PDA

View Full Version : AFRICA XRV 650!



Σελίδες : [1] 2

MiltiadisK.D
20/09/2014, 12:36
Μιάς και όταν βγήκε το 1988 ήμουν μόλις 7 χρονών δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα για την εν λόγο κυρία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5510841/ οπότε θέλω την βοήθεια,τις συμβουλές,απόψεις και γνώμες των παλαιότερων αλλά και των κατόχων(αν υπάρχουν εδώ)αυτής και ότι πληροφορίες έχετε καλοδεχούμενες,ευχαριστώ:beer:

stynikop
20/09/2014, 12:39
Ελαφρυτερη, με περισσοτερες δυνατοτητες εκτος δρομου, για καποιους η καλυτερη αφρικα

MiltiadisK.D
20/09/2014, 12:51
;)Για πές για πές κιάλλα:lol:,ανταλλακτικά υπάρχουν?υστερούσαν εκεί που υστερούν και τα 750(ανορθωτή και αντλία βενζίνης)?Τι να προσέξω πάνω της μιάς και ο ιδιοκτήτης δεν γνωρίζει και πολλά(καλή ώρα σαν και εμένα:D)για το παρελθόν της κτλ.:beer:

MikeG
20/09/2014, 12:56
Για 1200 euros πάρε το. Αν αλλάξεις αναρτήσεις και το γαργαλίσεις λίγο είναι αρκετά καλύτερο από το 750, το οποίο για μένα είναι από τα χειρότερα μηχανάκια ever στη stock του μορφή.

Λευκάδιος
20/09/2014, 13:12
Αρκετές πληροφοριες θα βρεις σε αυτό το blog που το εχει φτιαξει Ελληνας http://xrv650story.eu/
Υπαρχει και σχετικά προσφατο τεστ(σαν μεταχειρισμενο) στο ΜΟΤΟ Νο525 Αυγουστος 2013,αν το θες να προσπαθησω να στο στειλω με mail

MiltiadisK.D
20/09/2014, 13:17
Για 1200 euros πάρε το. Αν αλλάξεις αναρτήσεις και το γαργαλίσεις λίγο είναι αρκετά καλύτερο από το 750, το οποίο για μένα είναι από τα χειρότερα μηχανάκια ever στη stock του μορφή.

Μιχάλη μίλησα με τον άνθρωπο(έχουμε και αρκετούς κοινούς γνωστούς;)),χρειάζεται κάποια μαζέματα απότι μου είπε αλλά συζητάει την τιμή,μιάς και η κωλοαφραγκία μας έχει γονατίσει όλους το σκέφτομαι:):beer:Θα σε πάρω τηλ.όταν έρθω και το Γιώργο να πάμε παρέα:beer:

MiltiadisK.D
20/09/2014, 13:18
Αρκετές πληροφοριες θα βρεις σε αυτό το blog που το εχει φτιαξει Ελληνας http://xrv650story.eu/
Υπαρχει και σχετικά προσφατο τεστ(σαν μεταχειρισμενο) στο ΜΟΤΟ Νο525 Αυγουστος 2013,αν το θες να προσπαθησω να στο στειλω με mail

Με έφταξες για άλλη μία φορά:beer:το mail μου milmar950s@yahoo.com

MiltiadisK.D
20/09/2014, 13:30
MikeG το ξέρεις το μηχανάκι?Σκαλάνι,στο ΣΥΜΟΣΚΑ είναι ο ιδιοκτήτης.

MikeG
20/09/2014, 13:34
MikeG το ξέρεις το μηχανάκι?Σκαλάνι,στο ΣΥΜΟΣΚΑ είναι ο ιδιοκτήτης.

Δυστυχώς όχι. Δε ασχολούμαι με το ΣΥΜΟΣΚΑ όποτε δεν έχει τύχει να γνωρίσω το παλικάρι. Όπως και να έχει όμως ένα μηχανάκι τόσων ετών μη περιμένεις να είναι αψεγάδιαστο. Όταν είναι να έρθεις από εδώ, ενημέρωσε!

Λευκάδιος
20/09/2014, 13:44
MikeG το ξέρεις το μηχανάκι?Σκαλάνι,στο ΣΥΜΟΣΚΑ είναι ο ιδιοκτήτης.Το μεηλ εσταλθη :beer: Στον συμοσκα εχω εναν φιλο που ειναι μελος θα τον ρωτησω μηπως το ξερει.Παντως στις φωτογραφιες τουλαχιστον φαινεται περιποιημενο.

MiltiadisK.D
20/09/2014, 13:54
Το μεηλ εσταλθη :beer: Στον συμοσκα εχω εναν φιλο που ειναι μελος θα τον ρωτησω μηπως το ξερει.Παντως στις φωτογραφιες τουλαχιστον φαινεται περιποιημενο.

Eυχαριστώ για το ενδιαφέρον boys,μωρέ κοινούς γνωστούς έχουμε αλλα δεν τους βρήκα ακόμα να μου πούν τι παίζει οπότε και με τρώει η αγωνία.Ναί όντως φαίνεται καλό στις φωτό αν και μου επιβεβαίωσε ο άνθρωπος ότι θέλει κάτι μαζεματάκια(ε!είναι και 26 χρονών:a024:).Μιχάλη δεν το θέλω στην πένα,ούτως η άλλως πιο πολύ χώμα θα κάνει παρα άσφαλτο(με πιάνεις:smokin:).Όταν μαζέψουμε κάνα φράγκο πέρνω το GS 800 F:lol:

Λευκάδιος
20/09/2014, 14:43
Αλλά ενα μηχανάκι του 88 δεν θα το εκανα παπί αλλά restoring, και θα το εβγαζα χαλαρές κυριακάτικες βόλτες.

Τ.Νταξει ρε Κωστα δεν ειναι και Norton Commando των '70ς να το βγαζεις καθε Κυριακη.Αν το μοτερ του ειναι οκ μπορει ανετα να κανει commuting και να παει ταξιδι.

kordix
20/09/2014, 14:47
Νταξει ρε Κωστα δεν ειναι και Norton Commando των '70ς να το βγαζεις καθε Κυριακη.Αν το μοτερ του ειναι οκ μπορει ανετα να κανει commuting και να παει ταξιδι.


Γιώργη το σβησα το μηνυμα, εχω βαρεθεί να γράφω για τα άφρικα και να μπαίνω σε διαμάχες κτλ. Ας πάρει ότι γουστάρει πιο πολύ.

Και για να μη με λένε κολλημένο;

TA AFRIKA EΙΝΑΙ ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ :D

ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ 750 :p

Λευκάδιος
20/09/2014, 14:53
Γιώργη το σβησα το μηνυμα, εχω βαρεθεί να γράφω για τα άφρικα και να μπαίνω σε διαμάχες κτλ. Ας πάρει ότι γουστάρει πιο πολύ.

Και για να μη με λένε κολλημένο;

TA AFRIKA EΙΝΑΙ ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ :D

ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ 750 :p

Αν και ''Αφρικανός'':lipssealed: σωστά ελαλησες :lol:
:beer:

MiltiadisK.D
20/09/2014, 15:03
Ώπα παιδιά!Μην παρεξηγηθούμε στο τέλος για το τίποτα:rockon:Συμφωνώ με τη σκέψη του Κώστα για restoring(αν υπάρχουν τα χρήματα φυσικά)απλά έγω θέλω 1 φτηνό,αξιόπιστο(ας είναι παλιό)on-off για πάνω κάτω που λέμε(αμα κάτσει κοντινό ταξιδάκι εντός του νησιού να μπορεί να πάει)και εννοείται να μην το λυπάσαι στο χώμα γιαυτό κοιτάω AFRICA,να ασχοληθώ μαζί του για να έρθει στα μέτρα που θέλω.
Να ευχαριστήσω τον Κώστα για τις πληροφορίες και την βοήθεια όσον αφορά τα AFRICανάκια:beer:

MiltiadisK.D
20/09/2014, 15:04
Νταξει ρε Κωστα δεν ειναι και Norton Commando των '70ς να το βγαζεις καθε Κυριακη.Αν το μοτερ του ειναι οκ μπορει ανετα να κανει commuting και να παει ταξιδι.

Έτσι ακριβώς το βλέπω Γιώργο;):beer:

MikeG
20/09/2014, 15:06
Καλησπέρα Κώστα.

Δε το γράφω για να προκαλέσω διαμάχες, απλά θεωρώ ότι το Africa είναι πολύ πιο λίγα από ότι τόσα χρόνια υποτίθεται πως είναι. Στην ουσία, προσωπική μου άποψη είναι ότι δε κάνει τίποτα καλά χωρίς βελτιώσεις, έχει αρκετά προβλήματα και θεωρώ ότι άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας και της εποχής του ήταν πιο ολοκληρωμένες και ποιοτικές. Απλά είναι ίσως το πρώτο μοντέλο που έκανε μπούγιο λόγο όγκου, εξαιρώντας το 1100GS, και έτσι έγινε δημοφιλές κυρίως στην Ελλάδα. Και γράφω Ελλάδα γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη αλλά και Αμερική δεν έχουν τόσο ψηλά σε εκτίμηση τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Μια αρκετά βαριά μοτοσυκλέτα, χωρίς αναρτήσεις, φρένα και με ένα ανεμικό κινητήρα. Όπως και να έχει, καλά να είμαστε να βολτάρουμε, με ότι θέλει ο καθένας!

:beer: :beer:

MiltiadisK.D
20/09/2014, 15:14
Mωρέ AFRICA θα πάρω(αν είχα την οικονομική άνεση δεν θα έδινα το 5Μ)αφου μου έχει κάτσει τώρα(οικονομικό budget)αλλά τι AFRICA θα είναι δεν ξέρω:lol:Φιλικά πάντα Μιλτίκος:beer:Καλές βόλτες σε όλους τους δίτροχους του κόσμου:beer:

stavrouliasp
20/09/2014, 15:38
Αν σκέφτεσαι για Africa 26 χρόνων, γιατί δεν προτιμάς transalp 7-8 χρόνων; Πιστεύεις ότι δε θα τα βγάλεις τα παραπάνω λεφτά που θα δώσεις;

MiltiadisK.D
20/09/2014, 16:20
Αν σκέφτεσαι για Africa 26 χρόνων, γιατί δεν προτιμάς transalp 7-8 χρόνων; Πιστεύεις ότι δε θα τα βγάλεις τα παραπάνω λεφτά που θα δώσεις;

Πρώτα κοίταζα yamapa xtz tenere 660,μετά αποφάσισα 2κυλίνδρο(αλλά το 750 ΧΤΖ δε μου γέμίζε το μάτι,ίσως κάνω λάθος,πιθανόν επειδή δεν πολυκυκλοφόρησε την εποχή του),τώρα έχω σκαλώσει με το AFRICA(είμαι και κρυφοχοντάκιας:lol:)όπου έψαχνα απο 1996 και μετά.Ναί κοίταγα για transalp,πρώτον είναι πιο πάνω οι τιμές τους(απο το συγκεκριμένο XRV 650)και δεύτερον μου αρέσουν(εμφανησιακά)καλύτερα τα AFRICA.Τέλος ΤΑ 7-8 χρονών παίζουν πάνω απο 2500$ και έγω δεν μπορώ να διαθέσω $ παραπάνω:)

Juohmaru!
20/09/2014, 17:18
Αν αφρικα τοτε 650! Καλυτερη επιλογη και πιο σπανια απο το 750. Αξιζει να "σου μεινει" αυτο το μηχανακι, ακομη κι αν αργοτερα πας σε κατι αλλο. Για ενα χιλιαρικο καλα ειναι... ξαναλεω ΑΝ αφρικα...

stavrouliasp
20/09/2014, 17:45
Πρώτα κοίταζα yamapa xtz tenere 660,μετά αποφάσισα 2κυλίνδρο(αλλά το 750 ΧΤΖ δε μου γέμίζε το μάτι,ίσως κάνω λάθος,πιθανόν επειδή δεν πολυκυκλοφόρησε την εποχή του),τώρα έχω σκαλώσει με το AFRICA(είμαι και κρυφοχοντάκιας:lol:)όπου έψαχνα απο 1996 και μετά.Ναί κοίταγα για transalp,πρώτον είναι πιο πάνω οι τιμές τους(απο το συγκεκριμένο XRV 650)και δεύτερον μου αρέσουν(εμφανησιακά)καλύτερα τα AFRICA.Τέλος ΤΑ 7-8 χρονών παίζουν πάνω απο 2500$ και έγω δεν μπορώ να διαθέσω $ παραπάνω:)

Τα 1,5-2 χιλιάρικα διαφορα για να φέρεις το αφρικα 25χρ στην κατάσταση του τρανσαλπ 7 χρ τα έχεις για πρωινό.

V-TEC
20/09/2014, 17:48
Mωρέ AFRICA θα πάρω(αν είχα την οικονομική άνεση δεν θα έδινα το 5Μ)αφου μου έχει κάτσει τώρα(οικονομικό budget)αλλά τι AFRICA θα είναι δεν ξέρω:lol:Φιλικά πάντα Μιλτίκος:beer:Καλές βόλτες σε όλους τους δίτροχους του κόσμου:beer:


για τα 1200 γιουρια που το δίνει, αν σου κάνει και καμιά καλύτερη τιμή ακόμα καλύτερα,
δεν είναι κ καμιά τρελή ευκαιρία τα 1200 εουρα ..

αν το μοτέρ δεν καίει λάδια
και το μηχανάκι είναι ίσιο, πάρτο, μάλλον δεν θα το μετανιώσεις ..

έχω 650 τα τελευταία 8 χρόνια, δεν κάνει τίποτα απολύτως τέλεια,
στην άσφαλτο θέλει συνήθεια να καταλάβεις τι γίνεται, τα φρένα του είναι απλά επαρκή,
δικάβαλο και ειδικά δικάβαλο κ φορτωμένος είναι λίγα. Αν κάνεις ότι στρίβεις γρήγορα με βάρος,
λαστιχάρει το σύμπαν, οπότε και χαλαρώνεις ρυθμούς και το πας όπως θέλει ..

Στην εθνική ταξιδεύει εύκολα 120-130, πας και πιο ψηλά με το ανάλογο κόστος
στην κατανάλωση, έχω δει από 5λ/100 μέχρι 7,5++ ανάλογα το πόσο σε τρωει το χέρι ..

Στο χώμα θα κάνει πράγματα που δεν του το έχεις με ενα ζευγάρι 50/50 λάστιχα,
για μένα που δεν είχα ιδιαίτερα πάρε δώσε με το χώμα δηλαδή, μου φάνηκε ότι είχα το καλύτερο.
Μέχρι που καβάλησα ένα 640adv στο χώμα και κάθισα στα αυγά μου !

Για ανταλλακτικά, ιδιαίτερα σε πλαστικά,
σε μεταχειρισμένα ότι βρεις και όποια μοιράζεται ίδια με το πρώτο 750.
Νομίζω έχει τα ίδια μπροστινά πλαϊνα πλαστικά κ ντεπόζιτο ίσως κ το μούτρο ..
Στα υπόλοιπα δεν θα αντιμετωπίσεις ιδιαίτερο πρόβλημα πλην εξαιρέσεων που τα έχει μοναδικά το 650.


Σαν ποιότητα κατασκευής ακόμα κ μετά από 26 χρόνια, έχει καλύτερα πλαστικά σε σχέση με το κατά πολύ
νεώτερο ΤΑ650, πχ ποιοτικότερους διακόπτες, όταν δουλέψεις τον έναν κ τον άλλον θα καταλάβεις,
είχα παράλληλα κάποια στιγμή ένα ΤΑ650 κ λιγότερες σκουριές στο πλαίσιο .

Προβλήματα, ο ανορθωτής δουλεύει ακόμα, την τρόμπα βενζίνης την άλλαξα γιατί έκανε κάποιο
περίεργο θόρυβο όταν δούλευε, ένα κομμένο καλώδιο στην φύσα της ηλεκτρονικής που το έκανε
κ δούλευε μονοκύλινδρα, το βρηκαμε, άλλαξα κ θέση στις ηλεκτρονικές
κ ο ενός εκ των δύο low fuel sensors, που είναι πανάκριβοι, μια φύσα που είχε πολυμεριστεί
κ έσπασε στα χέρια μου, ένα σπασμένο θηλυκό πιν στην φύσα που δίνει ρεύμα για την μεσαία σκάλα,
το τελευταίο μου τα έκανε τετράγωνα, κ μάλλον τώρα πάω κ για μεμβράνες στα καρμπυρατερ.

Θέλει λίγο προσοχή στην εθνική που δουλεύει πιο ψηλά από το συνηθισμένο, τσιμπάει λάδι,
ενώ σε νορμάλ καταστάσεις δεν καίει σχεδόν τίποτα, τουλάχιστον αυτό που έχω εγώ.

Από εκεί κ πέρα είναι από τα μηχανάκια που σε κερδίζει κάνοντας μέτρια τα πάντα,
είτε είναι ο γύρος ενός νησιού από χώμα, είτε για καφέ στο Ναύπλιο .

με ένα μηδαμινό κόστος απόκτησης, 1400 γιουρια το είχα πάρει κ το έχω κατα ευχαριστηθεί,
θα ήθελα κ μια 6η, καμιά 30ριά άλογα παραπάνω, λίγο καλύτερα φώτα, λίγο καλύτερες αναρτήσεις,
λίγο πιο σφιχτό πλαίσιο κλπ κλπ αλλά στο τέλος της μέρας δεν έχω πει ακόμα θα το πουλήσω ..

Zpower
20/09/2014, 22:07
το 650 ειναι Ιδεα ......δεν ειναι μοτο

kordix
20/09/2014, 22:17
Καλησπέρα Κώστα.

Δε το γράφω για να προκαλέσω διαμάχες, απλά θεωρώ ότι το Africa είναι πολύ πιο λίγα από ότι τόσα χρόνια υποτίθεται πως είναι. Στην ουσία, προσωπική μου άποψη είναι ότι δε κάνει τίποτα καλά χωρίς βελτιώσεις, έχει αρκετά προβλήματα και θεωρώ ότι άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας και της εποχής του ήταν πιο ολοκληρωμένες και ποιοτικές. Απλά είναι ίσως το πρώτο μοντέλο που έκανε μπούγιο λόγο όγκου, εξαιρώντας το 1100GS, και έτσι έγινε δημοφιλές κυρίως στην Ελλάδα. Και γράφω Ελλάδα γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη αλλά και Αμερική δεν έχουν τόσο ψηλά σε εκτίμηση τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Μια αρκετά βαριά μοτοσυκλέτα, χωρίς αναρτήσεις, φρένα και με ένα ανεμικό κινητήρα. Όπως και να έχει, καλά να είμαστε να βολτάρουμε, με ότι θέλει ο καθένας!

:beer: :beer:


Δεν τα χω πάρει, απλά εχω βαρεθεί να μιλάω για άφρικα "που οι περισσότεροι το κράζουν" χωρίς να το έχουν γνωρίσει. Ασε τι λένε τα περιοδικά, με αυτά τα μηχανάκια πρεπει να περάσεις καιρό μαζί τους για να καταλάβεις τι σου προσφέρουν.

Κακώς μπήκα στο θέμα. Εχω βαρεθεί γενικώς το πληκτρολόγειο και προτιμώ να γράφω χιλιόμετρα με το άφρικα παρά να μιλάω για αυτό ιντερνετικώς και μη.

Σόρρυ για το σπαμ και καλή συνέχεια στην κουβέντα.

virus
20/09/2014, 22:26
Δεν τα χω πάρει, απλά εχω βαρεθεί να μιλάω για άφρικα "που οι περισσότεροι το κράζουν" χωρίς να το έχουν γνωρίσει. Ασε τι λένε τα περιοδικά, με αυτά τα μηχανάκια πρεπει να περάσεις καιρό μαζί τους για να καταλάβεις τι σου προσφέρουν.

Κακώς μπήκα στο θέμα. Εχω βαρεθεί γενικώς το πληκτρολόγειο και προτιμώ να γράφω χιλιόμετρα με το άφρικα παρά να μιλάω για αυτό ιντερνετικώς και μη.

Σόρρυ για το σπαμ και καλή συνέχεια στην κουβέντα.

ρε κωστα μην χαλιεσαι. τα ΚΤΜ εχουν περισσοτερη καζουρα ;)

Λευκάδιος
20/09/2014, 23:51
με αυτά τα μηχανάκια πρεπει να περάσεις καιρό μαζί τους για να καταλάβεις τι σου προσφέρουν.

:a013:

MG-KTiNoS
21/09/2014, 10:15
Για 1200 euros πάρε το. Αν αλλάξεις αναρτήσεις και το γαργαλίσεις λίγο είναι αρκετά καλύτερο από το 750, το οποίο για μένα είναι από τα χειρότερα μηχανάκια ever στη stock του μορφή.

Είπα κι εγώ....
Μόνο εγώ τα βλέπω αυτά????
:D

MiltiadisK.D
21/09/2014, 17:56
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες και το ενδιαφέρον που δείχνετε.Να αναφέρω ότι η μοτό θέλει λάστιχα και αλυσιδογράναζα(όπως μου ανέφερε ο ιδιοκτήτης τηλεφωνικός χτές),1 service σίγουρα.Αύριο εκτός απροόπτου θα πάω να το δώ και θα ενημερώσω.:)

Eversman
21/09/2014, 19:54
Για την δουλειά που το θές είναι ταμάμ. Θα είσαι διαρκώς με ένα χαμόγελο. Μην περιμένεις υπερβολές, αλλά θα κάνεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε ικανοποιητικό βαθμό. Από ανταλλακτικά βρίσκεις τα πάντα (γνήσια και ιμίτα).

Ναί, η αντλία (μαμίσια) έχει θέμα, αλλά βρίσκεις ΠΑΝεύκολα άλλη (όχι μόνο καρβουνάκια για την μαμίσια, όχι μόνο ιμίτα, αλλά μπορείς να βάλεις και αυτοκινητάδικη). Ο ανορθωτής δουλεύει ακόμη στην δικιά μου από το 1995, αλλά έχω διαρκώς έναν back up στην βαλίτσα.Πιό πολύ θέμα έχουν τα καλώδια και οι φύσες στην ηλεκτρονική, όπως είπε και ο Kordix.

Ναί δεν στρίβει. Έχει ιδιαιτερότητα στο στρίψιμο, που όμως μετά από λίγο την συνηθίζεις και σου δείχνει πώς και πότε να διορθώσεις, ακόμη και πολύ μέσα στην στροφή.
Ναί δεν φρενάρει. Αν είσαι διατεθημένος να το αποδεχτείς, τότε θα προσαρμόσεις ανάλογα το φρένο σου και την οδήγηση σου.
Ναί ρουφάει καύσιμο απλήστως, όταν την ζορίζεις.
Ναί καίει λαδάκι όταν την πιέζεις για ώρα.
Ναί είναι βαριά.
Ναί δεν έχει επιδόσεις πιο σύγχρονων on/off.
Ναί δεν έχει κρατήματα SS ή ST ή Τ.

Να περιμένεις όμως να τα κάνεις ΟΛΑ , έστω και αν χάνεις κάπου. Δεν έχω προβληματιστεί ποτέ (και ούτε πρόκειται) για το αν δεν έχω επιδόσεις, αν δεν μπορώ πλαγιάσω λίγο περισσότερο, ή αν έχω λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση. Με πάει παντού (και θα με πάει) μόνο μου, δικάβαλο, φορτωμένο, χωρίς να κάνει κίχ. Ταξιδεύει με πολύ βροχή και πολύ αέρα, χωρίς να σε φοβίσει. Από ανταλλάκτικά υπάρχουν τα πάντα και σχετικά φθηνά. Τα σέρβις τα κάνεις μόνος σου (λάδια/μπουζί/φίλτρα/φρένα/βαλβίδες) και αν είσαι και τυχερός και έχεις και κανά παλιό εγκέφαλο με πιεσόμετρο, ρυθμίζεις και τα καρμπυρατέρ :D
Από θερμοκρασίες δεν καταλαβαίνει τίποτα και για να ανεβάσει, θα πρέπει να σου έχει καεί η ασφάλεια του βεντιλατέρ, να μην έχεις παραφλού και να κυκλοφορείς κέντρο για κανά δίωρο :D
Στο δε χώμα θα την αγαπήσεις ακόμη περισσότερο.

Αυτή τη μοτό άλλοι την λατρεύουν και άλλοι δεν θέλουν να την βλέπουν ούτε ζωγραφιστή. Δεκτά όλα. Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία και τόσα χρόνια δεν το έχω μετανοιώσει.

SHOOTER045
21/09/2014, 20:12
Tο μπροστινό δεν δένει με γέφυρα!
Με υψηλής και ποίο μαλακή πάστα στα τακάκια, δεν καλυτερεύει το φρένο?
Φίλος που πήρε πρόσφατα ΤΑ600 τα έκανε αυτά και τα αποτελέσματα είναι λίαν ενθαρρυντικά με λίγα έξοδα

akis_trevor
21/09/2014, 21:43
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5440954/
κατι τετοιο σκεφτεσαι;;;αυτο παει πιο ψηλα σε τιμη αλλα γενικα κανενα τενερε;

SHOOTER045
21/09/2014, 22:12
Αν εξαιρέσεις το περίεργο βάψιμο, φαίνεται πολύ καλό
Τού είχα πει και εγώ για ένα 750 στα 1100 / 1200 ευρα

KotsosDR
22/09/2014, 01:56
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5456990/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5331749/

MiltiadisK.D
22/09/2014, 05:54
Εversman thanks,δεν ήξερ ότι έχεις 650,είμαι και μακρυά για να έβλεπα τα δικά σας.

MiltiadisK.D
22/09/2014, 05:58
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5440954/
κατι τετοιο σκεφτεσαι;;;αυτο παει πιο ψηλα σε τιμη αλλα γενικα κανενα τενερε;

Άκη καταστάλαξα σε δικύλινδρο,γιαυτό africa,έπειτα 2.200$ μου φαίνονταο πολλά(το συζητάει ο άνθρωπος βέβαια):confused:

MiltiadisK.D
22/09/2014, 06:00
Αν εξαιρέσεις το περίεργο βάψιμο, φαίνεται πολύ καλό
Τού είχα πει και εγώ για ένα 750 στα 1100 / 1200 ευρα

Δημήτρη λές να το ξανασκεφτώ :D

MiltiadisK.D
22/09/2014, 06:02
Ζpower ευχαριστώ για τις πληροφορίες:beer:

MiltiadisK.D
22/09/2014, 06:05
[QUOTE=KotsosDR;2509393]http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5456990/


Κώστα δεν το είχα δεί,εντυπωσιακό θα έλεγα.Mίλησα με τον ιδιοκτήτη και θα πάει δικός μου άνθρωπος σε πρώτη φάση να το δεί.Πω ρε θα τρελαθώ μέχρι να αγοράσω τροχό:lol:

Eversman
22/09/2014, 08:14
Εversman thanks,δεν ήξερ ότι έχεις 650,είμαι και μακρυά για να έβλεπα τα δικά σας.

Έχω το 750. Το 650 το έχει ο ξάδερφός μου, ο οποίος πλέον δεν οδηγεί μοτοσυκλέτα. Το έχει σαν καινούργιο, με κουκούλα στο parking του και κάθε Κυριακή πρωί το ξεσκεπάζει, του μιλάει και πίνει καφέ μαζί του.

Τις παλιές καλές μέρες, πηγαίναμε χωμάτινες (Πάρνηθα-Δίρφυ- Παρνασσό) και εκεί το 650 έδειχνε την ανωτερότητα του, καθώς μου έριχνε στ' αυτιά από όλες τις απόψεις. Ήταν και οι εποχές που διαβάζαμε στα περιοδικά και βλέπαμε φωτό από αγωνιστικά στην έρημο και είχαμε λυσάξει.
Και το TENERE είναι φοβερό μηχανάκι, όπως και το DR που σου προτείνουν οι φίλοι. Είναι εξίσου αξιόπιστοι κινητήρες και έχουν πιό ελαφριά αίσθηση, είναι η αλήθεια. Επιλογές έχεις πολλές,πάρε αυτό που γουστάρει η ψυχή σου (και η χωμάτερη στολή σου ;) )

Pan (dvs)
22/09/2014, 08:40
DR 800 και τελειωνε.

MiltiadisK.D
22/09/2014, 09:22
[QUOTE=Eversman;250941πάρε αυτό που γουστάρει η ψυχή σου (και η χωμάτερη στολή σου ;) )[/QUOTE]

:lol:γαμάτο.Κοίταζα για tenere 660,για το 800 δεν ξέρω πολλά πέρα του ότι θα έχει 120$ τέλη:lol:.

MiltiadisK.D
22/09/2014, 09:23
DR 800 και τελειωνε.

Καλημέρα Πάνο,για λέγε για λέγε!

SHOOTER045
22/09/2014, 12:14
Το μεγαλύτερο μονοκυλινδρο
Αυτό και το 500 CR
Ροπακλα τι άλλο

akis_trevor
22/09/2014, 12:25
Άκη καταστάλαξα σε δικύλινδρο,γιαυτό africa,έπειτα 2.200$ μου φαίνονταο πολλά(το συζητάει ο άνθρωπος βέβαια):confused:

το συγκεκριμενο απλα ετυχε να "πεσει" μπροστα στα ματια μου.
παιζει και το 750 το τενερε.απλα σαν ιδεα το εριξα :) :beer:

Pan (dvs)
22/09/2014, 14:03
Καλημέρα Πάνο,για λέγε για λέγε!

Τι να πω ρε φιλε.Σχεδιαστικα το εχουνε αντιγραψει ολοι και απο λιγο.

Στην Ελλαδα δεν πολυφανηκε,αλλα το θεωρω πολυ αξιοπιστη κατασκευη.Ειναι σχετικα παλιο και ισως να εχεις θεματα με ανταλλακτικα.Εχω ακουσει κατα καιρους μονο καλα λογια.Θα ητανε απο τις πρωτες μου επιλογες χωρις καν να το εχω καβαλησει.



ΥΓ Σιγουρα υπαρχουνε πιο ειδικοι εδω μεσα ,απο εμενα,για να σου δωσουνε πιο εγκυρες πληροφοριες.

alex14
22/09/2014, 14:06
Τι να πω ρε φιλε.Σχεδιαστικα το εχουνε αντιγραψει ολοι και απο λιγο.

Στην Ελλαδα δεν πολυφανηκε,αλλα το θεωρω πολυ αξιοπιστη κατασκευη.Ειναι σχετικα παλιο και ισως να εχεις θεματα με ανταλλακτικα.Εχω ακουσει κατα καιρους μονο καλα λογια.Θα ητανε απο τις πρωτες μου επιλογες χωρις καν να το εχω καβαλησει.

Ουτε εγω το εχω καβαλησει αλλα μΕ εχουν πει οτι ειναι πολυ καλα στημενη μηχανη.

ktmakis
22/09/2014, 15:08
Kle δαγκωτό.

MiltiadisK.D
22/09/2014, 15:23
το συγκεκριμενο απλα ετυχε να "πεσει" μπροστα στα ματια μου.
παιζει και το 750 το τενερε.απλα σαν ιδεα το εριξα :) :beer:

Είχα ανοίξει και αντίστοιχο θέμα εδώ περί 660-750 YAMAPA;)

SHOOTER045
22/09/2014, 15:25
Αν βρω το απόγευμα το 750 Τενερε
Θα σου στείλω φωτος

MiltiadisK.D
22/09/2014, 15:27
Αν βρω το απόγευμα το 750 Τενερε
Θα σου στείλω φωτος

Δικέ μου άνθρωπε,με πιάνεις:D

MiltiadisK.D
22/09/2014, 15:30
Πάνω που έλεγα 2κυλίνρους έσκασε ο συγκεκριμένος Bίgouλας(Ax!ΚοτsoDR φωτιές που μάναψες:a2:)και μου πήρε τα μυαλά:hmm:

MikeG
22/09/2014, 16:57
Πάρε το DR800 που σου έβαλε ο KotsosDR, από το Πειραιά και μη ταλαιπωρείσαι άλλο..

jokey66
22/09/2014, 18:30
Το TENERE το 750 το μόνο που υπερτερεί σε σχέση με το africa είναι στο μοτερ, είναι πολύ πιο δυνατό, κατα τα άλλα και ψηλά το έχει το κέντρο βάρους, το πίσω το φρένο είναι σχεδόν ανύπαρκτο, αν καταφέρεις να ρυθμίσεις τα καρμπυρατερ να δουλέψουν σωστά θα είσαι μεγάλη μαστοράτζα

Pan (dvs)
22/09/2014, 18:30
Πάρε το DR800 που σου έβαλε ο KotsosDR, από το Πειραιά και μη ταλαιπωρείσαι άλλο..

Να μασουμε και εμεις το μυαλο μας.:D

KotsosDR
22/09/2014, 19:01
https://www.youtube.com/watch?v=-T7dobb423k

SHOOTER045
22/09/2014, 19:11
Το TENERE το 750 το μόνο που υπερτερεί σε σχέση με το africa είναι στο μοτερ, είναι πολύ πιο δυνατό, κατα τα άλλα και ψηλά το έχει το κέντρο βάρους, το πίσω το φρένο είναι σχεδόν ανύπαρκτο, αν καταφέρεις να ρυθμίσεις τα καρμπυρατερ να δουλέψουν σωστά θα είσαι μεγάλη μαστοράτζα

Εγώ στο δικό μου τα είχαμε καταφέρει
Μάλιστα στο δικό μου είχα και ΚΝ φίλτρα και ζιγκλερωμενο ήταν, και αυλους είχαμε ανοίξει

amyroukai
22/09/2014, 19:25
Αυτό το συγκριτικό είναι επίσης ενδιαφέρον...

https://www.youtube.com/watch?v=HDZIjuw_j6k
https://www.youtube.com/watch?v=bOWPSbKXSIQ
https://www.youtube.com/watch?v=0mglJwIi5rI

KotsosDR
22/09/2014, 20:37
αυτα τα 3 ομως ειναι χρεπια εντελως .... στου dr τις αναρτησεις παιζει να μη κανανε ποτε συντηρηση :lol:... , χαβαλες... οχι συγκριτικο

SHOOTER045
22/09/2014, 22:14
Δεν βρήκα το Τενερε σήμερα
Αύριο

Λευκάδιος
22/09/2014, 22:56
.... στου dr τις αναρτησεις παιζει να μη κανανε ποτε συντηρηση :lol:... , χαβαλες... οχι συγκριτικο
Φτηνές δικαιολογιες που εχασε το dr στο χώμα :p AT Rules ρεεεε :lol:

KotsosDR
22/09/2014, 23:23
:lol::lol::lol: :beer:

MiltiadisK.D
23/09/2014, 00:07
Πάρε το DR800 που σου έβαλε ο KotsosDR, από το Πειραιά και μη ταλαιπωρείσαι άλλο..

Μιχάλη το σκέφτομαι σοβαρά.

MiltiadisK.D
23/09/2014, 00:08
Αυτό το συγκριτικό είναι επίσης ενδιαφέρον...

https://www.youtube.com/watch?v=HDZIjuw_j6k
https://www.youtube.com/watch?v=bOWPSbKXSIQ
https://www.youtube.com/watch?v=0mglJwIi5rI
Ναί όντως.:)

MiltiadisK.D
23/09/2014, 00:27
Δεν βρήκα το Τενερε σήμερα
Αύριο
No proplem mate!

MiltiadisK.D
23/09/2014, 14:43
Παίδες άκυρο με το συγκεκριμένο africaνάκι,δεν τα βρήκαμε με το παληκάρι.

jokey66
24/09/2014, 08:21
Συγκριτικά εποχής http://xrv650story.eu/rivals/the-rivals

MiltiadisK.D
24/09/2014, 14:12
Συγκριτικά εποχής http://xrv650story.eu/rivals/the-rivals

Δώσε!!!

Ktm.Prestige
25/09/2014, 10:50
Θέλω να αλλάξεις 2 πραγματάκια πρώτα.
1 την φώτο στο προφίλ σου
2 την υπογραφή σου "γκάζι και συμπλέκτης στο χέρι" . διόρθωσέ το σε μόνο συμπλέκτης μιας και συμπλεκτωμένος θα πηγαίνεις με τέτοια αρχαιοκαπηλία. :lol:

:evil:

MiltiadisK.D
25/09/2014, 19:58
Θέλω να αλλάξεις 2 πραγματάκια πρώτα.
1 την φώτο στο προφίλ σου
2 την υπογραφή σου "γκάζι και συμπλέκτης στο χέρι" . διόρθωσέ το σε μόνο συμπλέκτης μιας και συμπλεκτωμένος θα πηγαίνεις με τέτοια αρχαιοκαπηλία. :lol:

:evil:
:cry::lol:Tείπες τώρα!!!!!!

SHOOTER045
26/09/2014, 00:27
Βάλτε ένα χεράκι να βρούμε μηχανάκι στο κοπέλι, γιατί θα καταντήσει το σήριαλ του φετινού χειμώνα

Eversman
26/09/2014, 07:40
To DR από τον Πειραιά το τσεκάρισες? Αυτό στο χρώμα της ερήμου.Ετοιμοπόλεμο μου φαίνεται. Το καβαλάς και πάς Μοσούλη κατ' ευθείαν ;)

MiltiadisK.D
26/09/2014, 13:41
Βάλτε ένα χεράκι να βρούμε μηχανάκι στο κοπέλι, γιατί θα καταντήσει το σήριαλ του φετινού χειμώνα

:rotflmao::rotflmao::beer:

MiltiadisK.D
26/09/2014, 13:47
To DR από τον Πειραιά το τσεκάρισες? Αυτό στο χρώμα της ερήμου.Ετοιμοπόλεμο μου φαίνεται. Το καβαλάς και πάς Μοσούλη κατ' ευθείαν ;)

Πάνο περιμένω απάντηση απο φίλο ο οποίος θα πάει να το ελέγξει και γνωρίζει πολύ καλά τα συγκεκριμένα μηχανάκια,αναμονή:smokin:Ετοιμοπόλεμο και όταν βρούμε φράγκα το παροπλίζω στην υπόγα να το βλέπει ο γιός μου την άλλη μέρα σαν τρανσφόρμερς:lol:

MiltiadisK.D
27/09/2014, 22:12
Kle δαγκωτό.

Για πές για πές?

motomaniac
28/09/2014, 01:18
προσεξε κανεις οτι εκεινο το ερημικο εχει 17αρα με χωματινο μπροστα?

KotsosDR
28/09/2014, 03:50
19αρα απο freewind ειναι

MiltiadisK.D
28/09/2014, 10:09
19αρα απο freewind ειναι

Πολύ σωστά,δίνει και τον μαμίσιο 21.

motomaniac
28/09/2014, 10:26
19αρα απο freewind ειναι

ω 19αρα? με μπερδεψε. ειχε 19 το freewind ε?

MiltiadisK.D
28/09/2014, 10:28
ω 19αρα? με μπερδεψε. ειχε 19 το freewind ε?

Εγώ να δείς πόσο μπερδεμένος είμαι:confused::lol:

ktmakis
29/09/2014, 10:06
Για πές για πές?

Ειχα Africa ( to 750) και KLE 500 του 2003.

Το KLE πιο μανιτζέβελο, πιο ελαφρύ, πάει παντού, δεν σπάει αλλά θέλει 2-3 πραμματακια. ( σέλα, φρένα, ανορθωτή).
Το Αφρικα πιο touring, απολαυστικό μοτέρ, υπέροχο στη χαλαρή βόλτα αλλά βαρύ σχετκά με το KLE.

Και τα δύο μηχανάκια τα έβαλα σε κάθε πιθανό τερέν ( με το Africa ειχα τρέξει σε ένα εντουράδικο trail ride το 2000 αν θυμάμαι καλά στη Πάρνηθα) και το KLE αρκετό χώμα , μέχρι και σκάλες ανεβοκατεβαινα.
Το KLE λόγω μπορστινού 21" δεν χαμπαριάζει τίποτα αρκεί να έχει γκάζι. Η ροπή του Africa αποζημιώνει και σε φτιάχνει άσχημα. Βεβαια το μπροστινό τους ειναι πολύ μαλακό και οριοθετεί αρκετά τη χρήση.

Supertenere ειχα οδηγήσει κανα δυο φορές και πέρα απο τη χειρότερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα άλλα δύο το μοτέρ του ήταν πραγματικό διαμάντι. Και το υπόλοιπο μηχανακι φτιαγμένο για αυτο το μοτέρ. Πολύ ωραίο σαν σύνολο και πολύ γκαζερό, με μεγαλες ΜΩΤ σε ταξίδια.

Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε KLE και ΑΤ 650 θα έπαιρνα KLE αν επικρατούσε η λογική και ΑΤ για να γουστάρω. Βεβαια ειναι παλιά μηχανάκια και πρεπει να υπολογίζεις και κανα 1000κο το λιγότερο για να το φέρεις στα μέτρα σου ή επειδή πιθανόν να χρειάζεται ανακατασκευή.

Επίσης η ρημάδα η φλάντζα του KLE στο καπάκι όταν χρειαστείς βαλβίδες ειναι πανάκριβη....

SHOOTER045
29/09/2014, 10:21
Super tenere 750
Με μικροβελτιωσεις-προσθηκες είναι αλλού

MISKIN
29/09/2014, 11:32
Επειδή είχα και γω Super, τι μπορεί να κάνει για αυτό το απαράδεκτο πλαίσιο που έχει;

SHOOTER045
29/09/2014, 12:06
Το πλαίσιο δεν με προβλημάτισε
Αναρτήσεις φρένα και δύναμη

Λευκάδιος
29/09/2014, 12:16
Επειδή είχα και γω Super, τι μπορεί να κάνει για αυτό το απαράδεκτο πλαίσιο που έχει;Για πες
Δεν εχω οδηγησει ποτε 750 αλλά το πλαισιο φαινεται αναιμικό σε σχεση με την δυναμη και το βαρος που εχει.Σε τεστ εποχης διαβαζα ότι αλλου εστριβε το μπροστινό αλλου πηγαινε το πισω μερος.
Στο εξωτερικο εχω δει να βαζουν γεφυρες στο πλαισιο και να το κανουν χωροδικτωμα πχ http://img545.imageshack.us/img545/8436/0018kr.jpg

MiltiadisK.D
29/09/2014, 13:35
Ντάξει τη μ@μήσ@με τελείως τώρα:rotflmao:,θα πάρω τα φρύδια μου στο τέλος.Το 660 tenere το έχω καβαλήσει,μάλιστα είχα δώσει για επέκταση διπλώματος με 1 τέτοιο.Το super tenere όχι,πωλούνται 2 δίπλα μου μάλιστα http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5527286/ ,http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5517913/ .Θα καταλήξω σε αυτό που θα είναι στην καλύτερη γενική κατάσταση και στην καλύτερη τιμή(AFRICA 650/750,KLE 500,TENERE 660/750,DRBIG 800),άλλωστε μπήκε και επίσημα ο χειμώνας στην Κρήτη και αναγκαστικά κυκλοφορώ με το σπιρτόκουτο.Αυτά!

MiltiadisK.D
29/09/2014, 13:38
Ειχα Africa ( to 750) και KLE 500 του 2003.

Το KLE πιο μανιτζέβελο, πιο ελαφρύ, πάει παντού, δεν σπάει αλλά θέλει 2-3 πραμματακια. ( σέλα, φρένα, ανορθωτή).
Το Αφρικα πιο touring, απολαυστικό μοτέρ, υπέροχο στη χαλαρή βόλτα αλλά βαρύ σχετκά με το KLE.

Και τα δύο μηχανάκια τα έβαλα σε κάθε πιθανό τερέν ( με το Africa ειχα τρέξει σε ένα εντουράδικο trail ride το 2000 αν θυμάμαι καλά στη Πάρνηθα) και το KLE αρκετό χώμα , μέχρι και σκάλες ανεβοκατεβαινα.
Το KLE λόγω μπορστινού 21" δεν χαμπαριάζει τίποτα αρκεί να έχει γκάζι. Η ροπή του Africa αποζημιώνει και σε φτιάχνει άσχημα. Βεβαια το μπροστινό τους ειναι πολύ μαλακό και οριοθετεί αρκετά τη χρήση.

Supertenere ειχα οδηγήσει κανα δυο φορές και πέρα απο τη χειρότερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα άλλα δύο το μοτέρ του ήταν πραγματικό διαμάντι. Και το υπόλοιπο μηχανακι φτιαγμένο για αυτο το μοτέρ. Πολύ ωραίο σαν σύνολο και πολύ γκαζερό, με μεγαλες ΜΩΤ σε ταξίδια.

Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε KLE και ΑΤ 650 θα έπαιρνα KLE αν επικρατούσε η λογική και ΑΤ για να γουστάρω. Βεβαια ειναι παλιά μηχανάκια και πρεπει να υπολογίζεις και κανα 1000κο το λιγότερο για να το φέρεις στα μέτρα σου ή επειδή πιθανόν να χρειάζεται ανακατασκευή.

Επίσης η ρημάδα η φλάντζα του KLE στο καπάκι όταν χρειαστείς βαλβίδες ειναι πανάκριβη....

Τhanks man :beer:

SHOOTER045
29/09/2014, 13:55
Πάνε δες τα 750
Κοίτα ποιο σού κάθεται ποίο καλά και τσίμπα το
Στην τελική παπί παίρνεις με τόσα
Το μαύρο δείχνει ποίο άγριο
Το άλλο ποίο φρέσκο
Μόνο σε ανορθωτη πόναγε
Έχω άκρη -αχρείαστη να είναι και είναι φθηνοί -
Οι ελαστικοτητες τού πλαισίου βοηθάνε στο χώμα, δεν είναι δα και μαστίχα
Μπροστινό γέφυρα πάνω απ το φτερό
Σωληνακια ηψηλης μπρος πίσω,και ένα ποίο μαλακό τακακι πίσω για να αλλάξει η αίσθηση
Εγώ φόραγα hyper pro ολόκληρο αμορτισέρ πίσω,και ελατήρια techno flex
Δεν μου περισσεύουν να το έπαιρνα εγώ, απ όλα τα Μοτο πού είχα γι αυτό λυπηθηκα
Με cross plane στροφαλο έχει γαμώ τούς ήχους
Σαν κατεμακιας δεν θα σε ζορισει το ύψος αλλά ίσως η έλλειψη δύναμης
Μπες στο προφίλ μού εδώ στο μότο
Και δες πού το ανέβασα -κορυφή Καϊμακτσαλάν 2450+μ
Ανταλλακτικά υπάρχουν τα πάντα
Παρτο και μετά από κανένα χρόνο αν δεν σού κάνει στο αγοράζω εγώ

MiltiadisK.D
29/09/2014, 14:27
Πάνε δες τα 750
Κοίτα ποιο σού κάθεται ποίο καλά και τσίμπα το
Στην τελική παπί παίρνεις με τόσα
Το μαύρο δείχνει ποίο άγριο
Το άλλο ποίο φρέσκο
Μόνο σε ανορθωτη πόναγε
Έχω άκρη -αχρείαστη να είναι και είναι φθηνοί -
Οι ελαστικοτητες τού πλαισίου βοηθάνε στο χώμα, δεν είναι δα και μαστίχα
Μπροστινό γέφυρα πάνω απ το φτερό
Σωληνακια ηψηλης μπρος πίσω,και ένα ποίο μαλακό τακακι πίσω για να αλλάξει η αίσθηση
Εγώ φόραγα hyper pro ολόκληρο αμορτισέρ πίσω,και ελατήρια techno flex
Δεν μου περισσεύουν να το έπαιρνα εγώ, απ όλα τα Μοτο πού είχα γι αυτό λυπηθηκα
Με cross plane στροφαλο έχει γαμώ τούς ήχους
Σαν κατεμακιας δεν θα σε ζορισει το ύψος αλλά ίσως η έλλειψη δύναμης
Μπες στο προφίλ μού εδώ στο μότο
Και δες πού το ανέβασα -κορυφή Καϊμακτσαλάν 2450+μ
Ανταλλακτικά υπάρχουν τα πάντα
Παρτο και μετά από κανένα χρόνο αν δεν σού κάνει στο αγοράζω εγώ

Σε ευχαριστώ Δημήτρη,θα πάρω τηλ. και θα πεταχτώ να τα δώ.Το μαύρο είναι πιο "καινούργιο",η φωτό του λευκού είναι απο net;),τι κατανλαωση στο περίπου είχαν τα supertenere?
Μετά που θα βρώ λεφτά για το 990 R θα στο κάνω δώρο να θυμάσαι τον Κρητικό φίλο σου:beer:

SHOOTER045
29/09/2014, 14:44
Για να ειμαι ειλικρινής τα χρόνια πού το είχα δεν με ενδιέφερε η κατανάλωση
Αλλά θυμάμαι το εξής αυτονομία 270+ χλμ πριν την ρεζέρβα
Το 2004 που το πήρα από Αθήνα-κεντρο -γέμισα και χτύπησε ρεζέρβα λίγο πριν τον αλμυρό Βόλου τότε πριν τα έργα-συραγγες κλπ η απόσταση ήταν μεγαλύτερη από σήμερα - ξαναγεμισα αλμυρό και ανέβηκα ΕΔΕΣΣΑ
Η απόσταση Αλμυρός- Έδεσσα είναι τώρα 280+ τότε πριν τα εργα ήταν περισσότερα τα χλμ
Με μέση ταχύτητα 140/180
Και λίγα τελικιασματα έκαψα δύο ρεζερβουάρ
Κάνε την διαίρεση
Υπ όψιν τον Απρίλιο που κατέβηκα Αθήνα να πάρω το καινούργιο στρώμα έκαψε το ίδιο δύο τεποζιτα για 545 χλμ
Αμυγδαλεζα-αλμυρος/ανεφιδιασμος και μάσα -Έδεσσα
Παρτο
Το πολύ πολύ το καλοκαίρι πού έχω σκοπό να έρθω στο νησί
Να γυρίσω Καβάλα με ΧΤΖ 750 ...

MISKIN
29/09/2014, 16:33
Αν πας να τα δεις να τσεκάρεις καλά το πλαίσιο στα σημεία που δένει με τον κινητήρα. Κόβονται εκεί αν κάποιος από τους ιδιοκτήτες ήταν κάγκουρας και τράβαγε όλη την ώρα σούζες.
Για 1000 €, να ρίξεις και άλλα τόσα.... θα έχεις ένα καλό μηχανάκι και για άσφαλτο και για χώμα.
@SHOOTER045 Για να έβγαλες μόνο 545 χλμ με δυο ντεπόζιτα των 22 λίτρων με το vstrom πρέπει να έχεις βαρύ χέρι... Φαντάσου ότι δικάβαλος φορτωμένος έκανα με ένα ντεπόζιτο ( άλλα 20 χλμ και θα έμενα από βενζίνη) 350 χλμ. Αυτά με το Super δεν τα έβλεπα.

SHOOTER045
29/09/2014, 16:42
Το στρώμα ήταν το καινούργιο
Γεμάτο με 2χλμ στο κοντέρ
Δεν το πάταγα καθότι καινούργιο
Σταθερά 140/150 ψιλα
Στον αλμυρό γέμισα 17 λίτρα
Και έχω την εντύπωση ότι έχει 20αρι τεποζιτο όχι 22
Στην Σκύδρα στα 530+ χλμ
Έβαλα 18 λίτρα

MiltiadisK.D
29/09/2014, 19:40
Παρτο
Το πολύ πολύ το καλοκαίρι πού έχω σκοπό να έρθω στο νησί
Να γυρίσω Καβάλα με ΧΤΖ 750 ...

:lol:Eλα πρώτα εσύ και ξά μου εμένα.Αν και κάθε μέρα αλλάζουν τα δεδομένα π.χ http://www.car.gr/5542127 :hmm:

foogr01
29/09/2014, 21:07
:lol:Eλα πρώτα εσύ και ξά μου εμένα.Αν και κάθε μέρα αλλάζουν τα δεδομένα π.χ http://www.car.gr/5542127 :hmm:

Σε πήρανε χαμπάρι και βγάζουν όλοι τα μηχανάκια τους στην αγορά :lol:


Άντε να τσιμπήσεις κανένα γιατί δε σε βλέπω καλά :beer:

Ktm.Prestige
30/09/2014, 08:54
Αν και κάθε μέρα αλλάζουν τα δεδομένα π.χ http://www.car.gr/5542127

Ώπα , εδω εχουμε ενα έρωτα μεγάλο...
:a07:

SHOOTER045
30/09/2014, 09:02
δεν κακο.....

Eversman
30/09/2014, 11:09
http://www.car.gr/5542127 :hmm:

Πάενε δές το αυτό. Έν ανάγκη πές του φίλου να μοιράσετε διαδρομή. Περιμένουμε εντυπώσεις ...

Υ.Γ.
Λέω σήμερα ... βρέ δεν ρίχνεις μιά ματιά στην Αφρικανούλα, στα καλώδια της ηλεκτρονικής ... πέρασε διετία από τότε που τα μαστόρεψα. Να μην πολυλογώ, έπεσε πολύ ασημοκόληση και κλέμα σήμερα ... κάρβουνο όλα :eek:
Γι' αυτό αν το τσεκάρεις το μηχάνημα, παρακάλεσε τον να σου βγάλει το αριστερό πλαινό καπάκι και ρίξε μιά ματιά στα καλώδια και τις φύσες ... εκεί που "πονάει" δηλαδή ...

MiltiadisK.D
30/09/2014, 13:41
Πάενε δές το αυτό. Έν ανάγκη πές του φίλου να μοιράσετε διαδρομή. Περιμένουμε εντυπώσεις ...

Υ.Γ.
Λέω σήμερα ... βρέ δεν ρίχνεις μιά ματιά στην Αφρικανούλα, στα καλώδια της ηλεκτρονικής ... πέρασε διετία από τότε που τα μαστόρεψα. Να μην πολυλογώ, έπεσε πολύ ασημοκόληση και κλέμα σήμερα ... κάρβουνο όλα :eek:
Γι' αυτό αν το τσεκάρεις το μηχάνημα, παρακάλεσε τον να σου βγάλει το αριστερό πλαινό καπάκι και ρίξε μιά ματιά στα καλώδια και τις φύσες ... εκεί που "πονάει" δηλαδή ...

Είμαστε στα τηλέφωνα με τον ιδιοκτήτη,είδωμεν.

Meni0s
30/09/2014, 13:45
Οπως επισης κανε και ενα ελεγχο στο καρε του αξονα για φθορες. Με ενα σωληνοτο 10ρι αφαιρεις τις 2 βιδες απο το καπακι και εχεις προσβαση.

MiltiadisK.D
30/09/2014, 14:23
Οπως επισης κανε και ενα ελεγχο στο καρε του αξονα για φθορες. Με ενα σωληνοτο 10ρι αφαιρεις τις 2 βιδες απο το καπακι και εχεις προσβαση.

Σε ευχαριστώ:beer:,έχω ακούσει/διαβάσει για ζημιές στον άξονα μετάδοσης.