PDA

View Full Version : duke 640 προβλημα με υδραυλικο συμπλεκτη



duke1985
11/08/2014, 12:58
παρακαλω παιδια εχω ενα προβλημα με το duke , ενω εχτες εμεινα τελειως απο συμπλεκτη, γεμισα με λαδι( baby oil εκτακτης αναγκης, εχω βαλει ξανα) το ποτιρακι , κ ξεκινησα κλασικη διαδικασια εξαερωσης, το θεμα ειναι οτι ενω στην αρχη το συστημα κυκλοφοριας ηταν κομπλε , απο ενα σημειο κ μετα κ με ανοιχτει την βαλβιδα εξαερωσεις δεν κυκλοφορει το λαδι, μενει στασιμο στο ποτιρακι, πατας παταω τπτ, τι να εγινε? δεν κυκλοφορει το λαδι,

theofilos888
11/08/2014, 17:26
Magura ειναι ο υδραυλικος;

duke1985
11/08/2014, 19:41
Magura ειναι ο υδραυλικος;

ναι

theofilos888
11/08/2014, 20:35
Εμενα σε ιδια περιπτωση τα ειχε φτυσει το εμβολο μεσα.

duke1985
11/08/2014, 20:45
οποτε , αγοραζω σετ επισκευης? αυτο που εχει η makina?

theofilos888
11/08/2014, 21:39
Ναι και μολις το φτιαξεις λογικα θα εισαι κομπλε.

duke1985
11/08/2014, 21:51
ευχαριστω .

gefr
18/08/2014, 00:36
Άν έχει φθαρεί το κυλινδράκι, τότε το σέτ επισκευής είναι πεταμένα λεφτά.

duke1985
29/08/2014, 12:43
λοιπον, εκανα εξαερωση, γιατι απο οτι φαινεται ειχε παρει αερα, ο συμπεκτης φτιαχτικε, εκανα μια βολτα το τετραγωνω, ο συμλεκτης εχασε την πιεση του, μετα απο 5-10 πιεσεις ο συμπλεκτης επανερχεται. κ μετα ξανα τα ιδια. με τα πολλα υπαρχει και διαρροη γιατι ξαναγεμισα το ποτηρακι. δεν αγορασα το σετ επισκεης. ετσι και αλλιως ειναι η ωρα για service, opote θα το δει ο μαστορας και θα σας πω.

ADVENTURAZ
30/08/2014, 12:40
Φιλε μου να τσεκαρεις πρωτα την κατω τρομπα,ισως θελει αλλαγη το o-ring που εχει μεσα και να εχει απο'κει διαρροη και να μην χρειαστει να αλλαξεις ολο το σετ επανω (που ειναι και πιο ακριβο).
Ειχα το ιδιο προβλημα και μετα απο αλλαγη δυο σετ ,βρηκα πως εχανε απο την κατω τρομπα.
Κοστος: 1 eyro

duke1985
30/08/2014, 15:49
υπαρχει περιπτωση την διαρροη να την προκαλεσα εγω? γιατι απο οτι θυμαμαι, μετα απο ενα καλο πλυσιμο στο μοτερ, μαλλον χρησιμοποιησα λαθος καθαριστικο για να απομακρυνω την μακα. εχω ακουσει τα 0-ring ειναι ευαισθητα σε διαφορα λιπαντικα ας πουμε , μετα αφου πηγα να το παρω βολτα δεν ειχα συμπλεκτη. διαρροη απο κατω θα εχω σιγουρα , αλλα λερωνεται κ ο αντιχειρας μου απο τον συμπλεκτη, οποτε εχω και πανω.

gefr
01/09/2014, 09:17
Φιλε μου να τσεκαρεις πρωτα την κατω τρομπα,ισως θελει αλλαγη το o-ring που εχει μεσα και να εχει απο'κει διαρροη και να μην χρειαστει να αλλαξεις ολο το σετ επανω (που ειναι και πιο ακριβο).
Ειχα το ιδιο προβλημα και μετα απο αλλαγη δυο σετ ,βρηκα πως εχανε απο την κατω τρομπα.
Κοστος: 1 eyro
Βασικό είναι να προσδιορίσεις από πού έχεις τη διαρροή. Άν είναι από κάτω ή από επάνω ακολουθείς άλλη διαδικασία.
Γειά χαρά.

duke1985
01/09/2014, 19:10
πηγα σημερα απο τον μηχανικο το εχω για γενικο σερβις, διοτι ειμαι νεος κατοχος και θελω να εχω τη σειρα μου πανω στο μηχανακι, ο συμλεκτης μου ειπε , απλα δεν ειχα κανει καλα εξαερωση, οποτε με τον καιρι θα δω αν εχω τελικα διαρροη, στο μηχανακι γενικοτερα εγινε , αλλαγη φιλτρα, λαδια , μπουζι, ρυθμισμα βαλβιδες, αλλαγη τακακια, τεντωμα καθαρισμα αλυσιδας, καθαρισμα ψυγεια , μου ειπε οτι ηταν σε αθλια κατασταση και μαλλον βουλωμενα( το μηχανακι μ ειπε ζεστενεται πολυ γρηγορα , κ το ψυγειο δεν ειχε τα απιατουμενα υγρα, να το παρακολουθησουμε ειπε , για τυχον φλατζα η ραγισμα κεφαλης, θελω να πιστευω οτι λογο καλοκαιριου μου ειχε κανει 2 φορες υπερχειληση, δεν ειχα βαλει νερα, κ λογο οτι δεν δουλευε το βεντιλατερ.) μου εφτιαξε επισης το βεντιλατερ, καθως και αλλαγη κομπλερ μιζας. με μια σουμα εχουμε και λεμε 170 ευρα τα ανταλλακτικα ( 80 κομπλερ) και 80 ευρα η εργασια του , τελικο συνολο 250 ευροπουλακια. τι λετε? το μηχανακι θα ειναι ετοιμο πεμπτη για περισοτερα..

yiannis172
01/09/2014, 20:22
Αν εκανε στο μηχανακι ολα αυτα που ανεφερες,σου εκανε αρκετα καλη τιμη.

gefr
05/09/2014, 08:42
Πρόσφατα φίλος μηχανικός, κάτοχος 640 έκανε την εξής διαπίστωση. Το συχνό πρόβλημα με ράγισμα κεφαλής στα 640 οφείλεται πιθανότατα σε έλειψη ψυκτικού.Όταν χάνεται μία ποσότητα ψυκτικού, μένει χωρίς ψυκτικό το επάνω μέρος του ψυγείου, όπου είναι και ο αισθητήρας θερμοκτασίας του βαντιλατέρ. Ο τελευταίος δεν διαβάζει θερμοκρασία και δεν ανάβει, οπότε δεν ψύχει τον κινητήρα. Έτσι ο κινητήρας υπερθερμαίνεται και ραγίζει η κεφαλή. Θα πρέπει να παρακολουθείτε στενά τη στάθμη του ψυκτικού σας. Μερικοί προτείνουν κάποια αντιψυκτικά που δεν διαστέλλονται καθόλου και δεν υπερχειλίζουν. Είναι πολύ ακριβά αλλά ίσως μία καλή λύση.
Γειά χαρά.

duke1985
05/09/2014, 12:00
το προβλημα με τον συμπλεκτη διαπιστωθηκε τελικα , και λυθηκε, ειχε μια πολυ¨ γλυκια και ομορφη' τρυπητσα, οπου και επισκευαστηκε.

duke1985
05/09/2014, 16:33
telika o o symplekthw me afhse pali , kanei pali ta idia parolo poy episkeyastike to ipsilis xamila ston kilindro, xanei ladaki apo thn maneta , moy gemise ton antixeira ladia. opote set episkeyhs magura?

duke1985
09/09/2014, 08:09
τελικα υπηρχε διαροη απο την τρομπα, αλλαχτηκε το λαστιχακι κατω στο μοτερ, ολα μια χαρα τωρα.

zannisvel
09/09/2014, 11:17
:beer:

iliasfyntanidis
09/09/2014, 11:47
Πρόσφατα φίλος μηχανικός, κάτοχος 640 έκανε την εξής διαπίστωση. Το συχνό πρόβλημα με ράγισμα κεφαλής στα 640 οφείλεται πιθανότατα σε έλειψη ψυκτικού.Όταν χάνεται μία ποσότητα ψυκτικού, μένει χωρίς ψυκτικό το επάνω μέρος του ψυγείου, όπου είναι και ο αισθητήρας θερμοκτασίας του βαντιλατέρ. Ο τελευταίος δεν διαβάζει θερμοκρασία και δεν ανάβει, οπότε δεν ψύχει τον κινητήρα. Έτσι ο κινητήρας υπερθερμαίνεται και ραγίζει η κεφαλή. Θα πρέπει να παρακολουθείτε στενά τη στάθμη του ψυκτικού σας. Μερικοί προτείνουν κάποια αντιψυκτικά που δεν διαστέλλονται καθόλου και δεν υπερχειλίζουν. Είναι πολύ ακριβά αλλά ίσως μία καλή λύση.
Γειά χαρά.

Τοποθέτηση του αισθητήρα βεντιλατέρ χαμηλότερα δεν θα βοηθούσε την κατάσταση?

Κόβεις τον σωλήνα του νερού κι βάζεις ένα τέτοιο
http://www.ebay.co.uk/itm/38mm-Blue-Water-Temp-Joint-Pipe-Temperature-Gauge-Radiator-Adapter-Hose-Sensor-T-/321388543796?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ad43fff34
με το ανάλογο σπείρωμα για να φιλοξενήσει τον αισθητήρα.

gefr
13/09/2014, 01:13
Ίσως αλλά ας βοηθήσει κάποιος που έχει 640.

Ktm-525-exc
26/06/2018, 10:38
Φιλε μου να τσεκαρεις πρωτα την κατω τρομπα,ισως θελει αλλαγη το o-ring που εχει μεσα και να εχει απο'κει διαρροη και να μην χρειαστει να αλλαξεις ολο το σετ επανω (που ειναι και πιο ακριβο).
Ειχα το ιδιο προβλημα και μετα απο αλλαγη δυο σετ ,βρηκα πως εχανε απο την κατω τρομπα.
Κοστος: 1 eyro


Πιστεύω εδώ τ ίδιο θέμα σε κτμ 525

OldMan
26/06/2018, 17:47
Πιστεύω εδώ τ ίδιο θέμα σε κτμ 525
Τι ακριβως πιστευεις (μετα απο 4 χρονια)..??