View Full Version : Επιλογή σκούτερ
Μετα απο τρια περιπου χρόνια με το Agility και την προοπτική για αγορά μηχανής να απομακρύνεται (κυρίως λόγω κοστους χρήσης στα πολλά χλμ που κανω) σκέφτομαι να πάω σε κάτι μεγαλυτερο.
Μετα απο αρκετή αναζήτηση κατέληξαν σε δυο 300αρια.
Το Sym Citycom 300 με CBS,16" τροχούς,ανετοτατη σέλα,σουπερ οικονομικο στην καταναλωση και αρκετο χώρο κάτω απο τη σέλα μιας και έχει το τεποζιτο στο πάτωμα.
Και το People Gti300 το πιο γρήγορο 300ρι με 29 ίππους επίπεδο πάτωμα αλλά χωρίς καθόλου χώρο κάτω απο τη σέλα κάτι που κανει απαραίτητη τη χρηση μπαγκαζιεριας(δεν πολυψηνομαι) αλλά σαφως πιο σύγχρονο κινητήρα απο το Sym με αραιότερα διαστηματα σερβίς και τρομερά φρένα (τριπιστονη μπροστά με σωληνακια υψηλής)
Η κινηση πρωτα ο Θεός θα γίνει αρχές Σεπτέμβρη λογικά και θέλω γνώμες απο κανένα κάτοχο μπας και καταληξω.
(Έχω μια κλίση προς το Kymco ένεκα του γκαζιού ναουμ)
Χρηματική διαφορα στα 300€ πιο ακριβό το Kymco.
Βαρατε...
Στο gti του κουνιαδου μου εχει αλλαχτει 2 φορες ο φυγοκεντρικος(εγγυηση).
Επισεις για το παλιο people παλι ξερω μηχανακι που "χτυπησε" το φυγοκεντρικο.Το ιδιο και σε xciting.....
Ολα Kymco.
Τι να πω............τυχαιο;
Στο gti του κουνιαδου μου εχει αλλαχτει 2 φορες ο φυγοκεντρικος(εγγυηση).
Επισεις για το παλιο people παλι ξερω μηχανακι που "χτυπησε" το φυγοκεντρικο.Το ιδιο και σε xciting.....
Ολα Kymco.
Τι να πω............τυχαιο;
Το 200 η το 300 έχει ο κουνιάδος;Επίσης όλο το φυγοκεντρικό η οι σιαγωνες;Γιατί ξέρω για τις σιαγωνες και οτι φτιάχνεται ψιλό τσαμπα και με τέτοιο τροπο που δεν ξαναασχολεισαι
Το 200 ειχε.
Αρχιζει και κροταλιζει στην αρχη και μετα απο καποιο καιρο δινει και κοβει ισχυ αποτομα (χοροπηδαει)
Αυτα τα συμπτωματα ειχαν τα μηχανακια που ηξερα.
Lioulios
08/08/2014, 00:41
Έχω την αίσθηση πως τα Συμ , είναι ένα κλικ πάνω σε θέμα αξιοπιστία από τα Κύμκο .
Εγώ θα έπαιρνα με κλειστά μάτια το Σίτικομ , αλλά επειδή χρειάζομαι ίσιο πάτο , κατέληξα στο Joyride 200 evo και ας έχει μικρότερους τροχούς . Αν δεν σε χαλάει ο πάτος του σιτικομ , χτύπα το .
Είμαι στο 2ο Συμ και ποτε δεν είχα κάποιο πρόβλημα με οτιδηποτε .
marioboni
08/08/2014, 00:56
54.000 συνολο με hd κ citycom με τα αναλωσιμα κ μονο
Το gti απλα εχει ενα μοτερ.με το σιτικομ εχεις καλυτερη ανεμοκαλυψη για παραεξω
Απλα αυτό που σκέφτομαι σαν θετικό για το Kymco είναι οτι είναι πολύ πιο σύγχρονο σαν τεχνολογία απο το Sym που επίκειται και η αντικατάσταση του.Επίσης η έξτρα δυναμη θα μου φανεί χρήσιμη γιατί και το φαι μου το τρώω όλο (μη σου πω και του δίπλα) και το γκαζακι καρυδωνω λίγο.
Lioulios
08/08/2014, 16:22
Kανε οτι νομιζεις .
Εγώ πάντως που τα κοιταγα , ήμουνα ετοιμος για το σιτικομ και τελικα κατεληξα εκει που κατεληξα . Δηλ , αντι να πάρω το κιμκο με τον ισιο πατο , επέλεξα να πάρω κάποιο άλλο συμ .
:wave2:
Ξέχασα να αναφέρω ότι τα πλαστικά (στα ποδια)μετά από 2 χρόνια γαλακτωσαν και ή σελα ξεφτισε .....
marioboni
09/08/2014, 09:47
Θα σου ανεβασω φωτο μετα απο 34000 χλμ του σιτικομ να δεις κατασταση
Σαν καινουριο κ ουτε σελες κ ουτε πλαστικα φθαρμενα
Με περιποιηση τα πλαστικα ομως συχνα
Τι να πω ρε μαγκες!!!Με αυτά που μου λέτε κι ενω είχα "ψησει" πιο πολύ το Kymco(τους λόγους τους ανέφεραν πιο πανω) τωρα εχω μπει σε διλημμα.
Έτσι κι αλλιως η απόφαση θα παρθεί προς το τέλος του μήνα. Θα κοιτάξω μήπως μπορεσω να κάνω και κάνα test ride γιατί καλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά στο δρόμο είναι αλλιώς.
Να υπολογισεις και ενα ζευγαρι λαστιχα τις προκοπης,γιατι με αυτα τα κορεατικα που βαζουν πανω "χαντακωνουν" το μηχανακια τους.
Καλά αυτό είναι σίγουρο.Το πρωτο πράγμα που θα μπει πανω είναι κατευθείαν.Το ίδιο είχα κανει και στο Agility.
Θέλω να πάω να τα οδήγησε τα μηχανάκια να τα δω πως πάνε έστω και λίγο.Θα καταλάβω αν είναι αυτό που ψάχνω (που μάλλον είναι)
Έτσι κι αλλιως μέσα στην πόλη εκανα πλάκα ηδη σε πολλά και διάφορα μηχανάκια.Απλα τώρα θέλω για λίγο πιο εξω (Αττική για παράδειγμα) να πηγαινει 110-120 ξεκούραστο το μηχανάκι.
marioboni
09/08/2014, 17:53
Σε θεμα του κινητηρα δεν υπαρχει συγκριση φυσικα
Αλλα εκτος θα τρως πολυ ξυλο απο τον αερα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.