Σύνδεση

View Full Version : Ακούγεται σαν μπιέλα αλλά δεν είναι. (XT-XTZ)



Σελίδες : 1 [2]

pinezas
17/05/2015, 02:03
Καλησπερα . ΟΣΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΜΝΗΣΙΑ . Με αυτο τον στιχο τραγουδιου θα απαντησω ,για ποιο λογο αργησα να σας πω τη εγινε τελικα.Τη μηχανη , αφου την πηγα σπιτι ειχα σκοπο να την παω σε συνεργειο στην αθηνα με την πρωτη ευκαιρια,μετα απο 200-300χιλιομετρα ο κραδασμος και η τραχια λειτουργια εξαφανιστικαν δια μαγειας.Οταν κατεβηκα Αθηνα την πηγα σε 2 συνεργεια και μου ειπαν οτι την ακουν μια χαρα,το προβλημα το συναντησα στα 54 χιλ και τωρα εχω 66 χιλ χωρις να εμφανιστει καποιος θορυβος.Το μαστορα δεν τον αλλαξα λογο υψηλης τεχνογνωσιας και αγνωστου προελευσεος γνωση:a23::alien:Σας ευχαριστω ολους και ιδιαιτερα τον daz να ειστε παντα καλα ,και καλες βολτες.

gemis XTX
09/03/2016, 15:59
Ελυσα και εγω το δεξι καπακι για να τσεκαρω την βιδα στροφαλου και το στοπερ. Το xt ειναι του 2004 και εχει 27000κλμ. Η βιδα στροφαλου ηταν πολυ καλα σφιγμενη και το στοπερ δεν εδειχνε να εχει καποιο θεμα . Θελω να ρωτησω σε εσας που βρηκατε ξεσφιγμενη την βιδα στροφαλου, η ασφαλεια σε ποια εγκοπη ηταν τσακισμενη? Σε εμενα ηταν στου στροφαλου και του αντικραδασμικου στην δεξια. Σε μια φωτογραφια που ειδα στη σελιδα 2 ειδα οτι η ασφαλεια ηταν τσακισμενη στην αριστερη μερια.. μηπως αυτο ειναι που παιζει ρολο?

daz
09/03/2016, 17:37
Ελυσα και εγω το δεξι καπακι για να τσεκαρω την βιδα στροφαλου και το στοπερ. Το xt ειναι του 2004 και εχει 27000κλμ. Η βιδα στροφαλου ηταν πολυ καλα σφιγμενη και το στοπερ δεν εδειχνε να εχει καποιο θεμα . Θελω να ρωτησω σε εσας που βρηκατε ξεσφιγμενη την βιδα στροφαλου, η ασφαλεια σε ποια εγκοπη ηταν τσακισμενη? Σε εμενα ηταν στου στροφαλου και του αντικραδασμικου στην δεξια. Σε μια φωτογραφια που ειδα στη σελιδα 2 ειδα οτι η ασφαλεια ηταν τσακισμενη στην αριστερη μερια.. μηπως αυτο ειναι που παιζει ρολο?

Το μηχανάκι σου έχει πολύ λίγα χλμ.

Δε βγάζω νόημα. Ήθελες μήπως να γράψεις ότι στου στροφάλου είναι απ' την αριστερή και του αντικραδασμικού στην δεξιά? Επειδή αν γυρίσει μια φορά ο κινητήρας το αριστερά - δεξιά αλλάζει, ελπίζω να τα αναφέρεις σε σχέση με την εγκοπή που πιάνει στον άξονα. Δε ξέρω να σου απαντήσω και σίγουρα δε θυμάμαι ποια μεριά λύγισα.

Παλιότερα είχε διαφορετικές ροπές σε αυτό το παξιμάδι. Κάπου αναφέρω κάτι σχετικό στην αρχή του θρεντ αλλά δε θυμάμαι. Νομίζω απ' την εποχή του 600 δημιουργούσε προβλήματα αυτό το σημείο.

daz
09/03/2016, 17:39
Δεν έκανες καλά που το άνοιξες με τόσο λίγα χλμ και χωρίς να έχει πρόβλημα. Του taisteel δεν ήταν τόσο προχωρημένο όσο εμένα και του γατου αλλά είχε αυξημένους κραδασμούς, γι' αυτό το άνοιξε προληπτικά και διαπίστωσε αυτό που διαπίστωσε.

gemis XTX
10/03/2016, 15:26
σε σχεση με την εγκοπη της ροδελας ηθελα να πω. τελικα το προβλημα ειναι σε ολα η σε καποια??το δικο μου πχ που δεν ηταν καθολου ξεσφιγμενο και με την ασφαλεια οκ πως θα χαλαρωσει μετα απο καποια χλμ..? δε γινετε νομιζω. καποιος ειχε το ιδιο προβλημα στις 17000 αν θυμαμαι καλα.. ηστερα ο λογος που το ανοιξα ηταν να τσεκαρω και το στοπερ γιατι δε νιωθω καλα τις αλλαγες στις ταχυτητες. και επειδη δεν ειναι ο θορυβος που ακουγεται απο τη βιδα στροφαλου κατι μου λεει για καδενα εκκεντροφορου υπαρχει τετοια περιπτωση?

daz
10/03/2016, 21:31
σε σχεση με την εγκοπη της ροδελας ηθελα να πω. τελικα το προβλημα ειναι σε ολα η σε καποια??το δικο μου πχ που δεν ηταν καθολου ξεσφιγμενο και με την ασφαλεια οκ πως θα χαλαρωσει μετα απο καποια χλμ..? δε γινετε νομιζω.

Και τα δικά μας έτσι ήταν και χαλάρωσαν! Η ασφάλεια είναι οκ, αλλά η βίδα χαλαρή, εγώ την ξεβίδωσα με το χέρι που σημαίνει ότι την συγκρατούσε η ασφάλεια. Το ίδιο έπαθαν όπως φαίνεται 10αδες άλλοι όπως έχουμε διαπιστώσει. Δε νομίζω το δικό σου να διαφέρει σε κάτι απλά ήταν πολύ νωρίς.


καποιος ειχε το ιδιο προβλημα στις 17000 αν θυμαμαι καλα..

Μπορεί να μη θυμάσαι καλά ή αυτός ο κάποιος να το είχε πάρει 2ο χέρι και να είχε περισσοτερα χλμ όλα στη μία ρόδα. Πολλά μπορεί! 17000 πάντως είναι εξαιρετικά λίγα για οτιδήποτε.


ηστερα ο λογος που το ανοιξα ηταν να τσεκαρω και το στοπερ γιατι δε νιωθω καλα τις αλλαγες στις ταχυτητες. και επειδη δεν ειναι ο θορυβος που ακουγεται απο τη βιδα στροφαλου κατι μου λεει για καδενα εκκεντροφορου υπαρχει τετοια περιπτωση?

Και 27.000 πάλι λίγα είναι για οτιδήποτε μα το μηχανάκι σου είναι του 2004. Δλδ 12 χρονών μηχανάκι με 27.000χλμ!!!
Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες ότι "ο θόρυβος απ' τη βίδα στροφάλου ακούγεται για καδένα"! Ο στρόφαλος βροντάει τον τόπο όλο και η καδένα κάνει τσικι τσίκι.

Το στόπερ το αφαίρεσες για να το τσεκάρεις? Τι σου κάνουν στις ταχύτητες?

gemis XTX
10/03/2016, 22:34
Πως γινετε να ξεβιδωσει το παξιμαδι απο την στιγμη που εχει την ασφαλεια θα τρελαθουμε? Εσπασα την ασφαλεια για να τσεκαρω την βιδα και δε μπορουσα να την ξεβιδωσω με το καρυδακι. η ανοχη που εχει η εγκοπη της ασφαλειας επανω στον αξονα αντε να ειναι κανα χιλιοστο, δε μπορει να ξεσφιξει το παξιμαδι ειναι απιθανο. Σιγουρα το προβλημα ξεκιναει οτι δε σφιχτηκε καλα εργοστασιακα αλλα οχι σε ολες τις μηχανες.. αυτο που ειδα εγω δε γινετε να ξεσφιξει ετσι απλα.. να κανουμε ενα γκαλοπ να βγαλουμε μια ακρη με το ποσοι εχουν παθει την ζημια σε ποσα χιλιομετρα και χρονολογια ειναι το καλυτερο

gemis XTX
10/03/2016, 22:40
Εχω πολυ τρεμουλο στον κινητηρα και ακουγεται ενας θορυβος κρρρρ σαν βαλβιδες καδενα δε ξερω.. ενας μαστορας εδω μου ειπε οτι εχουν θεμα και στη μπιελα τα 660.. δε ξερω.. τις ταχυτητες τις γρατζουναει κυριως στο κατεβασμα

daz
11/03/2016, 00:20
Πως γινετε να ξεβιδωσει το παξιμαδι απο την στιγμη που εχει την ασφαλεια θα τρελαθουμε? Εσπασα την ασφαλεια για να τσεκαρω την βιδα και δε μπορουσα να την ξεβιδωσω με το καρυδακι. η ανοχη που εχει η εγκοπη της ασφαλειας επανω στον αξονα αντε να ειναι κανα χιλιοστο, δε μπορει να ξεσφιξει το παξιμαδι ειναι απιθανο. Σιγουρα το προβλημα ξεκιναει οτι δε σφιχτηκε καλα εργοστασιακα αλλα οχι σε ολες τις μηχανες.. αυτο που ειδα εγω δε γινετε να ξεσφιξει ετσι απλα.. να κανουμε ενα γκαλοπ να βγαλουμε μια ακρη με το ποσοι εχουν παθει την ζημια σε ποσα χιλιομετρα και χρονολογια ειναι το καλυτερο

Φίλε μου όπως είναι η δική σου, έτσι ακριβώς είναι και οι υπόλοιπες στις οποίες το παξιμάδι χαλάρωσε. Και αν διαβάσεις το θρεντ θα δεις ότι όλοι απορούμε που το βρήκαμε χαλαρό αφού δεν υπάρχει τρόπος να γυρίσει χωρίς να σπάσει η ασφάλεια. Κάποιος είπε ότι μπορεί να αποκτάει ανοχές από μέσα, κάτι να φθείρεται. Το θέμα είναι ότι αποκτά ανοχές, τέλος!
Πολλοί που έχουν αυτό το πρόβλημα και όλοι όσοι το έγραψαν κάπου, ανέφεραν περίπου τα ίδια χλμ. Ρώτησα και έναν σε εξουσιοδοτημένο και μου είπε ότι είναι κλασικό και γνωστότατο πρόβλημα των ΧΤ.


ενας μαστορας εδω μου ειπε οτι εχουν θεμα και στη μπιελα τα 660.. δε ξερω..

Και ένας άλλος είπε σε ένα παιδί από εδώ μέσα ότι κάπου στις 80.000 χλμ θα του χτυπήσει μπιέλα! Μάλλον θα ήθελε 1.5 χιλιάρικο για να σφίξει μια βίδα!

Μα ειναι να χτυπάς το κεφάλι σου στην τοίχο! Ο πιο πολυφορεμένος κινητήρας της υαμαπα έχει θέμα με την μπιέλα και επιτέλους βρέθηκε ένας άνθρωπος να μας ανοίξει τα μάτια. Σώπα ρε μεγάλε!
Να πεις στον μάστορα ότι το κεφάλι του έχει θέμα. Αν ο μάστορας έχει δίκιο (που δεν το βρίσκω απίθανο με αυτά που βλέπω), τότε έχουν θέμα όλοι όσοι καβαλάνε ΧΤ, μεγαλύτερο απ' του μάστορα, πολύ μεγαλύτερο! Ε ναι μωρέ! Ζυγίζει όσο ένας δικύλινδρος, αποδίδει όσο ένας με τον μισό κυβισμό και σπάει το σασμάν και την μπιέλα! Λεπτομέρειες! Κατά τα άλλα είναι άσπαστος ενώ τα κτμ χαλάνε!
Δεν είμαστε καλά! Τίποτα δεν έχει ο κινητήρας και μια χαρά αξιόπιστος δείχνει ότι είναι. Και λέω "δείχνει" γιατί λέω ότι βλέπω! Και σίγουρος δεν είμαι για τίποτα γιατί, όπως βλέπω, οι περισσότεροι αρέσκονται να κάνουν μόκο στα προβλήματα που βγάζει η Ιαπωνική αξιοπιστία.

daz
11/03/2016, 00:26
Εχω πολυ τρεμουλο στον κινητηρα και ακουγεται ενας θορυβος κρρρρ σαν βαλβιδες καδενα δε ξερω.. ενας μαστορας εδω μου ειπε οτι εχουν θεμα και στη μπιελα τα 660.. δε ξερω.. τις ταχυτητες τις γρατζουναει κυριως στο κατεβασμα

Απ' τη στιγμή που δεν έχεις πρόβλημα με την βίδα του στροφάλου καλύτερα να ανοίξεις ένα καινούριο θέμα και να περιγράψεις καλύτερα τι σου κάνει. Κρρρ δεν ακούγεται απ' τις βαλβίδες και δεν έχει καμία σχέση με καδένα. Η μπιέλα όταν χτυπάει, χτυπάει δεν κάνει τσικι τσίκι ούτε βγάζει κραδασμούς χωρίς να κοπανάει όλος ο κινητήρας. Οι κραδασμοί μπορεί να είναι οτιδήποτε! Από βάσεις κινητήρα μέχρι ρουλεμάν τιμονιού.

Άνοιξε καινούριο θέμα για να το δουν όλοι.

gemis XTX
11/03/2016, 18:57
Βασικα με αυτα που εχω διαβασει εδω μεσα ο μπαγλαμας που μου ειπε για μπιελα και ειχε λυμενο ολο το μοτερ στο συνεργειο σιγουρα ηταν η βιδα στροφαλου που εφταιγε.. και κατα πιθανοτητα θα το πηρε χαμπαρι λογικα αλλα για να δικαιολογησει το λυσιμο του μοτερ και για να αρπαξει φραγκα ειπε για μπιελα..

leo1964
11/03/2016, 19:36
Βασικα με αυτα που εχω διαβασει εδω μεσα ο μπαγλαμας που μου ειπε για μπιελα και ειχε λυμενο ολο το μοτερ στο συνεργειο σιγουρα ηταν η βιδα στροφαλου που εφταιγε.. και κατα πιθανοτητα θα το πηρε χαμπαρι λογικα αλλα για να δικαιολογησει το λυσιμο του μοτερ και για να αρπαξει φραγκα ειπε για μπιελα..

Νόμος
Όταν οι υποτιθέμενες βλάβες-διαγνώσεις,απαιτούν λύσιμο κινητήρα,πάμε και αλλού,την ψάχνουμε,σιγουρευόμαστε

taisteal
11/03/2016, 19:55
Βασικα με αυτα που εχω διαβασει εδω μεσα ο μπαγλαμας που μου ειπε για μπιελα και ειχε λυμενο ολο το μοτερ στο συνεργειο σιγουρα ηταν η βιδα στροφαλου που εφταιγε.. και κατα πιθανοτητα θα το πηρε χαμπαρι λογικα αλλα για να δικαιολογησει το λυσιμο του μοτερ και για να αρπαξει φραγκα ειπε για μπιελα..

Το ιδιο ειπε και σε μενα αντιπροσωπος YAMAHA,μου ζητησε τα δανεια της Αγγλιας και θα το ειχε και ετοιμο
σε 2 μερες.
Ευτυχως ημουν ενημερος απο τον Σουπια,και το εφτιαξα.

vaska
11/03/2016, 19:59
Δεν εβαλα κόλα ,με την σκέψη οτι η κόλα μέσα στο καυτό μπάνιο λαδιού ,σίγουρα δεν θα έκανε τίποτα.
Σίγουρα όχι κάτι καλύτερο απο αυτό που έχει την δυνατότητα να κάνει η καινούργια ασφάλεια.

ένα ευχαριστώ σε όσους συνέβαλαν στην δημιουργία αυτού του νήματος ,προσφέροντας γνώση σε μας τους αδαείς.
SPECIAL THANK's to daz :beer: & taisteal :beer:

Σας παρακολουθώ αφενός γιατί είστε ωραίοι, αναλυτικοί και κατατοπιστικοί και αφετέρου γιατί μου κάνει μεγάλη εντύπωση το πως χαλάρωσε αυτός ο διάολος. Για την ιστορία και μόνο να πω ότι η κόλλα σπειρωμάτων αν εφαρμοστεί σωστά (καθάρισμα καλό από λάδια και άλλες ουσίες) και είναι ο σωστός τύπος, δεν καταλαβαίνει τπτ από καυτά μπάνια σε λάδια κλπ. Υπάρχουν και τύποι ανθεκτικοί σε χημικά που διαβρώνουν εύκολα τα πάντα και πάλι κάνουν άψογα την δουλειά τους.

Τα σέβη μου!
:beer:

daz
11/03/2016, 20:01
Πριν την εφαρμογή κόλλας σπειρωμάτων θέλει καθαρό ασετόν για να καθαρίσουν τα πάσα απ' τα λάδια.

el-Gatto
11/03/2016, 22:02
Οσο για την κόλλα ,απο τη στιγμή που η Γιαμάπα στο μανιουαλ λέει βάλε λάδι στο σπείρωμα ,κάτι λογικό για να επιτευχθεί η σωστή ροπή σύσφιξης ,δεν παέι κολλα κ λάδι μαζί.
Θα μου πείς ,βάλε κόλλα κ σφίχτο παραπάνω.
Θα ξαναπώ οτι το όλο σκηνικό ,μόνο σαν εμφάνιση ανοχών μπορεί να εξηγηθεί κ τίποτ'άλλο.
Τώρα...ανοχές που πως κ τι ,δεν μπορώ να γνωρίζω ,αμα γνώριζα θα με παιρναν για αρχιμηχανικό οι Μιναρέλληδες και οι Γιαμαπαίοι. :lol:

Οσον αφορά τον ήχο ,όντως μοιάζει με χτυπημένη μπιέλα ,ειδικά στο ρελαντί κ στο άνέβασμα κοπανάει όλο το μοτέρ.

Οσον αφορά τις διαγνώσεις των μαστόρωνΕ ,έχει τύχει να συναντήσω πρόσφατα εναν δυστυχή ,που πλήρωσε γενική επισκευή μοτέρ.
Ψάχνοντας οπτικά το μοτέρ ,διέκρινα πολλά σημάδια ,που μου έδειχναν οτι ,ούτε μεσαία κάρτερ ,ούτε κύλινδρος ανοίχτηκε.
(ή αλλιώς ,δεν είδα τα σημάδια που θα έπρεπε να δώ ,αν είχαν ανοιχτεί)
Το μαστόρι τό 'χε έτοιμο σε 2 μέρες....

duke200
12/03/2016, 00:36
Πριν την εφαρμογή κόλλας σπειρωμάτων θέλει καθαρό ασετόν για να καθαρίσουν τα πάσα απ' τα λάδια.

ή καθαριστικο φρενων, αν δεν σας βρισκεται ασετον

toyar
12/03/2016, 06:10
https://www.youtube.com/watch?v=pYleKxjl0uY
εδω δειχνει πως μπορει να ελεχθει αν υπαρχει τζογος στη μπιελα ΧΩΡΙΣ να ανοιχτει ο κινητηρας

vaska
12/03/2016, 07:33
Οσο για την κόλλα ,απο τη στιγμή που η Γιαμάπα στο μανιουαλ λέει βάλε λάδι στο σπείρωμα ,κάτι λογικό για να επιτευχθεί η σωστή ροπή σύσφιξης ,δεν παέι κολλα κ λάδι μαζί.
Θα μου πείς ,βάλε κόλλα κ σφίχτο παραπάνω.
Θα ξαναπώ οτι το όλο σκηνικό ,μόνο σαν εμφάνιση ανοχών μπορεί να εξηγηθεί κ τίποτ'άλλο.
Τώρα...ανοχές που πως κ τι ,δεν μπορώ να γνωρίζω ,αμα γνώριζα θα με παιρναν για αρχιμηχανικό οι Μιναρέλληδες και οι Γιαμαπαίοι. :lol:

Οσον αφορά τον ήχο ,όντως μοιάζει με χτυπημένη μπιέλα ,ειδικά στο ρελαντί κ στο άνέβασμα κοπανάει όλο το μοτέρ.

Οσον αφορά τις διαγνώσεις των μαστόρωνΕ ,έχει τύχει να συναντήσω πρόσφατα εναν δυστυχή ,που πλήρωσε γενική επισκευή μοτέρ.
Ψάχνοντας οπτικά το μοτέρ ,διέκρινα πολλά σημάδια ,που μου έδειχναν οτι ,ούτε μεσαία κάρτερ ,ούτε κύλινδρος ανοίχτηκε.
(ή αλλιώς ,δεν είδα τα σημάδια που θα έπρεπε να δώ ,αν είχαν ανοιχτεί)
Το μαστόρι τό 'χε έτοιμο σε 2 μέρες....

Θα μπορούσε και νωρίτερα εικάζω αλλά θέλει 2 μέρες για να γίνει πιστευτός ότι άνοιξε μοτέρ. Ερε ματσουκιές που πάνε χαμένες

daz
12/03/2016, 11:26
https://www.youtube.com/watch?v=pYleKxjl0uY
εδω δειχνει πως μπορει να ελεχθει αν υπαρχει τζογος στη μπιελα ΧΩΡΙΣ να ανοιχτει ο κινητηρας

Nice one! :beer: