View Full Version : Φωτογραφίες από Μέγαρα 19-10-2005
Το λάστιχο του πιο γρήγορου ιδιώτη με 1,07 gmakris:beer:
26560
traffic και ο gmakris περιμένει να αμολύσει τα λυσασμένα άλογα:D
26564
το mille πήγαινε τέζες
26565
ZX10 ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΑΝΑΒΑΤΗ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΑΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝΕ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ GMAKRIS
26569
LOUDOVIKOS 1,13 ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟ:beer:
26570
O ΓΝΩΣΤΟΣ ADMIN ΤΟΥ MOTO.GR ΘΑΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΥΡΟΒΟΛΟ ΤΟΥ
26573
ΘΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΦΩΤΟ
26580
ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΣΑΝ ΠΙΣΤΑ
ΑΛΛΑ
1.ΕΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ TRACK DAY ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΑΙΝΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΓΑΝΕ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ.
2.2 ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
3.Η ΠΙΣΤΑ ΕΙΧΕ ΛΑΔΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΙΤ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΡΙΞΕΙ ΧΩΜΑ,ΠΡΙΟΝΙΔΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΤΙ ΗΤΑΝ
4.ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ, ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ SESSION ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 4.
bravo re paidia
klap klap klap klap klap klap !!!!
foberes fwto!!!
to kalytero ths sygkekrimenhs periptwss pisteyw einai pws to xthesino τρακ ντευ το διοργάνωσε ένας παλιός αγωνιζόμενος, που σημαίνει
πώς μπαίνουν και άλλοι μέσα στο χορό, και πως μεγαλώνει η ανταγωνιστικότητα και συνάμα η ποιότική παροχή υπηρσιών
τέλος πάντων κάτι φαίνεται στον ορίζοντα!!!!
ακομα μια πιστουλα να είχαμε
θα είμασταν jet!!!
gamatoi kai pali!!!
:wave2: :wave2: :wave2:
Ηταν οντως το καλυτερο trackday στα Μεγαρα φέτος.....
Ηταν η δευτερη επαφη μου με την πιστα των Μεγάρων, αλλα ειχα βρει εναν καλο ρυθμο - η συγκεκριμενη πιστα εχει πολλα "μυστικά" τα οποια θα εν καιρό θα τα μαθουμε για να παμε ακομη καλυτερα και χωρις ρίσκο.
Μακαρι να γινονται ποιο συχνα τετοια trackday (μας στοιχισε μολις 40 ευρω) για να το απολαμβανουμε και να περιορισουμε τις "γρηγορες" βολτες εφοσον θα μπορουμε να μπαινουμε πιστα και να το απολαμβανουμε.
H παρεα ηταν καταπληκτικη, ενώ λίγο μετά ηρθε και ο Δ.Διατσιδης με τον Κυριάκο (FZR1000exup) και εκαναν μερικα γυρισματα για την εκπομπη της ET-3 "MotoGP show" τα οποια θα προβληθουν στην επομενη εκπομπη του (μαλλον την Κυριακη πριν τον αγωνα της Τουρκιας)
:wave2:
ΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΣΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΡΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΤΑ:p
26585
μπραβο παιδια :a20: :a012: :a012: :a012: :a012:
αλλα μη ξεχνατε... ΣΑΣ ΕΧΩ ΟΛΟΥΣ :smokin: :smokin: :smokin: :wave2:
adam_tsouk
20/10/2005, 09:29
Πάρα....πάρα... πολύ όμορφα......
:wave2:
Μπράβο παίδες...
Από αυτά που ακούω χθες ήταν όντως ένα από τα καλύτερα....
Σε αντίθεση με αυτό του 0-300 την Τετάρτη 12/9..... Το χειρότερο από όσα έχω μπεί μέσα.....
fazerakis
20/10/2005, 12:44
Καλά περνάτε:a11: όσο οι άλλοι καθονται στα γραφεία τους.
Αλλά μάλλον ήταν καλά γιατί έλειπα και δεν σας έμπαινα σφήνα. :D
Next time!!!!:winka:
ναι ετσι να κανετε να μας φτιαχνετε καλα καλα και μετα να μενουμε μα το "γκαζι" στο χερι
Μπραβο gmakris
1,07 πολυ καλος χρονος. Βλεπω εχεις μαθει τα racetec και τα αξιοποιησες. Για κανε σχολιο σε σχεση με τα προηγουμενα λαστιχα που ειχες στην πιστα της παχης.
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Μπραβο gmakris
1,07 πολυ καλος χρονος. Βλεπω εχεις μαθει τα racetec και τα αξιοποιησες. Για κανε σχολιο σε σχεση με τα προηγουμενα λαστιχα που ειχες στην πιστα της παχης.
H βασικη διαφορα Κωστα ειναι η κορωνα του πισω ελαστικου. Τα supercorsa ηταν 180/55 ενω τα racetec ειναι 190/55.
Πριν ακομη ανεβεις στο μηχανακι, βλεπεις οτι με τα racetec εχει σηκωθει η ουρά γυρω στο 1cm. Τα ελαστικα με την τριγωνικη κορωνα εριχναν το μηχανακι μεσα στην στροφη ποιο γρηγορα ενω εδινε την αισθηση οτι εχει πολλα ακομη περιθωρια σε μεγαλες κλισεις. Σε οτι αφορα τις ευθειες δυσκολευε λιγακι λογω του μικρου πατηματος, εχοντας μια μικρη ασταθεια στα 200+ αλλα σε βαθμο που δεν προβληματιζει.
Επειδη ξερω τι σου αρέσει, το ελαστικο στις εξοδους γλυστραει προοδευτικα, ενω στα οριακα φρεναρισματα ελαφρωνοντας το πισω μπορεις (το δοκιμασα 3 φορες με επιτυχια) να πλασαριστεις με ελαφρυ drift στην εισοδο της στροφης χωρις να νιωσεις ανασφαλεια.
Τα συνιστω μονο για χρηση πιστας - για δρομο ειναι λιγο extreme εκτος και εαν τα συνηθησεις.....
Aπο την απαντηση σου καταλαβαινω οτι μαλλον θα κατεβασεις και αλλο το χρονο. Πραγμα που δεν το συνιστω σε κανενα λογω κοστους κυριως,φρεσκα λαστιχα ,μεγαλυτερη πιθανοτητα για πτωση ,ψυχολογικη φθορα κλπ ,εκτος και αν εχεις βλεψεις για αγωνες.
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Aπο την απαντηση σου καταλαβαινω οτι μαλλον θα κατεβασεις και αλλο το χρονο. Πραγμα που δεν το συνιστω σε κανενα λογω κοστους κυριως,φρεσκα λαστιχα ,μεγαλυτερη πιθανοτητα για πτωση ,ψυχολογικη φθορα κλπ ,εκτος και αν εχεις βλεψεις για αγωνες.
Εκτος των οσων αναφερεις Κωστα με μικρες βελτιωσεις μπορεις να κανεις θαύματα.
Για παράδειγμα, το γραναζωμα του R1 ειναι ακαταλληλο για τα Mεγαρα κατι που θυμαμαι καθε φορα που βγαινω απο τις Κ4-Κ5. Βαζοντας ενα μικροτερο δοντι εμπρος εχεις καλυτερη ροπη-γκαζι και μαζευεις 1 sec μονο απο τις δύο αυτές στροφες!
Με μερικα ακομη "κολπακια" στα πατηματα κερδιζεις αρκετά μέτρα και πιθανόν να κατεβασεις 0,5 εως 1sec......(αλλα εκει αρχιζουν τα δυσκολα..... :D )
Επιλεγοντας να μπω στην πιστα γνωριζω το ρισκο και επιλεγω τον ρυθμο μου. Εαν ειχα πολυεστερικα δεν θα ειχα προβλημα να πιεσω κατι που ισως το κανω στο μελλον, αρκει να ανοιγει συχνά η μαμημένη πίστα.....:sick:
Mερικες photo που μου εστειλε φίλος.....;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.