PDA

View Full Version : θελω να αλλαξω μηχανη και κατηγορια μαζι. απο street σε super moto.



Σελίδες : 1 [2]

SHOOTER045
11/10/2014, 11:49
Σε εμένα το λες?
Είναι το ultimate, all around καγκουρό - μηχανάκι

motomaniac
11/10/2014, 12:03
Σε εμένα το λες?
Είναι το ultimate, all around καγκουρό - μηχανάκι

ψηλο μηχανακι ενω δεν θα παω ποτε χωμα. γιατι? το cbf νομιζω κανει τα παντα καλυτερα.

dimzan
11/10/2014, 12:33
εχω αρχισει και το σκεφτομαι.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5526973/

ουτε καν... γιατι να πας σε μηχανακι με καρμπυρατερ? βαλε λιγα παραπανω και παρε το ψεκαστο (αλλα ασχημο) χορνετ που ειναι συνολικα οικονομικοτερο σε χρηση.

motomaniac
11/10/2014, 12:58
ουτε καν... γιατι να πας σε μηχανακι με καρμπυρατερ? βαλε λιγα παραπανω και παρε το ψεκαστο (αλλα ασχημο) χορνετ που ειναι συνολικα οικονομικοτερο σε χρηση.

αν ειναι για χορνετ βαζω αυτα τα λιγα παραπανω και κανω το δικο σαν χορνετ. καρμπ ε? και νομζω ειναι i

devil's animal
11/10/2014, 13:21
εχω αρχισει και το σκεφτομαι.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5526973/

οτι να'ναι πραγματικα...
στο thread μιλας για αλλαγη κατηγοριας και συγκεκριμενα supermoto και μετα κοιτας το cbf600...

δλδ θα δωσεις το καρμπυρατερατο honda 4κ 600 που εχεις που εχεις για να παρεις ενα καρμπυρατερατο honda 4κ 600...ουτε καν μαρκα δεν αλλαζεις..:rolleyes:

σου προταθηκε να βαλεις αλλα γραναζια και τιμονι στο δικο σου για να μπορεις να εκμεταλλευτεις τις μεσαιες του και να μην το δουλευεις ψηλα και κανεις την κοροϊδα...

και στο ξαναλεω αλλη μια..
χωρις να σπασεις αυγα, ομελετα δεν κανεις...

motomaniac
11/10/2014, 22:09
οτι να'ναι πραγματικα...
στο thread μιλας για αλλαγη κατηγοριας και συγκεκριμενα supermoto και μετα κοιτας το cbf600...

δλδ θα δωσεις το καρμπυρατερατο honda 4κ 600 που εχεις που εχεις για να παρεις ενα καρμπυρατερατο honda 4κ 600...ουτε καν μαρκα δεν αλλαζεις..:rolleyes:

σου προταθηκε να βαλεις αλλα γραναζια και τιμονι στο δικο σου για να μπορεις να εκμεταλλευτεις τις μεσαιες του και να μην το δουλευεις ψηλα και κανεις την κοροϊδα...

και στο ξαναλεω αλλη μια..
χωρις να σπασεις αυγα, ομελετα δεν κανεις...



xaxaxaxxaa να δωσω ψεκαστο θες να πεις. απλα διαβαζα το ταξιδιωτικο του kordix.. φυσικα κι ειμαι οτι να ναι.,. για μηχανες μιλαμε..

SHOOTER045
11/10/2014, 22:14
ψηλο μηχανακι+χωμα+ψεκαστο=BMW F800gs

motomaniac
11/10/2014, 22:18
ψηλο μηχανακι+χωμα+ψεκαστο=BMW F800gs

εσυ ολο αστεια λες.. μια το καγκουρομηχανο, μια μια bmw ψηλο με προβληματα... θα το ξαναδω μια με τιμονι οταν.. και βλεπουμε.

SHOOTER045
11/10/2014, 22:34
το φ800 το μεγαλο
δεν εβγαλε προβληματα
το μικρο ναι

Bob_o_mastoras
11/10/2014, 22:45
Γιατι δεν παιρνεις ενα δικυλινδρο street αφου δεν θα πας χωμα οπως το er-6 πχ;; Ή το mt-03 (monokilyndro);; Χαμηλα η ροπη και στα δυο.
Αν και εγω για φθηνα θα επαιρνα sv-650. Και αν δεν ειχα και θεμα με το υψος και τα κλιπονια το S.

motomaniac
12/10/2014, 02:12
Γιατι δεν παιρνεις ενα δικυλινδρο street αφου δεν θα πας χωμα οπως το er-6 πχ;; Ή το mt-03 (monokilyndro);; Χαμηλα η ροπη και στα δυο.
Αν και εγω για φθηνα θα επαιρνα sv-650. Και αν δεν ειχα και θεμα με το υψος και τα κλιπονια το S.

to sv θα ηταν μανουλα για αυτο που θελω. τα υπολοιπα θα μου στερησουν την διασκεδαση και για μετακινηση απλα εχω σκουτερ.

motomaniac
12/10/2014, 02:14
το φ800 το μεγαλο
δεν εβγαλε προβληματα
το μικρο ναι
f800 street φιλου εβγαλε φλαατζα κεφαλης δυο φορες μες την εγγυσηση. και μιλαμε για παιδι ησυχο.

devil's animal
12/10/2014, 09:26
xaxaxaxxaa να δωσω ψεκαστο θες να πεις. απλα διαβαζα το ταξιδιωτικο του kordix.. φυσικα κι ειμαι οτι να ναι.,. για μηχανες μιλαμε..


α, ειναι και ψεκαστο το παρταλι σου...:p
ακομα χειροτερα....:lol::lol:


καλα ρε συ και παραπονιεσαι για καταναλωση??:confused:

εκτος αν ηταν απο τους πρωτους ψεκασμους που μπηκαν και δουλευουν σαν καρμπ...
αλλα στο ξαναλεω...κανε μια δοκιμη με αλυσιδογραναζα και τιμονι...κανα 200αρι κοστος θα σου βγει, αν βρεις κανενα μεταχειρο τιμονακι...
δεν ειναι τραγικο το ποσο και το μηχανακι θα μεταμορφωθει λεμε...

μετα οντως ενα sv με καρατιμονα θα ηταν μια χαρα...αλλα δεν ξερω απο καταναλωσεις τι λεει...

endopandou
12/10/2014, 09:51
Η διαφορά του ψακαστού cbr f4i με το καρμπιρατεράτο f4 είναι λιγότερο από μισό λίτρο στα 100. Μη ντζιμπάτε.

notakos600
12/10/2014, 11:32
Η διαφορά του ψακαστού cbr f4i με το καρμπιρατεράτο f4 είναι λιγότερο από μισό λίτρο στα 100. Μη ντζιμπάτε.

Ναι αλλά άντε να ρυθμίσεις την τετράδα...

endopandou
12/10/2014, 12:14
Ναι αλλά άντε να ρυθμίσεις την τετράδα...
Δίνεις 30 γιούρα στον μάστορα και στα ρυθμίζει. Η απόκριση στο γκάζι δε, είναι καλύτερη. Όχι τραγικά καλύτερη όπως σε άλλα της εποχής που πρωτοφόρεσαν ψεκασμό, αλλά καλύτερη.
Το ψεκαστό έχει λίγα καλοδεχούμενα άλογα παραπάνω, ελάχιστα καλύτερη κατανάλωση και επίσης ελάχιστα ακριβότερη τιμή ως μεταχείρω.
Παρότι αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει καθότι ο κόζμος προτιμάει τα ψεκαστά -γιατί κάτι άκουσε πως είναι πολύ πιο οικονομικά και πολύ πιο καλά, βάζοντάς τα όλα στο ίδιο καζάνι- συμβαίνει γιατί έχουν μείνει ελάχιστα από τα 99-00, ενώ η προσφορά στα 01 και μετά είναι μεγάλη, άρα οι τιμές τους πιο σωστά διορθωμένες.

motomaniac
12/10/2014, 13:34
α, ειναι και ψεκαστο το παρταλι σου...:p
ακομα χειροτερα....:lol::lol:


καλα ρε συ και παραπονιεσαι για καταναλωση??:confused:

εκτος αν ηταν απο τους πρωτους ψεκασμους που μπηκαν και δουλευουν σαν καρμπ...
αλλα στο ξαναλεω...κανε μια δοκιμη με αλυσιδογραναζα και τιμονι...κανα 200αρι κοστος θα σου βγει, αν βρεις κανενα μεταχειρο τιμονακι...
δεν ειναι τραγικο το ποσο και το μηχανακι θα μεταμορφωθει λεμε...

μετα οντως ενα sv με καρατιμονα θα ηταν μια χαρα...αλλα δεν ξερω απο καταναλωσεις τι λεει...

καβαλετα και τιμονι εχουμε. δεν ειναι fatbar βεβαια. αλλα για αρχη και για τζαμπα ειναι οκ. το θεμα ειναι οτι σχεδον σιγουρα πρεπει να ξηλωσω φερινγκ μιας και δεν θα στριβει το τιμονι εκει μεσα.


Η διαφορά του ψακαστού cbr f4i με το καρμπιρατεράτο f4 είναι λιγότερο από μισό λίτρο στα 100. Μη ντζιμπάτε.

ποσο σιγουρος εισαι γι'αυτο που λες? γιατι το f3 που ειχα με το f4i ειναι χαοτικες οι διαφορες. μισο λιτρακι που? στα 110 με 6η και κατηφορα ισως.

motomaniac
12/10/2014, 13:52
ποια η διαφορα με το να βαλω 3 δοντια πισω κι οχι ενα μπροστα? δεν μιλαω για την σχεση μεταδοσης. γιατι ολοι αλλαζουν το πισω. κατι παιζει με τις ροπες (στρεψης) μαλλον ετσι? βγαινουν ακριβα τα πισω τα μεγαλα. ειναι και 525 το γαμηδι.

theofilos888
12/10/2014, 13:58
μετα οντως ενα sv με καρατιμονα θα ηταν μια χαρα...αλλα δεν ξερω απο καταναλωσεις τι λεει...

Το sv ειναι ιδανικο για αυτο που θες. Εχω το καρμπυρατερατο. Καιει γυρω στα 5 με 6 αναλογως το χερι. Σε πολυ χαλαρη βολτα και 4.5. Το ψεκαστο καιει κανα μισο λιτρο λιγοτερο. Πολυ καλο μηχανακι και ακρως παρεξηγημενο στην Ελλαδα.

endopandou
12/10/2014, 14:26
Πολυ καλο μηχανακι και ακρως παρεξηγημενο στην Ελλαδα. :beer:

endopandou
12/10/2014, 14:54
καβαλετα και τιμονι εχουμε. δεν ειναι fatbar βεβαια. αλλα για αρχη και για τζαμπα ειναι οκ. το θεμα ειναι οτι σχεδον σιγουρα πρεπει να ξηλωσω φερινγκ μιας και δεν θα στριβει το τιμονι εκει μεσα.



ποσο σιγουρος εισαι γι'αυτο που λες? γιατι το f4i που ειχα με το f3 ειναι χαοτικες οι διαφορες. μισο λιτρακι που? στα 110 με 6η και κατηφορα ισως.
Πιο σίγουρος δεν γίνεται. Είχα 7 χρόνια f4, έχω γράψει παρέα με f4i πάρα πολλές χιλιάδες χλμ και έχω οδηγήσει το fi σε όλους τους ρυθμούς για χιλιάδες χλμ.
Tα ξένα περιοδικά έδιναν τότε 38 mpg για το f4i και 37 για το f4. Τα Ελληνικά περίπου τα ίδια, η όποια διαφορά της χαμηλότερης κατανάλωσης πάντως δεν ήταν στα ψηλά μα στα χαμηλά.

Για τα δόντια δεν βάζεις μόνο 3 (ή και παραπάνω) μεγαλύτερο πίσω. Βάζεις ταυτόχρονα και 1 με 2 μικρότερο μπροστά. Γενναία πράγματα δηλαδή...
Για το κόψιμο του τιμονιού υπάρχει γενικότερα θέμα σε τέτοιες μετατροπές και πρέπει να το δεις πως θα ταιριάξει καλύτερα. Αν όμως έχει μια μικρή κλίση προς τα πίσω σε κάποια ss δεν έχει θέμα. Δες το πάντως, είναι σοβαρό.

motomaniac
12/10/2014, 14:58
Πιο σίγουρος δεν γίνεται. Είχα 7 χρόνια f4, έχω γράψει παρέα με f4i πάρα πολλές χιλιάδες χλμ και έχω οδηγήσει το fi σε όλους τους ρυθμούς για χιλιάδες χλμ.
Tα ξένα περιοδικά έδιναν τότε 38 mpg για το f4i και 37 για το f4. Τα Ελληνικά περίπου τα ίδια, η όποια διαφορά της χαμηλότερης κατανάλωσης πάντως δεν ήταν στα ψηλά μα στα χαμηλά.

Για τα δόντια δεν βάζεις μόνο 3 (ή και παραπάνω) μεγαλύτερο πίσω. Βάζεις ταυτόχρονα και 1 με 2 μικρότερο μπροστά. Γενναία πράγματα δηλαδή...
Για το κόψιμο του τιμονιού υπάρχει γενικότερα θέμα σε τέτοιες μετατροπές και πρέπει να το δεις πως θα ταιριάξει καλύτερα. Αν όμως έχει μια μικρή κλίση προς τα πίσω σε κάποια ss δεν έχει θέμα. Δες το πάντως, είναι σοβαρό. αρα δηλαδη συμφωνουμε για την καταναλωση?

για σοβαρα το βλεπω. πρεπει να ανασυνταξω τον προυπολογισμο μου ομως. και αφου μαζευτει ο συρφετος ανταλακτικων να προβω στις αλλαγες. θα κανω απο Δευτερα ερευνα αγορας.

endopandou
12/10/2014, 15:24
Η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ f4 και f4i είναι αστεία.
Στο θέμα... μπες εδώ http://www.gearingcommander.com/ για να δεις (στον δεύτερο πίνακα) τις διαφορές που θα προκύψουν σε όλες τις ταχύτητες από διάφορα γραναζώματα. Το πόσο θέλεις να κοντύνει είναι υποκειμενικό.
σημ. η τελική ταχύτητα στο stock γρανάζωμα δίνεται στις 12.750 σαλ, όμως το μοτέρ ανεβάζει άνετα κι άλλες οπότε δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική τελική της μοτό.

Ξεκίνα με 2 πιο μικρό μπροστά που είναι η πιο οικονομική λύση και βλέπεις. ;)

motomaniac
12/10/2014, 19:41
Η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ f4 και f4i είναι αστεία.
Στο θέμα... μπες εδώ http://www.gearingcommander.com/ για να δεις (στον δεύτερο πίνακα) τις διαφορές που θα προκύψουν σε όλες τις ταχύτητες από διάφορα γραναζώματα. Το πόσο θέλεις να κοντύνει είναι υποκειμενικό.
σημ. η τελική ταχύτητα στο stock γρανάζωμα δίνεται στις 12.750 σαλ, όμως το μοτέρ ανεβάζει άνετα κι άλλες οπότε δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική τελική της μοτό.

Ξεκίνα με 2 πιο μικρό μπροστά που είναι η πιο οικονομική λύση και βλέπεις. ;)

η τελικη δινεται πιο χαμηλα απο οσο θα ηταν ο κοφτης στην 6η αν μπορουσε ποτε να τον πιασει. στις 13500 εχει 270 κοντερισια και το ear calculator δινει 262.5 τελικη στις 13600

αν μπορουσε να κοφτιασει θα πηγαινε 279
με 3- μπρος πεφτει στα 226,7 ποσω που χεστηκαμε βεβαια αλλα στα 120 απο τις 6216 παω στις 7650. αυτο σημαινει αρκετα υψηλοτερη καταναλωση σε ταξιδι. οχι φυσικα για τις 1500σαλ αλλα γιατι απο κει μετα αρχιζει το πραμα να αγριευει. και να μαζευει χιλιομετρα. τελικως δηλαδη θα με τρωει η δξεια παλαμη. ψηθηκα! και θα εχω 23% φθορα στα γραναζια μου παραπανω. ισως αυτος ειναι ο λογος που προτιμουν το ταψι. βεβαια αν ενα κανονικο γραναζι εχει 30-35ε ενα ταψι εχει 50-60? η και παραπανω? θα μαθω αυριο.

motomaniac
23/01/2015, 21:57
τελικως πηρα αυτο. δεν ηταν πουθενα καλυτερο απο ολα οσα σκεφτομουν εκτος του οικονομικου. θα το συμμαζεψω θα του βαλω χερι ασχημα κι ολ'αυτα χωρις να σκοτωσω την αγαπημενη μου Fη...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5843392/

endopandou
23/01/2015, 22:07
Ωραιότατο, μεγειές :beer:
στα υπόλοιπα είναι οκ; λειτουργεί;

motomaniac
23/01/2015, 22:26
Ωραιότατο, μεγειές :beer:
στα υπόλοιπα είναι οκ; λειτουργεί;

δεν ξερω.. χαχαχχαχα

γι'αυτα τα λεφτα και με δεδομενη την αποσταση το ραντεβου στα τυφλα ηταν η ενδεδειγμενη λυση. ελπιζω πως ναι αλλιως θα το σπασω σε ανταλακτικα.

motomaniac
23/01/2015, 22:27
και την αλλη βδομαδα μου ερχεται ενας πηγασος δοτης για usd πιρουνι.

Bob_o_mastoras
23/01/2015, 22:39
Mε 'γεια!!! Καλοταξιδο και καλοριζικο και καλα μαστορεματα και restoring! :beer::beer:
Mπορεις να μπεις στο MZ riders club πλεον που 'χει το moto.gr! :lol:

kordix
23/01/2015, 22:45
και την αλλη βδομαδα μου ερχεται ενας πηγασος δοτης για usd πιρουνι.

το ΜΖ 660 εχει καλές αναρτήσεις θα σου πρότινα να μην τις πειράξεις. To μπροστινό του είναι Paioli 45ρι.


Καλορίζικο και καλές δουλειές...

Το συγκεκριμένο μοτεράκι είναι γ@ματο.

stavrouliasp
23/01/2015, 23:16
και την αλλη βδομαδα μου ερχεται ενας πηγασος δοτης για usd πιρουνι.

Και εγώ συγκεκριμένα για τον Πήγασο άκουγα ότι το συμβατικό πιρούνι δούλευε καλύτερα από το usd.

MiltiadisK.D
24/01/2015, 07:48
Ωπ μόλις το είδα.Μια χαρά κοπέλα θα το κάνεις;)καλοτάξιδο Δημήτρη,πολλά ασφαλή χλμ :beer:

notakos600
24/01/2015, 09:31
Μητσάρα καλορίζικο.
Βάλτο στο συνεργείο και φτιάξτο μαμάτο. :beer:

devil's animal
24/01/2015, 10:03
καλα μαστορεματα boy...
:beer::beer::beer:

SHOOTER045
24/01/2015, 10:44
Ωραίος ο Μήτσος, πέρασες σε άλλο επίπεδο τώρα.

motomaniac
25/01/2015, 04:12
Αγορια.. με το καλο να ρθει. ο πηαγασος ειναι ειναι ηδη σε πορεια κατανομης διεσπαρμενου ψωρου στο γκαραζ μας οποτε το usd του θα ειναι απλα μια περρισεια στα πιρουνια μου. το μηχανακι θελει τιμονι κι εξατμιση.. ω τι συμπτωσης που μου ελαχε και κουσρμπαδορος σε δελεαστικοτατη τιμη.. και τελικα εχομεν.. αναμενατε εξελιξεις απο βδομαδα...

SHOOTER045
25/01/2015, 09:00
Αν δεν έχεις τελικό, έχω κάτι στα υπόψιν μού

motomaniac
25/01/2015, 10:13
εχουμε απο rf900, zxr400, zx4, cbr 600, fz 400 ενα γαματο αλουμινιου.. αμα δεν μου κατσει καποιο σωστα θα σε πω.

Pan (dvs)
25/01/2015, 18:35
Ο κινητηρας ειναι mz?

Bob_o_mastoras
25/01/2015, 18:43
O κινητητρας ειναι yamaha του παλιου tenere 660.

Pan (dvs)
25/01/2015, 19:26
O κινητητρας ειναι yamaha του παλιου tenere 660.

Α μπραβο.

SHOOTER045
25/01/2015, 19:40
O κινητητρας ειναι yamaha του παλιου tenere 660.

Ορθοοοοον

DAYMAN
25/01/2015, 19:55
:beer:
O κινητητρας ειναι yamaha του παλιου tenere 660.

motomaniac
25/01/2015, 23:14
δηλαδη χτ660 με καρμπυρατερ.

endopandou
26/01/2015, 09:11
Πρόκειται μάλλον για το καλύτερο ΧΤ 660 που βγήκε ποτέ, αλλά ο γκόζμος δε ντο εκτίμησε, ίσως λόγω περίεργου παρουσιαστικού, ίσως της ματαιοδοξίας του καθότι οι μεζέδες θεωρούνταν κάπως σαν τα ΖΑΖ.
Θα συμφωνήσω με Κώστα να μην βγάλεις το παΪόλι καθότι από ότι έγραψαν τότε δούλευε πολύ καλά με set up προς το σκληρό και αρκετή πληροφόρηση. Το ανεστραμένο που σκέφτεσαι να βάλεις το πιο πιθανό είναι πως θα χαλάσει την ομοιογένεια της μοτό με μόνο κέρδος τη μούρη προς κάποιους... :beer:

Bob_o_mastoras
26/01/2015, 13:03
δηλαδη χτ660 με καρμπυρατερ.

Εχουν το ιδιο bore x stroke (διαμετρο x διαδρομη) 100 x 84 αλλα δεν ειναι παρομοια μοτερ. Το ενα (του παλιου ΧΤΖ) ειναι πενταβαλβιδο και εχει και μικροτερη συμπιεση και αλλα σωθικα (αν δεν κανω λαθος).

motomaniac
26/01/2015, 13:36
Εχουν το ιδιο bore x stroke (διαμετρο x διαδρομη) 100 x 84 αλλα δεν ειναι παρομοια μοτερ. Το ενα (του παλιου ΧΤΖ) ειναι πενταβαλβιδο και εχει και μικροτερη συμπιεση και αλλα σωθικα (αν δεν κανω λαθος).

η κυριοτερη διαφορα (πλεονεκτημα του παλιου) ειναι οτι το πρωτο ειναι ade in japan νομιζω ενω το δευτερο σιγουρα minarelli.

SHOOTER045
26/01/2015, 14:28
Έτσι