PDA

View Full Version : ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΕΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΦΡΕΝΟΥ



Σελίδες : 1 [2]

amyroukai
14/08/2014, 13:27
Tα παλια υγρα εχουν τραβηξει υγρασια γιαυτο κ εχουν μεγαλυτερο προβλημα.

Ξες τι με κάνει εντύπωση; με τα υγρά φρένων ειμαι αμελής. Απλά δεν το σκέφτομαι ποτέ να τα αλλαξω. Τελευταία φορά ηταν... 4 ετιας και με 70χιλιαδες χλμ. Ηταν σκούρα, αλλά ουτε κρυσταλλακια ουτε τίποτα. Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση. Και φρένα είχα, απλά με μεγαλύτερη διαδρομή.

ikarosk
14/08/2014, 13:31
α καλα, τα υγρά σου ηταν όντως χάλια. Για στατιστική, αφού το συζητάμε, τι ηλικίας (τα υγρά, όχι εσυ);

Τα πρώτα υγρά ήταν, μάλλον από το '06 που ήταν και το έτος παραγωγής της μοτό........:rolleyes:
Με 11500 χλμ.

taisteal
14/08/2014, 13:31
Εγω ειμαι πολυ επιμελης,τα αλλαζω καθε 6 μηνες μιας και κανει πολλα χλμ το μηχανακι.
Και βαζω ακριβα.
Και κανενα αποτελεσμα,οταν κουραστει το φρενο,τα βραζει τα υγρα.

vaska
14/08/2014, 14:19
Αμα σκάσει με την Μπέμπα να δω τι θα καθαρίσεις...

Θα τον βάλω στον άξονα, μην αγχώνεσαι

:bawl:

teogtp
14/08/2014, 14:20
Δενλέω ότι δεν μου κάνει, αλλά:
Στην δική μου περίπτωση που τα συμπτώματα ηταν τα ίδια με του Terens, δεν το αποδίδω σε υπερθέρμανση μιας και η ταχύτητα της μηχανής όταν συνέβαινε το φαινόμενο ήταν πολύ χαμηλή λόγω καταρακτώδους βροχής. Κυρίως φρέναρα με τον κινητήρα. Έχω ταλαιπωρήσει το πίσω φρένο πολύ περισσότερο σε άλλες συνθήκες.

Δεν ξέρω αν τα παλιά υγρά αρχίζουν και κρυσταλλώνουν με την πάροδο του χρόνου, οπότε και δεν αφήνουν την τρόμπα να δουλέψει επαρκώς.
Τα παλιά υγρά που έβγαλα είχαν πολύ σκούρο χρώμα και καφέ στίγματα. Δεν το ξανάκανε αλλά δεν χρησιμοποιώ την μοτοσυκλέτα κάθε μέρα.
Για 'μένα εξακολουθεί να είναι μυστήριο, και περιμένω κι εγώ εξήγηση.:)

Τα πεταξες;
Κρίμα! Τι σπατάλες είναι αυτές!
Μια τηγάνια πατάτες θα την βγαζανε............:D:beer:

amyroukai
14/08/2014, 14:23
Τα πεταξες;
Κρίμα! Τι σπατάλες είναι αυτές!
Μια τηγάνια πατάτες θα την βγαζανε............:D:beer:ναι, το νου σου στο φαΐ εσύ, αμάν πιά... :Ρ

Την φέτα μην ξεχάσεις :)

bros400pgm
14/08/2014, 14:59
Ξες τι με κάνει εντύπωση; με τα υγρά φρένων ειμαι αμελής. Απλά δεν το σκέφτομαι ποτέ να τα αλλαξω. Τελευταία φορά ηταν... 4 ετιας και με 70χιλιαδες χλμ. Ηταν σκούρα, αλλά ουτε κρυσταλλακια ουτε τίποτα. Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση. Και φρένα είχα, απλά με μεγαλύτερη διαδρομή.



Δεν εχει σημασια τιποτα. Το σωστο ειναι να αλλαζονται τακτικα (ας πουμε 2 χρονια) γιατι μαζευουν υγρασια η οποια γινεται αεριο στους 100-110-120 βαθμους κελσιου και μετα ολοι γνωριζουμε οτι τα αερια συμπιεζονται.
Και εγω ειχα τα υγρα 3 χρονια, τα αλλαξα και δεν ειδα την παραμικρη διαφορα.

ikarosk
14/08/2014, 16:25
Τα πεταξες;
Κρίμα! Τι σπατάλες είναι αυτές!
Μια τηγάνια πατάτες θα την βγαζανε............:D:beer:

Χαχαχα.......Τι να πρωτοκάνω????

Έχω ένα σωρό δαγκάνες να ταΐσω.......:beer:

amyroukai
14/08/2014, 17:47
Δεν εχει σημασια τιποτα. Το σωστο ειναι να αλλαζονται τακτικα (ας πουμε 2 χρονια) γιατι μαζευουν υγρασια η οποια γινεται αεριο στους 100-110-120 βαθμους κελσιου και μετα ολοι γνωριζουμε οτι τα αερια συμπιεζονται.
Και εγω ειχα τα υγρα 3 χρονια, τα αλλαξα και δεν ειδα την παραμικρη διαφορα.

Αυτό με την υγρασία λογικό ακούγεται. Να δω πως θα τα βάλω σε πρόγραμμα...

Antwnis
17/08/2014, 21:55
Μου έχει συμβεί και μένα, δικάβαλος καλοκαιρι σε νησί, στον φιδίσιο κατήφορο για μια ονειρική παραλία.
Ξαφνικά, το πεντάλ του πίσω φρένου βυθιζόταν στο χάος και φυσικά δεν έπιανε.
Κατέβηκα, έλεγξα το σύστημα, ούτε διαροή, ούτε είχαν φύγει τα τακακια, ούτε τίποτα.
Μολις κρύωσε αρκετά επανηλθε.
Η εξήγηση ήταν ότι "μπαλονάριζε" το μαρκούτσι ( το οποίο ήταν μαμίσιο δεκαετίας βέβαια), έχοντας χάσει λόγω της παρατεταμένης πίεσης, του βάρουs και της θερμοκρασίας την ακαμψία του.
Μόλις επέστρεψα το αντικατέστησα με ένα σωληνάκι υψηλής και απο τότε, no problem.
:beer:

ikarosk
19/08/2014, 11:41
Να αναφέρω εδώ κι ένα άλλο περίεργο φαινόμενο μιας και πιάσαμε κουβέντα για φρένα.
Συμβαίνει στο μπροστινό του RAPTOR.
Σε φρενάρισμα και καθώς η ταχύτητα μειώνεται σταδιακά, λίγο πριν ακινητοποιηθεί η μοτό, αντιλαμβάνομαι κάτι σαν αυξομείωση της πίεσης στην γραμμή του φρένου.
Είναι σαν ο μισός δίσκος (δύο δίσκοι) να έχει διαφορετικό συντελεστή τριβής από τον άλλο μισό και να δίνει την εντύπωση ότι καθώς περιστρέφεται φρενάρει εναλλάξ σαν να πέφτει η πίεση και να ανεβαίνει πάλι.
1.Στην μανέτα δεν καταλαβαίνω παίξιμο..... σίγουρα....
2.Οι δίσκοι σαπουνίστηκαν, ξεβγάλθηκαν, αλλά πάλι τα ίδια...
3.Τα σωληνάκια είναι υψηλής....
4.Η πίεση στο λάστιχο είναι η σωστή.....
5.Δεν είναι η ιδέα μου.....

Γιατί κάτι τέτοια, συμβαίνουν μόνο σε Ιταλικά?????:confused:

Παρακαλώ τα φώτα σας

SHOOTER045
19/08/2014, 11:54
Αφού στην μανετα δεν έχεις αυξομειωση
Πως καταλαβαίνεις αυτό που λες?
Να είναι στραβός ο δίσκος θα σου έβγαζε και τρέμουλο
Να είναι στραβό το τακακι -ανόμοια φθαρμένο -παίζει κάτι τέτοιο?

alex14
19/08/2014, 11:56
Να αναφέρω εδώ κι ένα άλλο περίεργο φαινόμενο μιας και πιάσαμε κουβέντα για φρένα.
Συμβαίνει στο μπροστινό του RAPTOR.
Σε φρενάρισμα και καθώς η ταχύτητα μειώνεται σταδιακά, λίγο πριν ακινητοποιηθεί η μοτό, αντιλαμβάνομαι κάτι σαν αυξομείωση της πίεσης στην γραμμή του φρένου.
Είναι σαν ο μισός δίσκος (δύο δίσκοι) να έχει διαφορετικό συντελεστή τριβής από τον άλλο μισό και να δίνει την εντύπωση ότι καθώς περιστρέφεται φρενάρει εναλλάξ σαν να πέφτει η πίεση και να ανεβαίνει πάλι.
1.Στην μανέτα δεν καταλαβαίνω παίξιμο..... σίγουρα....
2.Οι δίσκοι σαπουνίστηκαν, ξεβγάλθηκαν, αλλά πάλι τα ίδια...
3.Τα σωληνάκια είναι υψηλής....
4.Η πίεση στο λάστιχο είναι η σωστή.....
5.Δεν είναι η ιδέα μου.....

Γιατί κάτι τέτοια, συμβαίνουν μόνο σε Ιταλικά?????:confused:

Παρακαλώ τα φώτα σας

Στραβωμενος δισκος ??

ikarosk
19/08/2014, 12:05
Στραβωμενος δισκος ??

Δεν θα καταλάβαινα ''κάτι'' στη μανέτα??????????

theofilos888
19/08/2014, 12:34
Δεν θα καταλάβαινα ''κάτι'' στη μανέτα??????????

Μηπως δεν ειναι στραβος ο δισκος αλλα το κεντρο του;Τα ιδια κανει το δικο μου εδω κ καποιες χιλιαδες χιλιομετρα. Εχω στραβο κεντρο. Δε μου ζεσαταινει υγρα παντως.

tai
19/08/2014, 14:02
Παρακαλώ τα φώτα σας

Για έλεγξε τα μπόσικα στο μπροστινό ρουλεμάν.
Εαν εχει, τότε κουνάει στο γονάτισμα ο τροχός, οπότε και οι δίσκοι, σπρώχνοντας τα τακάκια και δίνοντας την αίσθηση οτι χαλαρωνει η μανετα

ikarosk
19/08/2014, 14:51
Μηπως δεν ειναι στραβος ο δισκος αλλα το κεντρο του;Τα ιδια κανει το δικο μου εδω κ καποιες χιλιαδες χιλιομετρα. Εχω στραβο κεντρο. Δε μου ζεσαταινει υγρα παντως.


Για έλεγξε τα μπόσικα στο μπροστινό ρουλεμάν.
Εαν εχει, τότε κουνάει στο γονάτισμα ο τροχός, οπότε και οι δίσκοι, σπρώχνοντας τα τακάκια και δίνοντας την αίσθηση οτι χαλαρωνει η μανετα


Θα τα τσεκάρω όταν βγάλω μπροστινό τροχό....
Η μανέτα πάντως δεν μεταφέρει τίποτε......

OldMan
19/08/2014, 15:05
Η μανέτα πάντως δεν μεταφέρει τίποτε......
Και πως αντιλαμβανεσαι την αυξομειωση στην πίεση..??

Αν μιλας για αυξομειωση στην γραμμικότητα της επιβραδυνσης, παμε αλλου..

ikarosk
19/08/2014, 15:24
Και πως αντιλαμβανεσαι την αυξομειωση στην πίεση..??

Αν μιλας για αυξομειωση στην γραμμικότητα της επιβραδυνσης, παμε αλλου..

Πάμε λοιπόν.......γιατί αυτή η περιγραφή αντιπροσωπεύει αυτό που συμβαίνει...σωστό......:D

irinia
28/08/2014, 22:16
ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΟΥ.............ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ....!!!







Ούτε κάν καταδέχτηκαν νά άπαντήσουν στό γιατί ένώ πουλάνε μοτόρια τεσσάρων καί πέντε έτών
ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ , ΓΕΝΙΚΩΣ ΥΓΡΩΝ,άπό τήν άλλη στά βιβλία τους μάς προτείνουν
ΑΝΤΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΧΛΜ. κάθε δύο χρόνια....!!!!
Αύτά τά ξέρουν στό Τζαπάν..??
Γιατί έγώ καί πολλοί άλλοι τό θεωρούμε δυσφήμιση.
Νά προσέχετε καί όσοι παίρνετε τέτοιες μοτό άπό στόκ
ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΑΛΛΑΓΗ σέ όλα αύτά πού μάς προτείνουν οί ίδιοι νά πάμε νά άλλάξουμε
στό χρόνο πού ΝΤΕΜΕΚ όρίζει ό κατασκευαστής....!!!

kostastec
31/08/2014, 19:14
Οι οδηγοι φορτηγων εχουν και το retarder και κατεβαινουν και με νεκρα αμα λαχει να'ουμ! :D
Αυτο που λες ειναι σωστο και πρεπει να το εφαρμοζουμε σε ολα τα οχηματα γενικα! Το φρενο του κινητηρα, ειδικα ελειψη retarder, ειναι αναγκαιο. για τραβα το ρεταρτερ και κατεβαινε με νεκρο να δεις τι θα παθουν τα εμβολα...

bros400pgm
31/08/2014, 21:36
Τι θα παθουν?

ikarosk
01/10/2014, 13:15
Να αναφέρω εδώ κι ένα άλλο περίεργο φαινόμενο μιας και πιάσαμε κουβέντα για φρένα.
Συμβαίνει στο μπροστινό του RAPTOR.
Σε φρενάρισμα και καθώς η ταχύτητα μειώνεται σταδιακά, λίγο πριν ακινητοποιηθεί η μοτό, αντιλαμβάνομαι κάτι σαν αυξομείωση της πίεσης στην γραμμή του φρένου.
Είναι σαν ο μισός δίσκος (δύο δίσκοι) να έχει διαφορετικό συντελεστή τριβής από τον άλλο μισό και να δίνει την εντύπωση ότι καθώς περιστρέφεται φρενάρει εναλλάξ σαν να πέφτει η πίεση και να ανεβαίνει πάλι.
1.Στην μανέτα δεν καταλαβαίνω παίξιμο..... σίγουρα....
2.Οι δίσκοι σαπουνίστηκαν, ξεβγάλθηκαν, αλλά πάλι τα ίδια...
3.Τα σωληνάκια είναι υψηλής....
4.Η πίεση στο λάστιχο είναι η σωστή.....
5.Δεν είναι η ιδέα μου.....

Γιατί κάτι τέτοια, συμβαίνουν μόνο σε Ιταλικά?????:confused:

Παρακαλώ τα φώτα σας

Άλλαξα υγρά μπροστά αλλά το φαινόμενο επιμένει.....:cry:
Στο πίσω μετά την αλλαγή όλα καλά.

est
01/10/2014, 13:25
Χωρίς να έχω διαβάσει τα υπόλοιπα που πιθανώς έχεις γράψει, το να έχει "πάρει" λίγο ένας από τους μπροστινούς το έχεις αποκλείσει;
Αυτό που είπες ειδικά για το όσο μειώνεται η ταχύτητα τόσο πιο εμφανές είναι, κάτι τέτοιο μου κάνει.

stam2
01/10/2014, 13:53
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΟΥΖΟΥΚΙ.......

κι εγώ επίσης αλλά νομίζω πέρασε πριν 10 λεπτά.... :D

sniper
01/10/2014, 14:14
Άλλαξα υγρά μπροστά αλλά το φαινόμενο επιμένει.....:cry:
Στο πίσω μετά την αλλαγή όλα καλά.

Tα ρουλεμάν σου στον μπροστά τα έχεις τσεκάρει;

ikarosk
01/10/2014, 15:22
Χωρίς να έχω διαβάσει τα υπόλοιπα που πιθανώς έχεις γράψει, το να έχει "πάρει" λίγο ένας από τους μπροστινούς το έχεις αποκλείσει;
Αυτό που είπες ειδικά για το όσο μειώνεται η ταχύτητα τόσο πιο εμφανές είναι, κάτι τέτοιο μου κάνει.




Tα ρουλεμάν σου στον μπροστά τα έχεις τσεκάρει;


Σήκωσα τον τροχό σε σταντ και τον έστριψα αρκετές φορές με το χέρι όσο πιο γρήγορα γινόταν. Είχα αφαιρέσει τις δαγκάνες και γυρνούσε ελεύθερα χωρίς να δείχνει ότι στραβογυρίζουν οι δίσκοι η ο τροχός (ζάντα). Επίσης η περιστροφή ήταν αθόρυβη. Δεν νομίζω ότι μπορώ να κάνω κάποιον άλλο έλεγχο με τον τροχό στη μοτοσυκλέτα.

sniper
01/10/2014, 15:42
Σήκωσα τον τροχό σε σταντ και τον έστριψα αρκετές φορές με το χέρι όσο πιο γρήγορα γινόταν. Είχα αφαιρέσει τις δαγκάνες και γυρνούσε ελεύθερα χωρίς να δείχνει ότι στραβογυρίζουν οι δίσκοι η ο τροχός (ζάντα). Επίσης η περιστροφή ήταν αθόρυβη. Δεν νομίζω ότι μπορώ να κάνω κάποιον άλλο έλεγχο με τον τροχό στη μοτοσυκλέτα.

Δεν ελέγχουμε έτσι τα ρουλεμάν... πηγαινε να τα δει κάποιος που ξέρει.

ikarosk
01/10/2014, 15:49
Δεν ελέγχουμε έτσι τα ρουλεμάν... πηγαινε να τα δει κάποιος που ξέρει.

Να το πάω.........αλλά στην περιοχή δεν νομίζω να υπάρχει κανένας.
Θα βγάλω κάποια στιγμή τον τροχό να δώ αν συμβαίνει κάτι και μετά θα ψάξω για κάποιον που ξέρει καλύτερα. Όπως και να'χει πάντως θα ενημερώσω. Μου φαίνεται πολύ περίεργο σαν πρόβλημα.

Pan (dvs)
01/10/2014, 17:53
Να το πάω.........αλλά στην περιοχή δεν νομίζω να υπάρχει κανένας.
Θα βγάλω κάποια στιγμή τον τροχό να δώ αν συμβαίνει κάτι και μετά θα ψάξω για κάποιον που ξέρει καλύτερα. Όπως και να'χει πάντως θα ενημερώσω. Μου φαίνεται πολύ περίεργο σαν πρόβλημα.

Που?

ikarosk
01/10/2014, 19:13
Που?

Μεσολόγγι.

Σκέφτηκα κάτι για να δοκιμάσω τον κάθε δίσκο και τουλάχιστον έβγαλα ένα συμπέρασμα.
Απομόνωσα εναλλάξ την κάθε δαγκάνα και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται και από τους δύο δίσκους. Έπιασα τις δαγκάνες διαδοχικά με αυτό τον τρόπο:

323952

Οδήγησα μία φορά με ενεργό τον ένα και μετά με ενεργό τον άλλο. Το ίδιο και οι δύο.
Αύριο θα μετρήσω ζάντα και δίσκους με μετρητικό ρολόι και βλέπουμε......:a11: (τα brembo μου γ@μώ)


Επίσης θέλω να ζητήσω συγνώμη από τον Terens που ποστάρω για το δικό μου πρόβλημα στο δικό του Θέμα. Απλά έτυχε. Αν ενοχλείται να μου το αναφέρει, για να ανοίξω ένα νέο...

Pan (dvs)
01/10/2014, 21:33
Ρε συ,υπαρχουνε 150 ταξιδιαρες μηχανες εκει.Για ρωτα,αλλιως Αγρινιο.

stefanos
01/10/2014, 22:10
Μεσολόγγι.

Σκέφτηκα κάτι για να δοκιμάσω τον κάθε δίσκο και τουλάχιστον έβγαλα ένα συμπέρασμα.
Απομόνωσα εναλλάξ την κάθε δαγκάνα και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται και από τους δύο δίσκους. Έπιασα τις δαγκάνες διαδοχικά με αυτό τον τρόπο:

323952

Οδήγησα μία φορά με ενεργό τον ένα και μετά με ενεργό τον άλλο. Το ίδιο και οι δύο.
Αύριο θα μετρήσω ζάντα και δίσκους με μετρητικό ρολόι και βλέπουμε......:a11: (τα brembo μου γ@μώ)


Επίσης θέλω να ζητήσω συγνώμη από τον Terens που ποστάρω για το δικό μου πρόβλημα στο δικό του Θέμα. Απλά έτυχε. Αν ενοχλείται να μου το αναφέρει, για να ανοίξω ένα νέο...

Κάπου έχει ένα ποστ για καθάρισμα στα πριτσίνια των πλευστών... δεν ξέρω αν δοκίμασες.

ikarosk
01/10/2014, 22:52
Ρε συ,υπαρχουνε 150 ταξιδιαρες μηχανες εκει.Για ρωτα,αλλιως Αγρινιο.

Από μηχανές έχουμε αρκετές. Από μηχανικούς δεν ξέρω τι γίνεται μιάς και δεν έχω πάει ποτέ..!!
Θα εξαντλήσω πρώτα τις δικές μου δυνατότητες και μετά το ψάχνω....!!


Κάπου έχει ένα ποστ για καθάρισμα στα πριτσίνια των πλευστών... δεν ξέρω αν δοκίμασες.

Το θυμάμαι'''''''αρκετά περιεκτικό''''''''θα το αναζητήσω, αλλά δεν ξέρω αν οι δικοί μου δίσκοι χαρακτηρίζονται πλευστοί η όχι. Έχω την εντύπωση ότι οι πλευστοί επιτρέπουν μικρή αξονική μετατόπιση σε σχέση με το κέντρο τους. Οι δικοί μου μάλλον δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Αν κάνω λάθος διορθώστε με...!!

amyroukai
02/10/2014, 08:02
αν έχει πριτσίνια είναι πλευστός. περιμένεις να παίζει σαν ντέφι;

stam2
02/10/2014, 08:45
Από μηχανές έχουμε αρκετές. Από μηχανικούς δεν ξέρω τι γίνεται μιάς και δεν έχω πάει ποτέ..!!
Θα εξαντλήσω πρώτα τις δικές μου δυνατότητες και μετά το ψάχνω....!!



Το θυμάμαι'''''''αρκετά περιεκτικό''''''''θα το αναζητήσω, αλλά δεν ξέρω αν οι δικοί μου δίσκοι χαρακτηρίζονται πλευστοί η όχι. Έχω την εντύπωση ότι οι πλευστοί επιτρέπουν μικρή αξονική μετατόπιση σε σχέση με το κέντρο τους. Οι δικοί μου μάλλον δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Αν κάνω λάθος διορθώστε με...!!

οι δικοί σου ΕΙΝΑΙ πλευστοί. οι δαγκάνες ΔΕΝ είναι! fixed!

ikarosk
02/10/2014, 08:46
αν έχει πριτσίνια είναι πλευστός. περιμένεις να παίζει σαν ντέφι;

Αυτά τα πριτσίνια έχει, και μάλλον όχι δυνατότητα μετατόπισης:

Έξω πλευρά:
324049
Από μέσα:
324050

ikarosk
02/10/2014, 19:45
Μίλησα το πρωί τηλεφωνικά με κατάστημα επισκευής φρένων (Αθήνα). Ο άνθρωπος με τον οποίο κουβέντιασα ήταν συνενοήσημος, φάνηκε να το κατάλαβε,(το πρόβλημα) και ισχυρίστηκε ότι οφείλεται σε στραβούς δίσκους.
Το απόγευμα σήμερα μέτρησα την παραμόρφωση των δίσκων και βρήκα:
Δεξιός δίσκος 0.23mm
Αριστερός δίσκος 0.19mm
Το όριο που δίνει το repair manual για τους δίσκους είναι 0.30mm.
Συμπέρασμα μέχρι στιγμής κανένα....:hmm:

teogtp
02/10/2014, 19:54
Αλλο παραμορφωση και αλλο το κατεβασμα του δισκου.

ikarosk
02/10/2014, 20:06
Αλλο παραμορφωση και αλλο το κατεβασμα του δισκου.

Την παραμόρφωση (στρέβλωση) μέτρησα, τοποθετώντας μικρομετρικό ρολόι στο πλάι και περιστρέφοντας τον τροχό, μου έδειχνε την απόκλιση.

teogtp
02/10/2014, 21:39
Την παραμόρφωση (στρέβλωση) μέτρησα, τοποθετώντας μικρομετρικό ρολόι στο πλάι και περιστρέφοντας τον τροχό, μου έδειχνε την απόκλιση.

:a013:

iliasfyntanidis
02/10/2014, 22:43
Από αυτά που λες,καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα βρίσκεται στην τρόμπα.
Εξασφάλισε τα ρουλεμάν μπροστά βέβαια.