View Full Version : γραναζωμα σε παπακι....
ποιο ειναι το ιδανικοτερο γραναζωμα σε 72αρι παπακι για μεγαλες αποστασεις και να τραβαει στις ανηφοριες?
δε μπορεις να τα'χεις ολα καπου θα συμβιβαστεις... τα κυβικα λιγα...
τι μηχανακι ειναι και σε τι κατασταση? πρεπει να κανεις δοκιμες ο ιδιος να δεις τι σε ικανοποιει...
στο δικο μου εχω μηκος αλυσιδας 98 και μπροστα-πισω 16-36. Καλη πορεια,''απλωνει'' ωραια, χανω καπως σε ανηφοριες...
Αν ζουσα Σαντορινη θα εβαζα μπροστα 15 γραναζι...
ενα glx ειναι, ειναι σε καλη κατασταση το μοτερακι του.τωρα εχει 14-39
στην ευθεια με ευνοικο τυφωνα παει 80 αλλα μολις πιασει ανηφοριτσα εινα λες και με σπρωχνουν προς τα πισω
εχει 4αρι σασμαν και μολις βαλω 4η σε μικρη ανηφορα τα βλεπει ολα
σαντορινη δεν μενω αλλα κανω γυρω στα 60χλμ καθε μερα πιο πολυ σε ανοιχτους δρομους και λιγο μες την κινηση
Ναι καταλαβα τι λες...
δλδ με το 13-39 δε γινεται δουλεια? το εχεις δοκιμασει? ειναι πολυ κοντο? Ισως γεμιζει την τεταρτη σε ανηφοριτσες καλυτερα, να τα κραταει τα χλμ, οσα ειναι αυτα...
Καποιος με glx θα ξερει καλυτερα, εγω εχω c50.
Oμως θα ξεκινουσα πρωτα να πειραματιζομαι με το μπροστα γραναζακι που ειναι και πιο ευκολο να αλλαξεις και ισως να μη χρειαστει να κοψεις-ραψεις αλυσιδα...
θα βαλω ενα 13αρι μπροστα να δω τι θα κανει
notakos600
22/09/2014, 12:01
θα βαλω ενα 13αρι μπροστα να δω τι θα κανει
Ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά ισοδυναμεί χονδρικά με 2 δόντια μικρότερο πίσω. Πιστεύω ένα 13άρι μπροστά θα είναι η χρυσή τομή.
Όμως δεν θα υπάρχει πρόβλημα που το 39 είναι ακέραιο παλλαπλάσιο του 13;:confused:
Bradipous
22/09/2014, 13:13
Ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά ισοδυναμεί χονδρικά με 2 δόντια μικρότερο μεγαλύτερο πίσω. Πιστεύω ένα 13άρι μπροστά θα είναι η χρυσή τομή.
:winka:
Όμως δεν θα υπάρχει πρόβλημα που το 39 είναι ακέραιο παλλαπλάσιο του 13;:confused:
Θα υπαρχει ...!!
(αλλα μαλλον το πρόβλημα έγκειται στην κατασταση/απόδοση του μοτερ, γιατί με 14/39 δεν γίνεται ΚΑΙ να σερνεται σε τελική κΑΙ να μην ανεβαινει ανηφόρες..)
Aυτο ισως σε βοηθησει323341
μπορεις bruno να μας εξηγησεις τι νουμερα ειναι αυτα? το μονο που καταλαβαινω ειναι αριθμος δοντιων μπροστα ροδας και πισω ροδας.ποιον αριθμο πρεπει να πλησιασουμε για να εχουμε τη καλυτερη αποδοση?
Θα υπαρχει ...!!
(αλλα μαλλον το πρόβλημα έγκειται στην κατασταση/απόδοση του μοτερ, γιατί με 14/39 δεν γίνεται ΚΑΙ να σερνεται σε τελική κΑΙ να μην ανεβαινει ανηφόρες..)
ε οχι και σερνεται.80 στην ευθεια ειναι καλα μαστορα...
ε οχι και σερνεται.80 στην ευθεια ειναι καλα μαστορα...
Εσύ μιλησες για την βοηθεια ευνοϊκου τυφωνα για την 80αρα...;)
μπορεις bruno να μας εξηγησεις τι νουμερα ειναι αυτα? το μονο που καταλαβαινω ειναι αριθμος δοντιων μπροστα ροδας και πισω ροδας.ποιον αριθμο πρεπει να πλησιασουμε για να εχουμε τη καλυτερη αποδοση?
Εσύ εχεις 14-39,δηλαδή βημα 2,79,αν βάλεις μπροστά γρανάζι 13αρι πας 3,00 βήμα,θα κοντινει πολύ και θα σε κουρασει.Για να σου δείξω να καταλάβεις,στο δικο μου παπί απο 2,19 πήγα σε 2,25,σε ανηφόρα είδα + 10 χλμ διαφορα.Νομιζω με ενα 40αρι πίσω να ξεκινησεις.
τελικα δοκιμασα 13αρι μπροστα και κοντινε παρα πολυ.ξανα εβαλα το 14.οταν αλλαξω αλυσιδα θα δοκιμασω ενα 40 πισω και βλεπουμε
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.