View Full Version : *sos* πρόβλημα *help*
Ειμαστε στην ελαφονησο τρεις μηχανες.Με το που φτασαμε χθες το βραδυ, απο Αθήνα , η αφρικα εσταζε λαδια κατω απο το καρτερ.Περιπου 300 ml/15 ωρες.Στην χειροτερη περιπτωση θα επιχειρησουμε να επιστρεψουμε την δευτερα στην αθηνα (340 χμ), συμπληρωνοντας λαδια.
Αν καποιος γνωρίζει καποιο συνεργειο που θα μπορουσαμε να παμε, ελαφονησο ή νεαπολη, παρακαλω για τα στοιχεια επικοινωνιας του ή εστω ενα όνομα.
Βρηκαμε κανα δυο, αλλα δεν ασχολούνται με μεγαλες μηχανες, παρα μονο με ενοικιαζομενα σκουτερ κ παπια.
*Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποια βοήθειά κ συγγνωμη για το ποστ σε αλλη κατηγορια.
Χρηστος
lykourgi
07/06/2014, 12:02
Στην χειροτερη περιπτωση θα επιχειρησουμε να επιστρεψουμε την δευτερα στην αθηνα (340 χμ), συμπληρωνοντας λαδια.
Δεν γνωρίζω συνεργείο στην περιοχή, αλλά στη χειρότερη περίπτωση προτιμήστε να βγάλετε τη μηχανή στη Νεάπολη με το καράβι και από εκεί φορτωτική για Αθήνα κατευθείαν στον μηχανικό της.
ΥΓ. Να υποθέσω ότι ελέγξατε για λασκαρισμένη τάπα κάρτερ ή κάποια βίδα από το φίλτρο λαδιού.
Καλά ξεμπερδέματα.
Ειμαστε στην ελαφονησο τρεις μηχανες.Με το που φτασαμε χθες το βραδυ, απο Αθήνα , η αφρικα εσταζε λαδια κατω απο το καρτερ.Περιπου 300 ml/15 ωρες.Στην χειροτερη περιπτωση θα επιχειρησουμε να επιστρεψουμε την δευτερα στην αθηνα (340 χμ), συμπληρωνοντας λαδια.
Αν καποιος γνωρίζει καποιο συνεργειο που θα μπορουσαμε να παμε, ελαφονησο ή νεαπολη, παρακαλω για τα στοιχεια επικοινωνιας του ή εστω ενα όνομα.
Βρηκαμε κανα δυο, αλλα δεν ασχολούνται με μεγαλες μηχανες, παρα μονο με ενοικιαζομενα σκουτερ κ παπια.
*Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποια βοήθειά κ συγγνωμη για το ποστ σε αλλη κατηγορια.
Χρηστος
Μην κάνετε λαλακία και ξεκινήσετε για πίσω με τη διαρροή. Αν αυξηθεί και λαδώσει το πίσω λάστιχο παίζει τούμπα grande με όλα τα εφέ. Όπως είπε και ο φίλος απο πάνω φορτωτική και πίσω:wave2:
300ml /15 h είναι μεγάλη διαρροή και ειδικά αν μετρήθηκε εν στάση σημαίνει ότι μπορεί αν αυξηθεί και θα αυξηθεί εν κινήσει μιας και με τη λειτουργία του μοτέρ θ'αυξηθεί η πίεση του λαδιού, οπότε το να την γυρίσετε καβάλα είναι μάλλον λάθος.
:nono:
Βάλτε ρεφενέ την οδική κι αφήστε τα κόλπα.. Θα γυρίσετε όλοι καλά και θα έχετε και ωραία ιστορία να λέτε αύριο μεθαύριο
GiannisBlessed
07/06/2014, 17:42
ψαξτε να βρειτε απο που ξεκιναει και τρεχει το λαδι.
ποσταρετε μια φωτο μετα.
αν δεν κανατε καποιο σερβις-ανοιγμα του μοτερ πριν παρατηρησετε την διαρροη τοτε μαλλον ειναι κατι που ελυσε λογο κραδασμων.
τσεκαρετε την ταπα απο κατω, το φιλτρο λαδιου κατω απο το μπροστα γραναζι, τα ρακορ του ψυγειου λαδιου κτλ.
Συμφωνώ με τους παραπάνω. Οδική και τελείωσε το θέμα. 30 ευρώ παίρνουν απο ότι βλέπω απο δω και απο κεί.
Μην ρισκάρετε ακόμα και σταγόνα να χάνει.
tzimidis
07/06/2014, 21:35
Oti kai na xreiasteis MIN pas sto libano- o tonos sto "o" - (se mia diakladosi deksia prin apo ti neapoli), oute gia papakia den kanei. Aytos einai o logos pou emeina 3 meres xoris mixanaki kai telika esteila to mixanaki me fortigo.
metaforiki me fortigo neapoli-athina plirosa 40 e allai mou gamise ta plastika me tis trixies kai ta karabosxoina pou tin edese.
ODIKI kai mono ODIKI
karabi an exei mono apo monembasia, alla mallon den exei ksekinisei akoma dromologia
Πάτε με το καραβάκι Καλαμάτα ή Γύθειο. Είναι τα δρομολόγια εκέι κάτω άστα.. Μην πω για τους δρόμους.
Εύχομαι μόνο να ξεμπερδέψετε σύντομα χωρίς άλλα παρατράγουδα :)
Προβλημα σε καποιο ρουλεμάν του μπροστινου γραναζιου κινησης.Η μηχανη αυριο φεύγει για αθηνα με φορτηγο.
Ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις!
sapila racing
08/06/2014, 14:13
Προβλημα σε καποιο ρουλεμάν του μπροστινου γραναζιου κινησης.Η μηχανη αυριο φεύγει για αθηνα με φορτηγο.
Ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις!
Πιθανότατα η ζημιά έγινε απο υπερβολικά τεντωμένη αλυσίδα.
Αν κουνάει ο άξονας είναι μεγάλη και ακριβή η ζημιά δυστυχώς.
Πιθανότατα η ζημιά έγινε απο υπερβολικά τεντωμένη αλυσίδα.
Αν κουνάει ο άξονας είναι μεγάλη και ακριβή η ζημιά δυστυχώς.
Σε σημείο που να παίζει να μην αξίζει να φτιαχτεί το άφρικα...:(
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.