PDA

View Full Version : TTR 250 RAID



Σελίδες : 1 [2] 3

george.S
02/03/2016, 15:04
επιτέλους δεμένα :)
αυριο παραλαμβανω και τις βαλβιδες απο πανω και ειναι ετοιμα

τωρα αναγκαστικα θα περιμενουν μια εβδομαδα αφου πηζω στην δουλεια

george.S
18/05/2016, 22:00
καλησπερα σας μετα απο καιρο

επεσε τοση δουλεια και πραγματα για το σπιτι που τον ελαχιστο χρονο που ειχα τον περασα στην θαλασσα ενοψει απαγορευσης μαιου

η φαση του μεγαλου σερβις που κατεληξε ανακατασκευη :rolleyes: εχει μεινει στην μεση με πολλα πραγματα να στοιβαζοντε στον χωρο ....χαος λεμε:dizzy:

τωρα που εχω λιγο κενο θα το τελειωσω
τα καλαμια επιτελους ετοιμα αφου οι yamaha βαλβιδες ηρθαν γιατι αυτες που ειχα παραγγειλει δεν εκαναν παρολο που ενα μελος μου το επισημανε ....αλλα εγω :ZZZ:
η εξατμιση ηρθε...θα δω αν θα την αλαξω

george.S
18/05/2016, 22:04
και η φωτο της εξατμισης

θα κανω γρηγορα γιατι μου λειπει
θα ανεβασω πληρες φωτογραφικο ραπορτο και γενικα τι πως που ποσο κλπ
γενικος κανονας λες θα κοστισει 5 και θα ειναι ετοιμο σε 15 και τελικα κοστιζει 15 και ειναι ετοιμο σε 65 :lol::lol::lol::lol::lol:
παντως μεχρι στιγμης δεν εχω μετανιωσει ουτε σεντς

aetomenios
19/05/2016, 21:40
Μπράβο Γιώργο,βλέπω απλετο μεράκι(οπως & στην θάλασσα),με καταπληκτικά αποτελέσματα για αυτό που πραγματικά αγαπάς.
Ευχομαι σύντομα να ολοκληρώσεις και να απολαύσεις τους κόπους σου φίλε.
Αν και νέος εδώ,θα παρακολουθώ την εξέλιξη,γιατί το restoring ειναι η μαγεία που λατρεύω!!!

george.S
24/05/2016, 23:02
καλησπερα

καθαρισα το χωρο για να μπορω να δουλεψω
εβαλα ολα τα ανταλακτικα σε ραφακι και ετοιμος για το μονταρισμα:)

george.S
24/05/2016, 23:04
γρασσο λιθιου και παμε.....:rolleyes::)

george.S
24/05/2016, 23:06
και επιτελος πανω......χωρις τις φυσουνες :lol::rotflmao::bigcry:

αντε παλι κατω τα καλαμια και επιτελους σωστα :)

george.S
24/05/2016, 23:09
το ραφακι αδειαζει και το μηχανακι παιρνει μορφη σιγα σιγα :)

george.S
24/05/2016, 23:14
η τρομπα απο το tdm δειχνει οκ
θα την τοποθετησω στην τελικη της θεση μολις πατησει το μηχανακι κατω

δοκιμασα και την μασκα... η μικρη γωνια του κοντερ βρισκει και θελει 1 εκατοστο μπροστα
εχω φυλαξει κοματια καρμπον θα φτιαξω μικρες προεκτασεις...ευκολο:rolleyes:


ειμαι σε σκεψεις αν θα βαλω τις χουφτες .......δεν μου αρεσουν αλλα κανουν δουλεια(προστασια)

george.S
24/05/2016, 23:23
το τεποζιτο ειναι ενα κεφαλαιο που θα ανοιξω μολις το παρω μεσα στην εβδομαδα

βασικα εφτιαξα bagster (οχι εγω αλλα ενας φιλος απο το δημοτικο:dizzy: που βρηκα τυχαια μετα απο 30 χρονια)

θα τα πουμε οταν ερθει η ωρα του

τωρα θα χρειαστω την βοηθεια σας

εχω βγαλει αυτο το ελασμα το οποιο κραταει ή καλωδιο ή πλεξουδα μακρια και το προστατευει απο θερμοκρασια ή τριβή (:lol::lol::lol:αν καταλαβε κανενας)
ξερει κανενας που στο διαλο παει γιατι δεν θυμαμαι....δεν βρισκω φωτο και με μια πρωτη ματια στο μανιουαλ δεν το βρισκω

αν γνωριζει κανενας θα με εβγαζε απο τον κοπο:)

to be continued

george.S
25/05/2016, 00:01
επισης κατι που κοιταζω τωρα στις φωτο

τις βιδες για το τιμονι...πρωτα βιδωνεις απο την μερια με το σημαδακι και μετα την κατω μερια ?
πρεπει να το τσεκαρω.....

el-Gatto
25/05/2016, 00:09
τωρα θα χρειαστω την βοηθεια σας

εχω βγαλει αυτο το ελασμα το οποιο κραταει ή καλωδιο ή πλεξουδα μακρια και το προστατευει απο θερμοκρασια ή τριβή (:lol::lol::lol:αν καταλαβε κανενας)
ξερει κανενας που στο διαλο παει γιατι δεν θυμαμαι....δεν βρισκω φωτο και με μια πρωτη ματια στο μανιουαλ δεν το βρισκω

αν γνωριζει κανενας θα με εβγαζε απο τον κοπο:)

Kάτω απο την πλαστική βάση του "μαμά" πολυόργανου (κοντέρ)
Η τρύπα βιδώνεται μαζί με την μιά άκρη της βάσης ,στην αριστερή εξοχή της πάνω τιμονόπλακας ,κ το άγκιστρο θυληκώνει σε μια εσοχή στο δεξί μέρος της.
Οταν τοποθετηθεί ,μεταξύ του ελάσματος κ της τιμονόπλακας ,δρομολογούνται όλα τα καλώδια κ οι ντίζες που ξεκινούν απο το τιμόνι.

el-Gatto
25/05/2016, 00:13
επισης κατι που κοιταζω τωρα στις φωτο

τις βιδες για το τιμονι...πρωτα βιδωνεις απο την μερια με το σημαδακι και μετα την κατω μερια ?
πρεπει να το τσεκαρω.....
Για κάντο λίγο πιό συγκεκριμένο ,για να καταλάβω τι ακριβώς αναρωτιέσαι...

amyroukai
25/05/2016, 00:18
Τα καβαλέτα λέει. αν σφίγγεις την μεριά με την "τελεία" που δείχνει μπροστά και μετά την πίσω πλευρά για να σταθεροποιηθεί το τιμόνι.

el-Gatto
25/05/2016, 00:31
Τα καβαλέτα λέει. αν σφίγγεις την μεριά με την "τελεία" που δείχνει μπροστά και μετά την πίσω πλευρά για να σταθεροποιηθεί το τιμόνι.
Εγώ ,αυτές τις βίδες ,τις σφίγγω πάντα σταδιακά ,προσέχοντας να πατάνε το ίδιο κ τα δυο άκρα ,και προσπαθώντας να αφήσω τα ίδα κενά εκκετέρωθεν.

thunder ace
25/05/2016, 04:09
μη βαλεις χουφτες,μη βαλεις χουφτες,μη βαλεις χουφτες.............ποτε δε μαρεσαν.

toyar
25/05/2016, 06:03
στα καβαλετα του τιμονιου σφιγγεις τις βιδες που κοιτανε μπροστα (με το σημαδι) μεχρι να κλεισει τελειως το καβαλετο και μετα σφιγγεις τις πισω
τα καβαλετα στο πισω μερος τους δε χρειαζεται να πατησουν απλα θα πησιασουν με το σφιξιμο

george.S
27/05/2016, 00:36
καλησπερα

καταρχην ευχαριστω παρα πολυ για οποια πληροφορια μου εχετε δωσει :)

προχωραμε με πολυ γρηγορους ρυθμους αν και τωρα ειμαστε στα ηλεκτρικα που ειναι :rolleyes: ....μαλλον δεν ειναι το φορτε μου
συνεχεια τωρα

εβαλα γρασσο στις γλυστρες της δαγκανας....μπολικο και μαζεψα οσο βγηκε

george.S
27/05/2016, 00:39
σειρα ειχε το σωληνακι υψηλης

ειχε μαυρισει στα σημεια ο διαφανος σωληνας

καθαρισα τα θερμοσυστελομενα με ασετον και μετα με θερμοπιστολο

george.S
27/05/2016, 00:41
και η συνεχεια

george.S
27/05/2016, 00:43
και το εβαλα πανω
τελεια :)

george.S
27/05/2016, 00:46
εφτιαξα και τις προεκτασεις για την μασκα απο ρεταλια που εμειναν απο την βαση για τα οργανα

george.S
27/05/2016, 00:48
:)

αλαξα θεση και στα φλας

george.S
27/05/2016, 00:51
επειδη ομως το φως πηγε εστω και λιγο εμπρος γιανα μην μπρουμουτιζει εφτιαξα απο αλουμινενιο σωληνα μια μικρη προεκταση

george.S
27/05/2016, 00:53
και επιτελους πατησαμε εδαφος :)
και μια με την μασκα προχειρα

george.S
27/05/2016, 01:08
και με τα πολλα εφερα τον κουμπερο που σκαμπαζει κατι παραπανω απο μενα και μεχρι στιγμης συνδεσαμε

νεκρα
να αναβει το φως στα οργανα οταν γυρνας τον διακοπτη
φλας και να αναβουν σωστα οι ενδειξεις και στα οργανα
μεγαλη σκαλα ενδειξη στο ταμπλο

εχω κενα τα καλωδια απο τα οργανα για βενζινη , πιεση και θερμοκρασια λαδιου αφου δεν εχω που να τα συνδεσω

και τωρα στο βασικο προβλημα
εμενα το κοντερ ηταν καμενο και δεν ξερω τι αλλες ενδειξεις ειχε πανω(ειχε στροφομετρο ? )

εχουν μεινει τρια καλωδια στην φυσα της yamaha τα οποια (το ενα ειναι μπλε πχ)
το ενα ή μπορει και 2 να ειναι για τα χιλιομετρα
το προβλημα μου ειναι οτι το μανιουαλ που εχω εχει το κοντερ με τον χιλιομετρητη

το βασικο μου θεμα ειναι τωρα να βρω ενα διαγραμμα να βρω τι κανουν αυτα τα 3 καλωδια που εχουν μεινει πανω στην φυσα της yamaha

και ακολουθει η sos απορια 2:)

george.S
27/05/2016, 01:12
αχ αντε να παρω και το τεποζιτο:rolleyes:

αυτα τα καλωδια δεν ξερω τι ειναι και που πρεπει να τα συνδεσω :confused:

ειναι απο την αριστερη μερια και δεν βρισκω που μπαινουν και τι κανουν βασικα....:confused:
δεν εχω φωτο:mad: και δεν βγαζω ακρη

επισης η κορνα δεν λειτουργει ενω πριν ηταν οκ .....θα το τσεκαρω

οποια βοηθεια ευπροσδεκτη

καλο βραδυ

george.S
27/05/2016, 09:04
καλημερα
επισης μου αναβοσβηνει συνεχεια η ενδειξη της βενζινης
πως μπορω να του δωσω εντολη οτι ειναι γεματο ας πουμε ?

ευχαριστω

george.S
29/05/2016, 22:04
:rolleyes:

αυριο μεθαυριο θα παρω το τεποζιτο
και μετα μενει εξατμιση και πισω μερος ελεγχος ρουλεμαν γρασαδοραρους γλυστρες αλυσιδας
θα προσπαθησω να το κανω πολυ γρηγορα για το το θελω για τις μετακινησεις μου

απο τα ηλεκτρικα δεν ασχοληθηκα καθολου
αυριο θα παω να δω που καταληγουν τα δυο καλωδια σε ενα παρκαρισμενο στην αγιου κωσταντινου μπροστα απο τον γρηγορη
ελπιζω να καταφερω να βρω τον ιδιοκτητη και να μην παρεξηγηθει κανενας αν κοιταζω την μηχανη του :)

ξερει κανενας κανεναν καλο ηλεκτρολογο να ασχοληθει με το κοντερ για το στροφομετρο ?βασικα ενα τσεκ στα οργανα και να μου πει αν μπορω να βαλω ισχυροτερη λαμπα εμπρος

απο ηλεκτρικα :ZZZ::bigcry:

ευχαριστω

el-Gatto
30/05/2016, 10:09
Ta φισάκια είναι μαμίσια ή προσθήκη;
Ψάξε για κάποιο κενό σε θυληκά φισάκια για να βρείς που κουμπώνουν.
Πές μου τα χρώματα των καλωδίων ,να κοιτάξω το δικό μου ,κ να σου πω.
(θα το'χα κάνει ήδη αλλά έχω έλειψη χρόνου αυτές τις μέρες)
Αν είσαι Αθήνα ή κοντά ,ρίψε μου πμ να κανονίσουμε να βρεθούμε κ να σε βοηθήσω γενικά με τα ηλεκτρικά.

george.S
30/05/2016, 10:22
σε ευχαριστω

μαμα ειναι τα φυσακια και δεν βρισκω τα θυληκα.....ισως πηγαιναν στα οργανα

σου στελνω πμ

el-Gatto
30/05/2016, 19:30
Για να μπορέσεις να έχεις ένδειξη βενζίνης στα όργανα ,θέλεις φλοτέρ ,που δεν έχει το ΤΤR.
Για να μπορέσεις να έχεις ένδειξη θερμοκρασίας στα όργανα ,θέλεις σένσορα θερμοκρασίας ,που δεν έχει το ΤΤR.
Για να μπορέσεις να έχεις ένδειξη πιεσης λαδιού στα όργανα ,θέλεις ηλεκτροβαλβίδα πίεσης λαδιού ,που δεν έχει το ΤΤR.
Για να μπορέσεις να έχεις ενδείξεις στροφών στα όργανα ,θέλεις κ τον αντίστοιχο σένσορα ,που δεν έχει το ΤΤR.

Το όργανο ήρθε σκέτο? - χωρίς τα αντίστοιχα καλώδια-σένσορες που χρειάζονται για να λάβει σήματα ενδείξεων? - manual & specs υπάρχουν στην συσκευασία ?

el-Gatto
12/06/2016, 12:55
Κατόπιν προσωπικής επικοινωνίας με τον φίλο Γιώργο ,κανονίσαμε να μου το φέρει ,να το δώ ,κ να του δώσω κάποιες συμβουλές-λύσεις στα σημεία που είχε κολλήσει.
Μου το'φερε την περασμένη Δευτέρα ,απογιοματόβραδο.
Το'δαμε ,τα'παμε ,τα'πιαμε ,κι επειδή ήταν πολλά τα θέματα που εκκρεμούσαν ,κι ο ελεύθερος χρόνος του Γιώργου σχεδόν μηδενικός ,μου πρότεινε να αναλάβω εγώ να ολοκληρώσω την ανάνηψή του.
Δέχτηκα με χαρά ,αφού με αρέσουν τα δύσκολα ,και κυρίως οι ανανήψεις μοτοσυκλετακίωνΕ. :D

Το ΤουΤούΡι έμεινε στον "σταύλο" μου ,παρέα με το αδελφάκι του το Raid ,κ υπό το άγρυπνο βλέμα του Τενεκέ.

Οπότε ,απο δω κ μπρός ,θα αναλάβω εγώ την συνέχεια του φωτορεπορτάζ ,ώστε να είναι "όλα σε ένα ,νοικοκυρεμένα". :)

Τρίτη πρωί λοιπόν ,καφές ,καπνός ,μουσικούλα ,κ άρχισε το γδύσιμο.

Αρχικά μετρήθηκαν-ελέγχθηκαν τα ηλεκτρικά.
Μέτρησα για διαρροές με το πολύμετρο ,και δυστυχώς υπήρχαν.
Είδα αρκετά μη προβλεπόμενα κόψε-ράψε ,προφανώς απο προηγούμενους "χειρούργους"
Βρήκα οξειδώσεις στις φίσσες ,καθώς κ φθαρμένα καλώδια ,βραχυκυκλωμένα περιέργως καλώδια ,αλλά κ κομμένα κ αφημένα στο τύχη τους καλώδια.

360934

360935

360936

el-Gatto
12/06/2016, 13:13
Αρχικά καθαρίστηκαν με contact cleaner οι οξειδωμένες φίσσες.
Κατόπιν ,με το ηλεκτρ.διάγραμμα στο χέρι ,κ με την βοήθεια δοκιμαστικού ,προσπάθησα να βγάλω άκρη με τις παρεμβάσεις στο κύκλωμα ,και να αποκαταστήσω by the book όσες έκρινα αναγκαίο.
(πχ δεν επενέβην στις τροποποιήσεις της καλωδίωσης του αριστερού πολυδιακόπτη <φωτα-κόρνα-σινιάλο> αφού έγιναν γιατί προφανώς δεν είναι ο δικός του ,ώστε να ταιριάζουν μ'ένα κούμπωμα στις φύσσες της πλεξούδας)

Μονώθηκαν τα φθαρμένα-κομμένα καλώδια ,επαναβυσματώθηκαν με καινούργια ηλεκτρ.κλίπς όσα έπρεπε ,τακτοποιήθηκε η πλεξούδα ,και το πολύμετρο σταμάτησε να μετράει διαρροές.
Μάκρυνα επίσης κάποια καλώδια μέσα στην μάσκα ,ώστε η να γίνει δυνατή η συνδεσμολογία του νέου πολυόργανου ,για όλες του τις λειτουργίες.

360938

360939

360940

el-Gatto
12/06/2016, 13:53
αυτα τα καλωδια δεν ξερω τι ειναι και που πρεπει να τα συνδεσω :confused:

ειναι απο την αριστερη μερια και δεν βρισκω που μπαινουν και τι κανουν βασικα....:confused:
δεν εχω φωτο:mad: και δεν βγαζω ακρη
Αυτά τα καλώδια είναι για το κύκλωμα της βαλβίδας του συμπλέκτη.
Αλλά ,το κύκλωμα είχε ακυρωθεί (κομμένη φίσσα στην πλεξούδα) και είχαν αφεθεί να κρέμονται χωρίς χρήση.
Αποκαταστάθηκε το κύκλωμα (με διαφορετικό τρόπο αφού δεν υπήρχε η φίσσα) κουμπώθηκαν στην βαλβίδα του συμπλέκτη ,και (αφού ανοίχτηκε κ καθαρίστηκε γιατί δεν έκλεινε την επαφή) τώρα πιά το σύστημα ασφάλειας (συμπλέκτης-μίζα-σασμάν-εκκίνηση) λειτουργεί κανονικά κ όπως προβλέπεται.

360943


επισης η κορνα δεν λειτουργει ενω πριν ηταν οκ .....θα το τσεκαρω
Με την κόρνα συμβαίνει το εξής κουλό.
Με τον διακόπτη στο ΟΝ ,και τα δυό φισσάκια της κόρνας φέρνουν συνεχές +,χωρίς καμία διαφοροποίηση στο πάτημα του μπουτόν της κόρνας...:confused:
Κάτι το οποίο ,όσο έψαξα μέχρι τώρα ,δεν βρήκα απο που προέρχεται.
Βραχυκύκλωμα δεν βρίσκω κάπου ,αλλά δεν έχω λύσει ακόμα σε τεύχη τον πολυ-διακόπτη.
Το κυρίως μπέρδεμά μου είναι οτι ,όπως λές ,η κόρνα δούλευε πρίν κόψετε-ράψετε.
Αλλά οι επεμβάσεις σας δεν έγιναν κάπου που να έχει σχέση με την κόρνα.
Το άφησα για το τέλος ,γιατί με πονοκεφάλιασε.


καλημερα
επισης μου αναβοσβηνει συνεχεια η ενδειξη της βενζινης
πως μπορω να του δωσω εντολη οτι ειναι γεματο ας πουμε ?

ευχαριστω
Εφτιαξα ένα κυκλωματάκι και είναι έτοιμο ήδη. ;) (μόνιμα full)

360945

Επίσης έφτιαξα κύκλωμα το οποίο συνεργάζεται με το πολυόργανο κ' θέτει σε κανονική λειτουργία το στροφόμετρο. :smokin:

Καθώς επίσης εγκατέστησα το μαγνητάκι κ τον σένσορα του ταχυμέτρου ,καθώς κ την καλωδίωσή του μέχρι το πολυόργανο ,οπότε έχεις ένδειξη ταχύτητας κ χλμτρων.
Εδω να πω οτι το συγκεκριμένο μαγνητάκι δεν μπορούσε να εγκατασταθεί στο δισκόφρενο ,κ ο σένσορας για να μετράει ,ήθελε να είναι σε πολύ κοντινή απόσταση με αυτό.
Μετά απο ώρες δοκιμών θέσεων κ στηρίξεων ,κατέληξα σε αυτήν την διάταξη ,η οποία δεν με ενθουσιάζει οπτικά ,αλλά είναι πλήρως λειτουργική.

360946

el-Gatto
12/06/2016, 13:58
360947

Το πολυόργανο πλέον είναι πλήρως λειτουργικό σε όλες του τις ενδείξεις ,
εκτός απο την ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα ,για την οποία (αν θέλουμε να λειτουργήσει)θα πρέπει να προμηθευτούμε τον κατάλληλο σένσορα.

Κουμπώθηκε κ η μάσκα ,και πλέον εκεί μπροστά ,είμαστε κομπλέ.

360948

el-Gatto
12/06/2016, 15:10
Αλλο ένα θέμα που είχε το μηχανάκι ,ήταν οτι ...ΔΕΝ είχε εμπρός φρένο.
Η μαμά τρόμπα δάκρυζε απο το τζαμάκι της ,κι ο Γιώργος για αναβάθμιση ,πήρε μια μεταχ/νη ,σε άριστη (οπτικά) κατάσταση ,κομπλέ εμπρός τρόμπα φρένου απο TDM.
Ομως ,όσο κι αν προσπάθησε με εξαερώσεις ,δεν μπόρεσε να "φτιάξει" φρένο.
Κάτι που έμελλε να διαπιστώσω κι εγώ ,αφού μετά απο ώρες προσπαθειών ,με διαφορετικούς τρόπους ,ωστε να εξαερώσω κ να ανεβάσω πίεση στο κύκλωμα...ΤΖΙΦΟΣ.
Η σπαζοκεφαλιά ήταν η εξής:
1) Είχα μια μεταχ/νη εμπρός τρόμπα ,η οποία δεν ήξερα αν δούλευε σωστά.
2) Η εμπρός δαγκάνα είχε λυθεί πλήρως απο τον Γιώργο ,αμμοβολιθεί ,βαφεί ηλεκτροστατικά ,και δεθεί με πλήρες service kit.(επέμβαση κατά την οποία επίσης δεν γνώριζα αν όλα είχαν γίνει σωστά)

Πρίν αρχίσω να λύνω τα πάντα ,έπρεπε να το πάω διά της ατόπου απαγωγής.
Τηλ στον Γιώργο να μου φέρει την παλιά τρόμπα.
Καθάρισμά της κι επάνω.
Το κύκλωμα έδειχνε να ανεβάζει δειλά πίεση ,αλλά ακόμα κ χωρίς αέρα ,η λειτουργικότητά του δεν ήταν αυτή που έπρεπε.
Αρα κάτι δεν πήγαινε καλά στην δαγκάνα.
Εξω κι αυτή ,δοκιμές στο χέρι ,μέσα έξω τα έμβολα ,σαν κάτι να μην πήγαινε καλά.
Επάνω ξανά η τρόμπα του TDM ,σύδεση ,υγρά ,ανέβασμα πίεσης ώστε να βγούν έξω τα έμβολα της δαγκάνας ,μέσα πάλι ,δοκιμή ,έδειξαν να δουλεύουν.
Επανατοποθέτηση της δαγκάνας ,υγρά ,πρεσσάρισμα ,αναρρόφιση απο κάτω για να φύγει ο μαζεμένος αέρας ,και Ω του θαύματος ,μανέτα ξύλο και φρένο για πολλά endo.

360950

360951


Είχε πάει η ώρα 11μμ...μπήκα σπίτι ,έφερα παγωμένα σφηνάκια κ παγωμένο τσίπουρο ,κατεβάσαμε 2-3 με τον Γιώργη να το γιορτάσουμε ,και είπαμε καληνύχτες άνθρωποι και μεκανάκια.

el-Gatto
12/06/2016, 15:27
Ξημέρωσε η Τετάρτη ,και βούρ ξανά στο γκαραζάκι.

Ενα θέμα που προέκυψε με την αλλαγή της τρόμπας ,ήταν η μή συμβατότητα του μαμά μικροδιακόπτη STOP.
Eυτυχώς ,η τρόμπα του TDM είχε πάνω τον δικό της.
Οπότε ,το θέμα λύθηκε εύκολα ,με μια τροποποίηση στους ακροδέκτες της μαμά καλωδίωσης.

360952

360953


Ετοιμο ,λειτουργικό ,και βουαλά....

360954

el-Gatto
12/06/2016, 15:39
Το ψαλίδι δεν είχε πάνω γλύστρα.
Συγκεκριμένα είχε διαλυθεί κ φύγει.
Ο Γιώργος είχε αγοράσει καινούργια ,την οποία κ μου είχε αφήσει ,ώστε να την βάλω.

Κοιτώντας την ,βλέπεις οτι έχεις να βιδώσεις μόνο μιά βίδα.
Η πραγματικότητα όμως ,απέχει πολύ ,αφού για να μπεί ,πρέπει να βγεί τελείως το ψαλίδι...
Εξω τροχός-πύρος ψαλιδιού-πύροι μοχλικού-κ το ψαλίδι στο χέρι.
(όλοι οι πύροι καθώς κ τα παξιμάδια τους είχαν κολλήσει απο την οξείδωση - αν δεν είχα κομπρεσσέρ & αερόκλειδο ,ακόμα θα πάλευα)

360955

Φυσικά ,αφού βγήκαν ,τα πάντα όλα τρίφτηκαν-καθαρίστηκαν με WD40 ,και επανατοποθετήθηκαν με πλούσια δόση απο φρέσκο γράσσο.

360956

360957

el-Gatto
12/06/2016, 15:56
Ολα πάνω ξανά ,μονταρισμένα κ σφιγμένα όπως πρέπει ,και...
Με-γειά η καινούργια σου η "ψαλλιδογλύστρα" :D ,φίλε Γιώργο. :beer:

360958

Κάπως έτσι το άφησα το ΤουΤουΡάκι σου ,Τετάρτη βράδυ...

360959

...κι ακόμα έτσι είναι ,αφού Πέμπτη-Παρασκευή ήμουν στο εργαστήρι του φίλου μου του christof40 ,kαι μαστορεύαμε ενδελλεχώς ένα παλιοΚΤΜ που έχουμε αναλάβει.
ΣΚ μου έδωσα ρεπό :D
Και η Δευτέρα ,θα είναι επίσης αφιερωμένη στα Ready2Race. :ninja:

Aν όλα πάνε καλά ,κ δουλέψει ΚΑΛΑ το adve....τότε απο Τρίτη ξαναπιάνω το δικό σου ,κ θα μάθεις απ'εδώ τα νεότερα. :wave2:

stavrouliasp
12/06/2016, 22:52
Ωραίες δουλειές!

taisteal
12/06/2016, 23:22
Μπραβο ρε Κωστα,εισαι ωραιος..
Αμα τελειωσεις να σου κατεβασω ενα kawasaki??

:D:D

el-Gatto
13/06/2016, 08:29
Μπραβο ρε Κωστα,εισαι ωραιος..
Αμα τελειωσεις να σου κατεβασω ενα kawasaki??

:D:D
Ωπα...τι έγινε...βρήκες καμιά πράσινη σαύρα θαμένη στον κήπο σου ; :lol:
Φέρτη να την αναστήσουμε. :D

george.S
13/06/2016, 10:10
:)

ευχαριστω ρε κωστα !

el-Gatto
19/06/2016, 22:54
Συνεχίστηκαν κ ολοκληρώθηκαν οι εργασίες συντήρησης ,πάντα by the book.

361278

Βγήκε το καπάκι της κεφαλής ,ελέγχθηκαν τα διάκενα των βαλβίδων ,τα οποία βρέθηκαν όλα εντός προδιαγραφών ,οπότε δεν χρειάστηκε περεταίρω επέμβαση.
Γρανάζια εκκεντροφόρων ,καδένα χρονισμού ,κ γλύστρες ήταν σε καλή κατάσταση.

361275

Αυτό που δεν μου άρεσε ,ήταν οτι τα καβαλέτα ήταν σφιγμένα με τριών ειδών διαφορετικές βίδες.
Κάτι που μαρτυράει πιθανά κλωτσημένα κ ανοιγμένα σπειρώματα.

361276

el-Gatto
19/06/2016, 23:06
Αρκετά κατάλοιπα επίσης στην κεφαλή ,τα οποία μαρτυρούν πολύχρονη ακινησία ,ή ελάχιστη χρήση χωρίς αλλαγές λαδιών όμως...

361279

Επίσης εμφανης ήταν η φθορά στους εκκεντροφόρους ,ειδικά στον εξαγωγής.

361280

Βγήκε κ ελέγχθηκε (επίσης by the book) ο μηχανικός τεντωτήρας της καδένας χρονισμού ,ο οποίος ήταν επίσης ΟΚ.

361281

el-Gatto
19/06/2016, 23:18
H ελαστική φλάντζα της κεφαλής ήταν ξεραμένη κ με σκασίματα.
Ηδη είχε χρησιμοποιηθεί φλαντζόκολλα.
Δεν αλλάχθηκε τίποτα απο αυτά που βρέθηκαν με φθορά ,σε προσπάθεια συγκράτησης του κόστους στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο.
Καθαρίστηκαν όλα ,κ μπήκαν στην θέση τους ,με χρήση φλαντζόκολλας υψηλών θερμοκρασιών.

361282

Βγήκαν τα παλιά λάδια

361283

Βγήκε κ το καπάκι του φίλτρου λαδιού

361284

el-Gatto
19/06/2016, 23:34
Οπου η κάτω βίδα του καπακιού ,η οποία κλείνει κ την οπή αποστράγγισης του φίλτρου ,είχε αντικαταστεθεί με μιά Μ8 12άρα ,αφού πρώτα είχε ανοιχτεί Μ8 σπείρωμα πάνω στο καπάκι του κινητήρα.

361285

Η βίδα που χρησιμοποιήθηκε απο τον όποιον μάστορη ,όχι μόνο ήταν γαϊδουρόβιδα ,αλλά είχε κ ενσωματωμένο ατσάλινο γκρόβερ ,το οποίο είχε χαράξει άσχημα το καπάκι του φίλτρου.

361287

Το καπάκι λειάνθηκε στο σημείο ,κ η βίδα αντικαταστάθηκε με μιά πλατυκέφαλη 10ρούλα ,με προσθήκη χαλκοροδέλας για προστασία κ στεγανοποίηση.

361286

el-Gatto
19/06/2016, 23:39
Και αφού αλλάχθηκαν τα o-rings ,σφίχτηκαν όλες στην σωστή ροπή

361288

361289

361290

el-Gatto
19/06/2016, 23:47
Ναι...εννοείται ,αλλά είναι κ παράληψη να μην αναφέρω ότι ,το καπάκι έκλεισε ,αφού πρώτα καθαρίστηκε ο χώρος του φίλτρου ,κ μπήκε κ καινούργιο φίλτρο λαδιού.

361291

Μπήκε κ φρέσκο λαδάκι

361292

Και κλείστηκε ο κινητήρας

361293

el-Gatto
19/06/2016, 23:57
Καινούργιο μπουζάκι επίσης

361294

Το παλιό φίλτρο αέρα

361296

Το χαιρετίσαμε...

361297

el-Gatto
20/06/2016, 00:03
Το φιλτροκούτι

361298

το καθαρίσαμε

361299

φιλτροκάπακο καθαρισμένο κ καινούργιο φίλτρο αέρα φρεσκολαδωμένο

361300

el-Gatto
20/06/2016, 00:07
και στην θέση του

361301

φιλτράκι βενζίνης

361302

τοποθετημένο

361303

el-Gatto
20/06/2016, 00:17
Πήρε μπρός ,έγινε έλεγχος λειτουργίας αντλίας λαδιού απο το bleeder tsek

361304

Ντύθηκε...Kαι έτοιμο

361305

Δοκιμάστηκε ,όλα έδειξαν καλώς ,κι ο φίλος Γιώργος το παρέλαβε χαμογελαστός.
Του εύχομαι να το χαρεί. :beer:

vaska
20/06/2016, 01:00
Όμορφα πράγματα και προσεγμένη δουλειά. Καμιά φορά το να έχεις αϋπνίες και να χαζεύεις στο μοτο.γρ επιφυλάσσει όμορφες εκπλήξεις.

:beer::beer:

toyar
20/06/2016, 07:42
αν οι επαγγελματιες δουλευαν τοσο σωστα ο κοσμος μας θα ηταν καλυτερος:beer:
να παρατηρησω μονο για το θεωρητικο του πραγματος οτι απο τη στιγμη που η κατω βιδα του καπακιου του φιλτρου μεγαλωσε δεν ισχυει πια η προτεινομενη ροπη συσφιξης

theofilos888
20/06/2016, 08:04
Πολυ ωραια δουλεια!!! :beer:

el-Gatto
20/06/2016, 09:33
αν οι επαγγελματιες δουλευαν τοσο σωστα ο κοσμος μας θα ηταν καλυτερος:beer:
Σίγουρα ναι...αλλά υπάρχει κ η άλλη πλευρά του θέματος ,η οποία είναι η εξής:
Για να ολοκληρωθούν οι εργασίες που αναφέρθηκαν ,χρειάστηκαν 35 (μετρημένες) ώρες ενασχόλησης ,αποκλειστικά με το μοτοσυκλετάκι.
Για κάνε έναν πολ/μό Χ τιμή επαγγελματικής εργατώρας ,κ φαντάσου το σοκ της επαγγελματικής "λυπητερής".
Κακά τα ψέματα ,ένα συνεργείο δεν μπορεί να ασχοληθεί τόσες πολλές ώρες με 1 μηχανάκι ,παρατώντας όλες τις υπόλοιπες δουλειές που μπαίνουν μέσα.
Κι αν το κάνει ,θα πρέπει να πληρωθεί ,κι αυτό ,είδικά τους καιρούς που διανύουμε ,είναι σχεδόν ανέφικτο.
Μια μοτοσυκλέτα μεγάλης ηλικίας που έχει παραμεληθεί ,μόνο με προσωπική ενασχόληση μπορεί κ αξίζει τον κόπο να ανανεωθεί.

Εμένα θα μου αρκούσε απλά ,αν τα μαστόρια δεν έλεγαν ψέμματα για τις εργασίες που υποτίθεται οτι έκαναν (αλλά δεν έκαναν) ,και αν έκαναν με σωστό κ προβλεπόμενο τρόπο τις εργασίες συντήρησης.



να παρατηρησω μονο για το θεωρητικο του πραγματος οτι απο τη στιγμη που η κατω βιδα του καπακιου του φιλτρου μεγαλωσε δεν ισχυει πια η προτεινομενη ροπη συσφιξης
Μια κ το ανέφερες ,επειδή οπτικά οι βόλτες δεν μου γέμισαν το μάτι ,την συγκεκριμένη ,την πήγα μέχρι τα 8 N/m (έναντι των 10 N/m που προτείνονται για τις μαμά Μ6)

el-Gatto
20/06/2016, 09:42
Να συμπληρώσω κάτι ακόμα ,για να υπάρχει καταγεγραμένο στο "ημερολόγιο" του Γιώργου.

Πρίν κουστουμαριστεί το ΤΤR ,έγινε έλεγχος τάσης -με πολύμετρο- στους πόλους της μπαταρίας ,το οποίο έδειχνε σταθερά 14,16 V στις 3000-3500 rpm
Kάτι που σημαίνει ότι πηνία(στα οποία έχει γίνει περιέλιξη) κ ανορθωτής/σταθεροποιητής ,δουλεύουν σωστά.

toyar
20/06/2016, 14:40
εχεις μεγαλο δικιο σε αυτο που λες για προσωπικη ενασχοληση σε παλιες μοτο και δουλεια που δεν πληρωνεται
το γαμωτο ειναι να πληρωνεις για ρυθμιση βαλβιδων και να παιρνεις χτυπημενα σπειρωματα με αλλες βιδες πιθανοτατα χωρις να το ξερεις
και γενικα καθε ''δουλεια'' σε μαστορα να σου αφηνει και 1-2 αβαριες

stavrouliasp
20/06/2016, 17:56
Ωραίος ο Κώστας-Γάτος!

el-Gatto
20/06/2016, 21:58
εχεις μεγαλο δικιο σε αυτο που λες για προσωπικη ενασχοληση σε παλιες μοτο και δουλεια που δεν πληρωνεται
το γαμωτο ειναι να πληρωνεις για ρυθμιση βαλβιδων και να παιρνεις χτυπημενα σπειρωματα με αλλες βιδες πιθανοτατα χωρις να το ξερεις
και γενικα καθε ''δουλεια'' σε μαστορα να σου αφηνει και 1-2 αβαριες
Οντως ,αυτό είναι ΜΕΓΆΛΟ γαμώτο...και συμβαίνει συχνά-πυκνά...δυστυχώς...

george.S
01/07/2016, 11:11
Κώστα σε ευχαριστώ
Έχει γίνει πολύ ωραία δουλειά
θέλω ένα δυο πραγματάκια να φτιάξω και ένα πλύσιμο καλό αλλά δεν έχω καθόλου χρόνο ούτε για αυτό
Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω και φώτο

Σειρά έχει η bmw τώρα. ....

el-Gatto
01/07/2016, 17:58
Να'σαι καλά Γιώργο. :)

Να το χαρείς σου εύχομαι. :beer:

giannisgt
11/12/2016, 21:35
καλυμα πιρουνιου aftermarket πιστευω θα ναι πολυ πιο ωραιο σαν αυτα της acerbis http://www.motoraid.eu/acerbis-fork-protectors-36cm

Rat
17/02/2017, 00:07
μπαταρια βαλαμε μια ξηρου τυπου απο ups η οποια ειναι κατα πολυ φθηνοτερη και ανθεκτικοτερη απο την πανακριβη τζελ που φοραει. (η οποια χαλαει φυσικα γιατι καθεται πλαγια.) διακοπτης για τα φωτα μπηκε εξτρα. κι επισης εβαλα και μανιβελα. αξονα κομπλε πηρα μεταχειρω απο το open enduro, χρειατηκε να φτιαξω κοντρα στον τορνο γιατι εκεινη δεν εβγαινε με τιποτε.

Καλησπέρα, ως κάτοχος ttr 250 και έχοντας πρόβλημα με τις μπαταρίες (τα φτύνουν κάθε χειμώνα) μπορείς να μου αναφέρεις τι μπαταρία ups έβαλες και εαν αντέχει τα μιζαρίσματα τους χειμώνες ?
Επίσης ψάχνω για άξονα μανιβέλας αλλα δε βρίσκω πουθενά. Εχεις υπόψιν που μπορώ να κοιτάξω.

motomaniac
18/02/2017, 08:56
Καλησπέρα, ως κάτοχος ttr 250 και έχοντας πρόβλημα με τις μπαταρίες (τα φτύνουν κάθε χειμώνα) μπορείς να μου αναφέρεις τι μπαταρία ups έβαλες και εαν αντέχει τα μιζαρίσματα τους χειμώνες ?
Επίσης ψάχνω για άξονα μανιβέλας αλλα δε βρίσκω πουθενά. Εχεις υπόψιν που μπορώ να κοιτάξω.

μπαταρια με δειγμα ανα χειρας πηγα σε μαγαζι με ηλεκτρονικα ειδη και πηρα μια ιδιο μεγεθος. ναι δουλευει απροβληματιστα φτανει να μην απειρο καιρο παρατημενη. οπως ολες δηλαδη. αξονα μανιβελας ειχα βρει εναν μεταχειρισμενο και πηρα ακριβα κιολας απο ιδιωτη παρολαυτα τα αδερφια μου λενε οτι λογω ηλιθιας σχεδιαση της μειωσης του δεν δινει αρκετες στροφες στο μοτερ και δεν παιρνει ευκολα μπρος. κι επισης εχει και μικρη διαδρομη. ταιριαζει απο το μοντελο open enduro που κι αυτα δεν ειχαν ολα.

george.S
28/12/2020, 11:45
καλημέρα και χρόνια πολλά

αναβίωση του τοπικ/ημερολογίου :)

το 2015 είχα ποσταρει αυτό(σελίδα 3) και ξεκίνησα την ανακατασκευή του


σε διαδρομη με νεροποντη(καταιγιδα) μολις εφτασα σπιτι μυρισα καμμενο :confused:
δεν εδωσα σημασια και μετα απο μια εβδομαδα εμεινα απο μπαταρια
την φορτισα και με μικρες διαδρομες σε μια εβδομαδα παλι τα ιδια
και ξανα...
κατεληξα να το βαζω καθε μερα οταν γυρισα στον φορτιστη/συντηρηση

τελικα μια μερα που ειχα κενο το πρωι πηγα σε ενα μαστορα και ....πηνια καμμενα
περιηληξη τα πληρωσα και ακριβα αλλα ηταν στην δουλεια διπλα και το αφησα οπως πηγα και μολις τελειωσα μετα απο 2 μερες ηταν ετοιμο

αυτο ειναι και το μοναδικο προβλημα που εβγαλε μεσα στον χρονο


το 2018 ανακαλύπτω καμμένα πηνία
η δουλειά που είχε κάνει ο μάστορας δίπλα στην δουλειά ήταν ΑΘΛΙΑ
προχειροδουλειά με φλατζοκολες παντού και αλόγιστα ....

george.S
28/12/2020, 11:47
ανέλαβε ο κωστας ξανά και επανήλθε το μηχανάκι ξανά στα ίσια του

george.S
28/12/2020, 11:48
συνέχισε να κάνει τον υπηρέτη σε καθημερινές μετακινήσεις μέχρι που το δάνεισα σε ένα παιδί στην δουλειά γιατί είχε χαλάσει η μηχανή του και είχε θέμα μετακίνησης
δεν ήταν μόνιμος αλλά τον παίρναμε σε διάφορα πρότζεκτ με μεροκάματο ,ευγενικός,πρόθυμος....
μετά από μια εβδομάδα το άφησε έξω από την εταιρεία κλειδωμένο και έριξε και τα κλειδιά στο γραμματοκιβώτιο

όταν το έβαλα μπροστά βάραγε ....
δεξιά το καλάμι είχε ξεράσει λάδια
τον πήρα τηλέφωνο και δεν το σήκωσε...ήρθε και ένα δικαστήριο γιατί τον έπιασαν χωρίς δίπλωμα!!! στο οποίο πήγα και πλήρωσα και 175 ευρώ και έγινα έξαλλος με τον εαυτό μου για το πόσο μ@λ@κ@ς και αφελής είμαι.
πάμε παρακάτω....


το μηχανάκι έχει πινακίδα ...πληρώνω τέλη και ασφάλεια....θέλει ΚΤΕΟ,λάστιχα,γρανάζια,αλυσίδα κλπ κλπ

αποφάσισα να καταθέσω πινακίδες(προσωρινή κατάθεση) και να το κάνω χωμάτινο αποκλειστικά

έχει πάει στο συνεργείο πάλι σε ΚΩΣΤΑ έναν μηχανικό που μου είχε συστήσει ο Buckley(που είσαι ρε ψυχή) και είμαι πολύ ευχαριστημένος
το μηχανάκι είχε βαρέσει βαλβίδα επισκευάστηκε η κεφαλή ,αλλαγή φλάντζες λάδια μπουζί (τσέκαρα ελατήρια και είναι εντός ορίων)και σε καμιά βδομάδα το παίρνω στα χέρια μου


μετά λάστιχα χωμάτινα
γδύσιμο φλας,λασπωτηρες,όργανα(καμμενο) και ότι άλλο περιττό
σέρβις πίσω και εμπρός ανάρτηση
γρανάζια και αλυσίδα
μια ποδιά
και στο μέλλον μια εξάτμιση περισσότερο για το βάρος της
ρουλεμάν εμπρός τροχού


στόχος τα βουνά της πεντελης(90%) που είναι κοντά μου για χαλαρές εντουρο βόλτες για να είμαι ρεαλιστής γιατί βλέπω κάτι εκδρομές και μου τρέχουν τα σάλια..



βασική ερώτηση προς τους χωμάτινους

πρόταση σε ελαστικά


γραναζωμα
αυτή την στιγμή φοραει14/43 και είναι μακρύ και άνευρο
άσφαλτο θα πατάει πολύ μικρή διαδρομή και θέλω να το κοντύνω αρκετά

θα επανέλθω με φωτογραφίες

azar41
28/12/2020, 12:12
Ελαστικά θα πρότεινα αυτά , https://www.tyreshop.gr/Content.php?PageId=489&Language=el,στο CRM μου βγάζουν ενα χρόνο άνετα.
Για γρανάζωμα θα έλεγα να μεγαλώσεις το πίσω όσο σε παίρνει ο οδηγός της αλυσίδας,ίσως χρειαστείς πιο μακρυά αλυσίδα.

george.S
28/12/2020, 12:46
Αν κατάλαβα 100€ το σετ ?δεν δουλεύει το λινκ
Αλυσίδα γρανάζι θα αγοράσω καινούργια οπότε θα φροντίσω να πάρω σωστό μέγεθος εξαρχής

Ευχαριστώ πολύ

SeniorCanardo
28/12/2020, 14:16
fixed link:
D952 (https://www.tyreshop.gr/Content.php?PageId=489&Language=el)

doctoras
28/12/2020, 15:06
Τρια δοντια μεγαλύτερο πισινό γραναζι ειναι οκ για την χρηση που προορίζεται. Αν δε βρισκεις μεγαλυτερο για πισω θα πας σε -1 μπροστινό

Λαστιχα θα πρότεινα f.i.m. enduro τα κροσαδικα ειναι για πιστα αλματα και γενικα αλλες καταστάσεις.
Η καλυτερη πρόσφυση στο βουνό στην βολτα την εχουν τα f.i.m ελαστικα
Θα πρότεινα τα 6days μιας και τα εχω δοκιμάσει και ειναι καταπληκτικά
https://www.metzeler.com/en-ww/products/tyres/mce-6-days-extreme
Εδω το παρακάτω μαγαζι τα βγαζει συγκεντρωτικά τα μοντελα
https://www.wheelcity.gr/544/Enduro-FIM/

Απο οτι ειδα το δικο σου φοραει εργοστασιακα κροσαδικες διαστασεις.
Η εναλλαγη σε 90/90/21 & 120/90/18 σε σχεση και με το κοντιμα που θα του δωσεις θα ειναι μια τελειο
https://motocrossadvice.com/wp-content/uploads/2019/12/MA-tire-conversion-chart-web-06-e1579540850512.png

motomaniac
28/12/2020, 15:34
Καλησπερα, γραναζωμα δεν θυμαμαι τι ειχα βαλει αλλα αλλαξα απο 428 σε 520. λογω της διαφορα του βηματος της αλυσιδας το γραναζι ειχε μεγαλυτερη διαμετρο. η αλυσιδα μεγαλυτερη αντοχη και το μηχανακι απεκτησε πολυ νευρο. αν θυμαμαι καλα πρεπει να εβαλα τις διαστασεις του open enduro
apo edw http://www.ttr250.com/
Chain & sprocket info plus what gearing to use on an Open Enduro for trail riding?
13-48 or 14-52 gearing is a good on & off road compromise.
Standard on "whites" was 14-44. My 2002 blue Euro import came with 13-48 and a spare 14 front sprocket in the "spares" box.
Front sprocket - Renthal part number is 342A-520-13 or 14 or 15 (assuming you are running a 520 O ring chain which I hope you are!) or Talon TG415 13T or 14T. Talon may also do the 15T.
Rear sprocket - Renthal part number for the Ultra-Lite rear sprocket is 131B-520-48 for 48 tooth - substitute 52 for 52 tooth.
Chain. The 520R3-108 chain is a decent quality Renthal 108 link chain which fits my 13-48 sprocket combination exactly. I think 112 is needed for the 14-52 combo.

For UK owners, there is a wide range of sprockets, and also the Renthal R3 chain, at Totally TTRs

The thread on the retaining nut is RH and doesn't need to be excessively tight as it should have a lock washer which has two tabs so it can be used twice. This needs to have the tab bent back with a blunt chisel or similar before you can undo the nut. In the UK we have something called "Sod's Law" which says that the only time you will break the last good tab off the lock washer is when your local bike shop is closed for a week! I wouldn't advise trying to re-use a tab that has already been bent. They aren't expensive so keep a couple of spares just in case - either from here or from your Yamaha parts dealer Part Number 90215-23265-00

To undo the nut (anti-clockwise!), I just put a socket between the sprocket and the frame to stop the sprocket turning. The bigger front sprocket is easier on the chain. Chain noise increases when you replace the original Yamaha sprocket with a plain one as the original has a substantial ring of rubber built in to quieten things down.

Any bigger back sprocket than 48 may need the bottom chain guide modifying although I fitted a 52 with no problems. In the UK, Totally TTRs stock all the parts for the bottom chain guide block which fits the "two bolt" UK system along with related drive train parts - see here. US models come as standard with a bigger rear sprocket (52?) and therefore already have the deeper guide block.

Standard gear ratios are:
1st 2.467
2nd 1.813
3rd 1.364
4th 1.080
5th 0.889
6th 0.759

Λευκάδιος
28/12/2020, 15:48
Τρια δοντια μεγαλύτερο πισινό γραναζι ειναι οκ για την χρηση που προορίζεται. Αν δε βρισκεις μεγαλυτερο για πισω θα πας σε -1 μπροστινό

Λαστιχα θα πρότεινα f.i.m. enduro τα κροσαδικα ειναι για πιστα αλματα και γενικα αλλες καταστάσεις.
Η καλυτερη πρόσφυση στο βουνό στην βολτα την εχουν τα f.i.m ελαστικα
Θα πρότεινα τα 6days μιας και τα εχω δοκιμάσει και ειναι καταπληκτικά
https://www.metzeler.com/en-ww/products/tyres/mce-6-days-extreme
Εδω το παρακάτω μαγαζι τα βγαζει συγκεντρωτικά τα μοντελα
https://www.wheelcity.gr/544/Enduro-FIM/

Απο οτι ειδα το δικο σου φοραει εργοστασιακα κροσαδικες διαστασεις.
Η εναλλαγη σε 90/90/21 & 120/90/18 σε σχεση και με το κοντιμα που θα του δωσεις θα ειναι μια τελειο
https://motocrossadvice.com/wp-content/uploads/2019/12/MA-tire-conversion-chart-web-06-e1579540850512.png

Πάντως τα 952 για την τιμή τους (100 ευρώ) είναι αξιοπρεπέστατα, έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από f.i.m,καλή συμπεριφορά σε μικτό τεραιν και παραδόξως καλή συμπεριφορά στην (στεγνή) άσφαλτο.
Αλλά αφού ο φίλος το προορίζει μόνο για χωμα ας πάρει καλύτερα f.i.m.

george.S
28/12/2020, 15:50
Motomaniac σε ευχαριστώ
Εσύ μου άνοιξες τα μάτια και το 2014 και κατάλαβα ότι μόνο το ντεπόζιτο είναι raid
Το μηχανάκι είναι το open enduro μπερδεύει ο τίτλος

Θα ψάξω για το 13/48
Και λάστιχα αυτά που λέει ο doctoras :)

george.S
03/01/2021, 09:46
έχω καταλήξει στο 13 μπροστά 520 αλυσίδα και είμαι σε σκέψεις για το πίσω 48 βάση του μανιουαλ που έβαλε ο motomaniac (Chain & sprocket info plus what gearing to use on an Open Enduro for trail riding?
13-48 or 14-52 gearing is a good on & off road compromise.)
στην δική μου περίπτωση το μηχανάκι θα κάνει πολύ μικρή απόσταση σε άσφαλτο(ούτε 3 χιλιόμετρα από την βάση του)και φαντάζει το 13-48 ιδανικό

διαβάζοντας στο ποστ του el-gatto όμως μπήκα σε σκέψεις ?
να το σφάξω στην μέση ? να βάλω 47 ?:lol::lol:


Οπως έχω πεί πιό πίσω ,το "μαμά" γρανάζωμα του μοτοσυκλετακίου ,ήταν 14-44.

Η χαμηλή ιπποδύναμή του ,σε συνδιασμό με το σχετικά μακρύ αυτό γρανάζωμα ,είχαν σαν αποτέλεσμα ,την χλιαρότητα απόδοσης στις χαμηλές στροφές ,αλλά κ' το "κρέμασμα" της 6ης στην υποψία ελαφριάς ανωφέριας ή ελάχιστου κόντρα ανέμου.

Ξεκίνησα τοποθετώντας ένα 46άρι γρανάζι πίσω.(+2Δ δηλ)
Ζωντάνεψε ελάχιστα στις χαμηλές σχέσεις ,αλλά για να σηκωθεί ο εμπρός τροχός ακόμα κ με 1η στο κιβώτιο ,χρειαζόταν γερή αμπραγιαρισιά.
Η 5η του απο την άλλη ,ανέβαζε στροφές με μεγαλύτερη ευκολία ολούθε ,και η 6η του κρατιόταν σαφώς πιό εύκολα στην πορεία σε ΕΟ ,αλλά και πάλι ,όχι στο επίπεδο που επιθυμούσα..

Δεν μου έφτανε όμως ,γιατί ειδικά στο χώμα ,χρειαζόταν να δουλεύω το σασμάν σε υπερωρίες ,κατεβάζωντας ακόμα κ 1η στα αργά κ δύσκολα κομμάτια.

Επειδή ο οδηγός της αλλυσίδας ,αλλά και το μήκος της (αρθ.κρίκων) δεν μου επέτρεπαν περαιτέρω αύξηση μεγέθους του πίσω γραναζιού ,αποφάσισα να προχωρήσω σε δοκιμή 1Δ μικρότερου εμπρός (13Δ απο 14Δ που φόραγε) ,γνωρίζοντας βέβαια οτι το 13άρι εμπρός είναι οριακά μικρό σε μέγεθος ,και όχι ότι καλύτερο για το όλο σύστημα.
Αλλά ήθελα να αποκτήσω άποψη ,για την αριθμολογική σχέση χρηστικότητας της τελικής μετάδοσης.

Ψάχνοντας για εμπρός γρανάζι 13Δ ,μου έκανε εντύπωση οτι ήταν δυσεύρετο στην αγορά των after ανταλλακτικών.
Μόνον σε AFAM το βρήκα ,και το πήρα.

..............

Αποτέλεσμα: Το μοτοσυκλετάκι -επιτέλους- πήρε τα πάνω του.
- Οι αλλαγές όλων των ταχυτήτων ,μπορούν να γίνονται πλέον σε χαμηλότερες στροφές ,αφού δεν χρειάζεται να γεμίζει πολύ η προηγούμενη για να κρατάει κ να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με την επόμενη.
- Στους δασικούς χωματόδρομους ,όλα πλέον είναι πιό εύκολα για το μοτέρ ,αφού μπορεί να είναι παντού κ πάντα με μία πάνω ,γουργουρίζοντας σε χαμηλές στροφές ,αλλά με ελαστικότητα κ την δυνατότητα να "ακούει" χωρίς σκορτσαρίσματα στο άνοιγμα του γκαζιού.
- Η 1η -επιτέλους- σηκώνει τον εμπρός τροχό μόνο με απότομο άνοιγμα του γκαζιού ,ενώ η 2η ,όταν το μοτέρ δουλεύει στη ροπή του ,αρκείται σε μιά βοήθεια της μανέτας του συμπλεκτη για να σηκώσει κι αυτή τον εμπρός τροχό στον αέρα.
(Να εξηγήσω εδώ οτι ,το σήκωμα του εμπρός τροχού ,εκτός απο διασκεδαστικό ,ειδικά στο χώμα είναι κ' σωτήριο ,όταν βλέπεις ξαφνικά εμπόδια -τύπου βαθύ νεροφάγωμα ή φυτευτός βράχος- τα οποία πρέπει στιγμιαία να περάσεις απο πάνω χωρίς να πέσεις)
- Στην άσφαλτο ,όλες οι ταχύτητες γεμίζουν πολύ εύκολα ,και η 6η πλέον κρατιέται υπό όλες τις συνθήκες με απλό άνοιγμα του γκαζιού.
Οι στροφές βέβαια είναι σαφώς ψηλότερα σε όλο το φάσμα του χλμτρητή ,αλλά χωρίς το μοτεράκι να ακούγεται "σπασμένο".
- Η ένδειξη σε km πλέον -λόγω ηλεκτρονικού μηχανισμού ταχυμέτρου- έχει αποκτήσει περίπου +12% fail. (στα 100 πραγματικά > δείχνει 112)

Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος απο αυτό το γρανάζωμα (13-46),κ θα το κρατήσω προς το παρόν.

motomaniac
03/01/2021, 12:08
βαλε 13 52. ετσι κι αλλιως ειναι πολυ μακρυ το σασμαν.. για καποιον περιεργο λογο το 14-52 φαινεται καλυτερο απο το 13-48
και σε παπι αστρεα που τα μαμα εναι 14-36, αν υποθεσουμε το 1/3 ειναι σωστο και βαλεις 15-38 εχει την ιδια τελικη αλλα καλυτερο αρπαγμα.
εν τελει για να μην πολυλογω και παλι, με 14-52 αν θελησεις να κοντυνεις, το εμπρος γραναζι ειναι πολυ φτηνοτερο οποτε βαζεις και το 13 για δοκιμη. επισης δεν θα χρειαστει κοντεμα η αλυσιδα.

george.S
08/01/2021, 13:54
καλησπέρα

δευτέρα θα είναι στην γιάφκα για ξεκινήσει η μεταμόρφωση(και καλά :lol: )σε χωμάτινο

πήρα γρανάζι αλυσίδα και περιμένω και το εμπρός

STF
10/01/2021, 17:14
καλησπέρα

δευτέρα θα είναι στην γιάφκα για ξεκινήσει η μεταμόρφωση(και καλά :lol: )σε χωμάτινο

πήρα γρανάζι αλυσίδα και περιμένω και το εμπρός

Το οποίο εμπρός πόσα δόντια έχει;

george.S
10/01/2021, 20:39
Το οποίο εμπρός πόσα δόντια έχει;

13 από afam
Πιστεύεις ότι είναι υπερβολή?

STF
10/01/2021, 23:30
13 από afam
Πιστεύεις ότι είναι υπερβολή?

Πρέπει να ψαχτείς, δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το TTR250 (στο διαδίκτυο φαντάζομαι θα βρεις αναφορές αν υφίσταται τέτοιο πρόβλημα).
Όταν αλλάζεις εμπρός γρανάζι σε μικρότερο και ταυτοχρόνως πίσω σε μεγαλύτερο θέλει προσοχή στη γλίστρα και να δεις αν στη χωμάτινη χρήση με το δούλεμα που κάνει το ψαλίδι μην τυχόν σου το τρώει η αλυσίδα από κάτω. Από το 14/44 σε 13/48 είναι μεγάλο το γκαπ, δημιουργείς μεγάλη γωνία.

Εγώ θα έμενα στο 14/48 για αρχή ή αν σε προλάβαινα θα σου σύστηνα ένα 14/49, γιατί ναι μεν μπορεί να κερδίσεις στο άρπαγμα αλλά μετά θα έχεις και κοντή δευτέρα, τρίτη και όλη την ώρα θα αλλάζεις ταχύτητες. Άσε που στην άσφαλτο θα το σκάσεις το μηχανάκι.
Αν σώνει και καλά ψαχνόσουν για άρπαγμα και πάλι θα άφηνα το 14ρι και θα μεγάλωνα κι άλλο το πίσω, με κίνδυνο όμως μετά να βρίσκει στο προστατευτικό της αλυσίδας. Ψάξιμο θέλει.

george.S
11/01/2021, 21:00
Ακόμα σφραγισμένο είναι
Πιστεύω ότι από το μαγαζί που το πήρα θα μου το αλλάξουν αν το ζητήσω (και θα πάω από εκεί να πάρω το μπροστά ούτως ή αλλιώς)

Αλλά το πήρα βάση μανιουαλ που λέει 13/48 η 14/52
Ο el gato είχε 13/46 αλλά το έβγαζε και άσφαλτο για τον όποιο προορισμό...

Με έβαλες σε σκέψεις

motomaniac
11/01/2021, 22:17
Ακόμα σφραγισμένο είναι
Πιστεύω ότι από το μαγαζί που το πήρα θα μου το αλλάξουν αν το ζητήσω (και θα πάω από εκεί να πάρω το μπροστά ούτως ή αλλιώς)

Αλλά το πήρα βάση μανιουαλ που λέει 13/48 η 14/52
Ο el gato είχε 13/46 αλλά το έβγαζε και άσφαλτο για τον όποιο προορισμό...

Με έβαλες σε σκέψεις

https://ttr250.activeboard.com/t48120247/sprocket-question/

διαβασε τι κανανε αυτοι να μην κανουμε εμεις υποθεσεις.

STF
12/01/2021, 19:22
Ακόμα σφραγισμένο είναι
Πιστεύω ότι από το μαγαζί που το πήρα θα μου το αλλάξουν αν το ζητήσω (και θα πάω από εκεί να πάρω το μπροστά ούτως ή αλλιώς)

Αλλά το πήρα βάση μανιουαλ που λέει 13/48 η 14/52
Ο el gato είχε 13/46 αλλά το έβγαζε και άσφαλτο για τον όποιο προορισμό...

Με έβαλες σε σκέψεις

Σε σκέψεις καλά έκανα και σε έβαλα. Απλά μη πάρεις μετρητοίς αυτά που σου έγραψα γιατί όπως σου είπα το TTR δεν το κατέχω. Η παρότρυνση μου ήταν και είναι: "ψάξου!"

Όπως έγραψε και ο motomaniac εμείς (εν προκειμένω εγώ) μόνο υποθέσεις κάνω, με σκοπό να σε προστατέψω και όχι να σε αποτρέψω. Μπορεί να είναι μια χαρά!

Τι εννοείς το manual λέει 13/48 ή 14/52? Αυτά φοράει από μαμά, αυτά συστήνει αν θέλεις να μικρύνεις το βήμα; Λίγο περίεργο αυτό.
Το δικό μου 250άρι για παράδειγμα φορούσε 13/43 και μάλλον είναι λίγο πιο χωμάτινο ψευδοεντούρο από το TTR. Το manual μου αναφέρει το εργοστασιακό σχήμα (13/43) και τέλος.

Προσωπική άποψη. Ένα On/Off 250cc ότι και να κάνεις εντυπωσιακές αλλαγές δε μπορείς να πετύχεις. Αν έχεις όπως λες χωμάτινη κατεύθυνση θα του δώσεις λίγο άρπαγμα και αυτό πρέπει να το κάνεις εντός πλαισίων. Αν το παρακάνεις όπως σου είπα θα το σκάσεις και στις χωμάτινες θα αλλάζεις πιο συχνά ταχύτητες. Αν από μαμά φορούσε 14/44 (εσύ θα μου το πεις αυτό) θεωρώ πως το 14/48 είναι μια καλή επιλογή, κοντά στο 13/46 που λες. Εγώ προτιμώ να μεγαλώνω το μπροστινό γρανάζι γιατί δίνει λίγο καλύτερο μοχλό στο σύστημα κίνησης και μετά μεγαλώνω και το πίσω παραπάνω.
Εσένα όμως που από μαμά φοράει 14άρι είναι ΟΚ, μεγαλώνεις μόνο το πίσω. Προσωπικά το 14/49 για εσένα το προτιμώ από το 13/46.
Αν σε παίρνει και χωρίς προβλήματα θέλεις να το κοντύνεις και άλλο και πάλι θα προτιμούσα το 14/52, αλλά εκεί πρέπει να δεις τι γίνεται με τη προστασία της αλυσίδας.
Τέλος πάντων, πολλά σου γράφω και ίσως περισσότερο να σε μπερδεύω. Διάβασε το Link που σου παράθεσε ο motomaniac, προφανώς θα βρεις πολλές απαντήσεις σε σχέση με τις απορίες σου.

george.S
13/01/2021, 18:57
καταρχήν ευχαριστώ πολύ

το θέμα γρανάζι θα το αποφασίσω μέχρι να έρθει η στιγμή να παραλάβω και το εμπρός
σε περίπτωση που θες να μακρύνεις αλυσίδα αν την κόψεις κοντή η αλλάξεις γραναζωμα ? μπορείς να βάλεις 2 ασφάλειες ?


σήμερα το έφερα σπίτι στο γκαράζ και από σκ θα αρχίσω να ασχολούμαι μαζί του

δοκίμασα και μια βάση από καρέκλα κομμωτηρίου και το σηκώνει όλο στον αέρα ,στην κατώτερη θέση ο πίσω τροχός είναι στον αέρα πολύ λίγο
θα φτιάξω το πάνω μέρος με ένα κόντρα πλακέ με λάστιχο και θα δείξει αν βολεύει στο μέλλον αλλιώς θα πάρω μια

στην εκκαθάριση την βάση καρέκλας την κράτησα γιατί είναι πολύ βαριά/γερή/σοβαρή κατασκευή και δεν μου έκανε καρδιά να την πετάξω
πήρα και μια ποδιά
τώρα που ήρθε σπίτι θα προχωρήσει :)

george.S
16/01/2021, 19:44
καλησπέρα

μετά την δοκιμή του σταντ το σουλούπωσα με ένα ρετάλι από χαμένη βάση τηλεόρασης και κόντρα πλακέ
θα δείξει στο μέλλον από αντοχή και χρηστικότητα...προς το παρόν δείχνει πολλά υποσχόμενη


από γρανάζι θα μείνω με την αγορά που έχω κάνει 13/48 που προτείνει και ο κατασκευαστής
αν είναι προβληματικά κοντό θα αλλάξω πίσω με 46 και το πολύ πολύ να χρειαστεί να αφαιρέσω κρίκους από την αλυσίδα


το έγδυσα (πάλι χωρίς να το έχω πλύνει πρώτα:rolleyes:)
πέταξα το κινεζόργανο,έβγαλα φλας κλπ κλπ
προσπάθησα να βάλω τις χούφτες που είχε όταν το αγόρασα αλλά μετά την αλλαγή της τρόμπας που είχα κάνει δεν πιάνουν/εφαρμόζουν τουλάχιστον χωρίς πατέντα και το άφησα στην άκρη προς το παρόν
Δευτέρα πάω για τσιμούχες μπροστινού και λάδια και τακάκια για εμπρός μαζί με ρουλεμάν τροχών

αγόρασα και πατούμενα...ολε:)
μόλις δέσω το μπροστά θα πάω να μου ζαντάρουν και το πίσω επίσης με heavy duty σαμπρέλα όπως έβαλα και εμπρός


όταν προσπαθούσα να βγάλω τις φυσούνες από τα καλάμια η αριστερά δεν έβγαινε με τίποτα
τελικά όταν την έβγαλα διαπίστωσα ότι έχει σκληρύνει και μαζέψει σαν θερμοσυστελλόμενο
είναι από την μεριά της εξάτμισης αλλά δικαιολογείται ? έχει ξανασυμβεί σε κανέναν ? μήπως ήταν ποιότητα κακή ?

αυτά προς το παρόν

Λευκάδιος
17/01/2021, 09:52
Αφού η μία φυσούνα έχει σκληρύνει βάλε 2 καινούργιες και θα είσαι κομπλέ.
Συνήθως οι γνήσιες είναι (σχεδόν) αθάνατες αλλά πιο ακριβές, μπορείς όμως να βολευτείς και με αφτερμαρκετ, οι progrip είναι αρκετά καλής ποιότητας.
Ωραία δουλειά κάνεις, καλή συνέχεια :beer:

george.S
17/01/2021, 18:30
καλησπέρα
το κινέζικο όργανο είχε παραδώσει πνεύμα λίγο μετά την τοποθέτηση του
το πέταξα με χαρά :)

κράτησα την βάση που είχα φτιάξει από carbon για το οργανάκι έβαλα ένα λαμπάκι για ρεύμα διακόπτη και ένα για νεκρά και δίπλα έβαλα ένα βολτόμετρο το οποίο μπορεί και να αλλάξω με usb εκτός και αν βρω ένα βολτόμετρο με usb που είχα πάρει και δεν ξέρω που είναι...όπως και να έχει η υποδοχή μπορεί να δεχτεί ότι θέλω σε αυτή την διατομή.

το έβαλα πάνω και κάθεται μια χαρά

george.S
17/01/2021, 18:36
είμαι σε σκέψεις και μάλλον θα το βάλω στο να βιδώσω ένα τσαντάκι εσωτερικά της μάσκας για κινητό ,τσιγάρα , κλειδιά, τηλεκοντρόλ

καθάρισα και τις ακτίνες/ζάντα από κάποιες σκουριές(όχι σε ψυχωτικό βαθμό)και είναι έτοιμη για ρουλεμάν αύριο

george.S
17/01/2021, 18:39
αύριο πάω για τσιμούχες μπροστινού(θα πάρω και για το cb),ρουλεμάν τροχών,φυσούνες,γκριπ και τακάκια

για τα τακάκια υπάρχει προτίμηση σε χωμάτινα ?

ευχαριστώ

strokt up
17/01/2021, 18:44
Γιώργο πολύ καλά το πας. Για το τσαντάκι έχω μια ένσταση μήπως ανοίξει ή χαλάσει το φερμουάρ απο τους κραδασμούς και χάσεις πράγματα. Προσωπικά θα το εμπιστευόμουν μόνο για τα τσιγάρα μου και τίποτα άλλο.

george.S
17/01/2021, 18:54
Γιώργο πολύ καλά το πας. Για το τσαντάκι έχω μια ένσταση μήπως ανοίξει ή χαλάσει το φερμουάρ απο τους κραδασμούς και χάσεις πράγματα. Προσωπικά θα το εμπιστευόμουν μόνο για τα τσιγάρα μου και τίποτα άλλο.

γεια σου Kωστα
samsonite είναι θα αντέξει λίγο παραπάνω το φερμουάρ....αλλά με την πρώτη φθορά το αλλάζω φτηνά είναι
βασικά τσιγάρα και κινητό θέλω να βάλω μέσα, ένα μικρο παλιό τηλέφωνο με άλλο νούμερο από το κανονικό μου για να το ξέρουν μόνο οι δικοί μου ....έχουμε συνεννοηθεί χρόνια τώρα στην όποια δραστηριότητα κάνω....ξέρω ότι αν χτυπήσει θα υπάρχει θέμα

edit αν δω οτι υπαρχει θεμα θα βαλω βελκρο μαζι με το φερμουαρ

doctoras
17/01/2021, 21:14
Η πολυθρόνα/ανεβατορι τα 'σπασε!!

george.S
22/01/2021, 20:53
οι εργασίες συνεχίζονται :)
αγορασα ολα τα πραγματα που χρειαζομαι

εφτιαξα και το τσαντακι πισω απο την μασκα


άνοιγμα τα καλάμια
έχασα το γ@μημενο το alen ,προσπάθησα να ανοίξω από κάτω με βίδα και παξιμάδι αλλά έκοψε αμέσως
δανείστηκα alen(σαν 14 κλειδί) από το συνεργείο και επιτέλους έκανα την δουλειά μου

george.S
22/01/2021, 21:02
άλλαξα τσιμούχες
αγόρασα ξύστρες και αυτές που πήρα έχουν πλαστική πατούρα που κουμπώνει εκεί που μπαίνει η συρμάτινη ασφάλεια με αποτέλεσμα να μην την βάλω(την ασφάλεια)
όλη η ανάρτηση βιδώνει εσωτερικά με το φυσίγγιο οπότε λογικά δεν θα έχω θέμα .....ισχύει ?

έβαλα και τις φυσούνες και έδεσα το μπροστινό με τα καινούργια του ρουλεμανακια στον εμπρός τροχό

νόμιζα ότι έχω χάσει και μια βίδα βλέποντας το σπείρωμα στον άξονα αλλά κοιτάζοντας το μανιουαλ είδα ότι δεν έχει

george.S
22/01/2021, 21:07
τρόμπα φρένου είχα βάλει από tdm και ήμουν ευχαριστημένος ...στην άσφαλτο
πιθανόν να είναι υπερβολή για το χώμα...στα σχέδια να την αλλάξω...δυστυχώς την παλιά του την έχω πετάξει(στερνή μου γνώση να σε είχα τότε)


συνεχίζεται :)

leftos
23/01/2021, 07:45
Αν έχω καταλάβει για ποιά ασφάλεια μίλας.
Εγω πιστεύω οτι η ασφάλεια χρειάζεται επάνω για την τσιμούχα.
Κρατιέται μέν απο το κάτω μέρος όλο το αμορτισέρ.
Αλλά η τσιμούχα δεν συγκρατείται με κάτι άλλο ( μόνο με την σφήνωση ) και σκέψου οτι όταν συμπιέζεται η ανάρτηση , τή πίεση της ασκεί το λάδι . Θα στην πετάει σιγά σιγά επάνω μέχρι να την βγάλει τελείως.
Δές μήπως εκείνο το σημείο που δέν σε αφήνει να μπέι η ασφάλεια και μπορείς να το κόψεις με μια φαλτσέτα ούτως η αλλίως η ξύστρα την δουλειά την κάνει απο την επάνω πλευρά που δέν έχει θέμα , είναι πιθανόν οτι δεν χρειάζεται. Αλλιώς πήγαινε να βρείς άλλες ξύστρες.

george.S
23/01/2021, 08:32
Καλημέρα
Ευχαριστώ πολύ

Επιβεβαιώνεις την δική μου ανησυχία που πιστεύω ότι δεν θα αντέξει χωρίς ασφάλεια
Και η τρσιμουχα έχει πατουρα και η ξυστρα αλλά με φοβίζει
Θα δω πως θα το πατενταρω αλλιώς θα πάω για άλλες


Ξανά λυσιμο εμπρός :facepalm:
Μεσολάβησε 1 μέρα από το κλείσιμο καλαμιων και δέσιμο μπροστινού
Έπρεπε να έχω ρωτήσει νωρίτερα