PDA

View Full Version : husqvarna tr 650 terra



alexzafeir
28/08/2014, 14:10
Ξέρει κανείς κάτι για το συγκεκριμένο; Το σκέφτομαι σοβαρά να το αποκτήσω και να αντικαταστήσει το βαρύ v strom , θέλω κάτι ελαφρύ να τα κάνει ΌΛΑ

askianos
12/02/2015, 10:49
και γω το γλυκοκοιτάζω...εχει το ιδιο μοτερι από μπεμπε 650 αλλα με επανασχεδιασμενη κεφαλη μεγαλύτερες βαλβιδες και αν δ κανω λαθος διαφορετικούς εκκεντροφόρους...βγαζει 10 ιππους παραπανω από το μπεμπε..κοιταξα τον τιμοκαταλογο για το BMW 650 setrao και προσεξα ότι το δινουν με 2 διαφορετικες ιπποδυνάμεις..μια πιο δυνατη και μια πιο χαλαρη...πιθανον αυτή η βελτιωση με τους +10 ιππους να εχει γινει από τους μηχανικους της BMW και όχι από τοην husqvarna,λεω εγω τωρα.:cool:
ένα θεμα είναι μονο...κατά ποσο αξιοπιστο είναι...μην δωσουμε τα στρομια τους ιαπονες και μετα φαμε τα φρυδια μας!!!:rotflmao:

GFawkes
12/02/2015, 11:48
Μια χαρα μηχανακι ειναι...

μην το φοβασε, το μοτερ δεν κανει κιχ.

DrBig
12/02/2015, 11:51
Οπως εχω ακουσει εχει πολυ κακο ψεκασμο, που σιγουρα ομως διορθωνεται. Ενδιαφερον μηχανακι παντως.

est
12/02/2015, 13:10
Και στο χάσκυ καφέ έχει αναλυτικά τη διαδικασία για να φτιάξεις και να μονώσεις το φιλτροκούτι για να μην τραβάει ότι να'ναι. Έχει πολύ κακό σχεδιασμό λένε.
Αυτό είναι το βασικότερο πρόβλημά του που μπορεί να σου στοιχίσει την πρόωρη φθορά μερών του κινητήρα.

Ζεύκας
12/02/2015, 13:13
Μπίγκουλα πως διορθώνεται ο ψεκασμος;

Επίσης από διαθεσιμότητα ανταλλακτικών τι γίνεται;

Που απευθύνεσαι; στην BMW (παλιά μαμά) ή στην ΚΤΜ (καινούρια μαμά);;

daz
12/02/2015, 15:02
Είναι αρκετά βαρύ γι' αυτό που είναι.

Στεγνό 166 kg,
Ready to go 183kg.

4 Κιλά μπορούν να αφαιρεθούν απ' τα διπλά τελικά.

Το υπόλοιπο βάρος βρίσκεται στο πλαίσιο και το σιδερένιο ψαλίδι.

Το Xchaleng είναι 144 κιλά με μόνο μειονέκτημα την μικρότερη γεννήτρια.

Δεν ξέρω πόσο βελτιώνεται η αίσθηση με 1 τελικό αλλά stock που το καβάλησα δεν μου άρεσε καθόλου.

Ο κινητήρας που κατασκευάζεται?

notakos600
12/02/2015, 15:19
Είναι αρκετά βαρύ γι' αυτό που είναι.

Στεγνό 166 kg,
Ready to go 183kg.

4 Κιλά μπορούν να αφαιρεθούν απ' τα διπλά τελικά.

Το υπόλοιπο βάρος βρίσκεται στο πλαίσιο και το σιδερένιο ψαλίδι.

Το Xchaleng είναι 144 κιλά με μόνο μειονέκτημα την μικρότερη γεννήτρια.

Δεν ξέρω πόσο βελτιώνεται η αίσθηση με 1 τελικό αλλά stock που το καβάλησα δεν μου άρεσε καθόλου.

Ο κινητήρας που κατασκευάζεται?

Να υποθέσω Κίνα;

daz
12/02/2015, 15:33
Είχα διαβάσει ότι η κατασκευή του rotax γίνεται στην στην κίνα στο εργοστάσιο της Loncin.

est
12/02/2015, 16:49
Σε αυτό έχω καταλήξει κι εγώ. Κίνα by Loncin με τις ευλογίες-οδηγίες των αυστριακών. Όπως και οι κινητήρες της σειράς G της BMW.
X challenge, x country έχουν κόψει κιλά από παντού με αποτέλεσμα να κόβονται κι αυτά με τη σειρά τους σε διάφορα σημεία (ψαλίδι, υποπλαίσιο). Αυτά είδαν και πήγαν να διορθώσουν με το Τέρρα-Στράντα, αλλά τους βγήκε βαρύ και ημιτελές (όπως λέν' διάφοροι κριτικοί και κάτοχοι).

DrBig
12/02/2015, 17:46
Μπίγκουλα πως διορθώνεται ο ψεκασμος;


Με τα κλασσικα:
1) powercommander (κανα 300ρι)
2) (1)+autotune (+ κανα 300ρι)
3) lamda shifter (κανα 100-150ρι)
4) (3)+Temperature sensor shifter (+κοστος μιας μεταβλητης αντιστασης)

Το αποτελεσμα ειναι ευθεως αναλογο της τιμης. Με μαμα εξατμισεις τα (3)-(4) καλυπτουν επαρκως.

amyroukai
12/02/2015, 18:04
Σε αυτό έχω καταλήξει κι εγώ. Κίνα by Loncin με τις ευλογίες-οδηγίες των αυστριακών. Όπως και οι κινητήρες της σειράς G της BMW.
X challenge, x country έχουν κόψει κιλά από παντού με αποτέλεσμα να κόβονται κι αυτά με τη σειρά τους σε διάφορα σημεία (ψαλίδι, υποπλαίσιο). Αυτά είδαν και πήγαν να διορθώσουν με το Τέρρα-Στράντα, αλλά τους βγήκε βαρύ και ημιτελές (όπως λέν' διάφοροι κριτικοί και κάτοχοι).

Υποπλαιαιο κοβουν τα χμοτο και τσαλεντζ καθ'οτι αλουμινενιο και δεν αντεχει βαρος και το λεει και η μπεμπε στο ωφελιμο.
Το καουντρι εχει σιδερενιο και αντεχει. Ο μεσιε γουολτερ κοουλμπατς και οι συν αυτω εχουν κατι δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα χωμα με μηδεν ζημιες.

daz
12/02/2015, 19:01
O Γουόλτερ έχει βάλει ατσάλινο υποπλαίσιο της τουρατεκ γιατί έχει άλλο ένα ρεζερβουαρ φτιαχτό, βιδωμένο επάνω του.

Το βάρος του είναι +3,5 κιλά απ' το αλουμινένιο.
Τιμή δεν ξέρω.

Για το ψαλίδι του Χc δεν έχω διαβάσει να έχει θεμα κάποιος αλλά σίγουρα το ατσάλινο ψαλίδι στο terra δεν έχει μπει για αντοχή. Μάλλον για το κόστος χρησιμοποιήθηκε.

Η διαφορά στα κιλά μεταξύ Χc & terra δεν δικαιολογείται. Όσο και να βαρύνεις το ένα και να ελαφρύνεις το άλλο η διαφορά δεν μαζεύεται και πάντα θα είναι πάνω από 10 κιλά, που δεν είναι λίγο.

Ο rotax ζυγίζει 44 κιλά μαζί με το σώμα ψεκασμού του. Το Χc είναι +100 στεγνά. To terra είναι +122
Ο 690 ζυγίζει 38 κιλά (μάλλον με ψεκασμό). Το 690r είναι +100
Ο minareli ζυγίζει 51 μαζί με τον ψεκασμό. Το xt είναι +120.

* Όλα τα κιλά είναι χωρίς υγρά.

daz
12/02/2015, 19:06
Με λίγα λόγια δεν βλέπω το τέρρα να προσφέρει κάτι παραπάνω απ' το χτ. Κάτι διαφορετικό ίσως, αλλά τίποτα σπουδαίο.

DrBig
12/02/2015, 19:13
Η διαφορά στα κιλά μεταξύ Χc & terra δεν δικαιολογείται. Όσο και να βαρύνεις το ένα και να ελαφρύνεις το άλλο η διαφορά δεν μαζεύεται και πάντα θα είναι πάνω από 10 κιλά, που δεν είναι λίγο.



Απο την αλλη στο XC η σελλα ειναι στο θεο, ενω στο τερρα γυρω στα 5εκ κατω. Αυτα τα 5 εκ διαφορας μπορουν να διευκολυνουν ενα μεσο οδηγο μεσου αναστηματος να παει το τερρα σε μερη που δεν θα μπορεσει να παει το εξ-σι.

daz
12/02/2015, 19:34
Απο την αλλη στο XC η σελλα ειναι στο θεο, ενω στο τερρα γυρω στα 5εκ κατω. Αυτα τα 5 εκ διαφορας μπορουν να διευκολυνουν ενα μεσο οδηγο μεσου αναστηματος να παει το τερρα σε μερη που δεν θα μπορεσει να παει το εξ-σι.

Αυτό διορθώνεται εύκολα και φθηνά.

Οι αναρτήσεις του Xc είναι 270/270 ενώ του terra 190/190. Στα ίδια επίπεδα πρέπει να είναι και η διαφορά στην απόσταση από το έδαφος.

Υπάρχουν πολλά περιθώρια..

DrBig
12/02/2015, 19:57
Αυτό διορθώνεται εύκολα και φθηνά.

Οι αναρτήσεις του Xc είναι 270/270 ενώ του terra 190/190. Στα ίδια επίπεδα πρέπει να είναι και η διαφορά στην απόσταση από το έδαφος.

Υπάρχουν πολλά περιθώρια..

περιθωρια?


εντιτ
οκ το πιασα

amyroukai
12/02/2015, 21:27
Το καλο με τα x-οτιδηποτε ειναι η ανετη αποσταση σελας μαρσπιε, σε αντιθεση με το g650 που στριμωχνει τους ψηλους. Και νομιζω οτι το terra/strada εχουν το πλαισιο του g650 και για αυτο βγηκαν βαρια. Ισα ισα που εκοψαν 10 κιλα σε σχεση με το αρχικο...

Ο γουολτερ το ατσαλινο το εβαλε γιατι ξεκινησε με xchallenge και ειχε αλουμινιο, o αλλος ο τερι οπως και η ολλανδεζα που ειχε ξεκινησει με βαση το xcountry δεν αλλαξε απο οτι θυμαμαι. Λεγανε οτι σαν ανταλλακτικο απο bmw ειναι στο 500αρικο. Το εξτρα τεποζιτο δεν στηριζοταν μονο στο υποπλαισιο αλλα και στο πλαισιο για τα σαμαρια που πιανει στη βαση του μαρσπιε.

askianos
13/02/2015, 10:43
απογοητευτικα με το terras! κινεζος τελικα(μοτερ)?και συνοψίζοντας αν θες κανενα 1000αρικο μεσες ακρες να μαζεψεις τα μπερδέματα που κανει για να δουλευει ανθρωπινα...
δ λεει με την καμια...πικρα....:smokin: κριμα και δ κρυβω ότι μου αρεσε...

DrBig
13/02/2015, 13:19
απογοητευτικα με το terras! κινεζος τελικα(μοτερ)?και συνοψίζοντας αν θες κανενα 1000αρικο μεσες ακρες να μαζεψεις τα μπερδέματα που κανει για να δουλευει ανθρωπινα...
δ λεει με την καμια...πικρα....:smokin: κριμα και δ κρυβω ότι μου αρεσε...

μαζευεται με καμια 150 ευρω το πολυ ενα λαμδα σιφτερ θελει. Απο που προεκυψε το 1000ρικο?

notakos600
13/02/2015, 13:23
μαζευεται με καμια 150 ευρω το πολυ ενα λαμδα σιφτερ θελει. Απο που προεκυψε το 1000ρικο?

Μάλλον από εδώ:


Με τα κλασσικα:
1) powercommander (κανα 300ρι)
2) (1)+autotune (+ κανα 300ρι)
3) lamda shifter (κανα 100-150ρι)
4) (3)+Temperature sensor shifter (+κοστος μιας μεταβλητης αντιστασης)

Το αποτελεσμα ειναι ευθεως αναλογο της τιμης. Με μαμα εξατμισεις τα (3)-(4) καλυπτουν επαρκως.

est
13/02/2015, 13:33
Ο γουολτερ το ατσαλινο το εβαλε γιατι ξεκινησε με xchallenge και ειχε αλουμινιο, o αλλος ο τερι οπως και η ολλανδεζα που ειχε ξεκινησει με βαση το xcountry δεν αλλαξε απο οτι θυμαμαι. Λεγανε οτι σαν ανταλλακτικο απο bmw ειναι στο 500αρικο. Το εξτρα τεποζιτο δεν στηριζοταν μονο στο υποπλαισιο αλλα και στο πλαισιο για τα σαμαρια που πιανει στη βαση του μαρσπιε.

Η πρώτη φουρνιά xcountry είχε κι εκείνη αλουμινένιο υποπλαίσιο. Και είχε προκαλέσει εντύπωση μάλιστα μιας και ήταν το μοναδικό που ερχόταν από κατασκευής του με πατάκια συνοδηγού.
Στη 2η φουρνιά, και αφού πήραν κάμποσα στο χέρι, έβαλαν το σιδερένιο. Στο ενδιάμεσο είχε πάρει πρέφα η τούρατεκ την πατάτα κι έβγαζε δικό της ενισχυμένο.
Το κακό λένε πως είναι ότι εκεί που βιδώνει το υποπλαίσιο ήταν και είναι αλουμίνιο.. και επίσης λένε πως με τον καιρό αν τη χρησιμοποιείς συνέχεια για δικάβαλο σε εκείνο το σημείο αποκτά ανοχές.
Αυτά είχα βρει όταν έψαχνα πληροφορίες για το μοντέλο μιας και με ενδιέφερε.
Συνεχίζω και την βρίσκω πολύ ωραία μοτοσυκλέτα.

DrBig
13/02/2015, 14:08
Μάλλον από εδώ:

Ξαναδιαβασε την τελευταια προταση!

daz
13/02/2015, 14:27
απογοητευτικα με το terras! κινεζος τελικα(μοτερ)?και συνοψίζοντας αν θες κανενα 1000αρικο μεσες ακρες να μαζεψεις τα μπερδέματα που κανει για να δουλευει ανθρωπινα...
δ λεει με την καμια...πικρα....:smokin: κριμα και δ κρυβω ότι μου αρεσε...

Askianos εξαρτάτε για τι το θέλεις. 1000 ευρώ δεν τα χρειάζεται κανένα μηχανάκι, εμείς θέλουμε και του τα ρίχνουμε. Και σίγουρα το συγκεκριμένο δεν χρειάζεται τόσα. Νομίζω πως λίγο πολύ χρειάζεται όσα και οποιοδήποτε άλλο.

Όπως διάβασες εκτός από αρνητικά έχει θετικά ενώ οι επιλογές σου είναι πολύ περιορισμένες.

Για τον κινητήρα δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχείς αλλά σίγουρα απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί κινέζικος.

askianos
13/02/2015, 23:18
Askianos εξαρτάτε για τι το θέλεις. 1000 ευρώ δεν τα χρειάζεται κανένα μηχανάκι, εμείς θέλουμε και του τα ρίχνουμε. Και σίγουρα το συγκεκριμένο δεν χρειάζεται τόσα. Νομίζω πως λίγο πολύ χρειάζεται όσα και οποιοδήποτε άλλο.

Όπως διάβασες εκτός από αρνητικά έχει θετικά ενώ οι επιλογές σου είναι πολύ περιορισμένες.

Για τον κινητήρα δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχείς αλλά σίγουρα απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί κινέζικος.

ενταξει οι 650αριδες κινητηρες της BMW δ εχουν ακουστει για τις ζημιες τους η αληθεια είναι...αν και δ το εχω ψαξει για το που εχουν συναρμολογειθει.
αλλα πες το προσωπικο κολημα?αν ακουω china το υποσυνειδητο μου είναι ανήσυχο...
:uplate:

daz
14/02/2015, 01:37
ενταξει οι 650αριδες κινητηρες της BMW δ εχουν ακουστει για τις ζημιες τους η αληθεια είναι...αν και δ το εχω ψαξει για το που εχουν συναρμολογειθει.
αλλα πες το προσωπικο κολημα?αν ακουω china το υποσυνειδητο μου είναι ανήσυχο...
:uplate:

Αυτός ήταν ένας απ' τους πιο αξιόπιστους κινητήρες. Ελαφρύτερος και δυνατότερος απ' του χτ, έχει φορεθεί σε πάρα πολλές μηχανές από τότε που βγήκε και ποτέ δεν παρουσίασε ιδιαίτερα προβλήματα.

Ο κινητήρας που φορέθηκε στα Χc κατασκευαζόταν στην Ιταλία και όχι στην Αυστρία.

Δεν ξέρω πότε ακριβώς μεταφέρθηκε η κατασκευή του στην Κίνα. Στο advrider ειχα διαβάσει ότι δεν μεταφέρθηκε απλά η κατασκευή του στην Κίνα αλλά η rotax πούλησε τα σχέδια και την άδεια στην Loncin.
Οι καινούριοι κινητήρες φτιάχνονται ακριβώς όπως και οι rotax αλλά πολλά κομμάτια τους προέρχονται απ' την Αυστρία και συναρμολογούνται στην Κίνα. Μάλλον το terra φοράει έναν απ' αυτούς.

Απ' την Κίνα τώρα μπορείς να έχεις ότι ποιότητα θέλεις ανάλογα με την τιμή που πληρώνεις. Από αεροδιαστημική μέχρι σκουπίδια. Δεν πιστεύω ότι δεν είναι ικανοί να φτιάξουν κάτι ποιοτικό ενώ με τα φθηνά εργατικά χέρια μπορεί να είναι και φθηνό. Δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας είναι απαραίτητα κακός επειδή κατασκευάζεται εκεί αλλά είναι κάτι που ούτε εμένα μου δίνει σιγουριά.

Το μεγάλο κακό με την Κίνα είναι ότι λόγο κουμουνισμού τα σχέδια που πωλήθηκαν στην loncin θα αντιγραφούν μέχρι και την τελευταία βίδα και σε λίγο θα βλέπουμε μηχανές μάρκας τσιντσουνλονγν με κινητήρα ολόιδιο με αυτόν της loncin, που όμως δεν θα έχει καμία σχέση.

Να ξέρεις πάντως ότι ανεξάρτητα με το αν τα περιφερειακά που έχουν τα μηχανάκια μας προέρχονται από επώνυμους κατασκευαστές, είναι πολύ πιθανό (αν όχι σίγουρο), πολλά από αυτά (αν όχι όλα), να κατασκευάζονται στην Κίνα για λογαριασμό της DiD, ή της talon, ή της Brembo κτλ.

Ακόμα και κάτι που γράφει made in germany μπορεί να έχει κατασκευαστεί στην Κίνα κατά το μεγαλύτερο μέρος του και μόνο το τελευταίο στάδιο της κατασκευής να έγινε στην Γερμανία. Στην Αμερική κάποτε έπρεπε να είναι 100% εγχώριο για να γράφει made in USA, τώρα άλλαξε και εκεί και ορίζεται μόνο ένα ποσοστό.

Νομίζω πως δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο ακραίοι με κάτι που φτιάχνεται στην Κίνα και ίσως θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο εφ' όσον το μηχανάκι αυτό βρίσκεται στην αγορά μερικά χρόνια.

Λευκάδιος
14/02/2015, 06:58
Για το ψαλίδι του Χc δεν έχω διαβάσει να έχει θεμα κάποιος

Μεγάλη μπουκιά φάε:lol: https://lh6.googleusercontent.com/-_BVMvGKdZpk/TPq8WN_bf9I/AAAAAAAAAWY/BWaUjCm1fXk/s800/IMG_5492.jpg
Ντάξει το συγκεκριμένο ψαλίδι δεν είναι απο xchallenge αλλά απο xcountry(που είναι τα ίδια :cry:)
Πολύ ωραίο μηχανακι το xchallenge αλλά πραγματικά δεν ξέρεις απο που θα σου έρθει η στραβή και τι θα σπάσει
πχ:
http://bj.smugmug.com/Motorcycles/r100-shield/xc-busted1/1239984417_7u5ix-X2.jpg
Η παρακάτω ζημιά έγινε σε μηχανακι με 1500χλμ http://i195.photobucket.com/albums/z304/Xchallenged/IMG_2677.jpg (http://s195.photobucket.com/user/Xchallenged/media/IMG_2677.jpg.html)
Άλλο εδώ http://www.littletinyplanet.com/wordpress/wp-content/uploads/2013/10/P1000595.jpg
Σπασμένα υποπλαίσια δεν βαζω γιατι αναφέρθηκαν παραπάνω(όπως και η λυση στο προβλημα τους)

Σχετική κουβεντούλα εδω με review 15.000 χιλιομέτρων απο μέλος του moto.gr http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=141550&p=2513596&viewfull=1#post2513596

notakos600
14/02/2015, 07:40
Α καλα...
Πολλες συμπτωσεις μαζεμενες παυουν να ειναι συμπτωσεις.
Μπορει να βγαζουν λαμακια επιδιορθωσης σαν του Gxr...

MiltiadisK.D
14/02/2015, 08:24
ενταξει οι 650αριδες κινητηρες της BMW δ εχουν ακουστει για τις ζημιες τους η αληθεια είναι...αν και δ το εχω ψαξει για το που εχουν συναρμολογειθει.
αλλα πες το προσωπικο κολημα?αν ακουω china το υποσυνειδητο μου είναι ανήσυχο...
:uplate:

Σειρά τα gs(650)απο το 2009 και μετά αν δεν απατόμαι κατασκεύαζονταν Κίνα,αλλά τα μοτέρ τους όχι.
Κράτα το στρώμι και κάνε άλλες σκέψεις.

spyrakos35
14/02/2015, 08:59
Μεγάλη μπουκιά φάε:lol: https://lh6.googleusercontent.com/-_BVMvGKdZpk/TPq8WN_bf9I/AAAAAAAAAWY/BWaUjCm1fXk/s800/IMG_5492.jpg
Ντάξει το συγκεκριμένο ψαλίδι δεν είναι απο xchallenge αλλά απο xcountry(που είναι τα ίδια :cry:)
Πολύ ωραίο μηχανακι το xchallenge αλλά πραγματικά δεν ξέρεις απο που θα σου έρθει η στραβή και τι θα σπάσει
πχ:
http://bj.smugmug.com/Motorcycles/r100-shield/xc-busted1/1239984417_7u5ix-X2.jpg
Η παρακάτω ζημιά έγινε σε μηχανακι με 1500χλμ http://i195.photobucket.com/albums/z304/Xchallenged/IMG_2677.jpg (http://s195.photobucket.com/user/Xchallenged/media/IMG_2677.jpg.html)
Άλλο εδώ http://www.littletinyplanet.com/wordpress/wp-content/uploads/2013/10/P1000595.jpg
Σπασμένα υποπλαίσια δεν βαζω γιατι αναφέρθηκαν παραπάνω(όπως και η λυση στο προβλημα τους)

Σχετική κουβεντούλα εδω με review 15.000 χιλιομέτρων απο μέλος του moto.gr http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=141550&p=2513596&viewfull=1#post2513596


:uplate:

αυτο ξεπέρασε και τα τζίξερ σε κοψίματα.....

amyroukai
14/02/2015, 09:01
Ειναι μια χαρα μεκανακ λεμε...

notakos600
14/02/2015, 12:36
Ειναι μια χαρα μεκανακ λεμε...

:bawl:

daz
14/02/2015, 14:01
Μεγάλη μπουκιά φάε:lol:

Αν ψάξω θα μπορώ να βρω honda, kawa, ktm, κομμένα απ' τους λαιμούς.

Ψαλίδια από goldwin μέχρι ktm.

Υποπλαίσια από όλα. Από xr μέχρι 640 και από 1150 μέχρι ...

Πλαίσια από ducati, cbr, xr, 690, xtz, dr κτλ.

Είναι όμως προβληματικά όλα αυτά?

Αποτελεί όντως πρόβλημα κακής σχεδίασης το ψαλίδι του Χch ή είναι σφάλματα στον ποιοτικό έλεγχο κατά την κατασκευή?

Μήπως η ανάγκη για φθηνά κατασκευάσματα καθιστά τη λυση της Κίνας προτιμότερη ώστε η έκπτωση να προέλθει από τα φθηνά εργατικά χέρια και όχι στον ελλειπή ποιοτικό έλεγχο?

Να ζει κανείς ή να μη ζει? :lol:

:beer:

daz
14/02/2015, 14:08
one more

331234

stefanos
14/02/2015, 14:53
[QUOTE=daz;2556462
Αποτελεί όντως πρόβλημα κακής σχεδίασης το ψαλίδι του Χch ή είναι σφάλματα στον ποιοτικό έλεγχο κατά την κατασκευή?

Μήπως η ανάγκη για φθηνά κατασκευάσματα καθιστά τη λυση της Κίνας προτιμότερη ώστε η έκπτωση να προέλθει από τα φθηνά εργατικά χέρια και όχι στον ελλειπή ποιοτικό έλεγχο?

Να ζει κανείς ή να μη ζει? :lol:

:beer:[/QUOTE]

Η ποιότητα προέρχεται κυρίως από την εφαρμογή του προγράμματος ποιότητας από τα εργατικά χέρια.
Αν αυτά δεν εφαρμόζουν τις προβλεπόμενες διαδικασίες στην παραγωγή τότε...
Το φτηνά ή ακριβά δεν παίζει τόσο ρόλο.

daz
14/02/2015, 15:11
Η ποιότητα προέρχεται κυρίως από την εφαρμογή του προγράμματος ποιότητας από τα εργατικά χέρια.
Αν αυτά δεν εφαρμόζουν τις προβλεπόμενες διαδικασίες στην παραγωγή τότε...
Το φτηνά ή ακριβά δεν παίζει τόσο ρόλο.

Ok.. copy that. :beer:

Λευκάδιος
14/02/2015, 15:30
Να ζει κανείς ή να μη ζει? :lol:


:lol:
Σίγουρα θα βρούμε στο νετ πολλά τέτοια παρατράγουδα απο διάφορες μοτοσυκλέτες,σίγουρα τέτοια γίνονταν και παλαιότερα και δεν μαθαίνονταν ποτέ.Υπάρχουν και οι περιπτώσεις λόγο αμέλειας στην συντήρηση,λανθασμένης χρησης κλπ.Γι'αυτο πρέπει να το 'ψάχνουμε' λίγο πριν βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα με τέτοιες φωτογραφίες.
Όμως στην περιπτωση του bmw μιλάμε για ενα μηχανάκι που ήταν στην παραγωγη για πολυ μικρό χρονικό διάστημα και δεν μπορουμε να το συγκρινουμε πχ με τα lc4,cbr xtz που έχουν πουληθεί κατά χιλιάδες όλα αυτά τα χρόνια.
Δηλαδή εκτός απο θέμα ποιοτητας(συμφωνω με τον Στέφανο) είναι και θέμα ποσοστού προβλημάτων επι αριθμου πωλήσεων.Ή μάλλον η ποιότητα και το ποσοστό προβλήματος είναι σχέσεις άμεσα συνδεδεμένες μεταξυ τους.

Bob_o_mastoras
14/02/2015, 15:46
Συμφωνω με τους προλαλησαντες εναντιων του xcountry, xchallenge, xπλαισιο κλπ...
Οπου υπαρχει τοσος καπνος συνηθως υπαρχει και φωτια. Και 'γω δεν γνωριζα για το συγκεκριμενο προβλημα. Τωρα το εμαθα. Και μου αρεζαν πολυ σαν concept αυτα τα μηχανακια. Τεσπα...

Daz, τα crossακια που ποσταρες μπορει να εχουν τρακαρει (αν και τα πηρουνια ειναι πολυ ισια), τεσπα, αλλη η χρηση του mx και αλλη των συγκεκριμενων bmw. Ποιος ξερει τι μπορει να τραβηξαν τα συγκεκριμενα πριν παραδωσει πνευμα ο λαιμος..;
Και ειναι ολα δημοφιλη mx.

MikeG
14/02/2015, 16:05
Οι κινητήρες της Rotax δεν συναρμολογούνται στη Κίνα. Επίσης η όποια συνεργασία που είχε η BMW με τη Loncin έχει σταματήσει. Η Loncin συναρμολογούσε τα κομμάτια και έφτιαχνε τα πλαστικά. Μέχρι εκεί.
Όσον αφορά τα ψαλίδια, όντως υπήρχε θέμα , το οποίο όπως έχω ξαναγράψει παλιότερα έχει να κάνει με τα νέα κράματα που χρησιμοποιούνται τα οποία πρέπει να είναι από σχεδόν ανακυκλωμένα μέταλλα. Αν δεν απατώμαι έχουν αλλάξει το ψαλίδι σε όλα αυτά τα μοντέλα. Παράλληλα θα δείτε εδώ : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=834987&highlight=sibirsky o Colebatch έχει κάνει αρκετά εως άπειρα χιλιόμετρα με XChallenge.


Τέλος θεωρώ το Terra αρκετά καλό μηχανάκι, σαφώς καλύτερο από XT, DR και άλλα συναφοί. Για το Terra μπορείτε να βρείτε αρκετά ενδιαφέροντα εδώ : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=850525&highlight=husqvarna+terra

Εδώ ένας τρελόΑμερικάνος με αυτό και όλα τα mods του. (http://www.bigdogadventures.com/11HuskyTR650.htm)


:beer: :beer:

Πάντως μπορείς ίσως να βάλεις στο παιχνίδι και το CCM (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140475&highlight=ccm)

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=857243

daz
14/02/2015, 19:11
Daz, τα crossακια που ποσταρες μπορει να εχουν τρακαρει (αν και τα πηρουνια ειναι πολυ ισια), τεσπα, αλλη η χρηση του mx και αλλη των συγκεκριμενων bmw. Ποιος ξερει τι μπορει να τραβηξαν τα συγκεκριμενα πριν παραδωσει πνευμα ο λαιμος..;
Και ειναι ολα δημοφιλη mx.

Εμένα γιατί μου το λες? Μήπως δεν κατάλαβες ότι αυτό που εννοούσα είναι ότι αξίζει να το ψάχνουμε λίγο παραπάνω? Εγώ σου λέω ότι κανένα απ' τα παραπάνω δεν ήταν τρακαρισμένο, όλα σπάνε και όλα χαλάνε υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Σπασμένα πλαίσια, ψαλιδια κτλ μπορείς να βρεις από όλες τις μάρκες και ειδικά από κτμ. Αυτό τη σημαίνει, ότι τα κτμ δεν έχουν καλό πλαίσιο ή ότι έχει βρομίσει ο τόπος με τα πορτοκαλί?

https://www.google.gr/search?q=ktm+honda+yamaha+bmw+broken+frame&client=ubuntu&hs=5NN&channel=fs&biw=1598&bih=771&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0n_fVIn6O8P6aOnfgsAE&ved=0CAYQ_AUoAQ


:lol:
Σίγουρα θα βρούμε στο νετ πολλά τέτοια παρατράγουδα απο διάφορες μοτοσυκλέτες,σίγουρα τέτοια γίνονταν και παλαιότερα και δεν μαθαίνονταν ποτέ.Υπάρχουν και οι περιπτώσεις λόγο αμέλειας στην συντήρηση,λανθασμένης χρησης κλπ.Γι'αυτο πρέπει να το 'ψάχνουμε' λίγο πριν βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα με τέτοιες φωτογραφίες.
Όμως στην περιπτωση του bmw μιλάμε για ενα μηχανάκι που ήταν στην παραγωγη για πολυ μικρό χρονικό διάστημα και δεν μπορουμε να το συγκρινουμε πχ με τα lc4,cbr xtz που έχουν πουληθεί κατά χιλιάδες όλα αυτά τα χρόνια.
Δηλαδή εκτός απο θέμα ποιοτητας(συμφωνω με τον Στέφανο) είναι και θέμα ποσοστού προβλημάτων επι αριθμου πωλήσεων.Ή μάλλον η ποιότητα και το ποσοστό προβλήματος είναι σχέσεις άμεσα συνδεδεμένες μεταξυ τους.

Όλα τα παραπάνω τα γνωρίζω πολύ καλά γι' αυτό δεν τρομάζω εύκολα με εικόνες όπως οι παραπάνω. Το θρεντάκι με την προετοιμασία και τις μετατροπές του Γουόλτερ το έχω διαβάσει από την πρώτη σελίδα, μαζί με όλες τις αναφορές και τις συζητήσεις των υπόλοιπων μελών-ιδιοκτητών, γι' αυτό ήμουν δύσπιστος μπροστά σε μια δυο φωτογραφίες. Το μηχανάκι του Κολέμπα έχει κάνει πάνω από 100.000 χλμ στις δυσκολότερες δυνατές συνθήκες και μια δυο φωτογραφίες με σπασμένα ψαλίδια δεν ήταν δυνατόν να με πείσουν από μόνες τους.
Το δε τερρα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μηχανάκια του advrider και αυτό από μόνο του λέει πολλά.

Θέλετε τώρα που πήρα φόρα να σας βάλω και ένα terra χωρισμένο στη μέση και ένα 690 με περισσότερες κολλήσεις στο πλαίσιο ακόμα και από τους κωδικούς του part manual? :lol:
Το άφθαρτο πλαίσιο ενός χτζ σπάει ή δε σπάει? Εδώ σας θέλω! :lol: :beer:

Bob_o_mastoras
14/02/2015, 19:34
Μπηκα (ως δικηγορος της Honda) στο site απ'οπου ειναι η φωτο με το cr.
Λεει οτι το συγκεκριμενο ειχε κολληθει ξανα αλλα λαθος και γι'αυτο εσπασε. Το πρωτο σπασιμο δεν ξερω γιατι εγινε.. (φημες μιλαν για μετεωριτη που προσγειωθηκε πανω του και εκανε ενα ραγισματακι στο λαιμο)
Ειναι ομως γνωστο οτι τα Honda ΔΕ ΣΠΑΝΕ!! :D:p:p

askianos
14/02/2015, 22:32
σωστος!!!:bawl: :bawl:

foogr01
14/02/2015, 22:39
Σειρά τα gs(650)απο το 2009 και μετά αν δεν απατόμαι κατασκεύαζονταν Κίνα,αλλά τα μοτέρ τους όχι.
Κράτα το στρώμι και κάνε άλλες σκέψεις.


Οι κινητήρες της Rotax δεν συναρμολογούνται στη Κίνα. Επίσης η όποια συνεργασία που είχε η BMW με τη Loncin έχει σταματήσει. Η Loncin συναρμολογούσε τα κομμάτια και έφτιαχνε τα πλαστικά. Μέχρι εκεί.
Όσον αφορά τα ψαλίδια, όντως υπήρχε θέμα , το οποίο όπως έχω ξαναγράψει παλιότερα έχει να κάνει με τα νέα κράματα που χρησιμοποιούνται τα οποία πρέπει να είναι από σχεδόν ανακυκλωμένα μέταλλα. Αν δεν απατώμαι έχουν αλλάξει το ψαλίδι σε όλα αυτά τα μοντέλα. Παράλληλα θα δείτε εδώ : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=834987&highlight=sibirsky o Colebatch έχει κάνει αρκετά εως άπειρα χιλιόμετρα με XChallenge.


Τέλος θεωρώ το Terra αρκετά καλό μηχανάκι, σαφώς καλύτερο από XT, DR και άλλα συναφοί. Για το Terra μπορείτε να βρείτε αρκετά ενδιαφέροντα εδώ : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=850525&highlight=husqvarna+terra

Εδώ ένας τρελόΑμερικάνος με αυτό και όλα τα mods του. (http://www.bigdogadventures.com/11HuskyTR650.htm)


:beer: :beer:

Πάντως μπορείς ίσως να βάλεις στο παιχνίδι και το CCM (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140475&highlight=ccm)

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=857243

Ο κινητήρας πήγαινε έτοιμος από Αυστρία για συναρμολόγηση στο εργοστάσιο της Loncin. Όπως είπε και ο Mike οι Κινέζοι είχανε αναλάβει τη συναρμολόγηση μόνο. Είχα το G 650 GS 2009 και πραγματικά δεν υπάρχει διαφορά στην ποιότητα από το αντίστοιχο του 2007 π.χ. Ο κινητήρας που ενδιαφέρει είναι ROTAX μέσα-έξω !

stefanos
14/02/2015, 23:14
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2012/october/oct1312-loncin-uses-g650gs-engine-/