Σύνδεση

View Full Version : προβλημα με CBR 600 F4



reaperxtk
05/08/2014, 11:07
Καλησπερα, εχω αγορασει εδω και λιγο καιρο to CBR 600 F4 και απο οτι εχω παρατηρησει οταν ανεβασει θερμοκρασια λιγο πανω απο την μεση κινουμενος μεσα στην πολη αρχιζει και κανει μπερδεματακια οταν ξεκιναω απο σταση και μονο τοτε! αα και σβηνει πανευκολα. ξερει κανεις τι μπορει να φταιει?

PetranGR
05/08/2014, 11:34
Καλησπερα, εχω αγορασει εδω και λιγο καιρο to CBR 600 F4 και απο οτι εχω παρατηρησει οταν ανεβασει θερμοκρασια λιγο πανω απο την μεση κινουμενος μεσα στην πολη αρχιζει και κανει μπερδεματακια οταν ξεκιναω απο σταση και μονο τοτε! αα και σβηνει πανευκολα. ξερει κανεις τι μπορει να φταιει?

Yγρά ψηγείου ; Μήπως να αλλάξεις παραφλού ;

reaperxtk
05/08/2014, 12:59
Οχι γτ φαινονται σε αψογη κατασταση

PetranGR
05/08/2014, 14:17
Οχι γτ φαινονται σε αψογη κατασταση

άλλο τι φαίνονται και άλλο τι είναι,μπορεί να είναι παλιά και ακόμα να φαίνετε το χρώμα τους ξέρω γω ενώ στην πραγματικότητα έχουν "Χαλάσει" .

μετά 2ος παράγοντας είναι ο θερμοστάτης σε συνδιασμό με βεντιλατέρ.

reaperxtk
05/08/2014, 14:31
Κοιτα στο καντραν η θερμοκρασια ειναι σε πολυ λογικα πλαισια και αν ανεβει στα 3/4 του δεικτη αναβει κανονικα το βεντιλατερ, αλλα τωρα για καλο η κακο ψηθηκα να κατσω να αλλαξω ψυκτικο

dankannn
05/08/2014, 14:39
ΟΚ άλλαξε το παραφλου και κάνα λαδάκι αφού το αγόρασες τώρα κοντα.
Άλλα αν κατάλαβα καλά σου μπερδεύει ?
Λογικά έχεις του 2000 μοντελο με τα καρμπυρατέρ , θα έλεγα να κανεις και ένα ρύθμισα σε αυτά.
Αν δεν εχεις με τα καρμπυρατέρ αλλα με το injection (2001 και μετα )τα ξανα λεμε

reaperxtk
05/08/2014, 14:56
Του 2000 ειναι ναι.Αλλαξα λαδια καθαρισα τα καρμπυρατερ αλλα εχει 49.000 και τα μπουζι ειναι σε κακη κατασταση.. Λες να φταινε αυτα;

MAIK72
05/08/2014, 14:59
¨Εχουμε δύο διαφορετικά προβλήματα: θερμοκρασία και σβησίματα :)
To δέυτερο μου κάνει για καρμπυρατέρ


ΥΓ ακυρο..δεν διάβασα καλά:D

MAIK72
05/08/2014, 15:10
Κοιτα στο καντραν η θερμοκρασια ειναι σε πολυ λογικα πλαισια και αν ανεβει στα 3/4 του δεικτη αναβει κανονικα το βεντιλατερ, αλλα τωρα για καλο η κακο ψηθηκα να κατσω να αλλαξω ψυκτικο

Βάλε water wetter .Ακούω πολύ καλές εντυπώσεις :)

reaperxtk
05/08/2014, 15:16
Βάλε water wetter .Ακούω πολύ καλές εντυπώσεις :)
Πρωτη φορα το ακουω, τι ακριβως κανει;

MAIK72
05/08/2014, 15:29
Πρωτη φορα το ακουω, τι ακριβως κανει;

Ρίχνει την θερμοκρασία μέχρι και 10 βαθμούς στις δύσκολες μέρες του καλοκαιριού. Είναι ακριβό μεν αλλά ένα μπουκαλάκι 350 ml αραιώνεται με απιονισμένο νερό και φθάνει για 3 4 γεμίσματα του ψυγέιου. Συνολικά δλδ κοστίζει όσο και το απλό πρασινοζούμι

reaperxtk
05/08/2014, 15:59
ναι ομως το προβλημα μου ειναι οντως στη ψυξη η κανε μπερδεματα για αλλους λογους, πχ καρμπυρατερ, μπουζι κτλπ..
Ρίχνει την θερμοκρασία μέχρι και 10 βαθμούς στις δύσκολες μέρες του καλοκαιριού. Είναι ακριβό μεν αλλά ένα μπουκαλάκι 350 ml αραιώνεται με απιονισμένο νερό και φθάνει για 3 4 γεμίσματα του ψυγέιου. Συνολικά δλδ κοστίζει όσο και το απλό πρασινοζούμι

George_Sp
05/08/2014, 16:12
μας γράφεις οτι τα μπουζί είναι σε κακή κατάσταση. έχεις φωτογραφία τους; αν όχι τι είδες ακριβώς; καρβουνίλες ή κατεστραμμένα ηλεκτρόδια; το κακό μπουζί δημιουργεί πολλά προβλήματα και σίγουρα αν τα αλλάξεις θα δεις διαφορά προς το καλύτερο. το καρμπ όσο σφίγγουν οι ζέστες θέλει και μικροπείραγμα κάθε φορά.

επίσης αν το ψυγείο έχει καμιά προστατευτική σίτα το καλοκαίρι καλό είναι να αφαιρείται γιατί κόβει ροή αέρα και επομένως και απόδοση ψύξης.

MAIK72
05/08/2014, 16:23
ναι ομως το προβλημα μου ειναι οντως στη ψυξη η κανε μπερδεματα για αλλους λογους, πχ καρμπυρατερ, μπουζι κτλπ..

Νομίζω απάντησες μόνος σου για την αλλαγή μπουζί που είναι χάλια .Αμα τα έχεις καθαρίσει πολύ καλά και ρυθμίσει σωστά τα καρμπυρατέρ όπως λες τότε ξεκίνα με αλλαγή των μπουζί.:) Αν δεν βγάλεις άκρη μετά από αυτά τα δύο (καρμπ ,μπουζί) είναι κάτι άλλο και όχι η ψύξη.
Το ότι εμφανίζεται το πρόβλημα μόλις ζεσταθεί είναι λογικό.

Eρώτηση:Τι άλλο μπορεί να είναι;;
Aπάντηση: πχ http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137681

reaperxtk
05/08/2014, 16:39
τα μπουζι ειχαν καλο χρωματακι καφε ανοιχτο στην ακιδα αλλα το ηλεκτροδιο εχει στρογγυλοποιηθει στις γωνιες

reaperxtk
05/08/2014, 16:40
αυτο θα κανω για αρχη φιλε maik ;) ηλεκτρικο δν πιστευω να ειναι γτ αλλιως δυσκολα τα πραγματα :S
Νομίζω απάντησες μόνος σου για την αλλαγή μπουζί που είναι χάλια .Αμα τα έχεις καθαρίσει πολύ καλά και ρυθμίσει σωστά τα καρμπυρατέρ όπως λες τότε ξεκίνα με αλλαγή των μπουζί.:) Αν δεν βγάλεις άκρη μετά από αυτά τα δύο (καρμπ ,μπουζί) είναι κάτι άλλο και όχι η ψύξη.
Το ότι εμφανίζεται το πρόβλημα μόλις ζεσταθεί είναι λογικό.

Eρώτηση:Τι άλλο μπορεί να είναι;;
Aπάντηση: πχ http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137681

dankannn
05/08/2014, 17:45
Στα ειπαν απο πανω
Κανε μια αλλαγη μπουζι πρωτα, απο τα βασικα που πρεπει να κανεις

7Tolis
05/08/2014, 18:44
Εφόσον την έχεις λίγο καιρό,έκανες σερβις μόλις ήρθε στα χέρια σου;Απο τα συμφραζόμενα βγάζω νόημα πως όχι.Στη θέση σου θα ξεκινούσα με σέρβις πρώτα ώστε να φέρεις την μηχανή σε κατάσταση ασφαλής λειτουργίας και να έχεις έναν μπούσουλα στο που 'βρίσκεται'.

reaperxtk
05/08/2014, 18:57
εκανα κομπλε service μολις την πηρα μονο μπουζι δν αλλαξα γτ δν ειχα λευτα...
Εφόσον την έχεις λίγο καιρό,έκανες σερβις μόλις ήρθε στα χέρια σου;Απο τα συμφραζόμενα βγάζω νόημα πως όχι.Στη θέση σου θα ξεκινούσα με σέρβις πρώτα ώστε να φέρεις την μηχανή σε κατάσταση ασφαλής λειτουργίας και να έχεις έναν μπούσουλα στο που 'βρίσκεται'.

dankannn
05/08/2014, 20:14
Έριξα μια ματιά σε eBay αλλά δεν συμφέρει .
Πάρε τα από εδω.
Και προσοχή αν τα αλλάξεις μόνος στο σφίξιμο , τα δύσκολα είναι τα δυο ακριανά από αριστερά και από δεξιά , είναι τσίμα τσίμα, και φυσικά μόνο με το μπουζοκλειδο απο το set σου αν έχεις τα εργαλεια της Honda κάτω από την σελά σου .


NGK CR9EH9 8,61 € το ενα
http://www.motopissaris.gr/parts/9805959916-%CE%9C%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%96%CE%99-CR9EH9

reaperxtk
06/08/2014, 00:02
ευχαριστω φιλε :)
Έριξα μια ματιά σε eBay αλλά δεν συμφέρει .
Πάρε τα από εδω.
Και προσοχή αν τα αλλάξεις μόνος στο σφίξιμο , τα δύσκολα είναι τα δυο ακριανά από αριστερά και από δεξιά , είναι τσίμα τσίμα, και φυσικά μόνο με το μπουζοκλειδο απο το set σου αν έχεις τα εργαλεια της Honda κάτω από την σελά σου .


NGK CR9EH9 8,61 € το ενα
http://www.motopissaris.gr/parts/9805959916-%CE%9C%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%96%CE%99-CR9EH9

reaperxtk
19/08/2014, 14:54
τελικα παιδια εκανα συνχρονισμο στα καρμπυρατερ με χειροποιητο μανομετρο και τα προβληματα ΤΕΛΟΣ! δουλευει πολυ καλυτερα πιο ομαλα και με λιγοτερους κραδασμους η μηχανη :D

321836

MAIK72
19/08/2014, 15:09
:beer::beer:
Θα μου δανείσεις την σανίδα να κάνω και τα δικά μου;; :D:D

reaperxtk
19/08/2014, 20:01
:beer::beer:
Θα μου δανείσεις την σανίδα να κάνω και τα δικά μου;; :D:D

Παρε σωληνα φτιαξε το οπως το βλεπεις, βαλε και ελαιολαδο στους σωληνες και συνδεσε το στις υποπιεσεις των καρμπ. ;)
Πανευκολο ειναι!

MAIK72
19/08/2014, 23:18
Παρε σωληνα φτιαξε το οπως το βλεπεις, βαλε και ελαιολαδο στους σωληνες και συνδεσε το στις υποπιεσεις των καρμπ. ;)
Πανευκολο ειναι!

:cry: :cry: :cry: :bigcry: :cry:

;)Πλάκα κάνω . ..Θα κάτσω να το φτιάξω κάποια στιγμή .Σωληνάκι 5χιλ αν θυμάμαι καλά ? :uplate: Ελαιόλαδο? 2Τ νόμιζα.Δεν είχες πρόβλημα με καμιά αναρρόφηση φαντάζομαι.

reaperxtk
20/08/2014, 14:12
:cry: :cry: :cry: :bigcry: :cry:

;)Πλάκα κάνω . ..Θα κάτσω να το φτιάξω κάποια στιγμή .Σωληνάκι 5χιλ αν θυμάμαι καλά ? :uplate: Ελαιόλαδο? 2Τ νόμιζα.Δεν είχες πρόβλημα με καμιά αναρρόφηση φαντάζομαι.

οχι απολυτος τιποτα, εχει καλη πυκνοτητα και αργει να ανεβει ;)