PDA

View Full Version : How about Trekking, ναι αυτό με τα πόδια



antsoar
15/07/2014, 12:13
Επειδή On-Off δεν έχω, MB δεν έχω, και με τα οικονομικά μου δεν βλέπω και πότε θα αποκτήσω. Έχω όμως πόδια, και καλή υγεία, και έχω καταλάβει πια ότι είναι υπέρ αρκετά.

Άρχισα να σκέφτομαι το Trekking, ναι αυτό με τα πόδια. Η Πάρνηθα είναι δίπλα και έχει κάτι απίστευτα μονοπάτια. Πήρα και ένα χάρτη της "Ανάβασης" με μεγάλη λεπτομέρεια, και είμαι κομπλέ.
Είπα να το βάλω και εδώ μήπως βρεθεί και άλλος ενδιαφερόμενος. Μπορώ ακόμα και καθημερινές μιας και το βουνό γεμίζει από κόσμο τα σ/κ.

Να σημειώσω ότι είμαι άσχετος, έρχεστε με δική σας ευθύνη, :lol:

Βάζω και φωτό να σας ψήσω 320069

tzimidis
15/07/2014, 12:20
Bres ena zeygari baton (oreibatika mpastounia). Boithane apisteyta , eidika se katiforika monopatia.

Red Rider
15/07/2014, 15:04
Ωραίος! Βάλε και την διαδρομή που ακολούθησες αν μπορεις.
Απ'οτι θυμάμαι υπάρχει και ένα ωραίο μονοπάτι που ανεβαίνει στο μπάφι, αλλά έχω να περάσω χρόνια.

akis_trevor
15/07/2014, 15:15
αντωνη,εχω γνωστους που κανουν πεζοποριες και αναβασεις κλπ σε βουνα.οταν πηραν τα μπατον που ειπε ο τζιμιδης ειδαν μεγαλη διαφορα οσον αφορα κουραση στα ποδια και ιδιαιτερα στα γονατα.τα οποια γονατα θελουν προσοχη γιατι επιβαρυνονται αρκετα σε ανωμαλα πατηματα.:beer:

antsoar
15/07/2014, 16:29
αντωνη,εχω γνωστους που κανουν πεζοποριες και αναβασεις κλπ σε βουνα.οταν πηραν τα μπατον που ειπε ο τζιμιδης ειδαν μεγαλη διαφορα οσον αφορα κουραση στα ποδια και ιδιαιτερα στα γονατα.τα οποια γονατα θελουν προσοχη γιατι επιβαρυνονται αρκετα σε ανωμαλα πατηματα.:beer:

Για αυτό κυκλοφορούν οι γέροι με τις γλίτσες στο χωριό. Ρε τι σου είναι η λαϊκή σοφία :lol: :beer:

zannisvel
15/07/2014, 16:39
Αn εχεις Android κατεβασε και το Endomodo για να κρατας και σε αρχειο τις διαδρομες μαζι με πολλα αλλα στοιχεια. Πρεπει να υπαρχει και για IOS. Μπορει καποια στιγμη να βρεθουμε εκει πανω.

MG-KTiNoS
15/07/2014, 16:40
άμα πέσει η ζέστη... (και θες κουτσούς...)

antsoar