει βαρετο και το τι θα γινει στο αθλημα απο την αλλη.
Μακαρι να εμφανιστουν δυνατοι οι Βινιαλες και Μιλλερ και να μπορεσουν να τον αντιμετωπισουν.
Εαν ομως οχι? Τι θα γινει?
Δεκα χρονιες σαν αυτην θα θυμισουν τα χρονια του Ντουχαν που αυτη την φορα θα ειναι πολυ χειροτερα.
Το μονο καλο ειναι οτι θα φυγουν και τα πολλα ηλεκτρονικα και τα λαστιχα αρα τερμα και αυτα τα κουλα εντο....
pipe_smoker
05/05/2014, 14:35
Του λειπει ο (ή οι) βροντος για να σφιξουν οι κωλοι? :lol:
Εσεις πιστευετε οτι τα κανει ολα αυτα απο αγνοια κινδυνου, δεν ξερει τι κανει και μολις φαει τις τουμπες θα καταλαβει και θα παει πιο αργα και και και ?
τρολαλολ
:lol::lol::lol:
Ενα παιδι που εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι κερδιζει τους καλυτερους αναβατες της συγχρονης ιστοριας....
Όχι.
Κανείς δεν είπε ότι ο Μαρκέζ είναι ο κάγκουρας της γειτονιάς που δεν ξέρει τί σημαίνει φόβος.
Απλά
1. Δεν έχει γεννηθεί ακόμα ο άνθρωπος που να πονάει και να μη φυλάγεται (όσο γενικά ή συγκεκριμένα και να το πιάσουμε)
2. Δεν έχει δείξει πώς ανταπεξέρχεται μετά από τραυματισμούς.
Κάποιος ο οποίος δεν παραδέχεται την υπεροχή του Μάρκεζ ή τυφλός είναι ή απλά τρολάρει.
Αλλά ο λόγος που δεν του δώσαμε τη σύνταξη του "Ο οδηγός που απέδειξε ότι μπορεί να κάνει τα πάντα χωρίς καν να τα κάνει", είναι γιατί περιμένουμε να δούμε τη διάρκειά του, την ωρίμανσή του, την αντοχή στην πίεση των ετών, την "ανθεκτικότητά" του στις στραβές (όταν δε θα καβαλάει το πιο δυνατό μηχανάκι, όταν δε θα του ταιριάζουν τα λάστιχα, όταν θα έχει Ερμή ανάδρομο κλπ).
Αλλά και θέλουμε και πρέπει να τα δούμε όλα αυτά πριν του δώσουμε το βραβείο του καλύτερου τιμονιού που πέρασε ποτέ από τα GP.
Antonisss
05/05/2014, 15:04
Το μονο καλο ειναι οτι θα φυγουν και τα πολλα ηλεκτρονικα και τα λαστιχα αρα τερμα και αυτα τα κουλα εντο....
Τα ηλεκτρονικά από πότε?
Όχι.
Κανείς δεν είπε ότι ο Μαρκέζ είναι ο κάγκουρας της γειτονιάς που δεν ξέρει τί σημαίνει φόβος.
Απλά
1. Δεν έχει γεννηθεί ακόμα ο άνθρωπος που να πονάει και να μη φυλάγεται (όσο γενικά ή συγκεκριμένα και να το πιάσουμε)
2. Δεν έχει δείξει πώς ανταπεξέρχεται μετά από τραυματισμούς.
Κάποιος ο οποίος δεν παραδέχεται την υπεροχή του Μάρκεζ ή τυφλός είναι ή απλά τρολάρει.
Αλλά ο λόγος που δεν του δώσαμε τη σύνταξη του "Ο οδηγός που απέδειξε ότι μπορεί να κάνει τα πάντα χωρίς καν να τα κάνει", είναι γιατί περιμένουμε να δούμε τη διάρκειά του, την ωρίμανσή του, την αντοχή στην πίεση των ετών, την "ανθεκτικότητά" του στις στραβές (όταν δε θα καβαλάει το πιο δυνατό μηχανάκι, όταν δε θα του ταιριάζουν τα λάστιχα, όταν θα έχει Ερμή ανάδρομο κλπ).
Αλλά και θέλουμε και πρέπει να τα δούμε όλα αυτά πριν του δώσουμε το βραβείο του καλύτερου τιμονιού που πέρασε ποτέ από τα GP.
Με δουλευεις ετσι ? :confused:
:lol:
Mερικα απο αυτα εχουν ηδη συμβει και μερικα δεν προκειται καν να συμβουν.
Αλλα το πιο ωραιο ειναι οτι θα αλλαξει μηχανακι και θα παει σε καποιο υποδειεστερο. Πιστευεις οτι θα αφησει η χοντα, με ρεπσολ Απανω στην μηχανη ,ενα ισπανο που πηρε τιτλο την πηρε πρωτη του χρονια ,εχει σαρωσει ολα τα ρεκορ και απο πολλους ηδη θεωρειτο ενα απο τα καλυτερο τιμονια απο τις χρονιες του στη μοτο2?
:lol:
Πιο πιθανο ειναι να βγαλει αηττητος την χρονια παρα αυτο. :p
chillipf
05/05/2014, 15:18
Δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις το μέλλον του κάθε οδηγού & τι μπορεί να συμβεί ενδιάμεσα.
Και ο Ρόσσι παλαιότερα έφυγε από μια Honda που ήταν το καλύτερο μηχανάκι, νικούσε συνεχώς κλπ κλπ.
Αλλά έφυγε.
ποτέ δεν ξέρεις :cool:
sapila racing
05/05/2014, 15:18
Με δουλευεις ετσι ? :confused:
:lol:
Mερικα απο αυτα εχουν ηδη συμβει και μερικα δεν προκειται καν να συμβουν.
Αλλα το πιο ωραιο ειναι οτι θα αλλαξει μηχανακι και θα παει σε καποιο υποδειεστερο. Πιστευεις οτι θα αφησει η χοντα, με ρεπσολ Απανω στην μηχανη ,ενα ισπανο που πηρε τιτλο την πηρε πρωτη του χρονια ,εχει σαρωσει ολα τα ρεκορ και απο πολλους ηδη θεωρειτο ενα απο τα καλυτερο τιμονια απο τις χρονιες του στη μοτο2?
:lol:
Πιο πιθανο ειναι να βγαλει αηττητος την χρονια παρα αυτο. :p
Το θέμα δεν είναι αν θα τον αφήσει η Honda, αλλά αν θα την αφήσει αυτός για να αποδείξει οτι κερδίζει αυτός και οχι η Honda. ;) Αντιλαβού φαντάζομαι. :D
Καλά τα πρωταθλήματα, και θα το κερδίσει κι αυτό, αλλά το θέμα είναι να συνεχίσει να έχει κίνητρο και να μην βαρεθει κι αυτός κι εμείς.
pipe_smoker
05/05/2014, 15:22
Με δουλευεις ετσι ? :confused:
:lol:
Mερικα απο αυτα εχουν ηδη συμβει και μερικα δεν προκειται καν να συμβουν.
Αλλα το πιο ωραιο ειναι οτι θα αλλαξει μηχανακι και θα παει σε καποιο υποδειεστερο. Πιστευεις οτι θα αφησει η χοντα, με ρεπσολ Απανω στην μηχανη ,ενα ισπανο που πηρε τιτλο την πηρε πρωτη του χρονια ,εχει σαρωσει ολα τα ρεκορ και απο πολλους ηδη θεωρειτο ενα απο τα καλυτερο τιμονια απο τις χρονιες του στη μοτο2?
:lol:
Πιο πιθανο ειναι να βγαλει αηττητος την χρονια παρα αυτο. :p
Καθόλου δε σε δουλεύω.
Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει συμβεί σε ένα σεβαστό χρονικό διάστημα για να μπορεί να αποτελέσει απόδειξη ότι ο Μάρκεζ είναι ο Θεός που κατέβηκε στη γή να καβαλήσει μηχανάκι.
Δείγματα έχουμε, και μάλιστα γαμάτα. Γι'αυτό και λέμε αυτά που λέμε.
Αλλιώς θα λέγαμε απλά για έναν ακόμα φέρελπι νέο.
Και ναι, πολλά έχουν δει τα μάτια μας, μπορεί να φύγει από τη Honda.
Αλλά εγώ δεν είπα αυτό.
Και στη Honda να μείνει, αποκλείεις το σενάριο να έχει καλύτερο μηχανάκι η yamaha το 2018?
Όπως και να έχει, μερικοί βιάζεστε να τον "τελειώσετε" ακόμα δεν άρχισε.
Μήπως να του τα δίναμε και προκαταβολικά και να τον βγάλουμε σε πρόωρη σύνταξη όπως είπα και πριν?
Sit back and enjoy the show.
Bladerunner
05/05/2014, 15:37
So he was almost stopping the bike, then getting it stood up and sliding over the kerbstones seeking extra grip from the rough painted section.
Καλά, αυτό δεν παίζει!
Ή κάτι άλλο εννοούσε, ή μας (τους) δουλεύει ψιλό γαζί. :lol:
MG-KTiNoS
05/05/2014, 15:59
Του λειπει ο (ή οι) βροντος για να σφιξουν οι κωλοι? :lol:
Εσεις πιστευετε οτι τα κανει ολα αυτα απο αγνοια κινδυνου, δεν ξερει τι κανει και μολις φαει τις τουμπες θα καταλαβει και θα παει πιο αργα και και και ?
τρολαλολ
:lol::lol::lol:
Ενα παιδι που εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι κερδιζει τους καλυτερους αναβατες της συγχρονης ιστοριας....
Καλο, αλλα δεν ειναι αυτη η πραγματικοτητα :cool:
Ειναι αρκετα δυκολο να αποδεχθεις αυτη την υπεροχη του Μαρκεζ εαν γουσταρεις αγωνες .
Ισως βλεπουμε τον καλυτερο αναβατη ολων των εποχων πανω στο καλυτερο μηχανακι να κερδιζει συνεχομενες πολ , αγωνες και να σπαει το ενα ρεκορ μετα το αλλο. Αυτο ειναι εκπλητικο απο την μια αλλα αν λαβεις υποψιν οτι ειναι τοσο μικρος κατανταει βαρετο και το τι θα γινει στο αθλημα απο την αλλη.
Μακαρι να εμφανιστουν δυνατοι οι Βινιαλες και Μιλλερ και να μπορεσουν να τον αντιμετωπισουν.
Εαν ομως οχι? Τι θα γινει?
Δεκα χρονιες σαν αυτην θα θυμισουν τα χρονια του Ντουχαν που αυτη την φορα θα ειναι πολυ χειροτερα.
Το μονο καλο ειναι οτι θα φυγουν και τα πολλα ηλεκτρονικα και τα λαστιχα αρα τερμα και αυτα τα κουλα εντο....
Φέτος το πακέτο Μάρκεζ Χόντα δείχνει αήττητο....
Ως σήμερα.
Τι θα γίνει αυριο δεν το ξέρει κανένας.
Ας απολάυσουμε λοιπόν τον απίστευτο τυπάκο σήμερα που μπορούμε και ας
ευχηθούμε να κάνει και η γιαμάχα τη δουλεία της ΜΠΑΣ και δούμε λίγο πιο πολύ ξύλο.
:cool:
RaGe_Raptor
05/05/2014, 16:09
Το διάβασα.
Γι'αυτό είπα "μπαίνει στη στροφή την ώρα που προσγειώνει το έντο στα κερμπ":lol:
Χαχα , σωστός δε σε έπιασα με τη μια...!!
RaGe_Raptor
05/05/2014, 16:11
Φέτος το πακέτο Μάρκεζ Χόντα δείχνει αήττητο....
Ως σήμερα.
Τι θα γίνει αυριο δεν το ξέρει κανένας.
Ας απολάυσουμε λοιπόν τον απίστευτο τυπάκο σήμερα που μπορούμε και ας
ευχηθούμε να κάνει και η γιαμάχα τη δουλεία της ΜΠΑΣ και δούμε λίγο πιο πολύ ξύλο.
:cool:
Έτσι.. Κι όχι μόνο στους 2 πρώτους γύρους.
devil's animal
05/05/2014, 16:26
Δεν λένε ρε συ, τίποτα καινούργιο. Οι αναβάτες των GP χωρίζονται σε αυτούς που θέλουν αλλά ΔΕΝ μπορούν γιατί τους λείπει το +0,1 της φυσικής ταχύτητας των εξωγήινων, του Pedrosa που μπορεί γιατί το ΄χει αλλά δεν θέλει, και των υπολοίπων της κατηγορίας του που αργά ή γρήγορα γίνονται πρωταθλητές.
Νταξ, γρήγορος είναι ασφαλώς αλλά δίνει την εντύπωση οτι διεκπεραιώνει τον αγώνα και πάει ήσυχος για ύπνο.
διαφωνουμε στο οτι "δεν θελει"...
δεν παιζει να τρεχει στα GP και να μην θελει να σηκωσει κουπα...
αν δεν ηθελε, θα πηγαινε για ψαρεμα οπως ο τρελος...
το θεμα του pedrosa, ειναι οτι πλεον ΔΕΝ ΡΙΣΚΑΡΕΙ για τιποτα και για κανεναν...
μπορει να φτασει ψηλα γιατι εχει την ταχυτητα, αλλα δεν θελει να ξανατραυματιστει γιατι παλι θα βγει χαμενος απο αυτο...
ειναι μια τακτικη και αυτη...
δεν ξερω αν ειναι η καλυτερη, αλλα ειναι μια τακτικη...
μπορει να μας την σπαει γιατι ενω εχει την ταχυτητα δεν εμπλεκεται σε μαχες, και οταν ειναι να περασει καποιον το σιγουρευει στο 110% και απ'ολες τις μεριες, αλλα αυτο δειχνει οτι εχει αποφασισει να μην ρισκαρει...
αν λοιπον ο μικρος, παρει αγκαλια καμια συσταδα λαστιχα σε εναν αγωνα και μεινει εκτος και σε αλλον εναν, ο pedrosa σηκωνει κουπα γιατι πλεον δεν υπαρχει ουτε lorenzo, ουτε rossi...
Κοίτα ρε Σταύρο... Με δεδομένο οτι φέτος ουτε γι ανέκδοτο δεν το λέει κάποιος, με δεδομένο οτι λήγει το συμβολαιό του φέτος με HRC, με δεδομένο ότι υπάρχει ο Μάρκεζ στα 21 του χρόνια στο γκριντ, με δεδομένο ότι δεν το πήρε όταν ειχε την ευκαιρία πριν κάτι χρόνια, πότε λες οτι θα το πάρει;
εγω δεν λεω τιποτα...
μπορει και να μην το παρει ποτε...
αλλα αυτο δεν αναιρει το οτι "ειναι ενας απο τους καλυτερους αναβατες που ακομα δεν εχει παρει πρωταθλημα"
Σταύρε, έχει την ταχύτητα και δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο. Άντε το πολύ δύο-τρεις νίκες, άρα, είναι μέχρι εκεί και μάλιστα, πολύ του είναι.
δες την απαντηση που εδωσα στον Βυρωνα...
καλως ή κακως, οταν ωριμασε και σταματησε τις τουμπες, βρεθηκε στο διαβα του το φαινομενο "Marquez"...
'νταξει, ειπαμε...ειναι και ατυχος ο φουκαρας...:lol:
chr1s_86
05/05/2014, 16:37
Το καλύτερο σχόλιο για τον Pedrosa έχει γραφτεί στο superbikeplanet, νομίζω είχε μια φωτο του και από κάτω έλεγε:
Nicky Hayden, Casey Stoner, Marc Marquez. If your are teammates with Dani Pedrosa on a Honda you are going to win a Championship !
:cool:
Και φυσικά ισχύει το "είναι ένας από τους καλύτερους αναβάτες που δεν έχει πάρει πρωτάθλημα". Όποιος διαφωνεί ας κοιτάξει στατιστικά να δούμε που είναι περίπου σε βάθρα, βαθμολογίες κτλ...
LogOutGoRide
05/05/2014, 16:48
Όλα αυτά για τον Pedrosa μου θυμίζουν τους δασκάλους που είχα στο σχολείο. Όλοι λέγανε, "είναι πολύ έξυπνος αλλά δεν προσπαθεί καθόλου..." φουτσες δηλαδή και δικαιολογίες του κώλου.
Οποίος έκατσε δίπλα του, πήρε παγκόσμιο.
Είναι γρήγορος γιατί καβαλάει ένα από τα πιο γρήγορα μηχανάκια και πάλι δεν κερδίζει πάντα. Ούτε είναι λογική το δεν πιέζει γιατί ξέρει από βρόντο. Τότε γιατί τρέχει; άς οδηγήσει ταχύπλοο που έχει και δίπλωμα.
RaGe_Raptor
05/05/2014, 16:53
Το κακό μ'αυτόν τον άνθρωπο είναι ότι σε ξενερώνει τί κι αν έχει τις καλύτερες στατιστικές απ´ όλους όσους δεν έχουν πάρει πρωτάθλημα.ο Μαρκέζ και κάποιοι άλλοι θα σκιζόντουσαν να περάσουν πάση θυσία αν καβαλούσαν τέτοιο πύραυλο κι αυτός βολόδερνε χωρίς ουσία πίσω απ'το Γιωργάκη.περί ορέξεως κολοκυθόπιτα μπορεί σε κάποιους από εσάς να αρέσει η safe mode τακτική του και να σας ενθουσιάζει. Προσωπικά προτιμώ τον τσαμπουκά του Βάλε , του Μαρκέζ ,του σχωρεμένου του Μάρκο κτλ.
Με τοσα χρονια στην Χοντα αρκετοι αλλοι εκτος απο τα στατιστικα θα ειχαν κ πρωταθληματα...
Billymuse
05/05/2014, 18:48
Ο Πεντρόσα του αξίζει ένα πρωτάθλημα μονο και μονο για τους τραυματισμούς του,του το χρωστάει η τύχη...
MG-KTiNoS
05/05/2014, 18:54
τα πολλά λόγια...
315749
KostasV2
05/05/2014, 19:14
Εκτός αν σταματήσει να τρέχει ο Ροσσι, η HRC δεν ξαναβγάλει 1000ρι, oi Χορχε και Μαρκέζ αυτοκτονήσουν και πάνε στη Ντουκάτι (ή αυτοκτονήσουν με πιστόλι για πιο σίγουρα - ο Στόνερ τα οδηγουσε αυτα τα μπ@υρδέλ@), ίσως καταφέρει να το πάρει αν δεν τερματίσει δεύτερος τρέχοντας μόνος.
Δεν ξέρω αν έβλεπες τότε, αλλά αυτό που περιγράφεις, θυμίζει το πρωτάθλημα που πήρε ο Schwantz. Μεγάλος οδηγός, οκ, αλλά αν το '93 δεν έμενε ανάπηρος ο Rainey και δεν πάλευε ακόμα να σώσει το πόδι του ο Doohan, @@ πρωτάθλημα θα έπαιρνε.
Χρειάζεται και η τύχη καμιά φορά...
SHOOTER045
05/05/2014, 19:29
Βλέπε και τον Hayden τοτε
Εχει την καταρα του αιωνια δευτερου οπως μπιατζι, ζιμπερνω κτλ κτλ τιποτα παραπανω.
Δεν ξέρω αν έβλεπες τότε, αλλά αυτό που περιγράφεις, θυμίζει το πρωτάθλημα που πήρε ο Schwantz. Μεγάλος οδηγός, οκ, αλλά αν το '93 δεν έμενε ανάπηρος ο Rainey και δεν πάλευε ακόμα να σώσει το πόδι του ο Doohan, @@ πρωτάθλημα θα έπαιρνε.
Χρειάζεται και η τύχη καμιά φορά...
Καλά, αυτό ισχύει για τον doohan * 5 αλλά μην το κάνουμε θέμα...Μεγάλος οδηγός, αλλά ο συναγωνισμός ήταν ανύπαρκτος.
imitrelos
05/05/2014, 21:04
Ανύπαρκτο ς δεν ηταν Βύρωνα ;) απλά ήταν ο πρώτος μιαε νεας εποχής ( πρώτος που εβαλε την φυσικη κατάσταση στο κόλπο ;) )
Νομίζω ο Lorenzo, φέτος ειδικά, ΔΕΝ έχει το Marquez ούτε με Honda... του έχει πάρει τη ψυχολογία και τον έχει κάνει κουρέλι, πράγμα που του βγαίνει σε εκνευρισμό και λάθη.
Αυτός που διανύει μία πολύ φορμαρισμένη περίοδο στα gp είναι ο Aleix. Αυτόν θα ήθελα να έβλεπα στον επόμενο αγώνα με ένα εργοστασιακό ( όχι ντούκο, έτσι; ) ενάντια στο μικρό !
Antonisss
05/05/2014, 21:27
Μετά το σημερινό τεστ τόσο Lorenzo όσο και Pol Espargaro δηλώσανε ότι ίσως θα έπρεπε να πάνε με το σοφτ στον αγώνα...
Όχι.
Κανείς δεν είπε ότι ο Μαρκέζ είναι ο κάγκουρας της γειτονιάς που δεν ξέρει τί σημαίνει φόβος.
Απλά
1. Δεν έχει γεννηθεί ακόμα ο άνθρωπος που να πονάει και να μη φυλάγεται (όσο γενικά ή συγκεκριμένα και να το πιάσουμε)
2. Δεν έχει δείξει πώς ανταπεξέρχεται μετά από τραυματισμούς.
Κάποιος ο οποίος δεν παραδέχεται την υπεροχή του Μάρκεζ ή τυφλός είναι ή απλά τρολάρει.
Αλλά ο λόγος που δεν του δώσαμε τη σύνταξη του "Ο οδηγός που απέδειξε ότι μπορεί να κάνει τα πάντα χωρίς καν να τα κάνει", είναι γιατί περιμένουμε να δούμε τη διάρκειά του, την ωρίμανσή του, την αντοχή στην πίεση των ετών, την "ανθεκτικότητά" του στις στραβές (όταν δε θα καβαλάει το πιο δυνατό μηχανάκι, όταν δε θα του ταιριάζουν τα λάστιχα, όταν θα έχει Ερμή ανάδρομο κλπ).
Αλλά και θέλουμε και πρέπει να τα δούμε όλα αυτά πριν του δώσουμε το βραβείο του καλύτερου τιμονιού που πέρασε ποτέ από τα GP.
+1.000!!
pipe_smoker
05/05/2014, 22:26
Ο Πεντρόσα του αξίζει ένα πρωτάθλημα μονο και μονο για τους τραυματισμούς του,του το χρωστάει η τύχη...
Θα ελεγα τωρα τί του αξιζει...
Billy, τιποτα δε χρωσταει η τυχη και σε κανεναν (ποσο μαλλον αυτα που θα θελαμε).
Ολο αυτο το στορι με το οτι ο Pedrosa ειναι ατυχος, και γκαντεμης, και τον εχει φτυσει χηρα και τον εχει μουτζωσει γυφτισσα ποτέ δεν το καταλαβα.
Δικαβαλο το παει το μηχανακι και κουνιεται ο πισω?
Εχει ο,τι ακριβως εχουν και οι υπολοιποι μεγαλοι.
Κορυφαιο μηχανακι, κορυφαιο support.
Το εχω ξαναπει. Αν πεσεις φταις. Ούτε η τύχη σου η μαυρη φταιει ουτε κανεις αλλος. Φταις εσυ.
Κι αλλοι εχουν τραυματιστει. Γεματοι σιδερα ειναι.
Το να βρουμε την παραμικρη λεπτομερεια για να δικαιολογησουμε το τσαγανο και τη θεληση που του λειπει χαιρετισματα.
Τη μια ειχε στην ομαδα του τον Τρελοστονερ. Την αλλη το τσατερινγκ. Τωρα τον πιτσιρικα που παει κανονι.
Ποτε ο Γιαννης δεν μπορει, ποτε ο κωλος του πονει.
Κι αλλοι πεσανε αλλα ξανασηκωθηκαν.
Κι αλλοι τραυματιστηκαν και μπηκανε και τρεξανε.
Κι αλλοι νιωθανε Ροσσεους, Γιωργηδες, Ψαραδες, Μαρκους να ανασαινουνε στο σβερκο τους και το παλευανε.
Κι ας μην ηταν οι μαχες το δυνατο τους σημειο. Προσπαθουσαν. Δεν αναβανε φλας να κανουνε στην ακρη.
Δεν ξερω τί έχει ή τι του φταίει.
Το πρωταθλημα δεν ειναι λαχνος.
Αν θελει να το παρει πρεπει να το κερδισει.
Δε θελει? Δεν μπορει? (οχι λογω ταχυτητας)
Δικο του προβλημα.
ΥΓ. Συμπαθης μου ειναι ο Πεντροσα. Αλλα η αληθεια ειναι αυτη, τουλαχιστον οπως το βλεπω εγω.
Μπράβο στο Μαρκέζ και το Ρόσσι αλλά....
...εάν ο πιτσιρικάς δεν σπάσει χέρια-πόδια το φετινό πρωτάθλημα αναμένεται πολύ χλιαρό.
Οπότε δώστε το τίτλο από τώρα στον ΜΜ τουλ να μην έχουμε την αγωνία
MG-KTiNoS
06/05/2014, 07:31
Θα ελεγα τωρα τί του αξιζει...
XXXX
ΥΓ. Συμπαθης μου ειναι ο Πεντροσα. Αλλα η αληθεια ειναι αυτη, τουλαχιστον οπως το βλεπω εγω.
Συμπαθής είναι
ΑΛΛΑ
Ο βλάχο Χέιντεν πήρε (κούπα)
Ο τρελο Στόνερ πήρε
Ο Μάρκεζ πήρε
Πάει να πει?
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΗΡΑΝ
:lol:
Από εκεί και μετά πιο πιθανό είναι να σπάσουν τα κόκκαλα τους οι άλλοι
προσπαθώντας να πιάσουν το μικρό.
Βλέπε θα προσπαθούν να κάνουν την υπέρβαση
ΑΝ προσπαθήσουν δηλαδή...
βλέπε πέρσι...
Αντί λοιπόν να λέμε να πέσει ας πουμε κάτι πιο λογικό...
Δε ρίχνετε ρε κάνα φράγκο παραπάνω να φτιάξετε το γιαμάπα?
chr1s_86
06/05/2014, 09:27
Η δική μου απορία είναι η εξής: Η Ducati ως open συμμετοχή πάει καλύτερα, χειρότερα, ή το ίδιο με πριν ; :ZZZ:
Γενικά υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των τεσσάρων "καλών" μοτο και των υπολοίπων...
Η δική μου απορία είναι η εξής: Η Ducati ως open συμμετοχή πάει καλύτερα, χειρότερα, ή το ίδιο με πριν ; :ZZZ:
Γενικά υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των τεσσάρων "καλών" μοτο και των υπολοίπων...
Αγνωστο, μιας και υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των τεσσάρων "καλών" οδηγών και των υπολοίπων :lol:
Ανύπαρκτο ς δεν ηταν Βύρωνα ;) απλά ήταν ο πρώτος μιαε νεας εποχής ( πρώτος που εβαλε την φυσικη κατάσταση στο κόλπο ;) )
Δυστυχώς, ανύπαρκτος ήταν :ZZZ:
Δεν φταίει ο Mick βέβαια που ήταν αλλού ο άνθρωπος, αλλά το αντίστοιχο ταλέντο που θα τον έπαιζε δεν υπήρχε.
Είχαν βγει μαζεμένοι λίγα χρόνια πριν με Rainey-Schwantz-Gardner.
Δεν ξέρω αν έβλεπες τότε, αλλά αυτό που περιγράφεις, θυμίζει το πρωτάθλημα που πήρε ο Schwantz. Μεγάλος οδηγός, οκ, αλλά αν το '93 δεν έμενε ανάπηρος ο Rainey και δεν πάλευε ακόμα να σώσει το πόδι του ο Doohan, @@ πρωτάθλημα θα έπαιρνε.
Χρειάζεται και η τύχη καμιά φορά...
Δυστυχώς, ανύπαρκτος ήταν :ZZZ:
Δεν φταίει ο Mick βέβαια που ήταν αλλού ο άνθρωπος, αλλά το αντίστοιχο ταλέντο που θα τον έπαιζε δεν υπήρχε.
Είχαν βγει μαζεμένοι λίγα χρόνια πριν με Rainey-Schwantz-Gardner.
Κ@λόγεροι... :bawl:
Βλέπε και τον Hayden τοτε
Το είδαμε, τον θυμάται κανένας;
Όλοι Θυμόμαστε doohan, swhatz, rossi, stoner...
Ποιος θυμαται τον Biaggio; Ton Gibernau; Δεν άξιζε στον Τζιμπερνό ένα πρωτάθλημα; Έπαιζαν στα ίσα τον Ρόσσι όταν αυτός ήταν θεός...
Ο Πεντρόζα μπορεί να είναι ένας γρήγορος οδηγός αλλά δεν θυμάμαι μία (1) φάση που να πούμε μπράβο το παλικάρι... Αν εχει την ταχύτητα ας τρέξει 400ρια να τελειώνουμε απο την πλήξη που μας έχει κεράσει τόσα χρόνια.
Antonisss
06/05/2014, 10:56
Η δική μου απορία είναι η εξής: Η Ducati ως open συμμετοχή πάει καλύτερα, χειρότερα, ή το ίδιο με πριν ; :ZZZ:
Γενικά υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των τεσσάρων "καλών" μοτο και των υπολοίπων...
Μπορείς να μπεις στο motogp.com και να δεις διαφορές του πρώτου Ducati από τον πρώτο σε κάθε αγώνα πέρσι και φέτος και να βγάλεις μόνος σου το συμπέρασμα. Άποψη μου, είναι ακριβώς τα ίδια και ας έχουν ένα κλικ μαλακότερο ελαστικό (που το θες μόνο για δοκιμαστικά) και +4 λίτρα... Απλά πήγανε όπεν για να εξελίξουν. Τι να εξελίξουν να μου πεις αφού στον κινητήρα ποτέ δεν είχαν θέμα... Έλα ντε... Γνωρίζουν πολύ καλά ότι με τους ίδιους κανονισμούς δεν έχουν τύχη απέναντι σε Honda - Yamaha (βασικά, με αυτούς τους κανονισμούς, ούτε η Yamaha έχει τύχη απέναντι στη Honda), οπότε είπαν να έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα σε καύσιμο μπας και κάτσει εκείνος ο αγώνας που σε συνδυασμό με το πιο μαλακό ελαστικό που για εκείνο τον αγώνα θα είναι όντως λουκούμι, να κάνουν την έκπληξη...
.... οπότε είπαν να έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα σε καύσιμο μπας και κάτσει εκείνος ο αγώνας που σε συνδυασμό με το πιο μαλακό ελαστικό που για εκείνο τον αγώνα θα είναι όντως λουκούμι, να κάνουν την έκπληξη...
Τόσα εκατομμύρια και οι καριέρες των αναβατών στράφι για να κάνουν έναν καλό άγώνα και στους υπόλοιπους αγώνες τις κορίνες... Κρίμα...
Τόσα εκατομμύρια και οι καριέρες των αναβατών στράφι για να κάνουν έναν καλό άγώνα και στους υπόλοιπους αγώνες τις κορίνες... Κρίμα...
Κοίτα, επειδή ήμουν στο εργοστάσιο τους πριν 3 βδομάδες, και επειδή η υπεύθυνη έδειχνε κατουρημένη απ΄τη χαρά της με την 3η θέση του Dovi μερικές μέρες πριν, οι άνθρωποι δείχνουν οτι γουστάρουν αγώνες.
Τα εκατομμύρια είναι της Audi οπότε δεν τρέχει τίποτα. Οι αναβάτες πήγαν οικιοθελώς στην ομάδα για κάποια μύρρια, οπότε δεν νομίζω να σκοτίζονται για την καριέρα που πάει στράφι. Αλλωστε, δεν τους βγήκε από καμμιά κουρτίνα ο κύριος Zong, ήξεραν οτι πάνε σε μηχανάκι που έχει βάλει ταφόπλακα σε 3-4-5-6 αναβάτες.
Οπότε :wave2:
Κοίτα, επειδή ήμουν στο εργοστάσιο τους πριν 3 βδομάδες, και επειδή η υπεύθυνη έδειχνε κατουρημένη απ΄τη χαρά της με την 3η θέση του Dovi μερικές μέρες πριν, οι άνθρωποι δείχνουν οτι γουστάρουν αγώνες.
Τα εκατομμύρια είναι της Audi οπότε δεν τρέχει τίποτα. Οι αναβάτες πήγαν οικιοθελώς στην ομάδα για κάποια μύρρια, οπότε δεν νομίζω να σκοτίζονται για την καριέρα που πάει στράφι. Αλλωστε, δεν τους βγήκε από καμμιά κουρτίνα ο κύριος Zong, ήξεραν οτι πάνε σε μηχανάκι που έχει βάλει ταφόπλακα σε 3-4-5-6 αναβάτες.
Οπότε :wave2:
Για εμάς τους θεατές το λέω, που έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε μόνο Η και Υ μπροστά και τα ντουλάπια κάπου μέσα στην πίστα... Η S έρχεται αλλά ανταγωνιστική δεν προβλέπεται να είναι για 1-2 χρόνια μινιμουμ...
chillipf
06/05/2014, 11:40
H S έρχεται με φόρα.
με τον οδηγό της τον ομορφάντρα & τα κορίτσια του.
(μου λείψανε τα κορίτσια του). :cool:
Για εμάς τους θεατές το λέω, που έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε μόνο Η και Υ μπροστά και τα ντουλάπια κάπου μέσα στην πίστα... Η S έρχεται αλλά ανταγωνιστική δεν προβλέπεται να είναι για 1-2 χρόνια μινιμουμ...
Ναι, καλά τραγούδα...
Ρε, εδώ τα παράτησαν μαζί με την Kawa επειδή τα αποτελέσματα ήταν ρόμπα και το budget τεράστιο, αφήνοντας την Ducati να παλεύει με τα H & Y. Πιστεύεις οτι θα βάλουν τόσοοοο βαθειά το χέρι στη τσέπη για να έχουν αποτελέσματα σε 1-2 χρόνια?
1-2 δεκαετίες μη σου πω...
Η δική μου απορία είναι η εξής: Η Ducati ως open συμμετοχή πάει καλύτερα, χειρότερα, ή το ίδιο με πριν ; :ZZZ:
Kατα τη γνωμη μου, παει πολυυυυυυ καλυτερα απο περισυ. Οι dovi και Cruch ειδικα, θα πρεπει καθε βραδυ να κανουν τη προσευχη τους για τα αποτελεσματα που φερνουν....
Και αν σε καποιον φαινονται μετρια, ας αναλογιστει ποσο πιο σκατα θα πηγαιναν με μειον 4 λιτρα καυσιμο, με τα μισα μοτερ να βγαλουν ολοκληρη τη χρονια, με μηδεν περιθωρια εξελιξης μεσα στη χρονια.
Γι'αυτο σου λεω, μια χαρα πανε φΕτο :D
MG-KTiNoS
06/05/2014, 13:53
Η δική μου απορία είναι η εξής: Η Ducati ως open συμμετοχή πάει καλύτερα, χειρότερα, ή το ίδιο με πριν ; :ZZZ:
Πιο καλά πάει αλλά έχει δρόμο ακόμα.
:)
Billymuse
06/05/2014, 14:29
Πιο καλά πάει αλλά έχει δρόμο ακόμα.
:)
Θα συμφωνήσω, πέρυσι πάλευε με τα CRT και φέτος τουλάχιστον ο Dovi δείχνει να ειναι σχετικά κοντα στη 4αδα. Και έχει καλό ανταγωνισμό οι θέσεις
5-6-7-8-9. Και ο Μπράντλ δείχνει δυνατός και ο Αλεις Εσπαργκαρό,φυσικά μου αρέσει και ο Ιαννόνε αλλά δεν έχει διάρκεια και ώρες ώρες η πίεση
μπορεί να του καταστρέψει τον αγώνα.. Η μεγάλες απογοητεύσεις φέτος για μένα ειναι ο Κράτσλοου(αν και έχει τραυματισμό και στο προηγούμενο αγώνα στην αργεντινή δν έτρεξε) και φυσικα ο Μπαουτίστα μακρια απο τον περσινό καλό του εαυτό...
Antonisss
06/05/2014, 14:40
Θα συμφωνήσω, πέρυσι πάλευε με τα CRT
Δεν πάλευε με τα CRT, με τον Espargaro πάλευε, γιατί τα υπόλοιπα CRT ήταν GTP!
Billymuse
06/05/2014, 14:44
Δεν πάλευε με τα CRT, με τον Espargaro πάλευε, γιατί τα υπόλοιπα CRT ήταν GTP!
Προσπαθώ να θυμηθώ σε πιο αγώνα είχε πάρει και φωτιά ο κινητήρας ωραίες στιγμές
RaGe_Raptor
06/05/2014, 15:28
Η Suzuki δεν μπαίνει για πρωτάθλημα κατά τη γνώμη μου. Πιστεύω ότι βλέπει τα πρωτότυπα motogp ως πλατφόρμα εξέλιξης ιδιαίτερα των ηλεκτρονικών που θα έρθουν στην παραγωγή,και όχι μόνο.γι'αυτό άλλωστε δεν πήγε και σε όπεν συμμετοχή. Άσε που απογοήτευσε τους πολυάριθμους ανα τον κόσμο οπαδούς της με την αποχώρησή της από την κορωνίδα. Για να χτυπήσεις πρωτάθλημα θες νο1 αναβάτη άρα και πολλά μύρια που η Suzuki απλά δε διαθέτει όπως μας έχει δείξει το πρόσφατο παρελθόν.
sapila racing
06/05/2014, 17:39
Η Suzuki δεν μπαίνει για πρωτάθλημα κατά τη γνώμη μου. Πιστεύω ότι βλέπει τα πρωτότυπα motogp ως πλατφόρμα εξέλιξης ιδιαίτερα των ηλεκτρονικών που θα έρθουν στην παραγωγή,και όχι μόνο.γι'αυτό άλλωστε δεν πήγε και σε όπεν συμμετοχή. Άσε που απογοήτευσε τους πολυάριθμους ανα τον κόσμο οπαδούς της με την αποχώρησή της από την κορωνίδα. Για να χτυπήσεις πρωτάθλημα θες νο1 αναβάτη άρα και πολλά μύρια που η Suzuki απλά δε διαθέτει όπως μας έχει δείξει το πρόσφατο παρελθόν.
Δεν στέκει ο συλλογισμός σου, αφού η Suzuki θα μπεί στους αγώνες του χρόνου, και ο κανονισμός της control ECU θα ισχύσει απο το 2016.
Εντωμεταξύ οι κατασκευαστές (Honda, Yamaha, Ducati) έχουν ήδη συμφωνήσει την ημερομηνία μετα απο την οποία παγώνει οποιαδήποτε εξέλιξη ηλεκτρονικών, αφού μετα απο λίγο θα είναι για το ράφι.
RaGe_Raptor
06/05/2014, 19:10
Σε αυτή τη φάση όμως και μέχρι το πάγωμα δεν έχει οφέλη να αποκομίσει;
Antonisss
07/05/2014, 09:50
Dovi: MotoGP top four ride in a completely different way
Ducati needs to change its Desmosedici MotoGP machine so that it is less reliant on lean angle and edge grip to set fast lap times.
That was the verdict of Andrea Dovizioso after spending the early stages of Sunday's Spanish Grand Prix battling with the present top four of Marc Marquez, Dani Pedrosa, Valentino Rossi and Jorge Lorenzo.
Dovizioso went on to lead an exciting four-way fight for fifth at the conclusion of the Jerez race, but had slipped 19 seconds behind Lorenzo - the slowest of the Factory Honda and Yamaha riders - and 27 seconds from winner Marquez.
“If we see the 27 seconds we can't be happy, but it shouldn't be any different because the bike hasn't changed and this is the present reality,” said Dovizioso. “The biggest change we've had so far was in the winter tests, since then we haven't had any big new material.
“We are not where we want to be, especially about how we have to ride the bike. In the first two laps, when I was with the first four riders, they are riding in a completely different way to the other riders. But it is not something new. When I was up there a few years ago it was exactly the same.
“In MotoGP you have to ride without [too much lean] angle. Some riders - like us - are able to make a good lap time in practice or qualifying when the grip is good or the first lap, because we are fast on angle. But in the race you cannot ride like this because the grip is less, the tyre drop is more, the fuel is more. Many reasons.
“This is why the top four riders are making the difference. But they are not doing anything different from in the past. It has just always been the reality. Until we improve the bike to ride in that way we are not able to be closer.”
Dovizioso, who claimed Ducati's first podium since 2012 with third place in Texas, added: “You can have some situations, like America or maybe Le Mans [next race], where we can be closer. But to stay close to them consistently is not possible. But Gigi [Dall'Igna, new Ducati Corse general manager] did not expect anything different in these first few races.
“We have to wait for the new material and try to finish as best we can until then. I'm happy with the start of the season and this fifth place is positive in terms of the points.”
New rules for this season mean Ducati can enjoy the Open class benefits - greater race fuel, a softer tyre, more engine changes and development, plus increased testing - but the closest they have been to victory so far is +12 seconds in Qatar.
Dovizioso is fourth in the world championship after four rounds.
http://www.crash.net/motogp/news/204112/1/dovi-top-four-ride-in-a-completely-different-way.html
....
“In MotoGP you have to ride without [too much lean] angle. Some riders - like us - are able to make a good lap time in practice or qualifying when the grip is good or the first lap, because we are fast on angle. But in the race you cannot ride like this because the grip is less, the tyre drop is more, the fuel is more. Many reasons.
...
Ε, δεν το βλέπουμε;
315835
Ε, δεν το βλέπουμε;
315835
βασικά δεν κατάλαβα τι λέει ο ποιητής...
Οι 4 που λέει παίζουν στις 57-60 μοίρες. Αυτός που παίζει δηλαδή και πρέπει να αλλάξει? Στις 65 ?
Antonisss
07/05/2014, 11:31
Δεν ξέρει τι να πει πια μάλλον και τα χει μπερδέψει... Και η σεζόν ακόμα είναι μακριά...
pipe_smoker
07/05/2014, 12:21
βασικά δεν κατάλαβα τι λέει ο ποιητής...
Οι 4 που λέει παίζουν στις 57-60 μοίρες. Αυτός που παίζει δηλαδή και πρέπει να αλλάξει? Στις 65 ?
Αυτό που μάλλον πάει να πει ο ποιητής (και θα μας τρελλλλλάνει όλους λέμε:lol:) είναι ότι το Ντουλάπι είναι φκιασμένο για να γέρνει πολύ και να στρίβει πολύ, κι αυτό είναι λάθος.
Είναι λάθος γιατί, αυτοί που πάνε γρήγορα δε γέρνουν πολύ.
Άρα πρέπει να γίνει το Ντουλάπι λιγότερο στριφτερό, για να πάει πιο γρήγορα, μιας και το δυνατό του σημείο που, ως γνωστόν, ήταν πάντα ο τρόπος που παίρνει τις στροφές (https://www.youtube.com/watch?v=LGvP5B2SoT4), δεν είναι εκμεταλλεύσιμο στον αγώνα.
Τί δεν καταλαβαίνεις πες μου???:lol::lol::lol:
ΥΓ. Αυτό είναι πιο κουλό κι από τη δήλωση Μαρκέζ για εύρεση πρόσφυσης στο κερμπ.
1. Ή κάναν περικοπές στους μεταφραστές.
2. Ή κάτι βάλανε μέσα στο Red Bull/Monster/Repsol και όταν το πίνουν παρουσιάζουν αυτές τις παρενέργειες.
3. Ή έχουν βαλει στοίχημα ποιός θα μας τρελάνει πρώτος.
Αυτο που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι τα 4 πρώτα μπορούν να έχουν στην ίδια κλίση με τα Ducati μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην στροφή.
Σωστά λέει ότι πρέπει να έχουν όσο μικρότερη κλίση γίνεται γιατί αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερη ταχύτητα, έλα όμως που η μαξ ταχύτητα των πρωταγωνιστών στην μεγαλύτερη δυνατή κλίση είναι υψηλότερη από των Ducati, και εξηγεί γιατί συμβαίνει αυτό....less grip, more tyre drop κλπ κλπ, προφανώς είναι θέμα στησίματος και γεωμετρίας.
GIOTIS750
07/05/2014, 19:41
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vuFa84d1WXE
GIOTIS750: :beer::beer::beer:
Antonisss
08/05/2014, 11:54
Ο Ντόβι το βρήκε το σωσίβιο!!
http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport/sportresults/motogp/2014/may/may0814-suzuki-dovi
GIOTIS750
08/05/2014, 14:34
GIOTIS750: :beer::beer::beer:
:beer::beer::beer:
GIOTIS750
08/05/2014, 14:44
Ο Ντόβι το βρήκε το σωσίβιο!!
http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport/sportresults/motogp/2014/may/may0814-suzuki-dovi
Aμα μεχρι το τελος του14 δεν δημιουργηθει κινητρο στον Dovisiozo να μηνει απο Ducati μερια και δεν μιλαω μονο για χρημα
το πουλακι ΤΣΙΟΥ ΓΙΑ ΕΔΩ
:wave2::wave2::wave2:
315876
Ετσι πιστευω
Και αν φυγει και ερθει ο Αλεις που ειναι και πιο αλανι ???
GIOTIS750
08/05/2014, 15:02
315877
GIOTIS750
12/05/2014, 18:13
Laverty confirms MotoGP debut at Phillip IslandBridgestone tyre test
316050
SUZUKI
Voltcom Suzuki World Superbike star Eugene Laverty will make his MotoGP debut for the manufacturer at a Phillip Island Bridgestone tyre test when he will share three days’ riding with Randy De Puniet at the Australian circuit.
The Irishman will first travel to Okinawa in Japan for a day’s shakedown before travelling Down Under. It will be going into the country’s winter so it is a strange time for a test but Laverty is looking forward to it nonetheless.
“I will fly to Japan on the Thursday after Donington for a shakedown and then across to Phillip Island for a day and a half before Randy does the second day and a half,” said Laverty, speaking to bikesportnews.com at the Imola WSBK test.
“To be honest, if my stint ends about five to one, I will get a new set of tyres and a full fuel tank, and see if they can get me off the bike, I might get my brother to stand around the back with a can to top up the fuel!:lol::a013::a013:
“It’s a good place to try the bike at Phillip Island as I know my way around there and I know what we should be doing, but I also know it’s going to be cold.
“The test is an addition of sorts. Jonathan Rea had his addition with Honda but it wasn’t a fair one because he had one GP where the Friday was cancelled. You just just have to do your best and see about the laptimes. There’s no talk yet of a wildcard as we don’t know what we can do yet.”
- See more at: http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Laverty-confirms-MotoGP-debut-at-Phillip-Island&newsid=11913#sthash.KlsqlMdQ.dpuf
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.