PDA

View Full Version : Σταδιακη αλλαγη κυβικων



george honda
11/08/2014, 11:28
Γεια σας παιδια...Ειμαι νεο μελος σε αυτο το forum και δεν γνωριζω καλα το πως παει η δουλεια εδω!!!Για αυτο εαν κανω καποιο λαθος συγχωρεστε...

Ο λογος ο οποιος ανοιγω αυτο το θεμα (το οποιο θεμα σιγουρα στο παρελθον θα ειχε θεικτει και απο αλλα ωριμα παιδια οπου δεν ανεβαινουν κατευθειαν σε 1000) ειναι επειδη χρειαζομαι τις συμβουλες σας τις αποψεις σας και την εμπειρια σας σχετικα με το τι μηχανη να παρω τους επομενους μηνες.Για αυτο σας ευχαριστω εκ των προτερων που ασχολειστε εστω και μονο που θα το διαβασετε.

Λοιπον.Εγω ειμαι φοιτητης στην θεσσαλονικη.Σπουδαζω στο ΤΕΙ οχηματων (μηχανικος-μηχανολογος μοτο αυτοκινητων) τις ελευθερες ωρες μου παω σε συνεργειο με μοτο για να μαθαινω πιο πολλα και πρακτικα.Εχω μεγαλη πωροση με τις μηχανες οπως ολοι εδω πιστευω.Τρελλα τελειως...Απο διπλωματα εχω το Α2 μεχρι μερικα 600 και 650 (το kawasaki er6n kai to yamaha mt-09) λενε αλλοι,ολα τα 600 λενε αλλου (στην τροχαια θεσσαλονικης που ρωτησα)..Κλασικα ελλαδα.Κανεις δεν ξερει πριν και οταν σκοτωσεις κανεναν ολοι ξαφνικα 8α μαθουν και θα σε πανε μεσα.Τελος παντων.Σε 9 μηνες περνω το Α το απεριοριστο.

Οσο αφορα τις μηχανες - μηχανακια που ειχα ειναι τα εξης.Αρχισα απο μικρος καθοτι ημουν σε χωριο και ημασταν λασκα.γνωριζανε οι δικοι μας τις αρχες,λιγη κινηση κτλπ κτλπ..Απο τα 13-14 μου ειχα παπια μπομπο γουρουνες.honda z50-72 honda astrea..Μετα στα 18 μου πηρα ενα honda cbr 125 (13 αλογα και γονιδια μηχανης).Ηθελα να παρω κατι παραπανω απο παπι που θα με μαθει στριψιμο μηχανης και συμπεριφορα μηχανης γενικοτερα,να ανεβω κατηγορια.Το εχω σχεδον 4 χρονια και εχω κανει 40.000 με αυτο.Σχεδον μονος μου το φτιαχνω.Εχω κανει πολλα ταξιδια οπως θεσσαλονικη- αλμυρος 3 φορες.θεσσαλονικη γιαννενα..θεσσαλονικη ζαγοροχωρια..Εννοειται πως την εχω λιωσει την χαλκιδικη...το εχω οδηγησει σε ολες τις συνθηκες..ζεστη,βροχη παγο..εχω ολο τον ολοσωμο εξοπλισμο..μποτες στολες τα παντα ολα...παντα κρανος και συνεση..Ειχα και ενα Modenas dunamic 125 διχρονο για χρηση στην πιστα για 6 μηνες 1 χρονο...ειχα παει και σε εναν αγωνα με παπια σε πιστα στο ρυσιο αν εχετε ακουστα..Και τελος ο πατερας μου εχει μια harley davidson 883 και την περνω και κανω τις βολτες μου...με προσοχη παντα και συνεση..τιποτα δεν παω στα τερμα το ουτε τα πιεζω..παντα κραταω στροφες στην μηχανη.

Μετα απο αυτα ηρθε ο καιρος να παρω κατι αλλο για δικο μου.Εγω ειμαι τρελλαμενος με τα ss super spor..ξερω οτι ειναι οτι πιο γρηγορο οσο αφορα τις μηχανες.ακομα ολη η τεχνολογια ειναι πρωτα εκει και μετα στα υπολοιπα.οχι μονο εχουν μεγαλες τελικες αλλα τα χιλιομετρα τα πιανουν ασυλιπτα γρηγορα και δεν συγχωρουν λαθη...συν οτι το γκαζι ειναι γλυκο και εαν εχεις στο δακτυλο σου μελι θα το γλειψεις.εγω ενα cbr 600 Θα ηθελα.και εαν δω οτι εχει πολυ γκαζι θα παω να βαλω εναν κοφτη στροφων να ησυχασω.να μην εχει τοσο γκαζι και ξεσπασμα η μηχανη..να ειναι πιο νορμαλ..συν οτι δεν την θελω για να κανω τον καμικαζι..δεν κανω μαγκιες εγω.ουτε σουζεςς ξερω ουτε εντο ουτε μπαντες..απλα θελω να εχω την ss μου να πηγαινω βολτες καινα περπαταω αλλιωτικα...ολοι αυτα λενε δεν θα τρεχω κτλπκτλπ αλλα υπαρχουν και μερικοι που τα εννοουν..

Απο την αλλη σκεφτηκα οτι το αλμα μπορει να ειναι μεγαλο απο το 13 στο 120 αλογα.ετσι μπορω να παρω ενα kawasaki er6n με τα 72 αλογα για κανα 2 χρονια και μετα ss600.Αλλα οι συχνες αλλαγες απαιτουν χρηματα και οι καιροι ειναι δυσκολοι.ειδικα τωρα που ειμαι φοιτητης.ασε που δεν με τρελένει κιολας το er..λενε ουδεν μονιμοτερον του προσορινου...υπαρχει και το hornet 600 αλλα και εκεινο ειναι 4 κυλινδρο και φοβαμαι μηπως ειναι μια η αλλη σε σχεση με το ss600..

Οπως και να εχει τα σκαλια τα αναιβαινουμε ενα ενα.πρωτα μαθαμαι στο σχολειο λεξεις και προτασεις και μετα εκθεσεις 600 λεξεων...ετσι και στις μηχανες..απο την μια τα ενδιαμεσα κυβικα και διπλωματα ειναι για να πουλανε οι εταιριες μηχανακια και απο την αλλη για να μαθαινεις να σταδιακα τα κυβικα και την οδηγηση...

εχω ακουσει πολλες αποψεις σχετικα με ποια μηχανη να παρω και εχω μπερδευτει..οσο πιο πολλα ακους τοσο πιο πολυ μπερδευεσαι...σας ευχαριστω και συγγνωμη εαν σας ζαλισα..

teogtp
11/08/2014, 11:38
Ωραιος ο νεος!
Κοφτης στροφων στο μυαλο και στο χερι δεν παιζει;;)
Επειδη γραφεις οτι κανεις ταξιδακια θα σου προτεινα να ξεχασεις τα ss γιατι ειναι κουραστικα μηχανακια(θεση οδηγησης)
για ταξιδια.
Η προταση για καποιο γυμνο(με μασκακι αν κουραζεσαι απο τον αερα) 600 ειναι πιο ρεαλιστικη για ταξιδακια πιο ανετη θεση οδηγησης
συνηθως πιο μαλακη αναρτηση(σε σχεση με ενα ss).

george honda
11/08/2014, 11:48
γεια σου φιλε..εχεις δικιο..στο μυαλο και στο χερι υπαρχει...αλλα εαν εχει και η μηχανη κοφτη ακομα καλυτερα..το εχω ακουσει απο παρα πολυ κοσμο οτι κοΥραζει το ss στο ταξιδι και ειναι λογικο...αλλα ολα εχουν το αντιτιμο τους οπως και να το κανεις..δεν γινεται να τα εχουμε ολα...

7Tolis
11/08/2014, 11:58
Πάρε 1000 να είσαι κομπλέ.Κόφτη στον δεξιό κάρπό βάλε και δεν θα έχεις πρόβλημα κανένα.Κουραση σε ταξίδι μόνο στο πρώτο θα έχεις οπου και θα συνηθίσεις μετά και δεν θα σου φαίνεται.Μια χαρά ειναι τα ss.Τουλάχιστον έχουν ξεκάθαρο χαρακτήρα σε σχέση με τα on off.

teogtp
11/08/2014, 12:09
γεια σου φιλε..εχεις δικιο..στο μυαλο και στο χερι υπαρχει...αλλα εαν εχει και η μηχανη κοφτη ακομα καλυτερα..το εχω ακουσει απο παρα πολυ κοσμο οτι κοΥραζει το ss στο ταξιδι και ειναι λογικο...αλλα ολα εχουν το αντιτιμο τους οπως και να το κανεις..δεν γινεται να τα εχουμε ολα...

Και σε μια προσπεραση νταλικας με οχι και τοσο καλο υπολογισμο εκ μερους σου, το μηχανακι αντι να σε "ξελασπωσει" θα βαραει κοφτες ..............

teogtp
11/08/2014, 12:11
Πάρε 1000 να είσαι κομπλέ.Κόφτη στον δεξιό κάρπό βάλε και δεν θα έχεις πρόβλημα κανένα.Κουραση σε ταξίδι μόνο στο πρώτο θα έχεις οπου και θα συνηθίσεις μετά και δεν θα σου φαίνεται.Μια χαρά ειναι τα ss.Τουλάχιστον έχουν ξεκάθαρο χαρακτήρα σε σχέση με τα on off.

Ειπαμε την γρια να χεσει και αυτη ξεκωλοθηκε...................

george honda
11/08/2014, 12:13
αναλογα πως θα ειναι ρυθμισμενος ο κοφτης..δεν ειπαμε να ειναι στις 6.000--7.000 στροφες..αυτα κανονιζοντε..η ουσια του αυτη ειναι..να μην δινει τρελλα γκαζια σε εναν απειρο,..

teogtp
11/08/2014, 12:17
αναλογα πως θα ειναι ρυθμισμενος ο κοφτης..δεν ειπαμε να ειναι στις 6.000--7.000 στροφες..αυτα κανονιζοντε..η ουσια του αυτη ειναι..να μην δινει τρελλα γκαζια σε εναν απειρο,..

Ο απειρος δεν παιρνει παραπανω απο αυτο που χρειαζεται ή καλυτερα μπορει να διαχειριστει...........:wave2:

Vice
11/08/2014, 14:13
Καλως ήρθες Γιώργο.

Τα λες ωραία και συνετά και από τα γραπτά σου φαίνεται οτι τα εννοείς αυτά που λες. Στις μηχανές οπως και στα περισσότερα αντικείμενα σε αυτόν τον κόσμο, υπάρχει πληθώρα επιλογών, για όλα τα γουστα, για ολες τις χρήσεις, για όλες τις τσέπες. Πρέπει πρώτα να καθίσεις και να γράψεις σε ενα χαρτί το ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ απο την μελοντική μηχανή σου. Κάθε τί που γράφεις είναι και ένα φίλτρο το οποίο αποκλείει κάποιες διαθέσιμες επιλογές.
Αν επιλέξεις ανεση ταξιδιών αυτομάτως φεύγουν ΟΛΑ τα Supersport απο τις επιλογές σου. Αν επιλέξεις απόλυτες επιδόσεις φεύγουν σχεδόν ολα τα κατω των 1000cc, και τα μεγάλα κρουζερ και και και.

ΒΕΒΑΙΑ, δεν σημαίνει οτι δεν γίνονται ολα. εγώ εχω πάει με Fazer σε βουνό με χώμα και με κοιτούσαν και γουρλωναν τα μάτια. Εσύ πηγες με 125 ταξιδάκια 200-300 χιλιομετρων και σε κοιτάω εγώ και γουρλώνω τα μάτια. ο καθένας αντίστοιχα κάνει τις υποχωρήσεις του για να κερδίσει κάπου αλλου.

Η μετάβαση απο 125 σε 600 είναι πολυ πολυ πιο ομαλή απο την μετάβαση απο 600 σε 1000. Εγώ οταν οδήγησα 1000 Supersport πρώτη φορά και το έδωσα δυνατά, επαθα σοκ σε σχέση με GSR 600, Fazer 600, CBR 600, YZF-R6 και δεν θυμάμαι τι άλλο έχω οδηγήσει. Φαντάσου πως θα σου φανεί εσένα.
Το ξεχνάς το 1000 όχι μονο γιατί θα σε τρομάξει το γκάζι του, αλλά γιατί ειναι θεμα χρόνου να το δώσεις "ετσι για να δεις πως είναι" και μετά θα ξεχάσεις "κόφτες μυαλού¨και ¨κοφτες καρπού". Αυτά ειναι για να τα λέμε και να νιωθουμε καλά με τον εαυτό μας. Ξέρεις και ξερω οτι δεν θα γίνει έτσι.

Η αγορά έχει πλεον πολλύ δυνατά και αξιόπιστα μοτόρια, με απιστευτες γεωμετρίες τα οποία μπρουν να σου προσφέρουν πραγματικά οτι θέλεις. Σκέψου τι θέλεις πιο πολυ να κανεις, πόσα λεφτά θελεις να δώσεις, ποσο καιρό σκοπευεις να το κρατήσεις, αν θελεις οικονομικές μετακινήσεις, αν θελεις γυμνό, με φέριγνκ.

Από εσένα ξεκινάει και σε εσένα τελειώνει. εμείς με βαση του τι θελεις θα σου προτείνουμε τι πιστεύουμε οτι σου κάνει.

EL GATO NEGRO
11/08/2014, 18:43
Στα ss υπαρχουν και τα gsxr με πολυ πιο ανετη θεση οδηγησης και ενα κουμπι στο δεξι χερι για επιλογη χαρτη λειτουργειας οπου αυξομειωνει την αποκριση του γκαζιου και την ιπποδυναμη...ριξε μια ματια μεταχειρισμενα υπαρχουν σε πολυ καλες τιμες....
δεν ξερω με τα διπλωματα πως ειναι πια με τα kw εμενα παντως πρωτο ss ηταν το gsxr 750 και το ευχαριστηθηκα παρα πολυ.

george honda
11/08/2014, 19:44
σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια..εννοειται πως οτι λεω το εννοω..αλλιως δεν θα το ελεγα καθολου..για 1000ss εννοειται πως δεν μιλαω καν...για 600 ss θελω..απλα λεω μηπως ειναι αποτομο το ανεβασμα...

mikes
11/08/2014, 20:57
συμφωνα με τα λεγομενα σου, θεωρω πως το CBR 500 θα σε καλυψει για αρχη...


321605

giwrgos2012
11/08/2014, 21:55
Καλησπέρα και από μένα και καλώς ήρθες.
Από τα λεγόμενα σου όπως είπαν και άλλοι φαίνεται ότι είσαι ώριμος.
Αλλά πέραν αυτού όσο ώριμος και να είσαι είναι δύσκολο και επικίνδυνο να μεταπηδήσεις σε ένα supersport 600 το οποίο είναι απόλυτο πόσο μάλλον ένα 1000. Οπότε για αυτόν τον λόγο μην τον πάρεις
Εχεις κάνεις τόσα ταξίδια με το 125 άρα φαντάσου πόσο θα κάνεις με ένα μεγαλύτερο, ε οι δρόμοι μας είναι το αντίθετο της πίστας οπότε φαντάσου πόσο κοπάνημα θα φας και πόσο κουραστικό είναι με ένα σούπερσπορτ. Άσε που αν γλυκαθείς με τα ταξίδια, που πιστεύω θα γλυκαθείς ε τότε ότι χειρότερο είναι το σούπερσπορτ. Άλλος ένας λόγος να μην το πάρεις.
Προσωπικά αν έπαιρνα σουπερσπορτ θα το έπαιρνα για να μπαίνω πίστα και επουδενί να οδηγήσω στους απίθανους δρόμους που έχουμε.
Πιστεύω ένα street 600 με φαίρινγκ είναι ότι πρέπει για να κάνεις και τα ταξίδια σου και τις βόλτες άλλα και είναι σπόρ και θα το ευχαριστηθείς. δεν προτείνω μοντέλα γιατί υπάρχουν πάρα πολλά.
Οτι επιλογή και να κάνεις σου έυχομαι να την ευχαριστηθείς την μοτο που θα πάρεις.

nightraider
12/08/2014, 01:59
παρε ενα er6 να μεχρι να συνηθισεις το γκαζι. Κανε χιλιμετρα, μπες σε πιστα, κανε και κανενα σχολειο, ειναι καλη επενδυση. Οταν το μαθεις και αρχιζεις να το πιεζεις, μαζεψε λιγο τις αναρτησεις και φτιαξε τα βασικα στα φρενα (σοβαρα τακακια κ σωληνακια). Μοτερ δεν αξιζει τον κοπο να ασχοληθεις. Μετα απο 2-3 χρονια εχεις μαζεψει λεφτα και περνεις κατι αλλο

Και το SV650 και cagiva raptor ειναι καλα μηχανακια για σενα, αλλα μεταπωληση στην ελλαδα 0

Προτιμοτερο να εχεις ενα μετριο μηχανακι που θα του κανεις 2-3 αλλαγες για τη χρηση που το θες και θα εχεις αποκομισει εμπειριες (και θα εχεις αλλαξει 10 ζευγαρια λαστιχα),παρα κατι αλλο που θα φοβασαι μην σου πεσει απο το σταντ και θα σκεφτεσαι τα λεφτα να του βαλεις βενζινη

drspeed
12/08/2014, 09:49
Η δικια μου πορια ηταν λιγο ομαλοτερη...HONDA GLX 50-YAMAHA TDR 125 2Τ- HONDA CB500-HONDA HORNET 600- HONDACBR600RR-YAMAHA FAZER 600 -BMWF800S
Οι μηχανές που γλέντησα περισσότερο και της ευχαριστήθηκα όσο τιποτα ηταν το FAZER και το BMW. Ουτε το ss ουτε το γυμνό με τρέλαναν. Τα spor-touring ειναι το καλύτερο των 2 κόσμων... Ομαλό ήπιο γκάζι, αρκετά αλλα οχι υπερβολικά άλογα, ροπή χαμηλά σε σχέση με τα ss , οικονομικότερα και στην κατανάλωση και στα σέρβις και μπαίνουν άνετα στις στροφές όπως τα ss αλλα δεν σου μουδιαζουν τα @@ στο ταξίδι. Οπότε δες και κατι σε αυτη την κατηγορία.

strokt up
13/08/2014, 11:26
SV προτείνω εγώ. Αρκετή δύναμη για να μην το βαρεθείς αμέσως, αρκετή ροπή, clip-ons και το ασπαστο v2 μοτέρ της suzuki.

project.breeze
29/08/2014, 08:37
Καταρχήν καλώς ήλθες.Σαν entry-level μηχανάκι θα σου πρότεινα κάτι στην κατηγορία naked 600.Σαν πρώην ιδιοκτήτης GSR 600 πίνω νερό στο όνομά του.Γκάζι αρκετό που όμως δεν είναι απαγορευτικό,φρενάρες,άνεση (εντάξει μέχρι τα 130-140 με εχτρά μασκάκι),ομορφιά (υποκειμενικό),ποιότητα και αξιοπιστία.Από κει και πέρα αν σου αρέσουνε τα ss δεν θεωρώ πως είναι απαγορευτικό το γκάζι τους για αρχάριο και ειδικά αφού μιλάμε για ταξιδάκια ένα μεταχειρισμένο CBR-F είναι βούτυρο στο ψωμί σου.Όσο για το 1000άρι που είπε ο φίλος από πάνω θα πρότεινα μόνο το CBF για αρχάριο και φυσικά ούτε για πλάκα ss 1000 (το λέω αυτό σαν κάτοχος ZX10),σε ορισμένες περιπτώσεις δεν παλεύονται ούτε από τους πολύ έμπειρούς οδηγούς.Σε ό,τι και να αποφασίσεις καλές βόλτες να έχεις και πάντα το μυαλό στο κεφάλι

o_gavros
30/08/2014, 17:12
Αφού σιγουρέψεις το δίπλωμα,μάλλον καλύτερη επιλογή είναι το Ερ6.
τα λες κι ο ίδιος.πρώτα μαθαίνω να περπατάω και μετά να τρέχω.

Και μη νομίζεις ότι 72 αλογα απο 2 κυλίνδρους είναι αμελητέα ποσότητα!!!
Εντωμεταξύ θα σου δώσει και την άνεση που γυρεύεις για τις πιο μακρινές βόλτες σου, σε σένα και τη συνεπιβάτιδα ;)


Πέτυχα αυτό στη φωτό νωρίτερα.μοντέλο 2014.
Μου άρεσε πάρα πολύ!και μάλιστα συζητούσα με τον ιδιοκτήτη το πόσο παρεξηγημένο είναι εδω στην Ελλάδα που όλοι ψάχνουν ένα ξυράφι (SS) μόνο και μόνο για την ψευδαίσθηση (αφού πίστες δεν έχουμε)

322418