PDA

View Full Version : Απλο η' VTEC ???



Buenaventura
04/08/2014, 11:07
Το λοιπον...Αποφασισα για CB400,το ερωτημα ειναι να παρω το απλο,μοντ. 96 η' να προτιμισω το VTEC (Vtec I πιστευω) ???

Και γιατι,παρακαλω...:wave2:

Bob_o_mastoras
04/08/2014, 12:17
To V-tec εχει πιο περιπλοκη και συνεπως πιο ακριβη ρυθμιση βαλβιδων. Κατα τα αλλα το θεωρω πλεονεκτημα.
Δεν εχω οδηγησει το συγκεκριμενο με v-tec αλλα εχω v-tec στο αμαξι και τα σπαει!

Dbnn
04/08/2014, 15:43
To V-tec εχει πιο περιπλοκη και συνεπως πιο ακριβη ρυθμιση βαλβιδων. Κατα τα αλλα το θεωρω πλεονεκτημα.
Δεν εχω οδηγησει το συγκεκριμενο με v-tec αλλα εχω v-tec στο αμαξι και τα σπαει!

Άμα παίζει Vtec μη το σκέφτεσαι και πάρτο με κλειστά μάτια.....
Ένα βίντεο να δεις πως λειτουργεί...
https://www.youtube.com/watch?v=ukJ7Az1FtF8

Και ένα βίντεο το πως ακούγεται σε ενα αμάξι.
http://youtu.be/4QCdqy3woXo?t=2m37s (Μετά τις 6000rpm)

Απλά το "Vtec" είναι ένα σύστημα που ελέγχεται απο τις στροφές του κινητήρα, και μόλις οι στροφές που δεί ο εγκέφαλος είναι εκεί που έχει ρυθμιστεί να "ανοίξει" το vtec, απλά "κομπλάρει" τα κοκοράκια μαζί με ένα 3ο μεγαλύτερο και πατάει πιο πολύ τις βαλβίδες.
Σαν να έχεις έναν "μεταβλητό" εκκεντροφόρο που μεγαλώνει το πάτημα στις βαλβίδες ανάλογα στις στροφές φαντάσου το.

Buenaventura
04/08/2014, 18:58
Το πρωτο βιντεο που παρεθεσες δειχνει μεταβλητο βυθισμα των βαλβιδων (ανοιγουν περισσοτερο δλδ οταν ο κινητηρας υπερβει καποιες ορισμενες στροφες).
Απο οτι εχω διαβασει,με την πιθανοτητα να κανω λαθος, στου Cb το vtec,αυτο που συμβαινει ειναι οτι το μοτερ λειτουργει ως 8βαλβιδο στα χαμηλα,με το vtec να επεμβαινει πανω απο τις 7000rpm οπου ενεργοποιουντε και οι αλλες 2 βαλβιδες ανα κυλινδρο και ετσι γινεται 16βαλβιδο.
Το προφανες ειναι οτι σαν 8βαλβιδο το μοτερ -πρεπει- να δουλευει πιο ροπατα χαμηλα,ενω -πρεπει,παλι- να βελτιωνεται και η καταναλωση.
Κατανοω οτι προφανως σαν διαταξη ειναι πιο πολυπλοκο το μοτερ απο ενα απλο 16βαλβιδο,αυτο που με ενδιαφερει ειναι αν η διαφορα (και το επιπλεον κοστος,φυσικα) αξιζει για να προτιμισω Vtec εναντι του απλου.

Bob_o_mastoras
04/08/2014, 20:24
Το V-tec και γω ξερω οτι ειναι μεταβλητο βυθισμα.
Απο καταναλωση χαμηλα ειναι οικονομικο και ψηλα οταν επεμβαινει το v-tec η καταναλωση αυξανεται αρκετα. Ειναι στο χερι σου δηλαδη.
Αν το σκιζεις συνεχεια θα καιει μπολικα πιστευω. Οπως βεβαια και καθε μηχανακι.

edit: Αν το σκιζεις θα καιει περισσοτερο απο το απλο 400αρι (οχι κατι φοβερο) αλλα θα εχεις και αισθητα καλυτερο γκαζι και μεγαλυτερη ευστροφια.

montechristo
04/08/2014, 21:17
Δηλαδη εχεις βρει και Vtec CB και απλο και αναρωτιεσαι ποιο να προτιμησεις, ή θεωρητικα μιλαμε? Αν εχεις βρει και τα δυο, διαλεξε αυτο που ειναι σε καλυτερη κατασταση. Ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για μοτοσυκλετες σχεδον 20ετιας,ισως και παραπανω...

Αν δεν εχεις βρει κατι, καλο ψαξιμο...:)

Bob_o_mastoras
04/08/2014, 21:24
Δηλαδη εχεις βρει και Vtec CB και απλο και αναρωτιεσαι ποιο να προτιμησεις, ή θεωρητικα μιλαμε? Αν εχεις βρει και τα δυο, διαλεξε αυτο που ειναι σε καλυτερη κατασταση. Ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για μοτοσυκλετες σχεδον 20ετιας,ισως και παραπανω...

Αν δεν εχεις βρει κατι, καλο ψαξιμο...:)

Ναι αλλα ειναι Honda. Οποτε η 20ετια δεν λεει και κατι. Μαλλον δε λεει τιποτα ειδικα με σωστη συντηρηση.

Dbnn
04/08/2014, 21:36
Ναι αλλα ειναι Honda. Οποτε η 20ετια δεν λεει και κατι. Μαλλον δε λεει τιποτα ειδικα με σωστη συντηρηση.

Ως επι το πλήστον ανύπαρκτη.... Άμα λύσεις ενα μηχανάκι 20ετίας που φαίνεται λουλούδι, όλο και κάτι θα βρείς

Buenaventura
04/08/2014, 21:41
Δηλαδη εχεις βρει και Vtec CB και απλο και αναρωτιεσαι ποιο να προτιμησεις, ή θεωρητικα μιλαμε? Αν εχεις βρει και τα δυο, διαλεξε αυτο που ειναι σε καλυτερη κατασταση. Ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για μοτοσυκλετες σχεδον 20ετιας,ισως και παραπανω...

Αν δεν εχεις βρει κατι, καλο ψαξιμο...:)

Ναι,εχω βρει και τα 2,το ενα '96 και το αλλο 2001...

Bob_o_mastoras
04/08/2014, 21:51
Ως επι το πλήστον ανύπαρκτη.... Άμα λύσεις ενα μηχανάκι 20ετίας που φαίνεται λουλούδι, όλο και κάτι θα βρείς

Δεν μπορουμε να ξερουμε. Μπορει και να συντηρουνταν σωστα μπορει και οχι. Σιγουρα καποιο θεματακι θα εχει. Αλλα αλλο Ευρωπαικο 20ετιας και αλλο Honda.

Ποιο ειναι το 96; Το v-tec?

Edit: Να σου δειξω Dominator του 93' που νομιζεις εξωτερικα οτι βγηκε απο ναυαγιο να ακουσεις πως δουλευει ακομα.
Να σου δειξω XLR που κυριολεκτικα ξεθαφτηκε απο μπαζα και χωματα με γκαζμα και φτυαρι και το μοτερ του ηταν αριστο. Του εγινε σερβις καλο μεχρι μεσα μεσα, μπηκε σε αλλο XLR και δουλευε ρολοϊ.

Dbnn
04/08/2014, 22:07
Ναι ρε, αλλωστε αυτές είναι κάποιες εξαιρέσεις αλλά όχι ο κανόνας.... Ξέρω και εγώ τέτοιες περιπτώσεις αλλά πολύ λίγες....

Bob_o_mastoras
04/08/2014, 22:14
Ναι ρε, αλλωστε αυτές είναι κάποιες εξαιρέσεις αλλά όχι ο κανόνας.... Ξέρω και εγώ τέτοιες περιπτώσεις αλλά πολύ λίγες....

Δεν διαφωνω. Αλλα παντα και ειδικοτερα παλαιοτερα η Honda ηταν μια εταιρια που εδινε μεγιστο βαρος στην αξιοπιστια.
Παντως ολα, ως μηχανηματα, αν δεν τα συντηρεις σωστα και δεν τα δουλευεις οπως πρεπει μοιραια χαλανε.
Και επισης ως μηχανηματα εχουν την ταση να φθειρονται.
Απλα αλλα συντομοτερα, αλλα αργοτερα (και αλλα πριν βγουν απο το εργοστασιο :lol: )

:beer:

edit: σε λιγο θα ζηταω λεφτα απο τον Σαρακακη :lol:

Buenaventura
04/08/2014, 23:47
Ποιο ειναι το 96; Το v-tec?

Το V-tec ειναι 2001,αυτος λεει 2002 αλλα απο μια γρηγορη ψαχτικη που εκανα,φαινεται οτι ειναι 2001 V-tec Ι,εχει λιγο πιο μυτερη ουρα απο τα απλα cb400,που στα επομενα (V-tec II,III) γινεται ακομα πιο πολυ,το ΙΙΙ πχ εχει σχεδον ιδια ουρα με το Cb 1300...

Bob_o_mastoras
04/08/2014, 23:55
H αδεια του μπορει να ειναι 2002. Τσιμπα το τοτε αφου ειναι και το πιο καινουργιο απο τα 2.
Παν'το σε ενα μαστορα να σου δωσει το οκ και καλες βολτες :vroum:

harris_x
05/08/2014, 11:00
Αρκετά με τα περί αξιοπιστίας Honda, το θέμα μας είναι άλλο.