PDA

View Full Version : Τί πρόβλημα δημιούργήθηκε στο Scooter μετά από ανάποδη σύνδεση σε πόλους μπαταρίας;



BaCh
28/07/2014, 21:42
Γεια και χαρά παιδιά.

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι είμαι αρκετά άσχετος από μηχανικά.

Έχω ένα Scooter Jonway Italia 250cc με πρόβλημα στον ανορθωτή (από μέρα σε μέρα περιμένω τον καινούριο που έχω παραγγείλει) που έχει ως αποτέλεσμα η μπαταρία να ξεφορτίζεται συνεχώς.

Για να μη τα πολυλογώ κάποιος ανεκδιήγητος κύριος σε κάποια φάση που δεν έπαιρνε μπροστά (ενώ μιζάριζε κανονικά) αποφάσισε να συνδέσει ανάποδα τους πόλους της μπαταρίας σε ένα αυτοκίνητο. Ακούστηκε ένα "τσαφ" και σταμάτησε να μου μιζάρει.

Το ρελέ σίγουρα δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Ακούγεται κανονικά το "τακ". Επίσης το αντικατέστησα.

Η ασφάλεια που βρίσκεται στον θετικό πόλο μετά τη μπαταρία, ήταν σπασμένη, ωστόσο το συρματάκι της ήταν άθικτο. Δοκίμασα να συνδέσω απευθείας τα καλώδια παρακάμπτοντας την ασφάλεια, ωστόσο δεν άλλαξε κάτι.

Έχει κανένας ιδέα ποιο θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα και τί κόστος θα είχε η επίλυσή του;

mikes
28/07/2014, 21:51
μαλλον για βραχυκυκλωμενη μπαταρια το βλεπω! αλλαξε την! λογικα δεν θα πρεπει να ξεπερναει τα 50 ευρω για μια σχετικα καλη ποιοτητα!
(στο δικο μου μηχανακι που φοραει ΥΤΧ7 εχει γυρω στα 40..)

παντως ακομα και αν δεν είναι αυτό το πρόβλημα, η μπαταρια σου σιγουρα την εχει ακουσει μετα την αναποδη συνδεση οποτε ούτως η αλλως θα την αλλαξεις

BaCh
28/07/2014, 22:17
μαλλον για βραχυκυκλωμενη μπαταρια το βλεπω! αλλαξε την! λογικα δεν θα πρεπει να ξεπερναει τα 50 ευρω για μια σχετικα καλη ποιοτητα!
(στο δικο μου μηχανακι που φοραει ΥΤΧ7 εχει γυρω στα 40..)

παντως ακομα και αν δεν είναι αυτό το πρόβλημα, η μπαταρια σου σιγουρα την εχει ακουσει μετα την αναποδη συνδεση οποτε ούτως η αλλως θα την αλλαξεις

Βασικά η σύνδεση ήταν στιγμιαία και το "τσάφ" με την λάμψη έγινε από την μεριά του αυτοκινήτου.
Σε ότι αφορά την μπαταρία τώρα, νομίζω ότι υπάρχουν κάποιες ενδείξεις που δείχνουν ότι μάλλον το πρόβλημα είναι αλλού.