View Full Version : Βοήθεια!!!! με 950 SM
stoned28
22/07/2014, 14:01
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι χαρούμενος κάτοχος ενός KTM 950 SM. Πριν καμιά 15αριά μέρες το πήγα για service, για 3-4 μέρες όλα ο.κ, αλλά πολύ σκάσιμο στα κατεβάσματα, όχι δυνατό αλλά σαν μπουρμπουλήθρες, σαν να περνάει αέρας στο σύστημα (ελπίζω να καταλάβατε). Την 4η μέρα το ζεσταίνω πριν φύγω και μετά από 2 λεπτά σβήνει, το ξαναβάζω μπροστά, ξανά σβήνει και τρέχανε βενζίνες από τα καρμπιρατέρ, παίρνω τον μάστορα που είναι και φίλος και έρχεται από το σπίτι ανοίγει καρμπιρατέρ τσεκάρει και όλα ο.κ, μάλλον κόλλησε το φλοτέρ λέει. Μια βδομάδα μετά, εν κινήσει με το γκάζι ανοιχτό, σβήνει και όταν το ξανά έβαλα μπροστά δούλευε μόνο ο ένας κύλινδρος. Πάω συνεργείο και ξεκινάμε: πολλαπλασιαστής ο.κ, μπουζί ο.κ, καρμπιρατέρ ο.κ, την ώρα τον δοκιμών το μηχανάκι δούλευε χωρίς την τρόμπα βενζίνης με μπιτόνι σε ύψος, και δούλευε κανονικά οπότε λέμε τρόμπα, μετά από πολλές δοκιμές το κλείσαμε το θέμα, πήγα πήρα τρόμπα την βάλαμε πάνω και όλα καλά για κανένα μισάωρο που το οδήγησα, αλλά ακόμα με πολύ σκάσιμο. Το βράδυ φεύγοντας από την δουλεία το βάζω να ζεσταθεί και μετά από ένα λεπτό σβήνει, λέω τυχαίο, ξαναβάζω και όλα καλά, στο δρόμο τις επιστροφής εκτός από το πολύ σκάσιμο, και ανεξαρτήτως ταχύτητας, και με 50χλμ, και με 190χλμ το μηχανάκι κάνει σαν να θέλει να γονατίσει, όχι σε βαθμό που να με τρομάζει και όχι συνέχεια, (σε διαδρομή 8 χλμ το έκανε 4 φορές) αλλά το καταλαβαίνω και στη συμπεριφορά και στον ήχο. Τι να κοιτάξω; δεν την παλεύω να το ξαναπάω συνεργείο και μου έχουν σπάσει τα νεύρα 10 μέρες με την κατάσταση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σημείωση: Με την αλλαγή της τρόμπας δουλεύουν και οι 2 κύλινδροι κανονικά.
Να υποθέσω πως έχεις τσεκάρει τα λαστιχένια μποτάκια των καρμπυρατέρ μήπως έχουν σκιστεί? Πριν από κανα μήνα μου έκανε κ εμένα κάτι παρόμοια και το ένα είχε ανοίξει τελείως, δεν φαινόταν όμως με τα καρμπ στη θέση τους. Άν σκάει συνέχεια από κάπου παίρνει αέρα + οτι δεν είναι λογικό να κάνει υπερχείλιση και να τρέχουν βενζίνες πάνω στο μοτέρ. Και εγώ 950 έχω και σε καταλαβαίνω, άσ'τους αυτούς με τα γιαπωνέζικα να λένε...
stoned28
22/07/2014, 14:51
Και εμένα εκεί πάει το μυαλό μου, μήπως από τα πολλά βάλε-βγάλε των τελευταίων ημερών δεν έχουν πατήσει καλά η κάποιο σκίστηκε, είναι το πρώτο που θα κοιτάξω όταν βγάλω ντεπόζιτο. Ευχαριστώ φίλε :beer:
nikolas1709
22/07/2014, 16:39
σταματα να το ζεσταινεις
Allst@rf
22/07/2014, 17:33
σταματα να το ζεσταινεις
σωστο, αλλα οχι τερμα γκαζι απο τα πρωτα μετρα...
Τα σωληνακια εξαερωσης των καρμπυρατερ τα τσεκαρες?
Ειναι 2σε1 μεσα απο το σνορκελ και πανω στο φιλτροκουτι η εχουν αντικατασταθει με δυο που βγαινουν εξω απο το φιλτροκουτι απο κατω?
Στην δευτερη περιπτωση, που καταληγουν?
Βαλβιδες EPC μαμα, η εχουν αφαιρεθει?
stoned28
23/07/2014, 00:14
Όλα είναι μαμά. Επισης δυσκολευεται πολυ να παρει μπροστα οταν ειναι κρυο, σαν να ειναι μπουκομενο η κατι τετοιο.
Lioulios
23/07/2014, 02:03
Πήγαινε το μηχανάκι σε κάποιον άλλο , καλό μάστορα που να ξέρει από μεγάλα ΚΤΜ ... να στο ξανακάνει ξυράφι .
Αυτα τα καρπμ και η τροφοδοσία όταν δουλεύουν όπως πρέπει , ξυρίζει . Όταν κάτι πειραχτεί ή δεν πάει καλά , γονατίζει το μηχανάκι αισθητά .
...Και ασε τους άλλους που έχουν για ψαλίδι ένα στρατζαριτό να λένε . Εσύ και το μοτόρι σου να ναι καλά .
chester24
24/07/2014, 08:08
...Και ασε τους άλλους που έχουν για ψαλίδι ένα στρατζαριτό να λένε . Εσύ και το μοτόρι σου να ναι καλά .
+990.....:smokin:
Τα KTM δεν ειχαν ποτε θεματα σοβαρα.. Κ αν εχουν, εχουν βρεθει οι λυσεις τους και μετα τερμα γκαζι!!
Μην μασας αδερφε, το εργαλειο μαμαει!! Κανε οτι ειπε ο απο πανω και θα εισαι κομπλε...
Οι υπολοιποι τζαπονοφιλοι συνεχιστε να τρωτε την καραμελιτσα σας... :a49:
Όλα είναι μαμά. Επισης δυσκολευεται πολυ να παρει μπροστα οταν ειναι κρυο, σαν να ειναι μπουκομενο η κατι τετοιο.
εχεις φιλτρο βενζινης?
εχεις τσεκαρει τα air-jets κατω απο τις τρομπετες οτι ειναι καθαρα?
stoned28
24/07/2014, 13:05
Οχι δεν εχει φιλτρο . Ειναι τσεκαρισμενα και καθαρα
MiltiadisK.D
24/07/2014, 22:09
Να τον ακούς τον DrBig,είναι γιατρός,ο καλύτερος μάστορας γιαυτές τις μηχανές είναι ο ιδιοκτήτης τους,όρεξη να έχεις,να πιάνουν τα χέρια σου και αρκετή μελέτη στο google,οι περισσότεροι μηχανικοί δεν νοιάζονται για την μοτοσυκλέτα σου ή εσένα αλλά για το πώς θα βγάλουν μεροκάματο και πότε θα τους επισκεφτείς ξανά;)ελπίζω να βγάλεις άκρη σύντομα:)
Arxagelos
24/07/2014, 22:37
Επίσης δεν θα μπω στην κουβέντα για τα ΚΤΜ σε σχέση με τις άλλες μάρκες, ο καθένας με την καύλα του. Δεν παρεξηγούμε φυσικά απλά εξηγώ. :beer:
Και εγώ 950 έχω και σε καταλαβαίνω, άσ'τους αυτούς με τα γιαπωνέζικα να λένε...
...Και ασε τους άλλους που έχουν για ψαλίδι ένα στρατζαριτό να λένε . Εσύ και το μοτόρι σου να ναι καλά .
Οι υπολοιποι τζαπονοφιλοι συνεχιστε να τρωτε την καραμελιτσα σας... :a49:
μόνοι σας τρώγεστε ρε, δεν έχει πει κανείς άλλος τίποτα...:rotflmao::tooth:
Lioulios
25/07/2014, 01:23
μόνοι σας τρώγεστε ρε, δεν έχει πει κανείς άλλος τίποτα...:rotflmao::tooth:
Υπήρχε μην το οποίο διαγράφτηκε .
Ρε Μαλέα Μίλτο , πάρε κανα τηλ
indianos950
25/07/2014, 15:05
Μπαταριααααα μπαταρια μπαταρια δοκίμασε μια αλλη μου εκανε ακριβώς τα ίδια το 950
MiltiadisK.D
25/07/2014, 15:28
;;
Ρε Μαλέα Μίλτο , πάρε κανα τηλ
;):beer:
stoned28
26/07/2014, 02:14
Λυθηκε το προβλημα, θα γραψω αυριο λεπτομερειες.
MiltiadisK.D
26/07/2014, 22:43
:a014:
stoned28
27/07/2014, 12:28
Καταρχήν ευχαριστώ όσους βοήθησαν, το πρόβλημα ήταν ότι στο ένα καρμπιρατέρ μία μικρή μεμβράνη που βρίσκετε στο πλάι είχε σκιστεί, για να καταλάβετε ακριβώς δείτε την φώτο από κάτω, το τι κάνει αυτή η μεμβράνη η το πως λέγεται δεν το ξέρω και δεν το γράφει και στο spare parts manual. Η μεμβράνη συμπεριλαμβάνεται στο GASKET SET KEIHIN με part number: 60031099000 το οποίο κοστίζει 150€. Υπάρχει περίπτωση όμως να μη χρειάζεται να αγοραστεί όλο το set γιατί χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα Keihin και FCR, αυτή τη στιγμή έχω βάλει μεμβράνη από άλλο ΚΤΜ που υπήρχε στο συνεργείο (520 SMC) και ανήκει στον μηχανικό. Το set για το 520 κάνει μάλλον 50€ οπότε συμφέρει κατά πολύ, θα το ξέρω αύριο με σιγουριά. :beer:
320744
Ktm.Prestige
28/07/2014, 10:23
:a18:
Λυθηκε το προβλημα, θα γραψω αυριο λεπτομερειες.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.