Σύνδεση

View Full Version : Aprilia Pegaso vs BMW GS650



Sele
26/06/2014, 12:40
Καλησπέρα παιδιά, εν αναμονή της αποζημίωσης της ασφαλιστικής για το μωρό μου που το κλαίω :cry: είμαι σε αναζήτηση νέου και θέλω λίγη απ' τη σοφία σας.

Βάσει χρήσης έχω καταλήξει μάλλον μεταξύ των δύο μηχανών του τίτλου: 90% κίνηση εντός πόλης (Αθήνα), καμιά κοντινή εκδρομούλα το σ/κ (απόσταση max 50 χλμ) και μέσα στο χρόνο 4-5 μακρύτερα χαλαρά ταξιδάκια. Δεν θα μπω σε χώμα, δεν είμαι γλήγορος, δεν ξύνω μαρσπιέδες. Χαλαρά πράγματα, εντός Αθήνας να τη δουλεύω σαν "εργαλείο" μετακίνησης και εκτός να απολαμβάνω τη βόλτα μου (και δικάβαλος) στα 120-130 χλμ.

Με τα ανωτέρω δεδομένα ποια από τις δύο μηχανές θα μου προτείνατε και γιατί;
Απ' όσο έχω διαβάσει/ακούσει η BMW είναι σκυλί μαύρο, με δυνατότητες για πιο "σκληρή" χρήση (τις οποίες όμως μάλλον δεν θα τύχει να αξιοποιήσω), αξιοπιστία, ευκολοδήγητη, καλύπτει τις μικρές "ταξιδιάρικες" ανάγκες μου, καλή κατανάλωση και βγαίνει και με ABS. Μοντέλο 2004 και δώθε.

Ο Πήγασος είναι κατ' εμέ πολύ πιο όμορφος και ως motard έχει πιο απολαυστική/παιχνιδιάρικη οδηγική συμπεριφορά εντός πόλης. Από κατανάλωση πως πάει; Από αξιοπιστία διαβάζω ότι τα σχετικά καινούρια μοντέλα (2006 και μετά) είναι μια χαρά, αλλά όπως όλα τα κλισέ προφανώς κάπως προέκυψε το "τα ιταλικά σπάνε". Δυνατότητες ταξιδιού (δικάβαλο και φόρτωμα αν χρειαστεί);

Ξέρω ότι υπάρχουν διάφορα παρόμοια threads για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά αλλά με ενδιαφέρει η άμεση σύγκριση των δύο συγκεκριμένων μηχανών. Ποια είναι καλύτερη για τις ανάγκες μου και γιατί. Επίσης σε ό,τι αφορά το ζήτημα της αξιοπιστίας του Πήγασου, θα ήθελα τις εμπειρίες κατόχων που έχουν ζήσει το μηχανάκι σε βάθος χρόνου και να μην αρχίσουμε τα κλασσικά για τους ιταλικούς ματρακάδες από μη κατόχους/χρήστες τζαπάν μπόυς.

Ευχαριστώ

SHOOTER045
26/06/2014, 14:10
πηγασο ειχα
σε ψιλομαλακιουλες που εκανε τσαφ στα φαναρια κλπ
η aprilia δεν εκανε τιποτα
το ειχα κανει στην yamaha αφου ειναι ιδιο
καταναλωση εντος πολης 4-6 αναλογως πως το πας
φρενα ποιημα ειδικα το μπροστα
θεση οδηγησης θα βολεψει αλλα ισως κουρασει
θελει ψαξιμο με την σελα
δικαβαλο δεν ειχα τοτε
ειχα τριπλετα και πηγαινε μπουνια
μπεμβε
ποιο gs το μονοκυλινδρο η το δικυλινδρο?
το δικυλινδρο το ειχα και αυτο
εχει abs που απενεργοποιειται απ το τιμονι με κουμπι
τα χειριστηρια(πριν το 2012 μοντ)αριστερα δεξια για δαχτυλα γιγαντων
ποιο πολυ γκαζι απ τον πηγασο,ποιο σφιχτο(το ειχα καινουργιο και ισως για αυτο,ενω ο πηγασος τα χε τα χιλιομετρακια του)
σελα που κουραζει
ειδικα ο πισω θελει μαξιλαρι
φρενα με ενα ατομο εισαι οκ
με δυο το μπροστινο απλα δεν αρκει
τα τελευταια με 2 δισκους ειναι οκ
συγκριτικα ο γερμανος εβγαλε πολυ περισοτερες και μεγαλυτερες ζημιες(απο ιδια μηχανακια,που ειχαν συναδελφοι)
απο τον ιταλο
για ταξιδι δεν ξερω δεν εκανα
α καταναλωση 5-7
αν πας σε μπεμβε η το μονοκυλινδρο που ακουω εδω μεσα οτι ειναι σκυλι
η στο δικυλνδρο μετα το 2012 μοντ
αλλα με τον πηγασο θα εισαι ποιο ωραιος...........

GFawkes
26/06/2014, 14:17
Πολυ ιδια μηχανακια....

θα πηγαινα για το απριλια αλλα το μοντελο φακτορι
που λογο του του ειναι απριλια, εχει σαφως χαμηλοτερη τιμη αλλα φοβερα περιφεριακα...
αναρτησεις και φρενα κορυφη, και εμφανιση-κατα την γνωμη μου- υπεροχη.

Bowleno
26/06/2014, 15:55
Πολυ ιδια μηχανακια....

θα πηγαινα για το απριλια αλλα το μοντελο φακτορι
που λογο του του ειναι απριλια, εχει σαφως χαμηλοτερη τιμη αλλα φοβερα περιφεριακα...
αναρτησεις και φρενα κορυφη, και εμφανιση-κατα την γνωμη μου- υπεροχη.



To factory ήθελα κι εγώ αλλά η διαφορά των 800 ευρώ (τότε...) με ανάγκασε να πάρω το strada :(

To το έχω 4 χρόνια και ακόμα είμαι ερωτευμένος με αυτό!

Ότι είπε ο Δημήτρης (shooter045) πιο πάνω, φρένα όντως ποίημα, μια μαλακιούλα με το tps όταν το πρωτοπήρα λύθηκε με μια επίσκεψη στο συνεργείο ανέξοδα.

Στην πόλη παιχνιδιάρικο όσο δεν παίρνει, καλύτερο από παπί!
Ταξίδι άνετο δικάβαλο με σταθερή στα 140 φόρτωμα επίσης. (με πλαινές βαλίτσες της μαμας aprilia ) αν και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ
κατανάλωση επίσης ότι είπε ο Δημήτρης.
Αν τελικά αποφασίσεις να το πάρεις, προσοχή μόνο το πιεστικό στο πλύσιμο μακριά από το καντράν (πιθανόν να πάρει υγρασία από την πίεση του νερού)

Και τέλος, ΟΝΤΩΣ με τον πήγασο θα είσαι πιο ωραίος....:D

bros400pgm
26/06/2014, 16:04
Προσθεσε στο pegaso strada/trail/οτι παρεις απο τα 2, οτι εχει προβλημα η μαμα τρομπα. Οταν χαλασει θελεις 150€ περιπου για να την αντικαταστησεις με αλλη του εμποριου, με ακριβως τις ιδει προδιαγραφες. Η μαμα, εκτος οτι δεν συμφερει, παλι θα χαλασει.
Επισης, εχει ενα θεμα με την καλωδιωση στον διακοπτη (πολλα amper νομιζω, με μικρης διατομης καλωδια, αλλα μπορει να λεεω βλακεια μιας και απλα ξεκολλουσαν). Φτιαχνεται σχεδον ανεξοδα ειτε με ρελε ειτε με καλυτερη κολληση.

Gia
26/06/2014, 17:23
εγω έχω του '07 το μονοκύλινδρο (F650GS πλέον λέγεται G650) και πρίν 7 χρόνια περίπου ακριβώς το ίδιο δίλημμα. Και μπορώ να πω οτι η χρήση που περιγράφεις είναι παρόμοια. Λοιπόν είναι πολύ απλό το μηχανάκι, απο service κλπ αν δεν σε υποχρεώνει η εγγύηση δεν χρειάζεται να πηγαίνεις στους φονιάδες τους εξουσιοδοτημένους, ένα αξιόπιστο συνεργείο μπορεί να σου κάνει τα απαραίτητα.Αν βέβαια δεν θέλεις να τα κάνεις μόνος σου. Αν βρίσκεσαι στα νότια της Αθήνας έχω να σου προτείνω. Για εξουσιοδοτημένα μόνο στο Γέρακα, σε γδέρνει αλλά κάνει καλή δουλειά.
εμένα με 90000+ χλμ πλέον, με χρήση κυρίως στην πόλη μου έχει μία κατανάλωση κάτω απο 4 αλλά είμαι αρκετά συντηρητικός οδηγός. απο προβλήματα έχει βγάλει μία τρόμπα νερού και ρουλεμάν μοχλικού μετά τα 70000 χλμ και τα δύο. το πρώτο θέμα αντιμετωπίζεται με κιτακι της bmw αν 8υμάμαι καλά χωρίς σοβαρό κόστος, το δεύτερο είχε υπολογίσιμο κόστος κυρίως εργασίας. δεν είναι βέβαια δεδομένο οτι θα συμβεί και σε εσένα. λάβε υπ'όψιν οτι το μηχανάκι είναι για εμένα τουλάχιστον δύσκολο να μπορέσω να το συντηρήσω μόνος μου, είναι η κατασκευή του τέτοια που για να αλλάξεις λάδια πρέπει να λύσεις όλα τα πλαστικά απο την αριστερή πλευρά, για να αλλάξεις το ένα μπουζί πρέπει να λύνεις ούτε θυμάμαι και εγώ τι. Δλδ πράγματα που στο XT τα έκανα εύκολα σε αυτό απλά δεν.. βάλε στο λογαριασμό μία τεράστια μλκία που λέγεται φίλτρο βενζίνης. Πάιρνει μόνο της μάνας του που έχει ένα πρεσοστάτη (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) και τιμή όνειρο ¨120€.. κάθε 40000χλμ λέει το βιβλίο, εγώ μία φορά το έχω αλλάξει. Άμα μείνω θα το αλλάξω πάλι..
Στα συν το ABS, τα φρένα του αξιοπρεπή για τα δεδομένα μου, το γκάζι του θα το χαρακτήριζα ήπιο, γενικά δεν έχει κάτι να σε τσιτώσει..

Καλά όλα αυτά αλλά για να είμαι ειλικρινής όταν βλέπω πήγασο στο δρόμο μου αρέσει πολύ, δλδ σήμερα δεν ξέρω τι επιλογή θα έκανα. Το GS δεν με έχει κρεμάσει ποτέ, είναι σκύλος μάυρος, για αυτό δηλαδή που το θέλω είναι μπόμπα. Απο ταξιδάκια λίγα έχω κάνει αλλά μιά χαρά δικάβαλος, δεν θυμάμαι κάποιο ζήτημα.

αλλά ο πήγασος είναι πιο όμορφος ο πστης..

Αυτά φίλε μου, καλά χιλιόμετρα να έχεις με όποιο διαλέξεις.

SHOOTER045
26/06/2014, 17:32
To factory ήθελα κι εγώ αλλά η διαφορά των 800 ευρώ (τότε...) με ανάγκασε να πάρω το strada :(

To το έχω 4 χρόνια και ακόμα είμαι ερωτευμένος με αυτό!

Ότι είπε ο Δημήτρης (shooter045) πιο πάνω, φρένα όντως ποίημα, μια μαλακιούλα με το tps όταν το πρωτοπήρα λύθηκε με μια επίσκεψη στο συνεργείο ανέξοδα.

Στην πόλη παιχνιδιάρικο όσο δεν παίρνει, καλύτερο από παπί!
Ταξίδι άνετο δικάβαλο με σταθερή στα 140 φόρτωμα επίσης. (με πλαινές βαλίτσες της μαμας aprilia ) αν και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ
κατανάλωση επίσης ότι είπε ο Δημήτρης.
Αν τελικά αποφασίσεις να το πάρεις, προσοχή μόνο το πιεστικό στο πλύσιμο μακριά από το καντράν (πιθανόν να πάρει υγρασία από την πίεση του νερού)

Και τέλος, ΟΝΤΩΣ με τον πήγασο θα είσαι πιο ωραίος....:D
O τι είπε ο φίλος
Όπως και ο παρακάτω
Έτσι και αλλιώς όταν το έπλενα στο καντράν έβαζα σακούλα λόγω ασύρματου αλλά τα τύλιγμα μαζί, σε φουλ βροχή δεν είχε θέμα δεν πήρε ποτέ
Όπως στα είπαν είναι

Sele
26/06/2014, 18:39
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις, αν και φοβάμαι ότι μου κάνετε την επιλογή ακόμα δυσκολότερη.
Μέχρι να βάλω και τους Ιταλούς στο κόλπο θεωρούσα ότι το GS είναι μονόδρομος και σχεδόν ήλπιζα να μου βγάλετε θέματα για τον Πήγασο προκειμένου να αναγκαστώ εξωθηθώ προς Βαυαρία μεριά αλλά φευ. Είναι και κουκλί ανάθεμά το!
Εάν τελικά καταλήξω εκεί και πάω για το factory, να προτιμήσω κάποιο συγκεκριμένο έτος; Δεν εννοώ νεώτερο=καλύτερο αλλά αν κάποιο έτος παραγωγής εμφανίστηκαν τίποτα προβλήματα που θα πρέπει να αποφύγω. Τέλος, υπάρχει κανένα συγκεκριμένο θέμα με το συγκεκριμένο μηχανάκι που θα πρέπει να ελέγξω οπωσδήποτε πριν την αγορά (εγώ είμαι ούτως ή άλλως άμπαλος, θα το πάω σε συνεργείο);

nickald
26/06/2014, 21:22
Εκτος απο τα εμφανη δεν μπορεις να ελεγξεις και πολλα. Το μοτερ του ειναι το κλασσικο 660 που εχει αποδειχτει αλεξισφαιρο. Χαζοπροβληματα βγαζει οπως σου ειπαν και παραπανω με σημαντικοτερο αυτο της τρομπας που ομως ειναι λαχειο....ΑΝ σου κατσει. Κοντα στα 38κ το δικο μου trail και δεν το εχει βγαλει. Ο διακοπτης ειναι αλλο ενα κλασσικο θεματακι που θα σου κοστισει κανενα 25αρι για να το φτιαξεις.

Η καταναλωση του βεβαια δεν ειναι σε καμια περιπτωση στα "κατω απο 4" που λεει το παλικαρι πιο πανω.... στην πολη θα δεις 5,5-6,5 αναλογα το χερι. Εξω ειναι δικο σου θεμα ποσο θα δεις.

Bowleno
27/06/2014, 00:05
Προσθεσε στο pegaso strada/trail/οτι παρεις απο τα 2, οτι εχει προβλημα η μαμα τρομπα. Οταν χαλασει θελεις 150€ περιπου για να την αντικαταστησεις με αλλη του εμποριου, με ακριβως τις ιδει προδιαγραφες. Η μαμα, εκτος οτι δεν συμφερει, παλι θα χαλασει.
Επισης, εχει ενα θεμα με την καλωδιωση στον διακοπτη (πολλα amper νομιζω, με μικρης διατομης καλωδια, αλλα μπορει να λεεω βλακεια μιας και απλα ξεκολλουσαν). Φτιαχνεται σχεδον ανεξοδα ειτε με ρελε ειτε με καλυτερη κολληση.


Ώστε χαλάει, ε; είχες το μηχανάκι η απλά είναι ότι έχουν πει τα παιδιά που τον έχουν/είχαν στο apriliabikers; τα είχα διαβάσει κι εγώ, πριν τον πάρω, ΟΛΑ τα θέματα που τον αφορούσαν.
Σε ότι αφορά την τρόμπα η αιτία που χαλάει είναι μια και απλή: επειδή η τρόμπα ψύχεται από την βενζίνη όταν κυκλοφορείς ΣΥΝΕΧΩΣ με ελάχιστη βενζίνη, τότε ναι, θα σε αφήσει.
Εμένα πάντως, 4 χρόνια και 35.000 χλμ μετά λειτουργεί άψογα.... την στιγμή που διάβαζα ότι γυρω στις 10.000 χλμ παραδίδει το πνεύμα...(ήμαρτον :sick: )

Σε ότι αφορά τα καλώδια ισχύουν και τα 2 που αναφέρεις, το έπαθα, επισκευάστηκε με κόστος 5 ευρώ βάζοντας μισό κάτω διακόπτη...ιμιτασιόν ο οποίος είναι πολύ καλύτερος από τον μαμά! (Α, ρε, aprilia τι μας κάνεις...) και δεν ξαναασχολήθηκα.

Αυτά τα ολίγα από μένα προς γνώση

SHOOTER045
27/06/2014, 00:08
Η καταναλωση του βεβαια δεν ειναι σε καμια περιπτωση στα "κατω απο 4" που λεει το παλικαρι πιο πανω.... στην πολη θα δεις 5,5-6,5 αναλογα το χερι. Εξω ειναι δικο σου θεμα ποσο θα δεις.



το παιρνεις γεματο κανεις 100 χλμ γραμμενα
βαζεις καυσιμο παιρνει 4 και κατι ψιλα
μετα απο μερες γινεται το ιδιο
αλλα ειχε συμβει να παρει και 6 στα 100
αρα καιει 4-6 στα 100???
και μιλαω γι αυτο το μηχανακι

TROOPER
27/06/2014, 07:19
gs.

nickald
27/06/2014, 07:47
το παιρνεις γεματο κανεις 100 χλμ γραμμενα
βαζεις καυσιμο παιρνει 4 και κατι ψιλα
μετα απο μερες γινεται το ιδιο
αλλα ειχε συμβει να παρει και 6 στα 100
αρα καιει 4-6 στα 100???
και μιλαω γι αυτο το μηχανακι 319096


Ευχαριστω πολύ για την ενημερωση για τον τροπο που μετρας την καταναλωση....... την ειχα μαθει στο δημοτικο νομιζω.....

Μιλαω για το τι καιει το δικο μου trail.... δεν θα πω ότι καιει 4 αφου μεσα στην πολη καιει 5,5-6,5 αναλογα με την φαση.... δεν πουλαω μηχανάκια για να πεισω το παλικαρι να το αγορασει.... την δικια μου πραγματικοτητα του δινω..

Στην τελικη ας βγαλει το μεσο ορο από αυτά που ακουει....

bros400pgm
27/06/2014, 07:52
Ώστε χαλάει, ε; είχες το μηχανάκι η απλά είναι ότι έχουν πει τα παιδιά που τον έχουν/είχαν στο apriliabikers; τα είχα διαβάσει κι εγώ, πριν τον πάρω, ΟΛΑ τα θέματα που τον αφορούσαν.
Σε ότι αφορά την τρόμπα η αιτία που χαλάει είναι μια και απλή: επειδή η τρόμπα ψύχεται από την βενζίνη όταν κυκλοφορείς ΣΥΝΕΧΩΣ με ελάχιστη βενζίνη, τότε ναι, θα σε αφήσει.
Εμένα πάντως, 4 χρόνια και 35.000 χλμ μετά λειτουργεί άψογα.... την στιγμή που διάβαζα ότι γυρω στις 10.000 χλμ παραδίδει το πνεύμα...(ήμαρτον :sick: )

Σε ότι αφορά τα καλώδια ισχύουν και τα 2 που αναφέρεις, το έπαθα, επισκευάστηκε με κόστος 5 ευρώ βάζοντας μισό κάτω διακόπτη...ιμιτασιόν ο οποίος είναι πολύ καλύτερος από τον μαμά! (Α, ρε, aprilia τι μας κάνεις...) και δεν ξαναασχολήθηκα.

Αυτά τα ολίγα από μένα προς γνώση



Η τρομπα χαλαει γιατι ειναι μπουρδελοτρομπα φθηνης κατασκευης. Τωρα εαν ειναι στο 20%, 30% ή 40% των κατοχων, δεν το γνωριζω. Αλλα φανταζομαι οτι για να μην χαλαει στα αλλα μοντελα, κατι θα φταιει. Το οτι δεν εχει χαλασει σε εναν (εσενα) δεν μου λεει κατι.
Διαβασε ενα ατομο που ξερει παραπανω.
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9769.msg369482#msg369482
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9769.msg369696#msg369696

Επισης και εδω εχει πληροφοριες σχετικα με καλες τρομπες ή οχι οπως και γενικως το af1 εχει απιστευτη πληροφορηση.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?204907-Fuel-pump-failure-poll


ps. Ο μονος που υποστηριζει οτι δεν εχουν προβλημα εισαι εσυ.:bawl:

Bowleno
27/06/2014, 08:58
Η τρομπα χαλαει γιατι ειναι μπουρδελοτρομπα φθηνης κατασκευης. Τωρα εαν ειναι στο 20%, 30% ή 40% των κατοχων, δεν το γνωριζω. Αλλα φανταζομαι οτι για να μην χαλαει στα αλλα μοντελα, κατι θα φταιει. Το οτι δεν εχει χαλασει σε εναν (εσενα) δεν μου λεει κατι.
Διαβασε ενα ατομο που ξερει παραπανω.
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9769.msg369482#msg369482
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9769.msg369696#msg369696

Επισης και εδω εχει πληροφοριες σχετικα με καλες τρομπες ή οχι οπως και γενικως το af1 εχει απιστευτη πληροφορηση.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?204907-Fuel-pump-failure-poll


ps. Ο μονος που υποστηριζει οτι δεν εχουν προβλημα εισαι εσυ.:bawl:

Βάλθηκες να μου χαλάσεις την τρόμπα εσύ :p

Αφού δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα εγώ φταίω; :bawl: (φτου μην το ματιάσω....:sick: )

Το έχω διαβάσει και το έχω υπόψη αν τυχόν προκύψει... πάντως για τον φόβο των ιουδαίων ΠΟΤΕ δεν το αφήνω για πολύ με ελάχιστη βενζίνη μέσα και είμαι κομπλέ ως τώρα. :beer:

freco
27/06/2014, 10:08
Είχα το Strada (χρυσό) για 4+ χρόνια.
Τίμιο μηχανάκι. Τα προβληματάκια που μπορεί να προκύψουν είναι τα εξής:

1. Διακόπτης. Δεν έχουν βάλει ρελέ, περνάει πολύ ρεύμα, με αποτέλεσμα να λιώνει η κόλληση. Λύση: Ενισχύεις την κόλληση ή βάζεις ρελέ των 2,5 ευρώ. Ειρωνεία, ότι κάτω από το ντεπόζιτο υπάρχουν άλλοι 3 και η μ@λακισμένη Απρίλια δεν έβαλε άλλον ένα με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται το πρόβλημα.

2. Στο ντεπόζιτο υπάρχει καπάκι που ανοίγει με ελατήριο που το κρατάει ανοιχτό για να βάζεις βενζίνη. Πολλές φορές στραβώνει το ελατήριο και δεν στέκεται ανοιχτό. Λύση: Με κάποιο τρόπο το στερεώνεις καλύτερα να είναι όρθιο. Κάνε μια πατέντα. Στο δικό μου δεν έγινε ποτέ αλλά σε φίλους που βολτάραμε παρέα άκουσα πως γίνεται.

3. Τρόμπα βενζίνης. Εμένα μετά από 24.000 χλμ δεν χάλασε. Λύση: την αλλάζεις με κάποια aftermarket με κόστος γύρω στα 120 ευρώ με την εργασία απ' όσο θυμάμαι.

4. Κατά κάποιο παράξενο τρόπο το μηχανάκι "τραβάει" λίγο αριστερά. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η ιδέα μου αλλά τελικά αποδείχτηκε πως πρέπει να είναι γενικότερο πρόβλημα. (Το έχει και το RSV4 !!!)

5. Το καντράν μπάζει νερό. Λύση: Μπορείς να το ανοίξεις και να το στεγανοποιήσεις (βλ PDF στο τέλος). Εγώ το άλλαξα στην εγγύηση αλλά το καινούργιο έμπαζε περισσότερο.

Σε κάθε περίπτωση η λύση ακούει στο όνομα bill. Λεπτομέρειες στο apriliabikers.gr.

Με το Strada έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Με την aprilia όχι. Θεωρώ ότι έχει γραμμένους τους πελάτες της και διαιωνίζονται ΗΛΙΘΙΕΣ βλάβες που εύκολα και φθηνά θα μπορούσε να έχει εξαλείψει.

ΥΓ. Παλιότερα είχα φτιάξει ένα PDF για όλους τους κατόχους στα ελληνικά και στα αγγλικά με βελτιώσεις και μόντες. Μπορεί όποιος θέλει να το πάρει από εδώ (https://www.dropbox.com/s/eyilp1qr8ocvskx/Strada-Trail%20%2805-09%29%20Tweaks%20%26%20Repairs.pdf).

SHOOTER045
27/06/2014, 11:02
Βάλθηκες να μου χαλάσεις την τρόμπα εσύ :p

Αφού δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα εγώ φταίω; :bawl: (φτου μην το ματιάσω....:sick: )

Το έχω διαβάσει και το έχω υπόψη αν τυχόν προκύψει... πάντως για τον φόβο των ιουδαίων ΠΟΤΕ δεν το αφήνω για πολύ με ελάχιστη βενζίνη μέσα και είμαι κομπλέ ως τώρα. :beer:
Παραδόξως αυτό που είχα τότε λόγω δουλειάς και συνθηκών δούλευε συχνά με ελάχιστη βενζίνη και δεν έπαθε τπτ
Αλλά ίδια μηχανάκια όμως έπαθαν

bros400pgm
27/06/2014, 11:26
Βάλθηκες να μου χαλάσεις την τρόμπα εσύ :p



:lol::lol:
Που να ημουν και κανας εμπορος :D
Μακαρι να μην παθει ποτε τιποτα :beer:

Bowleno
27/06/2014, 12:06
Είχα το Strada (χρυσό) για 4+ χρόνια.
Τίμιο μηχανάκι. Τα προβληματάκια που μπορεί να προκύψουν είναι τα εξής:

1. Διακόπτης. Δεν έχουν βάλει ρελέ, περνάει πολύ ρεύμα, με αποτέλεσμα να λιώνει η κόλληση. Λύση: Ενισχύεις την κόλληση ή βάζεις ρελέ των 2,5 ευρώ. Ειρωνεία, ότι κάτω από το ντεπόζιτο υπάρχουν άλλοι 3 και η μ@λακισμένη Απρίλια δεν έβαλε άλλον ένα με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται το πρόβλημα.

2. Στο ντεπόζιτο υπάρχει καπάκι που ανοίγει με ελατήριο που το κρατάει ανοιχτό για να βάζεις βενζίνη. Πολλές φορές στραβώνει το ελατήριο και δεν στέκεται ανοιχτό. Λύση: Με κάποιο τρόπο το στερεώνεις καλύτερα να είναι όρθιο. Κάνε μια πατέντα. Στο δικό μου δεν έγινε ποτέ αλλά σε φίλους που βολτάραμε παρέα άκουσα πως γίνεται.

3. Τρόμπα βενζίνης. Εμένα μετά από 24.000 χλμ δεν χάλασε. Λύση: την αλλάζεις με κάποια aftermarket με κόστος γύρω στα 120 ευρώ με την εργασία απ' όσο θυμάμαι.

4. Κατά κάποιο παράξενο τρόπο το μηχανάκι "τραβάει" λίγο αριστερά. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η ιδέα μου αλλά τελικά αποδείχτηκε πως πρέπει να είναι γενικότερο πρόβλημα. (Το έχει και το RSV4 !!!)

5. Το καντράν μπάζει νερό. Λύση: Μπορείς να το ανοίξεις και να το στεγανοποιήσεις (βλ PDF στο τέλος). Εγώ το άλλαξα στην εγγύηση αλλά το καινούργιο έμπαζε περισσότερο.

Σε κάθε περίπτωση η λύση ακούει στο όνομα bill. Λεπτομέρειες στο apriliabikers.gr.

Με το Strada έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Με την aprilia όχι. Θεωρώ ότι έχει γραμμένους τους πελάτες της και διαιωνίζονται ΗΛΙΘΙΕΣ βλάβες που εύκολα και φθηνά θα μπορούσε να έχει εξαλείψει.

ΥΓ. Παλιότερα είχα φτιάξει ένα PDF για όλους τους κατόχους στα ελληνικά και στα αγγλικά με βελτιώσεις και μόντες. Μπορεί όποιος θέλει να το πάρει από εδώ (https://www.dropbox.com/s/eyilp1qr8ocvskx/Strada-Trail%20%2805-09%29%20Tweaks%20%26%20Repairs.pdf).


Tις έχω δει τις μόντες σου όλες :beer: και τις έχω στον υπολογιστή μου ΚΑΙ τις έχω τυπώσει (για τον φόβο των Ιουδαίων :D ) και απλά προσεύχομαι να μην τις χρειαστώ ποτέ.... όσον αφορά το καντραν απλά δεν ξαναπλησίασα πιεστικό πλυσίματος εκεί μετα την αλλαγή στην εγγύηση που έκανα και μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει πρόβλημα, μια μόνο φορά που έβρεχε καταρρακτωδώς 3 μέρες πήρε ελάχιστη υγρασία η οποία στέγνωσε μόνη της όταν βγήκε ο ήλιος :D

Συμφωνώ μαζί σου ότι πρόκειται για ΗΛΙΘΙΕΣ βλάβεςτις οποίες η aprilia θα μπορούσε να διορθώσει στις επόμενες εκδόσεις χωρίις να ξοδευτεί, αλλά...... φευ.

Όπως και να έχει δεν το αλλάζω.... αυτό νομίζω τα λέει όλα :beer:

taisteal
27/06/2014, 13:52
Μαλιστα.
Το συμπερασμα λοιπον ειναι οτι το gs δεν φτουραει μπροστα στον πηγασο...

:lol::lol::lol:

Sele
27/06/2014, 14:07
Μαλιστα.
Το συμπερασμα λοιπον ειναι οτι το gs δεν φτουραει μπροστα στον πηγασο...
:lol::lol::lol:

Επειδή απ' ότι καταλαβαίνω διαφωνείς θα μπορούσες να αναφέρεις συγκεκριμένους λόγους;

taisteal
27/06/2014, 14:23
Επειδή απ' ότι καταλαβαίνω διαφωνείς θα μπορούσες να αναφέρεις συγκεκριμένους λόγους;


Λοιπον,κατοχος του gs τα τελευταια 5 χρονια,εχοντας κανει 122.000 χλμ,και εχοντας και μια εμπειρια απο πηγασο,το απριλια
βγαζει θεματα και η αντ/πεια ειναι για τον πεολα,αυτο το εθαψε το μηχανακι.
Και το bmw εχει θεματα,τα οποια ομως τα λυνεις για πλακα.
Η οδικη συμπεριφορα του πηγασου ειναι πιο σπορτιφ,αλλα και το bmw δεν θα σου πει οχι σε φορτωμα και στριψιμο,και ο,τι αλλο του ζητησεις.
Τον πηγασο τον θεωρω πολυ πιο ευαισθητο σε χαζες μικροζημιες απο το gs,και με μια κακιστη αντ/πεια το πραγμα γινεται δυσαρεστο.

nickald
27/06/2014, 14:49
ενώ η BMW εχει γαμαουα αντιπροσωπεια.......

να μεταφερθεί στα ανέκδοτα το θεμα παρακαλω....

taisteal
27/06/2014, 14:51
ενώ η BMW εχει γαμαουα αντιπροσωπεια.......

να μεταφερθεί στα ανέκδοτα το θεμα παρακαλω....


Οχι,αλλα σιγουρα
πολυ καλυτερη.

akis_trevor
27/06/2014, 14:53
βρειτε μου καλη αντιπροσωπεια και μενα να μαθω γιατι σε οσες εχω παει-δει κλπ ολοι εχουν τα στραβα τους...

SHOOTER045
27/06/2014, 15:04
Οχι,αλλα σιγουρα πολυ καλυτερη.

μην το γυρισουμε σε αντιπαραθεση
αλλα η εμπειρια μου απο επισημη bmw θεσσαλονικης ειναι μαλλον απογοητευτικη

bros400pgm
27/06/2014, 15:29
Στην Πατρα θα ηθελα να μαθω που καποτε ο ιδιος ειχε την aprilia και την BMW (τωρα εχει μονο την 2η) :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

taisteal
27/06/2014, 15:31
Στην Πατρα θα ηθελα να μαθω που καποτε ο ιδιος ειχε την aprilia και την BMW (τωρα εχει μονο την 2η) :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Για κλωτσιδια...
Ιδιαν πειραν..

akis_trevor
27/06/2014, 15:36
Στην Πατρα θα ηθελα να μαθω που καποτε ο ιδιος ειχε την aprilia και την BMW (τωρα εχει μονο την 2η) :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

και την yamaha και την κυμκο κλπ κλπ..

harris_x
27/06/2014, 15:42
ας επιστρέψουμε στα μηχανάκια

freco
27/06/2014, 16:02
Tις έχω δει τις μόντες σου όλες :beer: και τις έχω στον υπολογιστή μου ΚΑΙ τις έχω τυπώσει (για τον φόβο των Ιουδαίων :D ) και απλά προσεύχομαι να μην τις χρειαστώ ποτέ.... όσον αφορά το καντραν απλά δεν ξαναπλησίασα πιεστικό πλυσίματος εκεί μετα την αλλαγή στην εγγύηση που έκανα και μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει πρόβλημα, μια μόνο φορά που έβρεχε καταρρακτωδώς 3 μέρες πήρε ελάχιστη υγρασία η οποία στέγνωσε μόνη της όταν βγήκε ο ήλιος :D

Συμφωνώ μαζί σου ότι πρόκειται για ΗΛΙΘΙΕΣ βλάβεςτις οποίες η aprilia θα μπορούσε να διορθώσει στις επόμενες εκδόσεις χωρίις να ξοδευτεί, αλλά...... φευ.

Όπως και να έχει δεν το αλλάζω.... αυτό νομίζω τα λέει όλα :beer:

:beer:

@taisteal Εγώ απλά έγραψα από την εμπειρία μου, τα συμπεράσματα (αντικειμενικά πιστεύω). Για το gs δεν ανέφερα κάτι γιατί δεν είχα ποτέ. Ούτε πρότεινα να πάρει το ένα ή το άλλο.
Ας που και οι κάτοχοι BMW την γνώμη τους και η τελική απόφαση είναι του ιδίου.

Φιλικά Κώστας.

αιγαιοπλόος
28/06/2014, 16:12
Η σύγκριση με το GS 650 είναι για το Pegaso 650i (μοτέρ Rotax) ή για το Pegaso 650 (των 660 κυβικών, μοτέρ Minarelli) ;

Αν μιλάμε για το πρώτο, μιλάμε στην ουσία για το ίδιο μοτέρ. GS 650 και Pegaso 650i φοράνε το ίδιο μοτέρ, σχδιασθέν από την αυστριακή Rotax. Πολύ αξιόλογο μηχανικό σύνολο, με 2ΕΕΚ, δυνατό και οικονομικό. Θα το προτιμούσα φοραμένο στο γερμανικό μηχανάκι, διότι μου αρέσει περισσότερο αισθητικά.

Αν μιλάμε για το δεύτερο, στην ουσία μιλάμε για τον κινητήρα που σχεδίασε η Yamaha και κατασκευάζει η θυγατρική της Yamaha στην Ιταλία (Motori Minarelli) και πρωτοφορέθηκε στα Yamaha XT 660 (R και X) αλλά και στα MT 03 και στo Derbi Mullachen και φυσικά στο δίδυμο Pegaso Strada και Trail. Αν είχα να συγκρίνω αυτόν τον κινητήρα με τον αυστριακό της Rotax, θα επέλεγα τον δεύτερο για το μεγαλύτερο εύρος δύναμης που έχει και για την καλύτερη τροφοδοσία του.

Αυτά από εμένα.