PDA

View Full Version : BMW: Πρώτα μοντέλα 2015



gior-gos
08/07/2014, 18:57
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/BMW-Prwta-montela-2015_101584.asp#photo1

matas
08/07/2014, 19:35
"Σε νέα χρώματα και το F800GS Adventure. Εδώ, το Kalamata Metallic matt." Αν βγεί Trikala metallic red θα το παρω :P

Billymuse
08/07/2014, 19:41
Που πάτε ρε γατάκια πάλι αντιγραφές απο την Τριουμφ
319806

και

319807

gio-rgos o τίγρης ειναι... :a32::a32:

amyroukai
08/07/2014, 19:55
Που πάτε ρε γατάκια πάλι αντιγραφές απο την Τριουμφ

gio-rgos o τίγρης ειναι... :a32::a32:

Η οποία τριουμφ αντέγραψε το F800GS φτιάχνοντας τον μικρό τίγρη και το 1200GS φτιάχνοντας τον μεγάλο. Ταμάμ.

KotsosDR
08/07/2014, 20:42
319811 Τι λεγαμε ?

amyroukai
08/07/2014, 21:24
Γνωστόν το ότι η suzy έβγαλε πρώτη το "ράμφος"... Και το κακο-επανέφερε στο νέο στρώμα. Το παλιό 800 πολύ ομορφότερο.

SHOOTER045
08/07/2014, 23:22
"Σε νέα χρώματα και το F800GS Adventure. Εδώ, το Kalamata Metallic matt." Αν βγεί Trikala metallic red θα το παρω :P
Αυτό το είχα διαβάσει σε άρθρο του ΜΟΤΟ πριν μήνες
Επίσης έλεγε ότι στο μικρό έβαλαν διπλό δίσκο εμπρός, ανέβηκε λίγο σε hp κάλυψαν το παξιμάδι του εμπρός γραναζιου που ήταν σε κοινή θέα, άλλαξαν κάτι μπλμπλικια που βγάλανε θέματα
Και οι διακόπτες έγιναν ανθρώπινοι

spyrakos35
09/07/2014, 05:40
Αυτό το είχα διαβάσει σε άρθρο του ΜΟΤΟ πριν μήνες
Επίσης έλεγε ότι στο μικρό έβαλαν διπλό δίσκο εμπρός, ανέβηκε λίγο σε hp κάλυψαν το παξιμάδι του εμπρός γραναζιου που ήταν σε κοινή θέα, άλλαξαν κάτι μπλμπλικια που βγάλανε θέματα
Και οι διακόπτες έγιναν ανθρώπινοι

το καλό καλύτερο δλδ....

SHOOTER045
09/07/2014, 07:37
Γιατί ρε τρελέ?
Εμένα μου άρεσε το μηχανάκι
Και το δικό μου δεν έβγαλε τα συνήθη προβλήματα

spyrakos35
09/07/2014, 08:35
Γιατί ρε τρελέ?
Εμένα μου άρεσε το μηχανάκι
Και το δικό μου δεν έβγαλε τα συνήθη προβλήματα

Δεν το ειπα ειρωνικα..... Το πιστευω οτι το μηχανακι τα σπαει

akis_trevor
09/07/2014, 09:10
στο 700 παντως που εκανα τεστ ραιντ,με χαλασε το γκαζι του,περιμενα περισσοτερο και επισης ηταν πολυ γυμνο μπροστα.

SHOOTER045
09/07/2014, 11:37
Αν καβαλήσεις το 800 το μεγάλο έλα να μιλήσουμε...

DrBig
09/07/2014, 12:40
Αν καβαλήσεις το 800 το μεγάλο έλα να μιλήσουμε...

υπερβολες....

SHOOTER045
09/07/2014, 13:40
Δεν είναι και 990
Αλλά το έχει το Γκάζι του

akis_trevor
09/07/2014, 14:14
Αν καβαλήσεις το 800 το μεγάλο έλα να μιλήσουμε...

το εκανε βολτα ο αδερφος μου(το adv συγκεκριμενα) και το ιδιο μου ειπε.οτι δεν ειχε το γκαζι που περιμενε για 800αρι.υποψην οτι ο αδερφος μου εχει ενα sh300 και πριν απο αυτο ενα versys 650 οποτε δεν εχει μαθει σε παραπανω γκαζια ωστε να του φανει λιγο..

SHOOTER045
09/07/2014, 14:36
Περίεργο
Γιατί εγώ το συγκρινα με στρώμα και ΤΑ 700
Δηλαδή με μεσαία ον οφ
Ούτε με σκούτερ ουτε με κάτι άλλο

amyroukai
09/07/2014, 16:06
Δεν είναι και 990
Αλλά το έχει το Γκάζι του

Μ'αρέσει που οι κατιμάδες θεωρούν ότι το 990 έχει γκάζια. Δεν περιγράφεται η φρίκη που έφαγα με το εν λόγω... Μόνο το SMT συμπάθησα και αυτό γιατί ανοίγεις το γκάζι και το μοτέρ δεν πάει να διαλυθεί από το βήξιμο όπως το adv. Αλλά πεθαμενέισον ελέησον, γραμμικότητα όσο δεν παίρνει και μετά έρχεται ο κόφτης και μένεις ν'απορείς που είναι τα εκατό άλογα (και παραπάνω στο SMT). Και μετά ανεβαίνεις στο fazer και βρίσκεις την υγειά σου. :)

Το 800 μία βόλτα το πήρα, δεν είναι κακό, ωραία θέση οδήγησης, ωραίο κιβώτιο, εννοείται πως η λέξη δύναμη είναι αστείο να βρίσκεται στην ίδια πρόταση, αλλά τραβάει από χαμηλά, ξεκούραστα και ήρεμα. Κάλυψη δεν έχει καθόλου από τον αέρα.


Και για να μείνουμε ον τόπικ, μετά την σιωπηλή αλλαγή σε πλαίσιο και αναρτήσεις στο R1200GS, έρχεται και η αλλαγή στο μοτέρ και όλα μιά χαρά... :)
Δυστυχώς έχει ακόμα θεματάκια αξιοπιστίας κυρίως με τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, δυστυχώς η BMW συνεχίζει να θεωρεί πειραματόζωα ή κορόιδα τους πελάτες γιατί δεν δέχομαι δηλώσεις τύπου "ναι είχε πέσει το στάνταρ στον ποιοτικό έλεγχο γιατί δεν προλαβαίναμε να πουλάμε", είναι αστείο να απαξιώνεις το πανάκριβο μοντέλο σου λίγους μήνες μετά αλλάζοντας ΟΛΑ τα βασικά του στοιχεία... Και για αυτό λατρεύω Τέρενς που έχει δίκιο να λέει ότι ένα είναι το on-off to rule them all.

DrBig
10/07/2014, 09:18
Και το 990 και το 800 ψοφια ειναι για τα κυβικα τους σε στοκ μορφη τι να λεμε...
Το 800 ομως εχει το αβανταζ του αψογου ψεκασμου και το 990 εχει το αβανταζ των κυβικων και του ευκολου δαχτυλιασματος.

amyroukai
10/07/2014, 09:31
Για αμφότερα τα μοτέρ έχω διαβάσει πολλά γιατί ήταν/είναι στην dream list. Το 800 και εμένα μου φάνηκε στρωτό, οι κάτοχοι παραπονούνται για απότομο ψεκασμό στο άνοιγμα.
Για το 990 είχα δει εκείνο το 6χρονο "δαχτύλιασμα" και μετατροπή σε 2Χ2... :)
Αλλά η πιο ωραία μόντα θα ήταν ένα SMT με αναρτήσεις/τροχούς ADV.

Το 800άρι πάντως είναι λίρα 100 γιατί οι αναρτήσεις φκιάνονται εύκολα, το βάρος είναι σε επίπεδα tenere660, ιδιαίτερα βίτσια δεν έχει βγάλει από ζημιές. Πως το λέει ο Κραουνάκης; Τα λεφτά τα λεφτά, ποιός τ'ανακάλυψε, τα λεφτά τα λεφτά, τα μπικικίνιααααα :bawl:

Από χρώματα πάντως πάμε από το κακό στο χειρότερο.

MiltiadisK.D
10/07/2014, 10:14
Όμορφα τα βρίσκω τα καινούργια BMWδάκια εγω,γούστα είναι άυτά θα μου πείς,ναχαμε και φράγκα καλά θάτανε:cry:

stam2
10/07/2014, 10:23
και πολύ χάμηλή κατανάλωση το 800...
όσο για τη δύναμη, αυτή βγαίνει σε αυτά τα μηχανάκια με τον κλασικό τρόπο της bmw, αργά γραμμικά και μέχρι το τέλος ίδια...

υπάρχει αλλά δεν φαίνεται.... δεν είναι κακό πάντα αυτό. ανάλογα τι ζητάει κανείς...