View Full Version : Συμβουλές για νέο αναβάτη
Καλή σας μέρα παιδιά.όπως γράφει και ο τίτλος είμαι ένας νέος αναβάτης που έκανε το ονειρό του πραγματικότητα μετά απο πολλαααααά χρόνια αγοράζοντας μία δικιά μου μηχανή (fazer 600 s2 08).Αλλά επειδή δεν έχω καμία απολύτως ιδέα από μηχανολογικά θα ήθελα να ρωτήσω απο που θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσω το διάβασμα για να αρχίσω να μαθαίνω και να καταλαβαίνω καλύτερα την μηχανή μου.Επίσης θα ήθελα να μου πείτε/προτείνετε τι να κάνω ώστε να γίνομαι καλύτερος οδηγός κάθε φορά που θα ανεβαίνω πάνω στην μηχανή μου και αν αξίζει παρακολούθηση το css.Σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν κούρασα. Υ.γ.Καλώς σας βρήκα
theofilos888
14/07/2014, 06:22
Καλημερα και καλως μας ηρθες. Καλοριζικο το μηχανακι σου! Παντα ορθιος. Css φυσικα και αξιζει να παρακολουθησεις. Εχεις προηγουμενη εμπειρια σε οδηγηση μοτοσυκλετας; Για να μαθεις τα βασικα για το μηχανακι σου διαβασε το εγχειριδιο του καταστευαστη, που ηταν μαζι με το μηχανακι σου.Τα υπολοιπα θα ερθουν σιγα σιγα.
georgezzr600
14/07/2014, 06:51
μια καλη πρωτη λυση θα ηταν να διαβασεις απο εδω,στο φορουμ,πραγματα που αφορουν τη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα.
νη περιμενεις να τα μαθεις ολα με τη μια ,αλλα σιγα σιγα θα δεις οτι θα αποκτας αποψη.
με τα χιλια να πας στο css,αν μπορεις να διαθεσεις τα χρηματα.
Pan (dvs)
14/07/2014, 08:23
Για αρχη φροντησε να μην ξεπερνας τα ορια σου και να μην παρασυρεσε απο αυτα που κανουνε οι αλλοι.Μην υποτιμησεις ποτε τις συνθηκες του δρομου και μην υπερεκτιμησεις τις δικες σου δυναμεις.
Τα μηχανολογικα αστα σε δευτερη μοιρα,τα περισσοτερα θα τα μαθεις στην πορεια.
Οσο για τα σχολεια,εαν εχεις την δυνατοτητα,αυριο κιολας.
Καλοταξιδο και παντα ορθιος.
Καλορίζικη.Μην σκεφτείς ποτέ πως έμαθες το μηχανάκι όσα χλμ και αν κάνεις.Πάντα όρθιος φίλε.
Καταρχάς καλως ήρθες, καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.
Έκανες μια απο τις καλυτερες επιλογές όσον αφορά τη μηχανή. Fazer για πρώτη μηχανή είναι σχολείο (το γυμνό ή με fairing πήρες). Προσοχή ομως γιατί μπορεί να είναι ευκολοδήγητο αλλά τα άλογα είναι πολλά οπότε μπορεί να σε ρίξει εξίσου εύκολα.
Ξεκινάς με ελεγχο σε συνεργείο ΑΝ δεν τον έκανες ήδη. Φρένα, αναρτήσεις ΟΠΩΣΗΔΗΠΟΤΕ να ελεγχθούν και να αντικατασταθούν οτι και εαν χρειάζεται. Θα κάνεις και ενα σερβις λάδια φίλτρα αν δεν εχουν αλλαχθεί προσφατα απο τον προηγουμενο ιδιοκτήτη. επίσης αν δεν είχε βιβλίο σερβις καλό θα ήταν να τα ελέγξεις ολα για να αποκτήσεις ενα μπουσουλα για την κατάσταση της μηχανής συνολικά. από εκει και πέρα ξεκινάς διάβασμα εδω μέσα και αν το κατέχεις και λιγο το πράγμα μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μόνος σου ή με την βοήθεια κάποιου φίλου. Είναι μια απο τις εμπειρίες της μηχανής το να την φτιάχνεις μόνος σου οπου μπορείς.
Καλό δρόμο!
Εγώ σου προτείνω αυτό: http://www.haynes.com/products/productID/539
Έχω το αντίστοιχο για τη δικιά μου μηχανή και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο να τη γνωρίσω καλύτερα. Επεξηγηματικότατο και με πολλές εικόνες.
(Για καλύτερη τιμή δες κανα ebay ή amazon.)
Μετά ψάξε στα forum και γενικά στο internet. Θα βρεις άπειρο υλικό (αλλά να το διασταυρώνεις πρώτα!!!).
Όσο για την οδήγηση, ωραία βιβλία είναι του Keith Code (Twist of the wrist), αλλά το καλύτερο ένα σχολείο (που αν είχα τη δυνατότητα θα το έκανα με 1000).
Προσοχή στους δρόμους μέχρι να μάθεις τη μηχανή και ακόμα περισσότερη προσοχή αφού τη μάθεις!!!
Καλοτάξιδη και πάντα όρθιος !
Ευχαριστώ πολύ για την θερμή υποδοχή και τις απαντήσεις σας.Για να απαντάω σιγά σιγά.Πέρα απο τα μαθήματα για το δίπλωμα δεν είχα πάρα πολύ μεγάλη εμπειρία με μηχανάκια που να οδηγόυσα εγώ.Επέλεξα όμως το fazer μετά απο αρκετή μελέτη και διαβάζοντας αρκετά πράγματα εδώ στο forum διότι πολλοί το θεωρούν σχολείο κι ευκολοοδήγητη μηχανή +ότι μου αρέσει απίστευτα εμφανισιακά.Το μηχανάκι εννοείτε ότι το τσέκαρα πριν το αγοράσω και δεν χρειάζεται τίποτα για 3.5κ χλμ ακόμα μέχρι το επόμενο σερβις του.Είναι με φαιρινγκ και δεν έχω το βιβλίο του κατασκευαστή δυστυχώς :/.
Επίσης επειδή το ξέχασα αν μπορεί κάποιος να μου πει πόσο περίπου κοστίζει μία μέρα του css για να υπολογίσω τα χρήματα θα ήμουν υπόχρεως.(εννόω τα λοιπά κόστη πέραν το κόστος του μαθήματος) αν θα χρειαστώ λάστιχα μετά λάδια κλπ.
Giorgos19
14/07/2014, 17:13
Καλώς ήρθες! :beer:
Αρχικά ξεκοκάλισε την κατηγορία Οδήγηση tips and tricks του φόρουμ. Υπάρχουν πραγματικά διαμάντια εκεί.
Αντίθετα με το τί μπορεί να πιστεύεις, η πιο επικίνδυνη περίοδος δεν είναι τώρα που είσαι νέος. Όπως και να το κάνουμε είσαι ψαρωμένος, οι πληροφορίες που εισέρχονται κατά τη διάρκεια της οδήγησης σου φαίνονται υπερβολικά πολλές και επομένως η στάση σου είναι πιο αμυντική. Η πιο επικίνδυνη περίοδος είναι σε 2-3-4 μήνες ή όσο καιρό σου χρειαστεί τέλος πάντων, ώστε να νιώσεις άνετα πάνω στο μηχανάκι και ότι το "έχεις". Εκεί θα πρέπει να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου και να σου επιβάλεις να σκεφτείς 2 φορές πού, πόσο, πότε και πώς θα ανοίξεις το γκάζι. Γιατί το ότι θα το ανοίξεις είναι δεδομένο. Επίσης έχε στο νου σου ότι φρενάρεις με ένα, ουσιαστικά, τροχό.
Πάντα όρθιος και καλούς δρόμους! :beer:
edit: Για τις απορίες σου περί CSS δες: http://www.superbikeschool.co.gr/
Το βασικό για όλους τους νέους αναβάτες είναι να καταλάβουν γιατί στρίβει όπως στρίβει η μηχανή και γιατί ο μόνος τρόπος για να πάσει είναι να την ρίξει ο αναβάτης.
Αν καταλάβεις αυτά τα 2 πράγματα είσαι έτοιμος με λίγη προπόνηση να ακολουθήσεις αρκετά εμπειρότερους οδηγούς σε σχετικά γρήγορους ρυθμούς.
ΤΟ css αν έχεις το χρήμα και τον χρόνο, ναι να το κάνεις αλλά και 1-2 φορές την εβδομάδα αν μπορείς να κάνεις ένα πάνω κάτω από Βαρνάβα πρός Νέα μάκρη με μικρές ταχύτητες και σιγά σιγά να βγάλεις στον δρόμο ότι έχεις διαβάσει και ότι σου έχουν δίξει στο css είναι ότι καλύτερο.Καθημερινές πρός το μεσημέρι είναι η καλύτερη ώρα.
Όταν θα καταφέρεις σε αυτόν τον δρόμο να κινήσαι με ασφάλεια γρηγορότερα από τα αυτοκίνητα τότε μπορείς να πείς ότι αρχιζεις να μαθαίνεις να οδηγάς.
Επίσεις πάρα πολύ βασικό είναι η μηχανή να είναι πάντα σε τέλεια κατάσταση λές και θα πηγαίνεις κάθε μέρα στο ΚΤΕΟ.Πρέπει η μηχανή να είναι πάντα σε θέση να κάνει ένα ταξίδι 600 χλμ και ας μη τα κάνεις ποτέ. Λάστιχα, φρένα, λάδια, ψυκτικά υγρά, αλυσίδα και φώτα πρέπει να είναι πάντα σε τέλεια κατάσταση και με το παραμικρό να αλλάζονται για να είσαι ασφαλής. Η μηχανή είναι ακρυβό χόμπι και όσο γρηγορότερα το καταλάβεις τόσο το καλύτερο. Εκπτώσεις στην ασφάλεια ήτε αυτό σημαίνει συντήρηση ήτε εξοπλισμός δεν χωράνε στην μηχανή.
Κάτι ακόμα που έχει μαλλιάσει η γλώσα μου αλλά θα το λέω πάντα γιατί τα βλέπω κάθε μέρα... Ή θα το πάρεις απόφαση ότι και με 40 βαθμούς θα φοράς κράνος ή μη καβαλάς καθόλου
GrDreamer
18/07/2014, 16:23
Μπορείς να μπεις και στο http://fazerclub.eu και να βρεις πολλά πράγματα ή προβλήματα για τα Fazer.
giwrgos2012
18/07/2014, 23:06
Οτι είπαν τα παιδιά παραπάνω είναι απολύτως χρήσιμα, εγώ η αλήθεια είναι όταν πήρα το fazer δεν ήξερα καλά καλά να οδηγάω αλλά σιγα σιγα και με το μυαλό στο κεφάλι μου βελτιώθηκα αρκετα πιστεύω. Twist of the wrist πρέπει να το χει ο καθένας πιστεύω και να το ξεσκονίζει που και που, υπάρχει και το αντιστοιχο βίντεο και το καλό είναι ότι πλέον υπάρχουν και ελληνικοί υπότιτλοι, αν μπορεσεις και κάνεις το σχολείο είναι ότι καλύτερο. Αν παρεις το βιβλίο HAYNES που πρότεινε πιο πάνω ενας φίλος είσαι αρχοντας γιατι είναι κρίμα για αλλαγη λαδιών φίλτρων να πληρώνεις μαστορα, εγώ πλεον μικρα μεγαλα σερβις μπουζια φιλτρα,τακακια,υγρα φρενων και λαδια τα κανω μονος μου. Μόνο κατι σοβαρο σε μαστορα που δεν εχει τυχει. https://drive.google.com/file/d/0Bxb6ujXoyWdeeHRnR3hQMDd6ZlE/edit?usp=sharing αυτος ειναι και ο συνδεσμος με το service manual της yamaha.
Καλοτάξιδο και σου ευχομαι να το χαρείς όσο δεν πάει. Πάντα κράνος και όσο πιο καλά ντυμένος, τουλαχιστον ένα τζιν για τα κοντινα , οχι βερμουδες κοντομάνικα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.