View Full Version : θελω να εχω ενα, αντι δυο μοτο...τι προτείνετε?
Γεια σας,
είμαι κάτοχος Yamaha ybr 125 και Suzuki vstrom dl650.
To μικρο το έχω για εντός πόλης και την μεγάλη για ταξίδια αλλά πλέον είμαι άνεργος και σκέφτομαι να μείνω με ένα μηχανάκι....η σκέψη μου είναι να τα δώσω και τα δυο και προσανατολίζομαι σε κάτι ενδιάμεσο όπως το Honda cb500x γιατί είναι και αρκετά ελαφρύ σε σχέση με την μεγάλη και μπορώ να βγω και εκτός Αθήνας αν χρειαστεί.
Θα ήθελα τις απόψεις σας και τις γνώμες-προτάσεις σας.
Αν θες να κανεις και ταξιδια , κρατα το v-strom.
Αν θες να κυκλοφορείς μονο μέσα στην πόλη ,κράτα το ybr.
Δεν βλεπω τον λόγο να αγοράσεις νέα μηχανή , ιδιαίτερα άμα εισαι ζορισμένος οικονομικά
amyroukai
29/08/2014, 09:22
Να συμφωνήσω με τον αποπάνω. Άνεργος και να χρεωθείς έστω και λίγα για άλλο μηχανάκι; Παράλογο μου ακούγεται, αλλά με την τσέπη σου κουμάντο εσύ κάνεις.
Θα κρατούσα το Vstrom στη θέση σου, γιατί είναι αρκούντως οικονομικό για ένα και μοναδικό μηχανάκι και θα μάθεις να το κυκλοφορείς και στο κέντρο. Δεν είναι και το μεγαλύτερο και βαρύτερο μηχανάκι του κόσμου πιά, να πεις ότι θα σε δυσκολέψει.
το μονο κακο ειναι οτι το strom με δυσκολευει μεσα στην πολη και μου πεφτει βαρυ σε σχεση με το cb500x που καβαλησα( οπως και το nc750x) και εχει πολυ πιο ελαφρυα αισθηση και επισης εχει πιο μικρη καταναλωση...αν δωσω και τα δυο δεν εχω μαγαλη διαφορα για το cb500χ αλλα κατι ειδα εδω στο φορουμ για ανακλησεις κτλ...και επισης δεν ξερω το κοστος συντηρησης του...απο παλια που ειχα 2 αχ1 χοντα σε μαυρο και μπλε ημουν πολυ ευχαριστημενος και αυτο ακριβως μου θυμιζει το cb500x. βεβαια ξερω οτι δεν θα εχω τα αλογα του στρομ κρατημα κτλ αλλα σπανια βγαινω απο την πολη πλεον γι αυτο και σκεφτομαι κατι ενδοιαμεσω με την δυνατοτητα οταν χρειαστει να μπορω να κανω και ταξιδι που συνηθως παω κορινθο και ναυπλιο 1-2 φορεσ τον μηνα...εχω προβληματιστει γι αυτο και ζηταω αποψεις...επισης δεν ειμαι κανα τουμπανο να κανω το vstrom σαν ποδηλατο:p
yiannis172
29/08/2014, 10:19
Κράτα το στρομ.
+650
Για μενα το Strom ειναι κλασεις ανωτερο απο τα διαφορα ξενερωτα CBοειδη.Οχι οτι το Strom ειναι fun bike,αλλα κανεις τα παντα,απο κοντρες μεχρι ταξιδι και απο πολη μεχρι πατημενο χωματοδρομο (θα το ξερεις καλυτερα,σαν κατοχος).
μείνε όπως είσαι! και το ybr αν δώσεις πόσα θα πάρεις και τι θα τα κάνεις?
εκτός και αν είσαι ήδη οριακά, δεν σου βγαίνουν οι ασφάλειες και των δύο, και θες να ξεφορτωθείς το ένα... τότε ναι, δώσε το ybr γιατί το vstrom μπορεί να σου βγάλει αποδεδειγμένα 60-80.000 χλμ εντός πόλης με μόνα έξοδα τακάκια λάδια φίλτρα... Θα το συνηθίσεις και εντός πόλης γρήγορα...
αν πάλι θες οπωσδήποτε να το δώσεις γιατί δεν το βολεύεσαι τότε ΜΗΝ πάρεις cb500x, να προτιμήσεις το απλό nc700-750... αλλά και πάλι για την αγορά του θα φας λεφτά ή θα είσαι μία η άλλη οπότε τί θα έχεις κερδίσει? την ασφάλεια του μικρού???
καλύτερα να μείνεις όπως είσαι και να παραδώσεις πινακίδες αφού λήξει η ασφάλειά του μικρού. Τακάρισέ το σε μία αυλή, μια αποθήκη, και θα σου ξαναχρησιμεύσει όταν θα ανακάμψεις....
μείνε όπως είσαι! και το ybr αν δώσεις πόσα θα πάρεις και τι θα τα κάνεις?
εκτός και αν είσαι ήδη οριακά, δεν σου βγαίνουν οι ασφάλειες και των δύο, και θες να ξεφορτωθείς το ένα... τότε ναι, δώσε το ybr γιατί το vstrom μπορεί να σου βγάλει αποδεδειγμένα 60-80.000 χλμ εντός πόλης με μόνα έξοδα τακάκια λάδια φίλτρα... Θα το συνηθίσεις και εντός πόλης γρήγορα...
αν πάλι θες οπωσδήποτε να το δώσεις γιατί δεν το βολεύεσαι τότε ΜΗΝ πάρεις cb500x, να προτιμήσεις το απλό nc700-750... αλλά και πάλι για την αγορά του θα φας λεφτά ή θα είσαι μία η άλλη οπότε τί θα έχεις κερδίσει? την ασφάλεια του μικρού???
καλύτερα να μείνεις όπως είσαι και να παραδώσεις πινακίδες αφού λήξει η ασφάλειά του μικρού. Τακάρισέ το σε μία αυλή, μια αποθήκη, και θα σου ξαναχρησιμεύσει όταν θα ανακάμψεις....
+1.
zannisvel
29/08/2014, 11:08
μείνε όπως είσαι! και το ybr αν δώσεις πόσα θα πάρεις και τι θα τα κάνεις?
εκτός και αν είσαι ήδη οριακά, δεν σου βγαίνουν οι ασφάλειες και των δύο, και θες να ξεφορτωθείς το ένα... τότε ναι, δώσε το ybr γιατί το vstrom μπορεί να σου βγάλει αποδεδειγμένα 60-80.000 χλμ εντός πόλης με μόνα έξοδα τακάκια λάδια φίλτρα... Θα το συνηθίσεις και εντός πόλης γρήγορα...
αν πάλι θες οπωσδήποτε να το δώσεις γιατί δεν το βολεύεσαι τότε ΜΗΝ πάρεις cb500x, να προτιμήσεις το απλό nc700-750... αλλά και πάλι για την αγορά του θα φας λεφτά ή θα είσαι μία η άλλη οπότε τί θα έχεις κερδίσει? την ασφάλεια του μικρού???
καλύτερα να μείνεις όπως είσαι και να παραδώσεις πινακίδες αφού λήξει η ασφάλειά του μικρού. Τακάρισέ το σε μία αυλή, μια αποθήκη, και θα σου ξαναχρησιμεύσει όταν θα ανακάμψεις....
+1 και απο μενα!!
μείνε όπως είσαι! και το ybr αν δώσεις πόσα θα πάρεις και τι θα τα κάνεις?
εκτός και αν είσαι ήδη οριακά, δεν σου βγαίνουν οι ασφάλειες και των δύο, και θες να ξεφορτωθείς το ένα... τότε ναι, δώσε το ybr γιατί το vstrom μπορεί να σου βγάλει αποδεδειγμένα 60-80.000 χλμ εντός πόλης με μόνα έξοδα τακάκια λάδια φίλτρα... Θα το συνηθίσεις και εντός πόλης γρήγορα...
αν πάλι θες οπωσδήποτε να το δώσεις γιατί δεν το βολεύεσαι τότε ΜΗΝ πάρεις cb500x, να προτιμήσεις το απλό nc700-750... αλλά και πάλι για την αγορά του θα φας λεφτά ή θα είσαι μία η άλλη οπότε τί θα έχεις κερδίσει? την ασφάλεια του μικρού???
καλύτερα να μείνεις όπως είσαι και να παραδώσεις πινακίδες αφού λήξει η ασφάλειά του μικρού. Τακάρισέ το σε μία αυλή, μια αποθήκη, και θα σου ξαναχρησιμεύσει όταν θα ανακάμψεις....
+1 κι από μένα αν και μπορείς να κάνεις το ανάποδο, να τακάρεις το στρώμα μιας και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα κ.λ.π άλλωστε Αθήνα-Κόρινθος-Ναύπλιο δεν είναι παρά μια βόλτα, πλέον, που άνετα την κάνεις και με το μικρό (με τις ανάλογες παραχωρήσεις, βεβαίως).
Η επιλογή δική σου, δεν αξίζει να δώσεις 2 μηχανάκια για το "ενδιάμεσο" όπως το λες που στην τελική μπορεί να σε αφήσει και δυσαρεστημένο
ετσι οπως τα περιγραφεις εγω καταλαβαινω οτι εχεις κολλησει να παρεις το honda και ψαχνεις δικαιολογια και τροπο
το vstrom οτι πιο all around ακριβως για καποιον που θελει με ενα να τα κανει ολα
επισης ειναι καθαρo γιαπωνεζικο σε αντιθεση με το cb500 χαρακτηριστικο που αρχιζει να σπανιζει
το ybr το ακρον αωτον της οικονομιας και της χρηστικοτητας και εχει ελαχιστα ετησια εξοδα
εγω θα κραταγα και τα δυο:D
amyroukai
29/08/2014, 19:05
Εγώ λέω το ποστακι που λέει οτι το vstrom κάνει για κόντρες να μεταφερθεί στα ανέκδοτα.
panavour
29/08/2014, 19:25
:a23::a23::a23:Μεση τιμη πωλησης μεταχειρισμενου YBR 125 στο car 1175 + μεση τιμη μεταχειρισμενου dl 650 4300 ευρω Συνολο 5475 .Αυτες ειναι τιμες εκκινησης.ΒαΛΕ και το παζαρι 15 τοις εκατο κατω εναι 4700. Κοστος καινουργιου CB500X 6700 Θα ΒΑΛΕΙς ΛΟΙΠΟΝ + 2000 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.
ΝΟΤ ΒΑD ΓΙΑ ENAΝ ΑΝΕΡΓΟ
Πουλα και τα δυο, παρε καλο μεταχειρισμενο CBF 500 και θα σου μεινουν και ρεστα...
panavour
29/08/2014, 19:51
Πουλα και τα δυο, παρε ενα καλομεταχειρισμενο er-5 και θα σου μεινουν και πολλλααααααααα ρεστα.:beer::beer:
ego_o_idios
29/08/2014, 20:14
Γεια σας,
είμαι κάτοχος Yamaha ybr 125 και Suzuki vstrom dl650.
To μικρο το έχω για εντός πόλης και την μεγάλη για ταξίδια αλλά πλέον είμαι άνεργος και σκέφτομαι να μείνω με ένα μηχανάκι....η σκέψη μου είναι να τα δώσω και τα δυο και προσανατολίζομαι σε κάτι ενδιάμεσο όπως το Honda cb500x γιατί είναι και αρκετά ελαφρύ σε σχέση με την μεγάλη και μπορώ να βγω και εκτός Αθήνας αν χρειαστεί.
Θα ήθελα τις απόψεις σας και τις γνώμες-προτάσεις σας.
pou na pas ektos a8inas anergos an8ropos pare to ktel
ama exis kapikia gia ektos a8inas dose to mikro
i ali lisi ine kata8esi pinakidon sto megalo ke tis pernis opote tis xriastis ke exis talanta
devil's animal
29/08/2014, 20:40
κρατα το στρωμα πουλα το μικρο και με τα λεφτα που θα παρεις βγαλε τα εξοδα του στρωματος για 2 χρονια...
Pan (dvs)
29/08/2014, 21:38
Το YBR 125 απ οτι ειδα εχει μεση τιμη τα 1700.Το στρωμα 4500.
Μιλαμε για διαφορα 2500+.Αρα ξεκινας απο το οικονομικο (ποσα σου λειπουνε) και για ολα τα αλλα θα βρεις λυση.
Εγω θα κραταγα το στρωμα ,αν και δεν μου αρεσει.Το ξερεις και παντα θα μπορεις να το πουλησεις σχετικα ευκολα.Επισης κανει πραγματα που δεν μπορει το μικρο.
Desperado
30/08/2014, 10:06
Πούλα και τα δύο και πάρε το ybr 250 μεταχειρισμένο (περίπου 2500 ευρώ). Θα κάνεις ταξιδάκια κοντινά εκτος Αθήνας με παραχωρήσεις βέβαια και στην Αθήνα θα είσαι άνετος!!
MG-KTiNoS
30/08/2014, 10:18
pou na pas ektos a8inas anergos an8ropos pare to ktel
ama exis kapikia gia ektos a8inas dose to mikro
i ali lisi ine kata8esi pinakidon sto megalo ke tis pernis opote tis xriastis ke exis talanta
Καπίκια???
Είπες ΚΑΠΙΚΙΑ?????
копе́йка?
Καλά κατάλαβα????
:rotflmao:
yg
Εγώ λέω να πάρεις ένα σμαρτ με άι φον να σαι οκ.
Πλάκα μας κάνεις ρε φίλε???
:eleison:
notakos600
30/08/2014, 14:03
Μην πουλάτε τα μηχανάκια χωρίς λόγο γιατί, για να αγοράσετε άλλο με τέτοιες αφραγκίες, θα περάσουν πολλά-πολλά χρόνια...
kokkiklhs
30/08/2014, 14:12
Μην πουλάτε τα μηχανάκια χωρίς λόγο γιατί, για να αγοράσετε άλλο με τέτοιες αφραγκίες, θα περάσουν πολλά-πολλά χρόνια...
Σωστός ο προλαλήσας!!!
Αν ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ θέλεις να σκοτώσεις ένα από τα 2 διότι σου βαραίνει την τσέπη, πούλα το μικρό και πάρε κάνα 50αράκι παπάκι ή σκούτερ για καθημερινά μέσα στην πόλη, να γλιτώνεις βενζίνες, συντήρηση, ακριβές ασφάλειες, ΚΤΕΟ-ΜΕΟ κλπ.
Το στρώμα δε θα πιάσει σοβαρά λεφτά όταν πουληθεί, ώστε να πάρεις μετά κάτι αντίστοιχο, είναι καλή μηχανή και μπορεί να σε βγάλει χρόνια και χρόνια!
Αν όμως για οποιονδήποτε λόγο σε βαραίνουν και τα 2 και το ένα σου φαίνεται π.χ. "πολύ μικρό" ενώ το άλλο "πολύ μεγάλο", τότε δώσε τα και τσίμπα ένα ER-5, όπως είπε πιο πριν ο panavour, ή εγώ θα σου έλεγα ακόμη κι ένα KLE500 (ίδιος αλεξίσφαιρος κινητήρας), θα κάνεις τα πάντα και θα σου μείνουν και πολλάαααα ρέστα, να τα τρως για πολύ καιρό σε βενζίνες και παρελκόμενα έξοδα....
:beer:
Κράτα τα και τα 2.... Και χρησιμοποίησέ τα όπως έκανες πρίν.
Μην ανοίγεσαι γιατί και αυτό που θα πάρεις δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει..... Και μετά χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο!
Του έχει γυαλίσει το cb. Τι δεν καταλαβαίνετε? Πληροφορίες για το μοντέλο μπήκε να ρωτήσει.
στην θεση σου θα κρατουσα το μικρο να κανω την δουλεια μου με τα μικροτερα εξοδα,και το στρωμα η θα το πουλουσα και θα κρατουσα καβα το χρημα η θα παρεδιδα πινακιδες,και οταν θα ειχα ξανα δουλεια θα το επανεφερα στην δραση.αφου ομως εχω το cb500x να σου πω τα εξης.καταναλωση 3,5/5 λιτρα, συνηθως βλεπεις 4 με 4,2.ευκολοδηγητο παντου,στην εθνικη πηγαινεις ανετα σταθερα με 120-140,καλη συμπεριφορα και φρενα,σερβις και αλλαγη λαδιων καθε 12000 χλμ η χρονο,τα λαδια-φιλτρο κοστιζουν 50-60 ε,εχει γκαζακι για τα κυβικα του,η ανακληση που εγινε ειναι για να αλλαξεις 2 βιδες οχι κατι ιδιαιτερο,το δικο μου δεν ηταν μεσα.
και εγώ είμαι υπερ της άποψης να κρατήσεις μονο το μικρό. Αλλωστε για οικονομικούς λόγους ανοίχτηκε αυτό το θέμα. εκτός πόλης πάς και με το μικρό . Με τις ανάλογες υποχωρήσεις ΑΛΛΑ ΠΑΣ! είναι για καλό σκοπό.
Κρατάς τα χρήματα από την πώληση στην άκρη και απαλλάσεσαι ταυτόχρονα απο όλα τα έξοδα κατοχής και συντήρησης του strom. Μόλις κάνεις την καβάτζα σου και ανέβεις λίγο οικονομικά τότε το ξαναβλέπεις.
Και μηχανή θα έχεις οικονομική να κανεις την δουλεια σου αλλά και χρήμα στην ακρη.
σας ευχαριστω απαντες για τις αποψεις σας...αν δωσω το μικρο χανω σχετικα λιγα και μου σπαει η καρδια για να δωσω το strom οποτε αρχικα θα δωσω το μικρο και θα κοιταξω μπας το συνηθισω το vstromκαι εντος πολης γιατι εως τωρα μου επεφτε "βαρυ" στο κουμανταρισμα.στο αμεσως επομενο διαστημα βλεπω πως θα παει το πραγμα και αναλογος θα πραξω.ενδιαφερον υπαρχει και για τα τις δυο μου μοτο;) γιατι τα προσεχω πολυ.
αν δω ζορια ισως σκεφτω και κανα παπι (οπως ειπε καποιος) για εντος πολης?!
το ybr και οποιοδηποτε μοτοσυκλετακι ειναι πολυ καλυτερο απο οποιοδηποτε παπι. και κοστιζει να το χρησιμοποιεις το ιδιο με ενα παπι
αν δεις οτι δε βγαινεις οικονομικα πουλας το μεγαλο. γτι και το μικρο να πουλησεις αγοραζεις ουσιαστικα χρονο μεχρι να πουλησεις το μεγαλο αν δεν βελτιωθυον τα οικονομικα σου. Ασφαλεια βενζινες και λαστιχα ειναι διπλασιο κοστος τουλαχιστο στο μεγαλο.
devil's animal
04/09/2014, 14:19
και εγώ είμαι υπερ της άποψης να κρατήσεις μονο το μικρό. Αλλωστε για οικονομικούς λόγους ανοίχτηκε αυτό το θέμα. εκτός πόλης πάς και με το μικρό . Με τις ανάλογες υποχωρήσεις ΑΛΛΑ ΠΑΣ! είναι για καλό σκοπό.
γιατι το v-strom δεν παει στην πολη?
οπως παει ενα παπι εκτος πολης ετσι παει και το ybr...
και οπως παει ενα οποιοδηποτε αλλο on-off εντος πολης ετσι παει και το στρωμα...
οι συμβιβασμοι ειναι εκατερωθεν...
αλλα αν θες να πας σιγα με το μεγαλο, μπορεις, αν θες να πας γρηγορα με το μικρο, ομως, δεν μπορεις...
notakos600
04/09/2014, 15:11
αλλα αν θες να πας σιγα με το μεγαλο, μπορεις, αν θες να πας γρηγορα με το μικρο, ομως, δεν μπορεις...
Σοφή κουβέντα συνάφελφε. :beer:
γιατι το v-strom δεν παει στην πολη?
οπως παει ενα παπι εκτος πολης ετσι παει και το ybr...
και οπως παει ενα οποιοδηποτε αλλο on-off εντος πολης ετσι παει και το στρωμα...
οι συμβιβασμοι ειναι εκατερωθεν...
αλλα αν θες να πας σιγα με το μεγαλο, μπορεις, αν θες να πας γρηγορα με το μικρο, ομως, δεν μπορεις...
σωστος!
πριν λιγες ημερες εφυγε το μικρο...τωρα βλεπω αν θα με κουραζει το μεγαλο εντος πολης και αναλογος θα πραξω
γιατι το v-strom δεν παει στην πολη?
οπως παει ενα παπι εκτος πολης ετσι παει και το ybr...
και οπως παει ενα οποιοδηποτε αλλο on-off εντος πολης ετσι παει και το στρωμα...
οι συμβιβασμοι ειναι εκατερωθεν...
αλλα αν θες να πας σιγα με το μεγαλο, μπορεις, αν θες να πας γρηγορα με το μικρο, ομως, δεν μπορεις...
Υποτίθεται οτι το πρόβλημμα είναι καταρχάς οικονομικό. Από εκει ξεκινάνε και τελειώνουν ολα και οι συμβιβασμοί πρέπει να γίνουν με βάση αυτό το πρόβλημμα.
Αν έγραφε "βαρέθηκα και τα δυο μου μηχανάνια, τι να πάρω για να έχω ένα...λεφτά υπάρχουν" θα απαντούσα οπως εσύ.
:wave2:
spyrakos35
08/09/2014, 09:36
τωρα βλεπω αν θα με κουραζει το μεγαλο εντος πολης και αναλογος θα πραξω
το μεγάλο θα σε κουράζει αν θες εσύ να σε κουράζει....
όπερ και σημαίνει οτι αν το δεις οτι δεν σου παρέχει την ευκολία του παπιού μέσα στην πόλη θα σε κουράσει.... αλλά πιο πολύ θα είναι ψυχολογική η κουραση παρά πραγματική....
αν το οδηγάς υποψιασμένος για την πραγματικότητα, θα τα πας μια χαρά (πάντως έχω δει και μεγαλύτερα/βαρύτερα να τα πηγαίνουν τάπα σε κίνηση)...
devil's animal
08/09/2014, 17:45
Υποτίθεται οτι το πρόβλημμα είναι καταρχάς οικονομικό. Από εκει ξεκινάνε και τελειώνουν ολα και οι συμβιβασμοί πρέπει να γίνουν με βάση αυτό το πρόβλημμα.
Αν έγραφε "βαρέθηκα και τα δυο μου μηχανάνια, τι να πάρω για να έχω ένα...λεφτά υπάρχουν" θα απαντούσα οπως εσύ.
:wave2:
δεν εχεις καταλαβει τον συλλογισμο...
και δεν εχει νοημα να το συζητησουμε περαιτερω γιατι η κινηση απο το παλικαρι εγινε...και το μικρο πηρε τον μπ0υλο...
:wave2:
οικονομία είναι οταν θα εχω ενα και θα ειναι και αυτο που μου κανει για τα παντα:wave2:
εχω αλλαξει πολλες μηχανες μεσα σε αυτα τα χρονια και το πιο εναλακτικο ηταν το ax1 250cc....αλλα που να βρεις πλεον κατι παρομοιο αν το ξαναεβγαζαν θα ηταν σιγουρο για μενα;)
οικονομία είναι οταν θα εχω ενα και θα ειναι και αυτο που μου κανει για τα παντα:wave2:
εχω αλλαξει πολλες μηχανες μεσα σε αυτα τα χρονια και το πιο εναλακτικο ηταν το ax1 250cc....αλλα που να βρεις πλεον κατι παρομοιο αν το ξαναεβγαζαν θα ηταν σιγουρο για μενα;)
Τώρα δηλαδή ρε φιλε αλήθεια,σε τι ακριβως δε σε βολευει το Vstrom μέσα στην πόλη;
Εκτός απο το κοστος έτσι το οποίο δεν είναι τραγικό αλλά οσο να το κανεις είναι μεγαλυτερο απο ενα παπί η το 250 που είχες.
Η κίνηση έγινε αλλά επειδή θα το διαβάσει και κάποιος άλλος αυτό το θέμα κάποτε, καλό θα είναι να ξέρει οτι τα μικρά μηχανάκια είναι πιο οικονομικά απο τα μεγάλα. :owned:
Τώρα αν υπαρχει έρωτας και συναισθήματα στην μέση τότε και το Fireblade γίνεται οινονομικό, δεν συζητάμε κάν....
Αν και παρακολουθω συχνα το forum,πρωτη φορα γραφω και σας χαιρετω ταυτοχρονα,γιατι κατι παρομοιο εκανα κι εγω στο παρελθον και το σκυλομετανιωσα.
Ειχα παρει το v-strom καινουριο το 2006 και περασα μαζι του δυο αξεχαστα χρονια στην Αθηνα και τρια στην Θεσσαλονικη.
Μηχανη για ολες τις δουλειες....παπακι στην πολη....μηχανη εκτος!!!!!
Οταν ζοριστικα οικονομικα λογω οικογενειας,γεννητουρια κ.τ.λ.την πουλησα (με βαρια καρδια) και πηρα ενα σκουτερ 250 μεταχειρισμενο(SYM GTSi)με το σκεπτικο της οικονομιας αφου τα ταξιδια περιοριστηκαν εκεινο τον καιρο κατα πολυ.
Δεν ειδα και καμμια τραγικη διαφορα στα εξοδα,αφου και το στρωμακι μια 5ετια δεν ζητησε τιποτα!!
Στο ρεζουμε,για να μην μακρυγωρω.....ξενερωσα αφανταστα δυο χρονια με το σκουτερ και κακα τα ψεμματα μια μηχανη υποδιαιστερη,δεν σου προσφερει ουτε την ανεση στην οδηγηση,ουτε την ασφαλεια αλλα και ουτε πολυ μακρια μπορεις να πας.Ασε που μου εβγαλε και κανα δυο προβληματα που δεν ξερω αν θα τα ειχα με το στρομ.
Αν μπορεις να το κρατησεις φιλε,κρατα το.
.......οσα ξερει ο νοικοκυρης,δεν τα ξερει ο κοσμος ολος!!!!
Υ.Γ. εδω και εναμιση χρονο εχω ενα FZS 600 '03 και ηρθα παλι ''στα ισια μου''!!!!!
Παίζει ρόλο πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις. Όσο μεγαλώνουν τα χιλιόμετρα μεγαλώνει και η διαφορά στην τσέπη. Απο ενα σημείο και κάτω οντως δεν υπάρχει διαφορά
Παίζει ρόλο πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις. Όσο μεγαλώνουν τα χιλιόμετρα μεγαλώνει και η διαφορά στην τσέπη. Απο ενα σημείο και κάτω οντως δεν υπάρχει διαφορά
Σωστο αυτο που λες........αν ολη μερα κοβεις χ.λ.μ. εντος πολης και δεν βγαινεις εκτος,δεν το συζηταμε.....το πουλας και παιρνεις παπι.Πιστευω οτι αν καποιος κανει 4000-6000χλμ το χρονο,μπορει να το ''παλεψει'' και με μεγαλυτερη μηχανη.
devil's animal
11/09/2014, 14:28
Η κίνηση έγινε αλλά επειδή θα το διαβάσει και κάποιος άλλος αυτό το θέμα κάποτε, καλό θα είναι να ξέρει οτι τα μικρά μηχανάκια είναι πιο οικονομικά απο τα μεγάλα. :owned:
και χρειαζεται το forum και εμεις για να του πουμε, κατι τοσο πασιφανες??:confused:
το θεμα (αν το καταλαβες, που δεν το νομιζω..) δεν ειναι ποσο οικονομικα θα μετακινειται ο φιλος...γιατι αν ηταν αυτο θα λεγαμε το αυτονοητο..."παρε ενα ποδηλατο και κοψε τις πολλες βολτες εκτος πολης"...ή ακομα καλυτερα, "μεινε μεσα στο σπιτι και οταν θες να πας καπου, λεωφορειο, μετρο, τρολεϋ κλπ..."
το θεμα ειναι τι θα θυσιαστει στο βωμο της οικονομικης στενοτητας, τοσο οσο να μην χαθει τo feeling της μεγαλης μηχανης και ο all around χαρακτηρας...
ο φιλος δεν ειχε hayabusa ουτε καποιο ss που ειναι απαγορευτικα για να κινουνται πολη...
ειχε ενα ασπαστο, αφθαρτο και δοκιμασμενο on off που μπορει να εχει τον χαρακτηρα του all arounder μια χαρα...
απο την αλλη, μπορει το ybr να εκαιγε λιγοτερο και αυτο σε συγκεκριμενες συνθηκες και οχι παντα, αλλα δεν θα μπορουσε με κανεναν τροπο να του βγαλει τα λιγο παραπανω γουστα που θα ζητουσε...και δεν εννοω μονο σε γκαζια, αλλα και σε ταξιδια, σε φορτωμα, σε δικαβαλη προσπεραση εντος ή και εκτος πολης κ.ο.κ...
οπως ειπα, με το μεγαλο μπορεις να πας σιγα αν θες, με το μικρο ΔΕΝ μπορεις να πας γρηγορα οσο και να το θες...
αρα απο το να γλιτωσει 1-1,5 lt/100km και να ειναι σε μια μιζερη κατασταση, δινει το μικρο, αποθηκευει καποιο χρημα, γλιτωνει την 2η ασφαλεια, τα 2α τελη κυκλοφοριας και την οποια συντηρηση και συνεχιζει με το μεγαλο μεχρι να ορθοποδησει οικονομικα...
και οπως βλεπεις δεν ειμαι ο μονος που τα λεει αυτα...τα λενε οι περισσοτεροι που ειχαν και εχουν 2 ή και 3 μηχανες και ξερουν απο διαχειριση...
αντε να δουμε τωρα αν θα το καταλαβεις...:rolleyes:
Βρε Devil's Animal, μην μπερδεύεσαι απο τα επίτηδες "πασιφανή" σχόλια που κάνω. Πολλες φορές πραγματικά νιωθω την ανάγκη να τα λεω γιατί δεν είμαι σίγουρος οτι εννοούνται.
Στο δια ταύτα. Ενας πλέον άνεργος που δεν την παλεύει οικονομικά ρωτάει σε ενα φόρουμ αν θα δώσει το 600 ή το 125 (ή και τα δύο). Η λογική λεειι να δώσει το 600 ΔΙΟΤΙ έχει:
1. Πιο ακριβά τέλη
2. Πιο ακριβή ασφάλεια
3. Πιο ακριβά σερβις
4. Πιο ακριβά λαστιχα
5. Πιο μεγάλη κατανάλωση
6. Είναι πιο δύσχρηστο μέσα στην πόλη
Ταυτόχρονα θα έχει μηχανάκι να κάνει την δουλειά του, θα έχει πιο πολλά χρήματα ετοιμα να πάρει αργότερα αυτό που θέλει οταν και ΕΑΝ ορθοποδήσει (γιατί είμαστε και στην Ελλάδα, τπτ δεν ειναι σιγουρο) και στο τέλος μόλις είναι έτοιμος για να πάρει άλλο, πουλάει εγγυημένα το 125 (γιατί όλοι τέτοια ψάχνουν πλέον) και είναι άρχοντας.
Τώρα εσύ και οι υπολοιποι που του λετε κράτα το μεγάλο, μιλάτε με το συναίσθημα διότι:
α)θα ζοριστεί στα ταξίδια εκτός πόλης
β)θα ζοριστεί στα δικάβαλα
γ)θα είναι τάφος το μοτόρι και δεν θα γουστάρει.
Αν μιλούσαμε για εμένα θα σου έλεγα εχεις δίκιο και δεν γουστάρω να έχω μηχανή τάφο και να μην της πινω το αίμα. Σωστός; Σωστός!
Επειδή ομως και η γνώμη μου είναι σωστή και η δική σου, άσε τον αναγνώστη να ζυγίσει όλες τις απόψεις και να αποφασίσει.
Σημερα ο φίλος μας αποφάσισε και πουλησε το μικρό, αυριο θα το διαβάσει κάποιος άλλος και θα πουλήσει το πιο μεγάλο.
Γιαυτό είναι το φόρουμ για να ανταλλάσουμε γνώμες και απόψεις.
Μην χολοσκάς οτι δεν σε κατάλαβα τι θέλεις να πείς. Σε κατάλαβα, απλά δεν συμφωνώ
Φιλικά πάντα.
doctoras
11/09/2014, 17:30
εάν ξεπερνούσε την κρίσιμη απόφαση αμφισβήτησης της ύπαρξης δεύτερης μοτοσυκλέτας θα παρέδιδε για κανα εξάμηνο της πινακίδες ενός απο τα 2 και εάν τρελαινόταν θα τις έπαιρνε πίσω όποτε γούσταρε αυτός
το ybr 125 ειναι ένα καθημερινό εργαλέιο με εμφάνιση ψιλορετρό δεν το πουλάς ή το πουλάς για ένα άλλο 125cc
το strom εάν σου αρέσει είναι μια μηχανή της μεσαίας κατηγορίας με 220κιλά full πολύ νορμάλ για καθημερινή χρήση (ρώτα τους διας πως βολεύονται)..
το θέμα είναι να μη πανικοβάλλεσαι... κάνε πίσω, πάρε βαθιά ανάσα και πρόσεξε διότι ότι πουλάς (εάν δεν τά έχεις) δεν μπορείς να το αντικαταστήσεις επακριβώς
amyroukai
11/09/2014, 17:54
Ωραία... Όταν κάποια στιγμή σοβαρευτείτε, πείτε μου να γελάσω διότι καθημερινά κυκλοφορώ με ένα 1000άρι των 232 κιλών γεμάτο και κάνω 25000 το χρόνο (δεν λέω ότι είναι η μαγική απόσταση, αλλά απέχουν από τις 3 και 4000 που λέγατε προηγουμένως ως τυπική χρήση μοτοσικλέτας) και δεν με έχει δυσκολέψει πουθενά και κυνηγιέται με οτιδήποτε άλλο στο δρόμο συμπεριλαμβανομένου του κέντρου της Αθήνας. Σαφώς και τα 6λ/100 είναι πιο πολλά από τα 2λ/100 που καίει το παπί ή το YBR αλλά μην τρελαθούμε κιόλας για το τι "χρειάζεται" για να κυκλοφορήσεις. Κυκλοφορείς με ότι έχεις.
Η καραμέλα με την ακριβή συντήρηση των μεγάλων κάποτε πρέπει να τελειώσει. Ναι έχουν διαφορά στα τέλη και στην ασφάλεια και μετά τίποτα ουσιώδες πέραν της βενζίνης σε σχέση με το 125.
Η καραμέλα με την ακριβή συντήρηση των μεγάλων κάποτε πρέπει να τελειώσει. Ναι έχουν διαφορά στα τέλη και στην ασφάλεια και μετά τίποτα ουσιώδες πέραν της βενζίνης σε σχέση με το 125.
Τα απλά σέρβις έστω πως είναι στην ίδια συχνότητα..και τα μεγάλα ας πούμε για να το κάνουμε πιο εύκολο.
Ίδιο ποσό θα πληρώσει ένας με το σιμπιεφ 125 για λάδια/φίλτρο/εργασίες ίδιο ποσό κι αυτός με το σιμπιεφ το 1000; Ή μήπως η διαφορά είναι αμελητέα;
Το ίδιο και στο μεγάλο σέρβις;
Το ίδιο και στα λάστιχα;
Αν τα βάλουμε όλες τις διαφορές τιμών μαζί, λάδια-ξύδια/βενζίνες/εργατικά/αναλώσιμα/ασφάλεια/τέλη, μήπως βγαίνει άλλος ένας καλός σημερινός μισθός;
Μήπως τελικά δεν είναι καραμέλα;
Τα απλά σέρβις έστω πως είναι στην ίδια συχνότητα..και τα μεγάλα ας πούμε για να το κάνουμε πιο εύκολο.
Ίδιο ποσό θα πληρώσει ένας με το σιμπιεφ 125 για λάδια/φίλτρο/εργασίες ίδιο ποσό κι αυτός με το σιμπιεφ το 1000; Ή μήπως η διαφορά είναι αμελητέα;
Το ίδιο και στο μεγάλο σέρβις;
Το ίδιο και στα λάστιχα;
Αν τα βάλουμε όλες τις διαφορές τιμών μαζί, λάδια-ξύδια/βενζίνες/εργατικά/αναλώσιμα/ασφάλεια/τέλη, μήπως βγαίνει άλλος ένας καλός σημερινός μισθός;
Μήπως τελικά δεν είναι καραμέλα;
Δεν έχεις δίκιο.
Για το δικό μου, 650 cc το μικρό σέρβις κοστίζει 40 με 50 ευρώ ανάλογα τα λάδια και το μεγάλο 100 με 120 ανάλογα αν αλλάξω φίλτρο ή όχι (τιμές εξουσιοδοτημένων). Πόσα θα δώσεις για το cbf? Αν δώσεις λιγότερα μήπως τα δώσεις περισσότερες φορες για τα ίδια χλμ?
Τα λάστιχά μου κοστίζουν από 150 έως 220 τα απολύτως ακριβότερα (όχι κινέζικα μόνο επώνυμες μάρκες).
Τι είναι φθηνότερο δλδ τα τακάκια επειδή δεν έχει διπλά μπροστά?
Πόσα θα πάρει ο μάστορας για να αλλάξει ρουλεμάν λαιμού στο δικό μου και πόσα σε ένα 125?
Πόση είναι τέλος πάντως αυτή η διαφορά? Ένας μισθός το χρόνο πάντως δεν είναι.
Φυσικά βρίσκω να κάνω σερβις και με 317 ευρώ, χωρίς να το ψάξω και πολύ. Δεν είναι αυτή όμως η τιμή. Γιατί με την ίδια λογική και εγώ σου κανω σέρβις στο 125 με 300 ευρώ μόνο.
Καταλαβαίνω πως το λες. Αλλά εσύ είσαι μια περίπτωση οικονομικού μονοκύλινδρου 660αριου. Σωστά;
Δεν είσαι 1000άρης τετρακύλινδρος καραμελίτσας.:p
sapila racing
11/09/2014, 20:13
Καταλαβαίνω πως το λες. Αλλά εσύ είσαι μια περίπτωση οικονομικού μονοκύλινδρου 660αριου. Σωστά;
Δεν είσαι 1000άρης τετρακύλινδρος καραμελίτσας.:p
Το μεγάλο 4κύλινδρο έχει κι έξοδα. Αλυσίδες/γρανάζια τα τεντώνει, λάστιχα τα λιώνει, βενζίνη καίει, κλπ.
Αν είναι Honda, CBF πχ που είπες, τουλάχιστον δεν θελει βαλβίδες μεχρι πολλά χλμ. Καραδοκούν άλλα όμως, τεντωτήρες, ανορθωτές κλπ.
Το κόστος σε ενα μονοκύλινδρο 650 όπως και να χει είναι τελείως διαφορετικό από ενα 1000 4κύλινδρο, όπως επίσης κι ενός 125 είναι σχεδόν παπιού και πολύ διαφορετικό του 650.
Καταλαβαίνω πως το λες. Αλλά εσύ είσαι μια περίπτωση οικονομικού μονοκύλινδρου 660αριου. Σωστά;
Δεν είσαι 1000άρης τετρακύλινδρος καραμελίτσας.:p
Σωστά.
Οι διαφορές υπάρχουν, αλλά δεν είναι τόσο δραματικές όσο τις έχουμε στο μυαλό μας. Φυσικά ο καθένας, ανάλογα με την οικονομική του δυνατότητα βλέπει υπο διαφορετική οπτική γωνία αυτές τις διαφορές.
Το μεγάλο 4κύλινδρο έχει κι έξοδα. Αλυσίδες/γρανάζια τα τεντώνει, λάστιχα τα λιώνει, βενζίνη καίει, κλπ.
Αν είναι Honda, CBF πχ που είπες, τουλάχιστον δεν θελει βαλβίδες μεχρι πολλά χλμ. Καραδοκούν άλλα όμως, τεντωτήρες, ανορθωτές κλπ.
Το κόστος σε ενα μονοκύλινδρο 650 όπως και να χει είναι τελείως διαφορετικό από ενα 1000 4κύλινδρο, όπως επίσης κι ενός 125 είναι σχεδόν παπιού και πολύ διαφορετικό του 650.
Σιγά τη δραματική διαφορά ενός fmx xt xtz με ένα ybr αν και τα δύο τα οδηγείς νορμάλ χωρίς ταρζανιές, απλά σαν μέσο μεταφοράς. Κοντεύω τα 40.000 χλμ με ελλιπέστατη συντήρηση στην ίδια αλυσίδα και αν θέλω μπορώ να πετάξω τα λάστιχα λόγο παλαιότητας πριν τα λιώσω με πάρα πολλά χλμ επάνω τους. Φυσικά μπορώ να τεντώσω την αλυσίδα μου και να φάω τα λαστιχά μου μέχρι το ybr να ζεστάνει τον κινητήρα του, αλλά αν ζορίζομαι οικονομικά πρέπει να είμαι μλκς για να το κάνω μόνο και μόνο επειδή μπορώ. (έχει πάρα πολύ δύναμη το χτζ τα είπαμε, μη τα ξαναλέμε :lol:)
amyroukai
11/09/2014, 22:14
με βαρύ χέρι έχουν διαφορά.
σε χρήση commuting δεν έχει ΤΟΣΗ διαφορά.
o_gavros
11/09/2014, 22:50
με βαρύ χέρι έχουν διαφορά.
σε χρήση commuting δεν έχει ΤΟΣΗ διαφορά.
είναι χοντρικά το ένα τρίτο του κόστους χρήσης Γιάννη
Εγω βλεπω οτι πανω κατω,λιγο πολυ ολοι το ιδιο λεμε και συμφωνουμε ''διαφωνωντας'':p.Απο τη στιγμη που μπορει καποιος να συντηρησει ενα cbf500 μπορει και ενα v-strom 650 και αν καπου ζοριζεται αλλα το γουσταρει,θα ''κοψει'' απο κατι αλλο και θα το κρατησει.
Μαλλον το πιο σωστο το ειπε καποιος στην αρχη της κουβεντας.Οτι δηλ. ο φιλος ψαχνει περισσοτερο για αφορμη ή δικαιολογια για να αλλαξει μηχανη.
είναι χοντρικά το ένα τρίτο του κόστους χρήσης Γιάννη
Το 1/3 του κόστους για το 1/8 των κυβικών του 1000. Έχει δίκιο ο Γιάννης δε συμφέρει! :lol:
amyroukai
11/09/2014, 23:52
είναι χοντρικά το ένα τρίτο του κόστους χρήσης Γιάννη
Σε σχέση με παπί; Σίγουρα. Σε σχέση με μοτοσικλετάκι τύπου YBR;
Τεσπα, δεν είχα ποτέ, απλά δεν μου φαίνεται τόσο φτηνό. Όχι σε βενζίνες, στα λοιπά λέω.
A και προσθήκη, δεν μιλάω για συνεργείο "χρεώνω όσα μου λείπουν ανάλογα με το μηχανάκι"...
devil's animal
12/09/2014, 00:07
παιδια μην συγκρινετε τα μοτοσυκλετακια σε οικονομια με τις μηχανες...ειναι ατοπο...
ναι μπορεις να "κερδισεις" πολλα...οταν μ'ενα cbf125 δινεις 21€ και κανεις 610χλμ, τουτεστιν 1€=29χλμ...ασφαλεια με οδικη 90€ τον χρονο...1lt ορυκτελαιο κοστους 7,5€ καθε 2000χλμ, και δεν εχει και φιλτρο ν'αλλαξεις...ε, ενταξει θα κερδισεις...
ή μηπως θ'αλλαζεις λαστιχα και αλυσιδογραναζα καθε χρονο ή διχρονο επειδη τα τρωει απ'την πολλη δυναμη?
πες οτι γλιτωνεις και 100 ή και 200 ή και 500 ευρω τον χρονο, το θεμα ειναι τι χανεις απο οδηγηση και απο αισθηση...
σιγουρα αυτα τα 500 ειναι λεφτα για καποιον που δεν εχει εσοδα, αλλα αν εχεις 2 μηχανες και θες να την παλεψεις ΚΑΙ ψυχολογικα, περα απο οικονομικα, επιλεγεις να δωσεις το μικρο...
παιδια μην συγκρινετε τα μοτοσυκλετακια σε οικονομια με τις μηχανες...ειναι ατοπο...
ναι μπορεις να "κερδισεις" πολλα...οταν μ'ενα cbf125 δινεις 21€ και κανεις 610χλμ, τουτεστιν 1€=29χλμ...ασφαλεια με οδικη 90€ τον χρονο...1lt ορυκτελαιο κοστους 7,5€ καθε 2000χλμ, και δεν εχει και φιλτρο ν'αλλαξεις...ε, ενταξει θα κερδισεις...
ή μηπως θ'αλλαζεις λαστιχα και αλυσιδογραναζα καθε χρονο ή διχρονο επειδη τα τρωει απ'την πολλη δυναμη?
πες οτι γλιτωνεις και 100 ή και 200 ή και 500 ευρω τον χρονο, το θεμα ειναι τι χανεις απο οδηγηση και απο αισθηση...
σιγουρα αυτα τα 500 ειναι λεφτα για καποιον που δεν εχει εσοδα, αλλα αν εχεις 2 μηχανες και θες να την παλεψεις ΚΑΙ ψυχολογικα, περα απο οικονομικα, επιλεγεις να δωσεις το μικρο...
συμφωνω απολυτα.
Αν δεν εχεις λεφτα να συντηρησεις διτροχο παρε ΜεσαΜαζικηςΜεταφορας (ΚαιΤαλαιπωριας).
Αμα βεβαια δε σε βολευουν τα μεσα και εισαι τσιμα τσιμα για παπακι-μοτοσυκλετακι τοτε ειναι μονοδρομος τα 125αρια
Γεια σας,
είμαι κάτοχος Yamaha ybr 125 και Suzuki vstrom dl650.
To μικρο το έχω για εντός πόλης και την μεγάλη για ταξίδια αλλά πλέον είμαι άνεργος και σκέφτομαι να μείνω με ένα μηχανάκι....η σκέψη μου είναι να τα δώσω και τα δυο και προσανατολίζομαι σε κάτι ενδιάμεσο όπως το Honda cb500x γιατί είναι και αρκετά ελαφρύ σε σχέση με την μεγάλη και μπορώ να βγω και εκτός Αθήνας αν χρειαστεί.
Θα ήθελα τις απόψεις σας και τις γνώμες-προτάσεις σας.
Νομιζω οτι ξεφευγουμε και συγκρινουμε παπια με 1000ss!!!!!!
Η κουβεντα ξεκινησε αν θα πρεπει ο φιλος να πουλησει τις δυο μηχανες που εχει,για να αγορασει μια αλλη ''ενδιαμεση'' οπως λεει.Το μικρο το πουλησε ηδη,αρα η συγκριση πρεπει να γινει μεταξυ Honda cb500x και v-strom 650.Δεν πιστευω οτι υπαρχει διαφορα στο κοστος συντηρησης μεταξυ των δυο.
Φιλικα!!
Όντως η μια κίνηση έγινε πλέον οπότε δεν γίνεται να αλλάξει αυτό, το κόστος είναι ισόποσο από ότι ρώτησα και έμαθα στο δικό μου και το χοντα. Αν τα πράγματα ήταν αλλιώς θα είχα ένα αμάξι για εκτός πόλης και ένα παπί για την πόλη (κλασσική ελληνική συνταγή) αλλά προτιμώ να έχω μόνο μότο για πολλούς λόγους.
Η βασική σκέψη και η ανάρτηση του νήματος είναι μήπως να έχω κάτι πιο ευέλικτο-ενδιάμεσο? η κρατάω το στρομ αλλιώς.
Ο βασικός προβληματισμός μου είναι ότι με δυσκολεύει το βάρος του, την συντήρηση μπορώ να την αναλάβω γιατί και με το μικρο έκανα τόσα πολλά χλμ ώστε έκανα συχνά σέρβις. Το καλό είναι ότι πάντα τα έχω σε άψογη κατάσταση οπότε δίνονται αμέσως.
Σε 250cc η γκάμα είναι μικρή και ο λόγος τιμής- κυβικών 250-650cc έχει απόσταση μικρή.
Όλοι έχετε τα δίκια σας από αυτά που λέτε αλλά εμένα η ανάγκη μου είναι κάτι μεσαίο και εύχρηστο που θα είναι και αυτό που θα κρατήσω γενικά από εδώ και πέρα.
Ίσως σας μπερδεύω και εγώ αλλά προσπαθώ να βγάλω άκρη και να μην κάνω καμιά μπαρούφα:look:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.