PDA

View Full Version : Derbi GPR50 vs Aprilia RS 50



GPRakias
23/06/2014, 09:48
Paidia kalhspera. Eimai neos sto forum, etwn 19. Tha mpw kateutheian sto kurios thema (suggnwmh gia ta Greeklish). Eimai anamesa sto Derbi GPR 50 montelo 2008 kai to Aprilia RS 50 montelo 2007. (Metaxeirismena) Prokeite na dwsw konta sto xiliariko kai oute dekara parapanw.

Prokeite na dwsw eite 800 eurw gia to Aprilia, to opoio exei ala3ei 1 fora pistoni epeidi tou "kolhse" tou idiokthth, sta 15 xiliades km. To kainourio exei kanei alla tosa. Telikes exei gurw sta 80 km, kai apo oti mou eipe o idiokthths, den paei opws phgaine.

Apo thn allh exoume to Derbi GPR 50, montelo 2008, sta 1000 eurw. Exei kanei 2,5 xiliades km, den to kukloforei teleftea, pou shmainei oti panw katw to pernw "kainourio", tha xreiasth mono lastixa, pou exw eidh vrei, trexei me peripou 90km, alla den pavei na einai mia marka pou den exei kukloforish toso polu sthn Ellada.

Oi apories mou einai oi e3eis. Poio tha mou proteinate na agorasw kai giati? Ta antalaktika tou GPR 50 kai RS 50 einai ta idia? Kati tetoio akousa kai apo ta liga pou epsa3a etsi fenete. Emfanizoune problhmata suxna? Tha mporw na vrw antalaxtika efkola gia to GPR pou einai h arxikh epilogh? Tha mporw na vrw antalaxtika gia to RS 50 epishs? Protinete mou oti pisteuete. Tha einai to prwto mou mhxanakh. Euxaristw polu!

GFawkes
23/06/2014, 10:17
Κοιτα

kai ta dyo dixrona einai ara ta episkeyazeis eykola.
antallaktika apo piaggio kai ta dyo...

me 200€ diafora tha epairna to Derbi....einai poly omorfo...

GPRakias
23/06/2014, 11:42
Sevasth h apopsh sou, kai sumfwnw, to Derbi pou tha parw egw einai makran wraiotero tou Aprilia, ma eisai sigouros gia ta antalaktika? Den thelw as poume na perimenw mhnes na mou erthei enas diskos sumplekth, paradigmatos xarh..

GFawkes
23/06/2014, 12:01
Giati sto aprilia toys exei etoimoparadotoys?
Sto honda?

Ase pou i italia dipla einai, ena courier dromos....

GPRakias
23/06/2014, 12:05
To Derbi den einai Italiko, apo oti 3erw einai apo Ispania. Alla eipes oti pernei eida antalaktika me piaggio e opote.. Apla exw akousei oti parolou pou h italia einai dipla, to kostos kai o xronos pou prepei na perimeneis einai polu upsila.

GFawkes
23/06/2014, 12:12
Derbi=Piaggio group.
ασε που το πολυ που θα χρειαστεις ειναι κανα ελατηριο για το πιστονι....το βρησκεις και εδω φτηνα

GPRakias
23/06/2014, 12:48
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5140504/

Gia to sugkekrimeno ti apopsh exeis? tetraxrono.

infidel
23/06/2014, 13:06
Εγώ για το derbi το δικό μου που είναι κάργα αντιεμπορικό (ζήτημα να έχουν πουληθεί 10-20) ετοιμοπαράδοτο ανταλλακτικό δεν υπάρχει τίποτα, εκτός από αυτά που είναι κοινά με aprilia (φίλτρο λαδιού κτλ) Ότι έχω παραγγείλει έχει έρθει από ιταλία και κάνει 2-3 βδομάδες. Αν δεν βιάζεσαι δεν είναι και ότι χειρότερο, και η τιμές πιο φθηνά από online shop εξωτερικού

GFawkes
23/06/2014, 13:12
πολυ καλο

το μοτερ ειναι γιαμαχα 125

GPRakias
23/06/2014, 13:18
Εγώ για το derbi το δικό μου που είναι κάργα αντιεμπορικό (ζήτημα να έχουν πουληθεί 10-20) ετοιμοπαράδοτο ανταλλακτικό δεν υπάρχει τίποτα, εκτός από αυτά που είναι κοινά με aprilia (φίλτρο λαδιού κτλ) Ότι έχω παραγγείλει έχει έρθει από ιταλία και κάνει 2-3 βδομάδες. Αν δεν βιάζεσαι δεν είναι και ότι χειρότερο, και η τιμές πιο φθηνά από online shop εξωτερικού

Dhladh me 2-3 vdomades upomonh tha mporw na exw ta antalaktika mou? Esu th montelo Derbi eixes?


πολυ καλο

το μοτερ ειναι γιαμαχα 125

To skeftome sovara me ton patera mou na tsontaroume ligo oloi kai na to parw file, 3 katostrika panw alla tetraxrono kai ola ta sunafh.. Alla to 2xrono sunexizei na einai mia apopsh.

GFawkes
23/06/2014, 13:20
το διχρονο παντα πιο ελαφρυ και πιο ευκολο/φτηνο στην συντηρηση....

Το στησιμο τους το ιδιο πολυ καλο.

Γιατι να πας απο τα 1000 στα 1500;

πραγματικα χρειαζεσαι περισσοτερα γκαζια (μικρη η διαφορα λογο βαρους)

infidel
23/06/2014, 13:27
Εγώ έχω το senda drd 125 4χρονο. Έχω το manual, πάω στα ανταλλακτικα της Piaggio στην Καλλιρόης, δίνω κωδικό. Αν το ανταλλακτικό υπάρχει στην αποθήκη στα κεντρικά θέλει 2-3 μέρες. Αν όχι μετά από 2-3 βδομάδες με παίρνουν και πάω να το πάρω, χωρίς φυσικά καμία επιβάρυνση για μεταφορικά. Αν τώρα το θες ποιο γρήγορα ίσως να μπορούν να το βάλουν ξεχωριστή παραγγελία με extra κοστος. Πάντως ντίζα γκαζιού είχε 12 euro εδώ και από ebay και uk online shops την έβρισκα 20-30 με μεταφορικα

GPRakias
23/06/2014, 13:36
το διχρονο παντα πιο ελαφρυ και πιο ευκολο/φτηνο στην συντηρηση....

Το στησιμο τους το ιδιο πολυ καλο.

Γιατι να πας απο τα 1000 στα 1500;

πραγματικα χρειαζεσαι περισσοτερα γκαζια (μικρη η διαφορα λογο βαρους)

Koita, o pateras mou epemene na parw tetraxrono gia "ligotera problhmata" ase pou to 1000 einai upokeimeniko. Egw tha to ferw, eno to allo sta 1500 tha to parageilw na erthei. To kostologio vevea einai palh 3 katostarika diafora. Asxeta apo auto, to 125 varaei telikes 120 (siga thn diafora tha mou peis) enw to 50 2xrono 80-90. To thema mou einai na mhn parousiastoun problhmata polla. Na mhn katantisw na to exw perisotero sto gkaraz para sto dromo ena pragma.. Dektes oles oi apopshs paidia, thelw na mazepsw idees prin kanw thn agora mou.

kostaskk
23/06/2014, 15:49
ξεχνα το κολλημένο rs. οταν κολλάει 2τ το πιστονι και ο κυλινδρος συχνα πρεπει να πανε για πέταμα

αν απλα βαλεις καινουριο πιστονι σε κολλημένο κυλινδρο δεν εκανες τιποτα
το καινουριο πιστονι θα εχει φθορες σχεδον αμεσος, η καυση δεν θα ειναι σωστη και εχεις πολλες πιθανοτητες να στα ξαναδωσει ολα στο χερι+ μειωμένες επιδωσεις

επισης εχε κατα νου οτι τετεια μοτο ξεφιμωμενα και σωστα απο μοτερ βγαζουν 100-105 km/h τελικες (ακομη και δικαβαλα)

GPRakias
23/06/2014, 17:32
Katalh3ame se ena entelws diaforetiko mhxanakh, a3iopisto kai makran kalutero. CBR 125 montelo 2007.

strokt up
23/06/2014, 20:32
Ίσως ότι καλύτερο θα μπορούσες να κάνεις, τώρα σχετικά με το αρχικό πόστι για να το δει και κάποιος άλλος που έχει την ίδια απορία......το derbi και το aprillia έιναι ακριβώς τα ίδι αμηχανάκι και το μόνο που αλλάζει είναι η μάρκα.Ή στα αυτοκίνητα κάτι όπως suzuki sx4-fiat sedici

GPRakias
23/06/2014, 21:10
Skeftika pws opoios mplekei me ta pitoura ton trwne oi kotes. Eipa na paw se kati klaseis anwtero kai sigoura poio a3iopisto. Vevaia, to GPR exei kapoies diafores apo to RS. Gia na eimai akrivodikaios omws, o prwtos kai kurioteros logos pou den to peira einai to oti exoun kukloforisei isa me 20-30 kommatia se olh thn ellada, en antithesh me to CBR pou uparxoun polla. Kapoios tha mporouse na pei "e kai ti shmasia exei auto"... apla prokeite gia mhxanakh pou den to exw 3anadei, opote.. as pame se kati pou kukloforei gia xronia twra, kai 3emple3ame. Sthn telikh, prwto mou mhxanakakh einai..

strokt up
23/06/2014, 21:41
Δεν πρόκειται να το μετανιώσεις ποτέ που διάλεξες τετράχρονο αντι για δίχρονο. Το cbr είναι απο τα πιο γρηγορα ss 125(σε τετράχρονα), έχει τελική κατι ψιλα πανω απο τα 130(σε κατηφόρα πολύ περισσότερα) που σημαινει οτι με 100χμ γυρίζεις τον κόσμο.
Το καρμπυρατερατο πήρες ή το inj;

kostaskk
23/06/2014, 22:28
Δεν πρόκειται να το μετανιώσεις ποτέ που διάλεξες τετράχρονο αντι για δίχρονο. Το cbr είναι απο τα πιο γρηγορα ss 125(σε τετράχρονα), έχει τελική κατι ψιλα πανω απο τα 130(σε κατηφόρα πολύ περισσότερα) που σημαινει οτι με 100χμ γυρίζεις τον κόσμο.
Το καρμπυρατερατο πήρες ή το inj; μπα. θα το μετανιώσει την πρωτη φορα που θα οδηγισει ενα καλο διχρονο για πολλους και διαφορους λογους

strokt up
23/06/2014, 22:38
Για πολλούς και διάφορους λόγους επίσης δεν συμφέρει η συντήριση ενός διχρόνου και η κατανάλωση (η οποία κειμένεται σε επίπεδα r6)

Vagelis26b
23/06/2014, 22:53
Καλοριζικο φιλε κ καλα χιλιομετρα.αν κ φαν των διχρονων πιστευω οτι για την περιπτωση σ καλα επραξες μια κ απ οτι καταλαβα δν ησουν διατεθιμενος να μπεις σε περαιτερω εξοδα.το διχρονο οσο να ναι το θελει καθε τοσο το καλο λαδακι..παντως ρε παιδια αυτο με τα διχρονα κ την αξιοπιστια εχει γινει λιγο κουραστικο.....αμα το ζεσταινεις πριν το ξεκινησεις κ του φερεσαι οπως του αρμοζει μια χαρα αξιοπιστα ειναι κ τα διχρονα.το οτι ετυχε πολλα απο αυτα να πεσουν σε τυπους που τα εσκισαν κ απλα τα πηραν γτ σε αυτα τα κυβικα δεν ειχαν κατι πιο γρηγορο δε φταιει κανεις.εχω διχρονο κ μιλω εκ πειρας,αλλιως δε θ τα ελεγα.τεσπα κ παλι καλοριζικο το μηχανακι κοιτα το καλοκαιρακι να το κατευχαριστηθεις!!!

strokt up
23/06/2014, 22:53
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136887&highlight=cbr+125

Vagelis26b
23/06/2014, 22:55
Για πολλούς και διάφορους λόγους επίσης δεν συμφέρει η συντήριση ενός διχρόνου και η κατανάλωση (η οποία κειμένεται σε επίπεδα r6)
Ναι αυτο ισχυει..με το rs εχω δει κατι 7αρια μικτη οδηγηση καταναλωση....

GPRakias
23/06/2014, 23:11
Paidia akoma den to exw parei, prokeite na 3ekinisw diadikasies gia thn paraggelia, kai den einai injection dusthxws.. Tha erthei apo Krhth me 6.500 km. Sxetika kainourio. Oso gia ta dixrona kai thn a3iopistia tous, eimai o telefteos pou exei dikaioma na milaei! Den exw thn pasa idea, apla oti Aprilia RS 125 koita3a, kai mou arese, dusthxws fenotan oti exei mpei polu xeri epanw. To kostos sunthrhshs einai alhtheia megalo, P.X koita3te thn parakatw aggelia.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4811290/

Twra an ta 600+ eurw pou grafei o tupos, einai alhtheia, kai se 16.000 km, tote ase.. Den mou perisevoun.

(Epipleon to montelo pou tha paraggilw einai 2007)

Vagelis26b
23/06/2014, 23:27
600 ευρω για αναλωσιμα κ καθαρισμα καρμπ???καλο...600 ευρω κανει καινουριος κυλινδρος!!!!!!! ετσι το λεει μην τσιμπας,για να σ κανει να πιστεψεις οτι το προσεχε σαν τα ματια του κλπ κλπ.. απο τετοια σε αγγελιες αλλο τιποτα.. παντως παιζουν κ κατι rs διαμαντια στο car αλλα οι τιμες τους ειδικα στις μερες μας ειναι απαγορευτικες...το μηχανακι παντως καλο ειναι να το δεις κ εσυ απο κοντα πριν το παρεις.απο αθηνα δε βρισκεις κατι σε αυτα τα χρηματα???

kostaskk
24/06/2014, 00:33
υπάρχουν και 250αρια 2τ που καινε 5.5 μικτη χρηση και 125 που καινε 10 λιτρα.
τιποτα δεν ειναι στανταρ. ακομα και στο ιδιο μοντελο μπορει να δεις μεγαλες διαφορες
αν νιώθεις λιγο απο 2τ τοτε βγαίνει οικονομικη και απλη η συντήρηση

αν μετρήσουμε σε μεγαλο βαθος χρονου τα 2τ ειναι καλύτερα πιστευω.
για παραδειγμα η vespa του πατερα μου εβγαλε 30 χρονια χωρις αλλαγη πιστονιου.
δλδ μονο σασμανολαδο-μπουζι. στο τελος οταν δεν 'πηγαινε' πια αλλάχτηκαν κύλινδρος και πιστόνι τα οποια ηταν και φτηνά και τα αλλάζεις μονος

ενα αντιστοιχο c50 ισως να χρειαζόταν καδενα-εκκεντροφορο,τσιμουχακια βαλβίδων,βαλβίδες ρουλεμαν,πιστονι και οτι αλλο ξεχνάω.
οπότε ο κάτοχος glx θα ηθελε πολυ περισσοτερα πραγματα αρα και κοστος/κοπο για να το κανει καινουριο και πολυ πιθανο να μην μπορεσει να το δεσει μονος του

στα 2τ αλλάζεις μπουζι οπως στα 4τ και μετα θες και σασμανολαδο μια φορα καθε 2 χρόνια (και 4 χρονια να το αφήσεις δεν νιώθει μονο γρανάζια και ρουλεμαν λιπαίνει)
ή αλλαγή του ειναι πολυ απλούστερη σε σχεση με 4τ και απαιτει λιγοτερη προετοιμασια χρονο και κοπο. (το κοστος λαδιου ειναι μικροτερο λογο του οτι δεν εχει προσθετα κτλ)

το εξτρα λαδι μιξης που καις δεν βγαίνει ιδιαιτερα ακριβο καθος χρειαζεσαι 1 λιτρο καθε 500-1000 χιλιομετρα. με λιγο ψάξιμο και τυχη αγοράζεις κορυφαία λαδια για 10euro/L
το πιστονι σίγουρα θελει συχνότερες αλλαγες απο τα 4τ αλλα δεν γινεται να τα χουμε ολα
σε ενα μονοκυλινδρο 125 2τ που βγάζει 30 αλογα γινεται πολεμος μεσα στο μοτερ
για να καταλαβεις στο λιτρο βγαινουν 240 αλογα
ενα αντιστοιχο 4τ σημερα βγαζει λιγοτερα απο 120αλογα στο λιτρο

οπότε προφανώς το πρώτο θελει συχνότερες αλλαγες πιστονιών,περισσότερη λογικη στην χρηση και ειναι πιθανο να σπαει ευκολότερα λογο διαφορων παραγόντων

ολα αυτα αλλάζουν προς το καλητερο αν επιλεξεις 2τ χαμηλων επιδόσεων. δηλαδη ενα 2t 125 που να βγαζει 15 αλογα (παπι)



τα 600 που λεει στην αγγελια φαίνονται υπερβολικά ή κοροιδευει τον κοσμο ή τον αρμεξε αγρια ο μαστορας του (να πηρε+200 ευρω για εργασία)

επισης συχνό φαινομενο ειναι να λενε οτι φοραει εξατμιση αξιας 500-600 ευρω και να την βρίσκεις καινουρια αυριο στην μιση τιμη

GPRakias
24/06/2014, 20:33
File mou, pareigila montelo 2010 injection ktlp CBR 125, agorasmeno 2013 kai me mono 6.700km, pentakatharo, kai erxetai apo vdomada.. Tha hthela para poly ena Aprilia RS 125 alla 3ereis, apo mia pleiopsifia atomwn, akousa oti to kostos sunthrhshs einai toso wste h dikia mou tseph na mhn to antexei. Mporei na htan pseudeis o katalogos kai h timh tou tupa me to RS apo Larisa, pou edei3a parapanw, kai ontws to mhxanakh na mhn kaiei polla, alla den 3erw, alhtheia. Dhladh akouw apo tous misous oti "to RS 125 einai mia xara, den xreiazete tpt an to phgaineis san anthrwpws" kai apo allous "aaa oloi griniazoun, den exoun antalaktika, kanoun vdomades na erthoun, megalo kostos gt erxonte apo e3wteriko.." ktlp. Twra th na pw, na agorasw ena oxhma kai na to exw sto gkaraz epeidh den exw xrhmata gia venzinh kai sunthrhsh, den leei, vevaia den 3erw akrivws ti kaiei ena Aprilia RS kai isws na mhn mathw kai pote.. Isws sto melon na to skeftw na to agorasw, afou apokthsw merikes empeiries me to CBRaki prwta.

kostaskk
24/06/2014, 20:57
κάπου στα 6-7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα πρεπει να καίει το rs +τα λαδια
δηλαδή αν κανεις χιλιομετρα αρκετα θα φεύγουν 10καρικα και 20αρικα αερα

ειναι αρκετά λευτα αλλα φαντασου οτι το rs ειναι 2 φορες ποιο γρηγορο απο ενα cbr125

το rs αυτη την εποχη ειναι για να το βγαζεις απο το γκαραζ καθε 2-3 μερες να κανεις μια γρηγορη βολτα και μετα ξανα μεσα, για ευχαρίστηση δηλαδή, αντε και καμια πιστα

το cbr ειναι για να το χρησιμοποιεις καθε μερα και να κανεις οικονομικά και πολλα χιλιομετρα

ο νεος οδηγος θελει ενα μοτο με το οποιο θα κανει πολλα χιλιομετρα φτηνα ωστε να αποκτησει εμπειρία γρήγορα

αν δεν ειχαμε κριση και η βενζίνη ηταν φτηνα θα αλλαζαν τα πράγματα καθος για τον νεο θα ηταν καλητερο να μαθει με το rs

nightraider
30/06/2014, 10:02
το debi ΔΕΝ φοραει μοτερ yamaha