View Full Version : H ταχύτερη superbike παραγωγής είναι ηλεκτρική
PetranGR
30/05/2014, 16:31
Η Lightning Motorcycles παρουσίασε τη θηριώδη LS-218 Η αμερικάνικη Lightning Motorcycles είναι μια «ιστορική» φίρμα (σύμφωνα τουλάχιστον με τα μέτρα των κατασκευαστών ηλεκτρικών μοτοσυκλετών), καθώς παιδεύεται με το όνειρο της δίτροχης ηλεκτροκίνησης από το 2006.
Πριν λίγες μέρες η εταιρεία παρουσίασε την LS-218, μια ηλεκτροκίνητη superbike που διεκδικεί τον τίτλο της ισχυρότερης μοτοσυκλέτας παραγωγής. Η παρουσίαση έγινε στην εναλλακτική μάζωξη μοτοσυκλετών «Quail Motorcycle Gathering», στην Καλιφόρνια.
Κατά την Lightning, η LS-218 αποδίδει πάνω από 200 ίππους και 23,2 χλγμ. ροπής (ούτε φορτηγό να ήταν!), τιμές που επαρκούν για τον επίζηλο τίτλο. Πήρε το όνομά της από τη μέγιστη ταχύτητα των 218 (350+ χαω) μιλίων ανά ώρα με την οποία πέρασε τα φωτοκύτταρα το 2011 στη Bonneville, κατά την προσπάθειά της να κατακτήσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.
Τελικά ως επίσημο ρεκόρ (μέσος όρος δύο αντίθετων περασμάτων) καταγράφηκε η ταχύτητα των 215 μιλίων (346 χαω περίπου). Καθόλου άσχημα.
Κατά την εταιρεία η μοτοσυκλέτα θα έχει αυτονομία πάνω από 160 χλμ. με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων και θα επαναφορτίζεται πλήρως σε... μισή ώρα. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο (για τη φόρτιση αμφιβάλλουμε πραγματικά) η Lightning Motorcycles θα αναδειχθεί εν μία νυκτί σε κυρίαρχο της αγοράς ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών. Αν όχι πάντων και πασών...
Οι αμερικανοί κατασκευαστές της LS-218 επιμένουν λέγοντας πως η μοτοσυκλέτα τους «θα αλλάξει τα μυαλά κάθε άπιστου Θωμά, όσον αφορά τις επιδόσεις των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών». Και δέχονται παραγγελίες αντί 38.888 δολαρίων ανά τεμάχιο.
Η LS 218 οφείλει την εμφάνισή της στον «πολύν» Roland Sands, μέγα όνομα στο βιομηχανικό σχεδιασμό μοτοσυκλετών και όχι μόνον. Πιο πρόσφατη δημιουργία του είναι η ρετρό - επίκαιρη BMW R90S, με την οποία πέρσι γιόρτασε τα 90 χρόνια της η βαυαρική εταιρεία.
Δήλωσε ο Richard Hatfield, CEO της Lightning: «Από το 2006 η ομάδα της Lightning έχει αφοσιωθεί απόλυτα στην εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ώστε όχι μόνον να φτάνουν αλλά και να ξεπερνούν την απόδοση των καλύτερων κινητήρων εσωτερικής καύσης».
«Τώρα ήρθε η ώρα να βγάλουμε την αγωνιστικά πιστοποιημένη τεχνολογία μας στην αγορά και να αναζητήσουμε την επιτυχία των κόπων μας εκεί. Το μοντέλο που παρουσιάζουμε τώρα είναι ένα πρωτότυπο που απλά αποτελεί μια δήλωση των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας. Το επίσημο μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι».
Υπεραισιοδοξία; Ή βρισκόμαστε μπροστά στο μεγαλύτερο εξελικτικό άλμα της μοτοσυκλέτας μετά την επικράτηση των τετράχρονων κινητήρων; Σύντομα θα ξέρουμε.
317287
317288
317289
PetranGR
30/05/2014, 16:31
317290
317291
317292
PetranGR
30/05/2014, 16:34
και ένα βίντεο :
https://www.youtube.com/watch?v=oCMUGxXW64o
ωωω ρε φίλε γαμάτο. Θα της έβαζα και δυο Ακράπες έτσι για ξεκάρφωμα και θα γύρναγα στα στέκια των μηχανόβιων.
Πάντως χωρίς πλάκα έχουν αρχίσει κι εμφανίζονται ωραία και λειτουργικά μηχανάκια από σούπερ ουάου τούμπανα μέχρι αξιοπρεπή commuter.
Προφανώς και το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά μηχανάκια και μάλλον δεν απέχουμε και πολύ μέχρι να τα δούμε σε μαζική παραγωγή.
Με την ανακύκλωση όλων αυτών των "μπαταριών" που θα συμπληρώνουν τους κύκλους φόρτισης και την πραγματική διάρκεια ζωής τους έχω ένα θέμα, αλλά τα φωτεινά μυαλά των εταιρειών θα το λύσουν κι αυτό φαντάζομαι.
:wave2:
guzzistas
30/05/2014, 18:42
Εχει να πέσει μπαλαντέζα από τα μπαλκόνια.... :lol:
Και τι θα λες αντι για "φίλε έχεις ένα κατοστάρικο να βάλω βενζίνη;"
Και τι θα λες αντι για "φίλε έχεις ένα κατοστάρικο να βάλω βενζίνη;"
Φιλε εχεις ενα πολυμπριζο γιατι στο αλλο φορτιζω το κινητο;
petros1972
30/05/2014, 19:15
ωραια δειχνει.τι αυτονομια εχει ομως.
PetranGR
30/05/2014, 19:20
ωραια δειχνει.τι αυτονομια εχει ομως.
το γράφει :
"Κατά την εταιρεία η μοτοσυκλέτα θα έχει αυτονομία πάνω από 160 χλμ. με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων και θα επαναφορτίζεται πλήρως σε... μισή ώρα."
πάντως,δεν είναι καθόλου άσχημο ένα τέτοιο επίτευμα ,και μάλιστα με τόση ροπή ,μή ξεχνάμε οτι είναι ηλεκτρικό :)
(με αρέσει οτι μπροστά έχει brembo :P :P )
sapila racing
30/05/2014, 19:47
Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αλλά όχι και τόσο πολύ νομίζω. Ηλεκτρικές μοτο εχουν τρέξει και αγώνες κλπ, αλλά η αυτονομία είναι ακόμα μεγαλο θέμα.
Για να πουν οτι είναι η ταχύτερη superbike παραγωγής θα πρέπει πρώτα να είναι σε παραγωγή αν δεν κάνω λάθος.
Απ όσο βλέπω δεν εχουν πουλήσιε ακόμα, μπορείς απλά να κανεις reserve για οταν βγεί.
Επίσης δεν ειναι και πολύ ελαφριά, 225 κιλά με τροχούς Marchesini Magnesium. :eek:
Θα δείξει μόλις κυκλοφορήσιε και μαθουμε την πραγματική αυτονομία.
Billymuse
30/05/2014, 19:59
Ωραία όλα αυτά..αλλα απο ήχο ομως...
Bob_o_mastoras
30/05/2014, 20:02
Στο εξωτερικο παιζουν πολλα ηλεκτροκινητα οχηματα. Απο μηχανακια κυριως κατι κινεζοι σκουτερ.
Ειχα νοικιασει μια μερα απο ενα συνεργαζομενο με την εταιρια που δουλευα rent-a-bike για να μου φυγει η περιεργεια (30ευρω) αυτο:
317297
H αισθηση του ηταν πολυ περιεργη. Αυτο που σου κανει μεγαλη εντυπωση ειναι η αμεση και μεγαλη ροπη που εχει. Το κανει να μοιαζει πολυ αποτομο και δυνατο χωρις να ειναι. Θελει σιγουρα συνηθεια και κυριως στο πως ανοιγεις το γκαζι(ειδικα απο σταση). Η δυναμη κατεβαινει ακαριαια κατω. Ειχε καλη επιταχυνση και πηγαινε ανετα στα 100, 120 χωρις κοπο. Σιγουρα θα τραβουσε και παραπανω αλλα καπου εκει ειχε κοφτη και κρεμαγε το ρευμα. Στις στροφες ηταν ουδετερο, ουτε κακο ουτε κατι αξιολογο. Βαρυ δεν ηταν.
Το μεγαλο του προβλημα ηταν η αυτονομια. Η κοπελα στο μαγαζι εκει μου ειχε πει 100χλμ και με το ζορι εκανε 50 πηγαινωντας χαλαρα μεσα στην πολη και ανοιγοντας το μονο σε κατι περιφεριακους για λιγο. Μετα τα σκασα σε γκαραζ για να το φορτισω :mad:
Ως κινεζικο ομως (το πλασαραν για αμερικανικο) ηλεκτροκινητο οχημα η αξιοπιστια του θα ειναι ανεκδοτο.
Ηταν παντως ενδιαφερουσα εμπειρια οπως και το Renault Twizzy που οδηγησα.
:flowers: save the planet κ'ετς
Bradipous
30/05/2014, 20:15
Στο εξωτερικο παιζουν πολλα ηλεκτροκινητα οχηματα. Απο μηχανακια κυριως κατι κινεζοι σκουτερ.
Ειχα νοικιασει μια μερα απο ενα συνεργαζομενο με την εταιρια που δουλευα rent-a-bike για να μου φυγει η περιεργεια (30ευρω) αυτο:
317297
H αισθηση του ηταν πολυ περιεργη. Αυτο που σου κανει μεγαλη εντυπωση ειναι η αμεση και μεγαλη ροπη που εχει. Το κανει να μοιαζει πολυ αποτομο και δυνατο χωρις να ειναι. Θελει σιγουρα συνηθεια και κυριως στο πως ανοιγεις το γκαζι. Η δυναμη κατεβαινει ακαριαια κατω. Ειχε καλη επιταχυνση και πηγαινε ανετα στα 100, 120 χωρις κοπο. Σιγουρα θα τραβουσε και παραπανω αλλα καπου εκει ειχε κοφτη και κρεμαγε το ρευμα. Στις στροφες ηταν ουδετερο, ουτε κακο ουτε κατι αξιολογο. Βαρυ δεν ηταν.
Το μεγαλο του προβλημα ηταν η αυτονομια. Η κοπελα στο μαγαζι εκει μου ειχε πει 100χλμ και με το ζορι εκανε 50 πηγαινωντας χαλαρα μεσα στην πολη και ανοιγοντας το μονο σε κατι περιφεριακους για λιγο. Μετα τα σκασα σε γκαραζ για να το φορτισω :mad:
Ως κινεζικο ομως (το πλασαραν για αμερικανικο) ηλεκτροκινητο οχημα η αξιοπιστια του θα ειναι ανεκδοτο.
Ηταν παντως ενδιαφερουσα εμπειρια οπως και το Renault Twizzy που οδηγησα.
:flowers: save the planet κ'ετς
Η αισθηση οτι ειναι γρηγορο ενω τελικα δεν ειναι φυσικα οφειλετε στο οτι τα ηλεκτροκινητα δινουν ολη τη ροπη σε ολο το φασμα.
Απο οσο ηξερα κ γω αμερικανικες ειναι.
http://www.zeromotorcycles.com/
ammoulianiotis
30/05/2014, 20:44
Φιλε εχεις ενα πολυμπριζο γιατι στο αλλο φορτιζω το κινητο;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
stefanos
30/05/2014, 20:56
Με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών (λιθίου-κάτι) είναι δύσκολο να ξεκινήσει κάτι ηλεκτρικό να πωλείται μαζικά.
Ο μεγαλύτερος παραγωγός λιθίου είναι η Κίνα, οπότε ουσιαστικά είναι και οι μόνοι που ασχολούνται σοβαρά και επενδύουν σε μαζική παραγωγή.
Κανένας δεν θα ξεκινήσει παραγωγή χωρίς πρώτη ύλη.
Από την άλλη ,δεν το λέει κανένας, αλλά για υπολογίστε πόσα Amp και πόσα volt χρειάζονται για να βγούν τα 200 άλογα...
Bob_o_mastoras
30/05/2014, 21:24
Η αισθηση οτι ειναι γρηγορο ενω τελικα δεν ειναι φυσικα οφειλετε στο οτι τα ηλεκτροκινητα δινουν ολη τη ροπη σε ολο το φασμα.
Απο οσο ηξερα κ γω αμερικανικες ειναι.
http://www.zeromotorcycles.com/
Ναι η υψηλη ροπη αμεσα και σε ολο το φασμα κανει ολη τη διαφορα. Εχει πλακα.
Δεν ξερω αν ειναι usa παντως αμα το δειτε απο κοντα φωναζει Κινα. Ειδικα κατι πλαστικα και διακοπτες και περιφεριακα ειναι σαν να τα βγαλαν απο ψευτικα παιχνιδια. Αισχρη ποιοτητα. Η πρωτη βροχη που θα συναντησει πιστευω θα ειναι και η τελευταια.
Με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών (λιθίου-κάτι) είναι δύσκολο να ξεκινήσει κάτι ηλεκτρικό να πωλείται μαζικά.
Ο μεγαλύτερος παραγωγός λιθίου είναι η Κίνα, οπότε ουσιαστικά είναι και οι μόνοι που ασχολούνται σοβαρά και επενδύουν σε μαζική παραγωγή.
Κανένας δεν θα ξεκινήσει παραγωγή χωρίς πρώτη ύλη.
Από την άλλη ,δεν το λέει κανένας, αλλά για υπολογίστε πόσα Amp και πόσα volt χρειάζονται για να βγούν τα 200 άλογα...
τι ποσα αμπερ και βολτ χρειαζοντε τι σημασια εχει,..για ισχυ 200 αλογα θες το αντιστοιχο σε ηλεκτρικη ισχυ...150kw δηλαδη...
stefanos
30/05/2014, 23:32
τι ποσα αμπερ και βολτ χρειαζοντε τι σημασια εχει,..για ισχυ 200 αλογα θες το αντιστοιχο σε ηλεκτρικη ισχυ...150kw δηλαδη...
Αυτό σκεπτόμουν 150.000 W = πάρα πάρα πολλά αμπέρ επί πάρα πάρα πολλά βολτ.
:D
Bob_o_mastoras
31/05/2014, 00:13
Οσο δεν υπαρχουν παντως πολλα προσβασιμα σημεια φορτισης καθως και μπαταριες καταληλες ωστε να φορτιζονται γρηγορα η ηλεκτροκινηση, αν και ωραια σαν concept, δεν λειτουργει πρακτικα.
Το μελλον πιστευω ειναι οι κυψελες υδρογονου σε ολα τα μηχανοκινητα.
el_hymador
31/05/2014, 09:41
ωωω ρε φίλε γαμάτο. Θα της έβαζα και δυο Ακράπες έτσι για ξεκάρφωμα και θα γύρναγα στα στέκια των μηχανόβιων.
Πάντως χωρίς πλάκα έχουν αρχίσει κι εμφανίζονται ωραία και λειτουργικά μηχανάκια από σούπερ ουάου τούμπανα μέχρι αξιοπρεπή commuter.
Προφανώς και το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά μηχανάκια και μάλλον δεν απέχουμε και πολύ μέχρι να τα δούμε σε μαζική παραγωγή.
Με την ανακύκλωση όλων αυτών των "μπαταριών" που θα συμπληρώνουν τους κύκλους φόρτισης και την πραγματική διάρκεια ζωής τους έχω ένα θέμα, αλλά τα φωτεινά μυαλά των εταιρειών θα το λύσουν κι αυτό φαντάζομαι.
:wave2:
Καλά το φωτεινό μυαλό των μηχανικών της BMW θα λάμψει πάλι... το GS του 2025 θα έχει μια υπερυψωμένη στέρνα 10 κυβικών μέτρων νερού και οι εναπομείναντες boxer θα χρησιμοποιούνται για να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα, να αντλούν νερό ως πομόνες. Στη συνέχει το νερό αυτό θα διοχετεύεται σε σωλήνα ο οποίος θα το στέλνει από ψηλά σε μια υδροηλεκτρική τουρμπίνα που θα παράγει το ρεύμα για να κινηθεί η μοτοσικλέτα. Το όλο σύστημα θα ονομάζεται electrolever.
Τα Ιταλικά θα πάθουν μια κρίση προσωπικότητας γιατί πλέον δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες παρά μόνο ηλεκτρικές... έτσι λοιπόν θα υπαρχει app που θα το καταβάζεις και θα το εγκαθιστάς στο λειτουργικό της μοτοσικλέτας ώστε να κλειδώνει η μηχανή για κάποιες μέρες προσποιούμενη μηχανική βλάβη. Π.χ. θα σου βγάζει μήνυμα "Bielare morto bourdelo kinitiri", θα το πηγαίνεις στο συνεργείο θα περιμένεις όσο καιρό θα έκανε μια γενική κινητήρα, θα σε καθυστερούν λόγο έλειψης ανταλλακτικών (και καλά) και στο τέλος μετά από 2 μήνες θα παραλάμβανεις τη μηχανή ξεκλειδωμένη πλεόν, πληρώνοντας κανονικά για να έχεις την φουλ εμπειρία κατοχής ιταλίδας.
Tα Honda θα είναι το ίδιο ξενέρωτα όσο είναι και σήμερα με ανιαρές ηλεκτρικές εφαρμογές, όπως λαμπατέρ, solar ζελατίνα που θα λειτουργέι ως φωτοβολταϊκό και άλλα τέτοια...
Τα KTM θα έχουν αλεξικέραυνο και πυκνωτές ώστε να φορτίζουν απευθείας από κεραυνούς, δυστυχώς το ποσοστό θνησιμότητας των κατόχων τους από ηλεκτροπληξία θα είναι πολύ μεγάλο οπότε το σύστημα και η ιδέα θα απαγορευτεί.
Η Suzuki θα συνεχίσει να βγάζει τα πιο άσχημα μηχανάκια ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή, ενώ τα GSXR, πιστά στην παράδοση, θα ραγίζουν καλώδια.
Σε ότι αφορά στην Yamaha, η καλύτερη της, αφού με το know - how από τα μουσικά όργανα, θα παίρνεις R1 και θα είναι παράλληλα αρμόνιο, ηλεκτρική κιθάρα και ενισχυτής. Στο ωδείο Φίλιππος Νάκας τα μαθήματα θα είναι πλέον: Θεωρία, Αρμονία, Σολφέζ και οδήγηση σε πίστα
H Kawasaki θα έχει παραδοσιακά τα πιο δυνατά ηλεκτρικά μηχανάκια, σε σημείο που θα τα φορτίζεις στο Πολύγωνο και θα πεθαίνουν οι ασθενείς της εντατικής στον Ευαγγελισμό επειδή τα υποστηρικτικά μηχανήματα θα υπολειτουργούν από την πτώση τάσης.
stynikop
31/05/2014, 09:57
Καλά το φωτεινό μυαλό των μηχανικών της BMW θα λάμψει πάλι... το GS του 2025 θα έχει μια υπερυψωμένη στέρνα 10 κυβικών μέτρων νερού και οι εναπομείναντες boxer θα χρησιμοποιούνται για να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα, να αντλούν νερό ως πομόνες. Στη συνέχει το νερό αυτό θα διοχετεύεται σε σωλήνα ο οποίος θα το στέλνει από ψηλά σε μια υδροηλεκτρική τουρμπίνα που θα παράγει το ρεύμα για να κινηθεί η μοτοσικλέτα. Το όλο σύστημα θα ονομάζεται electrolever.
Τα Ιταλικά θα πάθουν μια κρίση προσωπικότητας γιατί πλέον δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες παρά μόνο ηλεκτρικές... έτσι λοιπόν θα υπαρχει app που θα το καταβάζεις και θα το εγκαθιστάς στο λειτουργικό της μοτοσικλέτας ώστε να κλειδώνει η μηχανή για κάποιες μέρες προσποιούμενη μηχανική βλάβη. Π.χ. θα σου βγάζει μήνυμα "Bielare morto bourdelo kinitiri", θα το πηγαίνεις στο συνεργείο θα περιμένεις όσο καιρό θα έκανε μια γενική κινητήρα, θα σε καθυστερούν λόγο έλειψης ανταλλακτικών (και καλά) και στο τέλος μετά από 2 μήνες θα παραλάμβανεις τη μηχανή ξεκλειδωμένη πλεόν, πληρώνοντας κανονικά για να έχεις την φουλ εμπειρία κατοχής ιταλίδας.
Tα Honda θα είναι το ίδιο ξενέρωτα όσο είναι και σήμερα με ανιαρές ηλεκτρικές εφαρμογές, όπως λαμπατέρ, solar ζελατίνα που θα λειτουργέι ως φωτοβολταϊκό και άλλα τέτοια...
Τα KTM θα έχουν αλεξικέραυνο και πυκνωτές ώστε να φορτίζουν απευθείας από κεραυνούς, δυστυχώς το ποσοστό θνησιμότητας των κατόχων τους από ηλεκτροπληξία θα είναι πολύ μεγάλο οπότε το σύστημα και η ιδέα θα απαγορευτεί.
Η Suzuki θα συνεχίσει να βγάζει τα πιο άσχημα μηχανάκια ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή, ενώ τα GSXR, πιστά στην παράδοση, θα ραγίζουν καλώδια.
Σε ότι αφορά στην Yamaha, η καλύτερη της, αφού με το know - how από τα μουσικά όργανα, θα παίρνεις R1 και θα είναι παράλληλα αρμόνιο, ηλεκτρική κιθάρα και ενισχυτής. Στο ωδείο Φίλιππος Νάκας τα μαθήματα θα είναι πλέον: Θεωρία, Αρμονία, Σολφέζ και οδήγηση σε πίστα
H Kawasaki θα έχει παραδοσιακά τα πιο δυνατά ηλεκτρικά μηχανάκια, σε σημείο που θα τα φορτίζεις στο Πολύγωνο και θα πεθαίνουν οι ασθενείς της εντατικής στον Ευαγγελισμό επειδή τα υποστηρικτικά μηχανήματα θα υπολειτουργούν από την πτώση τάσης.
:cry::lol::lol::lol::lol:
Αυτό σκεπτόμουν 150.000 W = πάρα πάρα πολλά αμπέρ επί πάρα πάρα πολλά βολτ.
:D
Οσο δεν υπαρχουν παντως πολλα προσβασιμα σημεια φορτισης καθως και μπαταριες καταληλες ωστε να φορτιζονται γρηγορα η ηλεκτροκινηση, αν και ωραια σαν concept, δεν λειτουργει πρακτικα.
Το μελλον πιστευω ειναι οι κυψελες υδρογονου σε ολα τα μηχανοκινητα.
μία από τα ίδια, συμφωνώ...
από μόνη της η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας σε κυψέλες και κατασπατάλησή της μετά για να επιτύχεις αποτελέσματα αντίστοιχα με το κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σαν να φτύνεις σε πισίνα για να τη γεμίσεις...
Ή θα πας στη λογική φτιάχνω ένα ηλεκτροκίνητο καθημερινής χρήσης, χωρίς απαιτήσεις επιδόσεων, αλλά με αυτονομία 150km min για αστική χρήση και 250km για κινηση σε Ε.Ο. με χαμηλές ταχύτητες,
Ή θα πας στη λογική συνδυασμού τεχνολογίας, ηλεκτρόλυση, υδρογονοκίνηση, ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας κλπ, τα οποία σαν σύνολο μπορούν με λίγο νερό στο τεπόζιτο να σε κάνουν πλήρως αυτόνομο για πολλές εκατοντάδες χλμετρα, προσθέτωντας όμως βάρος και πολυπλοκότητα στην κατασκευή, που εξ ορισμού θα είναι κρούιζερ....
Αυτό σκεπτόμουν 150.000 W = πάρα πάρα πολλά αμπέρ επί πάρα πάρα πολλά βολτ.
:D
καλα δεν ειναι πολυ μεγαλα σου φαινονται μεγαλα επειδη εχεις συνηθησει σε μικρες τασεις πχ κινητα υπολογιστες τηλεκοντρολ κλπ :lol:
υπολογισε οτι αυτοι οι κινητηρες δουλευουν περιπου με 500v τροφοδοσια συνηθως οποτε κανε τις πραξεις το ρευμα δεν ειναι πολυ...αμα σου φανει πολυ μετρα ποσο ρευμα τραβαει η μιζα σου :D
μία από τα ίδια, συμφωνώ...
από μόνη της η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας σε κυψέλες και κατασπατάλησή της μετά για να επιτύχεις αποτελέσματα αντίστοιχα με το κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σαν να φτύνεις σε πισίνα για να τη γεμίσεις...
Ή θα πας στη λογική φτιάχνω ένα ηλεκτροκίνητο καθημερινής χρήσης, χωρίς απαιτήσεις επιδόσεων, αλλά με αυτονομία 150km min για αστική χρήση και 250km για κινηση σε Ε.Ο. με χαμηλές ταχύτητες,
:lol::lol::lol:
τι λες μωρε που την ειδες την κατασπαταληση και ποια αντιστοιχα αποτελεσματα με εσωτερικης καυσης...το αναποδο θες να πεις για να πετυχεις το εργο ενος ηλεκτροκινητηρα με εναν εσωτερικης καυσης θες και περισσοτερη ενεργεια και πολυ μεγαλυτερο ογκο...αμα ηταν αποδοτικος ο βενζινοκινητηρας με τετοιους θα δουλευανβ οι γραμμες παραγωγης...τωρα για την κατασπαταληση που λες οντως εχεις δικιο...ειναι κριμα να σπαταλας ενεργεια απο κυψελες(?)--μπαταριες εννοεις-- για να τροφοδοτησεις εναν κινητηρα με αποδοση 99+%, οποτε ειναι καλυτερο να χρησιμοποιεις ορθολογικα καυσιμο για εναν κινητηρα που εχει αποδοση 15% :cry:
τεσπα δεν τιθεται θεμα συγκρισης ως προς την ανωτεροτητα των ηλεκτροκινητηρων σε θεματα ισχυος καταναλωσης αποδοσης, οποιοι γνωριζουν καταλαβαινουν για τι μιλαμε, οι υπολοιποι απλα λενε τις γνωμες τους...το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχει η ευκολια στην αποθηκευση ενεργειας, που υπαρχουν και τα συνομοσιολογικα σεναρια γι αυτο(εχουν εμφανιστει αρκετα paper κατα καιρους που προτεινουν λυσεις), η αλλιως υπαρχει και απλα το θεμα της εξελιξης, δηλαδη αυτο που δεν υπαρχει τωρα σε μερικα χρονια θα ειναι ετοιμο οποτε θα εχουμε αμεση φορτιση η αλλαγη μπαταριας σε σταθμους η καποια αλλη καινουρια ιδεα που δεν εχει σκεφτει κανεις ακομα....
η προσωπικη μου αποψη για το πως βλεπω τα πραγματα στην αυτοκινηση, ειναι πως οτιδηποτε αστικης χρησης/μετακινησης και οικογενειες θα γινουν ηλεκτροκινητα...για σπορ χρηση που παιζουν και συναισθηματικοι λογοι απολαυσης οπως ηχος θα ειναι υβριδικα...οπως ολα τα φετινα hypercars laferrar p1 918 κλπ
stefanos
31/05/2014, 15:20
η προσωπικη μου αποψη για το πως βλεπω τα πραγματα στην αυτοκινηση, ειναι πως οτιδηποτε αστικης χρησης/μετακινησης και οικογενειες θα γινουν ηλεκτροκινητα...για σπορ χρηση που παιζουν και συναισθηματικοι λογοι απολαυσης οπως ηχος θα ειναι υβριδικα...οπως ολα τα φετινα hypercars laferrar p1 918 κλπ
Το zero λέει 11.5 KW/h pack.
Για να φορτίζουμε στο σπίτι μας ο καθένας ένα από αυτά πρέπει να καταναλώνουμε 1400 KWH το τετράμηνο επιπλέον.
Είναι σαν να έχω άλλο ένα σπίτι.
Υπολογίστε επένδυση σε δίκτυο διανομής και εργοστάσια παραγωγής ενέργειας που απαιτείται όταν για ένα απλό μηχανάκι θα απαιτήσω να δουλεύει άλλη μια ΔΕΗ.
Bob_o_mastoras
31/05/2014, 15:27
Σχεδον ασχετο.
Διαβασα προσφατα, σε ενα μοτοτριτη που κοιταγα, ενα συστημα εξοικονομησης καυσιμου για μοτο το οποιο μεσο υλεκτρολυσης του νερου που εχει αποθηκευμενο σε ενα μικρο τεποζιτο τροφοδοτει με υδρογονο το μιγμα καυσιμου επιτυχανοντας μια αξιολογη οικονομια καθως και αυξηση υποδυναμης. Νουμερα δεν θυμαμαι, sorry. Σαν μοναδα ειχε μικρο μεγεθος και δεν πρεπει να ηταν βαρυ.
Το zero λέει 11.5 KW/h pack.
Για να φορτίζουμε στο σπίτι μας ο καθένας ένα από αυτά πρέπει να καταναλώνουμε 1400 KWH το τετράμηνο επιπλέον.
Είναι σαν να έχω άλλο ένα σπίτι.
Υπολογίστε επένδυση σε δίκτυο διανομής και εργοστάσια παραγωγής ενέργειας που απαιτείται όταν για ένα απλό μηχανάκι θα απαιτήσω να δουλεύει άλλη μια ΔΕΗ.
akoma και τοσο να ειναι...πιο φτηνο βγαινει το ρευμα απο τα καυσιμα που καταναλωνεις για ενα οικογενειακο οχημα...δε μιλαμε για σπορ οχηματα...και συμπεριλαμβανουμε οτι το κοστος της ηλεκτρικης ενεργειας ειναι ηδη ανεξηγητα υψηλο σε σχεση μεε το κοστος παραγωγης...
stefanos
31/05/2014, 16:46
akoma και τοσο να ειναι...πιο φτηνο βγαινει το ρευμα απο τα καυσιμα που καταναλωνεις για ενα οικογενειακο οχημα...δε μιλαμε για σπορ οχηματα...και συμπεριλαμβανουμε οτι το κοστος της ηλεκτρικης ενεργειας ειναι ηδη ανεξηγητα υψηλο σε σχεση μεε το κοστος παραγωγης...
Φυσικά είναι φτηνότερο στη χρήση.
Απλά χρειάζεται μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και σοβαρή επένδυση από τις εταιρείες παραγωγής και μεταφοράς ρεύματος.
Φυσικά είναι φτηνότερο στη χρήση.
Απλά χρειάζεται μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και σοβαρή επένδυση από τις εταιρείες παραγωγής και μεταφοράς ρεύματος.
Καλα εσυ το τραβας τωρα :p
Σωστη η σκεψη σου αλλα αυτο που λες δεν ειναι κατι καινουριο...οι ενεργειακες αναγκες σε ηλεκτρισμο ειναι αυξανομενες....απο παντα...οποτε γι αυτο το λογο μπαινουν συνεχως νεες μοναδες παραγωγης ενεργειας στο δικτυο...δηλαδη υπαρχει προβλεψη για τις αναγκες στο μελλον...αλλα αυτο ειναι γενικα μια αλλη συζητηση...
Καλά το φωτεινό μυαλό των μηχανικών της BMW θα λάμψει πάλι... το GS του 2025 θα έχει μια υπερυψωμένη στέρνα 10 κυβικών μέτρων νερού και οι εναπομείναντες boxer θα χρησιμοποιούνται για να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα, να αντλούν νερό ως πομόνες. Στη συνέχει το νερό αυτό θα διοχετεύεται σε σωλήνα ο οποίος θα το στέλνει από ψηλά σε μια υδροηλεκτρική τουρμπίνα που θα παράγει το ρεύμα για να κινηθεί η μοτοσικλέτα. Το όλο σύστημα θα ονομάζεται electrolever.
Τα Ιταλικά θα πάθουν μια κρίση προσωπικότητας γιατί πλέον δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες παρά μόνο ηλεκτρικές... έτσι λοιπόν θα υπαρχει app που θα το καταβάζεις και θα το εγκαθιστάς στο λειτουργικό της μοτοσικλέτας ώστε να κλειδώνει η μηχανή για κάποιες μέρες προσποιούμενη μηχανική βλάβη. Π.χ. θα σου βγάζει μήνυμα "Bielare morto bourdelo kinitiri", θα το πηγαίνεις στο συνεργείο θα περιμένεις όσο καιρό θα έκανε μια γενική κινητήρα, θα σε καθυστερούν λόγο έλειψης ανταλλακτικών (και καλά) και στο τέλος μετά από 2 μήνες θα παραλάμβανεις τη μηχανή ξεκλειδωμένη πλεόν, πληρώνοντας κανονικά για να έχεις την φουλ εμπειρία κατοχής ιταλίδας.
Tα Honda θα είναι το ίδιο ξενέρωτα όσο είναι και σήμερα με ανιαρές ηλεκτρικές εφαρμογές, όπως λαμπατέρ, solar ζελατίνα που θα λειτουργέι ως φωτοβολταϊκό και άλλα τέτοια...
Τα KTM θα έχουν αλεξικέραυνο και πυκνωτές ώστε να φορτίζουν απευθείας από κεραυνούς, δυστυχώς το ποσοστό θνησιμότητας των κατόχων τους από ηλεκτροπληξία θα είναι πολύ μεγάλο οπότε το σύστημα και η ιδέα θα απαγορευτεί.
Η Suzuki θα συνεχίσει να βγάζει τα πιο άσχημα μηχανάκια ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή, ενώ τα GSXR, πιστά στην παράδοση, θα ραγίζουν καλώδια.
Σε ότι αφορά στην Yamaha, η καλύτερη της, αφού με το know - how από τα μουσικά όργανα, θα παίρνεις R1 και θα είναι παράλληλα αρμόνιο, ηλεκτρική κιθάρα και ενισχυτής. Στο ωδείο Φίλιππος Νάκας τα μαθήματα θα είναι πλέον: Θεωρία, Αρμονία, Σολφέζ και οδήγηση σε πίστα
H Kawasaki θα έχει παραδοσιακά τα πιο δυνατά ηλεκτρικά μηχανάκια, σε σημείο που θα τα φορτίζεις στο Πολύγωνο και θα πεθαίνουν οι ασθενείς της εντατικής στον Ευαγγελισμό επειδή τα υποστηρικτικά μηχανήματα θα υπολειτουργούν από την πτώση τάσης.
Τι ήπιες πάλι εσυ; :cry:
Πάνε 10 λεπτά που γελάω :moutza::bawl::bawl:
ηλεκτρική
με τελική 350χαω
200 άλογα
290χλμ αυτονομία ανα φόρτιση
2 ώρες για πλήρη φόρτιση
https://www.youtube.com/watch?v=wTvZ7cEIm9U
https://www.youtube.com/watch?v=n-W0XmeBvtA&feature=youtu.be
ΤΟ ΘΕΛΩΩΩ:a8:
ο ηλεκτροκινητηρας εχει βαθμο αποδοσης πανω απο 90% ενω η καλυτερη ΜΕΚ δεν ξεπερναει το 40%
το μεγαλο προβλημα σημερα για φορητες εφαρμογες υψηλης ισχυος οπως τα οχηματα ειναι η πολυ χαμηλη σχεση χωρητικοτητας/βαρους και χρονων εκφορτισης/φορτισης των μπαταριων
για να αντικατασταθει πληρως η ΜΕΚ χρειαζονται αρκετα χρονια εξελιξης ωστε οι μπαταριες να ειναι μικρες φθηνες και αποδοτικες
.....
Μαστορα.....
:moutza:
γιατι μου βγηκε ο καφες απο τη μυτη
:lol: :lol: :lol: :lol:
ο ηλεκτροκινητηρας εχει βαθμο αποδοσης πανω απο 90% ενω η καλυτερη ΜΕΚ δεν ξεπερναει το 40%
το μεγαλο προβλημα σημερα για φορητες εφαρμογες υψηλης ισχυος οπως τα οχηματα ειναι η πολυ χαμηλη σχεση χωρητικοτητας/βαρους και χρονων εκφορτισης/φορτισης των μπαταριων
για να αντικατασταθει πληρως η ΜΕΚ χρειαζονται αρκετα χρονια εξελιξης ωστε οι μπαταριες να ειναι μικρες φθηνες και αποδοτικες
ποιος εμβολοφορος βενζινοκινητηρας εχει αποδοση 40%?
δεν ειπα εμβολοφορος βενζινοκινητηρας ειπα ΜΕΚ...
μονο diesel και κατω απο ιδανικες συνθηκες πχ σε ηλεκτροπαραγωγα ζευγη με λειτουργια σε σταθερες στροφες κλπ
σε οχηματα βενζινης οι βαθμοι αποδοσης ειναι αστειοι, μονο απ το ψυγειο χανεις 50%
RaGe_Raptor
04/06/2014, 18:10
ο ηλεκτροκινητηρας εχει βαθμο αποδοσης πανω απο 90% ενω η καλυτερη ΜΕΚ δεν ξεπερναει το 40%
το μεγαλο προβλημα σημερα για φορητες εφαρμογες υψηλης ισχυος οπως τα οχηματα ειναι η πολυ χαμηλη σχεση χωρητικοτητας/βαρους και χρονων εκφορτισης/φορτισης των μπαταριων
για να αντικατασταθει πληρως η ΜΕΚ χρειαζονται αρκετα χρονια εξελιξης ωστε οι μπαταριες να ειναι μικρες φθηνες και αποδοτικες
Το μεγάλο πρόβλημα είναι τα συμφέροντα της βιομηχανίας πετρελαίου
Bob_o_mastoras
04/06/2014, 18:30
Το μεγάλο πρόβλημα είναι τα συμφέροντα της βιομηχανίας πετρελαίου
Ακριβως!
Αμα "κοβομασταν" και δεν υπηρχε πετρελαιο θα σας ελεγα εγω για ποτε θα βγαζαν μπαταριες σουπερ ουαου που φορτιζονται σε 5 λεπτα και διαρκουν 3 μερες.
Κατα το τελος του Β' Παγκοσμιου Πολεμου τα αμερικανακια σκασαν 5 δις δολλαρια με λεφτα του τοτε (δηλαδη τωρα σχεδον αμετρητα) και φτιαξαν την ατομικη βομβα απο το μηδεν σε 3 χρονακια περιπου.
:yuck:
ego_o_idios
04/06/2014, 18:33
8avmasio re 8a pigenoume gp na isixasi to mialo mas apo tin fasaria tis polis...:lol:
ego_o_idios
04/06/2014, 18:34
ηλεκτρική
με τελική 350χαω
200 άλογα
290χλμ αυτονομία ανα φόρτιση
2 ώρες για πλήρη φόρτιση
https://www.youtube.com/watch?v=wTvZ7cEIm9U
https://www.youtube.com/watch?v=n-W0XmeBvtA&feature=youtu.be
ΤΟ ΘΕΛΩΩΩ:a8:
den me les papouka gia tin diskiliotita to 8es?
Bob_o_mastoras
04/06/2014, 18:48
8avmasio re 8a pigenoume gp na isixasi to mialo mas apo tin fasaria tis polis...:lol:
Πηρες φορα απο το θρεντ με τις εξατμισεις ε;;;
:lol:
Αμφίσημος
05/06/2014, 05:41
Καλοδεχούμενο είναι. Αν ζούσε ο Τέσλα θα το έκανε να φορτίζει ασύρματα απο τον μαγνητισμό της γης αλλά δεν τον προλάβαμε...
Παρόλο αυτά θα προτιμούσα να δω ενα μεγάλο on-off υβριδικό turbo-diesel σε πρώτη φάση - με κατανάλωση κανένα 2l/100χλμ και βλέπουμε στα παιδιά μας τα full electric.
Pardalotzatziki
19/06/2014, 14:26
Ερωτηση ασχετου....εχουν αυτες οι μοτο κατι σαν το φρενο του κινητηρα οταν αφηνεις το γκαζι;;;;
Η Harley παντως πεταχτηκε μπροστα...μολις εμφανισε την αποψη της...
https://www.youtube.com/watch?v=t6F8O5A__Ds&feature=youtu.be
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/new-bikes/2014/june/harley-goes-electric-with-livewire/
Bob_o_mastoras
19/06/2014, 14:39
Ερωτηση ασχετου....εχουν αυτες οι μοτο κατι σαν το φρενο του κινητηρα οταν αφηνεις το γκαζι;;;;
Η Harley παντως πεταχτηκε μπροστα...μολις εμφανισε την αποψη της...
https://www.youtube.com/watch?v=t6F8O5A__Ds&feature=youtu.be
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/new-bikes/2014/june/harley-goes-electric-with-livewire/
Εχουν ενα υποτυπωδες. Δε φευγει σαν ποδηλατο. Αυτο που οδηγησα τουλαχιστον.
Γενικοτερα στα ηλεκτρικα αυτοκινητα εχουν φτιαξει συστημα (δε θυμαμαι σε ποιο ακριβως ηταν, πιθανον τεσλα) που αντιγραφει το μηχανοφρενο.
petros1972
19/06/2014, 19:35
350 xlm ουτε οι μηχανες του motogp δεν πιανουν.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.