View Full Version : KTM 950SE εξτρα κανιστρο βενζινης
Μιας και το 950SE εχει ενα μικρο θεμα αυτονομιας οταν ταξιδευουμε στα βουνα και η ευρεση βενζινης ειναι ενα προβλημα, αποφασισα ν αγορασω απο το Praktiker ενα 5λιτρο τεποζιτο και να φτιαξω μια ιδιοκατασκευη, ωστε να το βολεψω στην μεσα μερια της θεσης της 2ης εξατμισης, που την εχω βγαλει γι αυτο το σκοπο.
Η κατασκευη πολυ απλη και το δεσιμο πανω στο καγκελο ακομα πιο απλη.
Βαζω μερικες φωτογραφιες για να παρετε μια ιδεα.
Ο προβληματισμος μου ειναι για την αποσταση του κατω μερους της βασης με το οριζοντιο προστατευτικο της αλυσιδας. Οπως βλεπετε στην φωτογραφια ειναι 20cm!
Πειτε μου και σεις λιγο την αποψη σας. Υπαρχει περιπτωση να βυθιστει τοσο πολυ η αναρτηση; 20cm; Μιλαμε για εκδρομικο εντουρο, βολτα στα βουνα και τετοια. Οχι αγωνιστικος ρυθμος. Εχω μια εντονη ανησυχια, την οποια πρεπει με δοκιμες να την αντιμετωπιση. Αν δω οτι υπαρχει κινδυνος θα το βγαλω απ εξω ή θα το καταργησω. Πανω στην ροδα παντως δεν βρισκει. Ειναι ελεγχμενο!
Το τελικο και επιθυμητο αποτελεσμα μαζι με τα σαμαρια ειναι αυτο:
Πολυ καλο το εκανες Ηλια...
Μετρησε την αναρτηση ανω ακρο/κατω ακρο και αναλογη(κατα προσεγγιση) θα ειναι και η μεγιστη βυθιση.
αλλιως ψαξε τα χαρακτηριστικα της μοτο στο νετ-γραφει διαδρομες
Εδιτ
το βρηκα
η πισω σου αναρτηση εχει διαδρομη 25,5 εκατοστα
http://www.ktm.gr/models.asp?cs=950ser
αρα θεωρητικα υπαρχει πιθανοτητα βυθισης σε αλμα ως το τερμα.
Ελπιζω να βοηθησα
Πολυ καλο το εκανες Ηλια...
Μετρησε την αναρτηση ανω ακρο/κατω ακρο και αναλογη(κατα προσεγγιση) θα ειναι και η μεγιστη βυθιση.
αλλιως ψαξε τα χαρακτηριστικα της μοτο στο νετ-γραφει διαδρομες
Εδιτ
το βρηκα
η πισω σου αναρτηση εχει διαδρομη 25,5 εκατοστα
http://www.ktm.gr/models.asp?cs=950ser
αρα θεωρητικα υπαρχει πιθανοτητα βυθισης σε αλμα ως το τερμα.
Ελπιζω να βοηθησα
Το θεμα και η απορια μου ειναι: "Σε ποιες συνθηκες τερματιζει η αναρτηση;" Γιατι εμεις σε αγωνιστικο ρυθμο, αλματα και διαφορα αλλα τετοια σε εκδρομικο ρυθμο οδηγησης δεν κανουμε. Θα το κοιταξω και θα δω.
Σ ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες παντως.
lykourgi
16/06/2014, 13:00
Το κάνιστρο πρέπει να έχει απόσταση ασφαλείας από τα πάντα ακόμη και με την ανάρτηση τερματισμένη.
Ποιός σου εγγυάται ότι δεν θα την τερματίσεις κάποια στιγμή ;
Και μην πεις "θα πηγαίνω σιγά". Δεν θα το κάνεις πάντα (δεν βοηθάει και το μηχανάκι).
Καλύτερα να βρεις τρόπο στήριξης πάνω στη σχάρα. Είναι και πιο προστατευμένο στις πτώσεις.
Κοιτα,
αν κανεις εκδρομικο εντουρο λογικα θα εισαι οκ.
Η αναρτηση συμπιεζεται πληρως σε μεγαλα αλματα ή σε αλματα με βαρος.
Αν δεν κανεις τιποτε απο τα δυο μαλλον θα εισαι οκ
Το θεμα και η απορια μου ειναι: "Σε ποιες συνθηκες τερματιζει η αναρτηση;"
Μπορείς να το δοκιμασεις κανοντας μια μικρή διαδρομή που να περιεχει τα τεραιν που κινείσαι συνήθως..
(υποθέτω ότι δεν μιλάμε για δικάβαλο..)
Το κάνιστρο πρέπει να έχει απόσταση ασφαλείας από τα πάντα ακόμη και με την ανάρτηση τερματισμένη.
Ποιός σου εγγυάται ότι δεν θα την τερματίσεις κάποια στιγμή ;
Και μην πεις "θα πηγαίνω σιγά". Δεν θα το κάνεις πάντα (δεν βοηθάει και το μηχανάκι).
Καλύτερα να βρεις τρόπο στήριξης πάνω στη σχάρα. Είναι και πιο προστατευμένο στις πτώσεις.
Δεν λεω οτι εχεις αδικο. Γι αυτο πρεπει να περασει απο μερικα τεστς. Θα ξεκινησω με καποια κατεβασματα απο πεζοδρομιο.
Η σκεψη μου να μπει εκει εχει να κανει οτι στην σχαρα πανω σκεφτομαι να βαλω το λουκανικο με την σκηνη και αλλα. Μιλαμε παντα για 3-4 μερες στα βουνα. Οχι γι αυθημερον βολτες!
Σαν διευθετηση πραγματων ρε γμτ ειναι τελεια. Απλα θελει ειδικο κανιστρο, που δεν το βρισκεις στην αγορα. Κι αυτο που υπαρχει γι αυτην κοστιζει 250ευρω!
Εννοειται οτι μονοκαβαλος θα ειμαι.
Εσεις με τα ADV είστε απίθανοι...:smokin:
(δεν σας φτανει η βανζίνη, δεν εχετε χωρο για φόρτωμα, τερματιζετε την αναρτηση με το παραμικρό...)
Δεν ειναι ADV
950 super enduro ειναι.
Εσεις με τα ADV είστε απίθανοι...:smokin:
(δεν σας φτανει η βανζίνη, δεν εχετε χωρο για φόρτωμα, τερματιζετε την αναρτηση με το παραμικρό...)
:lol::lol::lol:
Το δικο μου δεν ειναι adv παντως!
lykourgi
16/06/2014, 13:21
Δεν λεω οτι εχεις αδικο. Γι αυτο πρεπει να περασει απο μερικα τεστς. Θα ξεκινησω με καποια κατεβασματα απο πεζοδρομιο.
Η σκεψη μου να μπει εκει εχει να κανει οτι στην σχαρα πανω σκεφτομαι να βαλω το λουκανικο με την σκηνη και αλλα. Μιλαμε παντα για 3-4 μερες στα βουνα. Οχι γι αυθημερον βολτες!
Σαν διευθετηση πραγματων ρε γμτ ειναι τελεια. Απλα θελει ειδικο κανιστρο, που δεν το βρισκεις στην αγορα. Κι αυτο που υπαρχει γι αυτην κοστιζει 250ευρω!
Εννοειται οτι μονοκαβαλος θα ειμαι.
Πρόσφατα είχα δει στο Praktiker κάνιστρα πεντάλιτρα που ήταν πιο φαρδιά και πιο χαμηλά από αυτό που έχεις. Μου άρεσαν πολύ για δέσιμο σε σχάρα (μεγάλη βάση - μικρό ύψος).
Τώρα, γιά το τερμάτισμα της ανάρτησης, θα επιμείνω. Δεν ξέρεις τις συνθήκες στις οποίες θα οδηγείς αύριο ή σε τρεις μήνες από τώρα πχ, ούτε αν θα χρειαστείς να μεταφέρεις συνεπιβάτη (ίσως έκτακτα, λόγω ανάγκης).
Στη διαδρομή της ανάρτησης δεν πρέπει να παρεμβάλλεται τίποτα και μάλιστα πάνω στην κίνηση της αλυσίδας ή του τροχού.
Σκέψου το και αλλιώς. Θα τοποθετούσες κάτι στο τιμόνι που να περιορίζει την διαδρομή της μανέτας του φρένου, μια που το μηχανάκι σου έχει πολύ δυνατά φρένα και δεν έχεις εξαντλήσει ποτέ τη διαδρομή της ;
Βάλε μια ροδελα teflon αναμεσα στην τελευταια σπείρα του ελατηρίου (αν είναι προοδευτικό) ή αναμεσα σε οποιες σπείρες γουσταρεις (αν ειναι γραμμικό) και καθαρισες...
Rotopax
Rotopax κανιστρο, κοστος=63ευρω!!!
Συστημα στηριξης τους κανιστρου, κοστος 35ευρω!!!
Rotopax, συνολικο κοστος=98ευρω!!!
Τα εχω ψαξει σχεδον ολα. Γι αυτο κατεληξα σ αυτη τη λυση που κοστισε 14ευρω και ελεγα μπας και μπορεσω να βρω λυση ετσι.
Οσο αναφορα αυτα που λετε για την ασφαλεια, εχετε δικιο. Γι αυτο η κατασκευη θα περασει απο δοκιμες πρωτα!
Και για την ροδελα δεν ξερω πως γινεται αυτο και τι σημαινει. Θα μειωσει τον τερματισμο της αναρτησης ετσι απλα; Θα ψηλωσει κι αλλο το μηχανακι; Γιατι αρκετα ψηλο ειναι ηδη.
Πρόσφατα είχα δει στο Praktiker κάνιστρα πεντάλιτρα που ήταν πιο φαρδιά και πιο χαμηλά από αυτό που έχεις. Μου άρεσαν πολύ για δέσιμο σε σχάρα (μεγάλη βάση - μικρό ύψος).
Τώρα, γιά το τερμάτισμα της ανάρτησης, θα επιμείνω. Δεν ξέρεις τις συνθήκες στις οποίες θα οδηγείς αύριο ή σε τρεις μήνες από τώρα πχ, ούτε αν θα χρειαστείς να μεταφέρεις συνεπιβάτη (ίσως έκτακτα, λόγω ανάγκης).
Στη διαδρομή της ανάρτησης δεν πρέπει να παρεμβάλλεται τίποτα και μάλιστα πάνω στην κίνηση της αλυσίδας ή του τροχού.
Σκέψου το και αλλιώς. Θα τοποθετούσες κάτι στο τιμόνι που να περιορίζει την διαδρομή της μανέτας του φρένου, μια που το μηχανάκι σου έχει πολύ δυνατά φρένα και δεν έχεις εξαντλήσει ποτέ τη διαδρομή της ;
Αυτο το κανιστρο που λες το εχω και το εβαζα στο κεντρο, στην σχαρα πισω. Απλα οταν θελω να βαλω και λουκανικο δεν βολευει, γι αυτο εψαξα εναλλακτικες λυσεις.
Η καλυτερη παντως ειναι αυτη που υπαρχει στο εμποριο στο εξωτερικο, αλλα κοστιζει 250ευρω!!!
Και για την ροδελα δεν ξερω πως γινεται αυτο και τι σημαινει. Θα μειωσει τον τερματισμο της αναρτησης ετσι απλα;
Ακόμη πιο απλά..
και δεν θα ψηλώσει ιτς μπιτ τπτ...
lykourgi
16/06/2014, 13:42
Αυτο το κανιστρο που λες το εχω και το εβαζα στο κεντρο, στην σχαρα πισω. Απλα οταν θελω να βαλω και λουκανικο δεν βολευει, γι αυτο εψαξα εναλλακτικες λυσεις.
Εχεις δοκιμάσει να το δέσεις πάνω ή πίσω από κάποια από τις πλαινές βαλίτσες σου (το χαμηλό κάνιστρο) ;
Τα 250€ για φορητό δοχείο βενζίνης δεν τα σχολιάζω καν.
lykourgi
16/06/2014, 13:53
Εχεις δοκιμάσει να το δέσεις πάνω ή πίσω από κάποια από τις πλαινές βαλίτσες σου (το χαμηλό κάνιστρο) ;
Αυτό ισχύει σε περίπτωση δεσίματος του λουκάνικου στον διαμήκη άξονα. Αν το δέσεις κάθετα, μπορείς να το βάλεις στο άδειο κομμάτι της σέλας πίσω σου.
Εχεις δοκιμάσει να το δέσεις πάνω ή πίσω από κάποια από τις πλαινές βαλίτσες σου (το χαμηλό κάνιστρο) ;
Τα 250€ για φορητό δοχείο βενζίνης δεν τα σχολιάζω καν.
Εχω κανει καποιες δοκιμες απ αυτα που λες. Δεν ειναι τραγικη κατασταση. Απλα μ αυτη την κατασκευη ερχοντουσαν ολα και "εδεναν" πολυ αρμονικα. Γι αυτο ειπα (και θελω) να το παλεψω, αρκει να μην παθουμε καμια ζημια,φυσικα.
Το κανιστρο των 250ευρω δεν ειναι φορητο. Ειναι ειδικο τεποζιτο που εχει φτιαχτει γι αυτη την δουλεια και για την συγκεκριμενη μοτοσυκλετα και τροφοδοτει με σωληνακι κατ ευθειαν την μηχανη.
Αυτό ισχύει σε περίπτωση δεσίματος του λουκάνικου στον διαμήκη άξονα. Αν το δέσεις κάθετα, μπορείς να το βάλεις στο άδειο κομμάτι της σέλας πίσω σου.
Οπως ειπα και πανω. Τα εχω δοκιμασει σε γενικες γραμμες ολα αυτα.
Και για να καταλαβετε ποιο ειναι, βαζω το παρακατω link:
http://justgastanks.com/product_info.php?products_id=1050&osCsid=c8ae89683bca5664f7ab7043790fc182
Και σ αυτο το link φαινεται οτι το εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να μην υπαρχει περιπτωση να "βρει" τιποτα σε πληρη βυθιση της αναρτησης.
https://www.google.gr/search?q=ktm+950+super+enduro+extra+fuel+tank&client=firefox-a&hs=KiC&rls=org.mozilla:en-GB:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Dd2eU-i9LKbQ7AaztoCAAg&ved=0CB4QsAQ&biw=1366&bih=641#facrc=_&imgdii=_&imgrc=NevSIkURQSzi9M%253A%3BLq-gWI8Bb-dvEM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.adventure-spec.com%252Fmedia%252Fcatalog%252Fproduct%252Fcache%252F1%252Fthumbnail%252F700x700%252F9df78eab335 25d08d6e5fb8d27136e95%252Fa%252Fd%252Fadvtankadv-7.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.adventure-spec.com%252Fdefault%252Fktm-950-990-adventure-fuel-tank-exhaust-and-everything-else-bundle.html%3B700%3B700
Μηπως να κανω καμια πατεντα, βγαζοντας τελειως τα καγκελα και φτιαχνοντας ειδικα στηριγματα;
Λεω τωρα...!
Αλλα...
400δολλαρια!!!!
Ακόμη πιο απλά..
και δεν θα ψηλώσει ιτς μπιτ τπτ...
Για δωσε καμια παραπανω πληροφορια γι αυτο το θεμα, αλλα σε pm θα προτιμουσα, για να μην χαλασουμε το θεμα!
road spirit
16/06/2014, 14:28
Η απόσταση των 20 εκ είναι μετρημένη με ή χωρίς φορτίο?
Η απόσταση των 20 εκ είναι μετρημένη με ή χωρίς φορτίο?
Χωρις. Ειχα την μηχανη στο κεντρικο σταντ και την μετρησα. Εχω την εντυπωση οτι θα ειναι και λιγοτερο απο 20cm οταν κατεβει κατω απο το κεντρικο σταντ!
road spirit
16/06/2014, 14:57
Χωρις. Ειχα την μηχανη στο κεντρικο σταντ και την μετρησα. Εχω την εντυπωση οτι θα ειναι και λιγοτερο απο 20cm οταν κατεβει κατω απο το κεντρικο σταντ! νομίζω πως θα πρεπει να την μετρήσεις με φουλ εκδρομικό φόρτωμα, το οποίο σημαίνει και γεμάτο ντεπόζιτο και γεμάτα σαμάρια και το κάνιστρο γεμάτο και με εσένα πάνω και τη μηχανή όρθια, κάποιος να σε κρατά και ένας τρίτος να μετράει.
Επίσης δεν θα πρεπει να υπολογιζεις νορμαλ καταστάσεις, αλλά τα λιγότερο επιθυμητά σενάρια. Πχ σκας σε μεγάλη λακκούβα που δεν ειδες , δεν προλαβες να αποφυγεις, με φορτωμένο μηχανάκι κλπ
νομίζω πως θα πρεπει να την μετρήσεις με φουλ εκδρομικό φόρτωμα, το οποίο σημαίνει και γεμάτο ντεπόζιτο και γεμάτα σαμάρια και το κάνιστρο γεμάτο και με εσένα πάνω και τη μηχανή όρθια, κάποιος να σε κρατά και ένας τρίτος να μετράει.
Επίσης δεν θα πρεπει να υπολογιζεις νορμαλ καταστάσεις, αλλά τα λιγότερο επιθυμητά σενάρια. Πχ σκας σε μεγάλη λακκούβα που δεν ειδες , δεν προλαβες να αποφυγεις, με φορτωμένο μηχανάκι κλπ
Εχεις δικιο σ ολα αυτα και θα κοιταξω να προχωρησω αμεσα σε δοκιμες.
Και για να καταλαβετε ποιο ειναι, βαζω το παρακατω link:
http://justgastanks.com/product_info.php?products_id=1050&osCsid=c8ae89683bca5664f7ab7043790fc182
Και σ αυτο το link φαινεται οτι το εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να μην υπαρχει περιπτωση να "βρει" τιποτα σε πληρη βυθιση της αναρτησης.
https://www.google.gr/search?q=ktm+950+super+enduro+extra+fuel+tank&client=firefox-a&hs=KiC&rls=org.mozilla:en-GB:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Dd2eU-i9LKbQ7AaztoCAAg&ved=0CB4QsAQ&biw=1366&bih=641#facrc=_&imgdii=_&imgrc=NevSIkURQSzi9M%253A%3BLq-gWI8Bb-dvEM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.adventure-spec.com%252Fmedia%252Fcatalog%252Fproduct%252Fcache%252F1%252Fthumbnail%252F700x700%252F9df78eab335 25d08d6e5fb8d27136e95%252Fa%252Fd%252Fadvtankadv-7.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.adventure-spec.com%252Fdefault%252Fktm-950-990-adventure-fuel-tank-exhaust-and-everything-else-bundle.html%3B700%3B700
Μηπως να κανω καμια πατεντα, βγαζοντας τελειως τα καγκελα και φτιαχνοντας ειδικα στηριγματα;
Λεω τωρα...!
Αλλα...
400δολλαρια!!!!
μηπως να εφτιαχνες κατι με πολυεστερα; δεν ειναι και τοσο δυσκολο το τεποζιτακι αυτο.
παντως η σκεψη του ολντμαν εχει βαση. δεν θα σου ψηλωσει το μηχανακι αντιθετα εκει που θα μπει η ροδελα απλα θα κανει δουλεια σαν δευτερο τερμα.
makaros33
16/06/2014, 22:07
καλησπέρα
κοιτά στο νετ για σάκο νερού που θα μπορείς να τον δέσις πάνω απο το λουκάνικο , άπλα πρόσεχε το υλικό που είναι κατασκευασμενος μιας και παίζουν διάφορες μάρκες και σχέδια ,
Κανείς δεν θα πει για την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο σημείο που έχει βάλει το κάνιστρο??? Η 2η εξάτμιση πως καταργήθηκε και τι συνέειες έχει όλο αυτό στο μηχανάκι??
Τα ΚΤΜ φημίζονται για τις θερμοκρασίες που αναπτύσσουν στα μαμά τελικά τους.
Εμένα πάντως μου φαίνεται επικίνδυνο όσον αφορά τις θερμοκρασίες, το κάνιστρο είναι πλαστικό με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ανάρτηση είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκει ακόμα και σε ήπια χωμάτινα τερέν μιας και δεν μπορείς να προβλέψεις και την παραμικρή ανωμαλία ή την γούβα που θα εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά σου και δεν θα μπορέσεις να αποφύγεις, όπως ειπώθηκε πιο πάνω.
μηπως να εφτιαχνες κατι με πολυεστερα; δεν ειναι και τοσο δυσκολο το τεποζιτακι αυτο.
παντως η σκεψη του ολντμαν εχει βαση. δεν θα σου ψηλωσει το μηχανακι αντιθετα εκει που θα μπει η ροδελα απλα θα κανει δουλεια σαν δευτερο τερμα.
Δεν ξερω να φτιαχνω πραγματα απο πολυεστερα, αλλα δεν νομιζω να ειναι και πολυ ευκολο. Δεν θελω να μπω σ αυτη την διαδικασια.
καλησπέρα
κοιτά στο νετ για σάκο νερού που θα μπορείς να τον δέσις πάνω απο το λουκάνικο , άπλα πρόσεχε το υλικό που είναι κατασκευασμενος μιας και παίζουν διάφορες μάρκες και σχέδια ,
Δεν το βρισκω σαν καλη λυση να κουβαλαω σε κατι που ειναι σαν σακουλα βενζινη!
Κανείς δεν θα πει για την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο σημείο που έχει βάλει το κάνιστρο??? Η 2η εξάτμιση πως καταργήθηκε και τι συνέειες έχει όλο αυτό στο μηχανάκι??
Τα ΚΤΜ φημίζονται για τις θερμοκρασίες που αναπτύσσουν στα μαμά τελικά τους.
Εμένα πάντως μου φαίνεται επικίνδυνο όσον αφορά τις θερμοκρασίες, το κάνιστρο είναι πλαστικό με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ανάρτηση είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκει ακόμα και σε ήπια χωμάτινα τερέν μιας και δεν μπορείς να προβλέψεις και την παραμικρή ανωμαλία ή την γούβα που θα εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά σου και δεν θα μπορέσεις να αποφύγεις, όπως ειπώθηκε πιο πάνω.
Η μετατροπη του 950SE απο διπλη εξατμιση σε μονη, ειναι κατι που γινεται χωρις να ειναι επικινδυνο. Απλα χανεις σε καποια πραγματα που εχουν να κανουν με την αποδοση της μηχανης και κερδιζεις σε καποια αλλα. Υπαρχει ενας λαιμος 2-1, οπως λεγεται, και κανεις ευκολα αυτη την μετατροπη.
Τωρα οσο αναφορα τις θερμοκρασιες, εκει που ειναι το κανιστρο δεν υπαρχει προβλημα. Ουτε κοντα στον κινητηρα ειναι, ουτε στους λαιμους των εξατμισεων. Αν πεσει η μηχανη απο τ αριστερα, το κανιστρο προστατευεται απο την μεταλλικη βαση. Το κανιστρο ειναι ειδικο για μεταφορα βενζινης και οχι ενα απλο μπουκαλακι κοκα-κολας.
Και για ακομα μια φορα θα πρεπει να επαναλαβω, οτι η ολη κατασκευη θα δοκιμαστει πριν χρησιμοποιηθει σε πραγματικες συνθηκες (με βενζινη μεσα δηλαδη, κλπ)
Πρέπει να λάβεις υποψιν κ το μονοπλευρο ζυγισμα της μηχανής οδηγικά....
Πρέπει να λάβεις υποψιν κ το μονοπλευρο ζυγισμα της μηχανής οδηγικά....
Πιθανο να μην εχεις αδικο, αλλα μιλαμε για μια μηχανη εντουρο (ή σουπερ εντουρο) και οχι για μια στριταδικη μηχανη. Εγω παντως, οδηγικα, δεν εχω καταλαβει καμια διαφορα επειδη εχω βγαλει την μια εξατμιση.
Η μετατροπη του 950SE απο διπλη εξατμιση σε μονη, ειναι κατι που γινεται χωρις να ειναι επικινδυνο. Απλα χανεις σε καποια πραγματα που εχουν να κανουν με την αποδοση της μηχανης και κερδιζεις σε καποια αλλα. Υπαρχει ενας λαιμος 2-1, οπως λεγεται, και κανεις ευκολα αυτη την μετατροπη.
Τωρα οσο αναφορα τις θερμοκρασιες, εκει που ειναι το κανιστρο δεν υπαρχει προβλημα. Ουτε κοντα στον κινητηρα ειναι, ουτε στους λαιμους των εξατμισεων. Αν πεσει η μηχανη απο τ αριστερα, το κανιστρο προστατευεται απο την μεταλλικη βαση. Το κανιστρο ειναι ειδικο για μεταφορα βενζινης και οχι ενα απλο μπουκαλακι κοκα-κολας.
Και για ακομα μια φορα θα πρεπει να επαναλαβω, οτι η ολη κατασκευη θα δοκιμαστει πριν χρησιμοποιηθει σε πραγματικες συνθηκες (με βενζινη μεσα δηλαδη, κλπ)
Δεν ήξερα ότι έβαλες λαιμό 2-1, όπως το έγραψες νόμιζα ότι το έκανες μόνος σου κάτι σαν πατέντα για να κερδίσεις τον χώρο που καταλαμβάνει το καζανάκι αριστερά.
Όπως και να' χει αν θες να είσαι σίγουρος ότι δεν θα βρεθείς μπροστά σε εκπλήξεις, η κατασκευή και το κάνιστρο πρέπει να τεσταριστούν στα όρια.
:wave2:
+1 εφόσον η διαδρομή της ανάρτησης είναι 25 εκατοστά, θα πρέπει να βρεις ένα κάνιστρο 5 πόντους κοντύτερο, ώστε να χωράει... Δεν μπορείς να οδηγείς ένα on-off μηχανάκι με τη σκέψη ότι πρέπει να προσέχεις αυτούς τους 5 πόντους... κάπου θα βρεθείς δικάβαλος ή φορτωμένος, θα κατεβείς κάποιο σαμάρι κλπ και θα γίνει η ζημιά... γνώμη μου βρές μικρότερο κάνιστρο σε ύψος...
εναλλακτικά ψάξου και στη Μπέη...
http://www.ebay.com/itm/4-QUART-PLASTIC-FUEL-TANK-28-1452-/270810585486?pt=Other_Vehicle_Parts&hash=item3f0d91998e&vxp=mtr
ομορφη κι εξυπνη κατασκευη emix. Να τερματησει η αναρτηση του SE λιγο δυσκολο...
Η καλλιτερη λυση που εχω βρει εγω για εξτρα καυσιμο ειναι δοχεια στις πλαινες τσαντες.
nightraider
30/06/2014, 10:18
ναι ρε σιγουρα...
στα 200 κιλα θα παρεις χαμπαρι τα 5 κιλα της μιας εξατμισης
paraligo
30/06/2014, 12:01
Αν η ανάρτηση σου έχει διαδρομή 20εκ. στο σημείο του άξονα……………..
Στο μέσο του ψαλιδιού η διαδρομή είναι 10εκ………………………………..
Στο σημείο που έχεις το βελάκι είναι περίπου 15εκ……………………………..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.