PDA

View Full Version : KTM DUKE 390 ή HONDA CB500F για αρχάριο;



Koleas
01/09/2014, 19:11
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Είμαι νέος στο φόρουμ και όπως φαντάζομαι αρκετοί άλλοι έτσι και εγώ θα χρειαστώ την βοήθεια και την γνώμη σας.
Οδηγώ δίκυκλα 10 χρόνια περίπου (σκουτεροπαπιά μέχρι 200 κ.ε) αλλα πολύ λίγες φορές έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Μιλάμε για μια στο τόσο όταν θα πάρω κάποια βόλτα μηχανή φίλου ή συγγενικού προσώπου και πολύ σπάνια!!!
Αυτή την στιγμή ενδιαφέρομαι για αγορά και σκέφτηκα ότι η κατηγορία 300 - 500 κ.ε είναι σχετικά καλή για έναν αρχάριο. Έχω δίπλωμα για απεριόριστα αν παίζει και κάποιο ρόλο.
Τα 2 μοντέλα που μου κάνουν κλικ αυτή την στιγμή είναι το Duke 390 και το CB500F!
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει το monster της DUCATI πιο πολύ απ όλα αλλά σκέφτομαι ότι λόγο απειρίας δεν θα μπορέσω να το εκμεταλλευτώ και να το ευχαριστηθώ όπως πρέπει.
Την θέλω κυρίως για μικρές βόλτες και όχι για μέσα στην πόλη. Επίσης δεν ενδιαφέρομαι για πολύ μακρινά ταξίδια (τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον).
Ακούω συστάσεις, προτάσεις και γνώμες ετσι ώστε να σχηματίσω μια μικρή άποψη!

Billymuse
01/09/2014, 20:13
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Είμαι νέος στο φόρουμ και όπως φαντάζομαι αρκετοί άλλοι έτσι και εγώ θα χρειαστώ την βοήθεια και την γνώμη σας.
Οδηγώ δίκυκλα 10 χρόνια περίπου (σκουτεροπαπιά μέχρι 200 κ.ε) αλλα πολύ λίγες φορές έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Μιλάμε για μια στο τόσο όταν θα πάρω κάποια βόλτα μηχανή φίλου ή συγγενικού προσώπου και πολύ σπάνια!!!
Αυτή την στιγμή ενδιαφέρομαι για αγορά και σκέφτηκα ότι η κατηγορία 300 - 500 κ.ε είναι σχετικά καλή για έναν αρχάριο. Έχω δίπλωμα για απεριόριστα αν παίζει και κάποιο ρόλο.
Τα 2 μοντέλα που μου κάνουν κλικ αυτή την στιγμή είναι το Duke 390 και το CB500F!
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει το monster της DUCATI πιο πολύ απ όλα αλλά σκέφτομαι ότι λόγο απειρίας δεν θα μπορέσω να το εκμεταλλευτώ και να το ευχαριστηθώ όπως πρέπει.
Την θέλω κυρίως για μικρές βόλτες και όχι για μέσα στην πόλη. Επίσης δεν ενδιαφέρομαι για πολύ μακρινά ταξίδια (τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον).
Ακούω συστάσεις, προτάσεις και γνώμες ετσι ώστε να σχηματίσω μια μικρή άποψη!

:welcome: φίλος. Απο τα 2 που λες έχω οδηγήσει το μικρό δούκα που μονο μικρός δν είναι γιατι για τα κυβικά του
ειναι πολύ δυνατό μηχανάκι με καταπληκτικά φρένα. Να ξέρεις οτι και τα 2 μηχανάκια που κοιτάς ειναι οι πρώτες τους εκδόσεις
οπότε δε ξέρουμε αν θα βγει και κάποιο πρόβλημα στο μέλλον χαρακτηριστικό, επειδή δεν έχουν περάσει ακομα τις ''παιδικές ασθένειες''..
μη σε ανυσηχεί αυτο ισως να ειναι και κομπλέ. Μονο σε 2 μοντέλα έγινε ανάκληση και δε ξέρω αμα επηρεάσε και αυτο που κοιτας http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140104&highlight=%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7+cb500f.
Για το cb ειναι η παραδοσιακή σειρά της honda με τους αξιόπιστους κινητήρες που σαν δικύλινδρος θα ειναι καλύτερος σε σχέση με τον μονοκύλινδρο
της ΚΤΜ που βγάζει όμως 40κάτι άλογα οπότε στα ταξίδια ο 2κιλυνδρος κινητήρας δουλεύει πιο αρμονικά ενω το KTM ειναι πούπουλο μεσα στη πόλη.
Αλλα θα υπάρχει διαφορά στη κατανάλωση και το ΚΤΜ θα σου καίει παραπάνω στα ταξίδια..α και είδα οτι το ΚΤΜ έχει μικρό τεποζιτο 11 λίτρα χωράει...

yiannis172
01/09/2014, 20:27
Αν θες ενα απλα καλο και αξιοπιστο αλλα νεροβραστο μηχανακι πας για CBF.Αν παλι θες να ανακαλυψεις την εννοια του ''fun bike'' ηρθε η ωρα να μπεις στην πορτοκαλι οικογενεια.....

Bob_o_mastoras
01/09/2014, 23:37
Καλως ηρθες φιλε!
Αμα σου αρεσει τοσο πολυ το μονστερ γιατι δεν το χτυπας;; Ουτε των αλλων δυο θα εκμεταλευτεις τις δυνατοτητες στο επακρο ουτως ή αλλως. Και οχι μονο εσυ αλλα οι περισσοτεροι απο εμας.
Και ειναι ποοολυυυυ ωραιο μηχανακι το μονστερ. :)
Απλα οπως και τα ΚΤΜ δεν φημιζεται για την αξιοπιστια του.

SHOOTER045
02/09/2014, 00:54
Για κάθε μέρα honda
Για ταξίδι honda
Για εντός πόλης monster
Για ξεκαυλωτηρι ΚΤΜ

amyroukai
02/09/2014, 07:56
Το μονστεράκι είναι το πιο ολοκληρωμένο απ' όλα. Και σχετικά άνετο και δεν έχει τόση δύναμη που να σε "μπλέξει" και πανάλαφρο είναι και καλά περιφερειακά και πανέμορφο. Και νομίζω οι τελευταίες γενιές ήταν και σωστά φτιαγμένες, για τα πιο παλιά κλάφτα...

Bowleno
02/09/2014, 08:47
Την θέλω κυρίως για μικρές βόλτες και όχι για μέσα στην πόλη. Επίσης δεν ενδιαφέρομαι για πολύ μακρινά ταξίδια (τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον).
Ακούω συστάσεις, προτάσεις και γνώμες ετσι ώστε να σχηματίσω μια μικρή άποψη!

Αυτό φωτογραφίζει το monster.... το ΚΤΜ ψιλοκουράζει σε βόλτες ενώ είναι ιδανικό για την πόλη το CBF είναι ξενέρωτο όπως είπαν και προορίζεται για παντρειά και μόνο...(μετάφραση: θα σου κάνει, μεν, sex αλλά μονότονο και βαρετό :p )

Γιαυτό έχω τον Πήγασο εγώ :D (δεν μου έφταναν το μπικικίνια για monster :( )


Μήτσο, moster στην πόλη; δεν είναι και τόοοσο βολικό όσο ο δούκας...

SHOOTER045
02/09/2014, 09:10
για να ειμαι ειλικρινης το καινουργιο δεντο ξερω
εχω εμπειριααποτο παλιο620
πραγματικα χανεται απο κατω σου
παιχνιδι αληθινο
με δουκα μεγαλο κυκλοφορησα λιγο
αλλα λιγο οι κραδασμοι λιγο οι δυστροπιες απλα δεν...
αν πηγαινεις αργα και ραθυμα σου την δινει
αν το κυνηγας ειναι στο στοιχειο του εκει εξαφανιζονται ολα
και μονο χαμογελο εχεις
το cbf απλα για την συνταξη θα το κοιταξω οπως ειπες ξενερωτο

Koleas
02/09/2014, 09:17
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Κοιτάξτε, από οικονομικής πλευράς με συμφέρει το Monster. Διότι και μέσα είμαι σε budget και δεν θα έχω το άγχος της μεταπώλησης που θα χάσω και χρήματα.
Απλά σκέφτομαι ότι είναι τα διπλάσια κυβικά, διπλάσια άλογα από το DUKE και μου φαίνονται κάπως. Βέβαια δεν τα έχω οδηγήσει και μπορεί το monster να είναι ''φιλικό'' για πρώτη μοτο :confused:
Τεσπα, πάντως το HONDA είναι και πιο ακριβό αν δεν κάνω λάθος. Μάλλον αουτσάιντερ είναι, γιατι και εμφανισιακά δεν λέει πολλά!

SHOOTER045
02/09/2014, 09:20
αν εχεις εμπειρια το γκαζι και το φρενο ειναι στο μυαλο

amyroukai
02/09/2014, 09:23
Το μονστεράκι είναι φιλικό, διότι: χαμηλή σέλα, χαμηλό βάρος, χαμηλή ιπποδύναμη, καλά φρένα, σωστή ανάρτηση.
Φιλικό στην τσέπη διότι χαμηλή κατανάλωση και τα λάστιχα -αν δεν βάλεις σουπερσπορτάδικα- θα κρατάνε πάνω από 20,000χλμ.
Το 696 δεν έχει το ιστορικό προβλημάτων που είχαν τα παλιότερα.

Αφού σου αρέσει κιόλας, βουρ στον πατσά :)

alres
02/09/2014, 11:23
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Είμαι νέος στο φόρουμ και όπως φαντάζομαι αρκετοί άλλοι έτσι και εγώ θα χρειαστώ την βοήθεια και την γνώμη σας.
Οδηγώ δίκυκλα 10 χρόνια περίπου (σκουτεροπαπιά μέχρι 200 κ.ε) αλλα πολύ λίγες φορές έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Μιλάμε για μια στο τόσο όταν θα πάρω κάποια βόλτα μηχανή φίλου ή συγγενικού προσώπου και πολύ σπάνια!!!
Αυτή την στιγμή ενδιαφέρομαι για αγορά και σκέφτηκα ότι η κατηγορία 300 - 500 κ.ε είναι σχετικά καλή για έναν αρχάριο. Έχω δίπλωμα για απεριόριστα αν παίζει και κάποιο ρόλο.
Τα 2 μοντέλα που μου κάνουν κλικ αυτή την στιγμή είναι το Duke 390 και το CB500F!
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει το monster της DUCATI πιο πολύ απ όλα αλλά σκέφτομαι ότι λόγο απειρίας δεν θα μπορέσω να το εκμεταλλευτώ και να το ευχαριστηθώ όπως πρέπει.
Την θέλω κυρίως για μικρές βόλτες και όχι για μέσα στην πόλη. Επίσης δεν ενδιαφέρομαι για πολύ μακρινά ταξίδια (τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον).
Ακούω συστάσεις, προτάσεις και γνώμες ετσι ώστε να σχηματίσω μια μικρή άποψη!

Γεια σου φίλε,
To duke 390 είναι πολύ όμορφο, τρελά παιχνιδάρικο, στημένο για ταρζανιές και μονοκύλινδρο. Που σημαίνει ότι για ταξίδι δε θα σε καλύψει. Για την ακρίβεια θα νοιώσεις ότι θα την κάνει κάπως τη δουλειά αλλά δεν είναι για αυτή τη δουλειά. Είναι για πόλη και παιδιά που παίζουν στην πόλη.

To cb500f δεν το ξέρω αλλά απ όσα ακούω και διαβάζω είναι να το πάρεις με το εφαπαξ στη σύνταξη (το ποιο..;την ποια;;;; ).
Έχει τα καλά του (πχ δικύλινδρο, μεγάλο ρεζερβουάρ) αλλά όλα τ άλλα δεν είναι για νέο άνθρωπο (όπως καταλαβαίνω ότι είσαι)

Έτσι που τα λες, όπως είπαν και οι προηγούμενοι, με κλειστά μάτια monster. Τρελό στήσιμο, πολύ καλά περιφερειακά (φρενάρει.....στρίβει....), κινητήρας ζωηρός και άσπαστος, πόδια πατάνε κάτω, μικρό (σχετικά) βάρος, θέση οδήγησης που θα τη θυμάσαι για πάντα. Α και όμορφο....πολύ....

Θα πρότεινα μοντέλα τελευταίων ετών (που έχουν λύσει κάποια ζητηματάκια των πιο παλιών) χωρίς να σημαίνει ότι αποκλείονται τα άλλα (κατόπιν ελέγχου σε 2-3 καίρια σημεία για monster). Μην αποκλείεις ακόμα και 800αρια. Αν οδηγάς 10 χρόνια μηχανάκια και το οδηγείς κάθε μέρα, σε 2 εβδομάδες θα έχεις πάει ήδη το πρώτο σου χαλαρό ταξιδάκι και σε 2-3 μήνες θα ψάχνεσαι με τις κλίσεις..

Μη βιαστείς, κοίτα και προς kawasaki er-6, αξίζει σίγουρα μια ματιά και μια βόλτα.

Bob_o_mastoras
02/09/2014, 12:36
Φιλικοτατο ειναι το monster και εχει πολυ καλο κρατημα και οδηγηση. Και ειναι και κουκλι. Απο τα ελαχιστα naked που μου αρεσαν.

Koleas
02/09/2014, 18:06
Φιλικοτατο ειναι το monster και εχει πολυ καλο κρατημα και οδηγηση. Και ειναι και κουκλι. Απο τα ελαχιστα naked που μου αρεσαν.




Έτσι που τα λες, όπως είπαν και οι προηγούμενοι, με κλειστά μάτια monster. Τρελό στήσιμο, πολύ καλά περιφερειακά (φρενάρει.....στρίβει....), κινητήρας ζωηρός και άσπαστος, πόδια πατάνε κάτω, μικρό (σχετικά) βάρος, θέση οδήγησης που θα τη θυμάσαι για πάντα. Α και όμορφο....πολύ....

Θα πρότεινα μοντέλα τελευταίων ετών (που έχουν λύσει κάποια ζητηματάκια των πιο παλιών) χωρίς να σημαίνει ότι αποκλείονται τα άλλα (κατόπιν ελέγχου σε 2-3 καίρια σημεία για monster). Μην αποκλείεις ακόμα και 800αρια. Αν οδηγάς 10 χρόνια μηχανάκια και το οδηγείς κάθε μέρα, σε 2 εβδομάδες θα έχεις πάει ήδη το πρώτο σου χαλαρό ταξιδάκι και σε 2-3 μήνες θα ψάχνεσαι με τις κλίσεις..

Μη βιαστείς, κοίτα και προς kawasaki er-6, αξίζει σίγουρα μια ματιά και μια βόλτα.


Αν σας πω ότι μου φτιάξατε την μέρα θα είναι ψέματα;
Για να δούμε, λέτε λοιπόν να κοιτάξουμε προς Monster μεριά;;;

SHOOTER045
02/09/2014, 18:55
Ναι

MikeG
02/09/2014, 19:13
To 390 είναι σα ποδηλατάκι και σου λέει "σκίσε με κάθε μέρα".

giannisfitros
03/09/2014, 09:08
KTM ή DUCATI η γνωμη μου

το συγκεκριμενο μηχανακη της honda που αναφερεις (cbf 500) ειναι πραγματικα αδιαφορο....δεν ειναι για νεο....για συνταξιουχο ειναι

stefanos
03/09/2014, 10:44
KTM ή DUCATI η γνωμη μου

το συγκεκριμενο μηχανακη της honda που αναφερεις (cbf 500) ειναι πραγματικα αδιαφορο....δεν ειναι για νεο....για συνταξιουχο ειναι

Πράγματι το cbf500 είναι αρχαιολογία για κλάματα αλλά το cb500f που συζητάμε είναι μιά χαρά.
Βέβαια τα γούστα οδηγάνε σε μηχανάκια που δεν χωράει συνεπιβάτης και ούτε τσαντούλα με πετσέτα για
μπάνιο δεν χωράει καλά καλά, αλλά αυτό φαντάζομαι δεν μετράει:lol:.

SHOOTER045
03/09/2014, 11:05
Με ένα μικρό σακίδιο πλάτης όλα γίνονται

BabisStinson
03/09/2014, 11:48
:welcome: φίλος. Απο τα 2 που λες έχω οδηγήσει το μικρό δούκα που μονο μικρός δν είναι γιατι για τα κυβικά του
ειναι πολύ δυνατό μηχανάκι με καταπληκτικά φρένα. Να ξέρεις οτι και τα 2 μηχανάκια που κοιτάς ειναι οι πρώτες τους εκδόσεις
οπότε δε ξέρουμε αν θα βγει και κάποιο πρόβλημα στο μέλλον χαρακτηριστικό, επειδή δεν έχουν περάσει ακομα τις ''παιδικές ασθένειες''..
μη σε ανυσηχεί αυτο ισως να ειναι και κομπλέ. Μονο σε 2 μοντέλα έγινε ανάκληση και δε ξέρω αμα επηρεάσε και αυτο που κοιτας http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140104&highlight=%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7+cb500f.
Για το cb ειναι η παραδοσιακή σειρά της honda με τους αξιόπιστους κινητήρες που σαν δικύλινδρος θα ειναι καλύτερος σε σχέση με τον μονοκύλινδρο
της ΚΤΜ που βγάζει όμως 40κάτι άλογα οπότε στα ταξίδια ο 2κιλυνδρος κινητήρας δουλεύει πιο αρμονικά ενω το KTM ειναι πούπουλο μεσα στη πόλη.
Αλλα θα υπάρχει διαφορά στη κατανάλωση και το ΚΤΜ θα σου καίει παραπάνω στα ταξίδια..α και είδα οτι το ΚΤΜ έχει μικρό τεποζιτο 11 λίτρα χωράει...


Μπορείς να δώσεις κανένα πιο ολοκληρωμένο review για το Duke 390?? :)

Koleas
03/09/2014, 13:29
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για το χρόνο σας που καθίσατε και ασχοληθήκατε με το θέμα μου! Πραγματικά έμαθα κάποια πράγματα πολύ χρήσιμα για εμένα. Δεν περίμενα να πέσουν τόσα άτομα πάνω και να μου λύσουν απορίες αλλά και να δώσουν τόσες πολλές συμβουλές. :a013::a013::a013:

SHOOTER045
03/09/2014, 13:35
Και αν ήσουν και κοπέλα
Εκεί να δεις εξυπηρέτηση...

Bowleno
03/09/2014, 14:16
Και αν ήσουν και κοπέλα
Εκεί να δεις εξυπηρέτηση...


Σαν τούτη εδώ, ας πούμε; (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142343) :bawl::cry:

skylaros
03/09/2014, 14:28
Το παλληκάρι προφανώς μιλάει για το cb500f που είναι μοντέλο που ξεκίνησε το 13. Καμιά σχέση δεν έχει με το παλιό ... Εγώ αυτό θα χτύπαγα πάντως, γιατί και καίει σαν παπί και έχει abs και είναι ελαφρύ και μπορείς να κάνεις και άνετα μικρά ταξίδια και είναι και πιο άνετο από τα άλλα που περιγράφεις. Οι περισσότεροι από τους προλαλήσαντες νομίζω πως έχουν στο μυαλό τους το cbf500 που είναι νομίζω μοντέλο από το 04 και μετά μέχρι το 06 ? με κινητήρα από το παλιό cb500 στο σκελετό του cbf600 ?

SHOOTER045
03/09/2014, 14:38
Σαν τούτη εδώ, ας πούμε; (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142343) :bawl::cry:
Γιατί να κρυβόμαστε άλλωστε...

Bob_o_mastoras
03/09/2014, 14:55
Το παλληκάρι προφανώς μιλάει για το cb500f που είναι μοντέλο που ξεκίνησε το 13. Καμιά σχέση δεν έχει με το παλιό ... Εγώ αυτό θα χτύπαγα πάντως, γιατί και καίει σαν παπί και έχει abs και είναι ελαφρύ και μπορείς να κάνεις και άνετα μικρά ταξίδια και είναι και πιο άνετο από τα άλλα που περιγράφεις. Οι περισσότεροι από τους προλαλήσαντες νομίζω πως έχουν στο μυαλό τους το cbf500 που είναι νομίζω μοντέλο από το 04 και μετά μέχρι το 06 ? με κινητήρα από το παλιό cb500 στο σκελετό του cbf600 ?

Το καινουργιο ειχα στο μυαλο μου. Ειπα ομως να μην προτεινω Honda για ξεκαρφωμα! :lol::lol:
Εχω δει να κυκλοφορουν πολλα απο το καινουργιο. Θα γινει hitακι σιγουρα. Δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να εκφερω καποια συγκεκριμενη αποψη επι του θεματος αλλα θα ειναι καλο all rounder πιστευω. Οχι ομως σαν το Ducati σιγουρα.
Και το ducati το παιρνει μεταχειρω αρκετα πιο φθηνα. Ειναι μεν καπως προβληματικο και ευαισθητο αλλα μπρος στα καλη τι ειν' ο πονος που λενε! :lol:
Αν το θεμα ειναι η αξιοπιστια τοτε Honda με κλειστα ματια.

maim2004
03/09/2014, 15:26
Σαν κάτοχος το CB500F / μοντ. 14 μπορώ να πώ οτι είναι πολύ καλό μοτόρι. Γκάζι αξιοπρεπες 500αρι ,λαστιχάρες, φρένα με ABS(μεγάλο προσόν στην μηχανή την σήμερον ημέρα), πολυ ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη (σαν να οδηγει Astrea) και για ταξιδάκι πάς άνετα με 130-140 km σταθερή ταχύτητα χωρις να κουράζει . (Βέβαια έχω προσθέσει και τον ανεμοθώρακα που βγάζει η HONDA για το μοντέλο αυτο).