View Full Version : Αγορά του πρώτου SS...
Σκέφτομαι πλέον να μπω και εγώ στην κατηγορία αυτή. Οδηγώ μηχανή 2+ χρόνια τώρα, ξεκίνησα με ενα Bros 400 που είχα για σχεδόν 1 χρόνο και μετά ενα ΧΤ600 motard. Τώρα σκεφτόμουν την αγορά ενος R6 του 2006 που έχω βρει να πουλιέται αλλά δεν ξέρω αν η μετάβαση σε μια τέτοια μηχανή είναι εύκολη, βασικά όχι εύκολη αλλά εφικτή. Με κάτι φιλαράκια που το συζητούσαν μου ειπαν να πάω για δρόμου γυμνό στα ίδια κυβικά.... Μια τέτοια μετάβαση έχει μεγάλη διάφορα σε σχέση με την μετάβαση σε SS;
Το άλλο μου κόλλημα σχετικα με το R6 είναι οτι είμαι κάπως μεγαλόσωμος, 2.1 και 117 κιλά, δεν ξέρω, θα έχω θέμα ;;;;
theofilos888
06/07/2014, 11:47
Επειδη το εχω οδηγησει αρκετα το συγκεκριμενο, πιστευω πως δεν θα χωρεσεις ευκολα. Χαμηλα ειναι ψοφιο αλλα μετα τις 6κ στροφες απογειωνεται. Στην πιστα ειναι πολυ καλο. Για το δρομο εχω τους ενδοιασμους μου. Καλες αγορες ο,τι και αν παρεις.
Ψηλός αναβάτης + supersport = GSX-R
endopandou
06/07/2014, 12:01
Ότι λέει ο Θεόφιλος. Δεν θα χωρέσεις, θα είσαι πιο αργός σε σχέση με ένα cbf για παράδειγμα και θα σιχτιρίζεις συνεχώς τη γεωμετρία του και τον τρόπο απόδοσης. Μείνε μακριά από τέτοια μοτά, δες μεσαία naked ή on off ή αν έχεις αποθημένα με ss πάρε βαριά βαριά cbr 600 f4 και μετά.
Σου προτείνω ως ιδανικό το VFR
Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Κοιτάζω πάντα για SS όχι για κάτι άλλο, όσο για το θέμα ταχύτητας πιστεύω οτι οποίο και να πάρω ευχαριστημένος θα είμαι.
Αλλά δεν μου ειπατε η μετάβαση θα είναι εύκολη ;;; ή έστω δυνατή;;;
pipe_smoker
06/07/2014, 12:48
Αλλά δεν μου ειπατε η μετάβαση θα είναι εύκολη ;;; ή έστω δυνατή;;;
Ειπες και μονος σου οτι εχεις μια αλφα εμπειρια 2 χρονων (φανταζομαι εχεις γραψει τα αναλογα χιλιομετρα, δεν καβαλαγες μονο τα Σαββατοκυριακα).
Δεν ειναι απαγορευτικη η μεταβαση. Εχεις παρει μια ιδεα τι σημαινει μηχανη. Δεν μπηκες να ρωτησεις αν κανει να παρεις R6 για πρωτη μηχανη.
Σιγουρα χρειαζεται προσοχη, πολυ προσοχη, συνεση, πραγματα δυσκολα οταν καβαλας τετοια μηχανακια. Αλλα τουλαχιστον δεν εισαι και τελειως πρωταρης.
Απο κει και περα με τα κυβικα που αναφερεις (τα δικα σου εννοω, υψος βαρος) δεν μπορω να διανοηθω πως θα μπορουσες καν να χωρεσεις σε R6.
Ακομα και στατικα να ανεβεις θα εχεις προβλημα. Βρες μια και καβαλησε την και προσπαθησε να τοποθετησεις το σωμα σου σα να οδηγουσες.
Αν εισαι αμετακινητος απο το SS τοτε πας σε gsxr οπως ειπε κι ο γαιδαρακος. Απο SS ειναι τα πιπ ανετα της κατηγοριας. Δεν ειναι σκουτερ. Συγκριτικα με τα υπολοιπα ομως ειναι καπως καλυτερα.
Και το VFR που σου λεει ο endo μια χαρα λυση ειναι, και για ανθρωπους που δεν ειναι μπαγκοσμιοι και δεν το κυνηγανε πολυ το πραγμα τους εχει βγει χρυση τομη και σα μηχανακι touring με μια σχετικη ανεση αλλα και με καποια στοιχεια που να θυμιζουν SS.
ΥΓ. Τα γυμνα γαμω τις κατηγοριες ειναι αλλα ρε παλουκαρι μου εισαι κι εσυ σαν το φασουλα ρε αδερφε. Τι ζελατινα να βαλεις πια;;
pipe_smoker
06/07/2014, 12:50
Κοιτάζω πάντα για SS όχι για κάτι άλλο....
Αν επιτρεπεται, γιατι ετσι;;
Απο καυλα και μονο ή σε ενδιαφερει καθαρα το κομματι πιστα;;
Τα 2+ χρόνια που λέω είναι με καθημερινή οδήγηση μιας και δεν είχα-εχω άλλο μεταφορικό μέσο. Όχι το θέμα τις πίστας δεν με πολύ ενδιαφέρει,ακόμα τουλάχιστον, περισσότερο απο καυλα το θέλω.
Επίσης για το gsxr πρεπει να κοιτάξω απο κάποια χρόνια και μετά;
Τα 2+ χρόνια που λέω είναι με καθημερινή οδήγηση μιας και δεν είχα-εχω άλλο μεταφορικό μέσο. Όχι το θέμα τις πίστας δεν με πολύ ενδιαφέρει,ακόμα τουλάχιστον, περισσότερο απο καυλα το θέλω.
Επίσης για το gsxr πρεπει να κοιτάξω απο κάποια χρόνια και μετά;
Για Gsxr καλό θα ήταν να κοιτάς για 08 και μετά και ακόμα καλύτερα από το 600 το 750. Σαν κάτοχος ss να σε προειδοποιήσω ότι με το ύψος σου θα δεινοπαθήσεις. Αν είσαι πάντως αμετανόητος κινήσου αποκλειστικά και μόνο προς gixxer μιας και είναι πιο "απλωτά" από τ'άλλα:wave2:
pipe_smoker
06/07/2014, 14:45
Τα 2+ χρόνια που λέω είναι με καθημερινή οδήγηση μιας και δεν είχα-εχω άλλο μεταφορικό μέσο. Όχι το θέμα τις πίστας δεν με πολύ ενδιαφέρει,ακόμα τουλάχιστον, περισσότερο απο καυλα το θέλω.
Επίσης για το gsxr πρεπει να κοιτάξω απο κάποια χρόνια και μετά;
Χμμμμ....
Κοίτα.
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα κραξουν κάποιον επειδή παίρνει μια μηχανή και θέλει να τη χρησιμοποιήσει με διαφορετικό τροπο απ'οτι γι'αυτον που φτιάχτηκε.
Αρκεί, να το κάνει συνειδητοποιημένα.
Στη δική σου περίπτωση αυτό δεν είναι εφικτό οπότε ίσως πρέπει να ακούσεις 5 πραγματάκια πριν προβεις στην αγορά.
Οι μηχανές αυτές έχουν φτιαχτεί για να χρησιμοποιούνται κυρίως στην πίστα. Και ειδικά στην Ελλάδα με τους δρόμους που έχουμε, το "κυρίως" γίνεται "μόνο".
Η άλλη τους "χρησιμότητα" είναι "το παίρνω γιατί μου αρέσει και θα το πηγαίνω βόλτες μέχρι τον καφενέ".
Προσωπικά δεν έχω κάτι με τους αναβάτες που ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία, αρκεί να ξέρουν τί κάνουν. Ούτε δανεικά μου ζήτησαν, ούτε το δικό μου μηχανάκι ταλαιπωρούν. Γούστο τους καπέλο τους.
Στη δική σου περίπτωση όμως, αφενός υπάρχει ένα σοβαρό θέμα "εργονομίας/χωράω δε χωράω", κι αφετέρου θα είναι το μοναδικό μεταφορικό μέσο που θα έχεις.
Κοινώς, χεσε μέσα.
Πας να αγοράσεις μια μηχανή που ανήκει στην κατηγορία των πλέον αβολων και δυσχρηστων (SS), έχεις και το επιπλέον μειονέκτημα του σωματοτυπου σου που κάνει τα πράγματα ακόμα πιο ζορικα, βάλε κι άλλο ένα το ότι τη θες για καθημερινή μετακίνηση, και τέλος δε σκοπεύεις κάν να τη βάλεις πίστα ώστε να απολαύσεις λίγο αυτά που έχει να σου προσφέρει.
Χίλιες φορές στο ίδιο κελί με τον Καπετανακη δηλαδή:lol:
Στην ερώτηση σου για το αν θα πρέπει να κοιτάξεις από κάποια χρονιά και μετά για το gsxr, απ'οσο γνωρίζω το ανάποδο ισχύει. Όσο πιο πίσω πας τόσο πιο άνετα κι "ευρύχωρα" έβγαιναν. Μπορεί να ισχύει μόνο για τα 1000αρια αυτό, δεν είμαι σίγουρος.
Αν θες πάντως μια συμβουλή, ασε το καθαρόαιμο SS κατα μέρους.
Αν δεν μπορείς να ξεκόλλησεις με τίποτα δες για κανένα cbr600 f. Αλλά και πάλι, αν είναι η εμφάνιση που σε τραβάει, μου έρχονται στο μυαλό άπειρα μηχανάκια που δεν είναι SS και είναι κουκλια, και σίγουρα πιο όμορφα από το f.
Υποθέτω κάπου κοντά στα 4 χιλιαρικα θα κάνει ένα R6 του '06. Με αυτά τα λεφτά παίρνεις πολλά και διάφορα μηχανάκια, πολύ καλύτερα σε πολλούς τομείς, που και γρήγορα είναι, και θα σε χωρεσουνε, και μια χαρά όμορφα είναι.
Σκέψου το κι ο,τι κι αν αποφασίσεις καλές αγορές:wave2:
pipe_smoker
06/07/2014, 14:51
...ακόμα καλύτερα από το 600 το 750...
Υποθέτω καθαρά από πλευράς ροπής δύναμης κλπ το λες.
Αν δεν κάνω λάθος από πλευράς όγκου δεν έχουν καμία διαφορά.
Μόνο το 1000 είναι "μεγαλύτερο" σε διαστάσεις.
Το 750αρι είναι ολόιδιο με το 600αρι. (Δεν παίρνω όρκο, αλλά έτσι θυμάμαι)
Υποθέτω καθαρά από πλευράς ροπής δύναμης κλπ το λες.
Αν δεν κάνω λάθος από πλευράς όγκου δεν έχουν καμία διαφορά.
Μόνο το 1000 είναι "μεγαλύτερο" σε διαστάσεις.
Το 750αρι είναι ολόιδιο με το 600αρι. (Δεν παίρνω όρκο, αλλά έτσι θυμάμαι)
Το λέω από την άποψη ότι είναι πολύ πιο "εύχρηστο" από το 600 χωρίς παράλληλα να έχει το αρκουδόγκαζο του 1000. Έχει ροπή από χαμηλά χωρίς να χρειάζεται να χορεύεις κλακέτες με το σασμάν, όπως στο 600, για να είσαι μέσα στο φάσμα στροφών που θα σου επιτρέψει να κινηθείς γρήγορα:wave2:
amyroukai
06/07/2014, 15:07
Με τις διαστάσεις του ερωτώντος, το 750 μάλλον προτιμότερο, δεν θα χρειάζεται ξεζούμισμα για να πάρει τα πόδια του. Με τα λοιπά, dear pipe, με έχεις καλύΠΣει απολύτως.
Κωστή οι "κλακέτες" είναι άποΠΣη. Και με το δικόμ' που τραβάει από χαμηλότατα, πάλι κλακέτες. Συνήθεια από τα εξακόσα, αλλά έχει πλάκα. Αυτό το "έχω ροπή και πάω μονόγκαζο" δεν το συνήθισα ποτέ.
Φυσικά και δεν το θέλω για να πηγαίνω στην καφετέρια ( δεν πινω και καφέδες :) πειράζουν στα νεύρα :) χαχαχα ) απλα πιστεύω οτι πρεπει πρωτα να το μάθω και μετα να το βάλω πίστα καθώς και οτι για να το βάλω πίστα πρέπει να πάω Αθήνα. Το θέλω κύριος για βόλτες και μου αρέσει κιόλας. Ξέρω οτι θα βολευτω περισσότερο με κάτι άλλο αλλά..... είμαι ψημένος για SS, ξέρω οτι θα δυσκολευτω αλλά το θέλω....
Ακόμη σκοπεύω να πάρω και ενα παπί ή αμάξι για να μετακινουμαι, κυρίως για βόλτες την θέλω δηλαδή.
pipe_smoker
06/07/2014, 15:22
...απλα πιστεύω οτι πρεπει πρωτα να το μάθω και μετα να το βάλω πίστα...
:nono:
Το ακριβώς ανάποδο.
Για τα υπόλοιπα δεν έχω να πω κάτι άλλο.
Σου τα είπα πριν, σου είπανε και τα αλλά παιδιά, θα σου πούνε κι άλλοι λογικά.
Πράξε όπως νομίζεις.
Εντιτ: όταν λέμε να το βάλεις πίστα δεν εννοούμε να μπεις και να ψάχνεις να γράψεις χρόνους και να λιωνεις στο ξεκαυλωμα.
Εννοούμε να μάθεις το μηχανάκι σου σε ένα περιβάλλον ασφαλέστερο από τους δημόσιους δρόμους, να κανεις κανά σχολείο CSS, RS κλπ.
Μετά έρχεται το ξεκαυλωμα, το κυνήγι κλπ.
notakos600
06/07/2014, 15:33
Φυσικά και δεν το θέλω για να πηγαίνω στην καφετέρια ( δεν πινω και καφέδες :) πειράζουν στα νεύρα :) χαχαχα ) απλα πιστεύω οτι πρεπει πρωτα να το μάθω και μετα να το βάλω πίστα καθώς και οτι για να το βάλω πίστα πρέπει να πάω Αθήνα. Το θέλω κύριος για βόλτες και μου αρέσει κιόλας. Ξέρω οτι θα βολευτω περισσότερο με κάτι άλλο αλλά..... είμαι ψημένος για SS, ξέρω οτι θα δυσκολευτω αλλά το θέλω....
Ακόμη σκοπεύω να πάρω και ενα παπί ή αμάξι για να μετακινουμαι, κυρίως για βόλτες την θέλω δηλαδή.
Αν έχεις κι ένα παπάκι της πλάκας για τις μετακινήσεις σου δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην αγοράσεις το R6, αρκεί βέβαια να χωρέσεις εκεί μέσα. :rolleyes:
:nono:
Το ακριβώς ανάποδο.
Για τα υπόλοιπα δεν έχω να πω κάτι άλλο.
Σου τα είπα πριν, σου είπανε και τα αλλά παιδιά, θα σου πούνε κι άλλοι λογικά.
Πράξε όπως νομίζεις.
Εντιτ: όταν λέμε να το βάλεις πίστα δεν εννοούμε να μπεις και να ψάχνεις να γράψεις χρόνους και να λιωνεις στο ξεκαυλωμα.
Εννοούμε να μάθεις το μηχανάκι σου σε ένα περιβάλλον ασφαλέστερο από τους δημόσιους δρόμους, να κανεις κανά σχολείο CSS, RS κλπ.
Μετά έρχεται το ξεκαυλωμα, το κυνήγι κλπ.
Α έτσι ναι δεν το είχα καταλάβει.
amyroukai
06/07/2014, 16:41
Αν έχεις κι ένα παπάκι της πλάκας για τις μετακινήσεις σου δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην αγοράσεις το R6, αρκεί βέβαια να χωρέσεις εκεί μέσα. :rolleyes:
Να, βλέπεις που πάμε. Έχει μηχανή που την οδηγεί και την χαίρεται κάθε μέρα και θα πάρει μιά μαλακία χωρίς φρένα, χωρίς ανάρτηση κλπ κλπ κλπ που δεν την γουστάρει κιόλας "για να καλύψει τα καθημερινά" και θα την καβαλάει στο 90% των χιλιομέτρων του και θα έχει κάπου χωνιασμένη την "καλή" για το όποτε λάχει. Παράλογο; Δεν ακούει το παράλογο... Βέβαια όπως λέει και ο πιπάκιας σε ξένη τσέπη κουμάντο δεν παίζει, απλά κάτι δεν μου πάει καλά στην όλη εικόνα.
Bladerunner
06/07/2014, 16:42
Το άλλο μου κόλλημα σχετικα με το R6 είναι οτι είμαι κάπως μεγαλόσωμος, 2.1 και 117 κιλά, δεν ξέρω, θα έχω θέμα ;;;;
Βρες ένα, τα μαγαζιά είναι γεμάτα από δαύτα, ανέβα επάνω έστω και στατικά και τα ξαναλέμε.
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα κραξουν κάποιον επειδή παίρνει μια μηχανή και θέλει να τη χρησιμοποιήσει με διαφορετικό τροπο απ'οτι γι'αυτον που φτιάχτηκε.
Αρκεί, να το κάνει συνειδητοποιημένα.
Αν και πιθανότατα δεν εννοείς ακριβώς αυτό που διαβάζω αλλά την πιο καλή εκδοχή του, θα το πω γιατί έχει αναφερθεί πολλές φορές στο φόρουμ:
Ούτε σε σένα ούτε σε κανέναν άλλον δεν πέφτει λόγος στο πως θα χρησιμοποιήσει ο καθένας το μηχανάκι του, αρκεί βέβαια να μην ενοχλεί ή θέτει σε κίνδυνο τους γύρω του.
Από εκεί και πέρα, αν εγώ πάρω ένα παπαγκάλε να κάνω προπόνηση σε πίστα μοτοκρός και στο δεκάλεπτο δεν έχει μείνει ούτε βίδα, ο μόνος που έχει δικαίωμα να μου την πει είναι αυτός που έχει την πίστα για να καθαρίσω τα σπασμένα.
Η άλλη τους "χρησιμότητα" είναι "το παίρνω γιατί μου αρέσει και θα το πηγαίνω βόλτες μέχρι τον καφενέ".
Είναι ο πιο αυθεντικός μοτοσυκλετιστικός λόγος, αυτός που μετράει την επιθυμία του αναβάτη περισσότερο από «τις δεξιότητες του εργαλείου»
Φυσικά και δεν το θέλω για να πηγαίνω στην καφετέρια
Δεν θα παρεξηγηθεί καθόλου αν την πηγαίνεις στην καφετέρια.
Το δικό μου δεν μου έκανε ποτέ παράπονο για κάτι τέτοιο πάντως.
Απλά, πάρε απόφαση πως θα υπάρχουν μέρες που θα πονάς. Κάμποσο. Θα σε πονάει η μέση, θα κουράζονται τα χέρια, θα πιάνονται οι καρποί σου κτλ.
Αν είσαι ξεκούραστος δεν υπάρχει θέμα, αλλά αν είσαι πτώμα από τη δουλειά και πρέπει να κάνεις μια διαδρομή 20 λεπτά μέσα στην κίνηση για να πας σπίτι, τότε θα σου φανεί.
Ότι, και να αποφασίσεις, καλορίζικο.
Εγώ είμαι 1.90, 105 κιλά, σε GSXR 600 '04.
sapila racing
06/07/2014, 17:04
Υψος 2.10 και R6 2006 δεν παίζει. Eγώ είμαι 1.90 χωράω οριακά σε R6 2004 που είναι πιο άνετο, αλλά δεν το καβαλαω στον δρόμο ούτε για μια ψιλή βόλτα.
Μονο για την πίστα το πήρα.
Πήγαινε κατσε πανω σε ενα σε μαγαζί οπως σου είπε ο blade και μετα τα ξαναλέμε.
pipe_smoker
06/07/2014, 19:25
Αν και πιθανότατα δεν εννοείς ακριβώς αυτό που διαβάζω αλλά την πιο καλή εκδοχή του....
Πιθανότατα ναι.
Αλλά να σου πω τί εννοώ.
Ξαναλέω κουμάντο στην τσέπη κανενός δεν κάνω ούτε εγώ ούτε κανένας.
Μια γνώμη μπορούμε να πούμε σχετικά με κάτι.
Αυτό που είπα είναι ότι εάν κάποιος είναι συνειδητοποιημένος, ας πάρει και παπαγκάλε να το βάλει σε πιστάκι για mx γιατί με αυτές τις κ@υλες ξύπνησε.
Εάν όμως δεν έχει ιδέα τί του γίνεται και τί πάει να κάνει, καλό είναι να ενημερωθεί σχετικά.
Για να είναι κάποιος συνειδητοποιημένος πρέπει να έχει γράψει κάποια χλμ, να οδηγάει μερικά χρονάκια, να έχει καβαλήσει μερικά μηχανάκια, να ξέρει μέσες άκρες τί θέλει κλπ.
Το τί μηχανάκι θα πάρει από κει και πέρα, λογαριασμός δικός του.
Αν μπει λοιπόν ένας τύπος σαν τον παραπάνω που περιγράφω, και πει ότι θέλει 1000άρι SS για να κάνει τις καθημερινές του μετακινήσεις στο κέντρο, και ξέρει ότι θα πάρουν φωτιά η τριάδα μπούτια-@@-κwλος, τους καρπούς του θα τους τρώει σαν ξηρούς το βράδυ με το ποτό του, τη μέση του και την πλάτη του θα την τάξει στην Παναγιά, γούστο του καπέλο του. Να το πάρει και να το χαρεί.
ΟΚ, αν δω έναν τύπο να έχει βάλει πιτσοκούτι πάνω σε κανά Agusta F4 και να κάνει ντελίβερι μπορεί να μου ξεφύγει κανά "Ε όχι ρε πούστη μου, αμαρτία!".
Αλλά λόγος δε μου πέφτει.
Εάν όμως μπει κάποιος και πει "Γεια σας. Είδα χθες το Easy Rider και κατάλαβα ότι οι ιδανικότερες μηχανές για ταξίδι είναι οι τσόπερ. Ποιά να πάρω για να κάνω το γύρο της Πελοπ/σου?", ε εκεί πέρα καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με κάποιον ο οποίος όχι μόνο συνειδητοποιημένος δεν είναι γι'αυτό που πάει να κάνει, αλλά δεν ξέρει και τί του γίνεται.
Συνεπώς, του εξηγείς και του λες όσο μπορείς πώς έχει η κατάσταση. Τώρα αν αυτός επιμένει και πάει και την πάρει και μετά ανοίξει θρεντ και βλαστημάει "Τί κάνω λάθος και δε στρίβει η μηχανή μου με το μαϊμουδοτίμονο και τις 45 μοίρες κάστερ?", ε συγγνώμη κιόλας, αλλά τον αρχίζεις στο ψιλό.
Αυτό εννοώ.
Είναι ο πιο αυθεντικός μοτοσυκλετιστικός λόγος, αυτός που μετράει την επιθυμία του αναβάτη περισσότερο από «τις δεξιότητες του εργαλείου»
Σύμφωνοι.
Απλά επειδή το "μου αρέσει" έχει μια άμεση σχέση και με το "ξέρω τί μου γίνεται" (βλ. παραπάνω), κι εμένα μπορεί να (νομίζω ότι) μου αρέσει το SXV 550 γιατί είναι το γαμηστερότερο μοτάρντ που κυκλοφορεί, αλλά όταν μου πουν ότι θέλει σέρβις και συντήρηση με ώρες λειτουργίας λες και είναι αγωνιστικό, κι ότι χαλάει πιο συχνά κι από τη διάθεση γυναίκας σε κλιμακτήριο, ε, μπορεί τελικά να καταλήξω ότι δε μου αρέσει και τόσο πολύ;)
ΥΓ. Υπάρχουν παράγοντες που θα με κάνουν να πω σε κάποιον, ΜΗΝ πάρεις αυτό το μηχανάκι.
Για λόγους ασφαλείας, γιατί μόλις έβγαλε δίπλωμα και θέλει να πάρει μπούσα, γιατί μπορεί να το είχα και να ξέρω ότι είναι 'ρδέλο, ή δεν ξέρω γω τί.
Αλλά σίγουρα δε θα πω σε κάποιον να μην πάρει κάτι, και ο λόγος να είναι ότι δε θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει κατά πώς του πρέπει και το μηχανάκι θα κλαίει το βράδυ στο γκαράζ.
σε αυτά τα λ7 gsxr 1000 03/04, gsxr 600/750 εως 05. Δες ακόμα rsv1000б cbr 1000 εως 07 και ducati 749.
endopandou
06/07/2014, 20:37
Τώρα αν αυτός επιμένει και πάει και την πάρει και μετά ανοίξει θρεντ και βλαστημάει
Μακάρι να το κάνει - μάλλον θα το κάνει - του εύχομαι να το κάνει. Το θέμα όμως είναι αλλού. Καλό θα είναι ο κάθε καψωμένος που ζηλεύει τα κάθε λογής ροέξ να γνωρίζει πως τα μοτά είναι τόσο κουραστικά και δύσκολα που ίσως να γίνει στραβή. Πχ δεν καβαλάς δικάβαλο πλας μπαγκάζια να ψάχνεις παραλίες ή να πας για καφέ Επίδαυρο, (δεν λέω πως δεν γίνεται...) γιατί η κούραση είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να γίνει στραβή. Αυτά τα μοτά γενικά δουλεύουν μόνο σε γρήγορο μόουντ και δεν συγχωρούν τυχόν άπειρους ενθουσιασμούς. Δαγκώνουν άγρια για πολλούς λόγους και πρέπει ο κάθε καψωμένος να ξέρει τουλάχιστον τι αγοράζει.
pipe_smoker
06/07/2014, 20:58
...πρέπει ο κάθε καψωμένος να ξέρει τουλάχιστον τι αγοράζει.
Δε λέμε κάτι διαφορετικό.
Το πρόβλημα είναι από τη θεωρία στην πράξη.
Άντε και του το είπες του καψωμένου. Έμαθε τί αγοράζει?
Αν ήταν ο κάθε καψωμένος να ξέρει τί αγοράζει θα είχαν κλείσει οι μισές αντιπροσωπείες.
Τέσπα.
alexxxcbr
06/07/2014, 23:00
Αστο καλυτερα.Κανα 950-990 sm ειναι οτι πρεπει για σενα φιλε.
:wave2:
devil's animal
07/07/2014, 06:31
ο Jordan (ναι ο γνωστος, ο Michael) οταν ειχε μια ομαδα στα AMA καβαλαγε ενα ss...και ειναι διμετρος...
συνεπως να εισαι 2,01 μπορει και να την παλεψεις σε κανενα gsxr με ρυθμιζομενα μαρσπιε...
αν ομως φιλαρακο μου εισαι 2,10 θα σου'ρχονται τα γονατα σου στα δοντια σου...
οπως και να εχει, θα πεσει πολυ στριμωξιδι...που αυτο ειναι κακο...οχι γιατι εσυ δεν αντεχεις το στριμωξιδι..μπορει και να το αντεχεις και πολυ μαλιστα...αλλα γιατι δεν θα εισαι ανετος...και οταν δεν εισαι ανετος, ειναι πολυ ευκολο να κανεις λαθος...και το λαθος δεν συγχωρειτει εκει πανω...μπλα..μπλα...στα πανε και οι αλλοι...
βρες ενα λοιπον και καβαλα, εστω και στατικα...μετα παρ'το και μια μικρη βολτα...και πες μας την εμπειρια σου...
Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, μάλλον θα κοιτάξω για κάτι άλλο αλλά, μιας και έχω ενα γνωστό που έχει gsxr θα του πω να το κάνω μια βόλτα και θα σας πω την εμπειρία μου.....
δεν εχω καταλαβει με την διαπλαση που εχεις γιατι δεν κοιτας 1000 gsxr που ειναι μακραν το πιο ανετο ss και αν σε τρομαζει το 1000 εχει τριπλη χαρτογραφηση οποτε μπορεις να πας στον C χαρτη με ενα κουμπι!
οτι και να παρεις ευχομαι με το καλο! :beer:
Για το ύψος σου φίλε ουτε για αστείο R6. Γενικώς κανένα SS 600cc γιατί είναι ολα στην ίδια κατάσταση. Τα 1000άρια πιο άνετα είναι όσο και αν σου φαίνεται περιεργο.
pipe_smoker
07/07/2014, 11:19
Οδηγάει 2 χρόνια με εμπειρία σε bros και xt, και να πάει να πάρει αρκούδα επειδή δε χωράει στο 600?
Τί να πω?
Ας πάρει μπούσα. Πιο άνετος θα είναι.
Καθαρόαιμο SS δεν είναι αλλά δεν πειράζει. Δε νομίζω να του λείψει κάτι.
(Δεν το λέω ειρωνικά. Αν ακολουθήσουμε τον παραπάνω συλλογισμό, με τον οποίο διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως, πιο σοφή επιλογή μου φαίνεται.)
Οδηγάει 2 χρόνια με εμπειρία σε bros και xt, και να πάει να πάρει αρκούδα επειδή δε χωράει στο 600?
Τί να πω?
Ας πάρει μπούσα. Πιο άνετος θα είναι.
Καθαρόαιμο SS δεν είναι αλλά δεν πειράζει. Δε νομίζω να του λείψει κάτι.
(Δεν το λέω ειρωνικά. Αν ακολουθήσουμε τον παραπάνω συλλογισμό, με τον οποίο διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως, πιο σοφή επιλογή μου φαίνεται.)
παναγιωτη το 1000 το δικο μου εχει 3πλη χαρτογραφηση. του βαζεις χαρτη c και παει σαν 600. που ακριβως διαφωνεις δεν καταλαβαινω.
kostas777
07/07/2014, 11:38
Πάρε αυτό που σου αρέσει φίλε, χειριστήρια και μασπιέ ρυθμίζονται. Δώσε προσοχή στο αν έχει σωστά ελατήρια για το βάρος σου και αν είναι λάθος (τα περισσότερα είναι μαλακά για αναβάτες μέσου όρου) άλλαξέ τα με την αγορά. Τα SS είναι «μαζεμένα» έτσι κι αλλιώς, στην ευθεία όταν είσαι πίσω από το φέρινγκ οι αγκώνες ακουμπούν πάνω στα γόνατα. Σε ταξίδι μάλιστα πας έτσι σκυφτός ξεκούραστα κρατώντας χέρια σταθερά και ακουμπισμένα στα γόνατα, όπως κάθεσαι στην καρέκλα με τους αγκώνες στα γόνατα. Χέρια στο τιμόνι χαλαρά πάντα, σπρώχνεις-τραβάς ελαφρά μόνο για να αλλάξεις κατεύθυνση.
pipe_smoker
07/07/2014, 11:39
παναγιωτη το 1000 το δικο μου εχει 3πλη χαρτογραφηση. του βαζεις χαρτη c και παει σαν 600. που ακριβως διαφωνεις δεν καταλαβαινω.
Στο ότι έχει κι άλλους 2 χάρτες, τον b που πάει σαν 750, και τον a που πάει σα 1000:D
Την ξέρεις τη διαφωνία μου σχετικά με τα πολλά κυβικά όταν κάποιος είναι νέος αναβάτης. Τα έχουμε χιλιοπεί.
Προσωπική γνώμη είναι.
Από κει και πέρα οκ, δεν είναι και πρώτη μηχανή. Έχει πάρει μυρωδιά, ξέρει να κλείνει το γκάζι, θα το μάθει κι άλλο.
Σίγουρα αν επιμένει σε ss από πλευράς άνεσης το δικό σου τζίξερ είναι η καλύτερη επιλογή μακράν.
Το είπα κι από την αρχή
Στην ερώτηση σου για το αν θα πρέπει να κοιτάξεις από κάποια χρονιά και μετά για το gsxr, απ'οσο γνωρίζω το ανάποδο ισχύει. Όσο πιο πίσω πας τόσο πιο άνετα κι "ευρύχωρα" έβγαιναν. Μπορεί να ισχύει μόνο για τα 1000αρια αυτό, δεν είμαι σίγουρος.
απλά δεν μπήκα στη διαδικασία να του προτείνω 1000άρι.
Στο ότι έχει κι άλλους 2 χάρτες, τον b που πάει σαν 750, και τον a που πάει σα 1000:D
Την ξέρεις τη διαφωνία μου σχετικά με τα πολλά κυβικά όταν κάποιος είναι νέος αναβάτης. Τα έχουμε χιλιοπεί.
Προσωπική γνώμη είναι.
Από κει και πέρα οκ, δεν είναι και πρώτη μηχανή. Έχει πάρει μυρωδιά, ξέρει να κλείνει το γκάζι, θα το μάθει κι άλλο.
Σίγουρα αν επιμένει σε ss από πλευράς άνεσης το δικό σου τζίξερ είναι η καλύτερη επιλογή μακράν.
Το είπα κι από την αρχή
απλά δεν μπήκα στη διαδικασία να του προτείνω 1000άρι.
:a10:
φιλε στο 2,10 δε κανεις για μηχανη γενικοτερα :lol:
το ρ6 απλα ξεχνα το θα βρισκουν τα γονατα σου στα κλιπον...μη πω και στους καθρεφτες :lol:
τα μονα μηχανακια που απλα θα καταφερεις να ταιριαξεις πανω τους(περισσοτερο απο τα υπολοιπα, οχι να ταιριαξεις καλα) ειναι μπουσα, blackbird και λοιπα τεραστια μαστοδοντα...το ρ6 ειναι ενα απο τα πιο μικρα εξακοσια που υπαρχουν...απλα μην ασχοληθεις, δυστυχως δε κανουν ολα για ολους...αν και το καλυτερο που εχεις να κανεις για τη διαπλαση σου ειναι να πας σε κανα τεραστιο ονοφφ
kostas777
07/07/2014, 11:50
http://www.r6-forum.com/forums/archive/index.php/t-162570.html
giannis23
07/07/2014, 13:36
παναγιωτη το 1000 το δικο μου εχει 3πλη χαρτογραφηση. του βαζεις χαρτη c και παει σαν 600. που ακριβως διαφωνεις δεν καταλαβαινω.
αυτο το κανει με το να κατεβαζει το μεγιστο υψος των στροφων? πχ μεχρι 9 χιλιαδες?
Neodammerung
07/07/2014, 13:54
Όχι, το εύρος μένει ίδιο σε όλους τους χάρτες.
Ο ίδιος ο χάρτης αλλάζει.
A mode και C mode σε Κ7 1000.
http://forums.13x.com/attachment.php?attachmentid=18299&d=1173117627
giannis23
07/07/2014, 14:00
Όχι, το εύρος μένει ίδιο σε όλους τους χάρτες.
Ο ίδιος ο χάρτης αλλάζει.
A mode και C mode σε Κ7 1000.
http://forums.13x.com/attachment.php?attachmentid=18299&d=1173117627
αρα φτανει τα 125 αλογα ενος 600 ss αλλα απ οτι βλεπω με πολυ καλυτερη ροπη
Όχι σε 1000 δεν θέλω να πάω πιστεύω οτι είναι πολλά για την εμπειρία που έχω...
Τωρα στο τι θα πάρω θα δίνει ακόμα ψάχνω.
skylaros
07/07/2014, 19:31
ΚτΜ 950 Adventure
devil's animal
07/07/2014, 19:48
Όχι σε 1000 δεν θέλω να πάω πιστεύω οτι είναι πολλά για την εμπειρία που έχω...
Τωρα στο τι θα πάρω θα δίνει ακόμα ψάχνω.
για μενα κανε το σκατο σου παξιμαδι και παρε ενα οπλο με πολλα αλογα που μπορεις να το χρησιμοποιεις και καθε μερα και ειναι και στα μετρα σου...
319770
αρα φτανει τα 125 αλογα ενος 600 ss αλλα απ οτι βλεπω με πολυ καλυτερη ροπη
:winka:
Neodammerung
08/07/2014, 18:38
αρα φτανει τα 125 αλογα ενος 600 ss αλλα απ οτι βλεπω με πολυ καλυτερη ροπη
Κάναμε τεστ ευθεία, Κ8 1000 - Κ7 600. Το Κ8 σε C mode.
Μέχρι τα 220 το 1000 ήταν μπροστά (δεν θυμάμαι πόσο απόσταση γμτ, πάνε πολλά χρόνια... όχι ίσα ίσα πάντως), μετά το 600 πέρασε με διαφορά μιας μηχανής.
Οι οδηγοί περίπου ίδιο βάρος, ίσως του 600 λίγο βαρύτερος.
giannisfitros
21/07/2014, 13:54
καλησπερα και απο μενα. για ss ειναι ανετο για ψηλους το kawasaki zx 636 r. απο 2005 και μετα.
επισης και το YAMAHA R1 2005 + αν ενδιαφερεσαι για 1000αρι
καλησπερα και απο μενα. για ss ειναι ανετο για ψηλους το kawasaki zx 636 r. απο 2005 και μετα.
επισης και το YAMAHA R1 2005 + αν ενδιαφερεσαι για 1000αρι
:uplate:
gixxerpap
23/07/2014, 10:41
η πρώτη μου μηχανή ήταν gsxr 750, χωρίς προηγούμενη εμπειρία, εκτός απο κάτι βόλτες με παπί .... εσύ καθορίζεις πόσο εύκολη είναι η μετάβαση, αν αρχίσεις τις τσαχπινιές, θα φάς τα μούτρα σου, αν το σεβαστείς, θα τα πάτε μια χαρά.
Με το ύψος και τα κιλά σου, μόνο GSXR 1000 μπορεί να σε βολέψει, χωρίς να ξενερώσεις και να ψάχνεις πάλι μετά απο κανά χρόνο.
Απο Κ7 και μετά, έχεις και χάρτες A.B,C για όλα τα γούστα, ικανότητες, συνθήκες,
είναι και μακράν το πιο αξιόπιστο και πιο εμπορικό.
Και εντελώς αντικειμενικά, είναι και το πιο όμορφο, γράφει και suzuki, τι να λέμε τώρα ...
πάντως και supersport και 600 και 100+ κιλά και 2+ μέτρα ύψος και χρήση στο δρόμο, απλά δεν υφίσταται ως συνδυασμός
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.