View Full Version : Η ιστορία μιας φωτογραφίας.
Παρατηρώντας μια φωτό...
1. Sb2 το πρώτο "πολιτικό" bimota. Ιδιαίτερα δυσεύρετο και ακριβό πια.
2. Από τα πιο ιδιαίτερα σχήματα μηχανών των 70s (κι ας μην αρέσει στο φίλο μου τον Βύρωνα
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=56970
3.Ιταλία τέλη 70s.Οι δύο στους τρεις παντελόνι καμπάνα αλλά όλοι μουστάκι ,ακόμα και ο αναβάτης.
4.Έκανε πάντως κρύο το χειμώνα του 77 στην Ιταλία.
Ο Τακάτα παρακαλώ να μας πει ποιος είναι ποιος ???
320556
4.Έκανε πάντως κρύο το χειμώνα του 77 στην Ιταλία.
Kαι που να δεις κρύο που έκανε στην Ελλάδα τον χειμώνα του.........
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129777&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85+%CE%BA%CF%81%CF%85%CE%BF+%CF%84%CE%BF%CE%BD+%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE %BC%CF%89%CE%BD%CE%B1+%CF%84%CE%BF%CF%85+88
KotsosDR
22/07/2014, 12:07
Το πρωτο δεν ηταν το HB1 ?
320557
MG-KTiNoS
22/07/2014, 12:08
O μουστάκιας (Πασοκ στάιλ) είναι ο Ταμπουρίνι
oi
Το πρωτο δεν ηταν το HB1 ?
320557
Δεν ήταν κανονική "παραγωγή", διότι η Honda δεν έδωσε κινητήρες στην Bimota. Τα πήγαιναν όσοι κάτοχοι ήθελαν να βελτιώσουν τα CB τους.
Takata Dome
22/07/2014, 15:18
Δηλώνω άγνοια για την ταυτότητα των υπόλοιπων κυρίων. Ίσως να είναι οι συνιδρυτές,αλλά δεν το ξέρω.
sapila racing
22/07/2014, 18:03
Η φωτό είναι απο το βιβλίο 'Bimota 25 years of excellence' του Giorgio Sarti το οποίο έχω στην βιβιλιοθήκη μου, αλλά δεν κατονομάζει άλλους εκτός του Tamburini.
Ειναι μια απο τις πρώτες δοκιμές της SB2.
@KotsosDR
H ΗΒ1 oπως ανέφερε ο byron δεν πουλιόταν σαν μοτο, απλά επαιρνες το κιτ και το τοποθετούσες στο δικό σου Honda.
Bασικά αν έπαιρνες το πλήρες κιτ, απο το Honda χρησιμοποιούσες μονο τον κινητήρα με τα περιφερειακά του.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.